giannispolo Posted December 17, 2005 Report Share Posted December 17, 2005 Kai rotao tora ego.... Ean exeis xalasmeno aisthitira L kai den ton allakseis ti ginete (pera oti exeis monima anameno to check engine) ? ? ? υπερβολικά καυσαέρια, Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 καλα ε μου εχει σπασει τα νευρα... το εχω το ρημαδι κοντα εναμιση χρονο και αν μια φορα τον μηνα δεν αναψει λαμπακι θα αρρωστησει!!!κ εχει μια ιδιεταιρη προτιμηση στο check engine:τη μια ειναι το ενα ποτενσιομετρο την αλλη το αλλο ποτενσιομετρο,την τριτη ειναι για την εξατμιση,την τεταρτη ειναι για την εισαγωγη...και παει λεγοντας... την τελευταια φορα που ειχε αναψει ηταν επειδη ειχα κανει ταξιδι αθηνα λαμια ψιλοπλακωμενος και μου ειπαν οτι αναψε επειδη ερχομουν μ ε το γκαζι στο πατωμα.αυτη τη φορα τι να ειναι??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ounkas Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 ο λαμδα σου μηπως απο μουφα βενζινη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Ναι αυτό θα έλεγα! Όταν ανάβει το Check Engine τις περισσότερες φορές είναι ο αισθητήρας λ, και ανάβει λόγω κακής ποιότητας βενζίνης! Για πήγαινε κοίταξε το και πες τους να δουν και τον λ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Μήπως πρέπει να αλλάξεις βενζινάδικο?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Πολυ πιθανο να ειναι ''λ'' αλλα μην ξεχναμε οτι τα περισσοτερα ηλεκτρικα ειναι ''συνδεδεμενα'' με το check engine. Περνα το μια απο διαγνωστικο ρε Γιαννη να δεις τι ειναι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vivpolo Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 ρε με δουλευει το ρημαδι!!!το check εσβησε απο μονο του χθες το βραδυ.οσο για το βενζιναδικο εχω αλλαξει ρε φιλε.το πιο πιθανο ειναι να θελει καθαρισμα η πεταλουδα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Πηγαινε μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία να σε βάλουν στο ΜΕΓΑΛΟ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ και οχι στο μικρό. Το μεγάλο διαρκεί 40 λεπτά και θα σου βρεί και ακόμη και μια λασκαρισμένη βίδα. Πηγαινε και απέτησε να σε βάλουν στο μεγάλο. Αν δεν έχει το εξουσιοδοτημένο που πάς κλείσε ενα ραντεβού στην καρέντα στη Βουλιαγμένης. Εχουμε και άνθρωπο που φροντίζει για το club το βασίλη το Γιαννούλη. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted February 10, 2006 Report Share Posted February 10, 2006 Ποια ΚΑΡΕΝΤΑ ρε Pacific? Καρπενησι μενει ο ανθρωπος..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikata7 Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 ΚΑΛΗΜΕΡΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ. ΕΡΧΟΜΕΝΟΣ ΣΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΟΥ ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΠΡΩΙ ΜΟΥ ΑΝΑΒΕΙ ΤΟ EPC ΚΑΙ ΤΟ CHECK ENGINE.ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ ΜΟΥ ΕΙΧΕ ΑΝΑΨΕΙ ΠΑΛΙ CHECK ENGINE ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΗΤΑΝ ΠΟΛΛ/ΣΤΗΣ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΜΟΥ ΑΛΛΑΞΑΝΕ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ. ΑΥΤΗ ΤΗ ΦΟΡΑ ΟΜΩΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΨΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΕPC. ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΟΠΟΙΟΝ ΕΧΕΙ ΙΔΕΑ ΤΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΥΜΒΑΙΝΕΙ , ΘΑ ΗΤΑΝ ΚΑΛΟΔΕΧΟΥΜΕΝΗ. ΕΧΩ 21000 χλμ ΠΕΡΙΠΟΥ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ 9Ν 16V Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Βγάλε την μπαταρία για καμιά ωρίτσα και θα σου σβήσουν μάλλον. Αν σου ξανανάψει δες το σε έναν μάστορα. Τα αλμπάκια αυτά μπορεί να ανάψουν για πολλούς λόγους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikkosnet Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Mηπως φουλαρες το αμαξι προσφατα με βενζινη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikata7 Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 ΟΣΟΝ ΑΦΟΡΑ ΤΗΝ ΒΕΝΖΙΝΗ ΠΟΥ ΛΕΣ ΒΑΖΩ ΠΑΝΤΑ ULTIMATE ΚΑΙ ΕΧΩ ΝΑ ΒΑΛΩ ΒΕΝΖΙΝΗ ΑΡΚΕΤΟ ΚΑΙΡΟ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 (edited) Το epc μου είχε ανάψει και εμένα οταν έκαψα πολλαπλασιαστή. Εαν το αμάξι σου δεν κάνει περίεργο θόρυβο που σημαίνει οτι δεν έχει κάψει πολλαπλασιαστή τότε μάλλον πάς για αισθητήρα Λ. Το epc είναι ένδειξη προβλήματος στα καυσαέρια του αυτοκινήτου. Εχεις κάνει τίποτα μεταρροπές ? Πρόγραμμα , εξάτμιση κλπ ? Πήγαινε μια βόλτα απο την αντιπροσωπεία να σε βάλουν επάνω στο διαγνωστικό να έχεις το κεφάλι σου σίγουρο. Edited February 20, 2006 by Pacific Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo123ps Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Το epc είναι ένδειξη προβλήματος στα καυσαέρια του αυτοκινήτου. μάλλον εννοείς το check Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 20, 2006 Report Share Posted February 20, 2006 Οχι το epc. Το λέει στο manual Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
patrikata7 Posted February 20, 2006 Author Report Share Posted February 20, 2006 Η ΜΟΝΗ ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΖΑΝΑΚΙ ΤΕΛΙΚΟ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΠΗΡΕΑΖΕΙ ΛΟΓΙΚΑ ΑΙΣΘΗΤΗΡΕΣ ΚΤΛ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Blackadder Posted February 21, 2006 Report Share Posted February 21, 2006 Μηπως ειναι βαλβιδα φρενου??? λεω τωρα εγω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silencer51 Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Γράφω εκ μέρους ενός φίλου που δεν έχει πρόσβαση στο ιντερνετ. Ο φίλος εχει ενα Πόλο τελευταίο μοντέλο (προ facelift) απο το 2003. Πριν απο δυο βδομάδες περίπου, του άναψε το λαμπάκι στο ταμπλό "Check Engine" - την επόμενη μέρα το πήγε στην αντιπροσωπεία στην Πάτρα. Εκεί του είπαν οτι έκαναν καθαρισμό μπέκ και τον χρέωσαν 40 ευρώ περίπου. Πριν λίγες ημέρες το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε. Το πήγε σε αντιπροσωπεία στην Αθήνα (ο φίλος ειναι φοιτητής και μετακινείται συνέχεια Αθήνα-Πάτρα) οπου και του αντικαταστήσανε τους πολλαπλασιαστές. Το λαμπάκι έσβησε και πάλι. Χτες όμως σε διαδρομή στο κέντρο της Αθήνας το αμάξι άρχισε να ρετάρει χωρίς κανέναν λόγο και χωρίς να ανάψει κάποια προειδοποίηση στο ταμπλό. Ξανά λοιπόν σήμερα αντιπροσωπεία, οπου του είπανε το εξής απίστευτο: "Σου αλλάξαμε πολλαπλασιαστές, οπότε αυτοί θέλουν καμιά 100άρα χλμ. στρώσιμο, ειναι νορμάλ το ρετάρισμα!" Επίσης οταν τους είπε οτι του κάνανε καθαρισμό μπέκ στην Πάτρα ο τύπος του είπε "Πλάκα μου κάνεις; Αποκλείεται"... Τα συμπεράσματα δικά σας... Έχει κανείς παρόμοια εμπειρία; Τι μπορεί να φταίει; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 1η φορα ακουω να ρεταρει καινουριος πολλαπλασιαστης και να θελει στρωσιμο, ισως βεβαια να υπαρχει παλι κακο καυσιμο ή να εχει ξανακαει καποιος πολλαπλασιαστης (ψιλοαπιθανο). Οσο για το αν στην Πατρα του εκαναν καθαρισμο μπεκ, οι αντιπροσωπειες VW μπορουν να δουν μεταξυ τους συντηρησεις-επισκευες αυτοκινητων μεσω online συστηματος αρκει να εχουν οντως γινει και οι 2 επισκευες σε αντιπροσωπεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
milix Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Μήπως θέλει καθάρισμα η πεταλούδα? Αν δεν είναι αυτό, είναι επίσης πιθανό να θέλει αλλαγή η βαλβίδα επιστροφής καυσαερίων. Πρόσφατα (προχθές) είχα πρόβλημα με ρελαντί (αστάθεια, τρομερό τρέμουλο, ζεστό δεν έπαιρνε μπροστά, check engine) και τελικά ήταν αυτή βαλβίδα. Κοστος 145¤ (golf iv 1.6 16v). Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Χμ! Δε μπορώ να καταλάβω! Λίγο κουλό να θέλει στρώσιμο ο πολλαπλασιαστής! Αν συνεχίσει να ρετάρει καλό είναι να πάει σε αυτούς και να ζητήσει τα ρέστα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
silencer51 Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Παίδες, εννοείται οτι τα περι στρωσίματος πολλαπλασιαστή ειναι παπαρίες! Το θέμα ειναι τι μπορεί να κάνει ο φίλος... Παίζει να θέλει καθαρισμό η πεταλούδα του γκαζιού? Η να κάηκε κάποιος απο τους καινούριους πολλαπλασιαστές; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Polakias Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 Παίζει να θέλει καθαρισμό η πεταλούδα του γκαζιού? Η να κάηκε κάποιος απο τους καινούριους πολλαπλασιαστές; Να κάηκε καινούριος πολλαπλασιαστής, noway. Η πεταλούδα, αν έχει πολύ καιρό να πάει για Service και έχει υπερβεί τα καθορισμένα χιλιόμετρα, ίσως φταίει! Καλό είναι να πάει και σε ένα άλλο συνεργείο να πάρει και άλλη μία γνώμη! Το καλύτερο που έχει να κάνει! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
miltellas Posted February 24, 2006 Report Share Posted February 24, 2006 (edited) Το check engine ανάβει και από κακή ποιότητα βενζίνης, σκουπιδάκια κλπ Οι σχετικοί αισθητήρες στα VW είναι αρκετά ευαίσθητοι και ειδοποιούν ευκολότερα από άλλα αυτοκίνητα ανάβοντας το Check Engine. Το έχω δει να συμβαίνει και στα 2 Polo στου κουμπάρου (75PS και 100PS)... Δεν πάει ο φίλος σου να ρίξει ένα PROTEC Fuel Line Cleaner στο ρεζερβουάρ (σε συνεργεία ή καρμπυρατερατζήδες) και να φουλάρει 100άρα για να είναι σίγουρος για την βενζίνη; Edited February 24, 2006 by Miltellas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...