Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

εγω προτιμω r8 χιλιες φορες απο m3!κυριως σαν ομορφια πολυ πιο σπορτιφ αλλα και γιατι m3 εχει και ο καθε γυφτος μεταχειρισμενη με δανιο κτλ!

οσο για το τι μπορει να κανει βελτιωμενο?δειτε πως ανεβαζει μετα τα 200....αν εβλεπε M3 στο δρομο...

d το αμαξι το v10 ακομα και μαμα θα το προτιμουσα παντα απο μια m3.που εχει καταντησει οπως ειπα καγκουρικη!δυστηχως.και πολυ καλυτερο ηχο ο v10 και πολυ πιο σπορ εμφανιση τι να λεμε και κατανομη βαρους και και και

Kι αυτό το αμάξι ΤΡΟΜΕΡΟ αλλά όλοι λένε ότι ο V8 της ΒMW είναι λίγο καλύτερος (πιο "εκρηκτικός") από τον 4.2fFSI. Όμως στα βελτιωμένα αυτό μπορεί να μη παίζει ρόλο! Πάντως η επιτάχυνση είναι αντίστοιχη της Ε92 700ΗΡ αλλά είναι και... αρκετά ελαφρύτερο! :laugh: Σαν αμάξι όμως η 4θέσια sport limo είναι προτιμότερη από πολές απόψεις (π.χ και οικογενειάρχης και "μούρη" και "πύραυλος" ενώ το R8 καλό, χρυσό αλλά ΠΟΛΥ EXECUTIVE ρε παιδί μου! :ermm:

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο v.pet,καταπληκτικό αυτοκίνητο το R8 αλλά σε προδιαθέτει για αυτά που θα δεις αργότερα στον δρόμο και είναι πολύ glamour ρε παιδάκι μου :tongue: Από την άλλη αυτή η βελτιωμένη M3 δεν δείχνει σε καμία περίπτωση το πόσο φονικό εργαλείο είναι και το τι μπορεί να κάνει στον δρόμο από την εμφάνιση της.Βέβαια αν πάρει μπρος ο V8 με τα 2 τούρμπο τότε ακούγεται εκείνος ο ήχος που πολύ απλά...είναι αλλού(ξέρω ξέρω τα vtec είναι διαστημικότερα :laugh: )...Φυσικά και δεν μπορούν τα 2 αυτοκίνητα να συγκριθούν και σε αξία μιας και αν δεν κάνω λάθος το R8 ξεπερνάει κατά πολύ τα 130000 ευρώ βέβαια κοντά στα 100000 ευρώ πρέπει να κάνει και η συγκεκριμένη bmw,αν ξέρει κάποιος γερμανικά μπορεί να μας διαφωτίσει βλέποντας το βιντεάκι.Πάντως είναι ονειρικό αυτοκίνητο η M3 και πραγματικά ακόμα και χωρίς καμία βελτίωση μπορεί να κεράσει τσαι σε πολλά αυτοκίνητα μεταχειρισμένες υπάρχουν ακόμα και με 25 ή 30 χιλιάδες ευρώ αλλά το θέμα είναι πως μπορείς να ανταπεξέλθεις στο κόστος συντήρησης στα τέλη κυκλοφορίας στην αυξημένη κατανάλωση της ήδη πανάκριβης βενζίνης και φυσικά στο άρτι αφιχθέντα ειδικό φόρο για αυτούς που έχουν πάνω απο 2000 κυβικά αυτοκίνητο.Οπότε αν συνυπολογίσεις όλα αυτά η Μ3 ακόμα και μεταχειρισμένη παραμένει ένα όνειρο :ermm:

Link to comment
Share on other sites

Ευρο υπάρχουν??

ΔΕΝ.

Αστε τα V10 και τα περίεργα μαντίλι δεν εχουμε να κλάψουμε.

:frantics:

Εγω παντως το επόμενο που θα πάρω θα ειναι ενα 2.0 TDI ας πουμε.

θα ειναι σουπερ Stage 2+ με ροπη φορτηγου :sorcerer:

ελπιζω μεχρι να μπορέσω να αλλαξω αμάξι να εχει αρθει αυτη η ηλίθια απαγόρευση που για αλλη μια φορά ξεχωρίζει αρντητικά το Ελλαδιστάν μας :clapping:

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ ευρώ ούτε για δείγμα δυστυχώς!!300 ευρώ φόρο για το rs καμιά 400 για την έκτακτη εισφορά εισοδήματος βάλε και το χαράτσι που έρχεται μέσω ΔΕΗ για την πρώτη κατοικία και φυσικά τα τέλη κυκλοφορίας και τις ασφάλειες για rs και polo....Μου φαίνεται πρέπει να ψάχνω για 2η δουλειά. :clapping: Αφού ακόμα λίγο ήθελα να ενδώσω στις πιέσεις ενός φίλου μου και να του πουλήσω το rs για 25000 αλλά τελικά το αποφάσισα και δεν πουλάω θα το τραβήξω όσο πάει.Απλά ρε συ dynamite κάνουμε και κανένα όνειρο να χαρούμε και λίγο μέσα σε αυτή την ρημαδοκατάσταση που έχουν φέρει τη χώρα μας.Αλλά δυστυχώς όπως έγραψα και πιο πάνω απλά ένα όνειρο μένει αυτή η Μ3.Συγνώμη για το οφτόπικ παίδες.

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στο θεμα του street racing ολοι.. χαχαχα! Εγω λεω να αρχισουμε τα sims games να τα οδηγουμε χωρις φορο

υς. :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Οχι ρε συ ευρώ ούτε για δείγμα δυστυχώς!!300 ευρώ φόρο για το rs καμιά 400 για την έκτακτη εισφορά εισοδήματος βάλε και το χαράτσι που έρχεται μέσω ΔΕΗ για την πρώτη κατοικία και φυσικά τα τέλη κυκλοφορίας και τις ασφάλειες για rs και polo....Μου φαίνεται πρέπει να ψάχνω για 2η δουλειά. :sorcerer: Αφού ακόμα λίγο ήθελα να ενδώσω στις πιέσεις ενός φίλου μου και να του πουλήσω το rs για 25000 αλλά τελικά το αποφάσισα και δεν πουλάω θα το τραβήξω όσο πάει.Απλά ρε συ dynamite κάνουμε και κανένα όνειρο να χαρούμε και λίγο μέσα σε αυτή την ρημαδοκατάσταση που έχουν φέρει τη χώρα μας.Αλλά δυστυχώς όπως έγραψα και πιο πάνω απλά ένα όνειρο μένει αυτή η Μ3.Συγνώμη για το οφτόπικ παίδες.

+1000 στα οσα λες.

Dreams never stop.

ετσι πρεπει :frantics:

ετσι το ειπα και εγω μη νομίζεις οτι δεν ονειροπολούμε και εμεις :clapping:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο v.pet,καταπληκτικό αυτοκίνητο το R8 αλλά σε προδιαθέτει για αυτά που θα δεις αργότερα στον δρόμο και είναι πολύ glamour ρε παιδάκι μου :thumbsu: Από την άλλη αυτή η βελτιωμένη M3 δεν δείχνει σε καμία περίπτωση το πόσο φονικό εργαλείο είναι και το τι μπορεί να κάνει στον δρόμο από την εμφάνιση της.Βέβαια αν πάρει μπρος ο V8 με τα 2 τούρμπο τότε ακούγεται εκείνος ο ήχος που πολύ απλά...είναι αλλού(ξέρω ξέρω τα vtec είναι διαστημικότερα :blush: )...Φυσικά και δεν μπορούν τα 2 αυτοκίνητα να συγκριθούν και σε αξία μιας και αν δεν κάνω λάθος το R8 ξεπερνάει κατά πολύ τα 130000 ευρώ βέβαια κοντά στα 100000 ευρώ πρέπει να κάνει και η συγκεκριμένη bmw,αν ξέρει κάποιος γερμανικά μπορεί να μας διαφωτίσει βλέποντας το βιντεάκι.Πάντως είναι ονειρικό αυτοκίνητο η M3 και πραγματικά ακόμα και χωρίς καμία βελτίωση μπορεί να κεράσει τσαι σε πολλά αυτοκίνητα μεταχειρισμένες υπάρχουν ακόμα και με 25 ή 30 χιλιάδες ευρώ αλλά το θέμα είναι πως μπορείς να ανταπεξέλθεις στο κόστος συντήρησης στα τέλη κυκλοφορίας στην αυξημένη κατανάλωση της ήδη πανάκριβης βενζίνης και φυσικά στο άρτι αφιχθέντα ειδικό φόρο για αυτούς που έχουν πάνω απο 2000 κυβικά αυτοκίνητο.Οπότε αν συνυπολογίσεις όλα αυτά η Μ3 ακόμα και μεταχειρισμένη παραμένει ένα όνειρο :frantics:

Μόνο;; :sorcerer: Εγώ πιστεύω ότι στην Ελλάδα το κόστος της "συγκεκριμένης" ΒΜW (με τα καλούδια που τις δίνουν αύξηση ισχύος κατά 85%) θα έχει κάτι λιγότερα από 458 Ιtalia (200.000 euros). Tο θέμα (και η τελική επιλογή) ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ με ποιό από τα δύο θα κάνεις παπάδες φθηνότερα (αφού έχουν παραπλήσιο κόστος) ΑΛΛΑ ΜΕ ΠΟΙΑ ΠΕΡΙΒΟΛΗ ΠΡΟΤΙΜΑΣ(του εκθαμβωτικού εξωτικού coupe ή της "τουμπανιασμένης" απόκοσμης limo μπερλίνας;;:clapping:ΝΑ ΣΚΟΡΠΑΣ ΤΟΝ ΤΡΟΜΟ!!!!

Link to comment
Share on other sites

Μεσα στο θεμα του street racing ολοι.. χαχαχα! Εγω λεω να αρχισουμε τα sims games να τα οδηγουμε χωρις φορο

υς. :sorcerer:

Άσε τα παιδιά να εκφραστούν!! :clapping::frantics:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω απόλυτα με τον φίλο v.pet,καταπληκτικό αυτοκίνητο το R8 αλλά σε προδιαθέτει για αυτά που θα δεις αργότερα στον δρόμο και είναι πολύ glamour ρε παιδάκι μου :blush: Από την άλλη αυτή η βελτιωμένη M3 δεν δείχνει σε καμία περίπτωση το πόσο φονικό εργαλείο είναι και το τι μπορεί να κάνει στον δρόμο από την εμφάνιση της.Βέβαια αν πάρει μπρος ο V8 με τα 2 τούρμπο τότε ακούγεται εκείνος ο ήχος που πολύ απλά...είναι αλλού(ξέρω ξέρω τα vtec είναι διαστημικότερα :sorcerer: )...Φυσικά και δεν μπορούν τα 2 αυτοκίνητα να συγκριθούν και σε αξία μιας και αν δεν κάνω λάθος το R8 ξεπερνάει κατά πολύ τα 130000 ευρώ βέβαια κοντά στα 100000 ευρώ πρέπει να κάνει και η συγκεκριμένη bmw,αν ξέρει κάποιος γερμανικά μπορεί να μας διαφωτίσει βλέποντας το βιντεάκι.Πάντως είναι ονειρικό αυτοκίνητο η M3 και πραγματικά ακόμα και χωρίς καμία βελτίωση μπορεί να κεράσει τσαι σε πολλά αυτοκίνητα μεταχειρισμένες υπάρχουν ακόμα και με 25 ή 30 χιλιάδες ευρώ αλλά το θέμα είναι πως μπορείς να ανταπεξέλθεις στο κόστος συντήρησης στα τέλη κυκλοφορίας στην αυξημένη κατανάλωση της ήδη πανάκριβης βενζίνης και φυσικά στο άρτι αφιχθέντα ειδικό φόρο για αυτούς που έχουν πάνω απο 2000 κυβικά αυτοκίνητο.Οπότε αν συνυπολογίσεις όλα αυτά η Μ3 ακόμα και μεταχειρισμένη παραμένει ένα όνειρο :frantics:

Το πήγες στην Ε46 τώρα....

Με 20.000 πέρνεις μία με άδεια 320 (2000cc) και την βάζεις και ένα υγραέριο..

Νομίζω στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* έχει μερικές..Εδώ πουλάνε 350Ζ με υγραέριο...:clapping:

Link to comment
Share on other sites

Το γαμήσατε και ψόφησε...

Buggati Veyron LPG+Υδρογόνο+φυσικό αέριο+ΜΑΓΝΗΤΑΚΙΑ...... :clapping::frantics:

:sorcerer::blush::thumbsu::hyper: :hyper: :hyper:

Link to comment
Share on other sites

Buggati Veyron LPG+Υδρογόνο+φυσικό αέριο+ΜΑΓΝΗΤΑΚΙΑ...... :whistle::tongue:

:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:

Σε λίγο θα γράφουμε για το... Ford Taunus :purple::tongue: του παππού μας!

ΕΜΠΡΟΣ ΟΝ ΤΟPIC! θέλω απλές αγνές κοντρούλες! :wub: Μέχρι και o cjgiorgio "σίγησε"!!!

Link to comment
Share on other sites

γιατι τ caterham ειναι τοσο καλα στη πιστα?οκ το βαρος κτλ αλλα εχουν τοσο καλο αξονα?για να στριβουν>

Άνοιξες με κανένα στις Σερρες και έχασες;;; :tongue: (Επιμένω για οn topic συζητήσεις!!! χι!, χι! :ahappy::thumbsup::pardon:

Link to comment
Share on other sites

Άνοιξες με κανένα στις Σερρες και έχασες;;; :tongue: (Επιμένω για οn topic συζητήσεις!!! χι!, χι! :ahappy::thumbsup::pardon:

Οκ θα το κανω street!γιατι δεν τα βλεπουμε στο δρομο?μηπως γιατι αν πεσει κανεις πανω τους θα τους κανει κιμα>

Link to comment
Share on other sites

Σήμερα γυρνουσα σπίτι μου από Θεσσαλονίκη μετά της 12 το βράδυ (δεν πέρασα ακόμα το update :growl: ) και πετυχένω ενα C200? coupe λευκό καινούργιο μοντέλο. Ο τύπος το πατούσε εγώ από πίσω..... :lol:

Τέρμα αρίστερα με 200 αυτός στην μεσαία με 4η εγώ 220 προσπέραση και αλλαγη σε 5η... :sword:

Αυτόματος πιλότος μετά στα 140χλμ με 2 άτομα και το κλίμα στους 20 βαθμούς να παίζει Dj Tiesto DVD Live in Copenhagen και κατανάλωση 8 λίτρα.... -_-

Σε λίγο θα γράφουμε για το... Ford Taunus :thumbsup::lol: του παππού μας!

ΕΜΠΡΟΣ ΟΝ ΤΟPIC! θέλω απλές αγνές κοντρούλες! :thumbsu: Μέχρι και o cjgiorgio "σίγησε"!!!

Worl first passat 1.8 TSI K04 LPG

Θα το δούμε και αυτό από βδομάδα.....

Link to comment
Share on other sites

Αγνή κοντρούλα πριν από λίγο με ένα peugeot rc 207 με κάτι χαζοαυτοκόλλητα lemans κτλ...Τον είδα από μακριά που έκανε σφήνες σε ότιδήποτε κινούνταν και αποφάσισα να πάω δίπλα του και να κάψω λίγο βενζίνη...Ακολουθώ λοιπόν και σε κάποια φάση ερχόμαστε δίπλα δίπλα και αρχίζει και ρολάρει με περίπου 50-60 km κάπου τόσα είχα και εγώ και ήμασταν δίπλα δίπλα.Ανοίγει πρώτος και ακολουθώ κατεβάζοντας απο τα paddles σε 3η μιας και το dsg είχε ήδη φροντίσει να έχει την D7 μέσα.Με την 3η αρχίζω ανεβάζω ταχύτητα και στις αρχές τις είμαι μισό αμάξι πίσω όταν κουμπώνει και αλλάζω σε 4η κάνω μισό αμάξι και στα τελειώματα 4ης ανοίγω ακόμα 1 αμάξι και μετά φανάρι....Σταματάει δίπλα μου και μου κάνει νόημα να τα πάμε και από στάση.Εδώ τον ήπια λέω με το dsg...Σηκώνω χειρόφρενο βάζω στο κιβώτιο την sport δίνω λίγο γκάζι ίσα ίσα για να μην σπινιάρει και ξεκινώντας αφήνω χειρόφρενο και γ..... στο σπινιάρισμα και μένω από την εκκίνηση ένα αμάξι πίσω με την S3 καλύπτω πάλι και με την αλλαγή του κάνω ένα προφυλακτήρα μέχρι και το τέλος που σταματήσαμε πάλι σε φανάρι.Με χαιρετάει τον χαιρετάω και έτσι έλαβε τέλος μία κόντρα που παραλίγο το dsg θα με έκανε να μείνω πίσω από το γαλλάκι

Link to comment
Share on other sites

Αγνή κοντρούλα πριν από λίγο με ένα peugeot rc 207 με κάτι χαζοαυτοκόλλητα lemans κτλ...Τον είδα από μακριά που έκανε σφήνες σε ότιδήποτε κινούνταν και αποφάσισα να πάω δίπλα του και να κάψω λίγο βενζίνη...Ακολουθώ λοιπόν και σε κάποια φάση ερχόμαστε δίπλα δίπλα και αρχίζει και ρολάρει με περίπου 50-60 km κάπου τόσα είχα και εγώ και ήμασταν δίπλα δίπλα.Ανοίγει πρώτος και ακολουθώ κατεβάζοντας απο τα paddles σε 3η μιας και το dsg είχε ήδη φροντίσει να έχει την D7 μέσα.Με την 3η αρχίζω ανεβάζω ταχύτητα και στις αρχές τις είμαι μισό αμάξι πίσω όταν κουμπώνει και αλλάζω σε 4η κάνω μισό αμάξι και στα τελειώματα 4ης ανοίγω ακόμα 1 αμάξι και μετά φανάρι....Σταματάει δίπλα μου και μου κάνει νόημα να τα πάμε και από στάση.Εδώ τον ήπια λέω με το dsg...Σηκώνω χειρόφρενο βάζω στο κιβώτιο την sport δίνω λίγο γκάζι ίσα ίσα για να μην σπινιάρει και ξεκινώντας αφήνω χειρόφρενο και γ..... στο σπινιάρισμα και μένω από την εκκίνηση ένα αμάξι πίσω με την S3 καλύπτω πάλι και με την αλλαγή του κάνω ένα προφυλακτήρα μέχρι και το τέλος που σταματήσαμε πάλι σε φανάρι.Με χαιρετάει τον χαιρετάω και έτσι έλαβε τέλος μία κόντρα που παραλίγο το dsg θα με έκανε να μείνω πίσω από το γαλλάκι

Το DSG σε εφερε μπροστα απο το γαλλακι :drool:

Link to comment
Share on other sites

Αγνή κοντρούλα πριν από λίγο με ένα peugeot rc 207 με κάτι χαζοαυτοκόλλητα lemans κτλ...Τον είδα από μακριά που έκανε σφήνες σε ότιδήποτε κινούνταν και αποφάσισα να πάω δίπλα του και να κάψω λίγο βενζίνη...Ακολουθώ λοιπόν και σε κάποια φάση ερχόμαστε δίπλα δίπλα και αρχίζει και ρολάρει με περίπου 50-60 km κάπου τόσα είχα και εγώ και ήμασταν δίπλα δίπλα.Ανοίγει πρώτος και ακολουθώ κατεβάζοντας απο τα paddles σε 3η μιας και το dsg είχε ήδη φροντίσει να έχει την D7 μέσα.Με την 3η αρχίζω ανεβάζω ταχύτητα και στις αρχές τις είμαι μισό αμάξι πίσω όταν κουμπώνει και αλλάζω σε 4η κάνω μισό αμάξι και στα τελειώματα 4ης ανοίγω ακόμα 1 αμάξι και μετά φανάρι....Σταματάει δίπλα μου και μου κάνει νόημα να τα πάμε και από στάση.Εδώ τον ήπια λέω με το dsg...Σηκώνω χειρόφρενο βάζω στο κιβώτιο την sport δίνω λίγο γκάζι ίσα ίσα για να μην σπινιάρει και ξεκινώντας αφήνω χειρόφρενο και γ..... στο σπινιάρισμα και μένω από την εκκίνηση ένα αμάξι πίσω με την S3 καλύπτω πάλι και με την αλλαγή του κάνω ένα προφυλακτήρα μέχρι και το τέλος που σταματήσαμε πάλι σε φανάρι.Με χαιρετάει τον χαιρετάω και έτσι έλαβε τέλος μία κόντρα που παραλίγο το dsg θα με έκανε να μείνω πίσω από το γαλλάκι

στο 7αρι δεν βαζουν launch?

Edited by gio-R-gos
Link to comment
Share on other sites

Γεια σας παιδια..καινουριος εδω.polo gti 6r εχω και σχετικα με αυτο που λετε για το dsg εχω δει το παρακατω video και ειναι μια καλη ιδεα για ενα χειροκινητο launch :p

και πετυχαινει κ ενα τρελο νουμερο σε 0-100 αν προσεξετε!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.