Jump to content
Black Widow

Ποιούς κεράσατε και ποιοι σας κέρασαν ΤΣΑΪ; ΜΕΡΟΣ 2ο!

Recommended Posts

εισαι πολυ ψημενος για R σε κοβω απο τους πρωτους για ανταλλαγη :tongue:

εγω παντως μεχρι τα 210 ημουν μπροστα και μετα κοψαμε με το σλκ..ειναι ενα αμαξι 160 αλογα με 1800 κυβικα κ 1700 κιλα βαρος!που να παει!

Χαχαχαχαχα...Ψημένος δεν λέει τίποτα!!Απλά επειδή έχω και το megane rs που ήδη μου έχει ρουφήξει το αίμα το σκέφτομαι λιγάκι παραπάνω.Τώρα αν κάνουν κανένα θαύμα και το βγάλουν κοντά στα 26 χιλιάρικα ίσως κάνω το κουλό και το ανταλλάξω.Θα δείξει ας χαρώ πρώτα το πολάκι γιατί έχει ένα 2μηνο σκάρτο που το παρέλαβα.Να τρέξει και καμιά δόση βρε παιδί :whistling:

Τώρα όσον αφορά τις slk αν μιλάς για αυτές με τα 163 άλογα σαφώς είμαστε μπροστά αλλά και πάλι στα ψηλά γίνεται μάχη.Όμως υπάρχουν και οι καινούριες με τα 192 που είναι πολύ δυνατές και εκεί μάλλον τον πίνουμε ανελέητα.Δεν ξέρω δεν έχω πατήσει ποτέ με slk.Πάντως με την Z4 που πάτησα προχτές στην αρχή του έκανα μισό αυτοκίνητο άνετα άνοιξα ακόμα λίγο αλλά στα 200 και κάτι ψιλά με πέρασε και αμέσως έβγαλε αλάρμ.Σταμάτησα και μου λέει με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων μέσα από το τουμπανιασμένο κάμπριο ''μην τον τρέχεις ρε φίλε τον κουβά σου δεν σταματάει''... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα...Ψημένος δεν λέει τίποτα!!Απλά επειδή έχω και το megane rs που ήδη μου έχει ρουφήξει το αίμα το σκέφτομαι λιγάκι παραπάνω.Τώρα αν κάνουν κανένα θαύμα και το βγάλουν κοντά στα 26 χιλιάρικα ίσως κάνω το κουλό και το ανταλλάξω.Θα δείξει ας χαρώ πρώτα το πολάκι γιατί έχει ένα 2μηνο σκάρτο που το παρέλαβα.Να τρέξει και καμιά δόση βρε παιδί :tongue:

Τώρα όσον αφορά τις slk αν μιλάς για αυτές με τα 163 άλογα σαφώς είμαστε μπροστά αλλά και πάλι στα ψηλά γίνεται μάχη.Όμως υπάρχουν και οι καινούριες με τα 192 που είναι πολύ δυνατές και εκεί μάλλον τον πίνουμε ανελέητα.Δεν ξέρω δεν έχω πατήσει ποτέ με slk.Πάντως με την Z4 που πάτησα προχτές στην αρχή του έκανα μισό αυτοκίνητο άνετα άνοιξα ακόμα λίγο αλλά στα 200 και κάτι ψιλά με πέρασε και αμέσως έβγαλε αλάρμ.Σταμάτησα και μου λέει με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων μέσα από το τουμπανιασμένο κάμπριο ''μην τον τρέχεις ρε φίλε τον κουβά σου δεν σταματάει''... :whistling:

εριστικοι bmwδακιδες :rolleyes: αμα ηταν η καινουρια Ζ4 νταξει γιατι ειναι 2,5αρα με 200 αλογα.θελω να δω τα μουτρα κατι τετοιων που θα λενε πως στο διαολο παει ετσι αυτο το σκατο αμα πετυχουν κανενα 1ο σταδιο και ψαχνονται :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Για ενημέρωση, μην τρέχετε στην ευθεία της Τρίπολης. Εχει πολλά στρουμφ που δεν συγχωρούν, είναι μεγάλη, είναι καλή αλλά δεν λέει να σε ξυλώσουν.

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα...Ψημένος δεν λέει τίποτα!!Απλά επειδή έχω και το megane rs που ήδη μου έχει ρουφήξει το αίμα το σκέφτομαι λιγάκι παραπάνω.Τώρα αν κάνουν κανένα θαύμα και το βγάλουν κοντά στα 26 χιλιάρικα ίσως κάνω το κουλό και το ανταλλάξω.Θα δείξει ας χαρώ πρώτα το πολάκι γιατί έχει ένα 2μηνο σκάρτο που το παρέλαβα.Να τρέξει και καμιά δόση βρε παιδί :tongue:

Τώρα όσον αφορά τις slk αν μιλάς για αυτές με τα 163 άλογα σαφώς είμαστε μπροστά αλλά και πάλι στα ψηλά γίνεται μάχη.Όμως υπάρχουν και οι καινούριες με τα 192 που είναι πολύ δυνατές και εκεί μάλλον τον πίνουμε ανελέητα.Δεν ξέρω δεν έχω πατήσει ποτέ με slk.Πάντως με την Z4 που πάτησα προχτές στην αρχή του έκανα μισό αυτοκίνητο άνετα άνοιξα ακόμα λίγο αλλά στα 200 και κάτι ψιλά με πέρασε και αμέσως έβγαλε αλάρμ.Σταμάτησα και μου λέει με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων μέσα από το τουμπανιασμένο κάμπριο ''μην τον τρέχεις ρε φίλε τον κουβά σου δεν σταματάει''... :rolleyes:

Αν είχες το rs θα ήθελα να δω την αντίδραση του μετά!!.. :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Ας μιλησω και'γω με τη σειρα μου για τη "ληστεια μιας εκλησιας" που εκανα προ ημερων ερχομενος προς Καλαματα απο Αθηνα.....συγκεκριμενα στην ευθεια της Τριπολης εγινε το show κατεβαινα με 180 περιπου πλησιαζοντας 50αρι με SLK 200 με ζαντες 19αρες AMG(τρομαρα του :tongue: !!!!)με βλεπει απο τον καθρεφτη του και θα νομισε οτι θα ηταν ενα 14αρι scirocco και αρχισε να το πλακωνει.Εγω αλλο που δεν ηθελα απλα σανιδωσα το γκαζι με 6η σχεση του κολλαω απο πισω, του παιζω λιγο τα φωτα κανει δεξια και συνεχισα την πορεια μου περνωντας τον με χαρακτηριστικη ανεση και οσο μου αρεσε η φατσα του που ειχε γινει κοκκινος σαν πατζαρι με παγωμενο προσωπο :whistling: !!!! Φυσικα τελικιασα το ροκκο στα 262 km/h.Λογικα κατι παραπανω θα μπορεσει να μου δωσει μιας και το εκοψα λογω κινησης που βρηκα ποιο κατω.

Ωραίος...:rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα...Ψημένος δεν λέει τίποτα!!Απλά επειδή έχω και το megane rs που ήδη μου έχει ρουφήξει το αίμα το σκέφτομαι λιγάκι παραπάνω.Τώρα αν κάνουν κανένα θαύμα και το βγάλουν κοντά στα 26 χιλιάρικα ίσως κάνω το κουλό και το ανταλλάξω.Θα δείξει ας χαρώ πρώτα το πολάκι γιατί έχει ένα 2μηνο σκάρτο που το παρέλαβα.Να τρέξει και καμιά δόση βρε παιδί :tongue:

Τώρα όσον αφορά τις slk αν μιλάς για αυτές με τα 163 άλογα σαφώς είμαστε μπροστά αλλά και πάλι στα ψηλά γίνεται μάχη.Όμως υπάρχουν και οι καινούριες με τα 192 που είναι πολύ δυνατές και εκεί μάλλον τον πίνουμε ανελέητα.Δεν ξέρω δεν έχω πατήσει ποτέ με slk.Πάντως με την Z4 που πάτησα προχτές στην αρχή του έκανα μισό αυτοκίνητο άνετα άνοιξα ακόμα λίγο αλλά στα 200 και κάτι ψιλά με πέρασε και αμέσως έβγαλε αλάρμ.Σταμάτησα και μου λέει με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων μέσα από το τουμπανιασμένο κάμπριο ''μην τον τρέχεις ρε φίλε τον κουβά σου δεν σταματάει''... :whistling:

To facelift έχει 184 ps. Οντως αυτά τα άτομα που έχουν αυτό το τουπέ οδηγώ το υπεράμαξο τα εκτελώ όταν τα πετυχένω... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Aυτός ήταν προκλητικός που ήρθε δίπλα μου και άρχισε τα σπινιαρίσματα και τις ξερογκαζιές....Οκ ήξερα ότι είναι γρηγορότερη η Ζ4 αλλά αυτό δεν μου απαγόρευε να κάνω το κέφι μου και να τρέξω στην κοντρούλα.Μάλλον δεν περίμενε να μείνει πίσω στην αρχή και για αυτό μετά τρελάθηκε και το πατούσε με μανία... :rolleyes: Η μεγάλη πλάκα ήταν ότι δεν έκλεισε την οροφή και μάλλον οι γκρίνιες από το....''έπιπλο'' που είχε συνοδηγό ακούγονται ακόμα.Οκ εγώ συνειδητοποιημένος είμαι οδηγώ ένα ταπεινό πολάκι και δεν πήγα να το παίξω ιστορία σε αυτή την περίπτωση.Το θέμα είναι ότι από οποιδήποτε άλλο δίλιτρο αυτοκίνητο η συγκεκριμένη BMW θα έτρωγε πολύ ''ξύλο'' και θα το ευχαριστιόταν κιόλας.

Φίλε nikolakis με το rs σπάνια κάνω κοντρούλες.Θες η βενζίνη θες επειδή το λυπάμαι λιγάκι.2 φορές έχω πατήσει με ένα βελτιωμένο vtec και με ένα S3 μαμά

Link to comment
Share on other sites

έπρεπε να του ανάψεις αλάρμ εσύ όσο ήσουν μπροστά και μετά να κόψεις. :rolleyes:

σωστοοος :whistling: και μετα αν σου πει μα μου πες του δε θα παταμε για δυο χλμ ρε φιλε.χαχαχα

Link to comment
Share on other sites

Aυτός ήταν προκλητικός που ήρθε δίπλα μου και άρχισε τα σπινιαρίσματα και τις ξερογκαζιές....Οκ ήξερα ότι είναι γρηγορότερη η Ζ4 αλλά αυτό δεν μου απαγόρευε να κάνω το κέφι μου και να τρέξω στην κοντρούλα.Μάλλον δεν περίμενε να μείνει πίσω στην αρχή και για αυτό μετά τρελάθηκε και το πατούσε με μανία... :whistling: Η μεγάλη πλάκα ήταν ότι δεν έκλεισε την οροφή και μάλλον οι γκρίνιες από το....''έπιπλο'' που είχε συνοδηγό ακούγονται ακόμα.Οκ εγώ συνειδητοποιημένος είμαι οδηγώ ένα ταπεινό πολάκι και δεν πήγα να το παίξω ιστορία σε αυτή την περίπτωση.Το θέμα είναι ότι από οποιδήποτε άλλο δίλιτρο αυτοκίνητο η συγκεκριμένη BMW θα έτρωγε πολύ ''ξύλο'' και θα το ευχαριστιόταν κιόλας.

Φίλε nikolakis με το rs σπάνια κάνω κοντρούλες.Θες η βενζίνη θες επειδή το λυπάμαι λιγάκι.2 φορές έχω πατήσει με ένα βελτιωμένο vtec και με ένα S3 μαμά

Και τα 1.8 TSI έχουν ψυχή όχι μόνο τα δίλιτρα.... :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο cjgeorgio :rolleyes: Φαντάσου την έκπληξη του όταν μετά τα 200 θα έβλεπε το Passat να του φεύγει και να προσπαθεί να πιέσει την ''μπέμπα'' αλλά να μην πηγαίνει άλλο...Καλό σενάριο δεν μπορώ να πω...

Link to comment
Share on other sites

Χαχαχαχαχα...Ψημένος δεν λέει τίποτα!!Απλά επειδή έχω και το megane rs που ήδη μου έχει ρουφήξει το αίμα το σκέφτομαι λιγάκι παραπάνω.Τώρα αν κάνουν κανένα θαύμα και το βγάλουν κοντά στα 26 χιλιάρικα ίσως κάνω το κουλό και το ανταλλάξω.Θα δείξει ας χαρώ πρώτα το πολάκι γιατί έχει ένα 2μηνο σκάρτο που το παρέλαβα.Να τρέξει και καμιά δόση βρε παιδί :whistling:

Τώρα όσον αφορά τις slk αν μιλάς για αυτές με τα 163 άλογα σαφώς είμαστε μπροστά αλλά και πάλι στα ψηλά γίνεται μάχη.Όμως υπάρχουν και οι καινούριες με τα 192 που είναι πολύ δυνατές και εκεί μάλλον τον πίνουμε ανελέητα.Δεν ξέρω δεν έχω πατήσει ποτέ με slk.Πάντως με την Z4 που πάτησα προχτές στην αρχή του έκανα μισό αυτοκίνητο άνετα άνοιξα ακόμα λίγο αλλά στα 200 και κάτι ψιλά με πέρασε και αμέσως έβγαλε αλάρμ.Σταμάτησα και μου λέει με ένα ύφος χιλίων καρδιναλίων μέσα από το τουμπανιασμένο κάμπριο ''μην τον τρέχεις ρε φίλε τον κουβά σου δεν σταματάει''... :rolleyes:

Ε! λοιπόν κάτι "τέτοια" βλέπεις και μετά γκρινιάζει η σύζυγος που "φτιάχνουμε" τα αμάξια! Το κακό έιναι ότι σε προκαλούν για να σε "ταπεινώσουν" επί του τούτου! Αυτά βλέπω και θέλω να βάλω την Mitsuba την ΤD06, να μη "κάθεται" δίπλα μου ούτε και η 3.0si με τα 300ΗΡ.(Κακά τα ψέματα τα ΒΜW -όπως και τα Porsche- έχουν τρομερά ατμοσφαιτρικά "μεγάλα" μοτέρ και πρέπει με το turbo σου να έχεις +50ΗΡ για να τα κοντράρεις...)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Απλά λόγω κυβικών μετά τα 180-190 το slk μαζεύει και σε περνάει στα 200 αρκετά άνετα.Πόλο έχω και εγώ και προχτές με μία Ζ4 έφαγα τρελή ήττα μετά τα 190 όπου και με πέρασε σαν να ημουν σταματημένος.Μην ξεχνάμε ότι σε αυτές τις ταχύτητες ο καημένος 1400 twincharged ξεψυχάει ενώ οι δίλιτροι ατμοσφαιρικοί έχουν να δώσουν.Βέβαια το νέο POLO R στα 1600 μάλλον θα έχει διαφορετική άποψη επί του θέματος. :rolleyes:

Εννοείς νορμάλ Polo GTI βέβαια [και με νέο SLK νορμάλ με τα 184ΗΡ;;] Γιατί Polo με πρόγραμμα full 1st stage στα 235ΗΡ, δεν νομίζω (τόοοοοοσο) εύκολα! Θυμάμαι κάποτε με το Astra στα άλογα αυτά (235) με CLC 230 δεν μπορούσε να με κάνει "καλά" πουθενά (ούτε χαμηλά ούτε ψηλά) και είμαστε περίπου στα ίδια βάρη (άντε 100Kg πιο βαρύ το coupe Μerc αλλά και 1.8 αντί 1.6 το δικό μου). Επομένως Polo και SLK κάποια τέτοια αντιστoίχιση βάρους έχουν, οπότε με "φτιαγμένο" Polo, Βye, bye SLK...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν φίλε μου το φτιαγμένο πολάκι να μπορούσε να κοντράρει στα ίσα την SLK και στα ψηλά.Δεν έχω πατήσει ποτέ με μερσεντές είναι η αλήθεια και δεν έχω σχετική εμπειρία.Όπως έχω αναφέρει παλιότερα ο μικρότερος αδερφός μου έχει το ibiza fr dsg full stage 1 με 232 άλογα.Είχα τύχει συνοδηγός σε μία κόντρα με μία τέτοια slk από στάση.Έκανε το γνωστό κολπάκι με το χειρόφρενο και έφυγε σχετικά καλά για dsg στην εκκίνηση και έκανε κατευθείαν 1,5 κενό.Αυτή η διαφορά έμεινε μέχρι τέλος.Γενικά το βελτιωμένο frάκι πετάει και λόγω μικρού βάρους φεύγει πολύ εύκολα.

Γενικά δεν έχω τίποτα με τους οδηγούς BMW και MERCEDES μαγκιά τους που αγόρασαν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και τους εύχομαι να τα χαίρονται και να τα πηγαίνουν όπως θέλουν!!!Απλά θυμάμαι στα 23 μου έδωσα το renault clio 1400 για να πάρω ένα μεταχειρισμένο renault clio williams που μέχρι σήμερα παραμένει ο έρωτας μου ο αγιάτρευτος(κρίμα που το χαίρεται άλλος).Τότε σε μία συζήτηση που είχα με κάποιον γιατρό που δουλεύει στην εταιρεία ο οποίος έχει την slk μου είπε την εξής ατάκα την οποία την θυμάμαι μέχρι σήμερα.Σε μια ενδεχόμενη κόντρα μπορεί το renault σου να με ξεφτιλίσει αλλά στο τέλος της ημέρας εσύ θα οδηγάς ρενο και εγώ την merc slk.... :whistling: Από εκεί και πέρα έπαψα να ασχολούμαι με τους ψηλομύτες που επειδή έχουν ''άστρο'' ή ''προπέλα'' νομίζουν ότι οδηγούν supercar.

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν φίλε μου το φτιαγμένο πολάκι να μπορούσε να κοντράρει στα ίσα την SLK και στα ψηλά.Δεν έχω πατήσει ποτέ με μερσεντές είναι η αλήθεια και δεν έχω σχετική εμπειρία.Όπως έχω αναφέρει παλιότερα ο μικρότερος αδερφός μου έχει το ibiza fr dsg full stage 1 με 232 άλογα.Είχα τύχει συνοδηγός σε μία κόντρα με μία τέτοια slk από στάση.Έκανε το γνωστό κολπάκι με το χειρόφρενο και έφυγε σχετικά καλά για dsg στην εκκίνηση και έκανε κατευθείαν 1,5 κενό.Αυτή η διαφορά έμεινε μέχρι τέλος.Γενικά το βελτιωμένο frάκι πετάει και λόγω μικρού βάρους φεύγει πολύ εύκολα.

Γενικά δεν έχω τίποτα με τους οδηγούς BMW και MERCEDES μαγκιά τους που αγόρασαν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και τους εύχομαι να τα χαίρονται και να τα πηγαίνουν όπως θέλουν!!!Απλά θυμάμαι στα 23 μου έδωσα το renault clio 1400 για να πάρω ένα μεταχειρισμένο renault clio williams που μέχρι σήμερα παραμένει ο έρωτας μου ο αγιάτρευτος(κρίμα που το χαίρεται άλλος).Τότε σε μία συζήτηση που είχα με κάποιον γιατρό που δουλεύει στην εταιρεία ο οποίος έχει την slk μου είπε την εξής ατάκα την οποία την θυμάμαι μέχρι σήμερα.Σε μια ενδεχόμενη κόντρα μπορεί το renault σου να με ξεφτιλίσει αλλά στο τέλος της ημέρας εσύ θα οδηγάς ρενο και εγώ την merc slk.... :whistling: Από εκεί και πέρα έπαψα να ασχολούμαι με τους ψηλομύτες που επειδή έχουν ''άστρο'' ή ''προπέλα'' νομίζουν ότι οδηγούν supercar.

αυτο το "κομπλεξ" δε θα ξεπεραστει ποτε στην Ελλαδα..αλλα πιστευω παει αλλου το θεμα και στηριζεται στα κριτηρια του καθενος για την επιλογη αυτοκινητου.εγω πηρα αυτο που πηρα γιατι με εκφραζει και αρμοζει στην ηλικια μου και στο γουστο μου.καποιος αλλος με μια μερσεντα τη πηρε για το κομματι του για να την ανοιγει στη παραλιακη και να μοστραρει η γιατι νομιζει οτι πηρε το σουπερ ντουπερ αμαξι που θα καβαλαει το καθενα στο δρομο..ο καθενας κανει τις επιλογες του

Link to comment
Share on other sites

Πολύ πιθανόν φίλε μου το φτιαγμένο πολάκι να μπορούσε να κοντράρει στα ίσα την SLK και στα ψηλά.Δεν έχω πατήσει ποτέ με μερσεντές είναι η αλήθεια και δεν έχω σχετική εμπειρία.Όπως έχω αναφέρει παλιότερα ο μικρότερος αδερφός μου έχει το ibiza fr dsg full stage 1 με 232 άλογα.Είχα τύχει συνοδηγός σε μία κόντρα με μία τέτοια slk από στάση.Έκανε το γνωστό κολπάκι με το χειρόφρενο και έφυγε σχετικά καλά για dsg στην εκκίνηση και έκανε κατευθείαν 1,5 κενό.Αυτή η διαφορά έμεινε μέχρι τέλος.Γενικά το βελτιωμένο frάκι πετάει και λόγω μικρού βάρους φεύγει πολύ εύκολα.

Γενικά δεν έχω τίποτα με τους οδηγούς BMW και MERCEDES μαγκιά τους που αγόρασαν τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα και τους εύχομαι να τα χαίρονται και να τα πηγαίνουν όπως θέλουν!!!Απλά θυμάμαι στα 23 μου έδωσα το renault clio 1400 για να πάρω ένα μεταχειρισμένο renault clio williams που μέχρι σήμερα παραμένει ο έρωτας μου ο αγιάτρευτος(κρίμα που το χαίρεται άλλος).Τότε σε μία συζήτηση που είχα με κάποιον γιατρό που δουλεύει στην εταιρεία ο οποίος έχει την slk μου είπε την εξής ατάκα την οποία την θυμάμαι μέχρι σήμερα.Σε μια ενδεχόμενη κόντρα μπορεί το renault σου να με ξεφτιλίσει αλλά στο τέλος της ημέρας εσύ θα οδηγάς ρενο και εγώ την merc slk.... :goodjob: Από εκεί και πέρα έπαψα να ασχολούμαι με τους ψηλομύτες που επειδή έχουν ''άστρο'' ή ''προπέλα'' νομίζουν ότι οδηγούν supercar.

Συμφωνώ απόλυτα κι εγώ. Είναι όμορφα και εξαιρετικά ποιοτικά αυτοκίνητα αλλά αφού τα σχεδίασε η μαμά ΒΕΝΖ (ή αντίστοιχα η BMW) και τους έδωσε sport στοιχεία και επιδόσεις, "μπαίνουν" αναγκαστικά κάποιες φορές στο "παιχνίδι" των "αντιπαραθέσεων" (Street racing). Ως εδώ καλώς και από τη στιγμή που ανεξαρτήτως αποτελέσματος υπάρχει "φιλική διάθεση" (χάνεις/κερδίζεις) δεν τίθεται θέμα.

ΟΜΩΣ υπάρχουν και κάτοχοι τέτοιων "μηχανημάτων οδήγησης" (για να πάμε και στο διαφημιστικό slogan γνωστής μάρκας :tongue: ), που όταν σε "κερδίζουν" και είσαι κάποιο αξιόλογο μοντέλο "πανηγυρίζουν" και δείχνουν να "ασχολούνται" επιτιμητικά μαζί σου, γιατί τους έκανες να κάψουν -όπως θεωρούν- "τζάμπα" βενζίνη "κι ότι σήκωσες τα μάτια σου ψηλά", λες και έχουν κάτι "εξωγήινο" :whistling:. ΌΤΑΝ ΟΜΩΣ ΤΗΝ "ΤΡΩΝΕ" -και δε το λέω κομπλεξικά, "παιχνίδι" κάνουμε- ξαφνικά γίνεσαι "ΚΟΥΒΑΣ", "ΜΑ'Ι'ΜΟΥ", "ΦΤΗΝΙΑΡΗΣ", "ΠΟΝΤΙΚΟΣ" και γενικά σου λένε πράγματα που σε κομπλεξάρουν και σαν κάτοχο προσωπικά -έστω για λίγο και στο "μισοσοβαρό/μισοαστείο". ΕΚΕΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΝΣΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ με κάποιους Μερσεντάκηδες, ΒMWδάκηδες, Jaguarάκηδες κ.λπ.

ΦΥΣΙΚΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ και κάτοχοι με ΕΚΠΛΗΚΤΙΚΗ ΟΔΗΓΙΚΗ ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ όπου ΚΑΤΑΚΤΟΥΝ ΤΟ ΣΕΒΑΣΜΟ ΣΟΥ...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

...ακριβώς, μια χαρά θα δάκρυζε και από το 14άρι!!

Τα 14άρια 1ο στάδιο, έχουμε τελική πάνω από 250 km/h...

Κοντερισια 250??? Οπως και να'χει ειναι πολυ καλα :thumbsup:!!! 262 κοντερ εχει δειξει το δικο μου

το slk το 200αρι μαμα δε μπορει να στα8ει διπλα σε ενα 160,170 η 180.εχω δσκιμασει 2 φορες,και οι 2 εδειξαν το ιδιο που εχω polo gti.γνωμη μου φιλε samaniko85 με το εργαλειο σου να δοκιμασεις με 350.θα χει πιο πολυ ενδιαφερον :thumbsup:

Σωστος αλλα που να το βρεις το 350 τετοιες εποχες :whistle: ???

Link to comment
Share on other sites

ειμαι Λαμια και ανεβαινω για βολο,ειμαι με το c55 amg..και ενω πηγαινω αργα και σταθερα 130 μηπως κατεβασω την μεση καταναλωση κατω απο τα 15 λιτρα..βλεπω πισω στον καθρεφτη μου ενα opel calibra κοκκινο να μου εχει κολησει προφυλακτηρα...μα με 130 σταθερα σκεφτομαι??κατεβαζω 2 σχεσεις και ειμαι στο νευρο του v8..και παμε..160-200-220-250-270..κοβω..αυτος πισω μου να με μετραει!!κοβουμε και οι 2 περναμε τις στροφες πριν τον πτελεο και στην ευθεια ξανανοιγουμε!200-220 και με περναει τεζα!!!!!!!!!πραγματικα ο τυπος πηγαινε με πολλα!!!μεχρι τα 280 ανοιξα κοντερ..μετα εκοψα!μου εριξε πολυ ξυλο!πανω απο 4-5 αυτοκινητα εμπρος μεχρι τα 280.του αναψα φωτα μου εκανε νοημα με τα αλαρμ πηγα διπλα του χαιρετιθηκαμε και συνεχισαμε σαν κοτες παλι...ενα μεγαλο respect στους ανθρωπους που ασχολουντε ακομα με παλιες αλλα τοσο ομορφες κατασκευες σαν το καλιμπρα.το συγκεκριμενο πανεμορφο και υπερβολικα γρηγορο!

Link to comment
Share on other sites

Κοντερισια 250??? Οπως και να'χει ειναι πολυ καλα :thumbsup:!!! 262 κοντερ εχει δειξει το δικο μου

Ναι, το κοντέρ σταματάει στα 240, αλλά η βελόνα συνέχιζε για περίπου 1 εκατοστό ακόμη, θεωρητικά δηλαδή 250-260 κοντερίσια.

Link to comment
Share on other sites

ειμαι Λαμια και ανεβαινω για βολο,ειμαι με το c55 amg..και ενω πηγαινω αργα και σταθερα 130 μηπως κατεβασω την μεση καταναλωση κατω απο τα 15 λιτρα..βλεπω πισω στον καθρεφτη μου ενα opel calibra κοκκινο να μου εχει κολησει προφυλακτηρα...μα με 130 σταθερα σκεφτομαι??κατεβαζω 2 σχεσεις και ειμαι στο νευρο του v8..και παμε..160-200-220-250-270..κοβω..αυτος πισω μου να με μετραει!!κοβουμε και οι 2 περναμε τις στροφες πριν τον πτελεο και στην ευθεια ξανανοιγουμε!200-220 και με περναει τεζα!!!!!!!!!πραγματικα ο τυπος πηγαινε με πολλα!!!μεχρι τα 280 ανοιξα κοντερ..μετα εκοψα!μου εριξε πολυ ξυλο!πανω απο 4-5 αυτοκινητα εμπρος μεχρι τα 280.του αναψα φωτα μου εκανε νοημα με τα αλαρμ πηγα διπλα του χαιρετιθηκαμε και συνεχισαμε σαν κοτες παλι...ενα μεγαλο respect στους ανθρωπους που ασχολουντε ακομα με παλιες αλλα τοσο ομορφες κατασκευες σαν το καλιμπρα.το συγκεκριμενο πανεμορφο και υπερβολικα γρηγορο!

Η καψούρα μου όταν ήμουν μικρός.... Το είχε ένας φίλος μου Γερμανία 2.0 Τ με 204 ps και άνοιγε μέχρι 245 αν θυμάμε καλά. Μιλάμε για το 2000.. Αλλά κακός Ελλάδα δεν τα κάνανε εισαγωγή η OPEL.

Link to comment
Share on other sites

Πάνω στην εγνατία με 180 έρχεται από πίσω μου ένα λευκό KIA PROCEED σιγά σιγά επιθετικά. Ανεβάζώ 10 χλμ και το κόβω την φόρα....:( Γενικά τίποτα το ενδιαφέρον..

Εκανα uptade to πρόγραμμα και θέλω να κάνω μερικά χλμ. Μετά μετρίσεις με το Gtech pro rr. Είμαι στα ίδια επίπεδα αλλά τώρα είναι ποιο γραμμικό στης μεσαίες χωρίς απότομα ξεσπάσματα με μισό γκάζι.

Link to comment
Share on other sites

Γιωργο σταματα να εκτελεις οτι βλεπεις και ετοιμασε το αμαξακι σου για κανα πατημα με αλλα αυτοκινητα 13.6!

Και τραβα και βιντεο να γουσταρουμε!

Link to comment
Share on other sites

Γεια σας... Χαθηκαμε. Κανείς δεν βάζει κόντρες;;;;; Πολυ ηρεμία εδω μέσα. Σήμερα πήγαμε από Βέροια αρκετά αμάξια στην Κοζάνη για μια κόντρα. Ένα πεζό 106 κίτρινο δικό μας με ένα colt czt. Κόντρα δεν έγινε κάπου κόλισε το θέμα..:blink: τελικά τρέξαμε χύμα εκει οποίος ήθελε. Έτρεξα με ένα seat Ibiza 1.8 20vt το παλιό κίτρινο το οποίο ο ψηλός δήλωνε 280ps...; 1100βάρος. (500 ποιο βαρής εγώ)

Ξεκινάμε από ρολαριστές 60χλμ για 1000 μέτρα. Κάνω μπαμ μισό αμάξι τελείωμα τρίτης 1αμάξι μπροστά βάζω Τετάρτη είναι δίπλα μου, μου ανοίγη μισό μετρο ποιο μπροστά και ο μάγκας στα 600 μέτρα πατάει φρένο...;; Πάμε πίσω μέσα στην χαρά κάποιοι λέγαν το σεατ πάει καλά με χαμόγελο ηλιθιότητας. Λέω φιλαράκι στα 600 το εκοψες. αυτό δεν έδωσα συνέχεια με τον Κούβα.

Μετά τρέχω με επνα πορτοκαλί fiat coupe πάνω από 400-450 ps (δυνατό). Από ρολαριστές κάνω μπαμ και στην Τρίτη με ανοίγη. Στα 450-500 μέτρα 2 αμάξια μπροστά το fiat. Πολλοί εκεί παραδεχτίκαν ότι το Passat έχει δύναμη...respect..:blink:

Edited by cjgeorgio
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.