Jump to content
dimitris09

9Ν μείωση απόδοσης

Recommended Posts

Polo 9N 1.4 75ps 50,000 χλμ. Το αυτοκίνητο παρουσιάζει μειωμένη απόδοση (σου δίνει αίσθηση 30% μειωμένης ροπής - σαν να είναι μπουκωμένο) κυρίως στην περιοχή 2000-3000 rpm. Επίσης στο κρύο ξεκίνημα, και ενώ ρελαντί είναι ΟΚ, με λίγο, σταθερό γκάζι, το αυτοκίνητο μία επιταχύνει, μία κρατάει. Το έχουν δει 4-5 μηχανικοί, κανείς δε βρίσκει τίποτα. Προφανώς το διαγνωστικό δε δείχνει κάτι. Φίλτρα, μπουζί κλπ. αλλαγμένα, πρόσφατος καθαρισμός και ρύθμιση πεταλούδας, καθαρισμός injection και MAF. Κάθε εξάρτημα που καθαριζόταν επέφερε μία μικρή βελτίωση κυρίως στην απόκριση στο γκάζι κάτων από 2000 rpm, αλλά η μειωμένη απόδοση παραμένει. Για παράδειγμα, με AC on, 4η και 2000 rpm, απλά δεν επιταχύνει. Υποψιάζομαι οτι υπάρχει κάποιος προβληματικός ή βρόμικος αισθητήρας (Λ, EGR, MAF, O2,...) αλλά δεν μπορώ να αρχίσω να τους αλλάζω έναν-έναν! Μήπως είναι καταλύτης; Κανείς με παρόμοιο πρόβλημα;

Edited by dimitris09
Link to comment
Share on other sites

Λογικά αισθητηρες... Τους έχεις τσεκάρει;

Έχω πάει σε 4-5 συνεργεία, μέχρι και σε εξειδικευμένο διαγνωστικό κέντρο Bosch, και μου λένε οτι οι αισθητήρες δεν ελέγχονται, αν ήταν λένε κάποιος προβληματικός, θα το έδειχνε το διαγνωστικό ή θα είχε πρόβλημα στη καύση / καυσαέρια.

Link to comment
Share on other sites

αυτά που σου λένε οι μηχανικοί ισχύουν, οι αισθητήρες βγάζουν σφάλμα στο VAG-COM το οποίο είναι αξιόπιστο εργαλείο διάγνωσης. Προφανώς για να μην βγάζουν κάποιο σφάλμα οι αισθητήρες το αμάξι δουλεύει ρολόι. :o

Link to comment
Share on other sites

αυτά που σου λένε οι μηχανικοί ισχύουν, οι αισθητήρες βγάζουν σφάλμα στο VAG-COM το οποίο είναι αξιόπιστο εργαλείο διάγνωσης. Προφανώς για να μην βγάζουν κάποιο σφάλμα οι αισθητήρες το αμάξι δουλεύει ρολόι. :o

Και τα προβλήματα που του κάνει πως εξηγούνται;

Link to comment
Share on other sites

Και τα προβλήματα που του κάνει πως εξηγούνται;

Με αναμένο το A/C το αυτοκίνητο είναι λογικό να κόβει, συμβαίνει και στις Ferrari (αν είχαν A/C). Tώρα το μειωμένη απόδοση είναι καθαρό υποκειμενική αντιμετώπιση του θέματος ιπποδύναμη. Εαν δε βγάζει κάποιο πρόβλημα το αυτοκίνητο (δεν έχει κάποιο στοιχείο που να παραπέμπει σε κάποια δυσλειτουργία) με το ζόρι να το βαφτίσουμε προβληματικό.

Edited by Bad Boy's POLO
Link to comment
Share on other sites

Η μειωμένη απόδοση είναι μεν υποκειμενική εκτίμηση αλλά βασίζεται στην πολύ καλή γνώση του αυτοκινήτου που το πήρα καινούργιο και το οδηγώ 7 χρόνια. Το οτι δεν είναι ανιχνεύσιμο από τον υπολογιστή του αυτοκινήτου δε σημαίνει οτι δεν υπάρχει πρόβλημα. Έκανα προχθές και καθαρισμό EGR χωρίς κανένα αποτέλεσμα. Δια της εις άτοπου απαγωγής καταλήγω στο οτι μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στη τροφοδοσία καυσίμου ή φραγμένος καταλύτης. Επειδή όμως βαρέθηκα να πετάω χρήματα αποφάσισα να μην το ψάξω άλλο και να περιμένω είτε να βγάλει ένδειξη το διαγνωστικό είτε να το πουλήσω. Ως τότε δυστυχώς δεν μπορώ να χρησιμοποιώ το αυτοκίνητο σε ταξίδια γιατί απλά είναι επικίνδυνο μη μπορώντας να ακολουθήσει την κίνηση σε δύσκολα κομμάτια και μη μπορώντας να κάνει προσπέραση σε λογικό, ασφαλή χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν, μετά από αρκετό ακομη ψάξιμο, ταλαιπωρία και έξοδα, βρήκα οτι το 'κράτημα' του κινητήρα το προκαλούσε το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Συγκεκριμένα μόλις άλλαξα τα λάδια του, το αυτοκίνητο ζωντάνεψε, σχεδόν όπως όταν ήταν καινούργιο. Θεωρώ απαράδεκτο οτι η VW δίνει σαν lifetime το λάδι του συγκεκριμένου τύπου κιβωτίου. Στη δική μου περίπτωση ήθελε προφανώς αλλαγή στα 5 χρόνια ή 45,000χλμ. Επί 2 χρόνια (μέχρι να βρω οτι αυτό έφταιγε) το κιβώτιο λειτουργούσε με προφανώς ακατάλληλα λάδια, με ότι συνέπειες μπορεί να έχει αυτό. Κόστος αλλαγής λαδιών 230 ευρώ (no comment).

Link to comment
Share on other sites

οι βαλβολίνες κοινός οι παλιές σου είχανε γίνει φένετε μούργα :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα συμφωνήσω με το φίλο ότι αμα οδηγείς ένα αμάξι για καιρό ξέρεις και απο τον ήχο αν είναι κρύο ή ζεστό.....και αν πάει ή δεν πάει.

Αυτό με τις βαλβολίνες "για μια ζωή" έχει κοστίσει πολλά σαζμάν. Απλά στο στανταρ σαζμαν βγάζουν 70-80 χιλ χλμ...και βάλε

Link to comment
Share on other sites

το όριο ζωής της βαλβολίνες είναι maximum τα 40.000κμ (Πολλά λέω) Βαλβολίνες να τις κοιτάς σύχνα ανά 20.000κμ θεωρώ είναι καλά!

Link to comment
Share on other sites

το όριο ζωής της βαλβολίνες είναι maximum τα 40.000κμ (Πολλά λέω) Βαλβολίνες να τις κοιτάς σύχνα ανά 20.000κμ θεωρώ είναι καλά!

Λίγα μου φαίνονται ρε συ Dark τα 40.000χλμ. Πάντως κι εμένα με προβλημάτισε πρόσφατα η αντιπροσωπεία όταν μου είπαν για βαλβολίνες εφ όρου ζωής. Λέτε να είναι μούφα?

Link to comment
Share on other sites

Λίγα μου φαίνονται ρε συ Dark τα 40.000χλμ. Πάντως κι εμένα με προβλημάτισε πρόσφατα η αντιπροσωπεία όταν μου είπαν για βαλβολίνες εφ όρου ζωής. Λέτε να είναι μούφα?

Καμία βαλβολίνη δεν κρατάει lifetime όπως την ονομάζουν.... Εκός αν θες να έχει μαρμελάδα στο σασμάν σου και όχι βαλβολίνες, οπότε τις αφήνεις lifetime tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

καλά είναι τα 40.000km για αλαγή! Και για εμένα μαζί με τις βαλβολίνες καλό είναι να βάλεις και ένα καλό αντιτριβικό. Το σασμάν θα αλάξει τελείως θα νοιμίζεις πως έχεις άλλο σασμάν :o

Link to comment
Share on other sites

καλά είναι τα 40.000km για αλαγή! Και για εμένα μαζί με τις βαλβολίνες καλό είναι να βάλεις και ένα καλό αντιτριβικό. Το σασμάν θα αλάξει τελείως θα νοιμίζεις πως έχεις άλλο σασμάν :lol:

Εφόσον μπω στη διαδικασία να αλλάξω βαλβολίνες, το αντιτριβικό είναι δεδομένο ότι θα μπεί, αξίζει...

Link to comment
Share on other sites

εγώ τώρα που άλαξα δίσκο πλατό και διάφορα άλλα καλούδια :lol::thumbsup::whistling: έβαλα και αντιτριβικό Motorkote το πήρα από το ebay http://cgi.ebay.com/ebaymotors/Motorkote-o...sQ5fAccessories

και έχει φοβερό κούμπομα οι ταχύτητες!

Link to comment
Share on other sites

Κι εγω σκεφτομαι στα 45.000 χλμ που θα παω για αλλαγη λαδιων να βαλω και βαλβολινες μιας που τις εχω αγορασει εδω και καιρο.Για motorkote δεν ξερω αν θα βαλω.Παντως για να ξερω αν αποφασισω, ποση ποσοτητα βαζουμε απο αυτο;

Link to comment
Share on other sites

είναι ανάλογα τα πόσα λίτρα βάζεις βαλβολίνες θέλει μια συγκεκριμένη μικρή ποσότητα το αναγράφει στην συσκευασία. Απλά τώρα δεν θυμάμε πόσα λίτρα έπερνε το σασμάν,αλλά δέν έβαλε πάνω απο 100ml (εάν θυμάμε καλα)

Link to comment
Share on other sites

Επανέρχομαι μετά από αρκετό καιρό γιατί το πρόβλημα μειωμένης απόδοσης παραμένει. Η αλλαγή λαδιών κιβωτίου και ο καθαρισμός μπεκ βοήθησε λίγο στην απόκριση με λίγο γκάζι αλλά η αδυναμία του κινητήρα να επιταχύνει (σε μικρή ανηφόρα ή υπό φορτίο) παραμένει. Ένα άλλο θέμα που παρουσιάζει το αυτοκίνητο είναι ότι στο κρύο ξεκίνημα κάνει ένα ρετάρισμα, σα να γίνονται διακοπές στην παροχή καυσίμου. Καμιά ιδέα; Υπάρχει κάποιος έλεγχος στη γραμμή τροφοδοσίας που μπορεί να γίνει ή αν υπήρχε πρόβλημα θα το έδειχνε το διαγνωστικό όπως μου λένε οι μηχανικοί;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.