Jump to content
tasanton

Στρώσιμο με Dsg

Recommended Posts

Καλησπέρα σε΄όλους,

Πρόσφατα απέκτησα ένα Tsi 122 DSG και είμαι στη διαδικασία στρωσίματος.

Γενικά γωρίζω για τα πρώτα 1500χλμ και τις βασικές οδηγίες, αναρρωτιέμαι όμως αν η ύπαρξη του DSG απαιτεί κάτι διαφορετικό.

Π.χ. η οδηγία "όχι πάνω από 3500 στροφές", στο πρόγραμμα D δεν πολυστέκει μιας και το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα λίγο μετά τις 2000 στροφές μόνο του. Για να φτάσεις τις 3500, πρέπει να τρέχεις με +160.

Βέβαια, αν το γυρίσω στο manual (+, -) μπορώ να παίξω με τις στροφές όπως θέλω (π.χ. μεταξύ 2500-3000-3500). Το πρόγραμμα Sport για την ώρα δεν το χρησιμοποιώ μιας και ανεβάζει στροφές πάνω από το όριο που θέλω.

Τεσπα, έχει κανείς καμιά ιδέα ή πρόταση;

Ευχαριστώ !

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα σε΄όλους,

Πρόσφατα απέκτησα ένα Tsi 122 DSG και είμαι στη διαδικασία στρωσίματος.

Γενικά γωρίζω για τα πρώτα 1500χλμ και τις βασικές οδηγίες, αναρρωτιέμαι όμως αν η ύπαρξη του DSG απαιτεί κάτι διαφορετικό.

Π.χ. η οδηγία "όχι πάνω από 3500 στροφές", στο πρόγραμμα D δεν πολυστέκει μιας και το κιβώτιο αλλάζει ταχύτητα λίγο μετά τις 2000 στροφές μόνο του. Για να φτάσεις τις 3500, πρέπει να τρέχεις με +160.

Βέβαια, αν το γυρίσω στο manual (+, -) μπορώ να παίξω με τις στροφές όπως θέλω (π.χ. μεταξύ 2500-3000-3500). Το πρόγραμμα Sport για την ώρα δεν το χρησιμοποιώ μιας και ανεβάζει στροφές πάνω από το όριο που θέλω.

Τεσπα, έχει κανείς καμιά ιδέα ή πρόταση;

Ευχαριστώ !

Να οδηγεις μονο στο M Mode. Μη το βαζεις στο D or S και θα εισαι μια χαρα ;)

Link to comment
Share on other sites

Να οδηγεις μονο στο M Mode. Μη το βαζεις στο D or S και θα εισαι μια χαρα :D

:o

Όχι ρε παιδιά! Κανονικά στο D να το έχεις. Και φυσικά αν θέλεις να το βάλεις και στο χειροκίνητο, κάνε το, απλά να σέβεσαι το όριο των στροφών! Το Golf της γυναίκας μου πλησιάζει τα 3.000χλμ τώρα, το είχαμε στο D συνέχεια και που και που στο χειροκίνητο για την φάση. Μετά τα 1.000χλμ, εγώ το έβαλα και στο S 2-3 φορές για μερικά ανοίγματα, αλλά ίσα ίσα να γεμίσει 3-4 ταχύτητες και μετά πάλι χαλαρά...

Link to comment
Share on other sites

:huh:

Όχι ρε παιδιά! Κανονικά στο D να το έχεις. Και φυσικά αν θέλεις να το βάλεις και στο χειροκίνητο, κάνε το, απλά να σέβεσαι το όριο των στροφών! Το Golf της γυναίκας μου πλησιάζει τα 3.000χλμ τώρα, το είχαμε στο D συνέχεια και που και που στο χειροκίνητο για την φάση. Μετά τα 1.000χλμ, εγώ το έβαλα και στο S 2-3 φορές για μερικά ανοίγματα, αλλά ίσα ίσα να γεμίσει 3-4 ταχύτητες και μετά πάλι χαλαρά...

Το οχι, γιατι??? Για να σου κανει τις αλλαγες στις 1800 στρ στο D? :o H στις 5000? Εσυ στα 1000 επιασες κοφτες επομενως αφου το εβαλες στο S. Στο στρωσιμο για εμενα τουλαχιστον πρεπει να γινεται στο M. Εχεις τον ελεγχο των αλλαγων κατι που στο D or S δεν το εχεις.

Link to comment
Share on other sites

Το οχι, γιατι??? Για να σου κανει τις αλλαγες στις 1800 στρ στο D? :o H στις 5000? Εσυ στα 1000 επιασες κοφτες επομενως αφου το εβαλες στο S. Στο στρωσιμο για εμενα τουλαχιστον πρεπει να γινεται στο M. Εχεις τον ελεγχο των αλλαγων κατι που στο D or S δεν το εχεις.

Φίλε Ηλία, δεν σημαίνει ότι αν το έχεις στο D δεν μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες κοντά στις 3.000-3.500! Εδώ το έκανε η γυναίκα μου, που το παλιό αυτόματο που είχε, ήταν για το ανάθεμα! Θέλει λίγο εξοικείωση με το γκάζι, για να ρυθμίζεις πότε γίνονται οι αλλάγες. Το αυτόματο αλλάζει ταχύτητες. Το πότε τις αλλάζει, το ρυθμίζουμε εμείς με το πάτημα του γκαζιού. Αυτό είναι κάτι που πολύ δεν το καταλαβαίνουν, και για αυτό πιστεύουν ότι τα αυτόματα κάνουν ότι θέλουν... :huh:

Στα 1.000χλμ δεν έπιασα κόφτες, απλά 2-3 φορές (ανά 4-5 μέρες) το πατούσα να αλλάξει στροφές στις 5.500. Και αυτό μόνο για ένα άνοιγμα, μετά το άφηνα.

Πάντως τον έλεγχο των στροφών τον έχεις ΚΑΙ με το D ΚΑΙ με το S. Μάλιστα αυτά τα αυτόματα κιβώτια, "μαθαίνουν" και τον τρόπο οδήγησης του καθένα. Έτσι λοιπόν, αν κάποιος το πηγαίνει πολύ χαλαρά για λίγες μέρες, μετά και να το πατήσεις αρκετά το γκάζι δεν κάνει απότομες αλλαγές. Όπως επίσης αν το πλακώνεις, μετά κρατάει ψηλά τις στροφές γιατί βλέπει ότι θέλεις γρήγορη οδήγηση.

Τα αυτόματα έχω να πω, ότι είναι πολύ πιο χρήσιμα και έξυπνα από όσο νομίζουμε. Απλά πολύ δεν γνωρίζουν όλες τις πτυχές τους. :lol:

Link to comment
Share on other sites

Φίλε Ηλία, δεν σημαίνει ότι αν το έχεις στο D δεν μπορείς να αλλάζεις ταχύτητες κοντά στις 3.000-3.500! Εδώ το έκανε η γυναίκα μου, που το παλιό αυτόματο που είχε, ήταν για το ανάθεμα! Θέλει λίγο εξοικείωση με το γκάζι, για να ρυθμίζεις πότε γίνονται οι αλλάγες. Το αυτόματο αλλάζει ταχύτητες. Το πότε τις αλλάζει, το ρυθμίζουμε εμείς με το πάτημα του γκαζιού. Αυτό είναι κάτι που πολύ δεν το καταλαβαίνουν, και για αυτό πιστεύουν ότι τα αυτόματα κάνουν ότι θέλουν... :huh:

Στα 1.000χλμ δεν έπιασα κόφτες, απλά 2-3 φορές (ανά 4-5 μέρες) το πατούσα να αλλάξει στροφές στις 5.500. Και αυτό μόνο για ένα άνοιγμα, μετά το άφηνα.

Πάντως τον έλεγχο των στροφών τον έχεις ΚΑΙ με το D ΚΑΙ με το S. Μάλιστα αυτά τα αυτόματα κιβώτια, "μαθαίνουν" και τον τρόπο οδήγησης του καθένα. Έτσι λοιπόν, αν κάποιος το πηγαίνει πολύ χαλαρά για λίγες μέρες, μετά και να το πατήσεις αρκετά το γκάζι δεν κάνει απότομες αλλαγές. Όπως επίσης αν το πλακώνεις, μετά κρατάει ψηλά τις στροφές γιατί βλέπει ότι θέλεις γρήγορη οδήγηση.

Τα αυτόματα έχω να πω, ότι είναι πολύ πιο χρήσιμα και έξυπνα από όσο νομίζουμε. Απλά πολύ δεν γνωρίζουν όλες τις πτυχές τους. :o

Διαφωνω Νικο. Δεν μαθαινει κανενα τροπο οδηγησης και δεν εχεις τον ελεγχο των στροφων οσο θελεις. Πανω κατω μπορει να γινει αυτο που γραφεις σε σχεση με το γκαζι, αλλα οχι απολυτα. Και εγω οδηγω 20+ χρονια αυτοματα, επομενως εχω "λιγο" εμπειρια.

Ξερεις ποσες φορες με εχει αφησει ξεκρεμαστο στο D? Κανεις kickdown, θελεις να κατεβασει 1 ταχυτητα, σου κατεβαζει 2, ελα ομως που σε εχει παει στις 6000+ στροφες που ειναι ψοφιο το αμαξι, και εσυ βλεπεις τον απεναντι να σου παιζει τα φωτα και σκεφτεσε, θα προλαβω η θα μας δειξουν στο δελτιο των 8? Για αυτο προτιμω να εχω εγω τον ελεγχο οδηγωντας στο Μ και οχι τo computerized logic tou DSG. Εννοειτε οτι στην Αθηνα φυσικα και το αφηνω στο D. Αλλα........ στο δευτερο DSG που πηρα το εστρωσα εχοντας το στο Μ ακομα και στην κινηση της Αθηνας. Το ιδιο θα κανω και στο Scirocco

Link to comment
Share on other sites

Διαφωνω Νικο. Δεν μαθαινει κανενα τροπο οδηγησης και δεν εχεις τον ελεγχο των στροφων οσο θελεις. Πανω κατω μπορει να γινει αυτο που γραφεις σε σχεση με το γκαζι, αλλα οχι απολυτα. Και εγω οδηγω 20+ χρονια αυτοματα, επομενως εχω "λιγο" εμπειρια.

Ξερεις ποσες φορες με εχει αφησει ξεκρεμαστο στο D? Κανεις kickdown, θελεις να κατεβασει 1 ταχυτητα, σου κατεβαζει 2, ελα ομως που σε εχει παει στις 6000+ στροφες που ειναι ψοφιο το αμαξι, και εσυ βλεπεις τον απεναντι να σου παιζει τα φωτα και σκεφτεσε, θα προλαβω η θα μας δειξουν στο δελτιο των 8? Για αυτο προτιμω να εχω εγω τον ελεγχο οδηγωντας στο Μ και οχι τo computerized logic tou DSG. Εννοειτε οτι στην Αθηνα φυσικα και το αφηνω στο D. Αλλα........ στο δευτερο DSG που πηρα το εστρωσα εχοντας το στο Μ ακομα και στην κινηση της Αθηνας. Το ιδιο θα κανω και στο Scirocco

Ηλία δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου, αλλά είναι σίγουρο ότι το σασμάν προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ. Δοκίμασέ το και μόνος σου. Πήγαινε μια μέρα συνέχεια με το πόδι στο πάτωμα ενώ έχεις το D και να γεμίζεις συνέχεια τις στροφές. Στο τέλος της ημέρας, δοκίμασε να κόψεις ρυθμούς και να θέλεις να αλλάζει τις στροφές χαμηλά, με λίγο γκάζι. Θα δεις ότι αρχικά το σασμάν θα κρατάει ταχύτητα με υψηλές στροφές και θα αργεί να βάλει την επόμενη, παρόλο που θα έχεις αφήσει το γκάζι (ή θα το πατάς ελάχιστα), γιατί θα περιμένει ότι θα θέλεις να οδηγήσεις όπως πριν. Οπως επίσης και το αντίθετο.

Όσο για το kick down, εξορισμού το σασμάν κατεβάζει την πιο μικρή ταχύτητα που μπορεί να βάλει. Από την στιγμή που θα μπορεί να βάλει (πχ) 2α με 6.000σαλ, θα το κάνει. Μπορείς σε τέτοιες καταστάσεις να πατάς το γκάζι απότομα και τέρμα, μέχρι το κουμπί (χωρίς να κάνεις Kick down). Θα δεις ότι και πάλι θα κατεβάσει άμεσα ταχύτητα χωρίς να πάει τις στροφές στα κόκκινα. Εγώ έτσι προσπερνάω συνήθως. Παίζει ρόλο το να το πατήσει απότομα και όχι σιγά-σιγά μέχρι πριν το κουμπί (δοκίμασέ το).

Όσον αφορά τα 20+ χρόνια που οδηγείς αυτόματα (φαντάζομαι ότι είναι καθημερινή η χρήση), δεν το αμφισβητεί κανείς. Βέβαια τα παλιότερης τεχνολογίας σασμάν (10+ χρονών) δεν είχαν τέτοια λειτουργία.

Καλοτάξιδο να είναι το Scirocco (από ότι κατάλαβα το περιμένεις, ε?) :huh:

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, πρακτικά πώς μπορώ να έχω το D και να αλλάζει ταχύτητες στις 3000-3500 στροφές ?

Γιατί εμένα τις αλλα΄γες τις κάνει λίγο μετά τις 2000 και μόνο αν φτάσω 7η ή κάνει kick-down μπορώ να ανέβω στις στροφές που λες.

Ενώ με το Μ, ελέγχω πλήρως το φάσμα των στροφών...

Link to comment
Share on other sites

Ηλία δεν αμφισβητώ την εμπειρία σου, αλλά είναι σίγουρο ότι το σασμάν προσαρμόζεται στο οδηγικό στυλ. Δοκίμασέ το και μόνος σου. Πήγαινε μια μέρα συνέχεια με το πόδι στο πάτωμα ενώ έχεις το D και να γεμίζεις συνέχεια τις στροφές. Στο τέλος της ημέρας, δοκίμασε να κόψεις ρυθμούς και να θέλεις να αλλάζει τις στροφές χαμηλά, με λίγο γκάζι. Θα δεις ότι αρχικά το σασμάν θα κρατάει ταχύτητα με υψηλές στροφές και θα αργεί να βάλει την επόμενη, παρόλο που θα έχεις αφήσει το γκάζι (ή θα το πατάς ελάχιστα), γιατί θα περιμένει ότι θα θέλεις να οδηγήσεις όπως πριν. Οπως επίσης και το αντίθετο.

Όσο για το kick down, εξορισμού το σασμάν κατεβάζει την πιο μικρή ταχύτητα που μπορεί να βάλει. Από την στιγμή που θα μπορεί να βάλει (πχ) 2α με 6.000σαλ, θα το κάνει. Μπορείς σε τέτοιες καταστάσεις να πατάς το γκάζι απότομα και τέρμα, μέχρι το κουμπί (χωρίς να κάνεις Kick down). Θα δεις ότι και πάλι θα κατεβάσει άμεσα ταχύτητα χωρίς να πάει τις στροφές στα κόκκινα. Εγώ έτσι προσπερνάω συνήθως. Παίζει ρόλο το να το πατήσει απότομα και όχι σιγά-σιγά μέχρι πριν το κουμπί (δοκίμασέ το).

Όσον αφορά τα 20+ χρόνια που οδηγείς αυτόματα (φαντάζομαι ότι είναι καθημερινή η χρήση), δεν το αμφισβητεί κανείς. Βέβαια τα παλιότερης τεχνολογίας σασμάν (10+ χρονών) δεν είχαν τέτοια λειτουργία.

Καλοτάξιδο να είναι το Scirocco (από ότι κατάλαβα το περιμένεις, ε?) <_<

Νικολα, ολα αυτα που γραφεις τα εχω κανει και για αυτο τον λογο, οδηγω στο Μ :D Οσο αφορα οτι μαθαινει το οδηγικο σου στυλ σε ολα τα Golf kai A3 που εχω οδηγησει ολα κανουν τις αλλαγες στις ιδιες στροφες, ητοι. Λιγο γκαζι αλλαγη στις 1800-2000, περισσοτερο, παιζει απο 3000+ εως κοφτες.

Κανενα κιβωτιο δεν ειναι τελειο. Ακομα και το F1 στην Quattroporte που εχουμε, κανει και αυτο τα δικα του στο αυτοματο mode. Το οποιο ειναι χειροτερο απο του DSG -στο αυτοματο παντα. Αλλα στο manual, ειναι πραγματικα αλλου

Υ.Γ. Ναι Scirocco παιρνω αλλα το εχω μετανιωσει. Anyhow. Ευχαριστω :D

Edited by eliasj
Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστό το θέμα που ανοίχτηκε και με απασχόλησε και εμένα στο στρώσιμο. Το δικό μου κιβώτιο αλλαζει πιο χαμηλά (περίπου στις 1200) με λίγο γκάζι, οπότε την περισσότερη ώρα βρίσκομαι με 1000-1200 στροφές. Τόσο πολύ χαμηλά είναι οι στροφές που σκέφτομαι να κάνω ένα "reset" στο κιβώτιο. Αλήθεια σε εσάς δεν ανεβάζει σε κανένα τόσο χαμηλά?

Link to comment
Share on other sites

Νίκο, πρακτικά πώς μπορώ να έχω το D και να αλλάζει ταχύτητες στις 3000-3500 στροφές ?

Γιατί εμένα τις αλλα΄γες τις κάνει λίγο μετά τις 2000 και μόνο αν φτάσω 7η ή κάνει kick-down μπορώ να ανέβω στις στροφές που λες.

Ενώ με το Μ, ελέγχω πλήρως το φάσμα των στροφών...

Πάτα λίγο περισσότερο το γκάζι. Τόσο απλά! :lol:

Νικολα, ολα αυτα που γραφεις τα εχω κανει και για αυτο τον λογο, οδηγω στο Μ ;) Οσο αφορα οτι μαθαινει το οδηγικο σου στυλ σε ολα τα Golf kai A3 που εχω οδηγησει ολα κανουν τις αλλαγες στις ιδιες στροφες, ητοι. Λιγο γκαζι αλλαγη στις 1800-2000, περισσοτερο, παιζει απο 3000+ εως κοφτες.

Κανενα κιβωτιο δεν ειναι τελειο. Ακομα και το F1 στην Quattroporte που εχουμε, κανει και αυτο τα δικα του στο αυτοματο mode. Το οποιο ειναι χειροτερο απο του DSG -στο αυτοματο παντα. Αλλα στο manual, ειναι πραγματικα αλλου

Υ.Γ. Ναι Scirocco παιρνω αλλα το εχω μετανιωσει. Anyhow. Ευχαριστω :)

Quattroporte!!!??? :blink: Αχχχχχχ!!.... Με τσάκισες!!! :D Ένα τέτοιο αμάξι θα ήθελα για οικογενειακό κάποια στιγμή... :D Αυτό πάντως με το τρόπο οδήγησης σε Tiptronic, DSG και στο 7άρι της Mercedes ισχύει. Αφού αν πάρει ο αδερφός μου την CLS, ο πατέρας μου το καταλαβαίνει με την μία! tongue.gif Το Scirocco γιατί το μετάνοιωσες??? :wacko:

Πολύ σωστό το θέμα που ανοίχτηκε και με απασχόλησε και εμένα στο στρώσιμο. Το δικό μου κιβώτιο αλλαζει πιο χαμηλά (περίπου στις 1200) με λίγο γκάζι, οπότε την περισσότερη ώρα βρίσκομαι με 1000-1200 στροφές. Τόσο πολύ χαμηλά είναι οι στροφές που σκέφτομαι να κάνω ένα "reset" στο κιβώτιο. Αλήθεια σε εσάς δεν ανεβάζει σε κανένα τόσο χαμηλά?

Από την στιγμή που δεν θέλεις να το πατήσεις, γιατί όχι, να πηγαίνει και με 1000-1200... Οικονομία σου κάνει και ο κινητήρας δουλεύει χαλαρά! Φυσικά και στο Golf αλλά και στο Passat, αν δεν πατάω το γκάζι, τόσο λίγες στροφές έχει, δε νομίζω ότι πρέπει να το θεωρήσεις παράξενο. Αν θες περισσότερες στροφές, πάτα περισσότερο και το γκάζι... :) Αλήθεια, τι εννοείς να το κάνεις "reset"???

Link to comment
Share on other sites

Quattroporte!!!??? :D Αχχχχχχ!!.... Με τσάκισες!!! :lol: Ένα τέτοιο αμάξι θα ήθελα για οικογενειακό κάποια στιγμή... :) Αυτό πάντως με το τρόπο οδήγησης σε Tiptronic, DSG και στο 7άρι της Mercedes ισχύει. Αφού αν πάρει ο αδερφός μου την CLS, ο πατέρας μου το καταλαβαίνει με την μία! tongue.gif Το Scirocco γιατί το μετάνοιωσες??? :)

Μια χαρα ειναι και η CLS. Την 350 εχεις? Το μονο σπαστικο ειναι οι αλλαγες που τις κανει αριστερα δεξια.

To μετανιωσα γιατι ολα τα παιδακια εχουν παρει ενα 160 και νομιζουν οτι εχουν αγορασει Aston Martin off-topic-maker.gif

Λοιπον στρωσιμο με DSG............ Εμεις τα ειπαμε ας ακουσουμε και απο αλλους με εμπειρια σε DSG τις γνωμες τους.

Link to comment
Share on other sites

"" Αλήθεια, τι εννοείς να το κάνεις "reset"??? ""

Αυτό εννοώ:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/6-Spee...arbox_(DSG/02E)

To link που εδωσες τα λεει ολα, αλλα διαβασε και αυτο

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4394916

Link to comment
Share on other sites

"" Αλήθεια, τι εννοείς να το κάνεις "reset"??? ""

Αυτό εννοώ:

http://wiki.ross-tech.com/index.php/6-Spee...arbox_(DSG/02E)

Το link που έδωσες κάνει reset/recalibration/adaptation τα Transmission Tolerances, Clutch adaptation, Clutch safety function, Pressure adaptation, Steering wheel paddles installation και ESP & Cruise control installation... Δεν βλέπω τίποτα που να σχετίζεται με το αν θα κάνει αλλαγές στις 1.200σαλ ή στις 3.500σαλ ή οπουδήποτε αλλού... :huh: Αν θα ήμουν στη θέση σου, δεν θα πείραζα τίποτα από αυτά. Δεν είναι Playstation, κόλλησε, το κάνω ένα reset να κάνει reboot και να δουλεύει σωστά... Εσύ βέβαια κάνεις ότι θέλεις, αλλά προσωπική μου γνώμη, παίζεις με την φωτιά, ειδικά σε μια χώρα που έχουν όλοι οι επισκευαστές μαύρα μεσάνυχτα από αυτόματα σασμάν, και αν πάθεις κάτι, σου λένε αλλαγή ολόκληρο!... <_<

Μια χαρα ειναι και η CLS. Την 350 εχεις? Το μονο σπαστικο ειναι οι αλλαγες που τις κανει αριστερα δεξια.

Την 350 ΕΧΕΙ (του πατέρα μου είναι). :) Συμφωνώ για το δεξιά-αριστερά, είναι εντελώς άβολο! Όπως επίσης και τα κουμπία στο τιμόνι, που θεωρώ ότι είνα σε τελείως λάθος θέση. ¶σε που είναι σαν διακόπτες για το φως! tongue.gif Το ίδιο κουμπί, αν το πατήσεις από την μία ανεβάζει και αν το πατήσεις από την άλλη κατεβάζει... <_<

To μετανιωσα γιατι ολα τα παιδακια εχουν παρει ενα 160 και νομιζουν οτι εχουν αγορασει Aston Martin off-topic-maker.gif

Έλα μωρέ! Σιγά! Δεν είναι λόγος αυτός να μην θέλεις καινούργιο αμάξι! :)

Λοιπον στρωσιμο με DSG............ Εμεις τα ειπαμε ας ακουσουμε και απο αλλους με εμπειρια σε DSG τις γνωμες τους.

+1 :D

Link to comment
Share on other sites

Πολύ σωστό το θέμα που ανοίχτηκε και με απασχόλησε και εμένα στο στρώσιμο. Το δικό μου κιβώτιο αλλαζει πιο χαμηλά (περίπου στις 1200) με λίγο γκάζι, οπότε την περισσότερη ώρα βρίσκομαι με 1000-1200 στροφές. Τόσο πολύ χαμηλά είναι οι στροφές που σκέφτομαι να κάνω ένα "reset" στο κιβώτιο. Αλήθεια σε εσάς δεν ανεβάζει σε κανένα τόσο χαμηλά?

Χαϊδεύεις το πεντάλ. Δοκίμασε να πατάς το πεντάλ μέχρι τη μέση της διαδρομής του χωρίς να πέρνεις το πόδι σου από πάνω του στις αλλαγές σχέσεων (μόνο όταν πρόκειται να φρενάρεις εννοείται). Δεν στρώνεται ένας κινητήρας μόνο στο ρελαντί... Που και που χρειάζεται και κανάς κόφτης...Απλώς να μην το παρακάνεις. Αλλαγή λαδιών και φίλτρου στα 7500 χλμ. και είσαι έτοιμος.

Link to comment
Share on other sites

παιδια μπορειτε να μου εξηγησετε τα modes του dsg?

D - ανεβάζει γρήγορα, κατεβάζει αργά για οικονομία

S - ανεβάζει αργά, κατεβάζει γρήγορα για επιδόσεις

Μ - χειροκίνητο οπότε κάνεις ό,τι θες

P - park

R - Reverse

επειδή χρησιμοποιεί fuzzy logic, προσαρμόζεται στο οδηγικό σου στυλ και έτσι μπορείς να οδηγείς σχετικά γρήγορα στο D και σχετικά οικονομικά στο S.

Στο χειρισμό και στη λειτουργία είναι χάρμα...

Link to comment
Share on other sites

D - ανεβάζει γρήγορα, κατεβάζει αργά για οικονομία

S - ανεβάζει αργά, κατεβάζει γρήγορα για επιδόσεις

Μ - χειροκίνητο οπότε κάνεις ό,τι θες

P - park

R - Reverse

επειδή χρησιμοποιεί fuzzy logic, προσαρμόζεται στο οδηγικό σου στυλ και έτσι μπορείς να οδηγείς σχετικά γρήγορα στο D και σχετικά οικονομικά στο S.

Στο χειρισμό και στη λειτουργία είναι χάρμα...

Στο M μπορει να γινει τελειως χειροκινητο δηλαδη να αλλαζω ταχυτητες απο τον λεβιε η ειναι μονο απο τα αυτια στο τιμονι?
Link to comment
Share on other sites

D - ανεβάζει γρήγορα, κατεβάζει αργά για οικονομία

S - ανεβάζει αργά, κατεβάζει γρήγορα για επιδόσεις

Μ - χειροκίνητο οπότε κάνεις ό,τι θες

P - park

R - Reverse

επειδή χρησιμοποιεί fuzzy logic, προσαρμόζεται στο οδηγικό σου στυλ και έτσι μπορείς να οδηγείς σχετικά γρήγορα στο D και σχετικά οικονομικά στο S.

Στο χειρισμό και στη λειτουργία είναι χάρμα...

Τι ακριβως εννοείς?

Link to comment
Share on other sites

Τι ακριβως εννοείς?

Θέση S

Ανέβασμα Σε υψηλές στροφές... ψηλά = αργά

Κατέβασμα σε υψηλές στροφές... ψηλά = γρήγορα

Νομίζω είναι ο καλύτερος τρόπος να το εξηγήσεις...

Link to comment
Share on other sites

To link που εδωσες τα λεει ολα, αλλα διαβασε και αυτο

http://forums.vwvortex.com/zerothread?id=4394916

Για όσους ενδιαφέρονται να κάνουν RESET το DSG τους μπορούν να διαβάσουν εδώ μερικά tips ώστε να μάθουν στο κιβώτιο τους τα σημεία αλλαγής ταχύτητας

http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=140643

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.