stef80 Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Και αν βαλεις και ενα προγραμματακι γινεται πραγματικα γρηγορο ακομα και αν δεν πιεσεις τον κινητηρα στα ορια του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted November 29, 2009 Report Share Posted November 29, 2009 Και αν βαλεις και ενα προγραμματακι γινεται πραγματικα γρηγορο ακομα και αν δεν πιεσεις τον κινητηρα στα ορια του. Ο κινητήρας με ένα μόνο πρόγραμμα δεν πιέζεται ούτε και φτάνει στα όριά του, μιας και πολύ γνωστό πρόγραμμα-κονσέρβα δουλεύει στα 0,9 και αποδίδει 220ps... Το 0-100 έρχεται στ 6,2sec σύμφωνα με πληροφόρηση της εταιρίας... Not bad, για τα 1000¤ που κοστίζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Ο κινητήρας με ένα μόνο πρόγραμμα δεν πιέζεται ούτε και φτάνει στα όριά του, μιας και πολύ γνωστό πρόγραμμα-κονσέρβα δουλεύει στα 0,9 και αποδίδει 220ps... Το 0-100 έρχεται στ 6,2sec σύμφωνα με πληροφόρηση της εταιρίας... Not bad, για τα 1000¤ που κοστίζει Δυστυχώς όμως από κει και πάνω αρχίζουν τα προβλήματα με τα misfires όπως και στα τελευταία δίλιτρα. Βλέπεις, φτιάξανε το ποτηράκι της αντλίας και χαλάσανε τα ελατήρια των βαλβίδων. Not bad για group VAG. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Δυστυχώς όμως από κει και πάνω αρχίζουν τα προβλήματα με τα misfires όπως και στα τελευταία δίλιτρα. Βλέπεις, φτιάξανε το ποτηράκι της αντλίας και χαλάσανε τα ελατήρια των βαλβίδων. Not bad για group VAG. τελικά δεν πρέπει να υπάρχει νέο VAG και να είναι ολοκληρωμένο - σωστό! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted November 30, 2009 Report Share Posted November 30, 2009 Προτρέχετε! Πρόβλημα με ελατήρια έχει παρουσιαστεί στα S3 facelift - που δεν είναι 1,8 TFSI αλλά δίλιτρα S με 265 - άρα καμία σχέση με το 1,8 TFSI. Missfires σε TFSI δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ, σε TSI (μικρές οι διαφορές τους - κυρίως chain driven κτλ) δεν γνωρίζω. Επίσης, αν ενδιαφέρεσαι για πρόγραμμα, τότε κάνεις έρευνα αγοράς και σίγουρα βρίσκεις κάτι ποιο αξιόπιστο είτε αυτό είναι κονσέρβα είτε custom. Γενικότερα έχω να πω πως σαν σύνολο, το Audi είναι πάρα πολύ καλό. Ποιότητα, κύρος, ασφάλεια, επιδόσεις, βελτιωσιμότητα, οικονομία (συντήρηση, καύσιμο, Service). Ενδεικτικά για το service το κόστος στα 15.000km ήταν 170¤! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
S8N Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Προτρέχετε! Πρόβλημα με ελατήρια έχει παρουσιαστεί στα S3 facelift - που δεν είναι 1,8 TFSI αλλά δίλιτρα S με 265 - άρα καμία σχέση με το 1,8 TFSI. Missfires σε TFSI δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ, σε TSI (μικρές οι διαφορές τους - κυρίως chain driven κτλ) δεν γνωρίζω. Επίσης, αν ενδιαφέρεσαι για πρόγραμμα, τότε κάνεις έρευνα αγοράς και σίγουρα βρίσκεις κάτι ποιο αξιόπιστο είτε αυτό είναι κονσέρβα είτε custom. Γενικότερα έχω να πω πως σαν σύνολο, το Audi είναι πάρα πολύ καλό. Ποιότητα, κύρος, ασφάλεια, επιδόσεις, βελτιωσιμότητα, οικονομία (συντήρηση, καύσιμο, Service). Ενδεικτικά για το service το κόστος στα 15.000km ήταν 170¤! Κι όμως, χθες μίλησα με e-tuners και μου είπαν πως ο 1.8 TSI παρουσιάζει misfires από 2ο στάδιο και άνω λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexisp Posted December 1, 2009 Report Share Posted December 1, 2009 Κι όμως, χθες μίλησα με e-tuners και μου είπαν πως ο 1.8 TSI παρουσιάζει misfires από 2ο στάδιο και άνω λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων. Μάλλον δεν πρόσεξες αυτό που λέω παραπάνω Και πάλι, υπάρχουν και άλλοι βελτιωτές όπου το πρόγραμμά τους δεν παρουσιάζει missfires στο 2ο στάδιο. e-tuners και missfires, μου ακούγεται παράξενο... Στο θέμα μας πάντως, το νέο ΤΤ είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...