Jump to content
andain

Audi Tt 1.8 Tfsi

Recommended Posts

Και αν βαλεις και ενα προγραμματακι γινεται πραγματικα γρηγορο ακομα και αν δεν πιεσεις τον κινητηρα στα ορια του.

Link to comment
Share on other sites

Και αν βαλεις και ενα προγραμματακι γινεται πραγματικα γρηγορο ακομα και αν δεν πιεσεις τον κινητηρα στα ορια του.

Ο κινητήρας με ένα μόνο πρόγραμμα δεν πιέζεται ούτε και φτάνει στα όριά του, μιας και πολύ γνωστό πρόγραμμα-κονσέρβα δουλεύει στα 0,9 και αποδίδει 220ps... Το 0-100 έρχεται στ 6,2sec σύμφωνα με πληροφόρηση της εταιρίας... Not bad, για τα 1000¤ που κοστίζει :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Ο κινητήρας με ένα μόνο πρόγραμμα δεν πιέζεται ούτε και φτάνει στα όριά του, μιας και πολύ γνωστό πρόγραμμα-κονσέρβα δουλεύει στα 0,9 και αποδίδει 220ps... Το 0-100 έρχεται στ 6,2sec σύμφωνα με πληροφόρηση της εταιρίας... Not bad, για τα 1000¤ που κοστίζει :rolleyes:

Δυστυχώς όμως από κει και πάνω αρχίζουν τα προβλήματα με τα misfires όπως και στα τελευταία δίλιτρα. Βλέπεις, φτιάξανε το ποτηράκι της αντλίας και χαλάσανε τα ελατήρια των βαλβίδων. Not bad για group VAG.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχώς όμως από κει και πάνω αρχίζουν τα προβλήματα με τα misfires όπως και στα τελευταία δίλιτρα. Βλέπεις, φτιάξανε το ποτηράκι της αντλίας και χαλάσανε τα ελατήρια των βαλβίδων. Not bad για group VAG.

τελικά δεν πρέπει να υπάρχει νέο VAG και να είναι ολοκληρωμένο - σωστό!

Link to comment
Share on other sites

Προτρέχετε!

Πρόβλημα με ελατήρια έχει παρουσιαστεί στα S3 facelift - που δεν είναι 1,8 TFSI αλλά δίλιτρα S με 265 - άρα καμία σχέση με το 1,8 TFSI. Missfires σε TFSI δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ, σε TSI (μικρές οι διαφορές τους - κυρίως chain driven κτλ) δεν γνωρίζω. Επίσης, αν ενδιαφέρεσαι για πρόγραμμα, τότε κάνεις έρευνα αγοράς και σίγουρα βρίσκεις κάτι ποιο αξιόπιστο είτε αυτό είναι κονσέρβα είτε custom. :)

Γενικότερα έχω να πω πως σαν σύνολο, το Audi είναι πάρα πολύ καλό. Ποιότητα, κύρος, ασφάλεια, επιδόσεις, βελτιωσιμότητα, οικονομία (συντήρηση, καύσιμο, Service). Ενδεικτικά για το service το κόστος στα 15.000km ήταν 170¤!

Link to comment
Share on other sites

Προτρέχετε!

Πρόβλημα με ελατήρια έχει παρουσιαστεί στα S3 facelift - που δεν είναι 1,8 TFSI αλλά δίλιτρα S με 265 - άρα καμία σχέση με το 1,8 TFSI. Missfires σε TFSI δεν έχει παρουσιαστεί ποτέ, σε TSI (μικρές οι διαφορές τους - κυρίως chain driven κτλ) δεν γνωρίζω. Επίσης, αν ενδιαφέρεσαι για πρόγραμμα, τότε κάνεις έρευνα αγοράς και σίγουρα βρίσκεις κάτι ποιο αξιόπιστο είτε αυτό είναι κονσέρβα είτε custom. :)

Γενικότερα έχω να πω πως σαν σύνολο, το Audi είναι πάρα πολύ καλό. Ποιότητα, κύρος, ασφάλεια, επιδόσεις, βελτιωσιμότητα, οικονομία (συντήρηση, καύσιμο, Service). Ενδεικτικά για το service το κόστος στα 15.000km ήταν 170¤!

Κι όμως, χθες μίλησα με e-tuners και μου είπαν πως ο 1.8 TSI παρουσιάζει misfires από 2ο στάδιο και άνω λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων.

Link to comment
Share on other sites

Κι όμως, χθες μίλησα με e-tuners και μου είπαν πως ο 1.8 TSI παρουσιάζει misfires από 2ο στάδιο και άνω λόγω μαλακών ελατηρίων βαλβίδων.

Μάλλον δεν πρόσεξες αυτό που λέω παραπάνω ;)

Και πάλι, υπάρχουν και άλλοι βελτιωτές όπου το πρόγραμμά τους δεν παρουσιάζει missfires στο 2ο στάδιο. e-tuners και missfires, μου ακούγεται παράξενο...

Στο θέμα μας πάντως, το νέο ΤΤ είναι ένα εκπληκτικό αυτοκίνητο :D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.