Jump to content
capros

Ασταθεια ρελαντι

Recommended Posts

Εχτες υστερα απο το περασμα σε καποια ποταμια νερου και υστερα απο μια δεκαετια που εχω το αμαξι,μου εμεινε και δεν μπορω να πω πως ηταν τα πιο βαθια νερα που ειχα περασει.

Οκ,ετυχε να παρει καπου νερα και να συνεβη,δεν αντιλεγω.Το αφησα λιγακι,κατεβηκα σκουπισα αυτα που επρεπε (επαφες πολλαπλασιαστη κ ηλεκτρονικη πχ) και εβαλα μπρος και εφυγα.

εχω το οκταβαλβιδο κινητηρα ΑΕΧ 1.400

Πλεον παιρνει μπρος και παλι σαν τσακμακι,αλλα.....

Παρατηρησα ομως πως εχασε το ρελαντι του το αμαξι.Δεν δουλευει στους τρεις κυλινδρους παντως,σιγουρα.Δεν ειναι θεμα μπουζι επισης.Τι αλλο λετε να ειναι? Το εχει κανεις σε κανενα απο εσας?

Μιλαμε οτι κραταει ρελαντι στις 400-500 στρ/λεπτο με αποτελεσμα να ρεταρει αισχρα

Ειναι σαν να εχει πειραχτει κατι στο αυτοματο τσοκ ας πουμε.Χειμωνα - καλοκαιρι το πολακι ειναι παντα σε σταθερο σημειο το ρελαντι του.Οταν και αφου πατησεις γκαζι και ανεβει πανω απο τα κανονικα επιπεδα το στροφομετρο, (στις 1000 δηλαδη) δουλευει ρολοι!

Για πειτε κι εσεις

Edited by capros
Link to comment
Share on other sites

Εχτες υστερα απο το περασμα σε καποια ποταμια νερου και υστερα απο μια δεκαετια που εχω το αμαξι,μου εμεινε και δεν μπορω να πω πως ηταν τα πιο βαθια νερα που ειχα περασει.

Οκ,ετυχε να παρει καπου νερα και να συνεβη,δεν αντιλεγω.Το αφησα λιγακι,κατεβηκα σκουπισα αυτα που επρεπε (επαφες πολλαπλασιαστη κ ηλεκτρονικη πχ) και εβαλα μπρος και εφυγα.

εχω το οκταβαλβιδο κινητηρα ΑΕΧ 1.400

Πλεον παιρνει μπρος και παλι σαν τσακμακι,αλλα.....

Παρατηρησα ομως πως εχασε το ρελαντι του το αμαξι.Δεν δουλευει στους τρεις κυλινδρους παντως,σιγουρα.Δεν ειναι θεμα μπουζι επισης.Τι αλλο λετε να ειναι? Το εχει κανεις σε κανενα απο εσας?

Μιλαμε οτι κραταει ρελαντι στις 400-500 στρ/λεπτο με αποτελεσμα να ρεταρει αισχρα

Ειναι σαν να εχει πειραχτει κατι στο αυτοματο τσοκ ας πουμε.Χειμωνα - καλοκαιρι το πολακι ειναι παντα σε σταθερο σημειο το ρελαντι του.Οταν και αφου πατησεις γκαζι και ανεβει πανω απο τα κανονικα επιπεδα το στροφομετρο, (στις 1000 δηλαδη) δουλευει ρολοι!

Για πειτε κι εσεις

Για να πούμε οτι εχει πρόβλημα πρέπει πρώτα να εισαι σίγουρος οτι εχει στεγνώσει καλα απο τα νερα και την υγρασία ο χώρος του κινητήρα!!!

Link to comment
Share on other sites

Για να πούμε οτι εχει πρόβλημα πρέπει πρώτα να εισαι σίγουρος οτι εχει στεγνώσει καλα απο τα νερα και την υγρασία ο χώρος του κινητήρα!!!

το εχω και λιαζεται ολη μερα σημερα στο ηλιο με ανοιχτο το καπω παρακαλω για το λογο αυτο.Μεχρι και πριν που το δοκιμασα κανει τα ιδια ακριβως παντως

Edited by capros
Link to comment
Share on other sites

να το πας να το τσεκαρουν σε ανθρωπο της εμπιστοσυνης σου και να μας πεις τι ειπε....

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα πρωτα είναι να δεις τα μπουζοκαλώδια αν χάνουν ρεύμα και κάνουν αρκ.Δες το βράδυ να δουλεύει και θα δεις σπίθουλα αμα είναι Δεν ξέρω αν και σε εσενα λ είναι πριν τον καταλύτη (είναι χαμηλά εκεί)και πήρε νερά αλλά στο ρελαντί δεν νομίζω να επηρεάζει. Βεβαιώσου ότι οι πίπες όλες είναι στεγνές κάπου έχουν γράψει και για το νταμπ ντι 40 ότι διώχνει την υγρασία

Link to comment
Share on other sites

Ένα από τα πρωτα είναι να δεις τα μπουζοκαλώδια αν χάνουν ρεύμα και κάνουν αρκ.Δες το βράδυ να δουλεύει και θα δεις σπίθουλα αμα είναι Δεν ξέρω αν και σε εσενα λ είναι πριν τον καταλύτη (είναι χαμηλά εκεί)και πήρε νερά αλλά στο ρελαντί δεν νομίζω να επηρεάζει. Βεβαιώσου ότι οι πίπες όλες είναι στεγνές κάπου έχουν γράψει και για το νταμπ ντι 40 ότι διώχνει την υγρασία

δεν χανει ρευμα απο τα μπουζοκαλωδια και δεν πεταει πουθενα σπιθες (ουτε καν ακουγεται καποιος τετοιος ηχος σπνθηρα πχ).

Οι πιπες δεν θα μπορουσε να ειναι στεγνοτερες απο οτι ειναι,και ναι εχω καθαρισει ΟΛΕΣ τις πιθανες επαφες-φυσες με αντιστοιχο και καταλληλο υλικο της CASTROL

Με πονηρευει αυτο περι του "λαμδα" που ειπες ομως.... Ειναι οντως χαμηλα κ φυσικα πριν τον καταλυτη.Δεν μου ειχε παρουσιασει ποτε κατι ομως για να ξερω πως θα συμπεριφεροταν ο κινητηρας σε τυχον βλαβη του

ντιστριπιτερ μήπως?

Ηταν απο τα πρωτα που εκανα το ντου και το καθαρισα με σπρει και αερα φυσικα μετα

Αυριο θα το παω σε εναν γατουλη να το δει,να το ακουσει, και να το βαλει στην μοναδα να δει τι εχει παιχτει ακριβως

Link to comment
Share on other sites

άντε να δούμε τι έχει το καημενούλικο...

Link to comment
Share on other sites

είχαμε νέα???

Σπυρο,ισως το παω αυριο γιατι ειχα δουλεια σημερα.Παντως του πεταξα κ μια τετραδα μπουζι πανω μιας και ηταν η ωρα τους,αλλα ακομα τιποτα με το προβλημα...

κατι μου λεει πως θελει σεταρισμα απο την μοναδα γιατι λιγο πριν μου σβησει στον δρομο την πρωτη φορα,μου εκαναν διακοπη τα οργανα (στροφομετρο-κοντερ) ενω ημουν σε κινηση για δευτερολεπτα.Ισως αυτο το black out να εκανε την ζημια υποθετω...

Επισης εχω και μια σκεψη προς τον ΛΑΜΔΑ η ακομα και τον πολλαπλασιαστη

Για να δουμε αν μπορεσω αυριο να το παω

Link to comment
Share on other sites

δυναμό... μου ακούγετε αυτό...

Link to comment
Share on other sites

δυναμό... μου ακούγετε αυτό...

Σορυ,αλλα εχασες..!

Λοιπον,το πηγα σημερα και επισκευαστηκε.Με το που πηγα και του εξηγησα τι ειχε ακριβως παιχτει,βαλαμε μπρος το μοτερ και ο μαστορας πηρε ενα ποτηρι νερο και το εριξε πανω στον πολλαπλασιαστη.Εσβησε επιτοπου!

Πρωτη διαγνωση λοιπον ηταν ο πολλαπλασιαστης,ο οποιος μου ειπε πως παιζει να ημουν και ο μοναδικος στην Γη με αμαξι 1996 μοντελο που να μην το ειχε αλαξει ποτε.Ειχε μικρα ραγισματα και η διαρροη ρευματος με συνεπεια το βραχυκυκλωμα, γινοταν για πλακα.

Επειδη δεν μου αρεσουν οι μισες δουλειες,εβαλα και ενα σετακι μπουζοκαλωδια (BERU) και επισης αλλαξαμε και το καπακι αλλα και την μητρα στον ντιστριπιτερ.Σκαλισαμε και λιγακι το αβανς υστερα απο το βαλε-βγαλε

Το βαλαμε και στην μοναδα και εκει ειδαμε μια σειρα απο βλαβες οι οποιες ειχαν διμηουργηθει απο ολο αυτο το σκηνικο με τα νερα προφανως.Για παραδειγμα ο ΛΑΜΔΑ,εκανε αρκετη ωρα να ανταποκριθει στο διαγνωστικο.Γενικως ειχαν ψιλοπειραχτει κι αλλα πραματακια οσον αφορα το συστημα τροφοδοσιας (injection).Εσβησε τις βλαβες και πλεον δουλευει μια χαρα.

ΑΑΑΑ,μου ειπε επισης πως μου χανει η πολλαπλη (εξαγωγη) μου και εχω επιπτωσεις σε επιδοση και και καυσιμο.Εγω, επειδη αυτο δημιουργηθηκε με τον καιρο,δεν ειχα παρει χαμπαρι τιποτα παντως.

Link to comment
Share on other sites

Σου ράγισε η πολλαπλή?

οπως ειπα και πριν,εγω επειδη εχει γινει (οτι εχει γινει) σταδιακα μεσα στα 9 χρονια που το εχω,δεν καταλαβα κατι και ακομα νομιζω πως οπως το ακουγα απο τοτε που το πηρα,ετσι και τωρα εχει ακομα τον ιδιο και χαρακτηριστικο ηχο.

Νομιζω πως ενα μικρο "χασιμο" το ειχε εκ φυσεως το πολακι μου και νομιζω πως ηταν κατω απο την πολαπλη,στο σημειο που γινεται ΕΝΑ και εκει που βρισκεται το πλεγμα....

Ο μαστορας ειπε οτι χανει απο την πολαπλη παντως και πως εχω απωλειες σε οτι ειπα παραπανω

Edited by capros
Link to comment
Share on other sites

οπως ειπα και πριν,εγω επειδη εχει γινει (οτι εχει γινει) σταδιακα μεσα στα 9 χρονια που το εχω,δεν καταλαβα κατι και ακομα νομιζω πως οπως το ακουγα απο τοτε που το πηρα,ετσι και τωρα εχει ακομα τον ιδιο και χαρακτηριστικο ηχο.

Νομιζω πως ενα μικρο "χασιμο" το ειχε εκ φυσεως το πολακι μου και νομιζω πως ηταν κατω απο την πολαπλη,στο σημειο που γινεται ΕΝΑ και εκει που βρισκεται το πλεγμα....

Ο μαστορας ειπε οτι χανει απο την πολαπλη παντως και πως εχω απωλειες σε οτι ειπα παραπανω

πήγενε σε έναν εξατμισά να δείς εάν μπορεί να στο κολίσει εκει κάπως να μην έχεις απόλιες. Ηδάλος πήγενε σε χταποδάκι :lol:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.