Jump to content
GAK

Τι παιζει με το Speed Booster κανει δουλεια η οχι ?

Recommended Posts

Εχω ακουσει απο φιλους για την παρακαμψη του ηλεκτρογκαζου με μια αλλη φισα - συσκευη το speedbooster. Απο το Boulekos Dynamic γνωριζω οτι εχει με κοστος 202 Ε. Αξιζει ? Το εχει κανενας απο εσας ? Ποια η διαφορα ? Aπο καταναλωση καυσιμου εχει διαφορα ?

jetta tsi 140 hp

Link to comment
Share on other sites

ΕΓΚΥΚΛΟΠΑΙΔΙΚΑ....Οι απαιτήσεις σε επίπεδο οικονομίας και ομαλής λειτουργίας συνεπάγονται εξελιγμένα συστήματα διαχείρισης και ελέγχου, τα οποία θυσιάζουν την οδηγική απόλαυση.

Ενας από αυτούς τους μηχανισμούς είναι και το ηλεκτρονικό γκάζι, δηλαδή ο ηλεκτρονικός έλεγχος της πεταλούδας του γκαζιού από τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου. Το ηλεκτρονικό γκάζι είναι απαραίτητο για την καλύτερη λειτουργία εφαρμογών όπως ο κόφτης στροφών, το traction control και το cruise control. Αλλο ένα πλεονέκτημα του συστήματος για τους κατασκευαστές, αλλά μειονέκτημα για τους ενθουσιώδεις οδηγούς, είναι ότι με το ηλεκτρονικό γκάζι μπορείς να ρυθμίσεις την ταχύτητα απόκρισης της πεταλούδας στο πάτημα του πεντάλ. Οσο άγριος κι αν είναι ο οδηγός με το γκάζι, το σύστημα ανοιγοκλείνει την πεταλούδα σε ρυθμό χελώνας, προστατεύοντας τις βάσεις της μηχανής και το συμπλέκτη -αλλά καταστρέφοντας τη καλή απόκριση του γκαζιού.

Τι κάνουμε όταν δεν μπορούμε να ρυθμίσουμε ένα ηλεκτρονικό εξάρτημα? Το ξεγελάμε! Αυτό ακριβώς κάνει και το Sprint Booster, ένα ολοκληρωμένο κύκλωμα με τρεις επεξεργαστές, το οποίο παρεμβάλλεται ανάμεσα στο ποτενσιόμετρο του γκαζιού και τον εγκέφαλο του αυτοκινήτου στέλνοντας στην ECU διαφορετικά σήματα. Το επεξεργασμένο σήμα αναγκάζει τον εγκέφαλο να ανοίξει πιο γρήγορα την πεταλούδα, και το πρόβλημα της υστέρησης ελαχιστοποιείται.

Piece of cake

Η εγκατάσταση του Sprint Booster είναι πολύ απλή: τοποθετείται ακριβώς πάνω από το πεντάλ του γκαζιού. Η διαδικασία τοποθέτησης είναι σχεδόν ίδια για όλα τα αυτοκίνητα.

Αρχικά τραβάμε το κάθισμα του οδηγού τέρμα πίσω και σηκώνουμε τέρμα πάνω το τιμόνι για να δημιουργήσουμε όσο το δυνατό περισσότερο χώρο. Ξαπλώνουμε στο χαλάκι του οδηγού και βρίσκουμε τη φίσα του ποτενσιόμετρου, πάνω από το πετάλι του γκαζιού. Πάνω στη φίσα θα δείτε μια κόκκινη ασφάλεια που πρέπει να την τραβήξετε προς το μέρος σας για να την ξεκουμπώσετε. Μετά τραβήξτε την προς τα πάνω, και φέρτε την μπροστά από το πετάλι. Εφαρμόστε το Sprint Booster, κουμπώστε πάλι την κόκκινη ασφάλεια, και τοποθετήστε τη φίσα με το προσαρμοσμένο Sprint Booster στην αρχική της θέση.

Σιγουρευτείτε ότι όλα κούμπωσαν σωστά, αλλιώς μόλις πάρει μπροστά το αυτοκίνητο η ECU θα θεωρήσει ότι το γκάζι είναι πατημένο τέρμα! Και επειδή το Sprint Booster δεν έχει δική του ασφάλεια όπως η φίσα, φροντίστε

να το ασφαλίσετε στη θέση του εσείς με μονωτική ταινία ή θερμόκολλα σιλικόνης.

Στο δρόμο…

…ο κινητήρας αποκρίνεται καλύτερα στις εντολές του πεντάλ. Βάζουμε πρώτη και ξεκινάμε. Στο άφημα και στο πάτημα του γκαζιού στις χαμηλές rpm ο κινητήρας αποκρίνεται στο μισό περίπου χρόνο απ’ ό,τι πριν. Επιταχύνοντας με 3η και 4η κρατώντας τον κινητήρα στη μεσαία περιοχή στροφών, ο χρόνος απόκρισης έχει σχεδόν εξαλειφθεί.

Στις ψηλές rpm η διαφορά είναι τεράστια. Αν δεν ξέρεις ότι το αυτοκίνητο έχει ηλεκτρονικό γκάζι, δεν θα το καταλάβαινες. Το Sprint Booster βοηθά πολύ στα κατεβάσματα και στις προσπεράσεις, και κάνει το αυτοκίνητο ασφαλέστερο και πιο διασκεδαστικό.

ΟΥΣΙΑΤΙΚΑ

Το sprint booster δεν εξαλείφει την όποια καθυστέρηση του ηλεκτρονικού γκαζιού

ΚΟΙΤΑΧΤΕ ΠΡΟΣ ΤΗ ΜΕΣΗ ΤΗς ΣΕΛΙΔΑΣ ΤΑ ΣΧΕΔΙΑΓΡΑΜΜΑΤΑ

http://www.groupvag.gr/skodaclub/showthrea...=SPRINT+BOOSTER

Όπως καταλαβαίνει κανείς, δεν εξαλείφει την καθυστέρηση (φαίνεται καθαρά στο 2ο διάγραμμα) απλά πετάει τιμές πολύ ψηλές... και πιο απότομες...

Link to comment
Share on other sites

Εχω ακουσει απο φιλους για την παρακαμψη του ηλεκτρογκαζου με μια αλλη φισα - συσκευη το speedbooster. Απο το Boulekos Dynamic γνωριζω οτι εχει με κοστος 202 Ε. Αξιζει ? Το εχει κανενας απο εσας ? Ποια η διαφορα ? Aπο καταναλωση καυσιμου εχει διαφορα ?

jetta tsi 140 hp

Το είχα στο προηγούμενο μου αυτοκίνητο. Κάνει το αυτοκίνητο πιο νευρικό δηλαδή σαν να είσαι με τσίτα γκάζι συνέχεια.

Χάνεις σε ρυθμισιμότητα του γκαζιού αλλά γλυτώνεις από κομπιάσματα κ έχεις άμεση απόκριση.

Είναι λίγο σπαστικό στην αρχή αλλά μετά το συνηθίζεις.

Αν το βάλει κάποιος που δεν ξέρει μπορεί να νομίζει ότι του έβαλαν πρόγραμμα.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα που θα δεις με αυτο ειναι εκει που πατας απλα το γκαζι και αυτο δινει εντολη στην πεταλουδα και το ανοιγει τερμα.

Οταν πατησεις τερμα γκαζι δεν θα εχεις καποια διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

εχει βαλει κανενας σε tsi ?

Σε TSI δεν χρειαζεται (και ειναι και επικινδυνο)

Το ποσο αποκριση θα εχει το γκαζι μπορει να ρυθμιστει απο το προγραμμα που μπορει να βαλει καποιος σε καποιο βελτιωτικο οικο

Προσωπικα το εχω κανει

Link to comment
Share on other sites

Καλωσορισες στην παρεα και γραφε με μικρους ελληνικους χαρακτηρες συμφωνα με τους ορους χρησης του φορουμ.

Link to comment
Share on other sites

Καλησπερα παιδια εγω το αγορασα πριν 2 μηνες 200 ευρω. Το εβαλα ειναι πολυ σουπερ 1 μειωνεκτημα αυξηση καταναλωσεις...Κατα τ'αλλα κανενα προβλημα

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.