Jump to content
alexakos90

Ιαπωνικη Καραμελα

Recommended Posts

Δεν πιστευω οτι τα αυτοκινητα που ερχονται Ελλαδα εχουν αλλο σασμαν για να πουμε οτι αλλου δεν εχει τυχει κλπ.Οσο για το recall της σκαστρας εισαι σιγουρος οτι εχει δωθει οδηγια;Εγω ειμαι εκτος εργοστασιακης εγγυησης και σημερα που πηγα για σερβις βρηκαν στο διαγνωστικο σφαλμα στη σκαστρα.Βεβαια στο αυτοκινητο δεν εχω παρατηρησει αλλαγη στη συμπεριφορα του αλλα θα αλλαχτει.Εχω επεκταση εγγυησης και μαλλον θα καλυφθει απο αυτη αλλα θα θελα να ξερω και για το recall.

τα αυτοκινητα απο χωρα σε χωρα ενδεχεται να εχουν διαφορετικο σασμαν, χαρτογραφιση, υψος απο το εδαφος.

λαμβανουν υποψιν την χωρα που προοριζεται το μοντελο,το αναγλυφο του εδαφουσ και τισ γεωγραφικες ιδιομορφεις.

παραδειγμα: η ελλαδα που εχει πολλους ορεινουσ δρομους που συμαινει χαμηλη πυκνοτητα αερα και αλλα διαφορα οπωσ μεγαλεσανηφορικεσ κλισεισ οδοστροματος.

βαλε εσυ ενα Ι.Χ με θεωμακρο σασμαν που θα ζωριζεται στην ανηφορα και αλλαζει χαρτογραφιση λογο αυξημενου φορτιου με την καταναλωση.

λαμβανουν πολλα πραγματα υποψιν.

Link to comment
Share on other sites

τα αυτοκινητα απο χωρα σε χωρα ενδεχεται να εχουν διαφορετικο σασμαν, χαρτογραφιση, υψος απο το εδαφος.

λαμβανουν υποψιν την χωρα που προοριζεται το μοντελο,το αναγλυφο του εδαφουσ και τισ γεωγραφικες ιδιομορφεις.

παραδειγμα: η ελλαδα που εχει πολλους ορεινουσ δρομους που συμαινει χαμηλη πυκνοτητα αερα και αλλα διαφορα οπωσ μεγαλεσανηφορικεσ κλισεισ οδοστροματος.

βαλε εσυ ενα Ι.Χ με θεωμακρο σασμαν που θα ζωριζεται στην ανηφορα και αλλαζει χαρτογραφιση λογο αυξημενου φορτιου με την καταναλωση.

λαμβανουν πολλα πραγματα υποψιν.

Σε χαρτογραφηση, υψος κλπ μπορει κ να χουν διαφορες.Διαφορετικο σασμαν και γενικα διαφορετικα μηχανικα μερη ξεχασε το.Δε συμφερει οικονομικα.

Link to comment
Share on other sites

Σε χαρτογραφηση, υψος κλπ μπορει κ να χουν διαφορες.Διαφορετικο σασμαν και γενικα διαφορετικα μηχανικα μερη ξεχασε το.Δε συμφερει οικονομικα.

επισης δεν συμφερει να πουλησει ενα αυτοκινητο που να μην μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις μιας χωρας.γεωγραφικα υψομετρικα και διαφορα αλλα. μηχανικα μερη(ενταξει δεν αλλαζει και μοτερ ουτε περιφεριακα στον κινητηρα) . το σασμαν οσο αναφορα την κλιμακωση των ταχυτητων,αριθμων δοντιων κτλπ.

μην φανταστεισ οτι αν παραγει αυτοκινητα για 100 χωρες θα εχει 100 διαφορετικα σασμαν.

και οταν λεμε διαφορετικη κλιμακωση κ διαφορετικο αριθμο δοντιων, δεν φτιαχνει γραναζια αποκλειστικα για ενα και μονο μοντελο.

το ιδιο κοντο γραναζι απο ενα χαμηλου κυβισμου αυτοκινητο μπορει να χρησημοποιηθει και για ενα μοντελο μεγαλυτερου κυβισμου η και το αναποδο.

Edited by alexgtt
Link to comment
Share on other sites

επισης δεν συμφερει να πουλησει ενα αυτοκινητο που να μην μπορει να ανταπεξελθει στις απαιτησεις μιας χωρας.γεωγραφικα υψομετρικα και διαφορα αλλα. μηχανικα μερη(ενταξει δεν αλλαζει και μοτερ ουτε περιφεριακα στον κινητηρα) . το σασμαν οσο αναφορα την κλιμακωση των ταχυτητων,αριθμων δοντιων κτλπ.

μην φανταστεισ οτι αν παραγει αυτοκινητα για 100 χωρες θα εχει 100 διαφορετικα σασμαν.

και οταν λεμε διαφορετικη κλιμακωση κ διαφορετικο αριθμο δοντιων, δεν φτιαχνει γραναζια αποκλειστικα για ενα και μονο μοντελο.

το ιδιο κοντο γραναζι απο ενα χαμηλου κυβισμου αυτοκινητο μπορει να χρησημοποιηθει και για ενα μοντελο μεγαλυτερου κυβισμου η και το αναποδο.

Εγω προσωπικα πιστευω οτι διαφορες δεν υπαρχουν.Διοτι ακομα και η απειροελαχιστη διαφορα σε οτιδηποτε εχει αρκετη οικονομικη επιβαρυνση αν αναλογιστεις την πληθωρα των αυτοκινητων.Πολλα εχουν ακουστει κατα καιρους οτι υπαρχει διαφορετικοτητα αυτοκινητων αναλογα με τη χωρα αλλα οι διαφορες υπαρχουν κυριως στη μαρκα ισως καποιων μερων του αυτοκινητου αναλογα που βρισκεται το εργοστασιο.Π.χ. τα φαναρια μπορει να ειναι valeo ή μπορει ναναι αλλη μαρκα.Τετοιες πιστευω ειναι οι διαφορες.Οχι οτι υπαρχει διαφορετικο γραναζι κλπ.Εξαλλου λογικα αλλα και οικονομικα αν το σκεφτεις, ειναι προτιμοτερο να μελετησουν και να φτιαξουν ενα κιβωτιου που να αντεχει σε ολες τις συνθηκες παρα να φτιαξουν τρια τεσσερα διαφορετικα αναλογα την Ηπειρο π.χ.

Link to comment
Share on other sites

Εγω προσωπικα πιστευω οτι διαφορες δεν υπαρχουν.Διοτι ακομα και η απειροελαχιστη διαφορα σε οτιδηποτε εχει αρκετη οικονομικη επιβαρυνση αν αναλογιστεις την πληθωρα των αυτοκινητων.Πολλα εχουν ακουστει κατα καιρους οτι υπαρχει διαφορετικοτητα αυτοκινητων αναλογα με τη χωρα αλλα οι διαφορες υπαρχουν κυριως στη μαρκα ισως καποιων μερων του αυτοκινητου αναλογα που βρισκεται το εργοστασιο.Π.χ. τα φαναρια μπορει να ειναι valeo ή μπορει ναναι αλλη μαρκα.Τετοιες πιστευω ειναι οι διαφορες.Οχι οτι υπαρχει διαφορετικο γραναζι κλπ.Εξαλλου λογικα αλλα και οικονομικα αν το σκεφτεις, ειναι προτιμοτερο να μελετησουν και να φτιαξουν ενα κιβωτιου που να αντεχει σε ολες τις συνθηκες παρα να φτιαξουν τρια τεσσερα διαφορετικα αναλογα την Ηπειρο π.χ.

σεβαστη η γνωμη σου.και μιλαμε παντα φιλικα.

το καστος της παραγωγης συμπεριλαμβανεται στην τιμη του αυτοκινητου.οτι παραγουν αυτοι με το Χ κοστος το περνουν πισω και παραπανω απο εσενα και εμενα.

δεν μιλησα για αντοχη αλλα για το ποσο χρηστικο μπορει να ειναι και να συνεργαζεται με την αποδοση του κινητηρα.

συμφωνω για τις μαρκες των περιφεριακων.

δουλευα σε ενα φιλο με συνεργειο για toyota. εχεισ δει ΤΟΥΟΤΑ avensis με αλουμινενια εισαγωγη???

μοντελο απο αμερικη και ηταν και πιο μακρυ κατα μερικους ποντουσ απο το ευρωπαικο. αστα να παν

Link to comment
Share on other sites

σεβαστη η γνωμη σου.και μιλαμε παντα φιλικα.

το καστος της παραγωγης συμπεριλαμβανεται στην τιμη του αυτοκινητου.οτι παραγουν αυτοι με το Χ κοστος το περνουν πισω και παραπανω απο εσενα και εμενα.

δεν μιλησα για αντοχη αλλα για το ποσο χρηστικο μπορει να ειναι και να συνεργαζεται με την αποδοση του κινητηρα.

συμφωνω για τις μαρκες των περιφεριακων.

δουλευα σε ενα φιλο με συνεργειο για toyota. εχεισ δει ΤΟΥΟΤΑ avensis με αλουμινενια εισαγωγη???

μοντελο απο αμερικη και ηταν και πιο μακρυ κατα μερικους ποντουσ απο το ευρωπαικο. αστα να παν

Το κοστος παραγωγης σιγουρα το πληρωνουμε εμεις αλλα και παλι προσπαθουν να βγαλουν περισσοτερο κερδος.Στο Golf 6 μειωσαν το κοστος παραγγωγης αλλα η τιμη στα κανονικα επιπεδα που την εχουμε συνηθισει.Να φανταστεις στο 6αρι εχουν πιο λεπτη εταζερα και πιο λεπτη μοκετα που σκεπαζει τη ρεζερβα.Απο τη μυγα ξιγκι δηλαδη.Ελεος.... :)

Link to comment
Share on other sites

Το κοστος παραγωγης σιγουρα το πληρωνουμε εμεις αλλα και παλι προσπαθουν να βγαλουν περισσοτερο κερδος.Στο Golf 6 μειωσαν το κοστος παραγγωγης αλλα η τιμη στα κανονικα επιπεδα που την εχουμε συνηθισει.Να φανταστεις στο 6αρι εχουν πιο λεπτη εταζερα και πιο λεπτη μοκετα που σκεπαζει τη ρεζερβα.Απο τη μυγα ξιγκι δηλαδη.Ελεος.... :)

πλακα κανεις!!!!!!

ναι εχει μια λογικη: για μειωση βαρρους το εκαναν κερδιζει 300 αλογα μονο τα πατακια. παω να παρω και εγω. :(

Link to comment
Share on other sites

πλακα κανεις!!!!!!

ναι εχει μια λογικη: για μειωση βαρρους το εκαναν κερδιζει 300 αλογα μονο τα πατακια. παω να παρω και εγω. :thumbsup:

Οχι το ακουσα σε μια εκπομπη.Ξεραμε παντως πριν βγει το 6αρι οτι θα εχει μικροτερο κοστος κατασκευης απο το 5αρι.Το ειχαν πει εξαλλου οι Γερμανοι.

Link to comment
Share on other sites

Οχι το ακουσα σε μια εκπομπη.Ξεραμε παντως πριν βγει το 6αρι οτι θα εχει μικροτερο κοστος κατασκευης απο το 5αρι.Το ειχαν πει εξαλλου οι Γερμανοι.

κοβουν απο καπου και δινουν αλλου.το VII δεν θα εχει καπακια στισ βαλβιδεσ!!!!! εγω παντως δεν θα ηθελα λεπτοτερη εταζιερα. καπου πρεπει να στηριξουμε και οβαλ ηχεια μασ.

Link to comment
Share on other sites

Πηγα ταξιδι συνεπηβατης με TOYOTA AURIS 1.4 το απλο.Οι εντυπωσεις μου,στο δρομο το πρωι με δροσια εξω και το air condision ανοιχτο το μπροστα τζαμι δεν ξεθολονε τελειως,στις απανω γωνιες ηταν θολο και ολο το υπολοιπο ειχε μια ελαφρια θαμπαδα,τα πλαινα ηταν και αυτα αρκετα θολα.Οταν επεφτε σε λακουβα η ανομαλεια του δρομου η πισω πινακιδα χτυπουσε σαν να βροντανε τσιγκια και αυτο με την πινακιδα το κανουν και αλλα AURIS.τα καθισματα ειναι σαν να καθεσαι σε πλαστικη καρεκλα.Αυτοι πηγαν με κλειστα ματια και πηραν αυτοκινητο χωρις να το ψαξουν καθολου και τωρα που καταλαβαν τι εκαναν προσπαθουν με αυτα που λενε περι αξιοπηστειας και αλλα τετοια να πισουν τον εαυτο τους οτι εκαναν την καλυτερη επιλογη...

Link to comment
Share on other sites

Πηγα ταξιδι συνεπηβατης με TOYOTA AURIS 1.4 το απλο.Οι εντυπωσεις μου,στο δρομο το πρωι με δροσια εξω και το air condision ανοιχτο το μπροστα τζαμι δεν ξεθολονε τελειως,στις απανω γωνιες ηταν θολο και ολο το υπολοιπο ειχε μια ελαφρια θαμπαδα,τα πλαινα ηταν και αυτα αρκετα θολα.Οταν επεφτε σε λακουβα η ανομαλεια του δρομου η πισω πινακιδα χτυπουσε σαν να βροντανε τσιγκια και αυτο με την πινακιδα το κανουν και αλλα AURIS.τα καθισματα ειναι σαν να καθεσαι σε πλαστικη καρεκλα.Αυτοι πηγαν με κλειστα ματια και πηραν αυτοκινητο χωρις να το ψαξουν καθολου και τωρα που καταλαβαν τι εκαναν προσπαθουν με αυτα που λενε περι αξιοπηστειας και αλλα τετοια να πισουν τον εαυτο τους οτι εκαναν την καλυτερη επιλογη...

Παιζει κ η περιπτωση να μην εχουν μπει σε Γερμανικο :drinks:

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Δυο φιλαρακια μου εχουνε παρει το Mazda 3. Ο πρωτος πριν ειχε Corsa του 2000. Δεν εχει μηνει καθολου ευχαρηστημενος λεει σαν το γερμανικο κανενα, το Corsa ηταν 1000 φορες καλυτερο σε ολα τα επιπεδα.

Ο δευτερος ειχανε στην οικογενεια Mazda323 παλια και συνεχισε την παραδοση...μια μερα μου εκανε την εξης ερωτηση γιατι το Mazda οταν περναει πανω απο λακουβες ακουγονται αν και καινουριο οι αναρτησεις του ενω στο Golf το δικο μου δεν ακουγονται καθολου...του απαντησα...Οτι πληρωσεις παιρνεις! Το Mazda ειχε 19χιλ και το αντιστοιχο Golf εφτανε τοτε 23χιλ+

Ιαπωνικο αμαξι θα διαλεγα μονο αν ηθελα να παρω κανενα αγροτικο μονο για αγροτικα κανουνε και για τιποτα αλλο.

Ενας αλλος φιλος μου πηρε το Civic...απο μεσα και ειναι σαν αυτα τα ραδιοσιντι για το σπιτι με τα πολλα κουμπακια και λαμπακια...πριν ειχε golf 3 και τωρα λεει ...καλο το Civic αλλα δεν ειναι Golf.! Χτυπας την λαμαρινα του και κανει σαν καμπανα!

Ενας αλλος εχει το Megane 35.000κμ πανω και εχει σκορπισει.! Περναει πανω απο λακουβες και συντονιζετε ολο το αμαξωμα απο τους τριγμους. Στα 25000κμ του εχει βγαλει μπαλακια και σινεμπλοκ και του ειπανε οτι ειναι και φισιολογικο!!! :D

Γερμανικο και παλι Γερμανικο...

Link to comment
Share on other sites

Μα αυτα ειναι και επικινδυνα!!Να μην ξεθολονει το μπροστα τζαμι?? ;)

Είναι για να μην βλέπεις τις κολώνες που θα τρως από τπτ golf και λες τι βλακεία πήγα και πήρα ... :p

Link to comment
Share on other sites

Είναι για να μην βλέπεις τις κολώνες που θα τρως από τπτ golf και λες τι βλακεία πήγα και πήρα ... :rofl:

:p εχεις δικιο οντως οταν περνας στο δρομο τα auris ειδικα οι οδηγοι τους σε κοιτουν με μισο ματι σαν να λενε τι βλακεια πηρα ;) !!!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.