Jump to content
alexator

Προϊόντα Powerflex

Recommended Posts

Καλησπέρα, θα ήθελα γνώμες σχετικά με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας. Διαβάζω ανάμεικτα σχόλια στο net.

Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει να αλλάξει-βελτιώσει κάποιος τις βάσεις μηχανής, κιβωτίου, τα σινεμπλόκ και γενικά τα λάστιχα στα αμορτισέρ?

Πιστεύετε ότι αυτές οι βελτιώσεις θα μετατρέψουν το αμάξι σε "κατσίκι" που θα τρέμει και θα κοπανάει σαν τρελό? Θα χαθεί η άνεση?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα γνώμες σχετικά με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας. Διαβάζω ανάμεικτα σχόλια στο net.

Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει να αλλάξει-βελτιώσει κάποιος τις βάσεις μηχανής, κιβωτίου, τα σινεμπλόκ και γενικά τα λάστιχα στα αμορτισέρ?

Πιστεύετε ότι αυτές οι βελτιώσεις θα μετατρέψουν το αμάξι σε "κατσίκι" που θα τρέμει και θα κοπανάει σαν τρελό? Θα χαθεί η άνεση?

θα χαθει λιγο ανεση αλλα θα ξενοιασεις απο την αποψη οτι θα κερδισεις σε αξιοπιστια απο αυτα τα περιφερειακα και σιγουρα σε αισθηση....αυτα για τα σινεμπλοκ...βασεις μηχανης δεν εχω αλλαξει ποτε και δεν ξερω καρντια μου!!!! tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα, θα ήθελα γνώμες σχετικά με τα προϊόντα αυτής της εταιρίας. Διαβάζω ανάμεικτα σχόλια στο net.

Γενικά πιστεύετε ότι αξίζει να αλλάξει-βελτιώσει κάποιος τις βάσεις μηχανής, κιβωτίου, τα σινεμπλόκ και γενικά τα λάστιχα στα αμορτισέρ?

Πιστεύετε ότι αυτές οι βελτιώσεις θα μετατρέψουν το αμάξι σε "κατσίκι" που θα τρέμει και θα κοπανάει σαν τρελό? Θα χαθεί η άνεση?

Έχω φορέσει PowerFlex σινεμπλοκ, και βάσεις μηχανής σασμάν. Θα το νιώσεις πιό δεμένα και στοιβαρό το αυτοκίνητο αλλα θα χάσεις λίγο σε άνεση όπως είπε και ο φίλος raven.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι γιατι εχω ακουσει οτι αν αλλαξεις τις μαμα βασειςμε powerflex θα μπορει να παιζει και περιπτωση να τρεμει και το αμαξι να συνχρονιζεται με κινητηρα και να αρχισει να κουδουναει μεσα στην καμπινα σε ρελαντι κατασταση...γαματο!!!οχι φιλαρακι βαλε μαμα για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο οσο αφορα τις βασεις της μηχανης....

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι γιατι εχω ακουσει οτι αν αλλαξεις τις μαμα βασειςμε powerflex θα μπορει να παιζει και περιπτωση να τρεμει και το αμαξι να συνχρονιζεται με κινητηρα και να αρχισει να κουδουναει μεσα στην καμπινα σε ρελαντι κατασταση...γαματο!!!

Εγώ πάντως δεν έχω παρατιρίσει κάτι τέτοιο που λές.

Link to comment
Share on other sites

εγω παλι γιατι εχω ακουσει οτι αν αλλαξεις τις μαμα βασειςμε powerflex θα μπορει να παιζει και περιπτωση να τρεμει και το αμαξι να συνχρονιζεται με κινητηρα και να αρχισει να κουδουναει μεσα στην καμπινα σε ρελαντι κατασταση...γαματο!!!οχι φιλαρακι βαλε μαμα για να εχεις το κεφαλι σου υσηχο οσο αφορα τις βασεις της μηχανης....

Το λάστιχο(oem σύνδεσμοι) και η σιλικόνη(σύνδεσμοι powerflex) έχουν μικρή διαφορά σε ελαστικότητα!

Η μόνη μεγάλη διαφορά είναι ότι η σιλικόνη δεν χάνει τις ιδιότητές της με την πάροδο του χρόνου και την έκθεση σε κρύο-ζέστη, υγρασία-ξηρασία, σκόνη και μηχανική πίεση, σε αντίθεση με το καουτσούκ!

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά σε ελαστικότητα είναι πολύ μεγάλη και οι Powerflex δεν ειναι σιλικόνης αλλα πολυουρεθάνης.

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορά σε ελαστικότητα είναι πολύ μεγάλη και οι Powerflex δεν ειναι σιλικόνης αλλα πολυουρεθάνης.

Όπως σωστά με διόρθωσε ο φίλος μας stef80 το υλικό είναι Polyurethane (και όχι σιλικόνη όπως λανθασμένα έγραψα) του οποίου όμως η ελαστικότητα δεν έχει μεγάλη διαφορά από το καουτσούκ.

Όπως ξέρουμε από την μηχανική-φυσική: η πολιουρεθάνη σαν υλικό αντέχει περισσότερο χρόνο σε μεγάλες πιέσεις που δέχονται μέρη όπως βάσεις ψαλιδιών. Τα μόρια του καουτσούκ χάνουν το δέσιμο μεταξύ τους με τον χρόνο χρήσης!

Απλά οι βάσεις πολυουρεθάνης (σε όλη την διαρκεια ζωής τους) είναι σχεδόν όσο σφιχτές είναι οι βάσεις καουτσούκ όταν αυτές είναι πολύ καινούριες!

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι εχω ακουσει παντως οσοι τις βαζουν καταλαβαινουν αρκετα περισσοτερο τους κραδασμους ειτε του μοτερ ειτε του δρομου.

Link to comment
Share on other sites

ναι αυτό είναι σήγουρο μεν αλλά μερικές φορές δίνει και καλύτερη πλοιροφόριση αυτό στον οδηγό.

Link to comment
Share on other sites

Εγω παιδες φοραω της powerlfex (σε Golf V Gti) και οντως φερνει ενα ελαφρυ τρεμουλο στο ρελαντι.Στο δρομο ομως η συμπεριφορα του αυτοκινητου εχει αλλαξει παρα πολυ και κυριως κατα τις εκκινησεις φευγει καλυτερα!!!!

http://www.powerflex.co.uk/i/product_image...20MK5%2004-.pdf και μιλαω για τις βασεις 4 και 5 οπως φαινονται στη φωτο!

Link to comment
Share on other sites

ayto παλι πως το καταλαβες????να φευγει καλυτερα απτις βασεις της μηχανης...απτα λαστιχακια στα αμορτισερ???απο που να φευγει καλυτερα???? απλα δεν πιστευω να πηρες τιποτα μα τιποτα ακριβως απτην αλλαγη σε δυναμη γενικα....μπορει να ξεγελιεσαι γιατι το αμαξι σου ειναι δυνατο ηδη απτη μαμα του και δεν οδηγας κανα πιο νορμαλ αλλα γτι..αντε να μπαινουν ποιο καλα οι ταχυτητες αλλα υποθετω οτι θα εχεις κανα dsg πανω εσυ,κατι αλλο εκτος απο αυτο δεν παιζει...και ο αντιπροσωπος στο νησι που τα φερνει αυτο μου ειπε,ειναι και ταυτοχρονα βελτιωτης μιας παρα πολυ επωνυμης εταιρειας στα αυτοκινητα,πιστευω οτι αν περναμε δυναμη απο εκει θα ηταν και το πρωτο που θα μου ελεγε επισημα...για να υποστηριξει την αλλαγη σε αυτα,δεν λεω σκληραινει σε αισθηση το αυτοκινητο αλλα για δυναμη κατηγορηματικα οχι.....δηλαδη να κερδιζουμε σε επιτανχυσεις..(αυτο εξαρταται απο αλλα πραγματα πχ φθαρμενα λαστιχα,ποσες στροφες αλλαζεις ταχυτητες κα)αλλα πχ απτου ττ που μπιανου για το δικο μου ειναι πιο σκληρες απο μαμα στα cineblock ειναι μια χαρα...γνωμη μου θα χασει πολυ σε ανεση με τι πλεονεκτημα δεν ξερω ,ισως την πιο καλη αισθηση αλλαγης ταχυτητων αφου θα ειναι πληρες ευθυγραμμισμενα σασμαν μηχανη..(βασηκοντρα μηχανη-σασμαν)

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

Οταν κανεις αλλαγη πχ απο 2η σε 3η πολλες φορες το αμαξι σπιναρε και τωρα φευγει. Ο κινητηρας δεν κουνιεται οπως πριν οταν πιεζεις αμαξι!

Το κιβωτιο που εχω ειναι το Χ6 οχι dsg. Και το ξαναλεω οτι εχει διαφορα το αυτοκινητο με τις μικρες αυτες αλλαγες. Ακομη ενας φιλος εδω στο club τις ειχε αλλαξει στο αυτοκινητο του και εβλεπα τη διαφορα.

Link to comment
Share on other sites

η πιο σκληρη βαση κανει καλο στη μηχανη?αν εχεις και σκληρα αμορτισερ? ''κουραζεται'' λιγοτερο?

Η πιο σκληρή βάση δεν επιρεάζει την μηχανή αυτή καθεαυτή, αλλά το πόσο "καλά" είναι δεμένη με το πλαίσιο-αμάξι σου. Σου δίνει περισσότερη "πληροφόρηση" στις αλλαγές ταχυτήτων αφού περιορίζεται κάπως η κίνηση του κινητήρα+κιβωτίου πάνω στις βάσεις αυτές.

Edited by ta6ape
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.