ForiS3 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Να ρωτησω αν γνωριζει καποιος... Μολις ειδα πανω στο μπουκαλακι ARAL τυπομένη τη λέξη PROD και διπλα ημερομηνία 05.10.09 ξερει καποιος τι σημαινει αυτο? ειναι καποια ημερομηνια παραγωγης η λήξης? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 (edited) Να ρωτησω αν γνωριζει καποιος... Μολις ειδα πανω στο μπουκαλακι ARAL τυπομένη τη λέξη PROD και διπλα ημερομηνία 05.10.09 ξερει καποιος τι σημαινει αυτο? ειναι καποια ημερομηνια παραγωγης η λήξης? Ημερομηνία παραγωγής λογικά είναι (απο το αγγλικό production=παραγωγή). Edited December 5, 2009 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 Ημερομηνία παραγωγής λογικά είναι (απο το αγγλικό production=παραγωγή). +1 ειναι φρεσκοτατα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ForiS3 Posted December 5, 2009 Report Share Posted December 5, 2009 καλα λετε πως δε το σκεφτικα... θα πιώ κανα ποτηρακι τοτε ετσι για το καλο.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 παιδια.....θελω καποια βοηθεια ... οταν ημουν 6000 χιλ πηγα αντιπεοσωπεια και αλλαξα λαδια.... ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΥΜΑ πρεπει να το ξαναπαω εκει ? Το αυτοκολλητο λεει σε 25.000 χιλ Η καποιες μερες δεν θυμαμαι ... Η οθονη plus λεει σε 13.000 χιλ και εχω τωρα 16.700...κατι χιλιομετρα . ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ για να μηνχ ασω εγγυηση ? μπρεδευομαι ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 7, 2009 Author Report Share Posted December 7, 2009 παιδια.....θελω καποια βοηθεια ... οταν ημουν 6000 χιλ πηγα αντιπεοσωπεια και αλλαξα λαδια.... ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΥΜΑ πρεπει να το ξαναπαω εκει ? Το αυτοκολλητο λεει σε 25.000 χιλ Η καποιες μερες δεν θυμαμαι ... Η οθονη plus λεει σε 13.000 χιλ και εχω τωρα 16.700...κατι χιλιομετρα . ΠΟΤΕ ΕΠΙΣΗΜΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΕΚΕΙ για να μηνχ ασω εγγυηση ? μπρεδευομαι ... τωρα να τα αλλαξεις καθε 10.000χιλ! στα 25.000 θα χεις κατι αλλο μεσα σιγουρα οχι λαδι! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 Οταν λες οθονη plus πια οθονη εννοεις? Και που μπορω να δω σε ποσα χλμ να τα αλαξω.. Για γκολφ 6 μιλαω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TOMMASO Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 +1 ειναι φρεσκοτατα! στα 45000 χιλιομετρα αν εχουμε αλλαξει στα 30000. ποσα λιτρα λαδι πρεπει να αγορασουμε για να αλλαξουμε? 2 ή 4 ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 7, 2009 Report Share Posted December 7, 2009 στα 45000 χιλιομετρα αν εχουμε αλλαξει στα 30000. ποσα λιτρα λαδι πρεπει να αγορασουμε για να αλλαξουμε? 2 ή 4 ? 2 γιατι;4 λιτρα χρειαζεσαι .τα 2.0 FSI και 2.0 GTI χρειαζονται 5 λιτρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Καθε 10.000 κανω αλλαγες ρε παιδια αλλα το θεμα μου ειναι αλλο ....Ποτε ειναι το επομενο μου ΕΠΙΣΗΜΟ service ? λαδιων ?..Ωστε να μπει αυτοκολλητο κτλ κτλ.. Οσο για το αν θα εχει μεσα λαδι .... φιλε μου το 80% των tsi τηρει το χρονοδιαγραμμα των 15.000 χιλ .... καιπιστεψεμε μοτερ με 100 και 120 χιλ ειναι σαν καινουρια εσωτερικα.... Μονο και μονο για ψυχολογικους λογους το κανω . Τα λαδια αυτα ειναι οτι ποιο κορυφαιο υπαρχει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Στο πιο κάτω pdf φαίνονται οι προδιαγραφές του edge συμπεριλαμβανομένου του VI. Εντύπωση μου κάνει ότι τον είχα υπολογίσει 168 και η castrol δίνει 160. To TBN το δίνει 6 και όχι 11.5. Θα δω μήπως παίζει τίποτε με τις μονάδες... castrol edge Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) Να και μια ενδιαφέρουσα συζήτηση... castrol vs mobil Η διαφήμιση που υπάρχει στο πρώτο post, δεν επιβεβαιώνεται από τις μετρήσεις που δίνονται. Edited December 8, 2009 by jsmirlis Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Και τα 2 τα ιδια ειναι παιδια .... απλα εγω προτιμω mobil.... Μην πει κανεις για διαφορες γιατι θα του τα φερω στο κεφαλι . Ειναι σαν τις διαφορες που ειδες """"(φανταστηκες" με την αλλαγη σ εποιο ελευθερο φιλτρο .... φανταστικε ςεπιδοσεις μας πουλανε! χαχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Στο πιο κάτω pdf φαίνονται οι προδιαγραφές του edge συμπεριλαμβανομένου του VI. Εντύπωση μου κάνει ότι τον είχα υπολογίσει 168 και η castrol δίνει 160. To TBN το δίνει 6 και όχι 11.5. Θα δω μήπως παίζει τίποτε με τις μονάδες... castrol edge ολες οι αποριες με το παρον αρχειο μπορουν να λυθουν για οσους ακομα τις εχουν.ειναι πλεον αμεσα συγκρισιμα τα στοιχεια των 2 λιπαντικων με το mobil 1 esp formula να υπερτερει σε ολα επιμερους στοιχεια!ειναι κανεις που ακομα αμφιβαλλει γι'αυτο βλεποντας και συγκρινοντας;το ΤΒΝ που δινει ειναι τιμη ΄΄εργοστασιακη΄΄.το ΤΒΝ 11,5 που εγω βρηκα ειναι τιμη απο αναλυση χρησιμοποιημενου λιπαντικου του οποιου δειγμα εσταλει προς αναλυση σε χημικο εργαστηριο του εξωτερικου. ελπιζω ακομα και οι απανταχου ΄΄απιστοι θωμαδες΄΄ να ''υποκλιθουν'' στην ανωτεροτητα του Μobil. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Στην καταπονιση ειναι ανωτερο οντως ...αναδιαμφισβητητα . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 Εντύπωση μου κάνει ότι τον είχα υπολογίσει 168 και η castrol δίνει 160. καπου εχεις κανει λαθος στον υπολογισμο του.σωστα τον δινει 160 η Gastrol.τον τσεκαρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 joop joop joop μην εισαι τοσο σιγουρος φιλε! ακομα δεν ξερουμε..γιατι οκ η καταπονηση... ποιο εχει ομως τα καλυτερα προσθετα που εξασφαλιζουν μακροζωια?μαλλον θα το μαθουμε πολυ μετΑ...... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 γιατι οποτε βλεπω post σου ,αναστεναζω πριν ακομα το διαβασω; ολα εχουν προσθετα,αλλα περισσοτερα και αλλα λιγοτερα.τα πολλα προσθετα σε ενα λιπαντικο δεν ειναι απαραιτητα καλο. δες τα νουμερα που εχουν πραγματικα σημασια και που τελικα κρινουν ενα λιπαντικο οπως τα V.I,ΤΒΝ,ΗΤΗS και Flash Point. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 γιατι οποτε βλεπω post σου ,αναστεναζω πριν ακομα το διαβασω; ολα εχουν προσθετα,αλλα περισσοτερα και αλλα λιγοτερα.τα πολλα προσθετα σε ενα λιπαντικο δεν ειναι απαραιτητα καλο. δες τα νουμερα που εχουν πραγματικα σημασια και που τελικα κρινουν ενα λιπαντικο οπως τα V.I,ΤΒΝ,ΗΤΗS και Flash Point. το castrol εχει παραπανω tbn!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
PERIS1964 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 γιατι οποτε βλεπω post σου ,αναστεναζω πριν ακομα το διαβασω; ολα εχουν προσθετα,αλλα περισσοτερα και αλλα λιγοτερα.τα πολλα προσθετα σε ενα λιπαντικο δεν ειναι απαραιτητα καλο. δες τα νουμερα που εχουν πραγματικα σημασια και που τελικα κρινουν ενα λιπαντικο οπως τα V.I,ΤΒΝ,ΗΤΗS και Flash Point. Συμφωνούμε, αλλά το λιπαντικό δεν το αλλάζουμε κάθε 500 χλμ. Το σημαντικότερο θα ήταν να ξέρουμε τα αντίστοιχα νούμερα μετά από 10.000χλμ για να μπορούμε να βγάλουμε ποιο τεκμηριωμένα συμπεράσματα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 8, 2009 Author Report Share Posted December 8, 2009 Συμφωνούμε, αλλά το λιπαντικό δεν το αλλάζουμε κάθε 500 χλμ. Το σημαντικότερο θα ήταν να ξέρουμε τα αντίστοιχα νούμερα μετά από 10.000χλμ για να μπορούμε να βγάλουμε ποιο τεκμηριωμένα συμπεράσματα. ακριβως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted December 8, 2009 Report Share Posted December 8, 2009 (edited) το castrol εχει παραπανω tbn!!!! που γινεται ακομα μεγαλυτερο στην πορεια... ουπς,κοιτα ομως κατι!Higher sulfur fuel will decrease the TBN faster due to the increased formation of sulfuric acid. πηγη-TBN κοιτα τωρα τι λεει η mobil για το λιπαντικο της με το ''χαμηλο'' ΤΒΝ....Low Sulphur and Phosphorous content Helps to reduce poisoning of Gasoline Catalytic Converters πηγη-Mobil 1 εγω τον καταλυτη μου τον θελω.... Συμφωνούμε, αλλά το λιπαντικό δεν το αλλάζουμε κάθε 500 χλμ. Το σημαντικότερο θα ήταν να ξέρουμε τα αντίστοιχα νούμερα μετά από 10.000χλμ για να μπορούμε να βγάλουμε ποιο τεκμηριωμένα συμπεράσματα. παρτε δειγματα και στειλτε τα Αγγλια ή Αμερικη να τα αναλυσουν.προς το παρον βολευομαστε με οτι εχουμε.αυτα που εχουμε μας δειχνουν ενα λιπαντικο που μπορει να αντισταθει καλυτερα σε θερμικα φορτια,αντεχει περισσοτερο στον χρονο και στην πιεση,αφηνει λιγοτερα καταλοιπα,΄΄καιγεται΄΄ δυσκολοτερα απ'οτι ενα αλλο ιδιου ιξωδες ονοματι Gastrol. Edited December 8, 2009 by joop. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 που γινεται ακομα μεγαλυτερο στην πορεια... ουπς,κοιτα ομως κατι!Higher sulfur fuel will decrease the TBN faster due to the increased formation of sulfuric acid. πηγη-TBN κοιτα τωρα τι λεει η mobil για το λιπαντικο της με το ''χαμηλο'' ΤΒΝ....Low Sulphur and Phosphorous content Helps to reduce poisoning of Gasoline Catalytic Converters πηγη-Mobil 1 εγω τον καταλυτη μου τον θελω.... Σωστο αυτο αλλα συμβαινει κυριως σε καυσιμα (οπως αναφερεται κιολας στην πρωτη παραγραφο)που περνανε (η καυση τους δηλαδη) μεσα απο τον καταλυτη. Αν φτασει τωρα το λαδι να καιγεται με τετοιο ρυθμο και να περνα το θειο (sulphur)και ο φωσφωρος που περιεχει, στον θαλαμο καυσης και συνεπως στον καταλυτη, τοτε μαλλον και εφοσον προηγουμενως δεν υπηρχε προβλημα, το λαδι δεν κανει καλα τη δουλεια του με αποτελεσμα να μπαινει στο θαλαμο καυσης. Παρ' ολα αυτα και για να γινει θεωρητικα ζημια στον καταλυτη θα πρεπει το αυτοκινητο να καιει πολλα λαδια, αλλα κανενας δεν αφηνει αυτοκινητο ετσι. Το επισκευαζει γιατι πραγματικα οπως λες ο καταλυτης αργα η γρηγορα θα 'μπουκωσει' και θα υπολειτουργει κατι το οποιο συνεπαγεται επιπλεον και σεβαστο κοστος για αντικατασταση του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 που γινεται ακομα μεγαλυτερο στην πορεια... ουπς,κοιτα ομως κατι!Higher sulfur fuel will decrease the TBN faster due to the increased formation of sulfuric acid. πηγη-TBN κοιτα τωρα τι λεει η mobil για το λιπαντικο της με το ''χαμηλο'' ΤΒΝ....Low Sulphur and Phosphorous content Helps to reduce poisoning of Gasoline Catalytic Converters πηγη-Mobil 1 εγω τον καταλυτη μου τον θελω.... Σωστο αυτο αλλα συμβαινει κυριως σε καυσιμα (οπως αναφερεται κιολας στην πρωτη παραγραφο)που περνανε (η καυση τους δηλαδη) μεσα απο τον καταλυτη. Αν φτασει τωρα το λαδι να καιγεται με τετοιο ρυθμο και να περνα το θειο (sulphur)και ο φωσφωρος που περιεχει, στον θαλαμο καυσης και συνεπως στον καταλυτη, τοτε μαλλον και εφοσον προηγουμενως δεν υπηρχε προβλημα, το λαδι δεν κανει καλα τη δουλεια του με αποτελεσμα να μπαινει στο θαλαμο καυσης. Παρ' ολα αυτα και για να γινει θεωρητικα ζημια στον καταλυτη θα πρεπει το αυτοκινητο να καιει πολλα λαδια, αλλα κανενας δεν αφηνει αυτοκινητο ετσι. Το επισκευαζει γιατι πραγματικα οπως λες ο καταλυτης αργα η γρηγορα θα 'μπουκωσει' και θα υπολειτουργει κατι το οποιο συνεπαγεται επιπλεον και σεβαστο κοστος για αντικατασταση του. Παντελή, δεν είναι έτσι. Το φαινόμενο της δηλητηρίασης του καταλύτη δεν απαιτεί μεγάλες συγκεντρώσεις σε μέταλλα. Μικρή παρουσία Μολύβδου μπορεί να καταστρέψει τον καταλύτη, για αυτό και βγήκε από τη βενζίνη, χώρια που είναι τοξικός. Τα μέταλλα (εχθρός των καταλυτών), υπο μορφή συμπλόκων ή άλλων ενώσεων, μπαίνουν για την προστασία του κινητήρα από τη φθορά, χτίζοντας ένα λεπτό φιλμ στην επιφάνεια των μεταλλικών επιφανειών. Αν το αυτοκίνητο καίει λάδια (πχ. παλιός κινητήρας ή ακόμα αν έπεσες στην περίπτωση των FSi) μπορεί τα καυσαέρια να είναι τίγκα στους ρύπους αφού ο καταλύτης δεν κάνει τη δουλειά του. Το ποσοστό των μετάλλων πρέπει να είναι τόσο ψαγμένο ώστε να προστατεύει και όχι να καταστρέφει. Ποιο είναι αυτό? Θέμα R & D, για αυτό και δεν θα το μάθουμε ποτέ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted December 9, 2009 Report Share Posted December 9, 2009 Joop ασε ρε φιλε δε βγαζεις ακρη.Εμεις θα χρησιμοποιουμε mobil γιατι τα στοιχεια που εχουμε στα χερια μας δειχνουν την ανωτεροτητα του mobil και αλλοι θα χρησιμοποιουν castrol επειδη ΙΣΩΣ,ΜΠΟΡΕΙ,ΠΟΥ ΞΕΡΕΙΣ ειναι καλυτερο μακροπροθεσμα, ισως εχει καλυτερα προσθετα, ισως ισως ισως. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...