XIONOULIS Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 (edited) λοιπον πηρα ενα κιτ τροχαλιες της ορθντοξ και θα ηθελα να ακουσω μειονεκτηματα και πλεονεκτηματα,εχει αλλαξει κανεις?ξερει κανει κατι για αυτα?? εχω ακουσει οτι παιζει στο ρελαντι να πεφτει η ενταση απτα φωτα λιγο λογω των στροφων του δυναμου και επισης οτι μπορει να σφυριζει το λουρι,στα καλα εχω ακουσει οτι δινει καμια 10αρια αλογα στο αμαξι και στις επιτανχυσεις ξυριζει,παιρνεις και στην ροπη..επηρρεαζεικαθολου ππρογραμμα??? http://www.unorthodoxracing.com/Itemdetail.aspx?PartID=041400402&Year=2001&Make=23&Model=67 λεει αυξηση απο 9-13 αλογακια Edited November 12, 2009 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 12, 2009 Report Share Posted November 12, 2009 Μα καλα εδωσες τοσα λεφτα και ρωτάς εκ των υστέρων? Κρίμα δεν είναι να σταματας στα φαναρια και να πεφτει ο φωτισμος σου οπως στα παπακια δεκαετιας? Ασε που πολυ χλωμο το κοβω να δεις τα κερδη που αναφερουν. Αυτα ειναι για μη καθημερινες εφαρμογες πιστευω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 12, 2009 Author Report Share Posted November 12, 2009 (edited) αυτοι που τα εχουν ηδη βαλει δεν εχουν δει κατι τετοιο στο νησι,απλα αυτα τα βρηκα μεσω google απο εμπειριες αλλων,εχω σε γνωστο με σ3 μια χαρα μου ειπε μερα μετην νυχτα σε αρπαγμα επισης ακουω και για αντλιες νερου και λαδιου για ψηλες στροφες οτι δεν ακολουθουν αλλα τιποτα για vw kai 20vt....ολα σε πουντο και ετσι,στα μερη μου στο συνεργειο 5 χρονια που τα βαζουνε το μαστορι μου λεει κιχ δεν εχουν βγαλει απο ζημιες και επισης στα περισσοτερα φτιαγμενα στο νησι τα εχουν ηδη βαλει και δεν ακουστηκε κατι....να πω οτι λενε κακιες οι αλλοι δεν ξερω...για το φωτισμο και ο νταρκι που τα εχει βαλει δεν ειχε προβλημα στα φωτα σαν μαρτυρια απο εμας(vw)... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=307&st=0 telika καταληγω με την σελιδα http://www.unorthodoxracing.com/faq.aspx ειναι στα αγγλικα η εξηγηση για ταπαντα και οποιος δεν σκαμπαζει με μεταφραση απο γοογκλε Edited November 12, 2009 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christt Posted November 13, 2009 Report Share Posted November 13, 2009 αυτοι που τα εχουν ηδη βαλει δεν εχουν δει κατι τετοιο στο νησι,απλα αυτα τα βρηκα μεσω google απο εμπειριες αλλων,εχω σε γνωστο με σ3 μια χαρα μου ειπε μερα μετην νυχτα σε αρπαγμα επισης ακουω και για αντλιες νερου και λαδιου για ψηλες στροφες οτι δεν ακολουθουν αλλα τιποτα για vw kai 20vt....ολα σε πουντο και ετσι,στα μερη μου στο συνεργειο 5 χρονια που τα βαζουνε το μαστορι μου λεει κιχ δεν εχουν βγαλει απο ζημιες και επισης στα περισσοτερα φτιαγμενα στο νησι τα εχουν ηδη βαλει και δεν ακουστηκε κατι....να πω οτι λενε κακιες οι αλλοι δεν ξερω...για το φωτισμο και ο νταρκι που τα εχει βαλει δεν ειχε προβλημα στα φωτα σαν μαρτυρια απο εμας(vw)... http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=307&st=0 telika καταληγω με την σελιδα http://www.unorthodoxracing.com/faq.aspx ειναι στα αγγλικα η εξηγηση για ταπαντα και οποιος δεν σκαμπαζει με μεταφραση απο γοογκλε Φιλε μου μην ανησυχεις για τπτ.Τις φορουσα σε ΤΤ 225 1.8Τ.Δεν υπηρχε απολυτως κανενα προβλημα για 3χρονια που τις φορουσα.Εννοειται σε αρπαγμα η μερα με την νυχτα.Αντε καλοφορετες!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted November 14, 2009 Report Share Posted November 14, 2009 Το βελτιωτή σου τον ρώτησες μήπως χρειάζεσε κάτι από πρόγραμμα ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 16, 2009 Author Report Share Posted November 16, 2009 (edited) οχι αλλα στης απρ στο μαγαζι θα τα βαλω και απο οτι μου ειπε το φιλαρακι που παιρναει τα προγραμματα του οικου τους δεν αλλαζαουν τιποτα σε χαρτογραφηση στα αμξια που τα πουλανε αυτα στα δικα τους.. Edited November 16, 2009 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Angel Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 μίπως είρθες η ώρα να βάλεις ένα custom και να στο φτιάξουν βάση με ότι φοράς επάνω τροχαλίες μπλα μπλα μπλα μπλα???? Καλύτερα θα είναι έτσι πιστεύω! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gvaf Posted November 16, 2009 Report Share Posted November 16, 2009 οχι αλλα στης απρ στο μαγαζι θα τα βαλω και απο οτι μου ειπε το φιλαρακι που παιρναει τα προγραμματα του οικου τους δεν αλλαζαουν τιποτα σε χαρτογραφηση στα αμξια που τα πουλανε αυτα στα δικα τους.. Για ρώτα εκεί που έβαλες το προγραμματάκι σου και άσε τα μάλλον. Θεωριτικά ανεβάζεις πίεση στον κομπρέσορα το οποίο σημαίνει περισσότερο αέρα στην περιοχή λειτουργίας του . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 16, 2009 Author Report Share Posted November 16, 2009 να ρωτησω...λετε να θελω αναπρογραμματισμο...την κατσαμε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted November 17, 2009 Author Report Share Posted November 17, 2009 μπηκαν οι τροχαλιες...καμια σχεση κανενα προβλημα και το αμαξι ειναι αλλου σε ροπη και επιτανχυσνη...αξιζουν να τις βαλετε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 μπηκαν οι τροχαλιες...καμια σχεση κανενα προβλημα και το αμαξι ειναι αλλου σε ροπη και επιτανχυσνη...αξιζουν να τις βαλετε... Δηλαδή με τις τροχαλίες κάνεις το κομπρέσσορ να γυρίζει με περισσότερες στροφές παράγωντας μεγαλύτερη πίεση? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 17, 2009 Report Share Posted November 17, 2009 Δηλαδή με τις τροχαλίες κάνεις το κομπρέσσορ να γυρίζει με περισσότερες στροφές παράγωντας μεγαλύτερη πίεση? Ακριβώς η επέμβαση ειναι καθαρά μηχανικη αυξάνει τις στροφές στον κομπρεσσορα οποτε φτανει στο μαχιμουμ πιο γρήγορα και με λιγότερες στροφες του κινητήρα. Φανταζομαι πως κοντα στην αλλαγή κομπρεσσορα / τουρμπο πρεπει να εχεις πλέον ενα μικρο βύθισμα. Tο γνωστό 'turbo lag' πρεπει να εχει κανει την εμφάνιση του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
rallakias Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 (edited) Ακριβώς η επέμβαση ειναι καθαρά μηχανικη αυξάνει τις στροφές στον κομπρεσσορα οποτε φτανει στο μαχιμουμ πιο γρήγορα και με λιγότερες στροφες του κινητήρα. Φανταζομαι πως κοντα στην αλλαγή κομπρεσσορα / τουρμπο πρεπει να εχεις πλέον ενα μικρο βύθισμα. Tο γνωστό 'turbo lag' πρεπει να εχει κανει την εμφάνιση του. Ειχα την εντύπωση οτι ηδη απο το εργοστάσιο το κομπρέσσορ,γυρίζει σε πολλές στροφές (έως και 200.000στροφές) ,οριακες για την αξιόπιστη λειτουργία του. Edited November 18, 2009 by rallakias Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Ειχα την εντύπωση οτι ηδη απο το εργοστάσιο το κομπρέσσορ,γυρίζει σε πολλές στροφές (έως και 200.000στροφές) ,οριακες για την αξιόπιστη λειτουργία του. Δεν ξερω με πόσες γυριζει αλλα το σιγουρο ειναι οτι με τις εξτρα τροχαλίες γυριζει ακομα πιο γρηγορα, με οτι αυτο συνεπάγεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jsmirlis Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Ακριβώς η επέμβαση ειναι καθαρά μηχανικη αυξάνει τις στροφές στον κομπρεσσορα οποτε φτανει στο μαχιμουμ πιο γρήγορα και με λιγότερες στροφες του κινητήρα. Φανταζομαι πως κοντα στην αλλαγή κομπρεσσορα / τουρμπο πρεπει να εχεις πλέον ενα μικρο βύθισμα. Tο γνωστό 'turbo lag' πρεπει να εχει κανει την εμφάνιση του. Τα ΜΚIV δεν έχουν κομπρέσορ σε καμία έκδοση. Νομίζω ότι έχει 1.8Τ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Ρε παιδιά μιλάτε για δύο διαφορετικά πράγματα ταυτόχρονα. Οι μεν μιλανε για τροχαλιες υποπολλαπλασιασμου στροφων των περιφερειακων του κινητηρα(δυναμο κτλ) ωστε να μειωθουν οι απωλειες ισχυος και οι δε μιλανε για τροχαλιες πολλαπλασιασμου των στροφων του κομπρεσορα ώστε να αυξηθει η πιεση υπερπληρωσης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted November 18, 2009 Report Share Posted November 18, 2009 Τα ΜΚIV δεν έχουν κομπρέσορ σε καμία έκδοση. Νομίζω ότι έχει 1.8Τ. Οπςςςςςς έχεις δίκιο άκυρων οτι είπα. Δεν πρόσεξα οτι ειναι το ΜΚIV Sorry λάθος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 7, 2011 Author Report Share Posted February 7, 2011 ναι γιατι και εμενα με στειλατε με το που πηγε το θεμα και να και αναδρομικα ξαναεβαλα σε τφσι πλεον...χαχα μια χαρουλα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 8, 2011 Report Share Posted October 8, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Καλοριζικες!! Με αυτες θα δεις πιο ευκολο στροφαρισμα,γιαυτο και παρατηρησες και αυτη την αλλαγη στις στροφες οταν παιρνει μπροστα το αυτοκινητο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Οντως εχει διαφορα στο τραβηγμα στην αρχη που φορτωνουν οι ταχυτητες αλλα και....παρενεργειες.!! οπως μετα απο λιγο που δουλεψε στο ρελαντι ακουγετε ελαχιστα ο ιμαντας να τσιριζει, ισως επειδη ειναι καινουριος ακομα, αλλα και με αναμενα φωτα αν αναψεις τα αλαρμ παρατηρεις τα φωτα να ψιλοπαιζουν ελαχιστα, μιας και αλαζοντας την τροχαλια στροφαλου η οποια ειναι ποιο μικρη σε διαμετρο απο την μανισια γινετε υποβιβασμος της περιστροφης του δυναμο, απο το λιγο παντως που το οδηγησα χτες βραδυ οπως προειπα μεχρι στιγμης δεν ενθουσιαστηκα... Το τσιριγμα του ιμαντα ειναι κατι που ισως να μην το γλυτωσεις.Μια φορα ειχα πετυχει ησυχο ιμαντα αλλα δεν θυμαμαι τι μαρκα ηταν δυστυχως. Αυτο με την μπαταρια ειναι λογικο και καλο θα ηταν η τροχαλια του δυναμο να μην ειχε αλλαχτει γιατι μπορει να σου δημιουργησει προβλημα στο μελλον με το δυναμο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted December 4, 2011 Report Share Posted December 4, 2011 (edited) a Edited December 18, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
telis+georgia Posted January 27, 2013 Report Share Posted January 27, 2013 παιδια καλησπερα,εχω το golf iv 1.4 16v (φιλτρο,προγραμμα,εξατμηση απο χταποδι μεχρι τελικο,και πολλαπλη απο polo),το αμαξι παει πολυ καλα,αλλα μου ειπαν αν εβαζα ελαφρυτερους τροχαλιες θα εβλεπα διαφορα σε στροφαρισμα.ηθελα να ρωτησω εσας αν μπορω να βαλω και αν επιρεαζει καπου το κινητηρα,και αν ξερατε πανω κατω κοστος.ευχαριστω και περιμενω να με βοηθησετε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...