Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Η carbonio της APR μπαίνει σε 1.4 tsi με τα 122 hp? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Η carbonio της APR μπαίνει σε 1.4 tsi με τα 122 hp? Όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Μου φαίνεται λάθος αυτοκίνητο πήρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 http://www.goapr.com/products/intake_vwr_14tsi_twin_trans_vaga5.html Αυτή είναι για εμάς σωστά; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 για 160αρι και αυτη... για 122αρι μονο σωλήνα και χοανη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Η carbonio της APR μπαίνει σε 1.4 tsi με τα 122 hp? Μόνο σε 160αρι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Σας ευχαριστώ παιδιά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) Σας ευχαριστώ παιδιά Μπορείς να πάρεις αυτό : http://www.knfilters...x?Prod=57S-9500 Edited October 18, 2012 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Γενικα για το 122αρι δεν εχουν βγει ολοκληρωμενα κιτ.ελαχιστα υπαρχουν.εγω εχω βρει ενα με βαρελακι καρμπον που παιρνει αερα μονο απ εξω.οταν το βαλω θα σας πω και εντυπωσεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 ναι φυσικα κανει και για το 140αρι ιδια διαταξη εχουν με τα 160/170/180 1.4 TSI Στο 122αρι η μονη λυση ειναι σωληνας και χοανη γιατι ειναι ετσι η διαταξη του , Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Θέλουμε φωτο!!! Το ειχα σκεφτεί και εγω αυτό! Αλλα οπως ειπα δεν ερχεται ολος ο αερας στο κουτι δες εκει που συνδεεται με το ανοιγμα της μετωπης δεν εφαρμοζει 100% το στομιο ωστε να φευγει αερας και στο μηχανοστασιο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Ακριβώς οπως τα λες ειναι . Περιμένω φωτό σου ... Αμα εκανες και ενα logαρισμα πριν και μετα θα ηταν οτι πρεπει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Γενικα για το 122αρι δεν εχουν βγει ολοκληρωμενα κιτ.ελαχιστα υπαρχουν.εγω εχω βρει ενα με βαρελακι καρμπον που παιρνει αερα μονο απ εξω.οταν το βαλω θα σας πω και εντυπωσεις Της BMC λές το βαρελάκι ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Απ οτι μου ειπε δεν ειναι μαρκα το βαρελακι αλλα ειναι κατασκευη αγγλιας με τισ ιδιες προδιαγραφες και καρμπον.αν θλω μου βαζει και μαρκα αλλα βγαινει παραπανω λεφτα.το σηματινο ειναι το υπολοιπο κομματι που συνδεει το βαρελακι με την γριλια να παιρνει αερα μονο απ εξω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Alexkdef Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Μπορείς να πάρεις αυτό : http://www.knfilters...x?Prod=57S-9500 ήμουν σε σκέψη να πάρω αυτό αλλά η τιμή του είναι τσιμπημένη, με το σκεπτικό ότι στα 122αρια αν ανοίξεις το καπάκι του μαμά κουτιού παίρνεις αυτό που θέλεις. από την άλλη όμως ο αέρας που ρουφάει έτσι είναι καθαρός καυτός της καμπίνας. και σκεφτόμουν μετά το BMC cda το βαρελάκι. έτσι όμως όπως έρχεται ο σωλήνας της εισαγωγής στα δικά μας δεν μπορεί να μπει κάθετα και με κατεύθυνση προς τα έξω ώστε να φύγει απευθείας από τον πνίχτη / σκούπα όπως λέγεται. μετά είναι η pipercross απλά θέλει φροντίδα με λάδια νομίζω κλπ.. εν τέλει μπερδεύτηκα και λόγω δουλειάς το παράτησα το θέμα. Μου φαίνεται θα καταλήξω με απλά ένα καλύτερο φίλτρο από το μαμά που να κουμπώνει στο μαμα κουτί. όπως αυτό http://www.bmcairfilters.com/car-filters/fb396-08_d479_1.aspx και γενικότερα κάτι καλύτερο και για τις θερμοκρασίες απλά αδιαφορώ. Έτσι και αλλιως αν έβαζα φιλτροχοάνη τα ίδια θα είχα από θερμοκρασία. Απ οτι μου ειπε δεν ειναι μαρκα το βαρελακι αλλα ειναι κατασκευη αγγλιας με τισ ιδιες προδιαγραφες και καρμπον.αν θλω μου βαζει και μαρκα αλλα βγαινει παραπανω λεφτα.το σηματινο ειναι το υπολοιπο κομματι που συνδεει το βαρελακι με την γριλια να παιρνει αερα μονο απ εξω. δεν μας λες από που το τσίμπησες να δούμε και περί τίνος πρόκειται ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
artigas Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 Δεν το εχω παρει ακομα.τελευταια φορα που μιλησα με το παιδι μου ειπε οτι παρηγγειλε καποια κομματια και τα περιμενει.τωρα θα τον ξαναπαρω καποια στιγμη να παω να τα δω κ απο κοντα κιολας.αν θες σ στελνω το τηλ να ρωτησεις κ εσυ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 18, 2012 Report Share Posted October 18, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest methana Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) del Edited April 9, 2013 by methana Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tonyantony Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 Εδω ειμαστε slideshow φωτο εχω βαλει και το μικρο καπακι στην αρχη που οδηγει τον αερα μεσα στο κουτι τις εισαγωγης απλα το εβγαλα για την φωτογραφιση http://img29.imagesh...id=pa190277.jpg Επαγγελματίας :Ρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 19, 2012 Report Share Posted October 19, 2012 (edited) Nikdev εισαι σωστός αλλα και λάθος!! Οπως ειπες με την ταινια τιτανιου το μονο που κανεις ειναι να κρατας την θερμότητα και να μην φευγει οπως στις πολλαπλές ! ΣΩΣΤΟΣ μονο που στην εισαγωγη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΟΣ ΑΕΡΑΣ . Ενω στην πολλαπλή περναει καυτα καυσαερια και θες να κρατησεις την θερμοτητα σου. Στον σωληνα εισαγωγης θες να μην περναει θερμοτητα στο εσωτερικο της για να μην ζεσταινει τον εισερχομενο αερα . Οποτε και τον μονώνεις γιια να κρατήσεις την θερμοκρασια χαμηλα και να μην ζεσταθει ο σωληνας απο τον καυτο αερα του μηχανοστασιου. Αλλα ολα αυτα ειναι ΑΤΟΠΑ απο την στιγμή που η χοανη ρουφαει αερα μηχανοστασιου 70+ κελσιου Προφανως γνωριζω οτι περναει αερας απο την εισαγωγη. ) Διαβασε καλα αυτα που εγραψα και Σκεψου τωρα εσυ τι ειναι προτιμοτερο. Να τυλιξεις την εισαγωγη (που προωθει αερα να συμπιεστει στον κομπρεσσορα και μετα να περασει να συμπιεστει ξανα στο τουρμπο ) και να γλιτωσεισ 1-2 βαθμουσ (πριν την συμπιεση) μαλιστα με μια οχι σωστη ταινια η να τυλιξεις την σωληνα του dp η και την εξοδο του ic αφου περασει ο αερας απο μεσα και κατευθυνεται στην εισαγωγη για καυση; Καλυτερα η εισαγωγη να μενει ελευθερο το αλουμινιο η να γινεται coating. Να μην χρησιμοποιειται inox. Τα υπολοιπα δεν ωφελουν. Δυστυχως. Edited October 19, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 H εξοδος του IC φυσικα και θέλει μονωση . Ολη την δουλεια την κανει το IC απο εκει και πέρα πρεπει οσο το δυνατον να προσπαθησουμε να μην ζεσταθεί ο αέρας ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 20, 2012 Report Share Posted October 20, 2012 (edited) H εξοδος του IC φυσικα και θέλει μονωση . Ολη την δουλεια την κανει το IC απο εκει και πέρα πρεπει οσο το δυνατον να προσπαθησουμε να μην ζεσταθεί ο αέρας ! Δεν κερδίζεις κάτι μην επιμένεις, Άλλο το εμφανισιακό κομμάτι. 1. Το υλικό που χρησιμοποίησες εκτός αυτού είναι λάθος, το σωστό είναι με φυλλο εξωτερικά για αντανάκλαση, που όπως σου είπα το χρησιμοποίησα αλλά τελικά σε 2-3 πατήματα αν έχεις φιλτροχοάνη όλα βράζουν μέσα αν είσαι στατικός, μόλις κινηθεί το αμάξι αν φοράς σωλήνα αλουμινίου γυμνό απάγει γρηγορότερα τη θερμότητα. 2. Άλλη λύση είναι με coating όπως έχουν οι ακριβές εισαγωγές για Tfsi. Μόνωση στο DP θέλει (με τα αντίστοιχα μειονεκτήματα στο μαντέμι) και στο I/c. Προσωπικά έχω βγάλει πλέον και τη μόνωση που είχα στο σωλήνα, μετρημένα μετά από 5-6 πατήματα έκανε μια τρύπα στο νερό. Είναι ψιλά γράμματα κατά τη γνώμη μου. Edited October 20, 2012 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...