Jump to content
ACE2007

Golf 5/6 1.4 Tsi - Το Καλύτερο Κιτ Εισαγωγής

Ποια είναι η καλύτερη εισαγωγή για τα TSI?  

89 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Γενικα για το 122αρι δεν εχουν βγει ολοκληρωμενα κιτ.ελαχιστα υπαρχουν.εγω εχω βρει ενα με βαρελακι καρμπον που παιρνει αερα μονο απ εξω.οταν το βαλω θα σας πω και εντυπωσεις

Link to comment
Share on other sites

ναι φυσικα κανει και για το 140αρι ιδια διαταξη εχουν με τα 160/170/180 1.4 TSI

Στο 122αρι η μονη λυση ειναι σωληνας και χοανη γιατι ειναι ετσι η διαταξη του ,

Link to comment
Share on other sites

Θέλουμε φωτο!!! Το ειχα σκεφτεί και εγω αυτό! Αλλα οπως ειπα δεν ερχεται ολος ο αερας στο κουτι δες εκει που συνδεεται με το ανοιγμα της μετωπης δεν εφαρμοζει 100% το στομιο ωστε να φευγει αερας και στο μηχανοστασιο

Link to comment
Share on other sites

Γενικα για το 122αρι δεν εχουν βγει ολοκληρωμενα κιτ.ελαχιστα υπαρχουν.εγω εχω βρει ενα με βαρελακι καρμπον που παιρνει αερα μονο απ εξω.οταν το βαλω θα σας πω και εντυπωσεις

Της BMC λές το βαρελάκι ?

Link to comment
Share on other sites

Απ οτι μου ειπε δεν ειναι μαρκα το βαρελακι αλλα ειναι κατασκευη αγγλιας με τισ ιδιες προδιαγραφες και καρμπον.αν θλω μου βαζει και μαρκα αλλα βγαινει παραπανω λεφτα.το σηματινο ειναι το υπολοιπο κομματι που συνδεει το βαρελακι με την γριλια να παιρνει αερα μονο απ εξω.

Link to comment
Share on other sites

Μπορείς να πάρεις αυτό : http://www.knfilters...x?Prod=57S-9500

ήμουν σε σκέψη να πάρω αυτό αλλά η τιμή του είναι τσιμπημένη, με το σκεπτικό ότι στα 122αρια αν ανοίξεις το καπάκι του μαμά κουτιού παίρνεις αυτό που θέλεις. από την άλλη όμως ο αέρας που ρουφάει έτσι είναι καθαρός καυτός της καμπίνας. και σκεφτόμουν μετά το BMC cda το βαρελάκι. έτσι όμως όπως έρχεται ο σωλήνας της εισαγωγής στα δικά μας δεν μπορεί να μπει κάθετα και με κατεύθυνση προς τα έξω ώστε να φύγει απευθείας από τον πνίχτη / σκούπα όπως λέγεται. μετά είναι η pipercross απλά θέλει φροντίδα με λάδια νομίζω κλπ..

εν τέλει μπερδεύτηκα και λόγω δουλειάς το παράτησα το θέμα.

Μου φαίνεται θα καταλήξω με απλά ένα καλύτερο φίλτρο από το μαμά που να κουμπώνει στο μαμα κουτί. όπως αυτό

http://www.bmcairfilters.com/car-filters/fb396-08_d479_1.aspx και γενικότερα κάτι καλύτερο και για τις θερμοκρασίες απλά αδιαφορώ. Έτσι και αλλιως αν έβαζα φιλτροχοάνη τα ίδια θα είχα από θερμοκρασία.

Απ οτι μου ειπε δεν ειναι μαρκα το βαρελακι αλλα ειναι κατασκευη αγγλιας με τισ ιδιες προδιαγραφες και καρμπον.αν θλω μου βαζει και μαρκα αλλα βγαινει παραπανω λεφτα.το σηματινο ειναι το υπολοιπο κομματι που συνδεει το βαρελακι με την γριλια να παιρνει αερα μονο απ εξω.

δεν μας λες από που το τσίμπησες να δούμε και περί τίνος πρόκειται ? :D

Link to comment
Share on other sites

Δεν το εχω παρει ακομα.τελευταια φορα που μιλησα με το παιδι μου ειπε οτι παρηγγειλε καποια κομματια και τα περιμενει.τωρα θα τον ξαναπαρω καποια στιγμη να παω να τα δω κ απο κοντα κιολας.αν θες σ στελνω το τηλ να ρωτησεις κ εσυ

Link to comment
Share on other sites

Εδω ειμαστε

slideshow φωτο

εχω βαλει και το μικρο καπακι στην αρχη που οδηγει τον αερα μεσα στο κουτι τις εισαγωγης απλα το εβγαλα για την φωτογραφιση

http://img29.imagesh...id=pa190277.jpg

Επαγγελματίας :Ρ

Link to comment
Share on other sites

Nikdev εισαι σωστός αλλα και λάθος!!

Οπως ειπες με την ταινια τιτανιου το μονο που κανεις ειναι να κρατας την θερμότητα και να μην φευγει οπως στις πολλαπλές ! ΣΩΣΤΟΣ μονο που στην εισαγωγη ΔΕΝ ΕΧΟΥΜΕ ΘΕΡΜΟΤΗΤΑ ΔΕΝ ΠΕΡΝΑΝΕ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΛΛΑ ΚΡΥΟΣ ΑΕΡΑΣ . Ενω στην πολλαπλή περναει καυτα καυσαερια και θες να κρατησεις την θερμοτητα σου.

Στον σωληνα εισαγωγης θες να μην περναει θερμοτητα στο εσωτερικο της για να μην ζεσταινει τον εισερχομενο αερα . Οποτε και τον μονώνεις γιια να κρατήσεις την θερμοκρασια χαμηλα και να μην ζεσταθει ο σωληνας απο τον καυτο αερα του μηχανοστασιου.

Αλλα ολα αυτα ειναι ΑΤΟΠΑ απο την στιγμή που η χοανη ρουφαει αερα μηχανοστασιου 70+ κελσιου

Προφανως γνωριζω οτι περναει αερας απο την εισαγωγη. :))

Διαβασε καλα αυτα που εγραψα και Σκεψου τωρα εσυ τι ειναι προτιμοτερο. Να τυλιξεις την εισαγωγη (που προωθει αερα να συμπιεστει στον κομπρεσσορα και μετα να περασει να συμπιεστει ξανα στο τουρμπο ) και να γλιτωσεισ 1-2 βαθμουσ (πριν την συμπιεση) μαλιστα με μια οχι σωστη ταινια η να τυλιξεις την σωληνα του dp η και την εξοδο του ic αφου περασει ο αερας απο μεσα και κατευθυνεται στην εισαγωγη για καυση;

Καλυτερα η εισαγωγη να μενει ελευθερο το αλουμινιο η να γινεται coating. Να μην χρησιμοποιειται inox. Τα υπολοιπα δεν ωφελουν. Δυστυχως.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

H εξοδος του IC φυσικα και θέλει μονωση . Ολη την δουλεια την κανει το IC απο εκει και πέρα πρεπει οσο το δυνατον να προσπαθησουμε να μην ζεσταθεί ο αέρας !

Link to comment
Share on other sites

H εξοδος του IC φυσικα και θέλει μονωση . Ολη την δουλεια την κανει το IC απο εκει και πέρα πρεπει οσο το δυνατον να προσπαθησουμε να μην ζεσταθεί ο αέρας !

Δεν κερδίζεις κάτι μην επιμένεις, Άλλο το εμφανισιακό κομμάτι.

1. Το υλικό που χρησιμοποίησες εκτός αυτού είναι λάθος, το σωστό είναι με φυλλο εξωτερικά για αντανάκλαση, που όπως σου είπα το χρησιμοποίησα αλλά τελικά σε 2-3 πατήματα αν έχεις φιλτροχοάνη όλα βράζουν μέσα αν είσαι στατικός, μόλις κινηθεί το αμάξι αν φοράς σωλήνα αλουμινίου γυμνό απάγει γρηγορότερα τη θερμότητα.

post-5289-0-00589300-1350725668_thumb.jp

2. Άλλη λύση είναι με coating όπως έχουν οι ακριβές εισαγωγές για Tfsi.

Μόνωση στο DP θέλει (με τα αντίστοιχα μειονεκτήματα στο μαντέμι) και στο I/c. Προσωπικά έχω βγάλει πλέον και τη μόνωση που είχα στο σωλήνα, μετρημένα μετά από 5-6 πατήματα έκανε μια τρύπα στο νερό.

Είναι ψιλά γράμματα κατά τη γνώμη μου.

Edited by nikdev
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.