Jump to content
bsl.art

Αγορα Μεταχειρισμενου Golf 1.4 Tsi 140

Recommended Posts

καλησπερα σας...

καταρχην καλως σας βρηκα στο πολυ καλα οργανομενο site

και ευχαριστω για την φιλοξενια στο forum σας!

Λοιπον..η απορια μου..σκεφτομαι εντος του νεου ετους να γινω ιδιοκτητης ενος golf tsi..

τα οικονομικα μου δεν μου επιτρεπουν για καινουργιο οποτε παμε στα μεταχειρισμενα.

εχω διαβασει σχετικα στο forum για τιμες καταναλωσεις και διαφορα αλλα..

και εφτασα στο εξης συμπερασμα.

αγορα golf tsi 1400 vs golf fsi 90?

σε εμφανιση μου αρεσει το gt αλλα εχοντας μερακι αργοτερα ολα γινοντε.

το μονο που εχω καπως τον φοβο ειναι στην καταναλωση οχι τα νουμερα η πραγματικοτητα.. χλμ/χρημα και στην αξιοπιστια του κινητηρα μιας και ειναι turbatos..

θα χαρω πολυ να ακουσω δικιες αποψεις μιας και γνωριζετε καλυτερα.

ευχαριστω εκ των προτερων..

Edited by bsl.art
Link to comment
Share on other sites

Κατ' αρχας καλώς ορισες

Απο μένα μια μονο παρατήρηση το 140 απο το GT δεν εχει διαφορά μονο στην ιπποδύναμη αλλα και στο στήσιμο αναρτήσεις, καθίσματα, κλπ.

Τωρα το το FSI με το TSI, όπως λεμε καμία σχεση μα καμιά, μονο το αμάξωμα είναι ίδιο

Link to comment
Share on other sites

FSI ή TSI; Το 95% των μελών εδώ μέσα θα σου έλεγε TSI.

Εάν το δίλλημά σου είναι TSI 140hp ή GT 170hp τότε θεωρώ ότι η λύση σου θα βρεθεί μέσα από το πόσα μπορείς να διαθέσεις.

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα και καλωσήρθες στο club.

Όπως σου είπαν και πιο πάνω η σχέση FSI με TSI είναι: KAMIA

Μόνο το αμάξωμα είναι το ίδιο. Σχετικά με τον ενδιασμό σου για την αξιοπιστία πιστεύω ότι οι TSI κινητήρες χρησιμοποιούνται από το τα τέλη του 2005 (αν θυμάμαι καλά) και μέχρι στιγμής καλά κρατούν και χρησιμοποιούνται σε όλο και περισσότερα αυτοκίνητα του ομίλου VAG (κάτι θα πρέπει να λέει αυτό).

Τώρα σχετικά με επίδόσεις και τέτοια μπορείς άνετα να ρίξεις μια ματιά στο forum και να δεις ότι χρειάζεσαι.

TSI 140: Πιο "μαλακό", καθημερινό, οικογενειακό

GT 170: Πιο "σκληρό", σπορ

Να σημειώσω ότι είμαι κάτοχος ενός TSI 140 εδώ και 2,5 χρόνια και έχω μείνει πολύ ικανοποιημενός.

Γ.

Link to comment
Share on other sites

καλημερα και ευχαριστω για τις αμεσες απαντησεις σας..

να ξεκαθαρισω οτι το διλημμα μου ειναι να αγορασω golf fsi 1400 με 90 αλογα ή golf tsi 1400 με 140 αλογα..

δυστυχως το gt με τα 170 το ξεχναμε..αργοτερα με μια πιο σταθερη δουλεια ισως μπει και κανενα προγραμμα εαν καταληξουμε στο tsi.

προς στιγμην μεχρι εκει και πολυ ειναι.

εχω την εντυπωση πως τα tsi ξεκινησαν απο το 2006?(μπορει να κανω λαθος αλλα αυτο το συμπεραινω απο τις αγγελειες).

ωστοσο,ναι πραγματι δεν συγκρινεται ενα fsi με το tsi σε πολλα(καθισματα,ζαντες,στησιμο,γενικα πολλα...)αλλα σκεφτομαι την μερα που θα παω για σερβις?κοστιζουν πολυ παραπανω απο τα απλα?δεν τα γνωριζω..

ημουν κατοχος μηχανης και μηχανολογικα γνωριζω αρκετα θα ελεγα αλλα ποτε δεν ειχα κατσει να αναλογιστω για ενα αυτοκινητο τι θελει.γενικα δηλαδη θα περιμενα να ακουσω τα σερβις τους τις καθημερινες καταναλωσεις και γενικα ολα τα εξοδα τους για να εχω μια ιδεα.το θεμα ειναι καθαρα οικονομικο..και βεβαια το tsi ειναι καλυτερο απο το fsi..θελω ομως να τα βαλω κατω να δω τι γινεται..

Edited by bsl.art
Link to comment
Share on other sites

Μην το σκέφτεσαι καθόλου. TSI με κλειστά τα μάτια.

To FSI με τα 90άλογα το είχα. Αξιοπρεπές αυτοκίνητο, αλλά μόνο για την πόλη και ήρεμη οδήγηση.

Κάθε φορά που έβγαινα Εθνική για ταξίδι, σε κάθε προσπέραση έκανα το σταυρό μου.

¶σε το θέμα της κατανάλωσης... Με το TSI έχεις εμφανώς χαμηλότερη κατανάλωση με αισθητά καλύτερες επιδόσεις.

Επιπλέον κόστος ανταλλακτικών και service δεν υπάρχει. Όση συντήρηση χρειάζεται το ένα, άλλη τόση συντήρηση χρειάζεται και το άλλο.

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως ετσι ειμαι και εγω τωρα.εννοω για την προσπεραση..οδηγω ενα corsa 1000cc 65hp (της οικογενειας)με τρεια πιστονια(παλι καλα γιατι αλλιως.)

για την πολη ειναι αριστο μιας και του βαζω 20 ευρω και μου κραταει 2 σχεδον εβδομαδες με καθημερινη χρηση..

δεν ειμαι βεβαια στην αθηνα αλλα στην λαρισα που βρισκομαι εχει καποιες ωρες την ιδια κινηση.ομως εκτος πολης με 90 στο δρομο γιατι εκτος της καταναλωσης εαν το πας πανω απο 120 χλμ τραβαει σαν 1600cc το λυπασαι μιας και βλεπεις 120χλμ με 4.500 στροφες.και για αυτο σκεφτομουν το tsi και εκτος πολης με μια εκτη να ειμαι ανετος στα 140χλμ.

(γενικα δεν ειμαι ατομο που θα το ζοριζα στα ορια του μιας και εχω συνηθισει σε πιο γρηγορα πραγματα.απλως επιζηταω το γκαζι εκει που το χρειαζομαι και ανεση σε κινητηρα αλλα και σε εμενα)σιγουρα η απαντηση σε αυτο ειναι το tsi για εμενα αλλα καλο ειναι παντα να παιρνεις αποψεις απο τις γυρω σου και για αυτο εγραψα το σχετικο ποστ.

απο το 2010 καπου στα 12.000 συζητισιμα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αναλογα την κατασταση,δεν ειναι μια καλη τιμη για αγοραστη για ενα tsi 2006 μοντελο?

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως ετσι ειμαι και εγω τωρα.εννοω για την προσπεραση..οδηγω ενα corsa 1000cc 65hp (της οικογενειας)με τρεια πιστονια(παλι καλα γιατι αλλιως.)

για την πολη ειναι αριστο μιας και του βαζω 20 ευρω και μου κραταει 2 σχεδον εβδομαδες με καθημερινη χρηση..

δεν ειμαι βεβαια στην αθηνα αλλα στην λαρισα που βρισκομαι εχει καποιες ωρες την ιδια κινηση.ομως εκτος πολης με 90 στο δρομο γιατι εκτος της καταναλωσης εαν το πας πανω απο 120 χλμ τραβαει σαν 1600cc το λυπασαι μιας και βλεπεις 120χλμ με 4.500 στροφες.και για αυτο σκεφτομουν το tsi και εκτος πολης με μια εκτη να ειμαι ανετος στα 140χλμ.

(γενικα δεν ειμαι ατομο που θα το ζοριζα στα ορια του μιας και εχω συνηθισει σε πιο γρηγορα πραγματα.απλως επιζηταω το γκαζι εκει που το χρειαζομαι και ανεση σε κινητηρα αλλα και σε εμενα)σιγουρα η απαντηση σε αυτο ειναι το tsi για εμενα αλλα καλο ειναι παντα να παιρνεις αποψεις απο τις γυρω σου και για αυτο εγραψα το σχετικο ποστ.

απο το 2010 καπου στα 12.000 συζητισιμα ειτε προς τα πανω ειτε προς τα κατω αναλογα την κατασταση,δεν ειναι μια καλη τιμη για αγοραστη για ενα tsi 2006 μοντελο?

φιλε και εγω στη λαρισα! (ασχετο)

λοιπον το FSI για εμενα αστο.

γνωμη μου παρε GT χωρις δευτερη σκεψη.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ θα πρότεινα να περιμένεις να δεις και το καινούριο Golf VI 1200 tsi, από πλευράς τιμής δε θα ξεφεύγει πολύ από τα μεταχειρισμένα που βλέπεις.

Τώρα για μεταχειρισμένο, αν μπορείς να διαθέσεις τα extra χρήματα, κι εγώ GT θα έλεγα να πάρεις. Όσα θα δώσεις για να φτιάξεις ένα tsi αργότερα θα είναι πολλαπλάσια από τη διαφορά τιμής τους.

Όταν έχεις την επιλογή να πάρεις tsi, το fsi είναι πίσω, μόνο οικονομικούς λόγους μπορώ να φανταστώ που θα σε οδηγούσαν εκεί...

Link to comment
Share on other sites

δυστυχως οχι δεν υπαρχουν τα extra για αυτο..και τα 12.000 δυσκολα ερχοντε(μιλωντας για μετρητα,οχι δοσεις και τετοια)

gt δεν θα εβγαινα και απο βενζινες και εξοδα..δεν βρισκομαι σε φαση σταθερης δουλειας και γενικα δεν ρισκαρω με αυτα τα πραγματα..ωστοσο και να το μπορουσα παλι ξεφευγει απο την τιμη που ειμαι διατεθημενος να δωσω..

οσο για το 1.2 tsi εχεις απολυτο δικιο και καλο ειναι να περιμενω και αυτο θα κανω μιας και υπολογιζα απο το καινουργιο ετος κοντα πασχα.αλλα δεν θα ειναι εκει η τιμη του..θα φτανει σιγουρα τα 16.500++ (η βασικη εκδοση του golf 1.2 tsi θα ξεκιναει απο 16.μιας 000 και βαλε και το απλο ηδη τωρα κανει 15.600 η απλη εκδοση 1.4 85hp)ακομα και το πολο ακουγεται οτι θα φτανει τα 15.000++ σιγουρα(η καλη εκδοση) με αυτον τον κινητηρα.

το golf ειναι σχετικα βαρυ αυτοκινητο και εχω την εντυπωση πως ο κινητηρας 1.2 tsi θα ειναι πολυ καλος μονο για το polo και οχι για το golf.

Link to comment
Share on other sites

Τώρα για μεταχειρισμένο, αν μπορείς να διαθέσεις τα extra χρήματα, κι εγώ GT θα έλεγα να πάρεις. Όσα θα δώσεις για να φτιάξεις ένα tsi αργότερα θα είναι πολλαπλάσια από τη διαφορά τιμής τους.

1ο σταδιο

i)προγραμμα

ii)εξατμιση απο πολλαπλη

iii)φιλτρο

και για να γινει αυτο θα περασει καιροοοοοοοοοςς..με καταλαβαινεις..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.