spyros76 Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 (edited) Καλημερα σε ολους, Σκεφτομαι να παρω ενα ΜΚ5 1600 FSI για τη συζηγο, λογω οτι το smartaki που εχει την κουρασε πολυ, ιδανικη περιπτωση βλεπω το ΜΚ5 αλλα μαλλον το 1.6 διοτι βλεπω οτι το 1.4 δεν τραβαει αρκετα (δεν λεω για TSI, ξεφευγω λιγο στο budget) εχω μπερδευτει λιγο με τισ εκδοσεις, μπορει καποιος να με διαφωτισει στις διαφορες ενος sportline & trendline? ποιο εχει ζαντες, προβολακια στη ποδια, τεμπελη και τετοια, υπαρχει και αλλη εκδοση? εχω μπερδευτει λιγακι γιατι βλεπω και το ΜΚ6 και εχει διαφορετικες εκδοσεις το ωραιο στην ολη υποθεση ειναι οτι και αυτοι που τα πουλανε (ιδιωτες) δεν γνωριζουν τι εχουν.... :-( Βασικα ειναι καλη αγορα η επιλογη αυτη? πρεπει να προσεξω κατι? γνωριζει κανεις τη καταναλωση του συγκεκριμενου κινητηρα σε αστικο κυκλο? ευχαριστω ολους Σπυρος Edited December 21, 2009 by Speedy διόρθωση τίτλου θέματος με λεπτομέρειες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 (edited) Καλημερα σε ολους, Σκεφτομαι να παρω ενα ΜΚ5 1600 FSI για τη συζηγο, λογω οτι το smartaki που εχει την κουρασε πολυ, ιδανικη περιπτωση βλεπω το ΜΚ5 αλλα μαλλον το 1.6 διοτι βλεπω οτι το 1.4 δεν τραβαει αρκετα (δεν λεω για TSI, ξεφευγω λιγο στο budget) εχω μπερδευτει λιγο με τισ εκδοσεις, μπορει καποιος να με διαφωτισει στις διαφορες ενος sportline & trendline? ποιο εχει ζαντες, προβολακια στη ποδια, τεμπελη και τετοια, υπαρχει και αλλη εκδοση? εχω μπερδευτει λιγακι γιατι βλεπω και το ΜΚ6 και εχει διαφορετικες εκδοσεις το ωραιο στην ολη υποθεση ειναι οτι και αυτοι που τα πουλανε (ιδιωτες) δεν γνωριζουν τι εχουν.... :-( Βασικα ειναι καλη αγορα η επιλογη αυτη? πρεπει να προσεξω κατι? γνωριζει κανεις τη καταναλωση του συγκεκριμενου κινητηρα σε αστικο κυκλο? ευχαριστω ολους Σπυρος Για τον εξοπλισμό θα σου scanάρω κάποιες σελίδες από ένα αγγλικό προσπέκτους που έχω για το τι έχει η κάθε έκδοση και θα τις ανεβάσω κατά το βραδάκι ( Trendline,Comfortline,Sportline). Όσο για το εάν είναι καλή η αγορά (1,6 FSi) , πιστεύω ότι αξίζει η αγορά του από όλες τις απόψεις , είτε από την άποψη της άνεσης , είτε από την άποψη των λιγότερων προβλημάτων σε σχέση με άλλα αμάξια , και όσο για την κατανάλωση πρέπει να κυμαίνεται κάπως έτσι : urban: 8.5 l/100km extra-urban: 5.3 l/100km combined: 6.4 l/100km Αλλά να ξέρεις ότι όσο το πατάς καίει , εάν πας κανονικά θα πρέπει λογικά να βρίσκεσαι κοντά στα παραπάνω επίπεδα ή και ακόμη σε μικρότερα επίπεδα απ' ότι περίμενες εάν το σύνολο είναι καλά μεταχειρισμένο και όχι ξεζουμισμένο . Όσο για το λάδι που ακούγεται , μην φοβάσαι τπτ , στην πλειοψηφία των κατόχων εδω μέσα δεν καίει καθόλου ! Γι αυτό σου είπα παραπάνω αν είναι καλά μεταχειρισμένο και όχι ξεζουμισμένο Edited December 21, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Για τον εξοπλισμό θα σου scanάρω κάποιες σελίδες από ένα αγγλικό προσπέκτους που έχω για το τι έχει η κάθε έκδοση και θα τις ανεβάσω κατά το βραδάκι ( Trendline,Comfortline,Sportline). Όσο για το εάν είναι καλή η αγορά (1,6 FSi) , πιστεύω ότι αξίζει η αγορά του από όλες τις απόψεις , είτε από την άποψη της άνεσης , είτε από την άποψη των λιγότερων προβλημάτων σε σχέση με άλλα αμάξια , και όσο για την κατανάλωση πρέπει να κυμαίνεται κάπως έτσι : urban: 8.5 l/100km extra-urban: 5.3 l/100km combined: 6.4 l/100km Αλλά να ξέρεις ότι όσο το πατάς καίει , εάν πας κανονικά θα πρέπει λογικά να βρίσκεσαι κοντά στα παραπάνω επίπεδα ή και ακόμη σε μικρότερα επίπεδα απ' ότι περίμενες εάν το σύνολο είναι καλά μεταχειρισμένο και όχι ξεζουμισμένο . Όσο για το λάδι που ακούγεται , μην φοβάσαι τπτ , στην πλειοψηφία των κατόχων εδω μέσα δεν καίει καθόλου ! Γι αυτό σου είπα παραπάνω αν είναι καλά μεταχειρισμένο και όχι ξεζουμισμένο Απολυτα σωστος!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 21, 2009 Author Report Share Posted December 21, 2009 ευχαριστω πολυ παιδια, ξεζουμισμενο δεν νομιζω, εχω βρει 2, το ενα το εχει μια κοπελιτσα παντρεμενη με παιδι, οποτε δεν παιζει και το αλλο ενασ παππους, ουτε αυτο παιζει αλλα του παππου φοβαμαι μηπωσ το παω και για κανα φαναρτζιδικο, ολο και καποιεσ λακουβες 8α εχει.... φανταζομαι... απο την αλλη ρε παιδια, δεν μπορω να βρω τρι8υρο, τι κακο και'αυτο.... αναμενω παντως, τις διαφορες στις εκδοσεις... τελικα το εβγαζε και σε comfortline.... once again, thank you very much for your immediate response Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted December 21, 2009 Report Share Posted December 21, 2009 Trendline : Comfortline: Sportline: Επίσης να σου θυμίσω ότι το ESP στους τελευταίους μήνες του 2003 ήταν δώρο για όλες τις παραγγελίες που θα γίνουν μέχρι το τέλος το έτους από την VW , το οποίο μέχρι τότε το χρέωνε σαν εξτρά εξοπλισμό και σαν βασικό είχαν μόνο το ASR Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 21, 2009 Author Report Share Posted December 21, 2009 παιδια, ευχαριστω πολυ ολους σας, τα μελετησα, για comfortline η sportline πηγαινω, δυστηχωσ ομωσ δεν παιζει τιποτα, απο την αλλη το trendline, θα μου κοστισει κανα 2000 παραπανω για να του βαλω τουλαχιστον ζαντεσ, τεμπελη, προβολακια κλπ. θα περιμενω... ευχαριστω και παλι Σπυρος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 Το Sportline εχει τον καλυτερο και ουσιαστικότερο εξοπλισμό. Το clima ειναι υπεροχο ενω και τα ημιbucket κρατανε καλα αν και αβολα για τις γυναικες γενικα. Ειναι και ποιο ομορφο αλλα προσεχε γιατι ειναι ποιο χαμηλωμενο απο τα αλλα 2. Οποτε αμα η συζηγος κινειται μεσα στην πολη, παρκαρει με την μουρη προς τα πεζοδρομια κτλ το αμαξι θα βρισκει ευκολα κατω =λεφτα και αλλαγμα πλαστικων. Εγω παντος το sportline 1.6 εχω και το αμαξι ειναι μια χαρα. Δεν καιει σταγονα λαδιου και μου εμφανισε ελαχιστα προβλήματα. Απλα θελει πολυ πιεση για να κινηθεις λιγο σβελτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 ...και όσο για την κατανάλωση πρέπει να κυμαίνεται κάπως έτσι : urban: 8.5 l/100km extra-urban: 5.3 l/100km combined: 6.4 l/100km Στις παραπάνω τιμές να προσθέσω τα εξής: Μέσα στην πόλη η κατανάλωση παίζει εκεί κάπου στα 8,5l-9l/100Km, αν και με eco-driving έχω πετύχει και 7,5l/100Km. Στην extra-urban που αφορά τα ταξίδια εκτός πόλης και χρήση αυτοκινητόδρομων είναι γύρω στα 6-6,5l/100Km πάντα με ταχύτητες μέχρι 120-130Km/h. Να αναφέρω επίσης ότι με τη χρήση του σταθεροποιητή ταχύτητας (τον έβαλα μετά την αγορά του αυτοκινήτου) μπορείς να δεις κατανάλωση μειωμένη κατά 0,5l/100Km. Οι τιμές που αναφέρω είναι αυτές που βγάζει ο υπολογιστής ταξιδίου του αυτοκινήτου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 22, 2009 Author Report Share Posted December 22, 2009 μαλιστα, ολα πολυ ενδιαφεροντα και κατατοπιστικα... αντε να βρεις ομωσ sportline.... βασικα για τη γυναικα και το trendline μια χαρα ειναι αλλα, πιστευω οτι ενα golfaki, its a boys toy... οποτε... το sportline μου κανει!! στο μεταξυ, εχω καλες σχεσεις με τον gratsia, και μου ειπαν οτι ειναι κοματι δυσκολο να βρεισ καλο Golf V sportline, γιατι απλα ο κοσμος που τα εχει δεν τα πουλα, μονο σε μαντρα και αυτα ειναι με κατεβασμενα χιλιομετρα... γερμανικα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) παιδια, ευχαριστω πολυ ολους σας, τα μελετησα, για comfortline η sportline πηγαινω, δυστηχωσ ομωσ δεν παιζει τιποτα, απο την αλλη το trendline, θα μου κοστισει κανα 2000 παραπανω για να του βαλω τουλαχιστον ζαντεσ, τεμπελη, προβολακια κλπ. θα περιμενω... ευχαριστω και παλι Σπυρος Lοιπον, δεν λεει για tredline διοτι ειναι φτωχο... εκτος αν βρεις κανενα πολυ φθηνο οποτε θα εχεις καβατζα να βαλεις τα extra που θες μετα. εμενα στο tredline μου στοιχισαν ως εξης: πλαφονιερα ουρανου με led κοκκινα 45 ευρω + 15 ευρω για την θηκη γυαλιων με το πορτακι (απο VW) ραδιοcd rcd300 105 ευρω απο ebay εσωτερικο καλυμα καπω κινητηρα (μονωση) 50 ευρω VW προβολεις ομιχλης + γρυλιες μασκας + διακοπτης φωτων + εργασια ηλεκτρολογου 270 ευρω (τοποθετηση σε VW) δερμνατινο πολυλειτουργικο τιμονι με τον αεροσακο 205 ευρω (ebay) + 300 ευρω ακομα εγγεφαλακι τιμονιου, slipring, και εργασια τοποθετησης/κωδικοποιησης τεμπελης 270 αγορα απο VW μαζι με τον κεντρικο αεραγωγο ζαντες 300 ευρω ΅ cruise control 80 ευρω _________________________________ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ: 1640 ΕΥΡΩ και περιμενω ακομα 2 μπροστινα φιμε φαναρια original 135 ευρω ebay και ενα καντραν με υπολογιστη ταξιδιου 135 ευρω ebay και επεται συνεχεια........ Edited December 22, 2009 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 22, 2009 Report Share Posted December 22, 2009 (edited) αυτος ο οδηγος εξοπλισμου υσχυει το ιδιο και για το 1,6 fsi?? edit λαθος ερωτηση, τωρα ειδα οτι ειναι και για 1,6! Edited December 22, 2009 by VW_GOLF2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 22, 2009 Author Report Share Posted December 22, 2009 Lοιπον, δεν λεει για tredline διοτι ειναι φτωχο... εκτος αν βρεις κανενα πολυ φθηνο οποτε θα εχεις καβατζα να βαλεις τα extra που θες μετα. εμενα στο tredline μου στοιχισαν ως εξης: πλαφονιερα ουρανου με led κοκκινα 45 ευρω + 15 ευρω για την θηκη γυαλιων με το πορτακι (απο VW) ραδιοcd rcd300 105 ευρω απο ebay εσωτερικο καλυμα καπω κινητηρα (μονωση) 50 ευρω VW προβολεις ομιχλης + γρυλιες μασκας + διακοπτης φωτων + εργασια ηλεκτρολογου 270 ευρω (τοποθετηση σε VW) δερμνατινο πολυλειτουργικο τιμονι με τον αεροσακο 205 ευρω (ebay) + 300 ευρω ακομα εγγεφαλακι τιμονιου, slipring, και εργασια τοποθετησης/κωδικοποιησης τεμπελης 270 αγορα απο VW μαζι με τον κεντρικο αεραγωγο ζαντες 300 ευρω µ cruise control 80 ευρω _________________________________ ΣΥΝΟΛΟ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ: 1640 ΕΥΡΩ και περιμενω ακομα 2 μπροστινα φιμε φαναρια original 135 ευρω ebay και ενα καντραν με υπολογιστη ταξιδιου 135 ευρω ebay και επεται συνεχεια........ ενταξει οκ, μπορεις να πας και ετσι, αλλα ποσο χρονο σου εχει παρει μεχρι τωρα να τα μαζεψεις απο ebay? εγω ειμαι λιγακι ανυπομονος, και το λεω αυτο γιατι ετσι το εκανα με το smartaki που εχουμε, για οσους γνωριζουν το πηρα pure και το εκανα passion, μεχρι και πανοραμικη οροφη του εβαλα. βεβαια καποια ανταλακτικα ηταν μεταχειρισμενα απο ebay. μου πηρε αρκετο καιρο να μου τα στειλουν. το τελειωσα κανα 2μηνο πριν και μου κοστισαν περιπου 1800 ευρω. εαν αυτα τα λεφτα τα εβαζα στην αγορα θα ειχα παρει passion. τελικα το πουλαω τωρα και μπορω να πω οτι δεν το χαρηκα. απο την αλλη εαν το παρεισ κανουργιο ενα αυτοκινητο, και εχεισ σκοπο να το κρατησεισ 5 χρονια τοτε αξιζει, εαν το παρεισ μεταχειρισμενο με σκοπο να το κρατησεις για κανα 2 χρονια μεχρι να το αλαξεις με τον αντικαταστατη του (μεταχειρισμενο και παλι) νομιζω, κατα την ταπεινη μου αποψη δεν θα το χαρεις το αυοκινητακι. θα σε τρωει συνεχεια το σαρακι...πρεπει να βαλω αυτο και το αλλο και το αλλο.... δεν ξερω... ετσι τα βλεπω... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 23, 2009 Author Report Share Posted December 23, 2009 Υπάρχουν πολλά μεταχειρισμένα FSI. Προτίμησε για πολλούς λόγους έκδοση Sportline και μην αποκλείεις το 1.4. φιλε Dis, αν δεν κανω λαθος το 1.4 βγαζει κοντα στα 90 αλογα? δεν το εχω οδηγησει αλλα μου φενεται αργο... με το 1.6 εχω κολησει γιατι το δικο μου αυτοκινητο ειναι το καινουργιο α3 facelift με τον 1.4 tsi στα 125 αλογα. οποτε για το golfaki της γυνης και δεδομενου οτι θα το οδηγω θελω κατι αντιστοιχο νομιζω οτι το 1.6 fsi πλησιαζει αρκετα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FOTIS_GOLF2_16V Posted December 24, 2009 Report Share Posted December 24, 2009 Οπως και να το κανουμε, τα 90 αλογα ειναι λιγα για το βαρος του αυτοκινητου, οποτε η πιο σωστη επιλογη ειναι το 1,6 με τα 116hp (στα χαρτια), γιατι στη δυναμομετρηση κανενα fsi 1.6 δεν επεσε κατω απο τα 120hp Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
lary7 Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 Με 15mm διαφορά ? Ω ναι...Εκει που παρκαρω διαφορα αλλα αμαξια ανετα, η golfo μου βρισκει. Απο δευτερα παω για αλλαγη αλλα 110ε δεν ειναι τιποτα μπροστα στιν αισθηση της αναρτησης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted December 25, 2009 Report Share Posted December 25, 2009 φιλε Σπυρο μεχρι ποσα χρηματα μπορεις να διαθεσεις για την αγορα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spyros76 Posted December 28, 2009 Author Report Share Posted December 28, 2009 (edited) Λοιπον παιδια, να αναφερω κατι, πρωτα απ'ολα χρονια πολλα σε ολουσ σασ το σκ που μασ περασε, ειδα 3 αυτοκινητακια 1.6 fsi. οδηγησα το 1ο ετσι και ετσι, το 2ο και μετα το 3ο και κατεληξα στο εξης, δεν θα παρω fsi παω πλεον για tsi με τα 140 αλογατα και τα τρια αυτοκινητα απο ιδιωτεσ 40000 - 45000 χιλιομετρα. δεν τραβανε, ειδικα 2α και 3η, βεβαια το συγρινω και με το α3 tfsi που εχω, καμια μα καμια σχεση ουτε πλησιαζει καν, ενταξει καταλαβαινω οτι το α3 εχει τουρμπο αλλα για να πω την αληθεια περιμενα κατι καλυτερο απο εναν κινητηρα 1,6... με 40000 χιλιομετρα τα αυτοκινητα δεν ηταν πεσμενα, αλλα νομιζω οτι 1.6 σαν κινητηρας δεν προσφερει τιποτα το ιδιαιτερο , μαλλον γι'αυτο και η audi τον ανελαβε να τον εξελιξει και να βγαλει τον tfsi παντωσ να ξεφυγω και λιγο απο το 8εμα του post, ο tsi και ο tfsi δεν ειναι ιδιοι και ωσ αρχη λειτουργιας. Απ'οτι καταλαβα, πολυς κοσμος νομιζει οτι ειναι ιδιες μηχανες αυτα Edited December 28, 2009 by spyros76 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...