Jump to content
akis_p

Τελικη Μονο 200? Gti 150

Recommended Posts

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ gti 20V ME TA 150 ΑΛΟΓΑΚΙΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΝΟ 200 ΣΤΙΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ??ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 200 ΣΤΟΡ ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 1 ΜΗΝΑ ΑΓΟΡΑΣΑ ΤΟ gti 20V ME TA 150 ΑΛΟΓΑΚΙΑ...ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΑΥΤΟ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΤΕΛΙΚΗ ΜΟΝΟ 200 ΣΤΙΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ??ΜΕΧΡΙ ΕΚΕΙ ΤΑ ΟΛΑ ΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΤΑ ΠΙΑΝΕΙ ΣΧΕΤΙΚΑ ΓΡΗΓΟΡΑ ΑΛΛΑ ΣΤΑ 200 ΣΤΟΡ ..ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ???ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Δεν ξερω και την κλιμακωση του κιβωτιου σου ουτε το εχω οδηγησει αλλα λογικα πρεπει να πηγαινε και παραπανω.Ποσα χλμ εχει το αυτοκινητο;

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 108000 ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑΞΑ ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ... ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? ΑΝΤΙ ΓΙΑ 205/55/16 ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ 225/50/16..ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ 5η ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΦΤΕΣ.....

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 108000 ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑΞΑ ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ... ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? ΑΝΤΙ ΓΙΑ 205/55/16 ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ 225/50/16..ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ 5η ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΦΤΕΣ.....

Ο κατασκευαστής έδινε τελική 216 km/h.

Link to comment
Share on other sites

ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΟΛΛΑ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ 108000 ΚΑΙ ΠΡΙΝ 1000 ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ ΑΛΛΑΞΑ ΙΜΑΝΤΕΣ ΚΑΙ ΕΚΑΝΑ ΚΑΙ ΓΕΝΙΚΟ ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΗΛΑΔΗ... ΜΗΠΩΣ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ? ΑΝΤΙ ΓΙΑ 205/55/16 ΕΧΕΙ ΕΠΑΝΩ 225/50/16..ΑΛΛΑ ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΗΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ 5η ΜΕ ΤΙΣ ΑΛΛΕΣ ΜΕΧΡΙ ΚΟΦΤΕΣ.....

πριν την αλλαγη ιμαντα σερβις το αμαξι πηγαινε καλυτερα?αν ναι εχει φυγει δοντι στον ιμαντα γι αυτο δεν πηγαινει.αν οχι κατι αλλο συμβαινει,πριν πως πηγαινε το αμαξι?
Link to comment
Share on other sites

Μπορει να ειναι απο τα λαστιχα.

Ειναι σιγουρο οτι ειναι απο τα λαστιχα, πρεπει να εχεις ανεβασει και καταναλωση.

Link to comment
Share on other sites

πριν την αλλαγη ιμαντα σερβις το αμαξι πηγαινε καλυτερα?αν ναι εχει φυγει δοντι στον ιμαντα γι αυτο δεν πηγαινει.αν οχι κατι αλλο συμβαινει,πριν πως πηγαινε το αμαξι?

Το σκεφτηκα αλλα ετσι οπως το λεει ειναι σαν να συμβαινει απο τοτε που το πηρε.

Link to comment
Share on other sites

Το σκεφτηκα αλλα ετσι οπως το λεει ειναι σαν να συμβαινει απο τοτε που το πηρε.

νομίζω ότι το 225/50 r16 είναι τελείως λάθος διάσταση και αν όντως είναι, σίγουρα δε δείχνει τα σωστά χλμ στο κοντέρ. Πολύ πιθανό να πιάνει αρκετά παραπάνω κ να δείχνει 200. Βέβαια λες ότι είναι στις 5200 οπότε έχεις περιθώριο για παραπάνω. Τσέκαρέ το με ένα gps και βρες κ ένα σαιτ για υπολογισμό των απωλειών της ταχύτητας από το ελαστικό με δεδομένο ότι το εργοστασιακό είναι 205/55/16 ή 225/45/17

Link to comment
Share on other sites

Μή γράφετε ανακρίβιες.

Τα δύο λάστιχα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια.

Έχουν ακριβώς το ίδιο "βήμα" και ο συνάδελφος δεν ήταν καθόλου άσχετος.

205/55/16 Εξωτ. Διάμετρος=632mm Βήμα=(3,14)Χ(632)=1984mm/rpm

225/50/16 Εξωτ. Διάμετρος=631mm Βήμα=(3,14)Χ(631)=1983mm/rpm

Κάτι άλλο τρέχει με τον φίλο μας.

Link to comment
Share on other sites

Μή γράφετε ανακρίβιες.

Τα δύο λάστιχα είναι ΑΚΡΙΒΩΣ τα ίδια.

Έχουν ακριβώς το ίδιο "βήμα" και ο συνάδελφος δεν ήταν καθόλου άσχετος.

205/55/16 Εξωτ. Διάμετρος=632mm Βήμα=(3,14)Χ(632)=1984mm/rpm

225/50/16 Εξωτ. Διάμετρος=631mm Βήμα=(3,14)Χ(631)=1983mm/rpm

Κάτι άλλο τρέχει με τον φίλο μας.

Sorry εχεις δικιο καποια διασταση εβαλα λαθος.

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

το αμαξι εχει τελικη 217 κμ! δλδ στο κοντερ θα επρεπε να βλεπει τουλαχιστον 220-230κμ!

καποιο προβλημα εχει το μοτερ! φιλος μου εχει Golf IV 1600cc

και βλεπει 200 στο κοντερ!

Link to comment
Share on other sites

Guest Κωστας VR6

απο τα τελευταια 1600 16v πριν βγει το 5αρι ..εχει φιλτρο και εξατμιση απο καταλυτη ...οτι και αν ειναι τα τεχνικα

χαρακτηριστικα του 4ριου 1600 λεει 185 κμ αν θυμαμαι καλα...οποτε λογικο ειναι να βλεπει 200.....κλεβουν και τα κοντερ κτλ κτλ

αλλα ο φιλος με 150 ps να βλεπει μονο 200 ....υπαρχει προβλημα

Link to comment
Share on other sites

ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ 9ος ΤΟΥ 99..ΤΟ ΠΗΡΑ ΠΡΙΝ 1ΜΗΝΑ ΜΟΛΙΣ ΤΟ ΠΗΡΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ 10 ΜΕΡΕΣ ΤΟ ΠΗΓΑ ΓΙΑ ΣΕΡΒΙΣ ΜΑΙ ΑΛΛΑΞΑ ΚΑΙ ΙΜΑΝΤΕΣ..ΟΠΩΣ ΠΗΓΕΝΑΙ ΠΡΙΝ ΤΟ ΣΕΡΒΙΣ ΕΤΣΙ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΛΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΤΥΧΗ ΝΑ ΤΟ ΠΑΤΗΣΩ ΜΕΧΡΙ ΤΕΡΜΑ..ΜΕΧΡΙ ΤΑ 190 ΠΗΓΑΙΝΑ ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ.ΤΩΡΑ ΕΤΥΧΕ ΤΟ ΠΑΤΗΣΑ ΚΑΙ ΕΙΔΑ ΟΤΙ ΠΑΕΙ ΜΕΧΡΙ 200..ΚΑΙ ΠΑΡΑΞΕΝΕΥΤΙΚΑ ΓΙΑΤΙ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΜΟΝΟ ΣΤΙΣ 5200 ΣΤΡΟΦΕΣ.ΤΟ ΜΟΤΕΡ ΤΗ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ??ΑΝ ΕΙΧΕ ΜΟΝΟ ΤΟΤΕ ΤΟ ΒΓΑΖΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ??ΤΙ ΝΑ ΠΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ..ΑΝ ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΣ ΜΕ ΒΟΗΘΗΣΕΙ..ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΠΑΩ ΣΤΗΝ ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ ΑΥΤΟΙ ΔΕΝ ΞΕΡΟΥΝ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΤΟΥΣ....

Link to comment
Share on other sites

Ξεμπουκωμα θελει.

Εγω στημ θεση σου θα βγαινα εθνικη μια δυο φορες θα το πηγαινα οσο παει..

Σιγουρα θα δεις παραπανω απο τα 200 μετα απο κανα 2-3 ξεμπουκωματα

Φυσικα με τα λαστιχα που φορας μην περιμενεις να δεις 230 αλλα θα δεις..

BMW 316-- δεν πηγαινε πανω απο 180 και τελικα μετα απο μια βδομαδα ειδαμε 210

Matiz-- το εχω παει 185 στο κοντερ(κοφτη 5η :p ) σε κατηφορα καποτε.. απο τοτε που πηρα το γκολφ και το οδηγαει μονο

ο πατερας μου το πηρα μια φορα και δεν ειδα πανω απο 150 σε κατηφορα..Το πηρα κανα 2 φορες ακομα και τα ξαναπιασα τα 180.

Link to comment
Share on other sites

ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΣΙ ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΣ...ΑΛΛΑ ΜΕ 4η ΣΧΕΔΟΝ ΚΟΦΤΕΣ ΕΧΕΙ 190 ΜΕΤΑ ΣΤΟΠ...ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΞΕΚΙΝΗΣΩ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΤΟ ΞΕΜΠΟΥΚΩΜΑ ΚΑΙ ΒΛΕΠΟΥΜΕ...ΛΕΣ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΥΝΑΜΗ ΝΑ ΦΥΓΕΙ ΜΕΤΑ ΤΙΣ 5000 ΣΤΡΟΦΕΣ ΜΕ 5η

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Η τεταρτη σου λογικα πρεπει να μπαινει στους κοφτες στα 200 και να τα ποιανει μπαμ και εξω. Μετα η πεμπτη επρεπε να σου δωσει αλλα 20κμ το πολυ.

Θα σου προτεινα να βαλεις ενα μπαρομετρο να δεις αν φουσκωνει οπως πρεπει η τουρμπινα, 0,5-0,7 bar.

Και κανε και το εξης μηπως πεφτεις σε safe mode κατασταση και για αυτο δεν σου βγαζει τελικη.

Πηγαινε καπου που μπορεις να το πλακωσεις πχ εθνικη, πριν το πλακωσεις σταματα στη ακρη, σβησε, βαλε μπρος ξανα και πλακωσε το παντα φουλ γκαζι. Αν παλι δεν βγαλει τελικη τοτε δεν εισαι σε safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Εχει μπαρομετρο μεσα μεχρι 0,55 καπου εκει πηγαινει σε ολα τα μπαμ.. To safe mode τι ειναι?? η τεταρτη την κανω αλλαγη πριν τα κοκκινα και εχει 190+ και ολα οπως το ειπες και εσυ μπαμ..

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Safe mode ειναι μια κατασταση που μπενει ο κινητηρας οταν διαγνωσει καποιο σφαλμα. πεταει το αρχικο προγραμμα και δουλευει σε αλλες παραμετρους για να μην παθει βλαβη. Αν εμπενες σε τετοια κατασταση δεν θα σου ανεβαζε πιεση πανω απο 0,3. Απο τα λαστιχα σου σου δεν ειναι σιγουρα.

Το προβλημα αν δεν ειναι απο μπουκωμα τοτε ειναι μηχανικο η ηλεκρικο. ελενξε τα σωληνακια γυρω και κατω απο την πολλαπλη εισαγωγης μηπως ειναι κανενα σχιζμενο η ραγισμενο. Εγω τα αλαξα σχεδον ολα στα 120.000κμ.

Link to comment
Share on other sites

Guest Karaman

Και κατι αλλο...στο σερβις μπουζι αλαξες και αν αλαξες εβαλες τα σωστα?

Τα σωστα ειναι ιριδιου μονοακιδα.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.