georgebits Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 καλησπερα παιδες...μεχρι τωρα ημουν κατοχος ενος honda s2000 και μεσα στη βδομαδα θα παρω ενα golf v gti με προγραμμα edition 30 και ολες τις εμφανισιακες αλλαγες απο την VW πλην της οθονης... επειδη ειμαι λιγο ασχετος απο τουρμπατα θα ηθελα λιγη βοηθεια... 1.υπαρχει καποια ουσιαστικη διαφορα αναμεσα στο απλο gti και το edition 30 στο μηχανικο τους συνολο,πλην του προγραμματος? 2.απο καταναλωση τι παιζει?δλδ με ενα full ντεποζιτο ποσα χιλιομετρα βγαζει με κανονικη οδηγηση? (και πατηματα αλλα οχι ολη την ωρα τεζα) 3.ποια σκαστρα θα μου προτεινατε να βαλω?επισης αξιζει να αλλαξψ εισαγωγη με μια της green που εχει ενας φιλος?και τελος που χρησιμευει η αγελαδα? 4.α και κατι αλλο...το αμαξι ειναι καινουργιο σχεδον αλλα τι λετε οτι θα πρεπει να προσεξω? Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Σαν πρωην κατοχος S2000 και εγω θα σου πω οτι απο καταναλωση θα δεις σιγουρα περισσοτερη απο to s.. σε ΝΟΡΜΑΛ πλαισια 10 με 11 τα εκατο. Λοιπον στο edition 30 σε σχεση με το απλο αλλαζει σχεδον ολο το μοτερ (φοραει μοτερ s3) δηλαδη μεγαλυτερη τουρμπινα κ04 αντι κ03s (σχεδον 100 αλογα παροχη παραπανω), μεγαλυτερα μπεκ, αλλη αντλια, αλλο εκεντροφορο εξαγωγης κτλ. οσον αφορα την εισαγωγη σιγουρα αξιζει να βαλεις μια after market θα αναπνευσει το αμαξι ειδικα σε συνδιασμο με προγραμμα και εξατμιση.. απο σκαστρα δεν εχεις και πολλες επιλογες η πιο συνηθες που δουλευει στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι της forge με κωδικο FMFSITVR.. Δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο που θα επρεπε να προσεξεις εκτος απο τα service στην ωρα του, να ελενχεις τα λαδια του (αν το σκιζεις) και οταν πλακωνεις να μην το σβινεις αμεσως.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 Σαν πρωην κατοχος S2000 και εγω θα σου πω οτι απο καταναλωση θα δεις σιγουρα περισσοτερη απο to s.. σε ΝΟΡΜΑΛ πλαισια 10 με 11 τα εκατο. Λοιπον στο edition 30 σε σχεση με το απλο αλλαζει σχεδον ολο το μοτερ (φοραει μοτερ s3) δηλαδη μεγαλυτερη τουρμπινα κ04 αντι κ03s (σχεδον 100 αλογα παροχη παραπανω), μεγαλυτερα μπεκ, αλλη αντλια, αλλο εκεντροφορο εξαγωγης κτλ. οσον αφορα την εισαγωγη σιγουρα αξιζει να βαλεις μια after market θα αναπνευσει το αμαξι ειδικα σε συνδιασμο με προγραμμα και εξατμιση.. απο σκαστρα δεν εχεις και πολλες επιλογες η πιο συνηθες που δουλευει στο συγκεκριμενο μοτερ ειναι της forge με κωδικο FMFSITVR.. Δεν υπαρχει κατι συγκεκριμενο που θα επρεπε να προσεξεις εκτος απο τα service στην ωρα του, να ελενχεις τα λαδια του (αν το σκιζεις) και οταν πλακωνεις να μην το σβινεις αμεσως.. Πολύ χρήσιμες οι πληροφορίες για το νέο μας μέλος ! Συγχαρητήρια soundcrash για το ποστ ! Για εισαγωγή θα σου πρότεινα την Injen μιας κι έχω δει πολύ κάλο αποτέλεσμα σε gti(οχι ed30) , αλλά η τελική επιλογή είναι δική σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebits Posted April 4, 2010 Author Report Share Posted April 4, 2010 (edited) ευχαριστω για τις απαντησεις παιδες...ξενερωσα λιγακι ειναι η αληθεια με τη διαφορα αυτη στο μοτερ αναμεσα στο 30 και το απλο...με το προγραμμα τι διαφορα λετε να εχει με ενα που δε φοραει?και αν βαλω και τη σκαστρα της forge θα δω καποια διαφορα η μονο τσαφ τσουφ?α και με ενα απλο γτι χωρις προγραμμα τι διαφορα θα εχω περιπου γιατι με το s2000 τα ξυριζα ευκολα ρε γ____ο!ευχαριστω και παλι και συγγνωμη για το πρηξιμο αλλα εχω πολλες απορριες... Edited April 4, 2010 by Speedy Μη επιτρεπόμενη λέξη Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 4, 2010 Report Share Posted April 4, 2010 (edited) Kοιταξε εγω ειμαι φιλτρο εισαγωγη σκαστρα (ακομη δν εβαλα το προγραμμα) και απο ρεπριζ καθαριζω το s. με ενα καλο προγραμμα stage 2 εξατμιση και εισαγωγη θα εισαι πανω απο 260 και δεν θα πλησιαζει s.. απο εκει κ περα πας και σε αντλια υψηλης (βγαζει περισσοτερα bar) κ με συνδιασμο με καλο προγραμμα αγγιζεις τα 280 και τελειωνει το παραμυθι!!! στο συγκρινω με το s γιατι το εχεις και καταλαβαινεις την διαφορα.. επιλογες εχεις αφθονες. απλα το μονο που πρεπει να προσεξεις ειναι να ειναι απο 06 κ μετα για να φοραει μοτερ bwa και οχι axx που φορουσαν τα προηγουμενα. οσο για το e30 μπορεις να κανεις και εσυ κατι παρομοιο to s3 setup που λεμε που αποτελειτε απο τουρμπινοπολλαπλη μπεκ κτλ και παιζεις και εσυ πανω απο 350 αλογα. πιο συγκεκριμενα με τα parts numbers. Edited April 4, 2010 by soundcrash Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebits Posted April 5, 2010 Author Report Share Posted April 5, 2010 (edited) μακαρι αλλα περιεργο μου φαινεται ρε γιατι με οσα εχω πατησει ακομα και ενα που δηλωνε προγραμμα απο δευτερες 60 ημουν 2 κενα μπροστα...τεσπα βλεποντας και κανοντας...ειναι μοντελο 2009 πληροφοριακα αυτο που θα παρω.α βρηκα και ενα προγραμματακι της overload που λεει οτι το κανει 265 και 41 κιλα ροπη μονο με προγραμμα...το ιδιο λενε και οι e-tuners...παιζουν τετοια νουμερα?και αν ναι καποιος που φοραει κατι αντιστοιχο μπορει να μου πει απο καταναλωση τι βλεπει γιατι με εχουν τρομοκρατησει λιγακι!ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και το χρονο σας... υ.γ soundcrash εσυ edition 30 εχεις?γιατι τοτε αλλαζει το πραγμα...ειδα και τα σκουρα φωτακια πισω... Edited April 5, 2010 by palioxaraktiras Link to comment Share on other sites More sharing options...
anestis the boss Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 να καθαριζες gti απο ρεπριζ λιγο δυσκολο με το s...τωρα απο εκκινηση αν το gti htan dsg παλυ δυσκολα τα πραγματα...τεσπα ειναι και ο οδηγος..οι διαφορες που εχει το ed με to απλο ειναι πολλες στο μοτερ νομιζω και τα εμβολα που φοραει ειναι σαν το axx σφυριλατα...αυτο που λες οτι φοραει προγραμμα ed30 τι εννοεις??γιατι το να βαλεις το προγραμμα του ed στο απλο δεν γινεται...αλλες τουρμπινες αλλες πιεσεις.. Link to comment Share on other sites More sharing options...
sonakias Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Differences between VW Golf Edition 30, VW Golf Pirelli, Audi S3 and Seat Leon Cupra R Engines GTI – 200ps/197bhp/147kw/280nm Edition 30 – 230ps/226bhp/169kw/300nm Pirelli – 230ps/226bhp/169kw/300nm Seat Leon Cupra R – 240ps/237bhp/177kw/300nm Audi S3 – 265ps/261bhp/195kw/350nm (188kw Australia – temperature issue) Differences between the Volkswagen Golf GTI Engine and the Volkswagen Golf Edition 30 and Pirelli Engine. Larger Turbo from S3 (K04) rather then the K03 on the GTI 87°C thermostat instead of 80°C Larger capacity fuel injectors (13% higher flow) Larger intercooler (smaller then the S3) Engine block main bearing caps, pedestals are reinforced Conrods have larger rod bolts and new bearings Pistons have 21mm gudgeon pins instead of 19mm Piston top ring is improved Recirculation Valve (blow off valve) not located on turbo The Audi S3 and the Edition 30/Pirelli/Seat Leon Cupra R share the same short block, same turbo and similar intercooler. Audi S3 (195 KW – 188KW Australia) is a BHZ code Edition 30 (169KW) is a BYD code Seat Leon Cupra R is a BWJ code S3 Turbo 06F 145 702 C KKK (06F145702 C KKK) Edition 30 Turbo 06F 145 702 C KKK (06F145702 C KKK) S3 Short Block BHZ 06F 100 035 (06F100035) Edition 30 Short Block BYD 06F 100 035 (06F100035) S3 Intercooler 1K0 145 803 P (1K0145803P) Edition 30 Intercooler 1K0 145 803 A (1K0145803A) Edition 30 Intercooler is slightly smaller than the S3 intercooler sory για τα αγγλικα αλλα ετσι τα βρηκα στο νετ...πιστευω να βοηθησα κ γω...! Link to comment Share on other sites More sharing options...
agelosa4 Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 το edition 30 αν δεν απατομαι φοραει απο μαμα την κ04 των s3!! ο κολλητος μου εχει τετοιο και με revo stage 2 εισαγωγη evo ms και καταλυτη apr με downpipe 76mm εβγαλε 355Ps!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 μακαρι αλλα περιεργο μου φαινεται ρε γιατι με οσα εχω πατησει ακομα και ενα που δηλωνε προγραμμα απο δευτερες 60 ημουν 2 κενα μπροστα...τεσπα βλεποντας και κανοντας...ειναι μοντελο 2009 πληροφοριακα αυτο που θα παρω.α βρηκα και ενα προγραμματακι της overload που λεει οτι το κανει 265 και 41 κιλα ροπη μονο με προγραμμα...το ιδιο λενε και οι e-tuners...παιζουν τετοια νουμερα?και αν ναι καποιος που φοραει κατι αντιστοιχο μπορει να μου πει απο καταναλωση τι βλεπει γιατι με εχουν τρομοκρατησει λιγακι!ευχαριστω πολυ για τις απαντησεις και το χρονο σας... υ.γ soundcrash εσυ edition 30 εχεις?γιατι τοτε αλλαζει το πραγμα...ειδα και τα σκουρα φωτακια πισω... Υσχυουν τα αλογα που δινουν! δεν παιρνας gti με προγραμμα, ειχα τρεξει πολλες φορες οταν ειχα το s (που δεν ηταν και μαμα)... αν ειναι οντως μοντελο του 09 και οχι πρωτη αδεια το 09 φοραει το bwa (καλυτερα). Απο καταναλωση δεν χρειαζεται να φοβασαι κατι απλα οσο το πατας θα τρωει αν δεν πατας δεν τρωει! δεν ειναι ατμοσφαιρικο! εγω εχω απλο gti οχι e30.. αν εχεις καποια απορια για το καλυτερο προγραμμα κτλ στειλε μου ενα πμ (δεν θελω να κανω διαφημιση)! Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 (edited) βελτιωσεις κινητηρες οτιδηποτε με τα GTI εδω http://www.vwclub.gr...c=23758&st=1420 Edited April 5, 2010 by mourh Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebits Posted April 5, 2010 Author Report Share Posted April 5, 2010 ευχαριστω παιδια...τωρα αυτος γιατι μου ειπε οτι φοραει το προγραμμα του edition 30 αφου δε γινεται?μηπως βγαζει καποιο αλλο η vw χωρις να χανεις την εγγυηση? @soundchrash ουτε το δικο μου s ειναι τελειως μαμα αλλα με οχι πολλα πραγματα(aem v2,berk καταλυτη και hks 70αρα,και οντως τα ραβω δυστυχως...ειναι και το facelift με το remap κλπ...οποτε ειναι ετσι κι αλλιως ενα αμαξι μπροστα απο my99-my03...anyway...μακαρι οταν βλεπω s να του πεταω χαρτομαντηλα..τι να πω...ευχαριστω για το χρονο σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
soundcrash Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 ευχαριστω παιδια...τωρα αυτος γιατι μου ειπε οτι φοραει το προγραμμα του edition 30 αφου δε γινεται?μηπως βγαζει καποιο αλλο η vw χωρις να χανεις την εγγυηση? @soundchrash ουτε το δικο μου s ειναι τελειως μαμα αλλα με οχι πολλα πραγματα(aem v2,berk καταλυτη και hks 70αρα,και οντως τα ραβω δυστυχως...ειναι και το facelift με το remap κλπ...οποτε ειναι ετσι κι αλλιως ενα αμαξι μπροστα απο my99-my03...anyway...μακαρι οταν βλεπω s να του πεταω χαρτομαντηλα..τι να πω...ευχαριστω για το χρονο σας Eχεις πμ! Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 ευχαριστω παιδια...τωρα αυτος γιατι μου ειπε οτι φοραει το προγραμμα του edition 30 αφου δε γινεται?μηπως βγαζει καποιο αλλο η vw χωρις να χανεις την εγγυηση? @soundchrash ουτε το δικο μου s ειναι τελειως μαμα αλλα με οχι πολλα πραγματα(aem v2,berk καταλυτη και hks 70αρα,και οντως τα ραβω δυστυχως...ειναι και το facelift με το remap κλπ...οποτε ειναι ετσι κι αλλιως ενα αμαξι μπροστα απο my99-my03...anyway...μακαρι οταν βλεπω s να του πεταω χαρτομαντηλα..τι να πω...ευχαριστω για το χρονο σας σαν κατοχος edition 30 εχω να σου πω να παρεις καλυτερα αν μπορεις βεβαια ενα edition 30 που το μοτερ δεν εχει καμια σχεση με το απλα ειναι σαν του s3,tts.cupra τωρα αυτοσ σου ειπε αυτα που σου ειπε για να σε παραμυθειασει κ να το παρεις κλασικο παραδηγμα του ελληνα δηξε μασ αν θες πιο ειναι αυτο το αμξι που θες να παρεις αν το εχεις βρει στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* Link to comment Share on other sites More sharing options...
Tolis-edition30 Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 σαν κατοχος edition 30 εχω να σου πω να παρεις καλυτερα αν μπορεις βεβαια ενα edition 30 που το μοτερ δεν εχει καμια σχεση με το απλα ειναι σαν του s3,tts.cupra τωρα αυτοσ σου ειπε αυτα που σου ειπε για να σε παραμυθειασει κ να το παρεις κλασικο παραδηγμα του ελληνα δηξε μασ αν θες πιο ειναι αυτο το αμξι που θες να παρεις αν το εχεις βρει στο *μη επιτρεπόμενο @ URL* Σωστος ο φιλος κ εγω edition30 εχω κ δεν εχει καμια σχεση το ενα αυτοκινητο με το αλλο,εκτος απο μοτερ εχει διαφορες κ στο εσωτερικο κ στο εξωτερικο Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebits Posted April 5, 2010 Author Report Share Posted April 5, 2010 http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/602750/ ... αυτο ειναι το αμαξι αλλα ο τυπος που το εχει αποδειχτηκε αναξιοπιστος και τελικα δεν θα γινει η ανταλλαγη...ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 (edited) http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/602750/ ... αυτο ειναι το αμαξι αλλα ο τυπος που το εχει αποδειχτηκε αναξιοπιστος και τελικα δεν θα γινει η ανταλλαγη...ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας να σου πω καλο μου φενετε αλλα βαλε κατι παραπανω κ παρε ενα edition 30 γιατι ολοι στην αρχη κανουμε τζιγκουνιες δεν περνουμε αυτο που θεμε κ μετα δινουμε τα διπλα για να το φτιαξουμε παρε ενα ετοιμο.... Edited April 6, 2010 by Speedy Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-agu Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 http://www.*μη επιτρεπόμενο @ URL*/classifieds/cars/view/602750/ ... αυτο ειναι το αμαξι αλλα ο τυπος που το εχει αποδειχτηκε αναξιοπιστος και τελικα δεν θα γινει η ανταλλαγη...ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια σας Καλησπερα . Αυτο το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι EDITION 30 ! Απλα αναφερει οτι φοραει το προγραμμα του (που ουτε κι αυτο γινεται γιατι τα μοτερ ειναι διαφορετικα , οπως και τα λογισμικα ... ) . Το edition 30 , οπως προανεφεραν οι συμφορουμιτες μας , ειναι σε πολλα σημεια αναβαθμισμενο και πρωτ απ ολα στο μοτερ , που ουσιαστικα ειναι του S3 . Aξιζει τον κοπο η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου , ειναι καταπληκτικο εργαλειο . Link to comment Share on other sites More sharing options...
golf-edition 30 Posted April 5, 2010 Report Share Posted April 5, 2010 Για σου φιλε μου κρητωνα ωπος τα λες ειναι....ο κωστας ειμαι απο ηρακλειο-κρητης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted April 6, 2010 Report Share Posted April 6, 2010 (edited) Καλησπερα . Αυτο το αυτοκινητο ΔΕΝ ειναι EDITION 30 ! Απλα αναφερει οτι φοραει το προγραμμα του (που ουτε κι αυτο γινεται γιατι τα μοτερ ειναι διαφορετικα , οπως και τα λογισμικα ... ) . Το edition 30 , οπως προανεφεραν οι συμφορουμιτες μας , ειναι σε πολλα σημεια αναβαθμισμενο και πρωτ απ ολα στο μοτερ , που ουσιαστικα ειναι του S3 . Aξιζει τον κοπο η αγορα ενος τετοιου αυτοκινητου , ειναι καταπληκτικο εργαλειο . +1000 ! Tο αμάξι δεν είναι ed30 ! Να σας θυμίζω ότι στη μεριά του συνοδηγού έχει στο διακοσμητικό με κατακόκκινα γράμματα "EDITION 30" ! Υπάρχουν κι άλλα μέρη που δείχνουν τη διαφορά ... Το παραπάνω αμάξι είναι ένα gti με κάποιον χ,ψ εξτρά εξοπλισμό . Ελπίζω να βοήθησα ! Την Καλημέρα μου ! Edited April 6, 2010 by Speedy Link to comment Share on other sites More sharing options...
georgebits Posted April 8, 2010 Author Report Share Posted April 8, 2010 τελικα το αμαξι το πηρα...καλη η πρωτη εντυπωση...τωρα για σκαστρα που σκεφτομαι αξιζει η θα χανω πιεση εαν βαλω καποια αφτερμαρκετ?σκεφτομαι ποιο πολυ αυτη της forge που βαζουν οι περισσοτεροι...α μου ειπαν και στο μανουκι οτι υπαρχει και ενας ανταπτορας μονο που ειναι για ηχο τι ακριβως κανει αυτος?εαν τον βαλω θα εχω απολειες?α και μηπως πωλειται καποια σκαστρα της forge στις αγγελιες? Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted April 9, 2010 Report Share Posted April 9, 2010 http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=23758&st=1420 ολα τα αλλα εκει Link to comment Share on other sites More sharing options...