k_t_g Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Εάν σβήσεις τον κινητήρα, δε μένεις αμέσως από φρένα. Έχεις ακόμα 1-2 πατήματα. Δεν το καταλαβαίνεις πάντα όμως ότι σε άφησαν τα φρένα! Τώρα, αν χαθεί η υποπίεση στο σωληνάκι, μπορεί τα πράγματα να είναι διαφορετικά. Ελπίζω να μην το ζήσω ποτέ για να το διαπιστώσω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) Αυτα που βλεπετε στις δυο φωτο ειναι αριστερά πισω και κάτω απο την μπαταριά εκει που ειναι το δοχείο συμπλήρωσης υγρων φρενων. Σημ: Αν χάσετε την υποπίεση χάνετε και την υποβοήθηση δλδ τα φρενα συμπεριφέρονται όπως όταν ο κινητήρας είναι ΟFF. Στην δεξιά ακρη βλεπετε το σωληνάκι που κουμπώνει επανω στο σεβρό, στον αριστερό κύκλος που κουμπώνει επανω στην βαλβίδα ελεγχου. Πουθενα δεν υπαρχουν σφικτηρες. Τα σωληνάκια με λογικό τράβηγμα δε βγαίνουν. Εκει που ειναι ο κυκλος κουμπώνει ενα αλλο σωληνάκι στην βαλβίδα, εκει που δείχνει το βελος συνεχίζει για να κουμπώσει τελικά επανω στην εισαγωγή Edited April 7, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alekos-tsi Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 ωραιος ευχαριστουμε.δηλαδη μπορουμε να παρουμε σφηκτηρες,απο αυτους που βαζουν στο λαστιχο του νερου,που ξεβιδονονται και ανοιγουν τελειως,και να τους περασουμε στο σωληνακι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 ωραιος ευχαριστουμε.δηλαδη μπορουμε να παρουμε σφηκτηρες,απο αυτους που βαζουν στο λαστιχο του νερου,που ξεβιδονονται και ανοιγουν τελειως,και να τους περασουμε στο σωληνακι. δεν θα στο πρότεινα γιατι αυτοι οι σφικτήρες μπορει να προκαλέσουν περισσότερα προβλήματα. Εξ αλλου οπως θα προσέξατε τα πράγματα δεν είναι και τοσο απλα μεσολαβεί μια πλαστική βαλβίδα που τελικά μπορεί αυτη να ευθύνεται για το πρόβλημα, το δε σωληνακι εκει που συνεχιζει για την εισαγωγή δεν μπορω να δω τι αλλο μπορει να μεσολαβεί. Τα σωληνάκια αυτα δεν βγαίνουν, πρεπει να υπάρχει αστοχία υλικου για να ξεκουμπώσουν. Καλύτερο για κάποιον που το φοβάται ειναι ή να παει στην αντιπροσωπία και να του το πει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kiwi Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Παντως μην βαζετε χερι παιδια ΠΡΟΣΟΧΗ πατε σε μια αντιπρωσοπια και ρωτηστε μην παιζετε με την ζωη σας με τετοιες μοντες μπορει να ειναι καθαρα αστοχια υλικου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicmush_ Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 στην περιπτωση που συμβει κατι τετοιο το χειροφρενο δουλευει κανονικα? (μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δεν πολυσακμπαζω.......) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Σίγουρα είναι "αστοχία υλικού"? Μήπως το επηρεάζουν θερμοκρασίες (συστολή - διαστολή)? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 στην περιπτωση που συμβει κατι τετοιο το χειροφρενο δουλευει κανονικα? (μπορει να ειναι χαζη η ερωτηση αλλα δεν πολυσακμπαζω.......) Καλα πλακα κανεις μαλλον. ...και τα φρένα λειτουργούν μονο που ειναι πολυ σκληρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
k_t_g Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Τα φρένα είναι τόσο σκληρά σε μη λειτουργικό σημείο θα έλεγα. Το χειρόφρενο - προφανώς και - λειτουργεί, αλλά δεν είναι αρκετό για να σταματήσει το αυτοκίνητο. Και αν σταματήσει, δεν μπορείς να ελέγξεις που θα σταματήσει. Θα σας πρότεινα κανείς να μην κάνει από μόνος του οποιαδήποτε πατέντα. Το πιο λογικό που σκέφτομαι να κάνω και εγώ ο ίδιος είναι μια βόλτα σε μια αντιπροσωπεία για να γίνει ενώπιόν μου ένας τυπικός έλεγχος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Karaman Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) a Edited December 17, 2011 by Karaman Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 εχετε ολοι δικιο οπως τα λετε ειναι.σημερα ρωτησα τον μηχανικο μου για τα περαιτερω και μου ειπε τα ιδια.το σφιγκτηρακι το εχω βαλει στο σημειο συνδεσης με το σερβοφρενο.μου ειπε δε οτι μικρη σημασια εχει(χωρις βεβαια να κανει και κακο)καθως στο συγκεκριμενο σημειο να φυγει ή σε οσα εφυγε,αποτελει αστοχια υλικου και μαλλον ελαχιστες ειναι οι πιθανοτητες να το σωσει ενα σφιγκτηρακι.μου ειπε ακομα οτι ειναι μαλλον πιο δυσκολο να φυγει/ξεκουμπωσει το σωληνακι λογω της θερμικης του συγκολλησης.πιθανοτερο ειναι κατα την γνωμη του να φυγει απο την βαλβιδα,μαζι με την βαλβιδα.για να ειμαι ειλικρινης και με καθαροτερο μυαλο τωρα απ'οτι τοτε που εβαλα το σφιγκτηρακι,παρατηρησα οτι οντως το ευαισθητο σημειο φαινεται να ειναι η βαλβιδα καθως μολις την κουνησα με το χερι λιγο περα-δωθε,αερας βγηκε απο μεσα...φσσσσσσσσσ.φαινεται δε οτι ειναι κουμπωτη καθβς δεν υπαρχει καποια βιδα να την συγκρατει.ποσο μπορει να αντεξει αυτο το πραγμα στο περασμα του χρονου;πλαστικο ειναι δεν θα φθαρει/σκληρυνει/κοπει/στραβωσει ή οτιδηποτε αλλο.παση περιπτωσει,το σφιγκτηρακι μου δινει ενα αισθημα ασφαλειας και σιγουριας και οτι εκανα τουλαχιστον οτι εγινετο.αν τωρα(χτυπαω ξυλο)δεν κανει δουλεια ή το προβλημα ξεκιναει απο την βαλβιδα...βοηθεια μας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOANNIS1980 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 Καλησπερα.ακουστε καλα.ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΦΙΧΤΙΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.ειδικα οι κοινοι σφιχτιρεσ που μπαινουν στισ βρυσεσ.αν θελετε να βαλετε να πατε στισ αντιπρωσοπιεσ να τα βαλετε εκει τουλαχιστον που θα σασ βαλουν τουσ ειδικουσ σφιχτιρεσ με τα κλυπσακια που χρησιμοποιει η vw.αφηστε που αν τα βαλετε κ μονοι σασ κ γινει κατι μετα θα βγει και οτι φταιτε. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 χαλαρωσε.δεν κοβετε κανενα λαστιχο γιατι δεν παταει στον αερα.το λαστιχο ειναι κουμπωμενο πανω στο μαρκουτσι/πλαστικο σωληνακι του σερβο.δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτος οπως το λεω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) Καλησπερα.ακουστε καλα.ΜΗΝ ΒΑΖΕΤΕ ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ ΣΦΙΧΤΙΡΕΣ ΓΙΑΤΙ ΚΟΒΟΥΝ ΤΟ ΛΑΣΤΙΧΟ.ειδικα οι κοινοι σφιχτιρεσ που μπαινουν στισ βρυσεσ.αν θελετε να βαλετε να πατε στισ αντιπρωσοπιεσ να τα βαλετε εκει τουλαχιστον που θα σασ βαλουν τουσ ειδικουσ σφιχτιρεσ με τα κλυπσακια που χρησιμοποιει η vw. Αφηστε που αν τα βαλετε κ μονοι σασ κ γινει κατι μετα θα βγει και οτι φταιτε. IOANNIS εχεις πλακα ρε συ Το καλο βεβαια ειναι οτι ηρέμησες και μικρυνες και τα γράμματα λιγο. Edited April 7, 2010 by nikoskallithea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOANNIS1980 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 χαλαρωσε.δεν κοβετε κανενα λαστιχο γιατι δεν παταει στον αερα.το λαστιχο ειναι κουμπωμενο πανω στο μαρκουτσι/πλαστικο σωληνακι του σερβο.δεν ξερω αν γινομαι αντιληπτος οπως το λεω. μπορει να ειναι κ ετσι δε ξερω δεν ειμαι μηχανικοσ.παντωσ αυτο μου ειπαν στην αντιπροσωπια.μηπωσ αν το σφιξεισ πολυ σε συνδιασμο με τουσ κραδασμουσ.. δε ξερω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOANNIS1980 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 IOANNIS εχεις πλακα ρε συ χαιρομαι που σε διασκεδαζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 στην αντ/πια θα επρεπε να πουν να περασουν για ελεγχο ολα τα οχηματα του group vag για να διορθωσουν το πιθανο προβλημα αστοχιας υλικου και οχι να δινουν συμβουλες του κ@@ου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
svouras Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Παντως μιας και αναφερθηκε το συγκεκριμενο θεμα μια μερα πριν την Πανελληνια πηγα απο την αντι/πεια για εναν τυπικο ελεγχο( ειμαι λιγο ψειρας βλεπετε αλλα καλυτερα για να εχω ενα σιγουρο ταξιδι) μαζι με τα τακακια, υγρα ψυγειου, λαδια, Ν75 κοιταξαν και αυτα τα σωληνακια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOANNIS1980 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 (edited) στην αντ/πια θα επρεπε να πουν να περασουν για ελεγχο ολα τα οχηματα του group vag για να διορθωσουν το πιθανο προβλημα αστοχιας υλικου και οχι να δινουν συμβουλες του κ@@ου. συμφωνω απολητα αλλα μου ειπαν πωσ για να γινει κατι τετοιο πρεπει να παρουσιαστει σε πολλα αυτοκινητα το προβλημα κ σε οχι 10-20-30 περιπτωσεισ IOANNIS εχεις πλακα ρε συ Το καλο βεβαια ειναι οτι ηρέμησες και μικρυνες και τα γράμματα λιγο. ρε νικο δε ξερω για πιο λογω παντωσ τα μνμ σου μου εμφανιζονται μισα.οσο για τα γραματα χθεσ εμαθα οτι με τα κεφαλαια φωναζεισ κ με τα μικρα μιλασ κανονικα. Edited April 8, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo_6566 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 συμφωνω απολητα αλλα μου ειπαν πωσ για να γινει κατι τετοιο πρεπει να παρουσιαστει σε πολλα αυτοκινητα το προβλημα κ σε οχι 10-20-30 περιπτωσεισ τι σημαινει αυτο γι'αυτους;οτι πρεπει να σκοτωθουν καμια 200-300αρια και οχι 10-20-30ρια για να κανουν ελεγχο/ανακληση ή δεν ξερω και εγω τι;απο την στιγμη που εχει συμβει εστω και εναν και που ευτυχως δεν υπαρχει θυμα θα επρεπε να τρεχουν και να μην φτανουν ηδη.αλλα υποθετω οτι το κοστος ειναι σημαντικο.26 ευρω για καθε αντ/κο σε εκατονταδες χιλιαδες αυτοκινητα.εκατονταδες εργατοωρες υπαλληλων χαμενες.κλπ κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
magicmush_ Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Καλα πλακα κανεις μαλλον. ...και τα φρένα λειτουργούν μονο που ειναι πολυ σκληρά. δεν κανω καθολου πλακα που ειναι το περιεργο επειδη δεν εχω τις γνωσεις ς?για αυτο ειμαι εδω να διαβαζω να ρωταω να μαθαινω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest ksalex Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 το αμαξι για οσους ρωτησαν το πηρα μαιο 09. το vin που κοιταξα λεει για κατασκευη 09 επισης. βεβαια υποτιθεται οτι και το σασμαν ειναι βελτιωμενο απο καποια χρονολογια κ μετα αλλα το δικο μου το βλεπω να πηγαινει για συχρονιζε σιγα-σιγα, οποτε δε λεει κατι αυτο. ηθελα να ρωτησω το εξης. μηπως ο απλος σφικτηρας της βρυσης ζεσταινεται πολυ μεσα στη μηχανη και τελικα αρχιζει να φθειρει το λαστιχακι κανοντας περισσοτερο κακο παρα καλο? οπως και να το κανουμε δεν εχει σχεδιαστει για τετοιες δουλεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
IOANNIS1980 Posted April 7, 2010 Author Report Share Posted April 7, 2010 (edited) τι σημαινει αυτο γι'αυτους;οτι πρεπει να σκοτωθουν καμια 200-300αρια και οχι 10-20-30ρια για να κανουν ελεγχο/ανακληση ή δεν ξερω και εγω τι;απο την στιγμη που εχει συμβει εστω και εναν και που ευτυχως δεν υπαρχει θυμα θα επρεπε να τρεχουν και να μην φτανουν ηδη.αλλα υποθετω οτι το κοστος ειναι σημαντικο.26 ευρω για καθε αντ/κο σε εκατονταδες χιλιαδες αυτοκινητα.εκατονταδες εργατοωρες υπαλληλων χαμενες.κλπ κλπ εχεισ δικιο joop κ εγω τα ειπα ολα αυτα και μαλιστα ειπα πωσ ειδη μπορει να εχει πεθανει αρκετοσ κοσμοσ κ να μη το εχουμε παρει χαμπαρι γιατι οταν γινει το αμαξι πιτα ολα τα σωληνακια εχουν πεταχτει εξω και ο νεκροσ δεν μπορει να πειοτι δεν πιασαν τα φρενα.συμφωνησαν αλλα το αποτελεσμα ειναι ιδιο πωσ τα περιστατικα ειναι λιγα. το αμαξι για οσους ρωτησαν το πηρα μαιο 09. το vin που κοιταξα λεει για κατασκευη 09 επισης. βεβαια υποτιθεται οτι και το σασμαν ειναι βελτιωμενο απο καποια χρονολογια κ μετα αλλα το δικο μου το βλεπω να πηγαινει για συχρονιζε σιγα-σιγα, οποτε δε λεει κατι αυτο. ηθελα να ρωτησω το εξης. μηπως ο απλος σφικτηρας της βρυσης ζεσταινεται πολυ μεσα στη μηχανη και τελικα αρχιζει να φθειρει το λαστιχακι κανοντας περισσοτερο κακο παρα καλο? οπως και να το κανουμε δεν εχει σχεδιαστει για τετοιες δουλεις... να πασ να βαλεισ τον σφυχτυρα με τα κλιπσ που σφιγγει μεχρι ενα σημειο ο απλοσ σφιγγει πολυ παραπανω κ μπορει να κανει ζημια.αν ειναι συμβουλεψου το μηχανικο σου Edited April 7, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 (edited) εαν θελετε να κανετε κατι παιδια...στειλτε ολοι απο ενα email αποψε κιολας στην kosmokar ...και ειδικα τα παιδια που το επαθαν . Το σωληνακι αυτο επρεπε να εινα heavy duty η καποιο αλουμινενιο compact component συστημα... Η βαλβιδα ειναι πολυ υποπτη edit: μολις εκανα ελεγχο και βασικα...εμενα ειναι λιγακιδ ιαφορετικο απο την φωτο του παιδιου ....στη μεση της συνδεσης εχει ενα κωνοειδες πλαστικο στρογγυλο πραγμα ... Οσο για τις συνδεσεις ειναι αδυνατο να αποκολληθουν παιδια πραγματιακ δηλαδη επειδη ξερω απο τετοιου ειδους συνδεσεις ... τι να πω ...σε μενα παντως ειναι βραχος ολες οι συνδεσεις το ελεγξα.Αλλα επαναλαμβανω ειναιδ ιαφορετικοα πο την φωτο που εβαλε ο φιλος Εχω το 6 αρι Edited April 8, 2010 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cherouvim13 Posted April 7, 2010 Report Share Posted April 7, 2010 Φίλε ΙOANNHS1980 με κουράζει να διαβάζω τα κεφαλαία σου.Ημαρτον! Αν κάτσει να σου φύγει αυτή η χαζομάρα την στρούμφισες, είναι να μην σου λάχει......έλαχέ σου..... Να προτείνουμε όμως να επέμβει κάποιος στην μηχανή να βάλει κάτι ή να βγάλει χωρίς κάποιον ειδικό είναι μάλλον ατόπημα, νομίζω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...