Jump to content
djibril cisse

Sport Αναρτηση - Aναρτηση Gti

Recommended Posts

καλησπρερα παιδια! οπως εχω πει και σε αλλο ποστ, προσφατα απεκτησα το δικο μου polo 1.2tsi...μιας και ηταν διαθεσιμο σε στοκ, εδωσα καποια παραπανω λεφτα για να εχει πανω τις αναστησεις απο το GTi (800ευρο). Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα 400κμ που εχω κανει απο επιδοσεις, φρενα κτλ αλλα το μονο που μου μενει ειναι να τεσταρω τις επιδοσεις των αναστησεων σε στροφες...οποιος εχει σχετικη εμπειρια επι του θεματος παρακαλω να με βοηθησει!!! :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Σε στροφοδιαδρομή στην Πάρνηθα 1 ώρα μετά την παραλαβή του απο την αντιπροσωπεία το αυτοκίνητο μου άφησε καλές εντυπώσεις. Δεν μπορώ να πω οτι τρελλάθηκα αλλά αυτό έχει να κάνεi οτι ως τώρα οδηγούσα κάτι πιο extreme οπότε το Polάκι με άφησε απλά ικανοποιημένο. Τα μούτρα είναι ελεγχόμενα στα κλειστά και ο πισινός του παιχνιδάρης στην τοποθέτηση με φρένα πριν την είσοδο. Θα ήθελα λιγότερες κλίσεις βέβαια αλλά αυτό θα σήμαινε πιο σκληρά ελατήρια και μικρότερη διαδρομή στα αμορτισερ οπότε η άνεση θα πήγαινε περίπατο. Γενικώς τα πηγαίνει καλά αλλά θα μπορούσε και πολύ καλύτερα.

Link to comment
Share on other sites

Τα μούτρα είναι ελεγχόμενα στα κλειστά και ο πισινός του παιχνιδάρης στην τοποθέτηση με φρένα πριν την είσοδο.

Αυτο με τον πισινο του το χω παρατηρησει και εγω! Σε ευθεια οπου ο δρομος ειναι φαρδυς, αν ρχισεις και στριβεις αριστερα-δεξια το τιμονι αποτομα και γρηγορα το πισω μερος αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα χωρις ομως ο χειρισμος του αυτοκινητου να γινεται δυσκολος...θα ηθελα να ειχε πιο αμεσο τιμονι βεβαια!

Link to comment
Share on other sites

Αυτο με τον πισινο του το χω παρατηρησει και εγω! Σε ευθεια οπου ο δρομος ειναι φαρδυς, αν ρχισεις και στριβεις αριστερα-δεξια το τιμονι αποτομα και γρηγορα το πισω μερος αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα χωρις ομως ο χειρισμος του αυτοκινητου να γινεται δυσκολος...θα ηθελα να ειχε πιο αμεσο τιμονι βεβαια!

To τιμόνι απλά είναι απράδεκτο. Εχω οδηγήσει κι άλλα με ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά αυτό παίρνει βραβείο αναισθησίας. Εκτός του οτι είναι απίστευτα ελαφρύ ,δεν δίνει καμία πληροφορία στον οδηγό.Ούτε για την πρόσφυση του αυτοκινήτου , ούτε καν που κοιτούν οι τροχοί κατά το στρίψιμο. Σκέτη απογοήτευση λέμε...

Link to comment
Share on other sites

καλησπρερα παιδια! οπως εχω πει και σε αλλο ποστ, προσφατα απεκτησα το δικο μου polo 1.2tsi...μιας και ηταν διαθεσιμο σε στοκ, εδωσα καποια παραπανω λεφτα για να εχει πανω τις αναστησεις απο το GTi (800ευρο). Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα 400κμ που εχω κανει απο επιδοσεις, φρενα κτλ αλλα το μονο που μου μενει ειναι να τεσταρω τις επιδοσεις των αναστησεων σε στροφες...οποιος εχει σχετικη εμπειρια επι του θεματος παρακαλω να με βοηθησει!!! :thumbsup:

αφου το GTI δεν ειναι διαθεσιμο ακωμη πως το εκανες αυτο?

Link to comment
Share on other sites

To τιμόνι απλά είναι απράδεκτο. Εχω οδηγήσει κι άλλα με ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά αυτό παίρνει βραβείο αναισθησίας. Εκτός του οτι είναι απίστευτα ελαφρύ ,δεν δίνει καμία πληροφορία στον οδηγό.Ούτε για την πρόσφυση του αυτοκινήτου , ούτε καν που κοιτούν οι τροχοί κατά το στρίψιμο. Σκέτη απογοήτευση λέμε...

Συμφωνω απολυτα με την αποψη σου...ακομα και σε δρομους με καινουρια πισσα ενιωθα στο ¨"περα-δωθε" οτι το αμαξι γλιστραει και δεν ακουει! Αυτο, οπως καταλαβα μετα, οφειλεται στην αργοπορεια του τιμονιου. Πιστευω οτι στις στροφες με λιγη εξασκηση θα το συνηθισουμε...

Γενικα απ το ολο στησιμο ειμαι ικανοποιημενος, μικρες κλισεις και πολυ καλα φρενα! Βεβαια, αφου θες να εισαι ο καλυτερος στην κατηγορια ρε vw, βαλε ενα αξονα πολλαπλων συνδεσμων πισω για να μπαινει τρενο στις στροφες... thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Με άξονα πολλαπλών από 280 λίτρα που είναι το πορτμπαγκάζ θα γινόταν το πολύ 170, καθώς οι πολλαπλοί παίρνουν τρελό χώρο και δε συμφέρει να γίνει αυτό που λες στη κατηγορία των μικρών. Δες το Mini Cooper που έχει πολλαπλούς πόσα λίτρα είναι το πορτμπαγκάζ του να φρίξεις. Ούτε smart να ήταν!

Στο Golf είναι άλλη ιστορία καθώς εκεί έχουν βάλει πολλαπλούς, αλλά εκεί έχουμε όπως είναι φυσικό και περισσότερο χώρους... ;)

Link to comment
Share on other sites

Με άξονα πολλαπλών από 280 λίτρα που είναι το πορτμπαγκάζ θα γινόταν το πολύ 170, καθώς οι πολλαπλοί παίρνουν τρελό χώρο και δε συμφέρει να γίνει αυτό που λες στη κατηγορία των μικρών. Δες το Mini Cooper που έχει πολλαπλούς πόσα λίτρα είναι το πορτμπαγκάζ του να φρίξεις. Ούτε smart να ήταν!

Στο Golf είναι άλλη ιστορία καθώς εκεί έχουν βάλει πολλαπλούς, αλλά εκεί έχουμε όπως είναι φυσικό και περισσότερο χώρους... :unsure:

ημιακαμπτο αξονα εχει το polo?

Link to comment
Share on other sites

ημιακαμπτο αξονα εχει το polo?

Ακριβώς... Ναι μεν οι πολλαπλοί είναι πολύ καλύτερoi στην αίσθηση αλλά και στη λειτουργία όμως στη περίπτωση του Polo θα γινόταν αυτό που σου είπα με το πορτμπαγκάζ. Ίσως κιόλας επειδή ο ημιάκαμπτος είναι και πιο φθηνή λύση, πολλά να περιμένεις από τη VW αυτή τη περίοδο... :good:

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς... Ναι μεν οι πολλαπλοί είναι πολύ καλύτερoi στην αίσθηση αλλά και στη λειτουργία όμως στη περίπτωση του Polo θα γινόταν αυτό που σου είπα με το πορτμπαγκάζ. Ίσως κιόλας επειδή ο ημιάκαμπτος είναι και πιο φθηνή λύση, πολλά να περιμένεις από τη VW αυτή τη περίοδο... :good:

Εχεις δικιο για τουε πολλαπλους...δεν το ηξερα! Οπως και να χει παντως το πισω μερος του polo αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα με ενα στιγμιαιο και εντονο πατημα (γνωστο) του φρενο πριν την στροφη!

και κατι ασχετο...ΘΕΛΩ ΓΚΑΖΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ new_grrrr.gif

Link to comment
Share on other sites

και κατι ασχετο...ΘΕΛΩ ΓΚΑΖΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ new_grrrr.gif

Αμα θες πιο άμεση απόκριση στο γκάζι κοίτα για την φύσα/πλακέτα του Μπουλέκου. Περίπου 150 το κόστος της.

Link to comment
Share on other sites

αν λες για το booster ειναι απλα απατη.

η αισθιση που σου δινει ειναι τελιως πλασματικη και μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με το ποδι σου.

Link to comment
Share on other sites

αν λες για το booster ειναι απλα απατη.

η αισθιση που σου δινει ειναι τελιως πλασματικη και μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με το ποδι σου.

με το ποδι??? πως?

Link to comment
Share on other sites

με το ποδι??? πως?

στο πάτωμα! sillyhorse1rb5.gif

για τα ατμοσφαιρικά τα δικά μας πολύ καλή η ντίζα αλλα τι να την κάνετε εσείς όταν από το ρελαντί σχεδόν έχεις 18 κιλά ροπή;;

Link to comment
Share on other sites

στο πάτωμα! sillyhorse1rb5.gif

για τα ατμοσφαιρικά τα δικά μας πολύ καλή η ντίζα αλλα τι να την κάνετε εσείς όταν από το ρελαντί σχεδόν έχεις 18 κιλά ροπή;;

καλα, δεν διαφωνω...η διαφορα ειναι ομως μεγαλη! Ειδικα οταν φευγεις "σπασμενος" οι αλλαγες γινονται πολυ καλυτερα με ντιζατο γκαζι...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.