djibril cisse Posted June 13, 2010 Report Posted June 13, 2010 καλησπρερα παιδια! οπως εχω πει και σε αλλο ποστ, προσφατα απεκτησα το δικο μου polo 1.2tsi...μιας και ηταν διαθεσιμο σε στοκ, εδωσα καποια παραπανω λεφτα για να εχει πανω τις αναστησεις απο το GTi (800ευρο). Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα 400κμ που εχω κανει απο επιδοσεις, φρενα κτλ αλλα το μονο που μου μενει ειναι να τεσταρω τις επιδοσεις των αναστησεων σε στροφες...οποιος εχει σχετικη εμπειρια επι του θεματος παρακαλω να με βοηθησει!!! Quote
Overhauled Posted June 15, 2010 Report Posted June 15, 2010 Σε στροφοδιαδρομή στην Πάρνηθα 1 ώρα μετά την παραλαβή του απο την αντιπροσωπεία το αυτοκίνητο μου άφησε καλές εντυπώσεις. Δεν μπορώ να πω οτι τρελλάθηκα αλλά αυτό έχει να κάνεi οτι ως τώρα οδηγούσα κάτι πιο extreme οπότε το Polάκι με άφησε απλά ικανοποιημένο. Τα μούτρα είναι ελεγχόμενα στα κλειστά και ο πισινός του παιχνιδάρης στην τοποθέτηση με φρένα πριν την είσοδο. Θα ήθελα λιγότερες κλίσεις βέβαια αλλά αυτό θα σήμαινε πιο σκληρά ελατήρια και μικρότερη διαδρομή στα αμορτισερ οπότε η άνεση θα πήγαινε περίπατο. Γενικώς τα πηγαίνει καλά αλλά θα μπορούσε και πολύ καλύτερα. Quote
djibril cisse Posted June 15, 2010 Author Report Posted June 15, 2010 Τα μούτρα είναι ελεγχόμενα στα κλειστά και ο πισινός του παιχνιδάρης στην τοποθέτηση με φρένα πριν την είσοδο. Αυτο με τον πισινο του το χω παρατηρησει και εγω! Σε ευθεια οπου ο δρομος ειναι φαρδυς, αν ρχισεις και στριβεις αριστερα-δεξια το τιμονι αποτομα και γρηγορα το πισω μερος αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα χωρις ομως ο χειρισμος του αυτοκινητου να γινεται δυσκολος...θα ηθελα να ειχε πιο αμεσο τιμονι βεβαια! Quote
Overhauled Posted June 16, 2010 Report Posted June 16, 2010 Αυτο με τον πισινο του το χω παρατηρησει και εγω! Σε ευθεια οπου ο δρομος ειναι φαρδυς, αν ρχισεις και στριβεις αριστερα-δεξια το τιμονι αποτομα και γρηγορα το πισω μερος αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα χωρις ομως ο χειρισμος του αυτοκινητου να γινεται δυσκολος...θα ηθελα να ειχε πιο αμεσο τιμονι βεβαια! To τιμόνι απλά είναι απράδεκτο. Εχω οδηγήσει κι άλλα με ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά αυτό παίρνει βραβείο αναισθησίας. Εκτός του οτι είναι απίστευτα ελαφρύ ,δεν δίνει καμία πληροφορία στον οδηγό.Ούτε για την πρόσφυση του αυτοκινήτου , ούτε καν που κοιτούν οι τροχοί κατά το στρίψιμο. Σκέτη απογοήτευση λέμε... Quote
poen Posted June 16, 2010 Report Posted June 16, 2010 καλησπρερα παιδια! οπως εχω πει και σε αλλο ποστ, προσφατα απεκτησα το δικο μου polo 1.2tsi...μιας και ηταν διαθεσιμο σε στοκ, εδωσα καποια παραπανω λεφτα για να εχει πανω τις αναστησεις απο το GTi (800ευρο). Ειμαι απολυτα ευχαριστημενος στα 400κμ που εχω κανει απο επιδοσεις, φρενα κτλ αλλα το μονο που μου μενει ειναι να τεσταρω τις επιδοσεις των αναστησεων σε στροφες...οποιος εχει σχετικη εμπειρια επι του θεματος παρακαλω να με βοηθησει!!! αφου το GTI δεν ειναι διαθεσιμο ακωμη πως το εκανες αυτο? Quote
Overhauled Posted June 16, 2010 Report Posted June 16, 2010 Υπάρχει ήδη ως κωδικός extra εξοπλισμού για όλα τα Polo. Quote
djibril cisse Posted June 16, 2010 Author Report Posted June 16, 2010 To τιμόνι απλά είναι απράδεκτο. Εχω οδηγήσει κι άλλα με ηλεκτρική υποβοήθηση αλλά αυτό παίρνει βραβείο αναισθησίας. Εκτός του οτι είναι απίστευτα ελαφρύ ,δεν δίνει καμία πληροφορία στον οδηγό.Ούτε για την πρόσφυση του αυτοκινήτου , ούτε καν που κοιτούν οι τροχοί κατά το στρίψιμο. Σκέτη απογοήτευση λέμε... Συμφωνω απολυτα με την αποψη σου...ακομα και σε δρομους με καινουρια πισσα ενιωθα στο ¨"περα-δωθε" οτι το αμαξι γλιστραει και δεν ακουει! Αυτο, οπως καταλαβα μετα, οφειλεται στην αργοπορεια του τιμονιου. Πιστευω οτι στις στροφες με λιγη εξασκηση θα το συνηθισουμε... Γενικα απ το ολο στησιμο ειμαι ικανοποιημενος, μικρες κλισεις και πολυ καλα φρενα! Βεβαια, αφου θες να εισαι ο καλυτερος στην κατηγορια ρε vw, βαλε ενα αξονα πολλαπλων συνδεσμων πισω για να μπαινει τρενο στις στροφες... Quote
Z3R@tuL Posted June 17, 2010 Report Posted June 17, 2010 Με άξονα πολλαπλών από 280 λίτρα που είναι το πορτμπαγκάζ θα γινόταν το πολύ 170, καθώς οι πολλαπλοί παίρνουν τρελό χώρο και δε συμφέρει να γίνει αυτό που λες στη κατηγορία των μικρών. Δες το Mini Cooper που έχει πολλαπλούς πόσα λίτρα είναι το πορτμπαγκάζ του να φρίξεις. Ούτε smart να ήταν! Στο Golf είναι άλλη ιστορία καθώς εκεί έχουν βάλει πολλαπλούς, αλλά εκεί έχουμε όπως είναι φυσικό και περισσότερο χώρους... Quote
djibril cisse Posted June 17, 2010 Author Report Posted June 17, 2010 Με άξονα πολλαπλών από 280 λίτρα που είναι το πορτμπαγκάζ θα γινόταν το πολύ 170, καθώς οι πολλαπλοί παίρνουν τρελό χώρο και δε συμφέρει να γίνει αυτό που λες στη κατηγορία των μικρών. Δες το Mini Cooper που έχει πολλαπλούς πόσα λίτρα είναι το πορτμπαγκάζ του να φρίξεις. Ούτε smart να ήταν! Στο Golf είναι άλλη ιστορία καθώς εκεί έχουν βάλει πολλαπλούς, αλλά εκεί έχουμε όπως είναι φυσικό και περισσότερο χώρους... ημιακαμπτο αξονα εχει το polo? Quote
Z3R@tuL Posted June 18, 2010 Report Posted June 18, 2010 (edited) ημιακαμπτο αξονα εχει το polo? Ακριβώς... Ναι μεν οι πολλαπλοί είναι πολύ καλύτερoi στην αίσθηση αλλά και στη λειτουργία όμως στη περίπτωση του Polo θα γινόταν αυτό που σου είπα με το πορτμπαγκάζ. Ίσως κιόλας επειδή ο ημιάκαμπτος είναι και πιο φθηνή λύση, πολλά να περιμένεις από τη VW αυτή τη περίοδο... Edited June 18, 2010 by Z3RatuL Quote
djibril cisse Posted June 18, 2010 Author Report Posted June 18, 2010 Ακριβώς... Ναι μεν οι πολλαπλοί είναι πολύ καλύτερoi στην αίσθηση αλλά και στη λειτουργία όμως στη περίπτωση του Polo θα γινόταν αυτό που σου είπα με το πορτμπαγκάζ. Ίσως κιόλας επειδή ο ημιάκαμπτος είναι και πιο φθηνή λύση, πολλά να περιμένεις από τη VW αυτή τη περίοδο... Εχεις δικιο για τουε πολλαπλους...δεν το ηξερα! Οπως και να χει παντως το πισω μερος του polo αποσταθεροποιειται σχετικα ευκολα με ενα στιγμιαιο και εντονο πατημα (γνωστο) του φρενο πριν την στροφη! και κατι ασχετο...ΘΕΛΩ ΓΚΑΖΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ Quote
Overhauled Posted June 24, 2010 Report Posted June 24, 2010 και κατι ασχετο...ΘΕΛΩ ΓΚΑΖΙ ΜΕ ΝΤΙΖΑ Αμα θες πιο άμεση απόκριση στο γκάζι κοίτα για την φύσα/πλακέτα του Μπουλέκου. Περίπου 150 το κόστος της. Quote
poen Posted June 24, 2010 Report Posted June 24, 2010 αν λες για το booster ειναι απλα απατη. η αισθιση που σου δινει ειναι τελιως πλασματικη και μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με το ποδι σου. Quote
djibril cisse Posted June 28, 2010 Author Report Posted June 28, 2010 αν λες για το booster ειναι απλα απατη. η αισθιση που σου δινει ειναι τελιως πλασματικη και μπορεις να κανεις το ιδιο πραγμα με το ποδι σου. με το ποδι??? πως? Quote
spiros23 Posted June 28, 2010 Report Posted June 28, 2010 με το ποδι??? πως? στο πάτωμα! για τα ατμοσφαιρικά τα δικά μας πολύ καλή η ντίζα αλλα τι να την κάνετε εσείς όταν από το ρελαντί σχεδόν έχεις 18 κιλά ροπή;; Quote
djibril cisse Posted June 30, 2010 Author Report Posted June 30, 2010 στο πάτωμα! για τα ατμοσφαιρικά τα δικά μας πολύ καλή η ντίζα αλλα τι να την κάνετε εσείς όταν από το ρελαντί σχεδόν έχεις 18 κιλά ροπή;; καλα, δεν διαφωνω...η διαφορα ειναι ομως μεγαλη! Ειδικα οταν φευγεις "σπασμενος" οι αλλαγες γινονται πολυ καλυτερα με ντιζατο γκαζι... Quote