geocha Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Ρε παιδια απο παντα τοσο εγω με το ΤΣΙ οσο και το ΦΣΙ της οικογενιας δεν λεει να φερει κρυο αερα και ας τα εχεις και τα δυο υπο σκια! Οταν το ειχα πρωτοπαρει του εβαλα εγω φρεον καθοτι δεν ειχε απ'οτι ειπε ο μαστορας φιλος μου και τοτε κατι εκανε το AC.Τωρα παλι τα ιδια! Κρυο δεν φερνει καθολου,ειδικα σε σχεση με το παλιο Avensis της οικογενιας και το scirocco μιας φιλης μου...Η τελευταια μου λεει οτι το clima του scirocco ειναι απιστευτα καλο και ο αερας ειναι παγωμενος Και εγω ο μαυρος, ο καψερος ερωτω! Εκτος απο την γκαντεμια που με δερνει οσο αφορα το ΤΣΙ μου, τι σκατα αλλο μπορει να φταιει? Το AC κομπλαρει κανονικα επομενως θεμα συμπιεστη δεν πιστευω να υπαρχει.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxy Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Λογικα θελει παλι φρεον...Πρεπει να αλλαζετε καθε 1-2 χρονια γιατι με το καιρο χαλαει ή αδειαζει λογω χρησης!Πηγαινε σε εναν μαστορα να το δει αν εχει-αν θελει-να σου μετρησει το κρυο αερα που φερνει τωρα και να σου πει τι χρειαζετε αν χρειαζετε κατι αλλο περαν του φρεον!Μηπως το αμαξι σου χανει φρεον και δεν το εχεις δει?Μηπως δεν εχει καθολου μεσα?Για δες το... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Χμμ εγω θα σου πω αυτο που ειχα παθει.. Την ροδελα κατο απο τον αεραγωγο πρεπει να την εχεις ΤΕΡΜΑ δεξια για να βγαζει αερα.. Εγω νομιζα οτι αυτη ο ροδελα ειναι αυτο που γυρναει τα "πτερυγια" μεσα και τα ειχα προς αριστερα νομιζοντας οτι τα εχω να σημαδευουν πανω μου τελικα ομως απλα τα εκλεινα Αν και νομιζω ειμαι ο μοναδικος που θα εκανε κατι τετοιο.. ποτε δεν ξερεις!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) Ρε παιδια απο παντα τοσο εγω με το ΤΣΙ οσο και το ΦΣΙ της οικογενιας δεν λεει να φερει κρυο αερα και ας τα εχεις και τα δυο υπο σκια! Οταν το ειχα πρωτοπαρει του εβαλα εγω φρεον καθοτι δεν ειχε απ'οτι ειπε ο μαστορας φιλος μου και τοτε κατι εκανε το AC.Τωρα παλι τα ιδια! Κρυο δεν φερνει καθολου,ειδικα σε σχεση με το παλιο Avensis της οικογενιας και το scirocco μιας φιλης μου...Η τελευταια μου λεει οτι το clima του scirocco ειναι απιστευτα καλο και ο αερας ειναι παγωμενος Και εγω ο μαυρος, ο καψερος ερωτω! Εκτος απο την γκαντεμια που με δερνει οσο αφορα το ΤΣΙ μου, τι σκατα αλλο μπορει να φταιει? Το AC κομπλαρει κανονικα επομενως θεμα συμπιεστη δεν πιστευω να υπαρχει.... Το οτι το αυτοκινητο σου εχασε το φρεον δε σε προβληματιζει;Ψαξε για διαρροη.Καλο ειναι τον Χειμωνα μια στο τοσο να βαζεις το κλιματιστικο στο κρυο να δουλευει για να μην ξεραινονται τα σωληνακια και κατ'επεκταση ορισμενες φορες να σκανε και να εχουν διαρροη.Οσο για την τακτικη σου αλλα και αρκετων συνεργειων να συμπληρωνουν φρεον, αυτο θα αποβει καταστροφικο για τον συμπιεστη καποια στιγμη.Η σωστη διαδικασια ειναι αλλη.Πηγαινε σε καποιον που ξερει κι εχει τον εξοπλισμο να στο κανει. Edited June 16, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
YORK1991 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Συμφωνω με τον NASOS. Καπου εχει διαρροη το συστημα για να χανεις το φρεον. Δεν ειναι φυσιολογικο να χανεται ουτε σε 1 ουτε σε 2 ουτε σε 3 χρονια. Εγω ειχα αυτοκινητο (Corrado) για 10 χρονια και ποτε δεν εβαλα ουτε χρειαστηκε φρεον. Αυτο και σε Vectra που ειχα 4 χρονια πριν παρω το Γκολφ. Αν χανει φρεον πρεπει να βρεθει απο που διαφορετικα ποτε δεν θα εχεις ψυξη. Αυτο βεβαια με την προυποθεση οπως λες οτι ο συμπιεστης δουλευει καλα. Αν οχι θα το βρουν εκει που θα το πας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stakyrFR Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Συμφωνώ απόλυτα στα περί μη φυσιολογικής διαρροής.Αν και πάλι το φρέον μαζί με το λάδι που περιέχει πρέπει να αντικαθίσταται μετά από κάποια χρόνια αν δεν κάνω λάθος. Πάντως 2 φορές στην οικογένεια έχουμε μπλέξει με τέτοια διαρροή (σε 2 διαφορετικά αμάξια) και την μία φορά είχε μικροσκοπική τρυπίτσα η βαπορέτα και βρέθικε μετά από ξήλωμα της, πρεσάρισμα με αέρα και βύθιση σε νερό και την 2η φορά η διαρροή οφειλόταν σε χαλασμένο συμπιεστή. Βέβαια η μέθοδος σήμερα είναι το γέμισμα με φρέον + φωσφορούχα ουσία (αν το λέω σωστά) και στην συνέχεια έλεγχος για διαρροή με ειδικά γυαλιά ή μάσκα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) Συμφωνώ απόλυτα στα περί μη φυσιολογικής διαρροής.Αν και πάλι το φρέον μαζί με το λάδι που περιέχει πρέπει να αντικαθίσταται μετά από κάποια χρόνια αν δεν κάνω λάθος. Πάντως 2 φορές στην οικογένεια έχουμε μπλέξει με τέτοια διαρροή (σε 2 διαφορετικά αμάξια) και την μία φορά είχε μικροσκοπική τρυπίτσα η βαπορέτα και βρέθικε μετά από ξήλωμα της, πρεσάρισμα με αέρα και βύθιση σε νερό και την 2η φορά η διαρροή οφειλόταν σε χαλασμένο συμπιεστή. Βέβαια η μέθοδος σήμερα είναι το γέμισμα με φρέον + φωσφορούχα ουσία (αν το λέω σωστά) και στην συνέχεια έλεγχος για διαρροή με ειδικά γυαλιά ή μάσκα. Ναι το φρεον κανονικα πρεπει να αντικαθισταται μετα απο καποια χρονια.Στο συνεργειο μου ειχαν πει για το δικο μου ανα 3 χρονια.Στο επομενο σερβις θα κανω κι ενα σερβις στο clima. Edited June 16, 2010 by NASOS_ea Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geocha Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 θα δω το φρεον...ελπιζω να ειναι αυτο και μονο αυτο. Ευχαριστω για τα replies,θα ενημερωσω μολις το τσεκαρω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...