dimis_konto Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Καλησπέρα παιδιά.έχω ακούσει για τις αναρτήσεις ta-technix για γκολφ 5 τσι τι γνώμες έχετε.καλές η επειδή είναι φθηνές ότι πληρώνεις παίρνεις ; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 Καλησπέρα παιδιά.έχω ακούσει για τις αναρτήσεις ta-technix για γκολφ 5 τσι τι γνώμες έχετε.καλές η επειδή είναι φθηνές ότι πληρώνεις παίρνεις ; Δεν ξερω αν οντως στην πλειοψηφια τους παρουσιαζουν προβλημα μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα ψαχνοντας στο παρελθον διαπιστωσα οτι οι περισσοτεροι ειχαν προβλημα τριξιματος των ελατηριων... Μαλιστα ενα αδελφικο club μετα απο ενα επιτυχημενο group buy εμειναν δυσαρεστημενοι απο το προιον.. Και ενα βιντεακι προς αποδειξη τουτου: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 Δεν ξερω αν οντως στην πλειοψηφια τους παρουσιαζουν προβλημα μετα απο καποια χιλιομετρα, αλλα ψαχνοντας στο παρελθον διαπιστωσα οτι οι περισσοτεροι ειχαν προβλημα τριξιματος των ελατηριων... Μαλιστα ενα αδελφικο club μετα απο ενα επιτυχημενο group buy εμειναν δυσαρεστημενοι απο το προιον.. Και ενα βιντεακι προς αποδειξη τουτου: ευχαριστω για την απάντηση.ήταν κατατοπειστηκότατη.Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ τι να βάλω;Έχω γκολφ τσι gt sport να αλλάξω και ελατήρια και αν ναι ποια από το δυο h&r ή eibach; από οτι έχω καταλάβει αυτά φοριούνται ποιο πολύ.δεν θα ήθελα πάντος να καταφύγω σε λύση coilover. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 ευχαριστω για την απάντηση.ήταν κατατοπειστηκότατη.Επειδή σκέφτομαι να αλλάξω τα αμορτισέρ τι να βάλω;Έχω γκολφ τσι gt sport να αλλάξω και ελατήρια και αν ναι ποια από το δυο h&r ή eibach; από οτι έχω καταλάβει αυτά φοριούνται ποιο πολύ.δεν θα ήθελα πάντος να καταφύγω σε λύση coilover. Εξαρταται τι θελεις εσυ απο το τελικο αποτελεσμα.. Θελεις, δηλαδη, ενα σφιχτο αυτοκινητο θυσιαζοντας την ανεση ή ενα που να το ευχαριστιεσαι οδηγωντας το καθημερινα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 Εξαρταται τι θελεις εσυ απο το τελικο αποτελεσμα.. Θελεις, δηλαδη, ενα σφιχτο αυτοκινητο θυσιαζοντας την ανεση ή ενα που να το ευχαριστιεσαι οδηγωντας το καθημερινα; το δεύτερο θα προτιμούσα αλλα θα ήθελα σε σχέση με το μαμα να είναι ένα τσικ πιο σκληρό.τι προτινεις Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 το δεύτερο θα προτιμούσα αλλα θα ήθελα σε σχέση με το μαμα να είναι ένα τσικ πιο σκληρό.τι προτινεις Eibach βάλε. Τα Η&R είναι πιο σκληρά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 16, 2010 Author Report Share Posted June 16, 2010 ημερομηνία [παράθεση name = 'STELIOS_GOLF 6 ΤΠΔ »=« 16 Ιούνιος 2010 - 20:36:08 »timestamp post = '1276709768' = '390482 '] Eibach βάλε. Τα Η & R είναι πιο σκληρά. [/ Quote] Μήπως ξέρεις κωδικό και τιμή;από αμορτησέρ τι παιζει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted June 16, 2010 Report Share Posted June 16, 2010 (edited) ημερομηνία [παράθεση name = 'STELIOS_GOLF 6 ΤΠΔ »=« 16 Ιούνιος 2010 - 20:36:08 »timestamp post = '1276709768' = '390482 '] Eibach βάλε. Τα Η & R είναι πιο σκληρά. [/ Quote] Μήπως ξέρεις κωδικό και τιμή;από αμορτησέρ τι παιζει Μπες εδώ : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide και αριστερά διάλεξε το αμάξι σου και θα σου βγάλει τουσ κωδικούς και τα ελατήρια. Για τιμές πάρε τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της Eibach που έχει καλές τιμές. Όσο για αμορτισέρ κοίτα για Bilstein. Μπες εδώ και διάλεξε γλώσσα Ελληνικά : http://www.bilstein.de/de/produkte/produktfinder.html . Edited June 16, 2010 by STELIOS_GOLF 6 TSI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 17, 2010 Author Report Share Posted June 17, 2010 Μπες εδώ : http://performance-suspension.eibach.de/cms/en/performance_guide και αριστερά διάλεξε το αμάξι σου και θα σου βγάλει τουσ κωδικούς και τα ελατήρια. Για τιμές πάρε τηλέφωνο στον αντιπρόσωπο της Eibach που έχει καλές τιμές. Όσο για αμορτισέρ κοίτα για Bilstein. Μπες εδώ και διάλεξε γλώσσα Ελληνικά : http://www.bilstein.de/de/produkte/produktfinder.html . Ευχαριστώ.τα bilstein ξέρω οτι ειναι πολύ καλα αλλά πολύ σκληρά ισχύει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 19, 2010 Report Share Posted June 19, 2010 το δεύτερο θα προτιμούσα αλλα θα ήθελα σε σχέση με το μαμα να είναι ένα τσικ πιο σκληρό.τι προτινεις Τοτε αυτο που θα σου συνιστουσα ειναι τα Bilstein B4 Sport... Συνεργαζονται αψογα με τα μανισια ελατηρια και εχεις μια σπορ οδηγηση χωρις να χασεις αισθητα σε ανεση... Τα Β8 ειναι οντως πιο σκληρα και ισχυει αυτο που λες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 21, 2010 Author Report Share Posted June 21, 2010 Τοτε αυτο που θα σου συνιστουσα ειναι τα Bilstein B4 Sport... Συνεργαζονται αψογα με τα μανισια ελατηρια και εχεις μια σπορ οδηγηση χωρις να χασεις αισθητα σε ανεση... Τα Β8 ειναι οντως πιο σκληρα και ισχυει αυτο που λες... τα Β4 sport δεν τα βρήκα στο κατάλογο μέσα μηπως εννοείς τα Β4 για σπορ αναρτηση ή τα β6 sport; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Billgr4 Posted June 21, 2010 Report Share Posted June 21, 2010 τα Β4 sport δεν τα βρήκα στο κατάλογο μέσα μηπως εννοείς τα Β4 για σπορ αναρτηση ή τα β6 sport; Δικο μου λαθος.. Τα Β4 Gas ειναι αλλα: Β4 Gas.. Tα B6 Sport εννοουσα.. Ειναι πιο σφιχτα απο τα μαμα με ικανοποιητικα επιπεδα αποδοσης χωρις να κουραζουν στην οδηγηση. Ισως ειναι η λυση σε αυτο που ζητας... Mπορεις να διαβασεις το παρακατω link, ωστε να σε βοηθησει να κατασταλαξεις καπου.. link Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 22, 2010 Report Share Posted June 22, 2010 Τα B6 Sport ΔΕΝ είναι αμορτισέρ χαμηλώματος. Είναι πολύ καλά, όντως λίγο πιο σφιχτά από τα μαμά και με πολύ καλά επίπεδα άνεσης, αλλά μόνο για μαμά ύψος. Αν πρόκειται να αλλάξεις ελατήρια και να το χαμηλώσεις, πρέπει να πάρεις άλλα αμορτισέρ (πχ τα B6 Sprint) τα οποία θα είνα σκληρά. Γενικότερα, χαμήλωμα και μαλακό αμάξι, δεν παίζουν... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 22, 2010 Author Report Share Posted June 22, 2010 Δικο μου λαθος.. Τα Β4 Gas ειναι αλλα: Β4 Gas.. Tα B6 Sport εννοουσα.. Ειναι πιο σφιχτα απο τα μαμα με ικανοποιητικα επιπεδα αποδοσης χωρις να κουραζουν στην οδηγηση. Ισως ειναι η λυση σε αυτο που ζητας... Mπορεις να διαβασεις το παρακατω link, ωστε να σε βοηθησει να κατασταλαξεις καπου.. link ευχαριστώ αρκετα κατατοπειστικό.οι τιμές που δίνει η σελίδα της bilstein ισχύουν ετσι; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 22, 2010 Author Report Share Posted June 22, 2010 Τα B6 Sport ΔΕΝ είναι αμορτισέρ χαμηλώματος. Είναι πολύ καλά, όντως λίγο πιο σφιχτά από τα μαμά και με πολύ καλά επίπεδα άνεσης, αλλά μόνο για μαμά ύψος. Αν πρόκειται να αλλάξεις ελατήρια και να το χαμηλώσεις, πρέπει να πάρεις άλλα αμορτισέρ (πχ τα B6 Sprint) τα οποία θα είνα σκληρά. Γενικότερα, χαμήλωμα και μαλακό αμάξι, δεν παίζουν... αυτό το ξέρω απλά δεω θέλω το αυτοκίνητο κούτσουρο να μπορείς να κάνεις μια διαδρομη χαλαρός χωρίς να κάνεις σλάλομ στους δρόμους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Nikos_Passat_2.0T Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 αυτό το ξέρω απλά δεω θέλω το αυτοκίνητο κούτσουρο να μπορείς να κάνεις μια διαδρομη χαλαρός χωρίς να κάνεις σλάλομ στους δρόμους. Τότε βάλε τις Β6 Sport και μην αλλάζεις καθόλου ελατήρια. Είναι πολύ καλές σε οδηγική συμπεριφορά και το αμάξι παραμένει άνετο στο ταξίδι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Camelboy Posted June 23, 2010 Report Share Posted June 23, 2010 καλησπέρα, όπως είπαν και τα παιδιά, Bilstein με HR είναι αρκετά σκληρό και όχι ιδιαίτερα άνετο. Αυτά φοράω εγώ.Δεν κοπανάει, αλλά είναι σκληρό και καταλαβαίνεις τα πάντα στο δρόμο. Από την άλλη είναι τρένο. Με Eibach ελατήρια είναι πιο μαλακό. Αν θες άνεση, βάλε μόνο αμορτισέρ που σου είπαν τα παιδιά και μην πειράξεις τα ελατήρια. Αλλιώς μετά σκληραίνει και χάνεις από άνεση. Για τις TA Technix, φοράει ένας φίλος τα ρυθμιζόμενα μόνο για ύψος που είναι, και είναι ευχαριστημένος. Έχει σκληρύνει λίγο, αλλά έχει άνεση και στρίβει. Τώρα τα coilover δεν ξέρω, αλλά σύμφωνα με το φίλο που είπε και έδωσε και βίντεο, ήταν κατατοπιστικός και δεν χρειάζονται σχόλια. Πιθανόν όμως να είναι έτσι μόνο τα coilover. Η επιλογή δική σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 23, 2010 Author Report Share Posted June 23, 2010 καλησπέρα, όπως είπαν και τα παιδιά, Bilstein με HR είναι αρκετά σκληρό και όχι ιδιαίτερα άνετο. Αυτά φοράω εγώ.Δεν κοπανάει, αλλά είναι σκληρό και καταλαβαίνεις τα πάντα στο δρόμο. Από την άλλη είναι τρένο. Με Eibach ελατήρια είναι πιο μαλακό. Αν θες άνεση, βάλε μόνο αμορτισέρ που σου είπαν τα παιδιά και μην πειράξεις τα ελατήρια. Αλλιώς μετά σκληραίνει και χάνεις από άνεση. Για τις TA Technix, φοράει ένας φίλος τα ρυθμιζόμενα μόνο για ύψος που είναι, και είναι ευχαριστημένος. Έχει σκληρύνει λίγο, αλλά έχει άνεση και στρίβει. Τώρα τα coilover δεν ξέρω, αλλά σύμφωνα με το φίλο που είπε και έδωσε και βίντεο, ήταν κατατοπιστικός και δεν χρειάζονται σχόλια. Πιθανόν όμως να είναι έτσι μόνο τα coilover. Η επιλογή δική σου. Μάλλον μόνο αμορτησέρ θα αλλάξω και βλέπουμε.επειδή εμενα φοράει την σπορ ανάρτηση τι αμορτισέρ βάζω χαμηλώματος ή κανονικά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Ένα καλό site που είχα βρει με προτάσεις για αναρτήσεις (και όχι μόνο) ανά μοντέλο : http://www.europerformance.co.uk/pages/products/search_car/product.mhtml?car=vwgolf5 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
keegan. Posted June 24, 2010 Report Share Posted June 24, 2010 Μάλλον μόνο αμορτησέρ θα αλλάξω και βλέπουμε.επειδή εμενα φοράει την σπορ ανάρτηση τι αμορτισέρ βάζω χαμηλώματος ή κανονικά. Μιας και φοράς σπορ ανάρτηση πιστεύω πως ήδη είναι κάπως χαμηλωμένο για τον λόγο ότι τα ελατήρια (GT sport υποθέτω) είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα μαμά.....οπότε αν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα των 3-5cm τότε κάνε αυτό που σου προτείνει ο Νίκος ποιο πάνω και είσαι κομπλέ.... Αν σε ενδιαφέρει όμως ....κάνε υπομονή και δοκίμασε κάποιες εφαρμοσμένες λύσεις και διάλεξε αυτή που σε εκφράζει με λογικό κόστος !! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted June 24, 2010 Author Report Share Posted June 24, 2010 Μιας και φοράς σπορ ανάρτηση πιστεύω πως ήδη είναι κάπως χαμηλωμένο για τον λόγο ότι τα ελατήρια (GT sport υποθέτω) είναι πιο χαμηλά σε σχέση με τα μαμά.....οπότε αν δεν σε ενδιαφέρει το χαμήλωμα των 3-5cm τότε κάνε αυτό που σου προτείνει ο Νίκος ποιο πάνω και είσαι κομπλέ.... Αν σε ενδιαφέρει όμως ....κάνε υπομονή και δοκίμασε κάποιες εφαρμοσμένες λύσεις και διάλεξε αυτή που σε εκφράζει με λογικό κόστος !! μάλλον τα αμορτισέρ θα αλλάξω μιας κ είναι φορτομένο με 53000 χλμ κ χρήματα για πειράματα αυτόν τον καιρό δεν παίζουν. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
dimis_konto Posted July 11, 2010 Author Report Share Posted July 11, 2010 Παιδια για τα koni fsd τι εντυπώσεις έχετε τα έχει βάλει κανένας σε 5αρι με την σπορ ανάρτηση; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...