Jump to content
REALsalonikioS

Polo 1,2 Tsi Ή 1,4 Mulltiair?

Recommended Posts

Καλημέρα παιδιά,

Έχω γραφτεί εδώ και λίγες μέρες στο κλαμπ γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά του πόλο 1,2 tsi highline me dsg. Με καλύπτει και εμφανισιακά και από πλευράς αίσθησης στο τιμόνι και ροπής. Είμαι 26 χρ. και το αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω πρόκειται να το κρατήσω για πολύ καιρό γι αυτό το λόγο θέλω να είναι καλή έκδοση, από καλή εταιρία και να μην δίνω πολλά λεφτά σε βελτιώσεις, σέρβις και διάφορα άλλα. Είμαι διατεθιμένος να δώσω γύρω στα 18 χιλιάρικα.

Καθως τον προηγούμενο μήνα είχα καταλήξει στο πόλο, τώρα που ήρθε η ώρα της απόφασης έχω αρχίσει να ψάχνω για τον περιβόητο κινητήρα και τα πολλά προβλήματα που έχει δημιουργήσει σε μερικούς από εσάς με αποτέλεσμα να είναι λογικό να στρέφομαι και σε άλλα αυτοκίνητα με καινούριους κινητήρες όπως το Punto Evo 1,4 Multiair 135hp το οποίο έχω κάνει επίσης τεστ ντραϊβ και με άφησε ικανοποιημένο.

Αναγνωρίζω τα εξής δεδομένα για την επιλογή ανάμεσα σε αυτά τα 2:

1) και οι δύο κινητήρες είναι καινούριοι με αποτέλεσμα να είμαστε πειραματόζωα όποια επιλογή και αν κάνω. και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει το ρίσκο.

2) από τη μια είναι δεδομένα τα προβλήματα του tsi στα αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί και είναι ανασταλτικός παραγοντας να το αγοράσω αλλά από την άλλη έχουν περάσει κάποιες παρτίδες παραγωγής ήδη και ελπίζω οι νέες παραγγελείες να είναι πιο βελτιωμένες.

3) το πούντο έβο δεν έχει πουλήσει αρκετά για να υπάρχουν σαφή δείγματα του κινητήρα του και το φόρουμ του που έριξα μια ματιά δεν είναι τόσο οργανωμένο όσο αυτό εδώ με αρκετούς χρήστες για να υπάρχει αντιπροσωπευτικό δείγμα.

4) έχω την εντύπωση ότι η συντήρηση του punto θα είναι πιο οικονομική από αυτή του polo αλλά από την άλλη το punto θα καίει περισσότερη βενζίνη.

5) όλα αυτά τα αναφέρω στο φόρουμ του πόλο οπότε είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει αντικειμενική άποψη. Ωστόσο, θα ήθελα τη γνώμη από τους κατόχους του tsi! Help!

Φιλικά, Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα παιδιά,

Έχω γραφτεί εδώ και λίγες μέρες στο κλαμπ γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά του πόλο 1,2 tsi highline me dsg. Με καλύπτει και εμφανισιακά και από πλευράς αίσθησης στο τιμόνι και ροπής. Είμαι 26 χρ. και το αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω πρόκειται να το κρατήσω για πολύ καιρό γι αυτό το λόγο θέλω να είναι καλή έκδοση, από καλή εταιρία και να μην δίνω πολλά λεφτά σε βελτιώσεις, σέρβις και διάφορα άλλα. Είμαι διατεθιμένος να δώσω γύρω στα 18 χιλιάρικα.

Καθως τον προηγούμενο μήνα είχα καταλήξει στο πόλο, τώρα που ήρθε η ώρα της απόφασης έχω αρχίσει να ψάχνω για τον περιβόητο κινητήρα και τα πολλά προβλήματα που έχει δημιουργήσει σε μερικούς από εσάς με αποτέλεσμα να είναι λογικό να στρέφομαι και σε άλλα αυτοκίνητα με καινούριους κινητήρες όπως το Punto Evo 1,4 Multiair 135hp το οποίο έχω κάνει επίσης τεστ ντραϊβ και με άφησε ικανοποιημένο.

Αναγνωρίζω τα εξής δεδομένα για την επιλογή ανάμεσα σε αυτά τα 2:

1) και οι δύο κινητήρες είναι καινούριοι με αποτέλεσμα να είμαστε πειραματόζωα όποια επιλογή και αν κάνω. και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει το ρίσκο.

2) από τη μια είναι δεδομένα τα προβλήματα του tsi στα αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί και είναι ανασταλτικός παραγοντας να το αγοράσω αλλά από την άλλη έχουν περάσει κάποιες παρτίδες παραγωγής ήδη και ελπίζω οι νέες παραγγελείες να είναι πιο βελτιωμένες.

3) το πούντο έβο δεν έχει πουλήσει αρκετά για να υπάρχουν σαφή δείγματα του κινητήρα του και το φόρουμ του που έριξα μια ματιά δεν είναι τόσο οργανωμένο όσο αυτό εδώ με αρκετούς χρήστες για να υπάρχει αντιπροσωπευτικό δείγμα.

4) έχω την εντύπωση ότι η συντήρηση του punto θα είναι πιο οικονομική από αυτή του polo αλλά από την άλλη το punto θα καίει περισσότερη βενζίνη.

5) όλα αυτά τα αναφέρω στο φόρουμ του πόλο οπότε είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει αντικειμενική άποψη. Ωστόσο, θα ήθελα τη γνώμη από τους κατόχους του tsi! Help!

Φιλικά, Γιάννης

Έπεσες ακριβώς εκεί που έπρεπε φίλε μου!

Συγκεκριμένα ήμουν τρελός Puntάκιας μέχρι που βγήκε το Evo. Εκεί απογοητεύτηκα τελείως κι εγώ κι όλοι στο Puntoclub. Σχεδιαστικά είναι τελείως αδιάφορο στο εξωτερικό του για να μην πω πολύ πιο άσχημο από το παλιό το Grande Punto.

Πριν αγοράσω το Polo 1.2 TSI, ψαχνόμουν κι εγώ. Στις επιλογές μου ήταν: Polo 1.2 TSI, Punto Evo 1.4 Multiair 105ps, Corsa 1.4 101ps (με τους νέους κινητήρες), Ibiza 1.4 101ps και το Skoda Fabia (πριν βγει με το TSI).

Τελικώς κατέληξα στο TSI αφού τα έβαλα κάτω όλα και είδα ότι και με συμφέρει φορολογικά (ελέω 1.2) αλλά και έχει τις ίδιες για να μην πω καλύτερες επιδόσεις απ' όλα τα άλλα μοντέλα (εκτός ίσως του Evo, αν κι αυτό ο Multiair στα 105ps δεν έχει turbo, μόνο στα 135ps).

Είναι απείρως ποιοτικότερο στο εσωτερικό του από Fiat, Seat και Skoda και το Opel χάνει για λίγο.

Όσον αφορά τον κινητήρα, ναι υπάρχει θέμα που σβήνει στο ρελαντί και σε άλλους έχει εμφανίσει κάποιο θέμα με τα καλώδια του climatic/climatronic που συγχρονίζουν κι ακουμπάνε σε κάτι μεταλλικό και ακούγεται κάπως, όμως αυτό λύνεται εύκολα.

Στο Evo όπως λες αν δεν κοιτάξουμε καν το εξωτερικό σχέδιο (όχι τίποτε άλλο θα τυφλωθούμε από την ασχήμια), ο κινητήρας του είναι μία νέα τεχνολογική προσέγγιση κι εφόσον ακόμη δεν έχει κυκλοφορήσει πολύ Ελλάδα (μόνο 5 Punto Evo έχω δει στο δρόμο από την αρχή του χρόνου) δε ξέρεις τι μπορεί να βγάλει. Από την άλλη εφόσον δεν έχει ακουστεί τίποτε (παρακολουθώ και το forum του Puntoclub ακόμη) μπορεί πράγματι να είναι διαμάντι ο κινητήρας και πραγματικά το εύχομαι αυτό.

Συνεργείο πράγματι το Polo θα σου πιάσει λίγο τον κ*λο (ωραία ρίμα ε; ), καθώς οι αντιπροσωπείες και τα εξουσιοδοτημένα της VW την έχουν δει μπουτίκ, ενώ το punto ΣΙΓΟΥΡΑ θα σου πάρει λιγότερα από την τσέπη μελλοντικά.

Και τα δύο μιλώντας τεχνολογικά είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ. Σχεδιαστικά είναι άλλου παπά ευαγγέλιο.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ φίλε με όσα έγραψες όσο αφορά την ποιότητα στο εσωτερικό και στην εξωτερική εμφάνιση. Είναι βέβαια προσωπική επιλογή αν θα συμβιβάστω τελικά με την χειρότερη εμφάνιση (ιδίως στη μούρη) που έχει το πούντο εβο και την ποιοτητα του εσωτερικού.

Δεν με απασχολεί τόσο η φορολογία του 1,2 σε σχέση με τον 1,4 γιατί ξέρω οτι τα χρήματα που θα μου πάρουν τα συνεργεία της WV θα είναι παραπάνω αναλογικά στα τόσα km που προορίζεται το αμάξι στην κατοχή μου.

Μεγάλο το δίλλημμα δεδομένου ότι στον περιφερειακό με το dsg θα πηγαίνω οικονομικότατα με 7η και 140 και αθόρυβα ενώ με το πούντο θα έχω μόλις 5η (η έκδοση sport me ta 135hp)και θα μου παίρνει τα αυτιά! και επίσης έχω ακούσει τα καλύτερα για το dsg.

Μακάρι το πρόβλημα με το ρελαντί και τον κλιματισμό να λύνεται εύκολα και να έχει λυθεί ήδη στα αμάξια που βγαίνουν τώρα γιατί είναι κρίμα να έχεις προβλήματα με 17-18 χιλ αμάξι που ειναι μόλις 1,2 και δεν έχεις κλείσει ούτε 1.000km.

Link to comment
Share on other sites

Έθιξες ένα μεγάλο θέμα... DSG! Όσοι το πήραν δεν το αλλάζουν με τίποτε (ακόμη και ορκισμένοι υποστηρικτές του manual) κι όσοι δεν το πήραν απλά τώρα ζηλεύουν... Κοντεύω να γίνω ένας από αυτούς.

Όμως σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το νέο DSG υγρού τύπου κι όχι ξηρού που είναι τώρα. Οπότε εγώ θα περίμενα λίγο παραπάνω πριν πάρω αμάξι με το DSG που κυκλοφορεί τώρα. Όχι ότι αυτό είναι χάλια, απλά το καινούργιο προέρχεται μετά από δοκιμές που έχουν γίνει στο ήδη υπάρχον και πλέον δεν θα έχει (όπως λένε τουλάχιστον) τις παιδικές αρρώστιες του τωρινού.

Το θέμα με την 5η έχεις απόλυτο δίκιο! Γιατί στο 105ps έχουν κιβώτιο με 6 σχέσεις (άρα πιο ξεκούραστο και λιγότερο θορυβώδες ταξίδι) και στο 135 με 5; Τι να πεις...

Link to comment
Share on other sites

Έθιξες ένα μεγάλο θέμα... DSG! Όσοι το πήραν δεν το αλλάζουν με τίποτε (ακόμη και ορκισμένοι υποστηρικτές του manual) κι όσοι δεν το πήραν απλά τώρα ζηλεύουν... Κοντεύω να γίνω ένας από αυτούς.

Όμως σε λίγο καιρό θα κυκλοφορήσει το νέο DSG υγρού τύπου κι όχι ξηρού που είναι τώρα. Οπότε εγώ θα περίμενα λίγο παραπάνω πριν πάρω αμάξι με το DSG που κυκλοφορεί τώρα. Όχι ότι αυτό είναι χάλια, απλά το καινούργιο προέρχεται μετά από δοκιμές που έχουν γίνει στο ήδη υπάρχον και πλέον δεν θα έχει (όπως λένε τουλάχιστον) τις παιδικές αρρώστιες του τωρινού.

Το θέμα με την 5η έχεις απόλυτο δίκιο! Γιατί στο 105ps έχουν κιβώτιο με 6 σχέσεις (άρα πιο ξεκούραστο και λιγότερο θορυβώδες ταξίδι) και στο 135 με 5; Τι να πεις...

Έρχεται καινούριο DSG? υπάρχει Link στο forum?

Το DQ500 είναι?

Όταν λες παιδικές αρρώστιες? Ο θόρυβος που ακούγεται όταν πέφτεις σε λακούβες?

Link to comment
Share on other sites

Καλησπέρα φίλε.

Απο θεσσαλονίκη-Καλαμαριά είμαι εγώ.

Αν θές πάμε κάπου να σου δώσω να οδηγήσεις dsg να νειώσεις την διαφορά με τα κοινά θνητά αυτοκίνητα με χειροκίνητο κιβώτιο.

Σου προτείνω να πάρεις Polo μόνο και μόνο λόγω του dsg. Έχω ξενερώσει που οδηγάω τώρα χειροκίνητο,δεν θες να ξαναοδηγήσεις χειροκίνητο αν πιάσεις Dsg, γιατί το δικό μου Dsg είναι στο συνεργείο ήδη!!!

Αγορά 15/07/2010. Πόσο έχουμε σήμερα 22/07/2010.

Ευτυχώς δεν έχει τπτ μηχανικό η κάτι σοβαρό.

Με ειδοποίησαν να πάω να το πάρω. 1 απλή μετατόπιση και σφίξιμο στα σωληνάκια ήθελε.

Απλά είχε το γνωστό πρόβλημα με τριξίματα από τον κλιματισμό μετά από ζόρισμα του κινητήρα.

Θα σου πω 3 πράγματα που δείχνουν την ανωτερότητα από όλα τα άλλα αυτοκινητα της κατηγορίας.

Ποιότητα κύλισης, φρένα(πραγματικά είναι πολύ καλα τα δισκόφρενα του)και 3ον και σημαντικότερο ολων το DSG.

Μanual θα έπαιρνα αλλά μετά από τις διθυραμβικές κριτικές που είχα ακούσει για αυτό άλλαξα γνώμη και το επέλεξα χωρίς καν να το έχω οδηγήσει.

Έσκασα βέβαια 1500 ευρώπουλα παραπάνω φίλε αλλά όχι μόνο δεν το μετανειώνω απλά το απολαμβάνω.

Όσοι φίλοι μου μπήκαν μέσα με ζηλεύουν για την άνεση και την απόλαυση της οδήγησης.

Test drive να φανταστείς με dsg polo δεν είχα κάνει παρα μόνο με χειροκίνητο, και έκανα κατευθείαν στο αμάξι μου.

Μετα φυσικά χαμογέλασα πλατιά και λέω εντάξει οι άνθρωποι έχουν ξεφύγει. Απλά δεν υπάρχει που λένε το κιβώτιο.

Ελπίζω να σε έπεισα.

DSG και πάλι DSG και πάλι DSG.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Οντως φίλε GERAKI123 το dsg αποτελεί έναν καλό λόγο για να επιλέξω το πολάκι σε σχέση με το πούντο. Δεν το έχω δοκιμάσει αλλά με την επιλογή S νομίζω ότι θα μου καλύψει τις ορέξεις για γρήγορη οδήγηση μετά το στρώσιμο. Πήγα στον Μανδύλα και μου είπε η παραγγελεία θα αργήσει, αρχές Οκτωβρίου παρακαλώ! Αύριο θα περάσω και από την ΕΤΕΑ. Εσύ από πού το πήρες? και δεύτερον, πόση ώρα σου κράτησαν το πολάκι στο συνεργείο για το γνωστό πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Το polo το πήρα από τον Μανδύλα. Το έκλεισα 9 Απριλίου και το παρέλαβα 15 Ιουλίου. Είχα πάει και ΕΤΕΑ αλλά δεν με άρεσε ο τρόπος εξυπηρέτησης εκεί.

Δυστυχώς θα πρέπει να περιμένεις για dsg 3 μήνες το λιγότερο εκτός αν άλλαξαν τα δεδομένα στα dsg και έχουν ετοιμοπαράδοτα τώρα.

Το αμάξι το πήγα χτες στις 3 το μεσημέρι και ήταν έτοιμο σήμερα το πρωί στις 10. Αυτό ήταν κάτι πολύ ασήμαντο σαν πρόβλημα που βγάζουν τα σωληνάκια του climatic. Aσήμαντη παιδική ασθένεια θα έλεγα.

Στις 4 κλείνει το συνεργείο και δεν προλάβαινα για να το πάρω χτες. Θα πάω να το πάρω αύριο μεσημέρι γιατί λόγω δουλειάς δεν μπόρεσα σήμερα.

Τώρα που το λές σκέφτομαι να τους πώ να μου κάνουν την αναβάθμιση εγκεφάλου για να μην τρέχω στην άλλη άκρη ξανά, στο Καλοχώρι είναι το συνεργείο και μένω Καλαμαριά.

Έμαθα ότι βγήκε το update που λύνει το πρόβλημα στο ρελαντί. Εμένα δεν με παρουσίασε τέτοιο πρόβλημα αλλά καλό θα ήταν να την κάνω την αναβάθμιση.

ΥΓ. Και στην ΕΤΕΑ το ίδιο θα σε πούν. 3-4 μήνες.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλό θα ήταν να κάνεις και την αναβάθμιση να μην έχεις πρόβλημα. Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Από τιμή τα ίδια σου είπανε και στην ΕΤΕΑ; Μου είπανε στον Μανδύλα ότι έχουν ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο αυτόματο αλλά μάλλον θα περιμένω την παραγγελεία γιατί με ενδιαφέρει το λευκό περισσότερο και ελπίζω η καινούρια παραλαβή θα έχει ήδη την αναβάθμιση αν και αφού με καθυσήχασες ότι δεν είναι σημαντικό πρόβλημα έχει μικρή σημασία!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, καλό θα ήταν να κάνεις και την αναβάθμιση να μην έχεις πρόβλημα. Σ ευχαριστώ για τις πληροφορίες. Από τιμή τα ίδια σου είπανε και στην ΕΤΕΑ; Μου είπανε στον Μανδύλα ότι έχουν ένα ετοιμοπαράδοτο μαύρο αυτόματο αλλά μάλλον θα περιμένω την παραγγελεία γιατί με ενδιαφέρει το λευκό περισσότερο και ελπίζω η καινούρια παραλαβή θα έχει ήδη την αναβάθμιση αν και αφού με καθυσήχασες ότι δεν είναι σημαντικό πρόβλημα έχει μικρή σημασία!

Μην ανησυχείς φίλε. Αυτά είναι ψιλοπροβληματάκια. Μηχανικά το αυτοκίνητο σπέρνει.

Όλα τα καινούργια βγάζουν παιδικές ασθένειες. Μην πάρεις το μαύρο. Βράζει.

Μπήκα σε κόκκινο να φανταστείς και μετά στο δικό μου το λευκό και ένειωσα μεγάλη διαφορά γιατί αντανακλάνε οι ακτίνες του ήλιου.

Στο μαύρο άστα να πάνε. Εκτός αν θές να καίς air condition συνέχεια.

Ο Μανδύλας είναι αυτός που έχει την cosmocar, τον εμπιστεύομαι περισσότερο και μου έκανε και καλύτερη τιμή από τον ΕΤΕΑ και δώρο τον συναγερμό.

Και από τα 600 ευρώ έξοδα φακέλου μου το κατέβασε στα 250 μόνο.

Υ.Γ Με το άσπρο γλυτώνεις άπειρα πλυσίματα πίστεψέ με. Γιατί και το προηγούμενο το hyudai αccent μου ασπρο είναι.

Edited by GERAKI123
Link to comment
Share on other sites

full για άσπρο τότε! φαίνονται και καλύτερα οι γραμμές του αυτοκινήτου! και φιμέ τζαμάκι θα τα σπάει! εμένα μου είπε θα μου κάνει δώρο τις 16' ζαντες και το park pilot. απαραίτητα πιστεύω! είδες το ηχοσύστημα-navi που έχει περάσει στο αμάξι που έχουν για τεστ ντράιβ? αλλά θα ανέβει πολύ η τιμή του μετά...900Ε είναι πολλά!

Link to comment
Share on other sites

Πολύ καλή προσφορά.

Δεν ήταν τοσο χάλια τα πράματα στην Ελλάδα τότε. Η κρίση αναγκάζει σε καλυτέρες προσφορές.

Εγώ είχα πάει μέσα Μάρτη και το έκλεισα Απρίλιο. Και γώ σκέφτομαι να βάλω μεμβράνες και θα δείχνει τέλεια με το άσπρο. Ωραίο αλλά ακριβό το navi.

Aυτό με το μπέζ δερμάτινο σαλόνι λές;

Έχουν πολυ ακριβό έξτρα εξοπλισμό.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ειμαι κολλημενος VW-αγκιτης ουτε τπτ αλλο!

Μ αρεσει να λεω τα πραγματα οπως ειναι!

Μ αρεσειτο polo tsi και το punto evo !

Μιλαμε παμτα για υπερτροφοδοτουμενα οποτε το punto θα εχει 135ps...

Eιναι πολυ οικονομικο....σταθερο και στιβαρο αμαξι...!και με ροπη αρκετη!!!

Γνωμη μου ειναι το evo...εαν δεν ειχε το Polo dsg!!!!

Κατι αλλο....αν δεν σ αρεσει το punto evo...ιδιο και χωρις προβληματα μεχριο τωρα ειναι το MI.to!

Link to comment
Share on other sites

Ναι, το γκρι με το μπεζ σαλόνι! Πανάκριβα τα έξτρα ναι. ¶κου το body kit 1800Ε! Έλεος! Τέλοςπάντων, καλοτάξιδο σου εύχομαι το πολάκι σου και σε 3 μηνάκια θα έχει και δίδυμο αδερφάκι. :p

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω φίλε Τάκη το Μιτο έχει 5 ταχύτητες και αυτό ε; Ωραίο αμάξι αλλά dsg7 rules! και γύρω στο χιλιάρικο πιο φθηνό θα μου βγει το πόλο. Τι παίζει με τα άλφα ρομέο όσον αφορά τα σέρβις; είναι σαν της φίατ; και επειτα χαλιέμαι γιατί όπως έγραψα ήδη "στον περιφερειακό με το dsg θα πηγαίνω οικονομικότατα με 7η και 140 και αθόρυβα ενώ με τα ιταλικά θα έχω μόλις 5η (η έκδοση me ta 135hp)και θα μου παίρνει και τα αυτιά!"

Link to comment
Share on other sites

Νομίζω φίλε Τάκη το Μιτο έχει 5 ταχύτητες και αυτό ε; Ωραίο αμάξι αλλά dsg7 rules! και γύρω στο χιλιάρικο πιο φθηνό θα μου βγει το πόλο. Τι παίζει με τα άλφα ρομέο όσον αφορά τα σέρβις; είναι σαν της φίατ; και επειτα χαλιέμαι γιατί όπως έγραψα ήδη "στον περιφερειακό με το dsg θα πηγαίνω οικονομικότατα με 7η και 140 και αθόρυβα ενώ με τα ιταλικά θα έχω μόλις 5η (η έκδοση me ta 135hp)και θα μου παίρνει και τα αυτιά!"

Συμφωνα με γνωστο περιοδικο η μεση καταναλωση του Punto evo 135 ps ειναι μολις 5.6lt/100

ενω του Punto evo 105ps ειναι 5.7lt/100

ΕΙναι σαφες οτι τα περισσοτερα ps ξεκουραζουν το ταξιδι!

Επισης βρηκα οτι το polo tsi εχει μεση λαταναλωωση 5.5lt/100..

οποτε νομιζω δεν ειναι και τοσο τραγικη η διαφορα!!!

Προσωπικα...απο ομορφια θα επαιρνα MITO νομιζω ειναι πολυ φρεσκια και νεανικη!

Αλλα απο αισθηση κιβωτιου το dsg εχει πολλα bonus!

Link to comment
Share on other sites

Η κατανάλωση βέβαια είναι εικονικότατη! στο test drive μου με το πόλο έβγαλα μέση 7,5 και στο punto evo με τα 135 αλογα έβγαλα 9,1! μπορεί να το ζόρισα λίγο παραπάνω για να το ευχαριστηθώ το punto αλλά πιστεύω έτσι θα το οδηγάω. :) Τώρα θα μου πεις, μπορεί να ξοδευω πιο πολλά σε βενζίνη και σε φόρους με το 1,4 multiair αλλά με τα ακριβά service της WV σε βάθος δέκα χρόνων θα ισοσταθμίζονται τα έξοδα μου!

Link to comment
Share on other sites

polo dsg tsi ΑΛΛΑ να κανεις παραγγελια μιας και προβλημα δεν θα εχεις με τα σβησιματα κτλ αλλα και με το dsg θα εισαι σιγουρος οτι θα εχεις τις λιγοτερες πιθανοτητες να εχεις καποιο προβληματακι με τον ηχο. Οπως εγινε με το golf και το dsg 7 τα καινουρια ουτε ακουγωνται ουτε εχουν ανωμαλιες που ειχαν πριν ενα χρονο τα πρωτα ...Γενικα η vw το πρωτο 3μηνο κανει beta τεστερς τους αγοραστες και μετα βελτιωνει τα ψεγαδια..... αν και εδω μιλαμε για κωμικοτραγικο γεγονος ...(σβησιμο) ...

Σερβις να κανεις ανα οσο λεει η αντιπροσωπεια... διοτι δεν υπαρχει κανενας λογος να κανεις νωριτερα αλλαγες λαδιων κτλ... τα λαδια αυτα δεν χανουν τα χαρακτηριστηκα τους και ειναι πολυ ανθεκτικα .Μην ακους μουφες...

Καλη αγορα και καλο στρωσιμο..και 95αρα ...γιατι και εκει θα σου πουν διαφορα... παρε και ενα vagcom να βλεπεις και μονος σου οτι χρειαζεσε

Link to comment
Share on other sites

Για το νέο Polo ποια έκδοση κάνει; Γιατί έχω πάει στο site της Rosstech και έχει πολλές εκδόσεις και δε ξέρω ποια είναι η σωστή...

Επίσης τι ακριβώς χρειάζεται εκτός από το laptop για να μπορέσεις να συνδέσεις το αμάξι σου στο VAG-COM;

Edited by Z3RatuL
Link to comment
Share on other sites

Σας ευχαριστώ όλους παιδιά για τη βοήθεια και τη συμμετοχή εδώ. Έχω παραγγείλει σήμερα το πολάκι μου, λευκό με dsg, 16' ζαντες και φώτα bi-xenon me led ημέρας! κάπου στο Νοέμβριο θα το έχω στα χέρια μου!

Link to comment
Share on other sites

Απο οσο θυμαμαι το Φιατ evo 1.4 ακομη δεν βγαινει σε αυτοματο. Το dualogic (6 ταχυτητες νομιζω) της fiat δεν ειναι βεβαια σαν το dsg (επτα ταχυτητες). Αλλα η φιατ εχει εππειρια σε αυτοματα σασμαν και η μηχανη ειναι αποδοτικη και οικονομικη. Προσωπικα λογω αυτοματου πηρα το Polo 1.2 tsi DSG-7 και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Οπως ενθουσιασμενη ειναι και η γυναικα μου που ειχε παρει με φοβο το ντεμπραγιαζ και δεν οδηγουσε παρολο που ειχε διπλωμα. Μετο αυτοματο polo πεταει και αυτη!

Καλημέρα παιδιά,

Έχω γραφτεί εδώ και λίγες μέρες στο κλαμπ γιατί σκέφτομαι πολύ σοβαρά την αγορά του πόλο 1,2 tsi highline me dsg. Με καλύπτει και εμφανισιακά και από πλευράς αίσθησης στο τιμόνι και ροπής. Είμαι 26 χρ. και το αυτοκίνητο που θέλω να αγοράσω πρόκειται να το κρατήσω για πολύ καιρό γι αυτό το λόγο θέλω να είναι καλή έκδοση, από καλή εταιρία και να μην δίνω πολλά λεφτά σε βελτιώσεις, σέρβις και διάφορα άλλα. Είμαι διατεθιμένος να δώσω γύρω στα 18 χιλιάρικα.

Καθως τον προηγούμενο μήνα είχα καταλήξει στο πόλο, τώρα που ήρθε η ώρα της απόφασης έχω αρχίσει να ψάχνω για τον περιβόητο κινητήρα και τα πολλά προβλήματα που έχει δημιουργήσει σε μερικούς από εσάς με αποτέλεσμα να είναι λογικό να στρέφομαι και σε άλλα αυτοκίνητα με καινούριους κινητήρες όπως το Punto Evo 1,4 Multiair 135hp το οποίο έχω κάνει επίσης τεστ ντραϊβ και με άφησε ικανοποιημένο.

Αναγνωρίζω τα εξής δεδομένα για την επιλογή ανάμεσα σε αυτά τα 2:

1) και οι δύο κινητήρες είναι καινούριοι με αποτέλεσμα να είμαστε πειραματόζωα όποια επιλογή και αν κάνω. και στις 2 περιπτώσεις υπάρχει το ρίσκο.

2) από τη μια είναι δεδομένα τα προβλήματα του tsi στα αυτοκίνητα που έχουν πουληθεί και είναι ανασταλτικός παραγοντας να το αγοράσω αλλά από την άλλη έχουν περάσει κάποιες παρτίδες παραγωγής ήδη και ελπίζω οι νέες παραγγελείες να είναι πιο βελτιωμένες.

3) το πούντο έβο δεν έχει πουλήσει αρκετά για να υπάρχουν σαφή δείγματα του κινητήρα του και το φόρουμ του που έριξα μια ματιά δεν είναι τόσο οργανωμένο όσο αυτό εδώ με αρκετούς χρήστες για να υπάρχει αντιπροσωπευτικό δείγμα.

4) έχω την εντύπωση ότι η συντήρηση του punto θα είναι πιο οικονομική από αυτή του polo αλλά από την άλλη το punto θα καίει περισσότερη βενζίνη.

5) όλα αυτά τα αναφέρω στο φόρουμ του πόλο οπότε είναι λίγο δύσκολο να υπάρχει αντικειμενική άποψη. Ωστόσο, θα ήθελα τη γνώμη από τους κατόχους του tsi! Help!

Φιλικά, Γιάννης

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.