Jump to content
kentavrosr

Vw Scirocco 2.0 R-Line Vs Mini John Cooper Works

vw scirocco 2.0 r-line vs mini John Cooper Works  

1 member has voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Απολύτως λογικό επειδή τους ενώνει το ενδιαφέρον για το ίδιο μοντέλο και δεν γράφονται ποστ περί κουβάδων, πλακουτσωμένων Golf κλπ.

χαχαχαχχαχ

ε μα με αυτα που ακους εδω μεσα καραφλιαζεις..

scirocco --> coupe/sportif

golf ---> συντηρητικο hatch...

σχεδιαστικα παντα.. και οχι οτι το γκολφ δεν εχει σπορ εμφανιση..αλλα με τις σωστες παντα πινελιες..

το σιροκο κυκλοφορει περισσοτερο γιατι οι περισσοτεροι που ηθελαν εμφανισιακα κατι σπορ στη μεταβαση απο γκολφ 5... πηγαν σε σιροκο..

οντοπικ... αλλη φαση το ενα αλλη το αλλο

οπως ειπε καποιος πολλα λεφτα το worx... αλλα στριβει πολυ καλα το ατιμο ειδικα σε κλειστα κομματια...καρτακι

το ροκο πιο ολοκληρωμενο λιγο..

Link to comment
Share on other sites

Sorry για το Super-duper-καρα-offtopic μου, αλλά: Scirocco 122 λευκό με γυάλινη οροφή βλέπεις συχνότερα απ'ότι βλέπεις ταξί. thumbsdown.gif

Αν έπρεπε να έδινα τα λεφτά μου για ένα από τα δύο, τότε θα έπαιρνα το Cooper και το λέω επειδή τα έχω οδηγήσει και τα δύο (το Rocco 1,4 160ps και το Cooper S 175ps). Το πλαίσιο και το τιμόνι του Cooper είναι πολύ πολύ καλύτερα.

Τώρα αν μου τα έδιναν έτσι, θα έπαιρνα οποιοδήποτε μιας το ένα έχει τα X,Y,Z θετικά ενώ το άλλο τα A,B,C.

*Απλά κάντε τον κόπο να κάνετε ένα test drive με ένα Cooper και θα δείτε τι αυτοκινητάρα είναι!

Link to comment
Share on other sites

Sorry για το Super-duper-καρα-offtopic μου, αλλά: Scirocco 122 λευκό με γυάλινη οροφή βλέπεις συχνότερα απ'ότι βλέπεις ταξί. thumbsdown.gif

Αν έπρεπε να έδινα τα λεφτά μου για ένα από τα δύο, τότε θα έπαιρνα το Cooper και το λέω επειδή τα έχω οδηγήσει και τα δύο (το Rocco 1,4 160ps και το Cooper S 175ps). Το πλαίσιο και το τιμόνι του Cooper είναι πολύ πολύ καλύτερα.

Τώρα αν μου τα έδιναν έτσι, θα έπαιρνα οποιοδήποτε μιας το ένα έχει τα X,Y,Z θετικά ενώ το άλλο τα A,B,C.

*Απλά κάντε τον κόπο να κάνετε ένα test drive με ένα Cooper και θα δείτε τι αυτοκινητάρα είναι!

χαχαχαχαχαχαχα,συμφωνώ με τον φίλο και ιδίως στην 1η του πρόταση.

Και εγώ το Cooper θα διάλεγα.

Για έναν φίλο που είπε ότι τα Cooper τα οδηγούν γυναίκες απο τα Β.Π., νομίζω πως το ίδιο θα λέγαμε και για τα Golf και ιδίως για τα Scirocco που είπε ο φίλος παραπάνω στη 1η του πρόταση!

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα που κολλαει το οτι βλεπεις σιροκο με γυαλινη οροφη πιο συχνα και απο ταξι!

αυτο προφανως σημαινει οτι ειναι το Νο. 1 σε επιτυχια πωλησεις στον ομιλο .... :)

sorry golf :p

Link to comment
Share on other sites

δεν καταλαβα που κολλαει το οτι βλεπεις σιροκο με γυαλινη οροφη πιο συχνα και απο ταξι!

αυτο προφανως σημαινει οτι ειναι το Νο. 1 σε επιτυχια πωλησεις στον ομιλο .... ;)

sorry golf :p

Σαφώς και όχι. Tο Golf είναι αυτοκίνητο με ΙΣΤΟΡΙΑ και ποτέ ένα Scirocco δεν θα καταφέρει να την επισκιάσει. Τώρα για τις πωλήσεις... τι να πω, ένα τρίθυρο κοφτό Golf είναι κατά την άποψή μου και προς Θεού.... hell no coupe! Απο που κι ως που το Rocco Coupe? Τα παλιά το Rocco ναι, τα έλεγες Coupe, το καινούριο όμως όχι!

Link to comment
Share on other sites

δεν θα επισκιασει εννοειται το γκολφ! το γκολφ εχει ιστορια με τα θετικα του και τα αρνητικα του..οπως ολα τα αυτοκινητα!

και το σιροκο ομως οταν βγηκε τοτε ειχε κανει ντορο.. οπως και το κοραντο.. ;)

το τριθυρο κοφτο γκολφ ειναι λιγο αστειο σαν περιγραφη! γιατι οτι αμαξι και αν κοιταξεις μοιαζει με τα αλλα ...

αλλωστε στη σχεδιαστικη κατηγορια που ανηκει το σιροκο και το μεγακν και το νεο gtc εχουν πολλα κοινα...

γιατι το πεζο το rcz μοιαζει με τ παλιο ΤΤ...δεν εχει να λεει κατι αυτο.... :S :S :S

Link to comment
Share on other sites

δεν θα επισκιασει εννοειται το γκολφ! το γκολφ εχει ιστορια με τα θετικα του και τα αρνητικα του..οπως ολα τα αυτοκινητα!

και το σιροκο ομως οταν βγηκε τοτε ειχε κανει ντορο.. οπως και το κοραντο.. ;)

το τριθυρο κοφτο γκολφ ειναι λιγο αστειο σαν περιγραφη! γιατι οτι αμαξι και αν κοιταξεις μοιαζει με τα αλλα ...

αλλωστε στη σχεδιαστικη κατηγορια που ανηκει το σιροκο και το μεγακν και το νεο gtc εχουν πολλα κοινα...

γιατι το πεζο το rcz μοιαζει με τ παλιο ΤΤ...δεν εχει να λεει κατι αυτο.... :S :S :S

Αν και δεν καταλαβαίνω ακριβώς που εστιάζεις την κουβέντα, μπορώ να πω ότι το Rocco μου αρέσει, θα το έπαιρνα γενικότερα σαν αυτοκίνητο και ειδικά η τιμολογιακή πολιτική της Kosmocar είναι super!

Τώρα το RCZ ναι, φέρνει σε ΤΤ mk1 αλλά δεν παύει να είναι ένα 308 (εσωτερικό, κινητήρες) και σαφώς είναι Coupe! Το Rocco δεν το λες κουπέ, αυτό λέω και παραπάνω.

Για να είμαι ειλικρινείς, είναι όντως ένα τρίθυρο Golf με διαφορετικό πίσω μέρος αλλά το έχουν κάνει πολύ πετυχημένα και το αποτέλεσμα είναι όμορφο!

Link to comment
Share on other sites

θελω να πω οτι δεν μπορεις να πεις οτι το σιρομκο ειναι ενα γκολφ ετσι και αλλιως και λιγο απο δω και λιγο απο εκει!!!

ολα μοιαζουν μεταξυ τους!!πλακα κανουμε τωρα ρε παιδια...

ο κωλος καμια σχεση.. πρωτον..

και στη τελικη και το νεο πολο ειναι ενα πιο μικρο γκολφ! ολα πρεπει να τα συγκρινουμε με το γκολφ ? ;):p

συν το οτι στην αγορα πρωτα βγηκε το σιροκο.. αρα μηπως το γκολφ μοιαζιε σε ενα πιο συμαζεμενο σιροκο ? πιο σουλουπωμενο ? χαχαχαα :)

δεν εχει νοημα να τα συγκρινουμε..

Link to comment
Share on other sites

το scirocco εχει 8000 λιγοτερο... εστω οτι εχεις ενα works και ενα scirocco που του εχεις ριξει επανω 8000 ευρω για να φτασει την αξια του works.. αν τα δεις στο δρομο το works δε θα το παρατηρησεις γιατι με 8000 ευρω ριχνεις 2000 σε μη καγκουριστικες εμφανησιακες αλλαγες και με αλλα 6 χιλιαρικα το κανεις big tυrbo με 450 περιπου αλογα.. οποτε στα ιδια λεφτα εχεις ενα αμαξι ναι μεν καλο με 210 αλογα αλλα παλι παραμενει δειγμα αυτοκινητου ..(ειναι πολυ μικρο ρε αδερφε :getlost: ) και απο την αλλη ενα φουσκωμενο scirocco με 450 αλογα.. απο στησιμο δε κανω αναφορα.. διαφορετικο στησιμο το καθενα αλλα εξισου καλα στιμενα..

Link to comment
Share on other sites

το scirocco εχει 8000 λιγοτερο... εστω οτι εχεις ενα works και ενα scirocco που του εχεις ριξει επανω 8000 ευρω για να φτασει την αξια του works.. αν τα δεις στο δρομο το works δε θα το παρατηρησεις γιατι με 8000 ευρω ριχνεις 2000 σε μη καγκουριστικες εμφανησιακες αλλαγες και με αλλα 6 χιλιαρικα το κανεις big tυrbo με 450 περιπου αλογα.. οποτε στα ιδια λεφτα εχεις ενα αμαξι ναι μεν καλο με 210 αλογα αλλα παλι παραμενει δειγμα αυτοκινητου ..(ειναι πολυ μικρο ρε αδερφε :thumbsup: ) και απο την αλλη ενα φουσκωμενο scirocco με 450 αλογα.. απο στησιμο δε κανω αναφορα.. διαφορετικο στησιμο το καθενα αλλα εξισου καλα στιμενα..

Kai οσο συνεχιζετε η κουβεντα βγαινουν και αλλα!Ριχνεις 8 χιλιαδες στο scirocco που δεν προκειται να τα παρεις ποτε πισω...Μετα για να το πουλησεις ακομα πιο δυσκολα γιατι θα ειναι ενα βελτιωμενο αμαξι που δεν εμπιστευετε καποιος ξενος οπως και εσυ και εγω οταν θες να παρεις ενα αμαξι το θες μαμα οσο γινετε για να εισαι πιο σιγουρος!Το Works αντιθετα 1600-στυλατο και μαμα ή αντε 1ο σταδιο θα πωληθει σχετικα ευκολα και με περρισοτερα λευτα!Ολα αυτα ειναι αλυσιδα..Οποτε ο καθενας κανει τις επιλογες του...

Edited by Golf_Mk2
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.