Jump to content
Panosz

Παραλαβη Golf

Recommended Posts

new_lol.gif

Υπάρχει πράγματι τέτοια ρύθμιση μέσω vag-com.

Εμένα που έχει DCC ανάρτηση εκτός από την σκληρότητα της ανάρτησης αλλάζει και η σκληρότητα του τιμονιού από το κουμπί μπροστά από τις ταχύτητες (comfort,normal,sport).

633667450275101415_test_vw_scirocco_900_24.jpg

το DCC αξιζει κ το τελευταιο ευρο που κοστιζει!

σαν να εχεις 3 διαφορετικα αυτοκινητα σε 1, κ ειδικα η comfort για τους ελληνικους δρομους ειναι χαρμα!

Link to comment
Share on other sites

H αναμονη ελαβε τελος σημερα.

Παρελαβα το καταλευκο Golf MK6 TSI 1.2 εξοπλισμο Generation + προβολακια ομιχλης. Kαθως υποπτευομαι οτι δεν υπαρχουν πολλα μελη με αυτο το μοτερ θα ηθελα να κανω μια ουδετερη "first look" παρουσιαση.

ΓΕΝΙΚΕΣ ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ.

Η αληθεια ειναι πως το ειχα υποτιμησει πολυ το Golf. Καθοτι το ηθελα για δευτερο αυτοκινητο, τo κριτηριο μου για (πριν) την αγορα του ηταν οτι μου αρεσε εμφανισιακα, ηταν Γερμανικο, αξιοπρεπες τετραπορτο που δεν ενοχλουμαι να κυκλοφορω. Δεν εψαξα πολυ , ουτε εξοπλισμο , ουτε εδωσα βαση στα μικροτσιμπολοιδια που εχει μεσα.Απλα ηθελα να παρω ενα Golf.

Σημερα που το παρελαβα, μου εκανε εντυπωση (ως κατοχος μεγαλυτερου και πολυ ακριβοτερου οχηματος) το ποσο σοβαρο αμαξι ειναι το Golf (oxι το 1.2 αλλα γενικα σαν αμαξι). Τελικα υπαρχει λογικη εξηγηση που ο κοσμος δινει 20-25 χιλιαρικα για να το παρει.

ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ: Aπο το μοτερ δεν εχω απαιτησεις. Απλα να ειναι ευχαριστο...χαιρομαι που το αμαξι το πετυχαινει αυτο. Σε αντιθεση με το test drive, το δικο μου αμαξι δεν εχει καθυστερηση στην αποκριση. Ειναι ικανοποιητικο στα χαμηλα και φουσκωνει ομοργα στα μεσαια. Στα ψηλα δεν το οδηγησα καθολου...θα μαθω σε κανεναν μηνα που θα εχει πατησει μερικα χιλιομετρα. Η ουσια ειναι οτι ΑΝ ΞΕΡΕΙΣ ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΛΕΞΕΣ αυτο το μοτερ , δεν θα σε πουλησει. Ειναι πολυ πολυ καλο. Αν ομως αγοραζα το Golf για πρωτο αυτοκινητο (να κανω και το κεφι μου) δεν θα ηταν αυτο το μοτερ η επιλογη μου.

ΧΩΡΟΙ - ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

Πολυ καλοι χωροι. Ο εξολισμος με εντυπωσιασε (και γιαυτο μαλλον ειναι και σχετικα ακριβο ακομη και στην βασικη κατηγορια) εχοντας τους ηλεκτρικους καθρεπτες , θερμαινομενους καθρεπτες, cruise control, διζωνικο κλιματισμο, συστηματα απενεργιποιησης αεροσακων , isofix, προτεινομενη ταχυτητα πισω και διαφορα αλλα που δεν θυμαμαι. Το πορτπαγκαζ μεγαλο , μπαινουν και τα δυο καροτσια των μωρων κτλ...

Εμφανισιακα εχω παθει σοκ. Μου αρεσει ακομη πιο πολυ τωρα που το βλεπω συνολικα

ΤΙ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕ

Αισθηση τιμονιου: Καπως , ασαφης. Δεν αρμοζει σε τετοια κατασκευη και δεν ειναι ακριβως αυτο που ηλπιζα να ειναι. Θα αποκτησω πιο ουσιαστικη αποψη σε λιγες μερες.

Η ταπα της βενζινης λεει Super Unleaded 95 RON/`premium quality. Η σουπερ η δικη μας ειναι 98 οκτανια. Γιατι αυτο λεει 95 Super Aμολυβδη? Μηπως η απλη η δικη μας κανει?

Παντως νομιζω πως ακουω πυρακια στην 2α απο 1300σαλ μεχρι 2000σαλ. Δεν μπορω να το αποφυγω με τιποτα ακομη και να αλλαξω πιο ψηλα ακουω το κρκρκρκκρκρκρκρ που κανει ενα αυτοκινητο οταν βαραει πυρακια στα χαμηλα. Η βενζινη ομως ειναι τεσταρισμενη. Μηπως τα TSI κανουν αυτον τον ηχο γενικοτερα?

Αυτα προς το παρον...θα τα λεμε συχνα γιατι δεν ξερω απο VW και ελπιζω να με βοηθησετε να μαθω.

καλοριζικο κ καλοταξιδο φιλε, να το χαρεις στο max! :)

95αρα ειναι 100% οκ

Link to comment
Share on other sites

το DCC αξιζει κ το τελευταιο ευρο που κοστιζει!

σαν να εχεις 3 διαφορετικα αυτοκινητα σε 1, κ ειδικα η comfort για τους ελληνικους δρομους ειναι χαρμα!

Εγώ μετά το χαμήλωμα δεν το χρησιμοποιώ πλέον το Comfort. sillyhorse1rb5.gif

Link to comment
Share on other sites

Είμαι dealer στην επαρχία.

Είναι ίδιες με του highline μόνo που στο εσωτερικό των ακτίνων έχει μια φλούδα ανθρακί χρώματος που κάνει φοβερή αίσθηση. Δεν σκέφτηκα να το βγάλω φωτό και τώρα δεν έχω στην έκθεση.

αυτή :

sqzybgbm0kgrhqiokjqet6k.jpg

??

Link to comment
Share on other sites

Εχω καταλαβει οτι εισαι ο "κος.Αντιλογος" του φορουμ εσυ.

Και ΑΤΟS & Accent κυκλοφορουν ευρεως...και για αυτα καλα σχολια γινονται επι το πλειστον. Δεν ζω σε αλλο κοσμο μεγαλε, γι'αυτο ενω μπορουσα να παω σε κατι οικονομικοτερο , ηθελα οπωσδηποτε Golf , αν αυτο σου λεει κατι.

Απλως , ηθελα να πω , οτι ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΟ των προσδοκιων μου. Οπως σου εγραψα πιο πανω , δεν το εψαξα πολυ(ουτε τον εξοπλισμο δεν ηξερα). Απλα ηθελα Golf.

(Την βλεπω την δουλεια, εμεις οι δυο θα γινουμε το trademark του φορουμ)

Σε ευχαριστω για τις ευχες σου!! Θα το χαρω οσο πιο πολυ μπορω

Edited by Speedy
αφαιρεση post
Link to comment
Share on other sites

Οι ζαντες ειναι ωραιες ρε Speedy...αλλα αν τις γρατζουνισεις...ΔΕΝ επιδιορθωνονται με χρωμα και βερνικι γιατι εχουν αυτο την "gloss painting" φλουδα απο πανω.

Link to comment
Share on other sites

γουαι? τερματιζει?

Άμα πέσω σε μεγάλη λακκούβα κυρίως σε στροφές γλύφει ελάχιστα το λάστιχο στο πλαστικό κάτω από τα μπροστά φτερά (η απόσταση μεταξύ θόλος και λάστιχου μετά το χαμήλωμα είναι 1-1,5 δάχτυλο). Για αυτό το βάζω εκτός πόλης μόνο στο Sport. Έτσι και αλλιώς εκτός πόλης θέλω να γίνεται πιο στιβαρό το τιμόνι μου.

Edited by STELIOS_GOLF 6 TSI
Link to comment
Share on other sites

Οι τουρμπινες στα TSI (και στο 1.2) ψυχονται με νερο , λαδι ή και τα δυο?

Μπορει καποιος να μου πει με σιγουρια?

Στα 1,4 TSI 122 ίππων το τούρμπο ψύχεται με νερό.

Στα 1,4 TSI 140-170-160 ίππων το τούρμπο ψύχεται με λάδι.

Στα 1,2 TSI 102 ίππων το τούρμπο ψύχεται με νερό+λάδι (ξεχωριστά βέβαια).

Link to comment
Share on other sites

¶μα πέσω σε μεγάλη λακκούβα κυρίως σε στροφές γλύφει ελάχιστα το λάστιχο στο πλαστικό κάτω από τα μπροστά φτερά (η απόσταση μεταξύ θόλος και λάστιχου μετά το χαμήλωμα είναι 1-1,5 δάχτυλο). Για αυτό το βάζω εκτός πόλης μόνο στο Sport. Έτσι και αλλιώς εκτός πόλης θέλω να γίνεται πιο στιβαρό το τιμόνι μου.

λογικα στο ιδιο υψος περιπου πρεπει να ειμαστε, ισως πιο χαμηλο ακομα εσενα

εγω βαζω comfort στην πολη γιατι αλοιως στις λακουβες κοπαναει παρα πολυ

sport μονο οταν θελω να παιξω σε στροφες, sport τα σπαει πολυ ομως, σαν καρτ γινεται και το τιμονι αλλαζει αισθητα

Link to comment
Share on other sites

λογικα στο ιδιο υψος περιπου πρεπει να ειμαστε, ισως πιο χαμηλο ακομα εσενα

εγω βαζω comfort στην πολη γιατι αλοιως στις λακουβες κοπαναει παρα πολυ

sport μονο οταν θελω να παιξω σε στροφες, sport τα σπαει πολυ ομως, σαν καρτ γινεται και το τιμονι αλλαζει αισθητα

:good:

Link to comment
Share on other sites

Εχω μερικες αποριες. :rolleyes: Πχ στο δικο μου που ειναι 1800 εχει λαδι για λιπανση και νερο για ψυξη.

Στα 1,4 TSI 122 ίππων το τούρμπο ψύχεται με νερό...δεν παει λαδι για λιπανση???

Στα 1,4 TSI 140-170-160 ίππων το τούρμπο ψύχεται με λάδι...και το ιδιο λαδι λιπαινει κιολας???

Στα 1,2 TSI 102 ίππων το τούρμπο ψύχεται με νερό+λάδι (ξεχωριστά βέβαια)...αυτη η περιπτωση ειναι πιστευω σαν την δικια μου...

1) Σωστά κατάλαβες wink.gif, μόνο νερό ψύχει το τούρμπο.

2) Ακριβώς έτσι wink.gif, το ίδιο λάδι λιπαίνει + ψύχει.

3) Δεν είμαι σίγουρος για τον 1800 τούρμπο του Golf 4, αλλά μάλλον έτσι όπως το λες είναι. biggrin.gif

Link to comment
Share on other sites

Οποτε παιδια , αυτο σημαινει πως μετα απο κρυο ξεκινημα, δεν αρκει να πιασω θερμοκρασια νερου (90 βαθμους) για να μπορεσω να "τουρμπισω" αλλα θα πρεπει να περιμενω επιπλεον ωρα για να ζεσταθει και το λαδι??

Link to comment
Share on other sites

Οποτε παιδια , αυτο σημαινει πως μετα απο κρυο ξεκινημα, δεν αρκει να πιασω θερμοκρασια νερου (90 βαθμους) για να μπορεσω να "τουρμπισω" αλλα θα πρεπει να περιμενω επιπλεον ωρα για να ζεσταθει και το λαδι??

Το νερό ζεσταίνεται πιο γρήγορα απο το λάδι, και λόγο της σύστασής του αλλά και λόγο τριβής στην οποία υπόκειται!

Edited by ta6ape
ΛΑΘΟΣ
Link to comment
Share on other sites

Οποτε παιδια , αυτο σημαινει πως μετα απο κρυο ξεκινημα, δεν αρκει να πιασω θερμοκρασια νερου (90 βαθμους) για να μπορεσω να "τουρμπισω" αλλα θα πρεπει να περιμενω επιπλεον ωρα για να ζεσταθει και το λαδι??

Εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει πως όταν το νερό πάει 90C, η θερμοκρασία του λαδιού είναι κοντά στους 50C. Οπότε θα ήταν καλό να περιμένεις άλλα 5 λεπτάκια κατά τα οποία θα αρχίζεις να ανεβάζεις σιγά σιγά τις στροφές...

Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα το προσέχεις το αμάξι, ανταποκρίνεται και αυτό. Εγώ π.χ. που προσέχω τέτοιες λεπτομέρειες άλλαξα τουρμπίνα στα 9.000 km!!! sillyhorse1rb5.gif

Edited by midkin
Link to comment
Share on other sites

Εγώ προσωπικά έχω παρατηρήσει πως όταν το νερό πάει 90C, η θερμοκρασία του λαδιού είναι κοντά στους 50C. Οπότε θα ήταν καλό να περιμένεις άλλα 5 λεπτάκια κατά τα οποία θα αρχίζεις να ανεβάζεις σιγά σιγά τις στροφές...

Φίλε μου έχεις δίκιο: Το λάδι βράζει στους 200+ βαθμούς κελσίου, ενώ το νερό στους 100 βαθμούς!

Edited by ta6ape
ορθογρραφία...
Link to comment
Share on other sites

Όχι τίποτα άλλο αλλά άμα το προσέχεις το αμάξι, ανταποκρίνεται και αυτό. Εγώ π.χ. που προσέχω τέτοιες λεπτομέρειες άλλαξα τουρμπίνα στα 9.000 km!!! sillyhorse1rb5.gif

χαχαχ..ελα ρε μην το κανεις θεμα..ετυχε...αστοχια υλικου ητανε,κανονικα πρεπει να γινετε αυτο που ειπες με το λαδι.

Link to comment
Share on other sites

πάντως έχω παρατηρήσει ότι όσο είναι κρύος ο κινητήρας αν πάτε να το πατήσετε δεν έχει την ίδια απόδοση

σαν να προστατεύει το πρόγραμμα το αμάξι

έχει τεράστια διαφορά (θα έλεγα πολύ χοντρικά καμιά 50αριά άλογα)

Link to comment
Share on other sites

πάντως έχω παρατηρήσει ότι όσο είναι κρύος ο κινητήρας αν πάτε να το πατήσετε δεν έχει την ίδια απόδοση

σαν να προστατεύει το πρόγραμμα το αμάξι

έχει τεράστια διαφορά (θα έλεγα πολύ χοντρικά καμιά 50αριά άλογα)

Ναι πραγματι, εχει "καποια" προστασια. Καταλαβαινεις ομως οτι η μονη σιγουρη 100% προστασια για τα κεραμικα της τουρμπινας ειναι να ΜΗΝ λειτουργισει καθολου υποπιεση μεχρι την optimum θερμοκρασια λαδιου (70 με 80C). Το ιδανικο θα ηταν μεχρι εκεινη την θερμοκρασια να εμεναν ανοιχτα τα wgates ωστε να μην δημιουργειται πιεση, απο την αλλη ομως αν βρεθεις σε καποια αναγκη πχ να μεταφερεις καποιον σε νοσοκομειο, θα ηταν μεγαλο λαθος να βρισκοσουν με ενα αμαξι στα χερια σου το οποιο υπολειτουργει μεχρι να πιασει θερμοκρασια.

Γιάυτο πιστευω (προσωπικη αποψη) οτι οι εταιριες, βαζουν καποιες "ασφαλειες" με ελαφρως μειωμενη αποδοση στα κρυα ξεκινηματα και δεν περιοριζουν εντελως την πιεση σε μηδενικα επιπεδα.

Link to comment
Share on other sites

ομως αν βρεθεις σε καποια αναγκη πχ να μεταφερεις καποιον σε νοσοκομειο,

Αυτο ποσες φορες το σκεφτηκα..

Πας βαζεις μπροστα το αμαξι (αυτο κραταει ψηλα στροφες) και εσυ ξεκινας ταπα. κατα 50% πιστευω θα μπει safe mode.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παραλαμβάνω προς το τέλος του μήνα.

και να έρθει δεν θα το ταξινομήσω πριν 1/11/2010

Δείτε παρακάτω:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=forums&module=forums&section=findpost&pid=410795

Μπορεί κάποιος να το κυκλοφορεί με προσωρινές πινακίδες;

Το ΦΕΚ λέει κάτι για 3 ευρώ τη μέρα. Θα ρωτήσω και τον dealer.

προτιμώ να δώσω καμία 30ρια απο το να δίνω κοντά στα 80 κερατιάτικα μια ζωή

http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/3f/e4/4b/3fe44b361f82ddfb5d3c8c02264f8eac9f046482/application/pdf/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7.pdf

Link to comment
Share on other sites

Εγώ παραλαμβάνω προς το τέλος του μήνα.

και να έρθει δεν θα το ταξινομήσω πριν 1/11/2010

Δείτε παρακάτω:

http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?app=forums&module=forums&section=findpost&pid=410795

Μπορεί κάποιος να το κυκλοφορεί με προσωρινές πινακίδες;

Το ΦΕΚ λέει κάτι για 3 ευρώ τη μέρα. Θα ρωτήσω και τον dealer.

προτιμώ να δώσω καμία 30ρια απο το να δίνω κοντά στα 80 κερατιάτικα μια ζωή

http://www.minfin.gr/content-api/f/binaryChannel/minfin/datastore/3f/e4/4b/3fe44b361f82ddfb5d3c8c02264f8eac9f046482/application/pdf/%CF%80%CE%B5%CF%81%CE%B1%CE%AF%CF%89%CF%83%CE%B7.pdf

Μην αγχωνεσαι, απο 11 Οκτ μπηκε ηδη σε ισχυη το νεο καθεστως και μπορεις να το εκτελωνισεις κανονικα.

Εγω πληρωσα 80 ευρω τελη (1200κ.ε)

Link to comment
Share on other sites

Μην αγχωνεσαι, απο 11 Οκτ μπηκε ηδη σε ισχυη το νεο καθεστως και μπορεις να το εκτελωνισεις κανονικα.

Εγω πληρωσα 80 ευρω τελη (1200κ.ε)

Πώς προκύπτει το 80 ευρω; Βάσει ρύπων;

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.