exo_polo Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 εχω το ibiza fr με τα 150 αλογα μοντελο του 2010.με χαρα πηρα την αποφαση να βαλω σκαστρα ανοιχτου τυπου και ειπα να εμπιστυρω την revo αφου πηρα το τηλ απο την αντιπροσωπια μου..με λυπη εμαθα οτι το συγκεκριμενο μοτερ με τα 2 τουρμπο δεν παιρνει σκαστρα ανοιχτου τυπου γιατι υπαρχει σοβαρος κινδυνος να μπερδευει οπως μου ειπαν..και οταν τους προτεινα να βαλουμε ενα βαρελακι της BMC ας πουμε πχ στην εισαγωγη για λιγακι καλυτερο ηχο μου ειπαν οτι ουτε βαρελακια βγαινουν για αυτο το μοτερ και πως το μονο ψηλοπειραγμα που μπορω να κανω αν θελω για λιγακι καλυτερο ηχο ειναι μια φιλτροχωανη......το κακο ειναι οτι την ιδια απαντηση πηρα και απο αλλο μαγαζι που βελτιωνει seat στην δυτικη πλευρα της Θεσσαλονικης...δηλαδη να ακουμε το χαρακτηριστικο τσαφ και τσουφ δεν παιζει?????? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Γενικα το τσαφ και τσουφ και στα καινουρια μοτερ αλλα και στα 20vt ειναι απαγορευμενος καρπος. Στο δικο μου 20vt ειχα βαλει σκαστρα ανοιχτου τυπου,εκανε μεν το τσαφ,αλλα δεν δουλευε σωστα και εχανε σε αποδοση,οποτε και την εβγαλα. Οποτε δυστυχως την σκαστρα ανοιχτου τυπου πρεπει να την ξεχασεις φιλε μου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 20, 2010 Author Report Share Posted October 20, 2010 αυτο ακριβως καταλαβα και εγω και ξενερωσα πολυ...ηθελα τουρμπο ρε παιδι μου για να την ακουω την φαση..ξερεις "θελω να τ'ακουυυυωωωωωωω" που ελεγε και η διαφημηση της seat.αλλα τωρα αν ειναι να μπουμε σε μπερδεματα του μοτερ και τετοια και να εχουμε και προβληματα με εγγυηση αστο...εγω δεν καταλαβα το εξης...αντε πες η σκαστρα το μπερδευει το χαλαει εν παση περιπτωση δεν δουλευει!τελος! με το βαρελακι τι προβλημα εχουν ?? γιατι ντε και καλα να βαλω φιλτροχωανη και οχι βαρελακι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
salex Posted October 20, 2010 Report Share Posted October 20, 2010 Βρε δεν χρειάζεσαι σκάστρα ανοιχτού τύπου για να την ακούς. Αυτό που χρειάζεσαι είναι μια εισαγωγή κρύου αέρα με μια ελεύθερη φιλτροχοάνη στην άκρη της. Μετά, όταν το προγραμματίσεις, θα ακούς όχι μόνο τη σκάστρα αλλά και ολόκληρο το μοτέρ από την εισαγωγή σου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) Βρε δεν χρειάζεσαι σκάστρα ανοιχτού τύπου για να την ακούς. Αυτό που χρειάζεσαι είναι μια εισαγωγή κρύου αέρα με μια ελεύθερη φιλτροχοάνη στην άκρη της. Μετά, όταν το προγραμματίσεις, θα ακούς όχι μόνο τη σκάστρα αλλά και ολόκληρο το μοτέρ από την εισαγωγή σου. έτσι ακριβως,με χοάνη ακους σκασιματα,ρουφηγματα ,μοτερ κλπ σε όλο το φάσμα των στροφών Edited October 21, 2010 by DIMIV Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 (edited) αρχικα σου λενε βλακιες. μια χαρα κιτ εισαγωγης υπαρχει για το μοτερ σου απο την forge. μπορεις να βαλεις και οποιοδηποτε αλλο που εχει βγει για tsi φυσικα αλλα καλυτερα να βαλεις κατι που ειναι για το μοτερ σου. οπως λεει ο φιλος salex αν το προγραμματησεις θα αλαξει αρκετα ο ηχος. τελος μπορεις να βαλεις το spacer της forge αλλα χανεις οπως λενε οι ποιο πολυ λιγο σε αποδωση. το κιτ ειναι αυτο http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105&product=FMINDBOC και αυτο το spacer http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105&product=FMDV14TSI το οποιο μπαινει πανω στη μαμα σκαστρα. και αυτο ειναι intercooler http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105INT&product=FMINTBOC ΔΕΝ ξερω ισως μπορεις να βαλεις και απο s3 οπως τα αλλα tsi αλλα λογικα δεν μπορει να μπει γιατι ειναι διαφορετικη η μετοπη τελος στα vagoforum της seat θα βρεις παααααααααρα πολλες λυσεις Edited October 21, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Εμένα όταν ήταν μαμά το TSi μου, μόλις έβαλα την εισαγωγή της APR, αρχισε να ακούγεται αρκετά. Πάρε και ένα βίντεο μου, όπως ακούγεται από μέσα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Εμένα όταν ήταν μαμά το TSi μου, μόλις έβαλα την εισαγωγή της APR, αρχισε να ακούγεται αρκετά. Πάρε και ένα βίντεο μου, όπως ακούγεται από μέσα. δεν μπορει να μπει στα Ibiza tsi cupra/Fr εχουν την μπαταρια μπροστα δεξια και δεν μπαινει με τπτ. μονο στο polo gti Μπορει να μπει που εχει τη μπαταρια πισω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Ωχ, κατάλαβα. Δεν μπορείς να βάλεις εισαγωγή από Cupra? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 Ωχ, κατάλαβα. Δεν μπορείς να βάλεις εισαγωγή από Cupra? απο οτι ξερω ειναι ιδια. μπορει να βαλει μονο μια χωανη η το κιτ της forge. εκτως αν εβγαλαν τπτ αλλο. στο πολο gti μπορει να μπει η apr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Katana Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 στο πολο gti μπορει να μπει η apr Νομίζω πως πρέπει να μαζεύεις από τώρα διάφορα tuning parts. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titikos Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 ριξε μια ματια εδω http://www.youtube.com/watch?v=teC5BNnYv10α λογικα θα ταιριαζει και στο δικο σου χρηματα και ορεξη ναχεις και ολα γινονται.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 ριξε μια ματια εδω http://www.youtube.com/watch?v=teC5BNnYv10α λογικα θα ταιριαζει και στο δικο σου χρηματα και ορεξη ναχεις και ολα γινονται.... Volkswagen Golf V (Generation 5), Modified By MMPower The Modified List: ABT Front Bumper Spoiler, ABT Rear Bumper Spoiler, ABT Back Spoiler, ABT 17" Alloy Wheels, ABT Exhaust System End Pipe, ABT VW Front Grill, Michelin 215/45/17 Tires, Eibach 50mm Lowering SportLine Springs, HKS Super SQV Blow Off Valve, Hella LED Design Back Lamp, Junyan Angel Eye Front Lamp, Osram 6000K Xenon Short Light, Osram 6000K Xenon Long Light. MMPowerTeam #84 Number Member Cars For High Quality Video Download λογικα για αυτο λες. μπαινει παρα μονο με πατεντες γνωστες και ως "μοντες" με πειραματα και τα σχετικα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
titikos Posted October 21, 2010 Report Share Posted October 21, 2010 ναι φιλε μου για την γνωστη σκαστρα της hks λεω που μπαινει χωρις να καταργεις την δικια σ (μαμα)αφου εχει ασθητηρα πανω της.ειδα το τιτλο βελτιωση γιαυτο αναφερθηκα σαυτη τη λυση(πατεντα)που την εχω δει και σε 207 rc. αλλη λυση ειναι να βαλεις το γνωστο spacer (ανταπτορας) στην εργοστασιακη σκαστρα σ..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 22, 2010 Author Report Share Posted October 22, 2010 (edited) Ωχ, κατάλαβα. Δεν μπορείς να βάλεις εισαγωγή από Cupra? αποτι καταλαβα οταν το οδηγησα το cupra κανει λιγο παραπανω θορυβο αλλα δεν πρεπει να ειναι απο την εισαγωγη του μιας και ολα ιδια μας φανηκαν.αποτι ξερω δηλαδη fr και cupra εχουν διαφορα μονο στο προγραμμα.. Νομίζω πως πρέπει να μαζεύεις από τώρα διάφορα tuning parts. θα οπως καναμε παλια στα παπακια...το σασι ειναι suzuki,μοτερ απο honda supra,σελα απο yamaha,πισω ψαλιδι απο honda astrea,πλαστικα καιφαναρια απο Supra...και αντε αν σπσει κατι να θυμασε απο τι ηταν!!! δεν μπορει να μπει στα Ibiza tsi cupra/Fr εχουν την μπαταρια μπροστα δεξια και δεν μπαινει με τπτ. μονο στο polo gti Μπορει να μπει που εχει τη μπαταρια πισω. ετσι ακριβως και οχι μονο μπροστα δεξια...ειναι και ολοκληρο θηριο και δεν χωραει τπτ.... Edited October 22, 2010 by exo_polo Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 αρχικα σου λενε βλακιες. μια χαρα κιτ εισαγωγης υπαρχει για το μοτερ σου απο την forge. μπορεις να βαλεις και οποιοδηποτε αλλο που εχει βγει για tsi φυσικα αλλα καλυτερα να βαλεις κατι που ειναι για το μοτερ σου. οπως λεει ο φιλος salex αν το προγραμματησεις θα αλαξει αρκετα ο ηχος. τελος μπορεις να βαλεις το spacer της forge αλλα χανεις οπως λενε οι ποιο πολυ λιγο σε αποδωση. το κιτ ειναι αυτο http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105&product=FMINDBOC και αυτο το spacer http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105&product=FMDV14TSI το οποιο μπαινει πανω στη μαμα σκαστρα. και αυτο ειναι intercooler http://www.forgemotorsport.co.uk/content.asp?inc=product&cat=190105INT&product=FMINTBOC ΔΕΝ ξερω ισως μπορεις να βαλεις και απο s3 οπως τα αλλα tsi αλλα λογικα δεν μπορει να μπει γιατι ειναι διαφορετικη η μετοπη τελος στα vagoforum της seat θα βρεις παααααααααρα πολλες λυσεις δες αυτο το ποστ εχει αρκετα πραγματα που σε ενδιαφερουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikosp11 Posted October 22, 2010 Report Share Posted October 22, 2010 H μεταλλικη σκαστρα του s3 που μπαινει στα 2λιτρα και στον 1,8tsi ανετα, αν δεν κανω λαθος πρεπει να μπαινει και στο δικο σου!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 οχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 23, 2010 Author Report Share Posted October 23, 2010 αυτα τα μοτερ εχουν μια ή δυο σκαστρες λογο των 2 τουρμπο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted October 23, 2010 Report Share Posted October 23, 2010 (edited) αυτα τα μοτερ εχουν μια ή δυο σκαστρες λογο των 2 τουρμπο? δεν εχει 2 τουρμπο. εχει εναν κομπρεσορα και ενα τουρμπο. μια σκαστρα εχεις ριξε μια ματια εδω http://www.caroto.gr/2009/02/22/vw-tsi-%CF%80%CE%B1%CE%BD%CF%84%CF%81%CE%B5%CE%BC%CE%AD%CE%BD%CE%BF%CE%B9-%CE%BA%CE%B1%CE%B9-%CE%BF%CE%B9-%CE%B4%CF%85%CF%8C/ Edited October 23, 2010 by poen Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
exo_polo Posted October 24, 2010 Author Report Share Posted October 24, 2010 βασικα και ο κομπρεσορας τουρμπο ειναι.ο ενας ειναι στροβυλοσυμπιεστης καυσαεριων και ο αλλος ειναι υπερσυμπιεστης.αυτα των διαχωρισμο αναφερουν τα βιβλια των μηχανικων.τωρα για την σκαστρα αφου εχουν μια θα ειναι πιο απλα τα πραγματα να βρουμε λυση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...