Jump to content
carlos

Golf 6 Πρόβλημα Με Αντλία Υψηλής Πίεσης

Recommended Posts

Έχω ενα Golf VI 160 εδώ και ενα χρόνο περίπου (28000χλμ).

Στα 18000χλμ μετά από ένα "κακό" γέμισμα με 95 βενζίνη, σε φουλ φορτίο άρχισε να μου κάνει "διακοπές", π.χ. σε προσπέραση φουλ γκάζι 3η 140χλμ/ωρα. Αυτό το έκανε σχετικά συχνά αλλά όχι πάντα π.χ. 1/5 φορές αλλά όταν το έκανε ήταν επικίνδυνο όταν ήμουν σε προσπέραση και δεν άναβε καμία λυχνία.

Το κακό είναι ότι δεν το πήγα αμέσως αλλά μετά από μια βδομάδα στην αντιπροσωπία και έχοντας ήδη ξαναβάλει βενζίνη. Εκεί όταν το πήγαν βόλτα δεν έκανε διακοπές και μου είπαν ότι μάλλον οφείλονταν στον πολλαπλασιαστή παρόλο που τους εξήγησα τι έγινε με τη βενζίνη, (μήπως μου άλλαζαν το φίλτρο βενζίνης). Τελικά υπέθεσα ότι αφού η "βρώμικη" βενζίνη είχε αραιωθεί με την καλή, δεν θα είχα άλλο πρόβλημα ή θα ήταν μειωμένο μέχρι να καθαρίσει κάπως το ντεπόζιτο.

Ωστόσο μετά από 5-10 μέρες άρχισε να καθυστερεί να πάρει μπροστά, ειδικά όταν ήταν κρυο (αργούσε 4-6δλ) και μου έδινε την εντύπωση ότι δεν "πήγαινε" όπως πριν.

Το ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία, αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης, το οποίο ήταν όντως βουλωμένο και με πήραν να πάω να το πάρω, αλλά όταν το άφησαν και κρύωσε, παρουσίασε πάλι το πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση.

Εκεί αφού τα άλλα δεν είχαν πρόβλημα χρειάστηκε να μετρησουν την αντλία υψηλής, (παροχή και πίεση) και να στείλουν τα αποτελέσματα Cosmocar λόγω εγγύησης. Η διαδικασία πήρε σχεδόν μια βδομάδα μέχρι να δώσουν τελικά ΟΚ για αντικατάσταση, [εγώ είχα μείνει με ένα fox αντικατάστασης και όχι όλες τις μέρες]

Το post το έκανα για να ρωτησω αν είχε κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία με την αντλία? και

λογικά το φίλτρο βενζίνης που από ότι κατάλαβα είναι μετά την πρώτη αντλία (χαμηλής) δεν θα έπρεπε να προστατεύει την αντλία υψηλής?

Link to comment
Share on other sites

Μα το προβλημα σου φαινεται οτι ειναι λογω 'αστοχιας' της αντλιας υψηλης και οχι λογω καυσιμου.

Το 'κακη' 95αρα πως το συμπερανες? Επειδη σου εκανε τα κοψιματα?

Μηπως δηλ αυτο συνεπεσε με την ωρα που τα επαιξε απο αλλο λογο η αντλια?

Το πιο πιθανο ειναι να μην μαθεις ποτε.

Το αλλο παλι ειναι οτι πρεπει να ετυχες σε καλα παιδια γιατι εχοντας τους πει οτι εβαλες 'κακη' βενζινη, οχι αντλια δεν θα περναγαν στην εγγυηση αλλα ουτε βιδα.

Link to comment
Share on other sites

Έχω ενα Golf VI 160 εδώ και ενα χρόνο περίπου (28000χλμ).

Στα 18000χλμ μετά από ένα "κακό" γέμισμα με 95 βενζίνη, σε φουλ φορτίο άρχισε να μου κάνει "διακοπές", π.χ. σε προσπέραση φουλ γκάζι 3η 140χλμ/ωρα. Αυτό το έκανε σχετικά συχνά αλλά όχι πάντα π.χ. 1/5 φορές αλλά όταν το έκανε ήταν επικίνδυνο όταν ήμουν σε προσπέραση και δεν άναβε καμία λυχνία.

Το κακό είναι ότι δεν το πήγα αμέσως αλλά μετά από μια βδομάδα στην αντιπροσωπία και έχοντας ήδη ξαναβάλει βενζίνη. Εκεί όταν το πήγαν βόλτα δεν έκανε διακοπές και μου είπαν ότι μάλλον οφείλονταν στον πολλαπλασιαστή παρόλο που τους εξήγησα τι έγινε με τη βενζίνη, (μήπως μου άλλαζαν το φίλτρο βενζίνης). Τελικά υπέθεσα ότι αφού η "βρώμικη" βενζίνη είχε αραιωθεί με την καλή, δεν θα είχα άλλο πρόβλημα ή θα ήταν μειωμένο μέχρι να καθαρίσει κάπως το ντεπόζιτο.

Ωστόσο μετά από 5-10 μέρες άρχισε να καθυστερεί να πάρει μπροστά, ειδικά όταν ήταν κρυο (αργούσε 4-6δλ) και μου έδινε την εντύπωση ότι δεν "πήγαινε" όπως πριν.

Το ξαναπήγα στην αντιπροσωπεία, αλλάχτηκε το φίλτρο βενζίνης, το οποίο ήταν όντως βουλωμένο και με πήραν να πάω να το πάρω, αλλά όταν το άφησαν και κρύωσε, παρουσίασε πάλι το πρόβλημα με την κρύα εκκίνηση.

Εκεί αφού τα άλλα δεν είχαν πρόβλημα χρειάστηκε να μετρησουν την αντλία υψηλής, (παροχή και πίεση) και να στείλουν τα αποτελέσματα Cosmocar λόγω εγγύησης. Η διαδικασία πήρε σχεδόν μια βδομάδα μέχρι να δώσουν τελικά ΟΚ για αντικατάσταση, [εγώ είχα μείνει με ένα fox αντικατάστασης και όχι όλες τις μέρες]

Το post το έκανα για να ρωτησω αν είχε κάποιος άλλος αντίστοιχη εμπειρία με την αντλία? και

λογικά το φίλτρο βενζίνης που από ότι κατάλαβα είναι μετά την πρώτη αντλία (χαμηλής) δεν θα έπρεπε να προστατεύει την αντλία υψηλής?

Εγώ φίλε μου ακριβώς ίδια περίπτωση με σένα. Αρχικά μου άλλαξαν φίλιτρο βενζίνης, το οποίο ήταν χάλια & μετά αντλία υψηλής αφού κι εμένα αργούσε να πάρει εμπρός όταν ήταν κρύο. Φυσικά πλήρωσα το φίλιτρο βενζίνης όχι όμως την αντλία.

Link to comment
Share on other sites

...Ας ελπισουμε οτι ειναι προβλημα παρτιδας οπως με τις κρεμαγιερες και μικρο σε εκταση

Link to comment
Share on other sites

Εκανε καποιο θορυβο (πχ σφυριγμα κατα την πρωινή εκκίνηση ) πριν παρουσιάση το προβλημα που αναφέρετε ?

και περιπου στα ποσα χλμ ?

Link to comment
Share on other sites

Εκανε καποιο θορυβο (πχ σφυριγμα κατα την πρωινή εκκίνηση ) πριν παρουσιάση το προβλημα που αναφέρετε ?

και περιπου στα ποσα χλμ ?

Όχι, απλά κρύο αργούσε να πάρει και ειχα την εντύπωση ότι δεν τράβαγε τόσο καλά.

Στα 18000χλμ

Edited by carlos
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε μου ακριβώς ίδια περίπτωση με σένα. Αρχικά μου άλλαξαν φίλιτρο βενζίνης, το οποίο ήταν χάλια & μετά αντλία υψηλής αφού κι εμένα αργούσε να πάρει εμπρός όταν ήταν κρύο. Φυσικά πλήρωσα το φίλιτρο βενζίνης όχι όμως την αντλία.

Και εγώ κανονικά έπρεπε να πληρώσω το φίλτρο (περίπου 50¤ από ότι θυμάμαι), αλλά λόγω ταλαιπωρίας στην αντιπροσωπεία (2 μέρες δε μου δώσανε αυτοκίνητο αντικατάστασης) τελικά δεν το χρέωσαν.

Link to comment
Share on other sites

Μα το προβλημα σου φαινεται οτι ειναι λογω 'αστοχιας' της αντλιας υψηλης και οχι λογω καυσιμου.

Το 'κακη' 95αρα πως το συμπερανες? Επειδη σου εκανε τα κοψιματα?

Μηπως δηλ αυτο συνεπεσε με την ωρα που τα επαιξε απο αλλο λογο η αντλια?

Το πιο πιθανο ειναι να μην μαθεις ποτε.

Το αλλο παλι ειναι οτι πρεπει να ετυχες σε καλα παιδια γιατι εχοντας τους πει οτι εβαλες 'κακη' βενζινη, οχι αντλια δεν θα περναγαν στην εγγυηση αλλα ουτε βιδα.

Η απάντηση που μου δώσανε οι τεχνικοί (αφού εγώ ο βλάκας τους είπα ότι όλα προέκυψαν μετά από κάποιο γέμισα) ότι: σκουπίδια από το σχεδόν βουλωμένο φίλτρο πέρασαν (θα έπρεπε?) στην αντλία υψηλής και την τραυμάτισαν, αποτέλεσμα από 150bar δούλευε 60bar (τα νούμερα ότι μου είπαν αυτοί) και λόγω άμεσου ψεκασμού δεν εκνέφωνε σωστά το καύσιμο.

Τα "κοψίματα" μου είπαν και αυτοί ότι μάλλον προήλθαν από την αντλία αν και εγώ αρχικά τα συνέδεσα με το καύσιμο.

Λογικά δεν είναι δυνατό να μάθω αν είχε από πιο πριν πρόβλημα η αντλία (vw: τα προβλήματα σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολλαπλασιαστής) και γι'αυτό έκανα το post πιο πολύ για να ρωτήσω άλλους με VAG. Από ότι είδα δεν ήμουν ο μοναδικός στο forum, οπότε μάλλον η αντλία είχε κάποιο θέμα.

Υ.Γ. Μετά την αλλαγή αντλίας έκανα δοκιμή επιτάχυνσης 0-600μ σε ενα σχετικά ερημικό δρόμο, εκεί που αρχικά (~15000χλμ) "έπιανα" 160 με τη νεα αντλία "έπιανα" 170(18000χλμ), αλλά το απέδωσα στο στρώσιμο.

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση που μου δώσανε οι τεχνικοί (αφού εγώ ο βλάκας τους είπα ότι όλα προέκυψαν μετά από κάποιο γέμισα) ότι: σκουπίδια από το σχεδόν βουλωμένο φίλτρο πέρασαν (θα έπρεπε?) στην αντλία υψηλής και την τραυμάτισαν,

Τα "κοψίματα" μου είπαν και αυτοί ότι μάλλον προήλθαν από την αντλία αν και εγώ αρχικά τα συνέδεσα με το καύσιμο.

Υ.Γ. Μετά την αλλαγή αντλίας έκανα δοκιμή επιτάχυνσης 0-600μ σε ενα σχετικά ερημικό δρόμο, εκεί που αρχικά (~15000χλμ) "έπιανα" 160 με τη νεα αντλία "έπιανα" 170(18000χλμ), αλλά το απέδωσα στο στρώσιμο.

- απο βουλωμενο φιλτρο δεν ειναι δυνατον να περασει τιποτα και ποσο μαλλον σκουπιδακια.

Τι ειναι το φιλτρο καυσιμου, σιτα παραθυρου? Αν ηταν ετσι ολοι θα μεναμε απο αντλιες

ειδικα στην Ελλαδα.

- για τα κοψιματα ειχαν δικιο γι'αυτο και σε ειχα ρωτησει απο που συμπερανες το οτι εφταιγε

το καυσιμο.

- μαλλον η αντλια υπολειτουργουσε απο καποιο σημειο και μετα γι'αυτο εχεις αυτη την εντυπωση

τωρα.

Οπως καταλαβες αλλη φορα σε αντιπροσωπεια δεν θα τους ανοιγεις τα ματια με κατι που μπορει να οφειλεται σε δικο σου λαθος, γιατιο απλα μπορει να πατησουν εκει και να μην σε καλυψουν.

Edited by KIRRA
Link to comment
Share on other sites

καλα μιλαμε για αντλιες υψηλης αποδοσης αντιστοιχες με τις ν75,ν249,αντλιες υψηλου νερου,υψηλου μαγνητικου συμπλεκτη και γενικα υψηλης μ....ς.χτες μου εβγαλε λαμπακι βενζινης,ευτυχως ειμουν κοντα στο βενζιναδικο που γεμιζω συνηθως και εβαλα 30 ευρω.την επομενη το πρωι που το εβαλα μπρος αρχισε ενα τρεμουλο αντιστοιχο μ'αυτο που με ειχε πιασει οταν διαβασα το μνημονιο της τροικας.επισης νοιωθω η(ακουω φωνες) ενα ανεπαισθητο σφυριγμα στη προθερμανση.λετε και η δικια μου υψηλης να τα παιζει;

Link to comment
Share on other sites

Οπως καταλαβες αλλη φορα σε αντιπροσωπεια δεν θα τους ανοιγεις τα ματια με κατι που μπορει να οφειλεται σε δικο σου λαθος, γιατιο απλα μπορει να πατησουν εκει και να μην σε καλυψουν.

100% Σωστός!

Link to comment
Share on other sites

Υποτιθετε οτι τα 6αρια εχουν πιο ενισχυμένη τρομπα βενζινης και ότι δεν βγάζει προβληματα .Και γιαυτο το λόγο .........αν το βελτιώσεις (προγραμμα εξατμιση κλπ) δεν θέλει αλλαγη τρομπας , όπως θέλει το 5αρι .

Link to comment
Share on other sites

Ενισχυση παροχης υποθετω που συνηθως λειτουργει αντιστροφα με τον αναλογο δεικτη αξιοπιστιας.

αισιοδοξοι 6αριοτες παιδι μου.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.