polo 1.2 tsi Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Είναι λογικό άλλες φορές να κάνει cold start και άλλες όχι το 1.2 tsi; Δηλ. Σήμερα το πρωί με 4,5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και ακινησία του αυτοκινήτου για 2 μέρες δεν έκανε cold start. ¶λλη περίπτωση, μετά από μία μέρα ακινησία με θερμοκρασία 8 βαθμούς δεν έκανε cold start, πήγα μια βόλτα ένα χιλιόμετρο το έσβησα και το έβαλα σε λειτουργία μετά από μισή ώρα και έκανε κανονικά cold start. Είναι λογικό αυτό; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 (edited) Είναι λογικό άλλες φορές να κάνει cold start και άλλες όχι το 1.2 tsi; Δηλ. Σήμερα το πρωί με 4,5 βαθμούς εξωτερική θερμοκρασία και ακινησία του αυτοκινήτου για 2 μέρες δεν έκανε cold start. ¶λλη περίπτωση, μετά από μία μέρα ακινησία με θερμοκρασία 8 βαθμούς δεν έκανε cold start, πήγα μια βόλτα ένα χιλιόμετρο το έσβησα και το έβαλα σε λειτουργία μετά από μισή ώρα και έκανε κανονικά cold start. Είναι λογικό αυτό; Το κάνει και εμένα αυτό αλλά δεν έδωσα βάση.. Edited November 1, 2010 by mk2911 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theonik Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Τι ακριβώς σημαίνει cold start? Ελαφρύ τρέμουλο? Ανεβασμένο ρελαντί? Εξηγήστε μας να μαθαίνουμε! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted November 1, 2010 Author Report Share Posted November 1, 2010 Ανεβασμένο ρελαντι και κατανάλωση περίπου 2,7 l/100km για λίγα δευτερόλεπτα στην εκκίνηση όταν ο κινητήρας είναι κρύος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andreas1989n Posted November 1, 2010 Report Share Posted November 1, 2010 Το cold start κατα 90% των περιπτωσεων δεν μπαινει το καλοκαιρι.Το χειμωνα μπαινει παντα.Τουλαχιστον σε εμενα που εχω γκολφ 6 αλλα και παλι δεν νομιζω ναεχει καμια διαφορα στο πολο.Δεν πεταγεσαι να στο κοιταξουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Σήμερα το είδα κι εγώ αυτό. Το έκανε και πριν λίγες μέρες αλλά δεν έδωσα βάση. Αντί να πάει στις 1200 στροφές πήγε στις 900 με τη μία και στιγμιαία έδειχνε 0.9lt/hr αντί για 2.7lt/hr. Μήπως πρέπει να πάρω κάνα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία να δω αν έχει κάποιο θέμα; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
jimpe Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Αν δεν κάνω λάθος μου έχει τύχει κ εμένα.. Δηλαδή μια φορά ενώ είχε 8 βαθμούς και είχε μείνει όλο το βράδυ έπεσε γρήγορα το ρελαντί , θα το κοιτάξω και αν είναι θα γράψω ξανά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Αν δεν κάνω λάθος μου έχει τύχει κ εμένα.. Δηλαδή μια φορά ενώ είχε 8 βαθμούς και είχε μείνει όλο το βράδυ έπεσε γρήγορα το ρελαντί , θα το κοιτάξω και αν είναι θα γράψω ξανά. Εδώ λέμε πως δεν ανέβασε καθόλου στροφές λες και ήταν ζεστό το αμάξι... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Εδώ λέμε πως δεν ανέβασε καθόλου στροφές λες και ήταν ζεστό το αμάξι... Δεν εννοείς όπως αυτό που είπε ο Z3RatuL? με το 0,9? γιατί κ εμένα αυτό κάνει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Για να μην μπερδευόμαστε έχω το ίδιο θέμα με τον φίλο polo 1.2 tsi, δεν ανέβασε σχεδόν καθόλου στροφές στο στάνταρ 1200 (για 30 δευτερόλεπτα) του cold start όπως έκανε όλο το καλοκαίρι, αλλά έμεινε στις 900 μέχρι που αποφάσισα να φύγω μετά από κάνα 2λέπτο. Θα σας πω το απόγευμα όταν είναι να γυρίσω σπίτι αν θα ξανακάνει το ίδιο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Για να μην μπερδευόμαστε έχω το ίδιο θέμα με τον φίλο polo 1.2 tsi, δεν ανέβασε σχεδόν καθόλου στροφές στο στάνταρ 1200 (για 30 δευτερόλεπτα) του cold start όπως έκανε όλο το καλοκαίρι, αλλά έμεινε στις 900 μέχρι που αποφάσισα να φύγω μετά από κάνα 2λέπτο. Θα σας πω το απόγευμα όταν είναι να γυρίσω σπίτι αν θα ξανακάνει το ίδιο. ok, το ίδιο και με μένα δλδ. Και όταν έχει 900 στροφές έχει και το 0,9 που είπες, σωστά; Εμένα κυμαίνεται από 0,7-0,9 η κατανάλωση σε τέτοια φάση. Αυτό που κάνω είναι πατάω μια το γκάζι και μετά πάει κατευθείαν στο 0,5 -0,6. Δεν ξέρω έαν είναι και σωστό να το κάνω βέβαια... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Z3R@tuL Posted November 3, 2010 Report Share Posted November 3, 2010 Ναι στις 900 στροφές είχε 0,9 κατανάλωση. Μην ανησυχείς δε νομίζω να υπάρχει κανένα πρόβλημα αν πατήσεις το γκάζι! Πάντως τώρα το απόγευμα που το πήρα μια χαρά μπήκε σε φάση cold start (1200 στροφές). Τι να πω, ίσως ήταν θέμα της στιγμής. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
polo 1.2 tsi Posted November 3, 2010 Author Report Share Posted November 3, 2010 Απλά έχω παρατηρήσει πως μετά από μεγάλο διάστημα ακινησίας και με κρύο δεν κάνει cold start. Γενικά άλλες φορές κάνει και άλλες όχι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mk2911 Posted November 4, 2010 Report Share Posted November 4, 2010 Λοιπόν, σήμερα ξεκίνησα από πατρίδα για Αθήνα να πάω στη δουλειά, με 10 βαθμούς ομίχλη καταχνιά ( lol) και δεν έκανε cold start! Στις 900!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stratosg Posted November 5, 2010 Report Share Posted November 5, 2010 Καλησπέρα, και το δικό μου το κάνει (Skoda Roomster 1.2Tsi) και ψάχνοντας και αλλού, εκτός Ελλάδος είδα ότι το κάνουν και τα Fabia και τα Yeti. Μάλιστα κάποιος αναφέρει ότι είναι θέμα εγκεφάλου και αποφασίζει μόνος του. Εγώ πήγα αντιπροσωπεία και βυσμάτωσα το αυτοκίνητο, τίποτα στον εγκέφαλο. Επικοινώνησα και με τον εισαγωγέα και με το εργοστάσιο και πάλι δεν πήρα κάποια διαφορετική απάντηση. Οπότε θέλω να πιστεύω ότι ή κάποιος αισθητήρας στέλνει ότι μέτρηση θέλει ή το λογισμικό της ECU είναι για να μην είναι. Ίσως κάποια νέα αναβάθμιση λογισμικού σώσει την κατάσταση. Μέχρι πριν από μερικές φορές όταν δεν μου έκανε cold start όχι μόνο έπεφταν οι στροφές του χαμηλά, αλλά έτρεμε κιόλας σα να δούλευε με τρεις κυλίνδρους για 20 - 30 δεύτερα. Τις τελευταίες φορές που δεν έκανε cold start δεν είχε τις αρρυθμίες και τους έντονους κραδασμούς. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
theonik Posted November 6, 2010 Report Share Posted November 6, 2010 Είναι δηλαδή απαραίτητο να κάνει cold start για λίγα λεπτά στην αρχή? Πάντως γενικά κάθε αυτοκίνητο το κάνει αυτό απλά στο polo λόγω τουρμπίνας πρέπει οπωσδήποτε να περιμένουμε να πέσει στις 900? Και αυτό που λέτε είναι ότι εφόσον με το που ανάβεις την μηχανή είναι @ 900 rpm κάτι δεν πάει καλά? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
zafevolution Posted November 9, 2010 Report Share Posted November 9, 2010 (edited) Και σε μένα (TSI-DSG) τα ίδια. Μπορεί όλο το βράδυ να έχει έξω 0 βαθμούς και το πρωί να μην κάνει cold-start. Είναι που είναι racing και δεν έχουμε ανάγκη.. Κάποιες φορές έχω και μια αστάθεια.. δλδ ενώ είναι στις 1200 κάνει κάποιες στιγμιαίες πτώσεις σα μικροσκασίματα.. Το ρελαντί φαίνεται να είναι σταθερό αλλά ακούγεται και τραντάζεται σαν να κάνει μερικά μικροσκασίματα. Edited November 10, 2010 by zafevolution Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...