Jump to content
drmdtsap

Να Βαλω Turbotimer Η Οχι?

Recommended Posts

καλησπερα και καλη χρονια σ ολους. εχω ενα gti mkv και θελω να ρωτησω αν ειναι απαραιτητο να βαλω TT. εχω αγορασει ενα της hks προσφατα και σκεφτομαι αυριο να παω να το φορεσω μεσα σε vw συνεργειο. εχω διαβασει πως δεν ειναι απαραιτητο γιατι το tfsi εχει καποιο συστημα ασφαλειας ωστε να ψυχεται η τουρμπινα και αφου κλεισεις το μοτερ. το θεμα μου ειναι οτι το gti το χρησιμοποιει περισσοτερο η γυναικα μου και με παιδι ειναι δυσκολο να περιμενει στο αμαξι 2-3 λεπτα και μετα να το σβησει. και καλα τωρα που ειναι χειμωνας... αλλα το καλοκαιρι?αντε κατσε στο αμαξι με το παιδι να κλαιει επειδη θελει να κατεβει. δεν το ανοιγει συνεχεια αλλα που και που το ανοιγει, ενω σε κινηση ενδεχεται να πεσει καποιες φορες. ειχα 20VT πριν και μου την εδινε τοτε μου τη δινει και τωρα η αναμονη μεσα στο αυτοκινητο ιδιαιτερα αν βιαζεσαι τα 2-3 λεπτα σου φαινονται αιωνας-και εχω κοψει και το καπνισμα, οταν ειχα το 20VT κατεβαινα και εκανα και ενα τσιγαρο και το χαζευα...παρολα αυτα ΤΤ ειχα βαλει στο FR μου τοτε. οποτε να το φορεσω? η να το σκοτωσω?ευχαριστω.

Edited by drmdtsap
Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως το θετεις το θέμα ,βάλτο κακο δεν θα κανει.Ισως να ειναι overkill αλλα προκειμενου να σου φύγει η εννοια και μετα για να μην κατηγορεις τη γυναικα σου για οτι ενδεχομένως γινει (απειροελαχιστη πιθανοτητα) ,βαλτο κι ας παει χαμένο που λεει ο λογος!

Edited by rallakias
Link to comment
Share on other sites

εγω που το ειχα απτο 4 δεν το εβαλα για δυο λογους....πρωτος λογος οκ εχει το συστημα κυκλοφοριας λαδιου οπου δουλευει και με σβηστο το κινητηρα ακομη και χωρις το κλειδι....για να διατηρηθει η τουρμπινιτσα αθικτη,οι γερμανοι σε αυτα βαλανε τα γυαλια σε ολους... και εχει και αντλιουλα για αυτο και δευτερο επειδη οταν προσπαθησα επειδη και εγω ειχα καλο στον εγκεφαλο προσπαθησα αλλα δεν τον υποστηριζε ο εγκεφαλος του τιμονιου,ο ηλεκτρολογος αφου ειχαμε λυσει το τιμονι και βαζαμε και αλλα ειπα να βαλω και αυτο και δεν ειχε το δικο μου θεση συνδεσης (κατι δεν εκανε)δεν επικοινωνουσε κατι τετοιο...με τουρμποτιμερ τηs apeji το μαυρο γνησιο και ετσι εμεινα στη διαβεβαιωση δυο αντιπροσωπειων αλλα και του ενχειριδιου του ΤΦΣΙ κινητηρα οπου το λεει...κοιτα το στην αντιπροσωπεια....εχουν φροντισει λεμε και τανζανιες να κανεις εχει συστημα.....οverlay!!xaxxa

Link to comment
Share on other sites

Βάλτο φίλε και κοίτα να πας σε έναν γάτο μάστορα. Στις αντιπροσωπείες είναι μπούφοι 99%

Link to comment
Share on other sites

Βάλτο φίλε και κοίτα να πας σε έναν γάτο μάστορα. Στις αντιπροσωπείες είναι μπούφοι 99%

λοιπον... πηγα σε εξουσιοδοτημενο vw και τελικα δεν μου εβαλαν γιατι φοβηθηκαν να κανουν την συνδεσμολογια καθοτι μου ειπαν πως το hks κανει σε japan αυτοκινητα-μεσα εχει οδηγιες για ολα τα japan turbo που κυκλοφορουν εκτος απο ευρωπαικα.εγω βεβαια πρωτη φορα το ακουω αυτο. τι japan τι ευρωπαικο η λογικη συνδεσμολογιας ειναι η ιδια...το συγκεκριμενο ΤΤ εχει ενα εγκεφαλακι σε αντιθεση με το apexi που φοραγα στο 20vt. μηπως κολλωσαν σε αυτο το θεμα? τι να πω. ο συγκεκριμενος ηλεκτρολογος μου ειχε βαλει το apexi στο FR μου και ολα επαιζαν ρολοι.που κολλωσε τωρα αδυνατω να καταλαβω.με διαβεβαιωσε πως δεν ειναι και απαραιτητο στα mkv.χρησιμοποιησε την εκφραση overkill που ειπε και ο φιλος μας πιο πανω.μου εξηγησαν και εκει τη λειτουργια της περιβοητης βαλβιδας-αντλιας(τι τελικα ειναι αυτο).βεβαια απο την αλλη ηθελα να το φορεσω να εχω το μυαλο μου ησυχο 100%.πες αδελφε μου οτι για καποιο λογο αυτη η βαλβιδα - αντλια χαλασει και δεν το παρεις γραμμη,δεν ειμαστε συνεχεια στο vag com...τοτε?κλαις τουρμπινα και λες:'' καλυτερα... παω για k04?''

Edited by drmdtsap
Link to comment
Share on other sites

Και ο nikdev ειχε δικιο που ειπε κοιτα να πας σε κανενα μαστορα-γατα γιατι στις αντιπροσωπείες δεν ξερουνε.Εκει πάνε με βαση οτι λέει η μαμα VW!

Link to comment
Share on other sites

Βρες ένα καλό μάστορα φίλε μου...

Και θα στα κάνει όλα όπως τα θέλεις.

Link to comment
Share on other sites

εχετε τιποτα να προτεινεται απο γατες ηλεκτρολογους σε ιωαννινα και αθηνα για την τοποθετηση αυτη και αν ναι πεζει να υπαρχει προβλημα με τα dsg για το αν καταλαβαινει το τουρμποτιμερ ποτε ειναι σταματημενο το αυτοκινητο και ποτε οχι για να δουλεψει,στην πρωτη μου αποπειρα τοποθετησης(με ηλεκτρολογο τσακαλι στις μετατροπες κολωσε σε αυτο στη κερκυρα...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.