Σπύρος Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Αυτό που ξερώ είναι ότι οι αντιπροσωπείες κοιτάζουν να οικονομήσουν, και δεν τις ενδιαφέρει για τα αμάξια μας ποσά χλμ κάνουμε , με τι συνθήκες κ.τ.λ. ίσα ίσα που χαρά τους είναι να μας βλέπουν κάθε μέρα. Μάλλον να μας τα πέρνουν κάθε μέρα. Εγώ είμαι απόλυτος με αυτό που προτείνει ο κατασκευαστής, και ούτε θερμοκρασίες περιβάλλοντος ακούω ούτε τίποτα. Όπως είμαι απόλυτος και στο ότι κάθε αλλαγή λαδιών πρέπει να αλλάζει και το φίλτρο. Σκεφτείτε να κάνετε μπάνιο και να μην αλλάξετε σώβρακο… όποιος δεν έχει πρόβλημα με την εγγυηση ας μου στείλει μήνυμα να του πω πως θα τελειώνει τα service φθηνά και γρήγορα. Π.χ. έκανα service στο polo πριν 1 χρόνο. 4λιτρα Aral 10W-40, φίλτρο λαδιού, φίλτρο καμπίνας, φίλτρο αέρα, φίλτρο βενζίνας και 4 μπουζί NGK τριακιδα , ξεμπέρδεψα σε 45λεπτα και πλήρωσα 86 ευρώ…….. παρακαλώ. Και το βασικότερο. Ήμουν αποπανω και έβλεπα. ← Και εγω μια από τα ίδια αλλά τα λάδια ήταν CYCLON 0W-30 και πλήρωσα στην αντιπροσωπεία ¤ 88. Η διάρκεια του service ήταν 1 ώρα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Λοιπόν εγώ σήμερα άλλαξα λάδια 1500 χλμ πριν τις ώρες τους. Κανονικά έπρεπε να τα αλλάξω στα 23.500 χλμ και όμως τα άλλαξα στα 22.00χλμ. Ο λόγος?? Έλειπαν 3/4 του λίτρου λάδι. (κανονικά βάζουν 3 lit λάδι και είχαν μείνει 2,25lit) 2 πιθανές οι εξηγήσεις: 1) καίει λάδια 2) Ή στην αντιπροσωπεία που τους το άφησα (στα 16.000 χλμ) με κοροιδέψαν με κλέψαν και πολλά άλλα. (αφήστε που τα λάδια που βάζουν είναι άθλια) Ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον δεν καίει λάδια (αν και μου είπε να το παρακολουθήσω για παν ενδεχόμενο) Βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας. Θα κάνουν πολύ καιρό να με ξαναδούν από εκεί... Πληροφοριακά έβαλα Castrol 10-40. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Λοιπόν εγώ σήμερα άλλαξα λάδια 1500 χλμ πριν τις ώρες τους. Κανονικά έπρεπε να τα αλλάξω στα 23.500 χλμ και όμως τα άλλαξα στα 22.00χλμ. Ο λόγος??Έλειπαν 3/4 του λίτρου λάδι. (κανονικά βάζουν 3 lit λάδι και είχαν μείνει 2,25lit) 2 πιθανές οι εξηγήσεις: 1) καίει λάδια 2) Ή στην αντιπροσωπεία που τους το άφησα (στα 16.000 χλμ) με κοροιδέψαν με κλέψαν και πολλά άλλα. (αφήστε που τα λάδια που βάζουν είναι άθλια) Ο μηχανικός μου είπε ότι μάλλον δεν καίει λάδια (αν και μου είπε να το παρακολουθήσω για παν ενδεχόμενο) Βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας. Θα κάνουν πολύ καιρό να με ξαναδούν από εκεί... Πληροφοριακά έβαλα Castrol 10-40. ← Πες μας που πήγες για να μην περασουμε και εμείς τα ίδια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Στο service της αντιπροσωπείας στο Ηράκλειο Κρήτης. Στο βιβλίο service γράφει για επόμενη αλλαγή στα 23.000 χλμ αλλά μέχρι τότε δεν θα'χε μείνει λάδι αν δεν το είχα πάρει πρέφα... Γι'αυτό παιδιά πάντα από πάνω ό,τι και αν κάνουν στο αμάξι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peryrho Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Βασικα στηριζομενοι στην αισθηση που δινει η λεξη αντιπροσωπεια, πολλοι κανουν λαδιες.... Για παραδειγμα στην τελευταια αλλαγη με χρεωσαν 6 λιτρα λαδι (μου εβαλαν και για την αλλη φορα ), δεν κοιταξα αναλυτικα τις χρεωσεις και το πηρα χαμπαρι πολυ μετα αλλα τελικα πηρα τα χρηματα απο τα 2 λιτρα πισω. Τωρα στο οτι καιει λαδι και εγω δεν πιστευα τα του εγχειριδιου κλπ μεχρι που το καλοκαιρι αναψε το λαμπακι του λαδιου και χρειαστηκε να συμπληρωσω και εγω περιπου 3/4 του λιτρου λαδι. Να ελεγχετε συχνα την σταθμη ειδικα οσοι εχετε 100αρια και τα πατατε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Αυτό είναι αλήθεια. Τα 16v τσιμπάνε λίγο τα λαδάκια τους πάνω από τις 5.000rpm Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 11, 2005 Report Share Posted February 11, 2005 Αυτό είναι αλήθεια. Τα 16v τσιμπάνε λίγο τα λαδάκια τους πάνω από τις 5.000rpm ← Το έχω ξανακούσει αυτό. Μπορεί να μου το είχες πει και εσύ φίλε bear σε άλλο topic. Εγω δεν έχω δει να τσιμπάει το δικό μου. Το κοιτάζω αρκετά συχνά. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest Stoilas Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Μήπως δεν το σκίζεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Μήπως δεν το σκίζεις? ← το σκίζω αλλά συνήθως στις υψηλές ταχύτητες 4η,5η. Μήπως για αυτό? Δεν το σπάει στην 1η και στην 2α Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Εγώ 1η 2α τις σπάω συχνά (λίγο πριν τον κόφτη...) οπότε μάλλον αυτός είναι ο λόγος που τσιμπάει. Θα το παρακολουθώ όμως Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 12, 2005 Report Share Posted February 12, 2005 Εγώ 1η 2α τις σπάω συχνά (λίγο πριν τον κόφτη...) οπότε μάλλον αυτός είναι ο λόγος που τσιμπάει. Θα το παρακολουθώ όμως ← Θα το παρακολουθώ και εγω και θα δείξει αν τσιμπάει ή όχι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
atrias Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 Να σου πώ γενικότερα συμφωνώ και είμουν ύπερ αυτης της ιδέας (6 χρόνια πελάτης συνεργείου αντιπροσώπειας VW) αλλά στο τελευταίο γενικό μου σερβις αποφάσισα να μην ξαναπατήσω ούτε απ'εξω καθώς προσπαθούσαν να με πείσουν οτι τα 6 λίτρα λάδι τα βάλανε στο Πόλο και ότι κάνανε ετήσιο γενικό σερβις σε 45 λέπτα. Ασε που στο τέλος μου πέταξαν οτι ξεχάσαν να αλλάξουν τα υγρά φρένων (στο 2ο χρόνο λεεί η VW) αλλά δεν πειράζει θα το κάνουν του χρόνου.... Στο κάτω κάτω η αλλαγή λαδιών δεν είναι κάτι επιστημόνικο... ← κάτι μου θυμίζουν όλα αυτά!!! όνομα δεν θα πω αλλά.... είχα πάει κι εγώ σε ακατανόμαστη αντιπροσωπία για το τελευταίο service τον Σεπτέμβριο και χρειάστηκε να ξαναπάω άλλες δύο φορές! όλο κάτι ξεχνούσαν, κάτι δεν είχαν προλάβει να κάνουν, κάτι δεν το έκαναν όπως το ζήτησα... τι να λέμε... (για Θεσσαλονίκη όλα αυτά!) Όταν πηγαίνεις για αλλαγή λαδιών στην αντιπροσωπεία δεν σου αλλάζουν μόνο τα λάδια σου κοιτάνε και το αυτοκίνητο από κάτω μήπως έχει προκείψει κανένα προβλημα από κάτω και πολλά άλλα. Όταν κάποιος κάνει πολλά Χιλιόμετρα όπως εγω αισθάνεται μεγαλύτερη σιγουριά. Επίσης όταν κάνεις τέτοια χρήση και πηγαίνεις πιο συχνά σου κάνουν και καλύτερη τιμή. Λάδια ξέρω να αλλάζω. Αλλάζω ήδη στο GOLF II που έχω. Δεν είναι εκεί το θέμα. ← όταν πας το αυτοκίνητο μόνο για αλλαγή λαδιών δεν σου κοιτάν απολύτως τίποτα παραπάνω (εκτός αν κάτι βγάζει μάτι οπότε φαντάζομαι ότι τότε σε ειδοποιούν.. ελπίζω δηλαδή!). Από κάτω το κοιτάνε (θεωρητικά πάντα!) όταν το πας για γενικό service οπότε τους δίνεις καμιά 80αριά ευρώ μόνο για να το κοιτάξουν παντού οπότε ελπίζω ότι το κοιτάνε πραγματικά και δεν τα παίρνουν τζάμπα! ;) όσον αφορά την αλλαγή λαδιών το δικό μου manual λέει 7500χλμ. τι λάδια βάζουν δε ξέρω. πάντως αυτό που ξέρω γενικά είναι ότι σε κάθε αλλαγή καλό είναι να αλλάζει και το φίλτρο λαδιού. έχει γύρω στα 5 ευρώ οπότε δεν είναι απαγορευτικό το κόστος. τώρα για αλλαγή φίλτρου αλλού (εκτός αντιπροσωπίας εννοώ) έχω ακούσει και περίπτωση που κάποιος το έδωσε να το αλλάξουν σε ένα βενζινάδικο και δεν το βιδώσανε καλά με αποτέλεσμα να φύγουν τα λάδια και να καεί η μηχανή στα πρώτα χιλιόμετρα! όπως έμαθα ο βενζινάς του πλήρωσε καινούρια μηχανή αλλά φανταστείται να το είχε αλλάξει μόνος του το φίλτρο ο τύπος και να γινόταν κάτι τέτοιο!? θα έμενε με το πουλί στο χέρι! τα συμπεράσματα δικά σας... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 17, 2005 Report Share Posted February 17, 2005 όταν πας το αυτοκίνητο μόνο για αλλαγή λαδιών δεν σου κοιτάν απολύτως τίποτα παραπάνω (εκτός αν κάτι βγάζει μάτι οπότε φαντάζομαι ότι τότε σε ειδοποιούν.. ελπίζω δηλαδή!). Από κάτω το κοιτάνε (θεωρητικά πάντα!) όταν το πας για γενικό service οπότε τους δίνεις καμιά 80αριά ευρώ μόνο για να το κοιτάξουν παντού οπότε ελπίζω ότι το κοιτάνε πραγματικά και δεν τα παίρνουν τζάμπα! ;) ← Εμένα προσψπικά μου κάνουν γενικό έλεγχο του αυτοκινήτου. Από κάτω γύρω-γύρω. Ελέγχουν τις πόρτες και πολλά άλλα. ¶λήθεια σας λέω. Αλλιώς δεν θα το πήγαινα αντιπροσωπεία για αλλαγή λαδιών. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
VW Addicted Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Πληροφοριακά παιδιά, επειδή και εγώ αλλάξα πρόσφατα λάδια, ύστερα απο κάποια έρευνα και πάντα εκτός αντιπροσωπείας, είμαι της γνώμης για αλλαγή στα 7500χλμ. και προτείνω Castrol TXT 10W/40 (full συνθετικά), αν και όντως ακριβά. [Polo 6N2] Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Δηλαδή ειναι πολύ δυσκολο να αλλαξουμε μονοι μας το φιλτρο λαδιού? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Αν έχεις το κατάλληλο εργαλείο δεν είναι καθόλου δύσκολο...(εννοείται αλλάζεις και λάδια).Πάντως αν βάζεις full synthetic λάδι μπορείς να το κρατήσεις και παραπάνω. Στο γκολφ μου τα αλλάζει κάθε 15000 χμ...Δεν νομίζω ο κινητήρας να είναι διαφορετικός...άλλωστε επειδή στο ίμπιζα όσο ήταν εγγύηση τα άλλαζα κάθε 7500(μετά έβαζα συνθετικά 100% και τα άλλαζα στο σερβις απλά τα έλεγχα) τα λα΄δια ήταν ολοκαίνουρια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted February 20, 2005 Report Share Posted February 20, 2005 Σκέφτομαι την επόμενη αλλαγή να δοκιμάσω να την κάνω σε ενα βενζινάδικο που πάω και το πλένω συγκεκριμένα 5 ευρώ και με τα λάδια μου που 8α εχω αγοράσει εγώ και φυσικα θέλω να ξέρω ακριβώς πως γίνεται.. Τι εργαλείο δηλαδή χρειάζεται ακριβώς και ποια η διαδικασία? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest arci_20VT4 Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 κλειδί ας το πούμε το οποίο όμως πιάνει το φίλτρο λαδιού.πραγματικά δεν είναι τπτ...απλά το ξεβιδώνεις αφού έχεις βγάλει τα λάδια και βιδώνεις το καινούριο...Μην φοβάσαι τπτ και ν αθες δε μπορείς ν ακάνεις κάτι λάθος... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted February 21, 2005 Report Share Posted February 21, 2005 κλειδί ας το πούμε το οποίο όμως πιάνει το φίλτρο λαδιού.πραγματικά δεν είναι τπτ...απλά το ξεβιδώνεις αφού έχεις βγάλει τα λάδια και βιδώνεις το καινούριο...Μην φοβάσαι τπτ και ν αθες δε μπορείς ν ακάνεις κάτι λάθος... ← Το μοναδικό που μπορεί να γίνει λάθος είναι να χαλάσεις τις στρεοφές αν δεν έχεις το σωστό κλειδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tolias Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 Πληροφοριακά παιδιά, επειδή και εγώ αλλάξα πρόσφατα λάδια, ύστερα απο κάποια έρευνα και πάντα εκτός αντιπροσωπείας, είμαι της γνώμης για αλλαγή στα 7500χλμ. και προτείνω Castrol TXT 10W/40 (full συνθετικά), αν και όντως ακριβά. [Polo 6N2] ← Έχω την εντύπωση φίλε VW Addicted, ότι τα 10W-40 δεν είναι συνθετικά, αλλά ημισυνθετικά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
evripidisk Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 Το μοναδικό που μπορεί να γίνει λάθος είναι να χαλάσεις τις στρεοφές αν δεν έχεις το σωστό κλειδι. ← Πανω που βιδώνει ρε σεις? Πανω στο καρτερ ή αναμεσα σε καποιο σωληνάκι? Α! και πού περίπου βρίσκεται πώς θα το αναγνωρίσω? Τα Catrol txt ειναι συνθετικής βάσης οπως γράφουν.. Αυτα μου βάζουν και μένα στην αντιπροσωπία αλλα ρε παιδια δεν ειναι λίγο το 40 για ελλαδα και ειδικά το καλοκαίρι? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Σπύρος Posted March 6, 2005 Report Share Posted March 6, 2005 Πανω που βιδώνει ρε σεις? Πανω στο καρτερ ή αναμεσα σε καποιο σωληνάκι? ← Πάνω στο κάρτερ βιδώνει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
batikiotis Posted March 18, 2005 Author Report Share Posted March 18, 2005 Αγόρασα 8 λίτρα ARAL 0W-30 SuperTronic 2 τα οποία είναι 503 00 για αλλαγή κάθε 15.000χλμ full συνθετικά εννοείτε με 11 ευρώ/λίτρο τη στιγμή που η αντιπροσωπεία το χρεώνει 18+ !!!! Βέβαια τα πήρα από γνώστο γνωστού χονδρικώς αλλά λέμε τώρα πως μας τα πέρνουν τα παλικάρια της αντιπροσωπείας βάζοντας το ίδιο λάδι...!!! Πάντως δεν θα εφαρμόσω τις αλλαγές κάθε 15χιλ. αλλά κάθε 7,5 με 10W-40 της ARAL όταν θα τελειώσουν ότι πήρα τώρα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
G_60 Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Ρε παιδια, ποσες φορες θα το πουμε?ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 10W/40 foul συνθετικο.Ειναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.Η θα βαλετε 0/40 5/40 η τα long life 0/30. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted March 20, 2005 Report Share Posted March 20, 2005 Ποιός λέει ότι τα 10/40 δεν είναι συνθετικά? Τα Μοτούλ 300 V 10/40 chrono full synthetic απάτη είναι? Για πείτε παιδιά! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...