silver angel Posted March 22, 2005 Report Share Posted March 22, 2005 Αγόρασα 8 λίτρα ARAL 0W-30 SuperTronic 2 τα οποία είναι 503 00 για αλλαγή κάθε 15.000χλμ full συνθετικά εννοείτε με 11 ευρώ/λίτρο τη στιγμή που η αντιπροσωπεία το χρεώνει 18+ !!!!Βέβαια τα πήρα από γνώστο γνωστού χονδρικώς αλλά λέμε τώρα πως μας τα πέρνουν τα παλικάρια της αντιπροσωπείας βάζοντας το ίδιο λάδι...!!! πάντως μη νομίζεις ότι σου έκανε καμιά φοβερή τιμή ο "γνωστός του γνωστού". πήγα κι έκανα αλλαγή λαδιών σήμερα κι έβαλα ακριβώς τα ίδια λάδια, 10ευρώ/λίτρο. κι έχω ακούσει και φθηνότερα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted March 25, 2005 Report Share Posted March 25, 2005 παιδια να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα,ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ (οσοι βαριουνται το μεγαλο θεμα ασ πανε κατευθειαν στισ τελευταιεσ γραμμεσ εκει που υπαρχει το happy face)τις φυσικεσ ιδιοτητεσ που εχει το λαδι, το λαδι ειναι ρευστο, ολα τα ρευστα μεταβαλλουν τη ρευστοτητα τους κυριωσ βαση τησ θερμοκρασιασ τουσ και αλλων παραγοντων που δεν ειναι τησ παρουσησ.Οσο αυξανεται η θερμοκρασια τουσ π.χ.(πολλεσ ωρεσ λειτουργιασ του μοτερ, καλοκαιρι, κινηση) αυξανεται και η ρευστοτητα τους , γινονται πιο "λεπτα" κατα το κοινος λεγομενο, κακο διοτι μειωνεται το παχος του φιλμ αναμεσα σε δυο μεταλλικεσ επιφανειεσ εωσ και ελαχιστοποιειται σε μερικεσ περιπτωσεισ, με αποτελεσμα λογω των φαινομενων τριβησ (παρενθεση το μοτερ δουλευει και λιπαινεται, γιατι υπαρχει και η περιπτωση που το μοτερ λειτουργει αλλα δεν λιπαινεται, στην εκκινηση, εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα, "χοντρο" λαδακι) να καψει μοτερ. Αντιστοιχα οταν το μοτερ ειναι κρυο, το λαδι εχει μικρη ρευστοτητα και δεν μπορει να λιπανει επαρκωσ τον κινητηρα, οπωσ ειπα και πριν κατα την εκκινηση, εχουμε αυξημενεσ τριβεσ διοτι το λαδι εχει μικρη ρευστοτητα και δεν λιπαινει καλα τον κινητηρα. Οποτε πρεπει να εχει μια δεδομενη ρευστοτητα το λαδι αναλογα με την θερμοκρασια του.Εφευρεθηκε λοιπον το λαδι με μεταβαλλομενο δεικτη ρευστοτητασ 0W30, 10W45 κ.λ.π. για να ικανοποιει τισ αναγκεσ του κινητηρα σε διαφορετικα κλιματα. Οι 2 αριθμοι δειχνουν το ιξωδεσ(αντισταση στη ροη), ο πρωτοσ αριθμοσ δειχνει την αντισταση στη ροη το χειμωνα και ο δευτεροσ στο καλοκαιρι. W=Winter εμεισ θελουμε το χειμωνα να εχει μικρη αντισταση στη ροη(μικρο ιξωδεσ, το 0 κανει για θερμοκρασιεσ χαμηλεσ κοντα και κατω του μηδενοσ και αντιστοιχα το καλοκαιρι λογω υψηλων θερμοκρασιων πρεπει να εχει μεγαλη αντισταση στη ροη, δηλαδη να ειναι "χοντρο", με λιγα λογια 10W40 για την αθηνα ειναι ιδανικο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DarthVader Posted March 31, 2005 Report Share Posted March 31, 2005 Ρε παιδια, ποσες φορες θα το πουμε?ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 10W/40 foul συνθετικο.Ειναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.Η θα βαλετε 0/40 5/40 η τα long life 0/30. ← και για του λόγου το αληθές και αναφορικά με το 300V που χρησιμοποιώ: " 300 V HIGH RPM ist ein ganzjährig verwendbares, vollsynthetisches Leichtlauföl auf Esterbasis mit abgesenkter HTHS-Viskosität, für Rennmotoren entwickelt. Im Rennsport besonders für Qualifyings, Kurzstrecken- und Sprintrennen geeignet." Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted January 17, 2006 Report Share Posted January 17, 2006 πρώτη φορά που μου καιει λάδι σχεδον 1 LT στα 5,000χλμ, εβαλα αυτο της divinol ημισυνθετικό 10-40, αν θυμαμαι καλα αυτο που βαζει η αντιπροσωπεια, δεν ξαναβαζω θα βαζω παλι CASTROL FULL SYNTHETIC GTX-3 10-40W Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 πάλι μου καψε λάδι 1 lt στα 800km, αυρίο τρέχω στο μηχανικό μου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Pacific Posted February 5, 2006 Report Share Posted February 5, 2006 Εσύ δεν είσαι μηχανικός ρε John ? Πως και πάς σε άλλον ? Γιατί δε δοκιμάζεις το 30άρι που βάζουν στα longlife ? Για δες στο manual αν ο κινητήρας σου μπορεί να το δεχτεί το 30άρι και κάνε μια δοκιμή ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 6, 2006 Report Share Posted February 6, 2006 Εσύ δεν είσαι μηχανικός ρε John ? Πως και πάς σε άλλον ?Γιατί δε δοκιμάζεις το 30άρι που βάζουν στα longlife ? Για δες στο manual αν ο κινητήρας σου μπορεί να το δεχτεί το 30άρι και κάνε μια δοκιμή ! Είμαι μηχανικός ,και αυτό τι σημαίνει ότι τα ξέρουμε όλα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bear Posted February 9, 2006 Report Share Posted February 9, 2006 Δηλαδή αν κατάλαβα σωστά οι 2 δείκτες που έχουν τα λάδια υποδηλώνουν τις θερμοκρασίες κάτω από τις οποίες λειτουργούν λιπαίνοντας επαρκώς τον κινητήρα. Έτσι ένα 10W40 θα ήταν ιδανικό. το ζήτημα είναι ότι έχω δοκιμάσει το Castrol 10-40 και πάλι έκαιγε οπότε ο μηχανικός μου έβαλε ένα λάδι το οποίο βάζει στα fsi τα οποία καίνε λαδάκια, νομίζω 20 - 60 (ή κάτι παρόμοιο) πάντα της Castrol. Τώρα που θα το πάω για service θα δω και πάλι την κατανάλωσή του. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted June 7, 2006 Report Share Posted June 7, 2006 σήμερα συμπλήρωσα γυρώ στα 200ml στα 4,500 km που έκανα οποτέ είμαι εντάξει Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
TSAKHS-EYBOIA Posted June 10, 2006 Report Share Posted June 10, 2006 - λογικη καταναλωση Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kido Posted October 3, 2007 Report Share Posted October 3, 2007 Πάντως ρε παιδιά για το 9Ν και για longlife συντηρήσεις ποιά πρέπει να είναι η προδιαγραφή που πρέπει να έχει ένα λάδι??? 505.00, 507.00 ή 503.00???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...