Jump to content
batikiotis

Αλλαγή λαδιών..

Recommended Posts

Αγόρασα 8 λίτρα ARAL 0W-30 SuperTronic 2 τα οποία είναι 503 00 για αλλαγή κάθε 15.000χλμ full συνθετικά εννοείτε με 11 ευρώ/λίτρο τη στιγμή που η αντιπροσωπεία το χρεώνει 18+ !!!!

Βέβαια τα πήρα από γνώστο γνωστού χονδρικώς αλλά λέμε τώρα πως μας τα πέρνουν τα παλικάρια της αντιπροσωπείας βάζοντας το ίδιο λάδι...!!!

πάντως μη νομίζεις ότι σου έκανε καμιά φοβερή τιμή ο "γνωστός του γνωστού". πήγα κι έκανα αλλαγή λαδιών σήμερα κι έβαλα ακριβώς τα ίδια λάδια, 10ευρώ/λίτρο. κι έχω ακούσει και φθηνότερα..

Link to comment
Share on other sites

παιδια να ξεκαθαρισουμε καποια πραγματα,ΤΕΧΝΙΚΟ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ (οσοι βαριουνται το μεγαλο θεμα ασ πανε κατευθειαν στισ τελευταιεσ γραμμεσ εκει που υπαρχει το happy face)τις φυσικεσ ιδιοτητεσ που εχει το λαδι, το λαδι ειναι ρευστο, ολα τα ρευστα μεταβαλλουν τη ρευστοτητα τους κυριωσ βαση τησ θερμοκρασιασ τουσ και αλλων παραγοντων που δεν ειναι τησ παρουσησ.Οσο αυξανεται η θερμοκρασια τουσ π.χ.(πολλεσ ωρεσ λειτουργιασ του μοτερ, καλοκαιρι, κινηση) αυξανεται και η ρευστοτητα τους , γινονται πιο "λεπτα" κατα το κοινος λεγομενο, κακο διοτι μειωνεται το παχος του φιλμ αναμεσα σε δυο μεταλλικεσ επιφανειεσ εωσ και ελαχιστοποιειται σε μερικεσ περιπτωσεισ, με αποτελεσμα λογω των φαινομενων τριβησ (παρενθεση το μοτερ δουλευει και λιπαινεται, γιατι υπαρχει και η περιπτωση που το μοτερ λειτουργει αλλα δεν λιπαινεται, στην εκκινηση, εκει τα πραγματα ειναι διαφορετικα, "χοντρο" λαδακι) να καψει μοτερ. Αντιστοιχα οταν το μοτερ ειναι κρυο, το λαδι εχει μικρη ρευστοτητα και δεν μπορει να λιπανει επαρκωσ τον κινητηρα, οπωσ ειπα και πριν κατα την εκκινηση, εχουμε αυξημενεσ τριβεσ διοτι το λαδι εχει μικρη ρευστοτητα και δεν λιπαινει καλα τον κινητηρα. Οποτε πρεπει να εχει μια δεδομενη ρευστοτητα το λαδι αναλογα με την θερμοκρασια του.Εφευρεθηκε λοιπον το λαδι με μεταβαλλομενο δεικτη ρευστοτητασ 0W30, 10W45 κ.λ.π. για να ικανοποιει τισ αναγκεσ του κινητηρα σε διαφορετικα κλιματα. Οι 2 αριθμοι δειχνουν το ιξωδεσ(αντισταση στη ροη), ο πρωτοσ αριθμοσ δειχνει την αντισταση στη ροη το χειμωνα και ο δευτεροσ στο καλοκαιρι.

W=Winter εμεισ θελουμε το χειμωνα να εχει μικρη αντισταση στη ροη(μικρο ιξωδεσ, το 0 κανει για θερμοκρασιεσ χαμηλεσ κοντα και κατω του μηδενοσ και αντιστοιχα το καλοκαιρι λογω υψηλων θερμοκρασιων πρεπει να εχει μεγαλη αντισταση στη ροη, δηλαδη να ειναι "χοντρο", tongue.gif με λιγα λογια 10W40 για την αθηνα ειναι ιδανικο.

Link to comment
Share on other sites

  • Ρε παιδια, ποσες φορες θα το πουμε?ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 10W/40 foul συνθετικο.Ειναι ΗΜΙΣΥΝΘΕΤΙΚΑ.Η θα βαλετε 0/40 5/40 η τα long life 0/30.

και για του λόγου το αληθές και αναφορικά με το 300V που χρησιμοποιώ:

" 300 V HIGH RPM ist ein ganzjährig verwendbares, vollsynthetisches Leichtlauföl auf Esterbasis mit abgesenkter HTHS-Viskosität, für Rennmotoren entwickelt. Im Rennsport besonders für Qualifyings, Kurzstrecken- und Sprintrennen geeignet."

Link to comment
Share on other sites

πρώτη φορά που μου καιει λάδι σχεδον 1 LT στα 5,000χλμ, εβαλα αυτο της divinol ημισυνθετικό 10-40, αν θυμαμαι καλα αυτο που βαζει η αντιπροσωπεια, δεν ξαναβαζω θα βαζω παλι CASTROL FULL SYNTHETIC GTX-3 10-40W

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δεν είσαι μηχανικός ρε John ? Πως και πάς σε άλλον ?

Γιατί δε δοκιμάζεις το 30άρι που βάζουν στα longlife ? Για δες στο manual αν ο κινητήρας σου μπορεί να το δεχτεί το 30άρι και κάνε μια δοκιμή !

Link to comment
Share on other sites

Εσύ δεν είσαι μηχανικός ρε John ? Πως και πάς σε άλλον ?

Γιατί δε δοκιμάζεις το 30άρι που βάζουν στα longlife ? Για δες στο manual αν ο κινητήρας σου μπορεί να το δεχτεί το 30άρι και κάνε μια δοκιμή !

Είμαι μηχανικός ,και αυτό τι σημαίνει ότι τα ξέρουμε όλα? :D

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή αν κατάλαβα σωστά οι 2 δείκτες που έχουν τα λάδια υποδηλώνουν τις θερμοκρασίες κάτω από τις οποίες λειτουργούν λιπαίνοντας επαρκώς τον κινητήρα. Έτσι ένα 10W40 θα ήταν ιδανικό. το ζήτημα είναι ότι έχω δοκιμάσει το Castrol 10-40 και πάλι έκαιγε οπότε ο μηχανικός μου έβαλε ένα λάδι το οποίο βάζει στα fsi τα οποία καίνε λαδάκια, νομίζω 20 - 60 (ή κάτι παρόμοιο) πάντα της Castrol. Τώρα που θα το πάω για service θα δω και πάλι την κατανάλωσή του.

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ρε παιδιά για το 9Ν και για longlife συντηρήσεις ποιά πρέπει να είναι η προδιαγραφή που πρέπει να έχει ένα λάδι??? 505.00, 507.00 ή 503.00????

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.