GiorgioPap - GTI Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) Επειδη η κατηγορια στην οποια ανηκει το gti μας εχει πολλους ανταγωνιστες ας παραθεσουμε ολα τα θετικα και τα αρνητικα του σε συγκριση με ολους τους αλλους. 1. peugeot 207 rc 2. opel corsa opc 3. abarth punto essesse 4. alfa romeo mito qv 5. renault clio rs 6. citroen ds3 7. seat ibiza cupra dsg7 8. mini cooper s Eπιδοσεις , αισθητικη , εσωτερικο , ποιοτητα, tuning potential ,αξιοπιστια και αλλα. Ωραιο υλικο για σκεψη , συζητηση και αντιπαραθεση αποψεων με ολους τους παικτες της κατηγοριας μας... Edited January 25, 2011 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stavros geoldasis Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 Για μενα το πολο συγκρινεται μονο με το ibiza και το mini cooper ολα τα αλλα ουτε που θα τα κοιταγα ειδικα το punto και το mito βεβαια το corsa opc δεν ειναι κακο και θα σας πω οτι πριν απο ενα χρονο το γλυκοκοιταζα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) μιλαμε για καινουργια?γιατι αν δεν περιοριζεσαι εκει εχεις μεγαλο ευρος ανταγωνιστων απτην αγορα στην ιδια τιμη....<BR>επισης ξερει καποιος την ιστορια του πολο το γτι στο πολο ποσο πισω παει?η εξελιξη του δηλαδη σε κινητηρες με μεγαλη ιπποδυναμη γιατι ενα κουπε θυμαμαι ποιο παλια ειχε βγαλει (το εχουμε στην οικογενεια30 χρονο)και ενα γτι που εβγαλε το 2000+ στα 125 αλογα,το gti ηταν ποιο παλια το g40??<BR> το πακετο ολο-αλλοι το λενε τιμιο αλλοι υπερεκτιμημενο..διφορουμενες αποψεις...<BR>ειναι πολυ μεγαλο κεφαλαιο οπου ο καθενας μας εχει διαφορετικη αποψη για αν θα εδινε 20000 ευρο για κατι τετοιο..προσωπικα ακουω οτι το παιρνουν λογω υπαρξης φορολογιας στα διλιτρα και ασφαλειων.αναρωτιεμαι αν δεν υπηρχαν αυτα θα συνεχιζανε να θελουν να δωσουν 20000 ευρο για πολο- προσωπικα θα επαιρνα πολο για την πολη αλλα ως εκει δεν θα διαλεγα κατηγορια 1.4 για να κανω τυnning.<BR>αν ειχα προσωπικα 20 χιλιαρικα και αναγκαστικα επρεπε να παρω κατι καινουργιο θα διαλεγα κατι με χωρους απτην αρχη γιατι ξερω οτι αυτο δεν αποκτιεται με τιποτα στο μετα , ενω ολα τα αλλα τα φτιαχνεις,επισης μαρεσει ενα αυτοκινητο να ειναι πλατυ εχει καλυτερο πατημα απο ενα στενο σε δρομο..το σιροοκο δηλαση ειναι οτι καλυτερο σε αυτο το τομεα<BR><BR> Edited January 25, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 25, 2011 Author Report Share Posted January 25, 2011 Ναι μιλαμε μονο για καινουργια και μονο στην κατηγορια αυτη , οχι για μεγαλυτερα . Πιστευω ολα απο τα παραπανω εχουν θετικα και αρνητικα. Ποιο καλο για μενα το μινι με μεγαλο αρνητικο στην τιμη . Πιο ολοκληρωμενο απο τα υπολοιπα το πεζω με μειον στον εσωτερικο διακοσμο και στο 5αχυτο σασμαν. Πιστευω ως γενικη αποψη και λαμβανοντας τα παντα υποψη οι 3 πρωρες θεσεις ειναι. 1ο= VW POLO GTI 2o= Peugeot rc 3o= ibiza cupra Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Speedy Posted January 25, 2011 Report Share Posted January 25, 2011 (edited) Με 1.16:602 το Peugeot 207 RC ήταν ο νικητής του Junior Fight Club που οργάνωσε το Drive στην πίστα των Μεγάρων. Όσο για τους χρόνους που πέτυχαν οι ανταγωνιστές του (Alfa Romeo MiTo QV, Citroen DS3 1.6 THP, Opel Corsa OPC, Seat Ibiza Cupra, Skoda Fabia RS, VW Polo GTI) δείτε τους στο τέλος του video.Peugeot 207 RC - 1.16:602 VW Polo GTi - 1.16:794 Citroen DS3 THP - 1.17:103 Seat Ibiza Cupra - 1.17: 137 Opel Corsa OPC - 1.17:366 Skoda Fabia RS - 1.17:709 Alfa Romeo Mito QV - 1.19:187 Edited January 25, 2011 by Speedy Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolis86 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Αντιπαλοι του πιστευω οτι ειναι το ibiza cupra kai το skoda fabia rs για τον λογο οτι ενας που θα θελει να αγορασει το polo gti και ισως να θελε κατι πιο οικονομικο απο το ηδη πολυ οικονομικο polo gti εκει θα κατευθυνοταν! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonios16v Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Για εμενα το καλυτερο στην κατηγορια αυτη ειναι το RC αλλα αγορασα το polo γιατι βγαινει σε τετραπορτο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 Kαλυτερο το rc συνολικα απο το gti δεν ειναι. Ισως ειναι σε 1 , 2 τομεισ αλλα συνολικα σαν αυτοκινητο δεν νομιζω να ειναι ... ουτε εμφανιση υπερτερει, ουτε εξοπλισμο,ουτε πιο γρηγορο ειναι, μεσα ποιοτικα και ως εικονα ειναι πολυ κατωτερο και εχει και 4+χρονια στην αγορα ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Μιας και το κανω βολτα αρκετα συχνα αφου το εχει κολλητος μου mini cooper S απο εμενα. ΑΛΛΑ... χωροι 0 τιμη πολυ μεγαλη... και δεν μου αρεσει και τοσο πολυ εξωτερικα. εχει φοβερο στησιμο για μαμα αμαξι ειναι πολυ φαν 2 ντραιβ πολυ καλο tuning potential. διαφορετικα το RC αλλα και παλι δεν μου αρεσει εξωτερικα καθολου. ακωμη ποιο πολυ απο οτι το μινι. αν ηταν να παρω ενα απο τα παραπανω ξερουν ολοι ποιο θα επερνα.. καθως σχεδων το ειχα παραγγειλει αλλα για καποιους λογους δεν καταφερα να το παρω. polo gti λευκο οροφη ξενον ρνς και τα σχετικα.. ειναι ποιο κοντα σε αυτο που ηθελα ΕΓΩ. αν το RC ηταν διαφορετικο εξωτερικα και ειχε 6αρι θα επερνα αυτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 (edited) Kαλυτερο το rc συνολικα απο το gti δεν ειναι. Ισως ειναι σε 1 , 2 τομεισ αλλα συνολικα σαν αυτοκινητο δεν νομιζω να ειναι ... ουτε εμφανιση υπερτερει, ουτε εξοπλισμο,ουτε πιο γρηγορο ειναι, μεσα ποιοτικα και ως εικονα ειναι πολυ κατωτερο και εχει και 4+χρονια στην αγορα ... Το gti είναι τρελό allrounder, τα κάνει ολα και συμφέρει! Ο Γάλλος ομως στρίβει με τρόπο που δεν στρίβει ο Γερμανός Αυτό το είδα απο πρώτο χέρι οταν πήρα το καλοκαίρι το golf επειδή μεχρι στιγμής οδηγούσα ενα megane 1ης γενιάς 1.4 16v με ημιάκαμπτο πίσω (και υπάρχει ακομα δεν το δώσαμε) Σε Γερμανικο ειχα οδηγήσει μονο 4κινητα audi με sline πακέτα, μεγάλες ζάντες κλπ κλπ. Επι του θέματος, απο τα 2 προτιμώ σαφως το megane για στροφές! Δεν ειναι οτι το golf δεν στρίβει αποτελεσματικά, απλά δεν το κάνει το ιδιο διασκεδαστικά και συμμετοχικά. (η δική μου αίσθηση τουλάχιστον αυτή ειναι) Και μιλάω για νορμάλ εκδόσεις, αμα πάμε σε clio-megane rs και peugeot rc επίσης δεν υπαρχει σύγκριση σε στρίψιμο με τά αντίστοιχα Γερμανικά. Βέβαια σε συνολική χρήση οι Γάλλοι σπάνε λίγο νεύρα απο πλευράς εργονομίας, υλικων, τριγμών κλπ κλπ + , γι αυτό λεω οτι ειναι allrounder το polo που έχει και το τεράστιο προσον του αυτόματου που βολεύει αφάνταστα σε καθημερινές καταστάσεις. Πάντως οσο και αν μου αρέσει το rc και θα το έπαιρνα ανετα, όμορφο δεν είναι για κανένα λόγο ούτε μεσα ούτε έξω! Τουλάχιστον έχει αυτά τα τρομερά καθίσματα και κάπως σώζουν την κατάσταση Edited January 30, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 Το μόνο θετικό που μπορώ να βρώ στο RC είναι το ότι στρίβει απίστευτα...αλλά τι να το κάνεις? Στην καθημερινή χρήση... GTI από την άλλη, γιατί κάποιος να ζητήσει κάτι άλλο? Εγώ προσωπικά το βρίσκω απίστευτο αυτοκίνητο και δεν θα το άλλαζα με τίποτα.... αν ήθελα ποιο οικονομική λύση θα πήγαινα σε Ibiza.... Τα υπόλοιπα πιστεύω απλά ακολουθούν....ανάλογα με το τι ζητάει ο καθένας... η επιλογή πάντα γίνεται σε σχέση με τις ανάγκες, όμως όπως και να έχει η επιλογή του GTI είναι η σωστότερη για τον μέσο οδηγό, γιατί σου παρέχει υψηλη ποιότητα εσωτερικού, δεν είναι κούτσουρο, έχει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΡΑΤΗΜΑΤΑ αν και δεν σου αφήνει περιθώρια για παιχνίδι (δεν ξέρω αν αυτό είναι απαραίτητα κακό) και αμα γουστάρεις να το ανοίξεις ο ήχος και η δύναμη σε πορώνουν....Δηλαδή στέκεται στην κάθε περίσταση...ΧΡΥΣΗ ΤΟΜΗ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 (edited) Tα πάντα ειναι θέμα επιλογών και συμβιβασμών!! Το polo σαφώς δεν υστερεί φοβερά σε κανένα τομέα, απλά το rc θα σου δώσει το κάτι παραπάνω οταν το κυνηγήσεις... Βέβαια το polo εχει το + οτι βγαίνει και 5πορτο αλλά πέρα απ'αυτό αν κάποιος έχει 1 μονο αυτοκίνητο πιστεύω οτι τον καλύπτει καλύτερα συνολικα σε σχέση με το rc Edited January 30, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 Bλεπω ολαα τα αλλα δεν τα αναφερετε καν. Πολλοι εχουν φαγωθει για το opc καλως η κακως εδω κανεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 το ειχα και εγω στο μυαλο μου αλλα τελικα δεν για 2-3 λογους Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 30, 2011 Report Share Posted January 30, 2011 (edited) Bλεπω ολαα τα αλλα δεν τα αναφερετε καν. Πολλοι εχουν φαγωθει για το opc καλως η κακως εδω κανεις. To οpc το χει ενας φίλος, εχω μπει μονο μια βόλτα, δεν το χω οδηγήσει. Με το που μπήκα μεσα ήθελα να ξεβιδώσω το recaro να το πάρω σπίτι βγαίνοντας Γενικά πολύ δύναμη αλλά ερχεται καπως απότομα και για τα γούστα μου δεν θα λεγα οτι στρίβει ιδιαίτερα. Βέβαια ξαναλέω δεν το οδήγησα για να χω πλήρη άποψη, απλα λεω πως μου φάνηκε όντας συνοδηγός. Επίσης δεν μου αρέσει καθόλου εξωτερικά, πολύ κραυγαλέο! Προσωπικά μου αρεσουν πολύ τα αυτοκίνητα που δεν "φωνάζουν" για το τι είναι Το puntακι ίσως να κοίταγα αν και πρώτη μου επιλογή με την προυπόθεση ομως οτι έχω άλλο αυτοκίνητο για να κινούμαι κάθε μέρα θα ήταν clio rs! Αλλιώς rc... Edited January 30, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 30, 2011 Author Report Share Posted January 30, 2011 To opc θα το χαρακτηριζα ''καγκουρικο'' φουλ και χωρις καμια αξιοπιστια. Τουρμπο αμαξι περασμενης γενιας ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phillipv Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 + οτι τo μοτερ της opel δεν εχει και πολλες δυνατοτητες για tuning. To GTI τα εχει ολα και συμφέρει! ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
manolis86 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 + οτι τo μοτερ της opel δεν εχει και πολλες δυνατοτητες για tuning. To GTI τα εχει ολα και συμφέρει! ΤΟ ΛΑΤΡΕΥΩ! 1++++++++++ GTI=ορισμος κατηγοριας ολα τα αλλα ακολουθουν με διαφορα!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 +1 +1 +1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 (edited) εχετε ενα φοβερο allaround αμαξι!!!! και ισως το ποιο ωραιο της κατηγοριας μαζι με το opc μιας και ειναι τα δυο ακρα σε λοοκ. ναι αν λετε για αυτο ειναι πρωτο με διαφορα, αν και θα επρεπε να υπαρχει σε μανουαλ και ας το επερνα και εγω dsg. ΑΝ λεμε για καθαροαιμο μικρο GTI πρωτο ειναι το rc. οπως και να το κανουμε δεν ειναι hardcore machine το polo. το opc ειναι ποιο μπρουταλ με ατσαλα ξεσπασματα και σπινιαρατο , νιωθεις τουρμπο κλοτσια. το πολο ειναι γραμικοτατο λογο της γνωσης χαρης του twincharged. για το RS τι να πουμε... αν ειχε ενα σαλιγκαρο πανω θα ηταν τελειο. το πουντο ενω δεν μου αρεσε το ειδα απο κοντα στην εκθεση στο ελ. βενιζελος και δεν το πιστευα. πολυ ωραιο μεσα σπορ χαρακτηρας αλλα "αργο" για αυτο που ειναι. Edited January 31, 2011 by Dynamite Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 εχετε ενα φοβερο allaround αμαξι!!!! και ισως το ποιο ωραιο της κατηγοριας μαζι με το opc μιας και ειναι τα δυο ακρα σε λοοκ. ναι αν λετε για αυτο ειναι πρωτο με διαφορα, αν και θα επρεπε να υπαρχει σε μανουαλ και ας το επερνα και εγω dsg. ΑΝ λεμε για καθαροαιμο μικρο GTI πρωτο ειναι το rc. οπως και να το κανουμε δεν ειναι hardcore machine το polo. το opc ειναι ποιο μπρουταλ με ατσαλα ξεσπασματα και σπινιαρατο , νιωθεις τουρμπο κλοτσια. το πολο ειναι γραμικοτατο λογο της γνωσης χαρης του twincharged. για το RS τι να πουμε... αν ειχε ενα σαλιγκαρο πανω θα ηταν τελειο. το πουντο ενω δεν μου αρεσε το ειδα απο κοντα στην εκθεση στο ελ. βενιζελος και δεν το πιστευα. πολυ ωραιο μεσα σπορ χαρακτηρας αλλα "αργο" για αυτο που ειναι. Θα συμφωνήσω! Πάντως το clio με τουρμπο μάλλον θα χάλαγε κατα τη γνώμη μου παρά θα βελτιωνόταν! Είναι στημένο γύρω απο τη φιλοσοφία του πολύστροφου ατμοσφαιρικού πιστεύω. Δείχνει βέβαια παρωχημένο σήμερα που φοράνε τουρμπινες και τα ποδήλατα αλλά ετσι ειναι! Άλλωστε υπάρχει και το megane rs αν θες τούρμπο και αν κρίνω απο το πως πήγαινε το προηγούμενο (η ασχημη φάτσα) που είχα κανει μια 10λεπτη βόλτα το καινούριο πρέπει να ράβει!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 (edited) Ως κατοχος type-r ep3 1ου σταδιου δεν υπαρχει καμια επαφη κανενος ατμοσφαιρικου με τα honda γενικως. Ποια renault ρε παιδια Edited January 31, 2011 by GiorgioPap - GTI Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kospasTSI12345 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 εγώ πάντως δεν γυρίζω ξανά σε ατμόσφαιρα.......ΜΕ ΤΙΠΟΤΑ σόρυ για τους κατόχους...και εγώ hondaki είχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 31, 2011 Author Report Share Posted January 31, 2011 Διορθωση για πριν δεν εχω τωτα χοντα Ειχα εως 1-1-2011 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted January 31, 2011 Report Share Posted January 31, 2011 Ως κατοχος type-r ep3 1ου σταδιου δεν υπαρχει καμια επαφη κανενος ατμοσφαιρικου με τα honda γενικως. Ποια renault ρε παιδια Γιατί ρε συ γείτονα; Σαν στήσιμο/φρένα το clio είναι άψογο! Σα μοτέρ δε σου λέω οτι είναι honda αλλά δεν είναι και τόσο για πέταμα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...