Jump to content
yositosi

Passat Cc Revo2

Recommended Posts

δεν ξερω για την ψαλιδα στα αλλα υοσι αλλα εγω δεν εχω αλλα μετρα συγκρισης...,gps εξωτερικο και μετα τα ρανταρ της αστυνομιας αλλα και τα σταθερα που σου λενε με ποσο πας(οσο αφορα την προοδευτικοτητα το μονο που εχω στα 200+ειναι το gps,ενω μεχρι τα 120 εχω και τις σταθερες καμερες)....τωρα αν και το gps moy παει λαθος τι να πω αυτο εχω σαν μετρο συγκρισης(mls talk&drive με προσφατο updates στην mls) ...και στα δυο μου αμαξια το οποιο ειναι ιδιο με τα ρανταρ,απλα μπορει να παιζει απο μοντελο σε μοντελο ισως το γραναζι της 6 ποσο απλωνει...καπως τα μετρανε και καπου τα γραφουν αυτα ποιο μοντελο φοραει τι σχεσεις..δεν ξερω ποιο επιστημονικα να το τεκμηριωσω για ποιο περα αναλυση αλλα μπορω να καταθεσω εμπειρικα το εξης με μαμα ολα πηγαινε κοντερισια 250 δηλαδη 246 πραγματικα

με ολα εκτος προγραμμα επεσε 10 κλμ 240 ,πραγματικα 236,

με προγραμμα γεμισε παντου και ειδα 265 πραγματικα 261,αλλα και 300 να δειχνε,

τι να τα κανεις εκει περα το διλιτρο δεν ειναι για να κυκλοφορει(με μαμα εντοσθια)...

ποσο μαλλον ολα τα αλλα,εκει μονο ειδικες κατασκευες πορσε και κατι εκρηκτικα μπου μπαμ απο εμας βλεπεις:clapping:

,πορισμα ολα ειναι το 0-200 μαξιμουμ απο εκει και μετα ρισκαρεις...

Edited by quicksilver
Link to comment
Share on other sites

δεν ξερω για την ψαλιδα στα αλλα υοσι αλλα εγω δεν εχω αλλα μετρα συγκρισης...,gps εξωτερικο και μετα τα ρανταρ της αστυνομιας αλλα και τα σταθερα που σου λενε με ποσο πας(οσο αφορα την προοδευτικοτητα το μονο που εχω στα 200+ειναι το gps,ενω μεχρι τα 120 εχω και τις σταθερες καμερες)....τωρα αν και το gps moy παει λαθος τι να πω αυτο εχω σαν μετρο συγκρισης(mls talk&drive με προσφατο updates στην mls) ...και στα δυο μου αμαξια το οποιο ειναι ιδιο με τα ρανταρ,απλα μπορει να παιζει απο μοντελο σε μοντελο ισως το γραναζι της 6 ποσο απλωνει...καπως τα μετρανε και καπου τα γραφουν αυτα ποιο μοντελο φοραει τι σχεσεις..δεν ξερω ποιο επιστημονικα να το τεκμηριωσω για ποιο περα αναλυση αλλα μπορω να καταθεσω εμπειρικα το εξης με μαμα ολα πηγαινε κοντερισια 250 δηλαδη 246 πραγματικα

με ολα εκτος προγραμμα επεσε 10 κλμ 240 ,πραγματικα 236,

με προγραμμα γεμισε παντου και ειδα 265 πραγματικα 261,αλλα και 300 να δειχνε,

τι να τα κανεις εκει περα το διλιτρο δεν ειναι για να κυκλοφορει(με μαμα εντοσθια)...

ποσο μαλλον ολα τα αλλα,εκει μονο ειδικες κατασκευες πορσε και κατι εκρηκτικα μπου μπαμ απο εμας βλεπεις:clapping:

,πορισμα ολα ειναι το 0-200 μαξιμουμ απο εκει και μετα ρισκαρεις...

Το GPS, εφόσον θα κρατήσεις ταχύτητα για 3-4 δευτερόλεπτα γίνεται πολύ ακριβές! :clapping:

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο Σιμο :clapping:

Δοκιμασες να κατεβασεις σε perfomance 2 ?

Περιπου ποση ωρα θελει για να κανει adaptation απο αλαγη σε αλλαγη settings ?

Γιάννη, δεν ασχολήθηκα ακόμα γιατί χθες το παρέλαβα το απόγευμα, και το πρωί ήταν βαρύ το παπλωμα οπότε βιαζόμουν να έρθω στη δουλειά (το ξέχασα και σπίτι στη βιασύνη μου)

Ο Αγγλάρας λέει, κλειδί μίζα - κάρφωμα με το setting επιλεγμένο - βζζζ θόρυβο μέχρι να γίνει το communication με την ecu - συνεχόμενα μπιπ όταν θα έχει τεθεί σε λειτουργία (αναμονή λέει για 45 δεύτερα την πρώτη φορά ή αν έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλο αμάξι) - σβήσιμο ηλεκτρικών/ξήλωμα/εκκίνηση

Κοινώς θέλει την ώρα του το καμάρι. Μάλλον το βράδυ θα το ρίξω σε setting2 ή και 1 και θα το αφήσω εκεί.

Link to comment
Share on other sites

Και ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ, και αφού μου έσπασαν τα νεύρα τα ΕΛΤΑ... ΕΧΩ ΠΛΕΟΝ ΜΑΤΖΑΦΛΕΡΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ :D :D :D

dsc00313ed.jpg

Setting 0 για στοκ, 1 για 95άρα, 2 για 98άρα, 3 για ξεζούμισμα όπου και είναι τώρα, και ρύθμιση αντικλεπτικού που κλειδώνει την ECU σε περίπτωση που το αφήσουμε το αμάξι παρκαρισμένο κάπου "επίφοβα" ή που φύγουμε για καιρό και μείνει κάπου παρατημένο!

Μικροσκοπικές διαστάσεις (σαν ένα κινητό τηλέφωνο) και πλεον είμαστε τζετ! :D

Θα σε αρέσει πολύ και 'γώ το έχω. Πολύ βολικό. Και ο χρόνος είναι ελάχιστος για την αλλαγή προγράμματος. Επιλέγεις ρύθμιση - ανοίγεις διακόπτη - κουμπώνεις OBD - ακούς ένα μικρό τσσσσσκ - αρχίζει το μπιπ-μπιπ - κλείνεις διακόπτη - βγάζεις SPS - Βγάζεις κλειδί - Έπειτα εκκίνηση

Link to comment
Share on other sites

καλοριζικο Σιμο :D

Δοκιμασες να κατεβασεις σε perfomance 2 ?

Περιπου ποση ωρα θελει για να κανει adaptation απο αλαγη σε αλλαγη settings ?

Απ' ότι κατάλαβα και από το site της Revo η διαφορά που έχει και είναι η πιο αισθητή είναι το over, εξού και η μικρή αλλαγή στην τελική ιπποδύναμη, αλλά η σημαντική διαφορά στην ροπή. Άρα υποθέτω ότι όποιο adaptation δεν θα είναι σημαντικό.

Θα τρεκάρω logs από perf1 & perf2 και θα σου πώ τί διαφορές βλέπω.

Διαφορά σε avance....σημαντική από perf1 σε perf2 χωρίς να έχω δοκιμάσει perf3 ακόμα...

over ( actual )

perf1 1.34

perf2 1.40

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Απ' ότι κατάλαβα και από το site της Revo η διαφορά που έχει και είναι η πιο αισθητή είναι το over, εξού και η μικρή αλλαγή στην τελική ιπποδύναμη, αλλά η σημαντική διαφορά στην ροπή. Άρα υποθέτω ότι όποιο adaptation δεν θα είναι σημαντικό.

Θα τρεκάρω logs από perf1 & perf2 και θα σου πώ τί διαφορές βλέπω.

:D :D :D

Edit: Πράγματι οι μεγάλες διαφορές είναι σε boost και σε αβάνς (33 μοίρες σηκώνει στο χαλαρό το Setting3)

Edited by yositosi
Link to comment
Share on other sites

Θα σε αρέσει πολύ και 'γώ το έχω. Πολύ βολικό. Και ο χρόνος είναι ελάχιστος για την αλλαγή προγράμματος. Επιλέγεις ρύθμιση - ανοίγεις διακόπτη - κουμπώνεις OBD - ακούς ένα μικρό τσσσσσκ - αρχίζει το μπιπ-μπιπ - κλείνεις διακόπτη - βγάζεις SPS - Βγάζεις κλειδί - Έπειτα εκκίνηση

Ρε φιλε και εσυ revo εχεις :D Γιατι τοτε ρε φιλε ειχαμε καποιες διαφωνιες σε σχεση με την ποιοτητα του προγραμματος στο audi sportclub forum ??? :D

Edited by souls A3
Link to comment
Share on other sites

Γιάννη, δεν ασχολήθηκα ακόμα γιατί χθες το παρέλαβα το απόγευμα, και το πρωί ήταν βαρύ το παπλωμα οπότε βιαζόμουν να έρθω στη δουλειά (το ξέχασα και σπίτι στη βιασύνη μου)

Ο Αγγλάρας λέει, κλειδί μίζα - κάρφωμα με το setting επιλεγμένο - βζζζ θόρυβο μέχρι να γίνει το communication με την ecu - συνεχόμενα μπιπ όταν θα έχει τεθεί σε λειτουργία (αναμονή λέει για 45 δεύτερα την πρώτη φορά ή αν έχει χρησιμοποιηθεί σε άλλο αμάξι) - σβήσιμο ηλεκτρικών/ξήλωμα/εκκίνηση

Κοινώς θέλει την ώρα του το καμάρι. Μάλλον το βράδυ θα το ρίξω σε setting2 ή και 1 και θα το αφήσω εκεί.

Perf2 και μόνο! Στο perf1 η ζητούμενη ψηλά είναι πολύ μικρή και εάν την ξεπεράσεις κατά 0,1 bar ( που θα γίνει ΣΙΓΟΥΡΑ ) για να εξομαλύνει θα σου κλείνει ( ανοίγει εννοώ από 98% θα πάει 85-70% για να ''φέρει'' την actual πίεση στην ζητούμενη ) απαλά βέβαια Ν75 στα ψηλά ( υπολόγιζε ένα -30% έως -35% ) ... δηλ από 6500+

Ρε φιλε και εσυ revo εχεις :D Γιατι τοτε ρε φιλε ειχαμε καποιες διαφωνιες σε σχεση με την ποιοτητα του προγραμματος στο audi sportclub forum ??? :D

Επειδή έχουμε Revo δεν σημαίνει ότι θα είμαστε μονόπλευροι.... στο audi sportclub forum προσπάθησα να είμαι λίγο πιο προσεκτικός όχι οτι έχω παράπονο από την λειτουργία του, το αντίθετο μάλιστα.... :D :D

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Επειδή έχουμε Revo δεν σημαίνει ότι θα είμαστε μονόπλευροι.... στο audi sportclub forum προσπάθησα να είμαι λίγο πιο απαλός.... :D :D

Εχεις δικιο φιλε,απλα πρεπει να υποστηριζουμε και το revo μας διοτι εχουν πεσει ολοι να το φανε,ακομα και για την υπερθεμανση του πλανητη η revo φταιει!!!!! :D

Link to comment
Share on other sites

Εχεις δικιο φιλε,απλα πρεπει να υποστηριζουμε και το revo μας διοτι εχουν πεσει ολοι να το φανε,ακομα και για την υπερθεμανση του πλανητη η revo φταιει!!!!! :yahoo:

Έκανα μια διόρθωση στο παραπάνω κείμενο γιατί το απαλός μπορεί να παρεξηγηθεί..... :D :D :D :D

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Έκανα μια διόρθωση στο παραπάνω κείμενο γιατί το απαλός μπορεί να παρεξηγηθεί..... :rolleyes::thumbsup::whistling: :whistling:

αντε σιμο περιμενουμε λογκ απο καθε performance για να δουμε διαφορες καναλι 003 -115 αυτα φτανουν τα βλεπουμε ολα :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

αντε σιμο περιμενουμε λογκ απο καθε performance για να δουμε διαφορες καναλι 003 -115 αυτα φτανουν τα βλεπουμε ολα :rolleyes:

Θέλει και 001 - 002 - 031 - 112 -118 - 227 - 020 για να είσαι καλυμένος πολύ καλά...

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Θέλει και 001 - 002 - 031 - 112 -118 - 227 - 020 για να είσαι καλυμένος πολύ καλά...

ολα αυτα που λες καλα ειναι φιλε απλως εγω ειπα αυτα γιατι ο σιμος αναφερε μονο αβανς και πιεση και με αυτη την λογικη ειπα οτι μονο αυτα αρκουν τωρα εαν κανεις ολα αυτα ενοειται οτι θα εχεις μια ολοκληρομενη εικονα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

ολα αυτα που λες καλα ειναι φιλε απλως εγω ειπα αυτα γιατι ο σιμος αναφερε μονο αβανς και πιεση και με αυτη την λογικη ειπα οτι μονο αυτα αρκουν τωρα εαν κανεις ολα αυτα ενοειται οτι θα εχεις μια ολοκληρομενη εικονα :rolleyes:

Αυτές είναι οι βασικές διαφορές..... καλά έγραψες, εγώ δεν είδα που αναφερότανε το πόστ σου.... sorry! :thumbsup:

Πάντως αναφορικά:

perf1 perf2 (avance-boost)

3000 -3.0 (1.3) ------- +3.0 (1.4)

4000 +4.5 (1.17) ------- +9.0 (1.18)

5000 +13.5 (0.88) ------- +18.8 (0.89)

6000 +23.3 (0.69) ------- +27.8 (0.69)

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι το έριξα σε setting2 και για να είμαι ειλικρινής δεν είδα και καμία τρελή διαφορά. Ισως λίγο "κομμένο" στο αφήνιασμα που κάνει όταν ροπιάζει. Αύριο θα το ρίξω σε Setting1 για να μου λυθεί η απορία.

Σε Setting1 το δούλευα όταν δεν είχα την ITG και το είχα με "μαμά" φιλτροκούτι και φίλτρο, και το αμάξι το θυμάμαι να είναι δυνατό μεν, αλλά χωρίς καθόλου ξεσπάσματα (γραμμικότατο). Αν ρολάρει σωστά το σενάριο "τουρμπίνα" με βλέπω να το ρίχνω εκεί και να έχω πρακτικά τα άλογα που είχα σαν setting3 αλλά με γραμμική ροπή σαν να είναι ηλεκτρικό :rolleyes:

Σας ευχαριστώ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ για τα υπερπολύτιμα στοιχεία ως προς τα blocks (με προλάβατε γιατί θα ρωτούσα) :thumbsup::whistling: :whistling:

Εχεις δικιο φιλε,απλα πρεπει να υποστηριζουμε και το revo μας διοτι εχουν πεσει ολοι να το φανε,ακομα και για την υπερθεμανση του πλανητη η revo φταιει!!!!! :whistle:

Μωρέ να πει ο καθένας ΟΤΙ θέλει, αλλά να το τεκμηριώσει κιόλας! Δυστυχως ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ πλεον ξέρει καλύτερα από εμάς τα αμάξια μας... και στο τέλος όταν ζητάμε να μας εξηγήσουν τι εννοούν καταλήγουμε στο "μα ρε φίλε το λένε σε όλα τα φόρουμ εσύ που ζεις?" χωρίς καμία άλλη επεξήγηση πέραν της υπερφίαλης "μπουρδολογίας". Προβατοποίηση σε όλο της το μεγαλείο!

Οταν λοιπόν κάποιος θα βγάλει κάτι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ σε όλους τους τομείς (και στα καλά, και στα "παράξενα"), και μας πει ΟΡΙΣΤΕ, και όταν μας δείξει που οφείλονται τα ΠΑΡΑΞΕΝΑ και τα διορθώσει, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα του βγάλω το καπέλο. Μέχρι τότε, "καφετέρια tuning" συζητήσεις τα θεωρώ όλα!

Υπό όλες τις άλλες συνθήκες Γιάννη μου, αν ασχολείσαι το θεωρώ ότι μόνο χαμένος θα βγαίνεις. Στην τελική, καλό ή κακό ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ και σε όποιον αρέσει! Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι στη ζωή σου (ή μου, ή μας) αν θα το βάλει ή όχι κάποιος άλλος :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι το έριξα σε setting2 και για να είμαι ειλικρινής δεν είδα και καμία τρελή διαφορά. Ισως λίγο "κομμένο" στο αφήνιασμα που κάνει όταν ροπιάζει. Αύριο θα το ρίξω σε Setting1 για να μου λυθεί η απορία.

Σε Setting1 το δούλευα όταν δεν είχα την ITG και το είχα με "μαμά" φιλτροκούτι και φίλτρο, και το αμάξι το θυμάμαι να είναι δυνατό μεν, αλλά χωρίς καθόλου ξεσπάσματα (γραμμικότατο). Αν ρολάρει σωστά το σενάριο "τουρμπίνα" με βλέπω να το ρίχνω εκεί και να έχω πρακτικά τα άλογα που είχα σαν setting3 αλλά με γραμμική ροπή σαν να είναι ηλεκτρικό :thumbsup:

Σας ευχαριστώ ΠΟΛΥ ΟΛΟΥΣ για τα υπερπολύτιμα στοιχεία ως προς τα blocks (με προλάβατε γιατί θα ρωτούσα) :bow: :bow: :bow:

Μωρέ να πει ο καθένας ΟΤΙ θέλει, αλλά να το τεκμηριώσει κιόλας! Δυστυχως ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ πλεον ξέρει καλύτερα από εμάς τα αμάξια μας... και στο τέλος όταν ζητάμε να μας εξηγήσουν τι εννοούν καταλήγουμε στο "μα ρε φίλε το λένε σε όλα τα φόρουμ εσύ που ζεις?" χωρίς καμία άλλη επεξήγηση πέραν της υπερφίαλης "μπουρδολογίας". Προβατοποίηση σε όλο της το μεγαλείο!

Οταν λοιπόν κάποιος θα βγάλει κάτι ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ σε όλους τους τομείς (και στα καλά, και στα "παράξενα"), και μας πει ΟΡΙΣΤΕ, και όταν μας δείξει που οφείλονται τα ΠΑΡΑΞΕΝΑ και τα διορθώσει, εγώ θα είμαι ο πρώτος που θα του βγάλω το καπέλο. Μέχρι τότε, "καφετέρια tuning" συζητήσεις τα θεωρώ όλα!

Υπό όλες τις άλλες συνθήκες Γιάννη μου, αν ασχολείσαι το θεωρώ ότι μόνο χαμένος θα βγαίνεις. Στην τελική, καλό ή κακό ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ και σε όποιον αρέσει! Δεν νομίζω ότι θα αλλάξει κάτι στη ζωή σου (ή μου, ή μας) αν θα το βάλει ή όχι κάποιος άλλος :thumbsup:

οντως μονο κακο σε κανουν εδω ειχε πεσει η ψυχολογια του και ηθελε να βγαλει το ρεβο και να βαλει κατι αλλο μετα απο το ψαξιμο που εριξα και βρικαμε τελικα μια ακρη απο τοτε δεν θελει να ακουει τιποτα δεν κρατιεται με τιποτα ο γιαννης και τωρα οχι μονο δεν θελει να το βγαλει αλλα δεν θελει να κουει και τιποτα για το ρεβο τρελενεται θα τους φαει ολους :thumbsup::roadrage::lol: :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

Θα σε αρέσει πολύ και 'γώ το έχω. Πολύ βολικό. Και ο χρόνος είναι ελάχιστος για την αλλαγή προγράμματος. Επιλέγεις ρύθμιση - ανοίγεις διακόπτη - κουμπώνεις OBD - ακούς ένα μικρό τσσσσσκ - αρχίζει το μπιπ-μπιπ - κλείνεις διακόπτη - βγάζεις SPS - Βγάζεις κλειδί - Έπειτα εκκίνηση

Δημήτρη, μια απορία ρε φίλε μόνο τώρα που το ξανα-είδα και μου κόλλησε

Τα βήματα...

1. Κλειδί στη μίζα, με αναμένα όλα τα ηλεκτρικά

2. Αναμονή όπως λέει για 10 δεύτερα (πρακτικά να τρέξει το αμάξι όλα τα check του και να σβήσουν τα λαμπάκια στο καντράν)

3. Κάρφωμα το ματζαφλέρι στην OBD

4. Το "τσσσσκκκκ" εμένα δεν μου το κάνει :thumbsu: Αντιθέτως μούγκα για μερικά δεύτερα (ελάχιστα)

5. Διαρκές μπιπ-μπιπ

6. Το αφήνω κανένα λεπτό να κουδουνάει έτσι (στις οδηγίες λέει

7. Ξήλωμα το ματζαφλέρι

8. Βγάλσιμο κλειδιού

9. Ξαναβάλσιμο και φύγαμε

Σωστά δεν τα κάνω???? Το "βήμα 4" δεν καταλαβαίνω γιατί μου το κάνει έτσι :laugh:

Πέρα από αυτό πάντως τώρα, θεωρώ ότι πρακτικά το setting1 είναι τελικά η καλύτερη λύση για καθημερινή οδήγηση πόλης. Σήμερα το τσέκαρα με 4 άτομα μέσα (και όχι λίγων κιλών), και το αμάξι ΚΑΙ ΠΑΛΙ με 5η επιταχύνει από τα χαμηλά! Ξεσπάσματα ΠΟΥΘΕΝΑ παρά μόνο γραμμικότητα, ενώ και στα ξεκινήματα το αμάξι ούτε να κάνει πεταγμα ούτε τίποτα, λες και οδηγούσα κανένα APR. :goodjob:

Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, μια απορία ρε φίλε μόνο τώρα που το ξανα-είδα και μου κόλλησε

Τα βήματα...

1. Κλειδί στη μίζα, με αναμένα όλα τα ηλεκτρικά

2. Αναμονή όπως λέει για 10 δεύτερα (πρακτικά να τρέξει το αμάξι όλα τα check του και να σβήσουν τα λαμπάκια στο καντράν)

3. Κάρφωμα το ματζαφλέρι στην OBD

4. Το "τσσσσκκκκ" εμένα δεν μου το κάνει :blink: Αντιθέτως μούγκα για μερικά δεύτερα (ελάχιστα)

5. Διαρκές μπιπ-μπιπ

6. Το αφήνω κανένα λεπτό να κουδουνάει έτσι (στις οδηγίες λέει

7. Ξήλωμα το ματζαφλέρι

8. Βγάλσιμο κλειδιού

9. Ξαναβάλσιμο και φύγαμε

Σωστά δεν τα κάνω???? Το "βήμα 4" δεν καταλαβαίνω γιατί μου το κάνει έτσι :thumbsup:

Πέρα από αυτό πάντως τώρα, θεωρώ ότι πρακτικά το setting1 είναι τελικά η καλύτερη λύση για καθημερινή οδήγηση πόλης. Σήμερα το τσέκαρα με 4 άτομα μέσα (και όχι λίγων κιλών), και το αμάξι ΚΑΙ ΠΑΛΙ με 5η επιταχύνει από τα χαμηλά! Ξεσπάσματα ΠΟΥΘΕΝΑ παρά μόνο γραμμικότητα, ενώ και στα ξεκινήματα το αμάξι ούτε να κάνει πεταγμα ούτε τίποτα, λες και οδηγούσα κανένα APR. :thumbsu:

σιμακο κανονησε ρε φιλε να καψεις κανενα εγκεφαλο να δεις μετα τι γραμμικο που θα ειναι σαν χαζο θα πηγαινει :drinks: :drinks: :thumbsup: παντως εαν ειναι οπως το λες φιλε πρεπει να ειναι σωτηρια αυτο το πραγμα για μεσα στην πολυ το κανεις μαμα και εκτος πολης το κανεις πυραυλο και ετσι δεν καις κιολας και πολυ μια χαρα βλεπω στο καινουργιο να βαζω ρεβο και να παιρνω και εγω ενα sps :whistling: :whistling: :whistling:

Link to comment
Share on other sites

Αυτό το τσσσσκκκ εγώ το ακούω ίσα-ίσα μόλις με το που το μπριζώνω στην OBD. Έχω πολύ ευαίσθητο αυτί...χαχαχα.... :laugh: :laugh: Κατά τα άλλα τα βήματα σωστά!!

Και ένα ακόμα που παρατήρησα.... με χαλαρό γκάζι, απλό και χαλαρό ταξίδι δεν έχω δεί πάνω από 7,5+ λίτρα ανά 100, με πολύ χαλλλλαρό ρυθμό να εξηγούμαι, οπότε και αυτό το 20% οικονομία σαν να μην μου φαντάζει τόσο ουτοπικό πλέον.....και με το perf2 αυτό....

Link to comment
Share on other sites

ΟΚ άρα υποθέτω ότι είναι λογικό που μου την κάνει την εναλλαγή προγραμμάτων μέσα σε πολύ λίγα δευτερόλεπτα (5-10 το πολύ). :laugh:

Link to comment
Share on other sites

Ακριβώς... την πρώτη φορά δεν ήξερα και γω και το άφησα για κανα δίλεπτο επάνω και πήρα τηλ. για να δώ σε πόση ώρα το βγάζω και μου είπαν πρακτικά από την ώρα που αρχίζει το μπι-μπίκιασμα. Έ το αφήνω και 5 sec παραπάνω και αυτό ήταν....

Edited by Dikonou
Link to comment
Share on other sites

Δημήτρη, μια απορία ρε φίλε μόνο τώρα που το ξανα-είδα και μου κόλλησε

Τα βήματα...

1. Κλειδί στη μίζα, με αναμένα όλα τα ηλεκτρικά

2. Αναμονή όπως λέει για 10 δεύτερα (πρακτικά να τρέξει το αμάξι όλα τα check του και να σβήσουν τα λαμπάκια στο καντράν)

3. Κάρφωμα το ματζαφλέρι στην OBD

4. Το "τσσσσκκκκ" εμένα δεν μου το κάνει :laugh: Αντιθέτως μούγκα για μερικά δεύτερα (ελάχιστα)

5. Διαρκές μπιπ-μπιπ

6. Το αφήνω κανένα λεπτό να κουδουνάει έτσι (στις οδηγίες λέει

7. Ξήλωμα το ματζαφλέρι

8. Βγάλσιμο κλειδιού

9. Ξαναβάλσιμο και φύγαμε

Σωστά δεν τα κάνω???? Το "βήμα 4" δεν καταλαβαίνω γιατί μου το κάνει έτσι :laugh:

Πέρα από αυτό πάντως τώρα, θεωρώ ότι πρακτικά το setting1 είναι τελικά η καλύτερη λύση για καθημερινή οδήγηση πόλης. Σήμερα το τσέκαρα με 4 άτομα μέσα (και όχι λίγων κιλών), και το αμάξι ΚΑΙ ΠΑΛΙ με 5η επιταχύνει από τα χαμηλά! Ξεσπάσματα ΠΟΥΘΕΝΑ παρά μόνο γραμμικότητα, ενώ και στα ξεκινήματα το αμάξι ούτε να κάνει πεταγμα ούτε τίποτα, λες και οδηγούσα κανένα APR. :laugh:

....κ ολα αυτα προσπαθωντας να μου μοιασεις??????? :laugh::laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

παντως εαν ειναι οπως το λες φιλε πρεπει να ειναι σωτηρια αυτο το πραγμα για μεσα στην πολυ το κανεις μαμα και εκτος πολης το κανεις πυραυλο και ετσι δεν καις κιολας και πολυ μια χαρα βλεπω στο καινουργιο να βαζω ρεβο και να παιρνω και εγω ενα sps :whistling: :whistling: :whistling:

Εσένα Τασούλη, μεγάλη ζημιά σου έκανε ο Γιάννης και τα logs του που έχεις μελετήσει :laugh: :laugh:

Πέρα από την πλακα, ΑΝ ΜΠΟΡΕΙΣ 2λιτρο TSi φίλε δαγκωτό! Μετά APR ή REVO δαγκωτό! Με ένα προγραμματάκι μόνο και τίποτα άλλο... θα είσαι ΒΑΣΙΛΙΑΣ! Ισχύς που εμείς παλεύουμε με έναν σκασμό λεφτά να πιάσουμε, και σύστημα μετάδοσης από κάτω (δίσκος/πλατώ/βολάν) που είναι σχεδιασμένα για να αντέχουν ΠΟΛΥ πράγμα :thumbsu:

Γενικά αυτό που έμαθα πλεον είναι ότι μεγαλύτερη σημασία δεν έχει το "απόλυτο νούμερο" αλλά το πόσο σφαιρικά βλεπει η εκάστοτε εταιρεία το θέμα "Συνολική βελτίωση". Ρεαλιστικά ΜΟΝΟ η APR μέχρι τώρα έδινε κάθετες λύσεις (από πρόγραμμα, I/C, εισαγωγή, εξάτμιση, συμπλέκτη, φρένα κτλ κτλ κτλ). Πλεον και η Revo ξύπνησε και έστησε το Online κατάστημα της αλλά και μερικές στρατηγικές συνεργασίες. Ναι μεν πληρώνεις κάποια λεφτά παραπάνω ΑΛΛΑ, ξέρεις ότι έχεις ομοιογενές αυτοκίνητο που θα δουλέψει ΣΩΣΤΑ (και άρα δεν θα διπλο-τριπλο-πληρώσεις για περιφερειακά αν κάτι ΔΕΝ), ενώ ξέρεις και από την αρχή πως η πώληση και άρα το "ενδιαφέρον" του βελτιωτή ως προς εσένα δεν τελειώνει με το που θα σου πασάρουν τον κώδικα τους! (κοινώς και αυτοί καίγονται γενικά να δουλεύει σωστά). ΣΥΝ το ότι στο τέλος όταν το πουλάς δεν χρειάζεται να τα ξηλώσεις όλα, να ψάχνεις να τα πασάρεις, και... και... και...! Το αμάξι με πλήρη πακέτα φορεμένα θεωρείται πλεον ως "project car" κάτι που σε συγκεκριμένες κατηγορίες υποψηφίων πελατών δίνει υπεραξία :laugh:

....κ ολα αυτα προσπαθωντας να μου μοιασεις??????? :laugh::laugh::laugh:

Τζουτζούκο, το ότι εναλάσεις τα προγράμματα από το cruise control είναι ΜΕΓΑΛΗ μαγκιά και το παραδέχομαι! ΑΛΛΑ, υπάρχουν μερικά θεματάκια...

1. Δεν έχεις anti-theft mode (γενικό κλείδωμα) από όσο θυμάμαι.

2. Εχεις μόνο Stock/Performance/Racing. Δεν έχεις ένα ενδιάμεσο "αργό" για 95άρα.

2. Παιδιά που δεν έχουν cruise control δεν μπορούν να το χρησιμοποιήσουν το switching mode της APR

3. ΕΥΤΥΧΩΣ Ελλάδα ο Γιαννό, στην ίδια τιμή τα βάζει τα πακέτα, ενώ Αμερική σου τα χρεώνουν ξεχωριστά. Πρακτικά δηλαδή ένα και το ίδιο με την Revo, όπου ναι μεν σου τα φοράει από την αρχή, αλλα σου τα αρπάζει με το SPS για να μπορείς να τα εναλλάξεις.

Μου ρεφάρει λίγο το κόστος επίσης το ότι αν αύριο μεθαύριο αλλάξω αμάξι (ή βάλω Revo στο Leon) το ματζαφλέρι ξαναχρησιμοποιείται όπου θέλω.

Και ναι σε αντιγράφω! :ass:

Link to comment
Share on other sites

Τζουτζούκο, το ότι εναλάσεις τα προγράμματα από το cruise control είναι ΜΕΓΑΛΗ μαγκιά και το παραδέχομαι! ΑΛΛΑ, υπάρχουν μερικά θεματάκια...

1. Δεν έχεις anti-theft mode (γενικό κλείδωμα) από όσο θυμάμαι.

2. Εχεις μόνο Stock/Performance/Racing. Δεν έχεις ένα ενδιάμεσο "αργό" για 95άρα.

Και ναι σε αντιγράφω! :laugh:

επιλογη μου ειναι να μην το χω πανω σιμον μου......για οικονομικες καταστασεις εχω το stock mode......κ το antitheft απλα δεν το περασαμε.......ασε που τι να το κανω?!εχω το μαμα αντικλεπτικο remember?!.....οχι τον δωρο.....

.....μ αρεσει που με αντιγραφεις!!!!εισαι σε καλο δρομο!!!!!!! :laugh::laugh:

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.