Jump to content
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
Slate Blackcurrant Watermelon Strawberry Orange Banana Apple Emerald Chocolate Marble
yositosi

Ενίσχυση Πίσω/Χαμηλής Κόντρας Κινητήρα

Recommended Posts

Ως γνωστό, στα πλαίσια της παροχής άνετης και άνευ κραδασμών κύλησης των οχημάτων, το μοτέρ πατάει σε ελαστικές βάσεις (σινεμπλόκ στήριξης), όπως επίσης και το σαζμάν, κοντράρει επάνω στο αμάξωμα με μια αντίστοιχη βάση.

Δεδομένου του ότι μιλάμε για "ελαστικά σινεμπλόκ" με τον καιρό φθείρονται και εκ των πραγμάτων καταρρέουν. Τα πράγματα γίνονται ακόμα χειρότερα, όταν το αυτοκίνητο έχει βελτιωθεί, όπου και τα στιγμιαία φορτία γίνονται υπερμεγέθη. Λόγου χάρη, σε μια έντονη επιτάχυνση, άλλο είναι να προσπαθεί το μοτέρ να απορροφήσει τα φορτία π.χ. 30 κιλών ροπής, και εντελώς άλλες οι καταπονήσεις που δέχεται αν προσπαθεί να περάσει στον δρόμο 40 κιλά ροπής.

Σε περιπτώσεις εκτεταμένων βελτιώσεων, η ιδεατή προσέγγιση είναι να αλλαχτούν όλες οι βάσεις (και οι 3 που προαναφέρθηκαν), με ενισχυμένες του εμπορίου. Παρόλα αυτά, σε τέτοια περίπτωση ναι μεν οι βάσεις γίνονται πιο στιβαρές και επομένως πιο ανθεκτικές, αλλά παράλληλα οι κραδασμοί που περνάνε στο εσωτερικό του αυτοκινήτου υπερ-πολλαπλασιάζονται!

Μια ενδιάμεση λύση είναι η προσθήκη ενός "εμφυτεύματος" στην κόντα του σαζμάν, η οποία πρακτικά γεμίζει τα κενά του σινεμπλόκ αποτρέποντας το από το να κοπεί με τα όποια αρνητικά επακόλουθα θα μπορούσε να έχει κάτι τέτοιο.

Η τελευταία λύση είναι οικονομικά προσιτή (κόστος περί τα 50 ευρώ), και επομένως μπορεί να υιοθετηθεί εύκολα ακόμα και σε πληρως στόκ αυτοκίνητα.

Η πλέον διαδεδομένη εταιρεία στην χώρα μας με σχετικό προιόν είναι η Powerflex. Κάπου εκεί άρχισαν τα παράξενα, καθότι αφού παρήγγειλα τον ένα και μοναδικό κωδικό που προσφέρουν, παρατηρήσαμε ότι πολύ απλα δεν ταιριάζει! Αλλη δομή το εξάρτημα, άλλα ανοίγματα το σινεμπλόκ μου. Βλέποντας λίγο καλύτερα στη σελίδα τους είδαμε το παρακάτω:

This Vehicle uses at least 2 different engine mount bushes, with the difference being the shape and size of the voiding. The OE part number of the bush that PFF85-504 suits OE part number 1K0199867

πηγή: http://www.powerflex.co.uk/products/Passat+CC+35+%282009-%29-2645/1.html

Όλως παραδόξως, στο ΕΤΚΑ μέσα ακόμα και για τα 2011 μοντέλα, δίνει τον ΙΔΙΟ ακριβώς κωδικό ανταλλακτικού για το σινεμπλόκ από παλιά ως και σήμερα, που προφανώς υποδηλώνει κάποια εσωτερική μη ανακοινωμένη αλλαγή εξαρτήματος!

Μετά από ψάξιμο, η μοναδική εταιρεία που βρήκα να έχει και για τις δύο περιπτώσεις σινεμπλόκ εξάρτημα είναι η Neuspeed.

Επομένως, το θεωρώ πολύ σημαντικό κάποιος να το ψάξει λίγο, προτού παραγγείλει, και να συγκρίνει ΟΠΤΙΚΑ τι σινεμπλόκ φοράει προτού παραγγείλει το οποιοδήποτε εξάρτημα

Με φωτό οι διαφορές παρακάτω...

Το παλιό:

http://www.esetuning.com/Neuspeed-Engine-Torque-Arm-Insert-p/22.10.91.htm

και το νεότερο:

http://www.esetuning.com/Neuspeed-Engine-Torque-Arm-Insert-p/22.10.68.htm

Edited by yositosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

δεν καταλαβα κατι,νομιζω ειναι το ιδιο στην φωτο...παντως και εγω το εψαχνα μπραβο που το ποσταρισες..τωρα βεβαια εστειλα να δω αν στελνουν ελλαδα αυτοι...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρόμοιο αλλα όχι το ίδιο! Δες προσεχτικά ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εχει μια διαφορα εκει που κανει την κουρμπα το ενα με το αλλο αποτι βλεπω σωστα?

Η βαση σαζμαν παντως κανει πολυ καλη δουλεια.Δενει και δινει αισθηση ανωτερη στο κιβωτιο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ακριβώς Κωνσταντίνε.

Εγώ neuspeed ελλάδα δεν βρήκα, οπότε παρήγγειλα από Αγγλία! Θα δείξει η νεκροψία...

Share this post


Link to post
Share on other sites

....για μενα τι εχει simos?

Πρέπει να φοράμε το ίδιο (1 εβδομάδα διαφορά έχουμε), παρά το ότι είσαι 2λιτρος. Οπως και να έχει θα το δούμε. Το έστειλαν, και Τετάρτη το αργότερο θα το έχω :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παιδια εχω βαλει την βαση της vf engineering,οι οποια κατα την γνωμη μου ειναι κορυφαια!!!Εκτος το υλικο που μπαινει στο συνεμπλοκ,εχει και το μαντεμι το οποιο ειναι ενισχυμενο και πραγματικα βλεπεις μεγαλη διαφορα!!!

H τιμη της βεβαια ειναι λιγο ακριβουτσικη (300 ευρω) αλλα πιστευω πως αξιζει!!!

Παραθετω εικονα:

post-18348-0-94538000-1296913014_thumb.g

Edited by souls A3

Share this post


Link to post
Share on other sites

φίλε yiοsitosi και στο δικό μου 1,4 tsi golf vi ενώ η powerflex δίνει ότι κάνει στο δικό μου ,στην πράξη

δεν κάνει ,είναι διαφορετικό το σινεμπλοκ μέσα στην βάση που πάει και κουμπώνει το powerflex -πήρα

την βάση απο το golf το 5αρι και μπαινει μια χαρα-

και σε εμενα ενω φαίνεται ότι Oem κωδικοί είναι ίδιοι υπαρχει αλλαγη η οποία δεν έχει ανακοινωθει

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εγω παιδια εχω βαλει την βαση της vf engineering,οι οποια κατα την γνωμη μου ειναι κορυφαια!!!Εκτος το υλικο που μπαινει στο συνεμπλοκ,εχει και το μαντεμι το οποιο ειναι ενισχυμενο και πραγματικα βλεπεις μεγαλη διαφορα!!!

H τιμη της βεβαια ειναι λιγο ακριβουτσικη (300 ευρω) αλλα πιστευω πως αξιζει!!!

Παραθετω εικονα:

Πολλά τα λεφτά... και πρακτικά πρέπει να έχει σφίξει ΠΟΛΥ το αμάξι σου! Σαν λύση μου φαίνεται "δυνατή" αλλά λίγο με τρόμαξαν λίγο όταν μου είπαν πως ναι μεν είναι καλό να αλλάξω τα ΠΑΝΤΑ από πλευράς σινεμπλόκ ΑΛΛΑ το αμάξι θα χάσει πολύ από την comfort αίσθηση του. Το τονίζω αυτό μιας και το CC έχει ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ηχομόνωση, και επομένως, το παραμικρό που θα αλλάξει και θα παράγει κραδασμό, ή θόρυβο φαίνεται σαν την μύγα μέσα στο γάλα ενώ οδηγείς!

φίλε yiοsitosi και στο δικό μου 1,4 tsi golf vi ενώ η powerflex δίνει ότι κάνει στο δικό μου ,στην πράξη

δεν κάνει ,είναι διαφορετικό το σινεμπλοκ μέσα στην βάση που πάει και κουμπώνει το powerflex -πήρα

την βάση απο το golf το 5αρι και μπαινει μια χαρα-

και σε εμενα ενω φαίνεται ότι Oem κωδικοί είναι ίδιοι υπαρχει αλλαγη η οποία δεν έχει ανακοινωθει

Δημήτρη, εννοείς ότι αλλάξατε πρακτικά και το σινεμπλόκ με ένα που ταιριάζει προκειμένου να φορεθεί η powerflex?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα !

Αλλάξαμε το κοματι που έχω σε κυκλο -ενω είναι ιδιο με το δικό μου, το σινεμπλοκ το μαμα έχει διαφορετικες

εσοχές με αποτέλεσμα το pf να μην "κουμπώνει"

powerflex-pff85-504_1_B.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα !

Αλλάξαμε το κοματι που έχω σε κυκλο -ενω είναι ιδιο με το δικό μου, το σινεμπλοκ το μαμα έχει διαφορετικες

εσοχές με αποτέλεσμα το pf να μην "κουμπώνει"

powerflex-pff85-504_1_B.jpg

Κατανοητός Δημήτρη. Οπότε πρακτικά μια και μια, είχες ολοκαίνουργιο σινεμπλόκ το οποίο και ενίσχυσες! :thumbsup:

Αν επιτρέπεται μερικές ερωτησούλες.

1. Πόσο καιρό το φοράς το όλο σύστημα?

2. Σε αυτό το διάστημα, πως είδες να συμπεριφέρονται οι λοιπες βάσεις του μοτέρ οι οποίες είναι "μαμά"? Θεωρητικά πλεον βγάζουν μεγαλύτερο ζόρι. Το βλέπεις όμως να είναι εμφανές?

Share this post


Link to post
Share on other sites

ειναι πολυ νωρίς γιατί το έβαλα την προηγούμεν η εβδομάδα-:thumbsup:

απο την συγκεκριμενη αλλαγη είμαι πολυ ευχαριστηνενος ,για το άλλο που με ρωτάς θα το δείξει ο χρόνος

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καλημέρα !

Αλλάξαμε το κοματι που έχω σε κυκλο -ενω είναι ιδιο με το δικό μου, το σινεμπλοκ το μαμα έχει διαφορετικες

εσοχές με αποτέλεσμα το pf να μην "κουμπώνει"

powerflex-pff85-504_1_B.jpg

Δημήτρη, πόσο σου κόστισε το όλο στόρυ? Σε ρωτάω, γιατί έτσι που το έβλεπα σήμερα, είναι πρεσαριστά τα δύο silent-blocks στη γέφυρα :bow:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να το κάνω σαν ξεχωριστή εγγραφή πλεον αφότου ήρθε και φορέθηκε το εξάρτημα. Το εν λόγω θέμα το θεωρώ ΠΟΛΥ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ καθότι αφορά πρακτικά όλα τα μοντέλα του ομίλου TSi/TFSi (μόνο για Α4/Α5 δεν γίνεται αναφορά).

Το θέμα: Ενώ στο ΕΤΚΑ φαίνεται ότι τα silent-blocks της κόντρας του σαζμάν παραμένουν ίδια (ίδιος κωδικός ανταλλακτικού), στην πράξη παρατηρείται το φαινόμενο του να έχει γίνει αλλαγή από ένα σημείο του 2009 και ύστερα. ΥΠΟΘΕΤΩ, μιας και τα "πατώματα" αλλάζουν revision στον Ιούνιο (22η εβδομαδα του 2009 παραγωγές θεωρούνται πατώματα 10R - revision 2010), ότι κάπου εκεί έκανε την αλλαγή η VW!

Σημείωση: Πως καταλαβαίνουμε τι revision είναι το πάτωμα μας. Βλέπουμε στην άδεια κυκλοφορίας τον αριθμό πλαισίου. Στο CC μου π.χ. είναι WVWZZZ3CZAE123456 (123456 τυχαία νούμερα που έβαλα). Το γράμμα/νούμερο που έβαλα σε έντονη και υπογραμμισμένη γραμματοσειρά είναι το έτος σασί. Αν έχει κάποιος 8 τότε είναι revision 2008, αν κάποιος έχει 9 τότε είναι revision 2009, αν κάποιος σαν εμένα έχει Α τότε έιναι revision 2010, και αν κάποιος έχει B τότε είναι 2011 (τον Ιούνιο θα μας έρθουν και τα C).

Το silent-block που φοράνε τα καινούργια μοντέλα είναι το παρακάτω:

dsc00294d.jpg

Σε περίπτωση που κάποιος θέλει να βάλει την ενίσχυση της κόντρας του σαζμάν από την Powerflex, τότε ΠΡΟΣΟΧΗ! Αν φοράει το ίδιο silent-block το κομμάτι που δίνει η Powerflex ΔΕΝ ΤΑΙΡΙΑΖΕΙ! Το τονίζω αυτό, γιατί σε περίπτωση που πάμε σε μάστορα να το αγοράσουμε/τοποθετήσουμε το μόνο που χάνουμε είναι ο χρόνος της επίσκεψης. Σε περίπτωση όμως που κάνουμε online παραγγελία, τότε χάνουμε χρήματα!!!

Μέχρι σήμερα, η μόνη εταιρεία που βρήκα να βγάζει silent-block για τα νέα μοντέλα είναι η Neuspeed, και αφού παρήγγειλα από Αγγλία το εξάρτημα που ήθελα, παρέλαβα το παρακάτω:

dsc00290ut.jpg

Βάζοντας τα δίπλα-δίπλα με των παλαιότερων μοντέλων, οι διαφορές είναι εμφανέστατες νομίζω

dsc00288jn.jpg

Σαν εξάρτημα βγαίνει ακριβότερα! Μια Powerflex κοστίζει από 25 ως το πολύ 40 ευρώ ανάλογα από που θα την αγοράσει κανείς. Η Neuspeed μαζί με τα μεταφορικά μου κόστισε 55ευρώ. Βέβαια να τονίσω ότι την αγόρασα από το Awesome GTI το οποίο και δεν θεωρείται "φθηνό" κατάστημα, αλλά δεν νομίζω να κοστίσει σε κάποιον κάτω από 50 ευρώ.

Σαν πρώτη ματιά, αυτό που είδαμε με τον Φώτη (Πορφύρης) είναι ότι το υλικό της έχει πιο "λείο τελείωμα". Και στο χέρι γλυστράει περισσότερο από της Powerflex. Στην πράξη, όταν σηκώσαμε το αμάξι για να γίνει η τοποθέτηση, αντί να έχουμε την γνωστή κλασσική πάλη ώστε να μπει, μέσα σε 5 λεπτάκια ήμασταν τελειωμένοι! Τόσο εύκολη τοποθέτηση που ανετότατα την έκανα και μόνος μου σε ένα βενζινάδικο αν το σήκωνα στη ράμπα.

Δύο φωτό φορεμένη η ενίσχυση:

dsc00296ur.jpg

dsc00298ar.jpg

Αποτέλεσμα:

- Με το καλημέρα το αμάξι έγινε πιο "τραχύ" (αρνητικό αυτό). Γενικά στο ρελαντί ένοιωθα έναν τρανταγμό μέσα στο αμάξι Ελπίζω να μαλακώσει, αν και ο Φώτης μου είπε με ένα πλατύ χαμόγελο ότι απλα "θα το συνηθίσω" :bow:

- Στις αλλαγές, το αμάξι "έσφιξε". Ο λεβιές έχει καλύτερη απόκριση, και στις γρήγορες αλλαγές ίσως μηδαμινά να βοηθάει.

Σαν άποψη μπορώ να πω ότι αν το αμάξι δεν έχει πολλές ενισχύσεις ισχύος, τότε το όφελος θα είναι μικρό έναντι της απώλειας σε άνεση. Αντιθέτως, σε αμάξι που έχει φουσκώσει αρκετά σε άλογα και ροπή, το θεωρώ must!

Τέλος, αν κρίνω το πόσο αλλαγή είχα σε σχέση με το μαμά ως προς την άνεση/κραδασμούς, τότε το θεωρώ απαγορευτικό να βάλω και ενισχυμένες βάσεις μοτέρ, μιας και το αμάξι θα γίνει τρακτέρ! Τέτοια λύση την θεωρώ αναγκαίο κακό μόνο αν ανέβει υπερβολικά η ισχύς! (υλοποιήσεις Big Turbo δηλαδή).

Share this post


Link to post
Share on other sites

λοιπόν μίαδιευκρίνιση

DSCN2291B.jpg

το κίτρινο κομάτι έιναι στηριγμα στην βαση της μηχανης (όπου το δικο σου είναι το κόκκινο της neuspeed)

και το μωβ είναι για το σαμσάν

εδώ δύο ξεωριστές φωτό :

σαμάν

vasisasman.jpg

μηχανής

vasimixanis.jpg

απλά το διευκρινιζω γιατί στο ποστ σου φαινεται να ονομαζεις το στηριγμα της μηχανης στηριγμα για σασμαν- εάν καταλαβα λάθος ζητάω συγνωμη-

εγώ παρηγγειλα την βάση μηχανης από golf 5 προκειμένου να μπει το powerflex

οποτε πληρωσα 55 ευρω για τα 2 κοματια Powerflex και 35 για την βαση του golf 5 (όπου είναι ίδια με το golf 6 απλά ε΄χει άλλες εσοχες το σινεμπλοκ)

εντυπωσεις : το αυτοκινητο είναι πιο αμεσο και πιο μπορστα σε όλες τις ταχυτητες και πιο δεμενο γενικότερα-

στο ρελαντι καμια διαφορα απο πριν ,σε κάποιο φασμα στροφων συντονιζεται και κάνε ενα γκρρ το οποιο

όμως δεν ενοχλεί ,είναι σχετικά ανεπαισθητο -

προκειμενου να μπει σωστα και να μηνκανει κραδασμους στο ρελαντι ή γενικότερα μου έλυσαν κάτι σαν βάση στην γέφυρα χωρίς όμως να χρειάζεται ευθυγράμμιση-

εάν στο έχουν βάλει σωστά κανονικα δεν πρέπει να έχεις έντονη διαφορά από πριν...

και φυσικα έχεις δίκιο για το πάτωμα ,εμενα είναι :

WVWZZZ1KZAPO.....

Edited by DIMIV

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ναι απολύτως σωστός είσαι Δημήτρη, εγώ έχω μάθει να τα λέω "κόντρα σαζμάν" ενώ πρακτικά είναι η "χαμηλή βάση κινητήρα", και αυτό που εσύ έχεις μωβ χρώμα να το αποκαλώ "βάση σαζμάν". Με το "γράμμα του νόμου" σωστή διατύπωση είναι η δική σου (διορθώνω τον τίτλο) :thumbsd:

Στην τοποθέτηση βγάλαμε όλο το κομμάτι που αναφέρεις, και το πρόσεξα μιας και απόρησα στον μηχανικό καθότι στις οδηγίες δεν έλεγε κάτι τέτοιο, αλλα μου απάντησε αυτό που τόνισες και εσύ "για να μπει 100% σωστά είναι καλύτερο να είναι ελεύθερο και χωρίς φορτία/πιέσεις από το μοτέρ"

Σαν συντονισμό, ακόμα δεν είδα τίποτα πουθενά (το έκανα ήδη κάπου στα 100χλμ σήμερα). Στο ρελαντί όμως, το αμάξι δουλεύει ελαφρά πιο "άγρια/τραχιά". Ισως κατασκευαστικά τα αυτοκίνητα μας έχουν διαφορές όπου "συντονίζουν" σε διαφορετικά σημεία. Δεν μπορώ να υποθέσω κάτι άλλο!

Για την λειτουργία, ναι θα συμφωνήσω μαζί σου, αν και πρακτικά είμαι με μόλις 10000χλμ, οπότε ΟΛΕΣ οι βάσεις μου είναι τσίλικες, και άρα τα μπόσικα που είχε να μαζέψει δεν ήταν και πάρα πολλά. Υποθέτω ότι σε ένα παλαιότερο αυτοκίνητο η διαφορά/βελτίωση θα είναι σημαντικά εντονότερη :frantics:

Edited by yositosi

Share this post


Link to post
Share on other sites

:frantics:

Προφανως η διαφορα του συντονισμου έχει να κάνει με κατασκευαστικες διαφορες όπως πολύ σωστά

λες , και εάν και εσένα ο μηχανικός σου έχει λυσει αυτο το κοματι στην γεφυρα σιγουρα έχει κάτσει σωστά το neuspeed -

πάντως δοκίμασε και το άλλο για το σασμαν ,βοηθαει και αυτο πολύ -και αν έχεις βάλει και quickshift η όλη

αίσθηση είναι πολύ καλή ..

πάντως γενικα σαν κίνηση η τοποθέτηση της στηριξης της βασης της μηχανης και του σασμαν

για εμενα είναι πολύ καλή και με 55 m;ono ευρω αλλάζει πολυ το αυτοκινητο ...

υγ η powerflex δίνει τους ιδιους κωδικους για το cc και το golf που αυτο σημαίνει ότι το neuspeed έκανε και για εμενα χωρίς να αλλάξω την βάση της μηχανης άραγε ;:thumbsd: δεν πειραζει πλήρωσα 35 ευρω παραπανω για νεα βαση ...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη, quick-shift για τα 1.8/2.0 TSi δεν υπάρχει. Μόνο για 20VT και TFSi υπάρχει (EA113 block κινητήρα και όχι EA888 που φοράω εγώ). Τουλάχιστον όσον αφορά την Forge σου το λέω αυτό, γιατί για άλλες εταιρείες δεν έχω δει καν.

Η Neuspeed δίνει δύο κωδικούς! Αυτός που έβαλα και ανέβασα είναι για τα δικά μας, και πρακτικά για τα νέα μοντέλα. Για αυτό κιόλας το έκανα θέμα. Αντε εσείς βγάλατε την άκρη, αλλα αν κάποιο παιδί παραγγείλει Online χωρίς να ξέρει, τότε πολύ απλα θα πρέπει είτε να την πετάξει την powerflex, είτε να δώσει εξτρά λεφτά (όπως έκανες εσύ) για να παρει silent-block από παλαιότερο μοντέλο :frantics:

Η Powerflex, στη σελίδα για το CC το γράφει πάνω πάνω, ότι ταιριάζει ΜΟΝΟ στα πρώτα κομμάτια ο κωδικός της. Προφανώς και αυτοί σύντομα θα βγάλουν ένα αντίστοιχο με την Neuspeed, αλλά μέχρι και αυτές τις ημέρες που μιλάμε δεν έχουν κάτι διαθέσιμο

Powerflex CC page

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δημήτρη, quick-shift για τα 1.8/2.0 TSi δεν υπάρχει. Μόνο για 20VT και TFSi υπάρχει (EA113 block κινητήρα και όχι EA888 που φοράω εγώ). Τουλάχιστον όσον αφορά την Forge σου το λέω αυτό, γιατί για άλλες εταιρείες δεν έχω δει καν.

είμαι λίγο off topic αλλά αυτό My link είχα την εντύπωση ότι κάνει σε όλα τα 6τάχυτα του ομίλου ,όχι;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι Δημήτρη, κάνει ΜΟΝΟ στα παλιά μπλοκ μοτέρ (TFSi και 20VT). Αν δεις το γράφει κιόλας, 1.8Τ που είναι ο 20VT, και 2.0FSiT που είναι κάτι Cupra / R κτλ αλλά όχι τα TSi

Share this post


Link to post
Share on other sites

στο ρελαντι καμια διαφορα απο πριν ,σε κάποιο φασμα στροφων συντονιζεται και κάνε ενα γκρρ το οποιο

όμως δεν ενοχλεί ,είναι σχετικά ανεπαισθητο -

Μετά από μερικές μέρες συμβίωσης λοιπόν, και έχοντας κατά νού αυτό που έγραψες Δημήτρη κάθησα και το πρόσεξα.

Οταν το ανάβω και δουλεύει το τσοκ του, με το ρελαντί στις 1100-1200 στροφές το αμάξι ΗΣΥΧΟ! Οταν το ρελαντί πέσει στις 800 στροφές όπου είναι τα κανονικά του, και ειδικά όταν είναι κρύο το μοτέρ που δουλεύει πιο τραχύ, τότε νοιωθω έναν ψιλό βόμβο, και ένα μικρό τρανταγματάκι στο πάτωμα (σαν να περνάει κραδασμός). Εκεί συντονίζει.

Αντιθέτως με το δικό σου, σε όλο το υπόλοιπο φάσμα (το δοκίμασα) δεν κάνει το παραμικρό.

Τα μόνα που μπορώ να συμπεράνω είναι τα εξής:

1. Κατασκευαστικά οι διαφορές των αμαξιών μας τα κάνουν να συντονίζουν αλλού.

2. Σαν υλικο ίσως διαφέρουν μεταξύ τους το powerflex με το neuspeed οπότε αντιδρούν ανάλογα.

3. Έχουμε σε διαφορετικές στροφές ρελαντί, οπότε έχουμε και τη διαφορά (στις 1000 στροφές π.χ. σε εμένα δεν κάνει το παραμικρό)

4. Μιας και τα silent-block που φοράμε σαν σχέδιο είναι διαφορετικά (το νέο έχει πιο παχύ "κρέας"), ενδεχομένως το δικό μου να είναι και πιο "σφιχτό" στο τέλος, ή γενικότερα κάτι να αλλάζει λόγω του σχεδιασμού στην τελική συμπεριφορά!

Τα παραπάνω, απλα και μόνο γιατί μου κινήθηκε η περιέργεια :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@playmaker: Πρόσεξε φίλε μου γιατί μετά το αμάξι γίνεται ΠΟΛΥ σκληρό! (κοπανάει άσχημα μέσα στην καμπίνα γιατί περνάνε όλοι οι κραδασμοί του μοτέρ).

@pete7: Ναι από 09R πατώματα και μετά είναι η νέα βάση που φόρεσα :getlost:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...