alemao Posted November 13, 2011 Report Share Posted November 13, 2011 έχω ένα 1.6 FSI με 185.000 χλμ. Σε όλες τις αλλαγές λαδιών χρησιμοποίσα Aral 5-30 και δεν συμπλήρωσα ποτέ λάδι. Νομίζω ότι καθοριστικός παράγοντας στο αν θα κάψει λάδι το αμαξι είναι και το στυλ οδήγησης και η ποιότητα του service που γίνεται από το μηχανικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted January 21, 2012 Report Share Posted January 21, 2012 (edited) Εχω ένα Golf V 1.6FSI (10/2004) με 150.000Km και επειδή έχω σταματήσει (από τα 90.000Km) να πηγαίνω στις επίσημες αντιπροσωπείες θα ήθελα να μάθω αν μου έχει ξεφύγει κάτι στα service. Να σας αναφέρω ότι μέχρι τώρα στα service μου έχω αλλάξει: (τα κοινά αναλώσιμα όπως) λάδια φίλτρα υγρά φρένων μπουζί τακάκια, αλλά και το φρέον του clima το αντιψυκτικό του ψυγείου Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω. Κάθε βοήθειά σας δεκτή. Edited January 21, 2012 by spooky Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Εχω ένα Golf V 1.6FSI (10/2004) με 150.000Km και επειδή έχω σταματήσει (από τα 90.000Km) να πηγαίνω στις επίσημες αντιπροσωπείες θα ήθελα να μάθω αν μου έχει ξεφύγει κάτι στα service. Να σας αναφέρω ότι μέχρι τώρα στα service μου έχω αλλάξει: (τα κοινά αναλώσιμα όπως) λάδια φίλτρα υγρά φρένων μπουζί τακάκια, αλλά και το φρέον του clima το αντιψυκτικό του ψυγείου Θα ήθελα να μάθω αν υπάρχει και κάτι άλλο που πρέπει να προσέξω. Κάθε βοήθειά σας δεκτή. Καλημέρα. Τα αμορτισέρ???Καλό θα ήταν να τα κάνεις έναν άμεσο έλεγχο.Πάντως εγώ θα τα είχα αλλάξει εδώ και πολύ καιρό.150000 χλμ είναι πάρα πολλά.Επίσης και μια αλλαγή στις βαλβολίνες θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Καλημέρα. Τα αμορτισέρ???Καλό θα ήταν να τα κάνεις έναν άμεσο έλεγχο.Πάντως εγώ θα τα είχα αλλάξει εδώ και πολύ καιρό.150000 χλμ είναι πάρα πολλά.Επίσης και μια αλλαγή στις βαλβολίνες θα το συνιστούσα ανεπιφύλακτα. Καλημέρα Professor και ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντησή σου. Τα αμορτισέρ ελέγχθηκαν πέρυσι (πριν 10 μήνες) σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ (από γνωστό) και σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν καλά. Κάπου τις έχω θα τις βρω και θα τις αναρτήσω. Η μέτρηση θα ξαναγίνει τον επόμενο μήνα. Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες, κάπου μέσα στο forum διάβασα ότι αλλάζονται "μόνο" στις επίσημες αντιπροσωπείες, ισχύει κάτι τέτοιο? Επίσης κάποιοι αναφέρουν και τον ιμάντα του δυναμό!!! Καλημέρα και ευχαριστώ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Καλημέρα Professor και ευχαριστώ για τη γρήγορη απάντησή σου. Τα αμορτισέρ ελέγχθηκαν πέρυσι (πριν 10 μήνες) σε ιδιωτικό ΚΤΕΟ (από γνωστό) και σύμφωνα με τις μετρήσεις ήταν καλά. Κάπου τις έχω θα τις βρω και θα τις αναρτήσω. Η μέτρηση θα ξαναγίνει τον επόμενο μήνα. Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες, κάπου μέσα στο forum διάβασα ότι αλλάζονται "μόνο" στις επίσημες αντιπροσωπείες, ισχύει κάτι τέτοιο? Επίσης κάποιοι αναφέρουν και τον ιμάντα του δυναμό!!! Καλημέρα και ευχαριστώ... Να σαι καλά!!!Για το θέμα του ιμάντα του δυναμό λογικά αν έκανες το σέρβις των 90000 χλμ στην αντιπροσωπεία θα πρέπει να στον έχουν αντικαταστήσει.Αν όχι καλά θα είναι να τον αλλάξεις και αυτόν.Θα ταλαιπωρηθείς πολύ αν μείνεις στον δρόμο.Οι βαλβολίνες αλλάζονται οπουδήποτε.Απλά προτίμησε τις γνήσιες ή αφτερμάρκετ με τις ίδιες προδιαγραφές. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
spooky Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Να σαι καλά!!!Για το θέμα του ιμάντα του δυναμό λογικά αν έκανες το σέρβις των 90000 χλμ στην αντιπροσωπεία θα πρέπει να στον έχουν αντικαταστήσει.Αν όχι καλά θα είναι να τον αλλάξεις και αυτόν.Θα ταλαιπωρηθείς πολύ αν μείνεις στον δρόμο.Οι βαλβολίνες αλλάζονται οπουδήποτε.Απλά προτίμησε τις γνήσιες ή αφτερμάρκετ με τις ίδιες προδιαγραφές. Στις 90.000Km και στις 105.000Km τα service έγιναν στην αντιπροσωπεία, αλλά τόσο από το βιβλίο service όσο και από τις αποδείξεις δε φαίνεται πουθενά να έχει γίνει αλλαγή ιμάντα δυναμό. (έτσι και αλλιώς θα το θυμόμουν!!). Τώρα όσον αφορά τις βαλβολίνες θα ψάξω να βρω τις προδιαγραφές για το αυτοκίνητό μου και θα τις αλλάξω... Ευχαριστώ πολύ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted January 22, 2012 Report Share Posted January 22, 2012 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 23, 2012 Report Share Posted January 23, 2012 εχω 33.000κμ με μονο 100αρα χρειαζομαι καθαρισμο πεταλουδας?ειναι δυσκολη διαδικασια? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 (edited) Παιδιά καλησπέρα και από εμενα στην παρέα. Στο θέμας μας. Σερβις στο Golf V TSI 140. Πέρυσι έγιναν ολες οι αλλαγες στα φιλτρα, μπουζι λαδια κτλ... Φετος ειναι το 5ο ετησιο και εχω 45 χιλ. χλμ. Εχω ηδη παρει το λαδακι και το φιλτρο. Σκεφτομαι οτι ηρθε η ωρα για αλλαγη στις βαλβολινες και στα τακακια φρενων με αλλαγη υγρων φυσικα. Εχετε να προτεινεται καμια δοκιμασμενη λυση σε βαλβολινες και τακακια και κανα site να τα παραγγειλω; Για τα τακακια κατι που να πλησιαζει τα "μαμα". Δεν θελω κατι αγωνιστικο... Ευχαριστω για τις απαντησεις σας... Υ.Γ. Ενα λιτρο περσινο λαδι που μου περισσεψε να το χρησιμοποιησω φετος; Χάνει τις ιδιοτητες του αμα μεινει ενα χρονο στο μπουκαλι του; Edited January 30, 2012 by karlos Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 (edited) Παιδιά καλησπέρα και από εμενα στην παρέα. Στο θέμας μας. Σερβις στο Golf V TSI 140. Πέρυσι έγιναν ολες οι αλλαγες στα φιλτρα, μπουζι λαδια κτλ... Φετος ειναι το 5ο ετησιο και εχω 45 χιλ. χλμ. Εχω ηδη παρει το λαδακι και το φιλτρο. Σκεφτομαι οτι ηρθε η ωρα για αλλαγη στις βαλβολινες και στα τακακια φρενων με αλλαγη υγρων φυσικα. Εχετε να προτεινεται καμια δοκιμασμενη λυση σε βαλβολινες και τακακια και κανα site να τα παραγγειλω; Για τα τακακια κατι που να πλησιαζει τα "μαμα". Δεν θελω κατι αγωνιστικο... Ευχαριστω για τις απαντησεις σας... Υ.Γ. Ενα λιτρο περσινο λαδι που μου περισσεψε να το χρησιμοποιησω φετος; Χάνει τις ιδιοτητες του αμα μεινει ενα χρονο στο μπουκαλι του; βαλβολινες redline mtl και redline mt85 (mtl αν δεν μενεις αθηνα και εχει πολλα κρυα! mt-85 ειναι λιγο πιο σκληρες καλοκαιρακι με αλλαγες κτλ ειναι πολυ καλυτερες)και οι δυο μεγαλη διαφορα απο μαμα + κανεις την αλλαγη και ειναι καινουργιες!μετα μπορεις στα 90.000 να ξαναπας μαμα αν κατι δεν σου αρεσει ξερω γω που δεν νομιζω)τακακια τωρα εγω εχω hawk hps και ειμαι πολυ ευχαριστημενος αλλα δεν ξερω ευρωπι που τα βρισκεις εγω τα πηρα απο αμερικη) οταν εψαχνα πολυ καλα ειναι και τα pagid και τα carbotech δες πιο μοντελο τους σου τεριαζει!αυτα http://www.ctbrakes.com/brake-compounds.asp#3 Edited January 30, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 Μενω θεσσαλονικη οποτε. Τωρα οταν λες κρυα τι εννοεις; Στην ελλαδα οι καιρικες συνθηκες πανω κατω ιδιες ειναι. Πολυ κρυο αντε να κανει για κανα 2μηνο. Ποιες να βαλω απο τις δυο που λες; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted January 30, 2012 Report Share Posted January 30, 2012 (edited) Μενω θεσσαλονικη οποτε. Τωρα οταν λες κρυα τι εννοεις; Στην ελλαδα οι καιρικες συνθηκες πανω κατω ιδιες ειναι. Πολυ κρυο αντε να κανει για κανα 2μηνο. Ποιες να βαλω απο τις δυο που λες; μεχρι στιγμης λεω mtl γιατι εχω σγαιρικη αποωη! οι αλλεες δεν μου χουν κανει ακομα κμ(100κμ) για να σου πω!αν θεες απλα να κανεις αλλαγη που πρεπει και αν χεις ενα τσακ καλυτερο και οχι να θελει κανα 5 λεπτο ζεσταμα mtl! οχι οτι με τις αλλες θα χεις προβλημα! απο εδω trade-wind.gr αλλις πειρμενε 1 μηνα αν σου πω αλλα για mtl σου λεω βαλτες απο τωρα! Edited January 30, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stig Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Παιδιά, μια ερώτηση. Είμαι τώρα στα 87.000χλμ. και δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες, ούτε καν το είχα σκεφτεί. Νόμιζα ότι δεν είναι απαραίτηητο να αλλαχτούν, βλέπω όμως ότι πολλοί μιλάτε για βαλβολίνες. Όντως πρέπει να αλλάζονται; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Παιδιά, μια ερώτηση. Είμαι τώρα στα 87.000χλμ. και δεν έχω αλλάξει ποτέ βαλβολίνες, ούτε καν το είχα σκεφτεί. Νόμιζα ότι δεν είναι απαραίτηητο να αλλαχτούν, βλέπω όμως ότι πολλοί μιλάτε για βαλβολίνες. Όντως πρέπει να αλλάζονται; Καλό είναι να τις αλλάξεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 4, 2012 Report Share Posted February 4, 2012 Εγώ χθες παρήγγειλα τα αναλώσιμα και από βδομάδα θα κάνω το service του 4ου χρόνου (53000 Km). 1) Αλλαγή λαδιών και φίλτρου 2) Αλλαγή μπουζί 3) Αλλαγή υγρών φρένων 4) Αλλαγή φίλτρου καμπίνας 5) Αλλαγή φίλτρου βενζίνης 6) Αλλαγή φίλτρου αέρα (εγώ δεν το χρειάζομαι γιατί έχω το K&N ελευθέρας) 7) Έλεγχος για βαλβολίνες εγω παιδια τελος του μηνα κλεινω 4 χρονια με το Gt(170αρι) και εχω 47 χιλιαδες χιλ. Τα παραπανω χρειαζετε να τα αλλαξω ολα η οχι? μηπως χρειαζετε κατι παραπανω να τσεκαρω η να αλλαξω? για τα μπουζι δεν ξερω τι να κανω..να τα αφησω οπως εχουνε μεχρι τα 60χιλ η να τα αλλαξω?(μου χουνε πει οτι θα δω καλυτερη καταναλωση,ισχυει?) Σκεφτομαι και για αλλαγη μπαταριας μιας και μου ειπανε οτι ειναι στα τελευταια της..οταν εχω πρωτη και ξεκιναω μου κανει κατι κοψιματα και κενα και γενικα δν ειναι στρωτο το αμαξι.Αν την αλλαξω λετε να φτιαξει? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
professor Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 οταν εχω πρωτη και ξεκιναω μου κανει κατι κοψιματα και κενα και γενικα δν ειναι στρωτο το αμαξι.Αν την αλλαξω λετε να φτιαξει? Δεν έχει καμία σχέση η παραπάνω αναφορά σου με την μπαταρία.Αλλού βρίσκεται το πρόβλημα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Παιζει να ναι απο βενζινες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 η να βουλωσει το φιλτρο γιαννη Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Μπουζι να αλλαξεις... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GIANNIS_KAN Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Δλδ παιζει λετε απο φιλτρο βενζινης να κανει τα κοψιματα και τα κενα? ακουσα οτι μπορει να εχω και περισοτερη καταναλωση λογω του οτι εχει κατακαθια απο βενζινες στο φιλτρο. ισχυει κατ τετοιο? (οντως βλεπω μεγαλυτερη καταναλωση αλλα μου ειπανε οτι μπορει και να ναι απο τα μπουζι αλλα δν εχω ακομα 60000 χιλ αλλα εχω κλεισει 4ετια) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
karlos Posted February 5, 2012 Report Share Posted February 5, 2012 Δεν ξερω αν θα δεις διαφορα στην καταναλωση. Εγω τα αλλαξα στις 40000 χλμ και στη 4ετια. Οταν τα ειδα ηταν χαλια. Αλλαξε τα δεν ειναι και το κοστος τρομερο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vwgolf16 Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 (edited) Golf V FSI 1.6 Model (Sportline 2006) Γενικό Service στα 120.000χιλ. 1) Αλλαγή Λαδιών (Castrol Edge 5w30 5L) 2) Aλλαγή φίτρου λαδιού (BOSCH 1457429301) 3) Αλλαγή φίλτρο βενζίνης (MANN-FILTER WK 69) 4) Αλλαγή Φίλτρο Αέρος (BOSCH 1457433315) 5) Αλλαγή Φίλτρο Καμπίνας (MANN-FILTER CUK 2939/1) 6) Αλλαγή Μπουζιά Χ4 (BOSCH 0242240590) Αγορασμένα τα ανταλλακτικά από εμένα από internet 126ευρώ + 40ευρώ εργασία σε μη εξουσιοδοτημένο σύνολο: 166ευρώ Να διευκρινίσω η αντιπροσωπία ζητούσε 280ευρώ. Edited February 9, 2012 by vwgolf16 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
soukos_anarrwnei Posted February 9, 2012 Report Share Posted February 9, 2012 Golf V FSI 1.6 Model (Sportline 2006) Γενικό Service στα 120.000χιλ. 1) Αλλαγή Λαδιών (Castrol Edge 5w30 5L) 2) Aλλαγή φίτρου λαδιού (BOSCH 1457429301) 3) Αλλαγή φίλτρο βενζίνης (MANN-FILTER WK 69) 4) Αλλαγή Φίλτρο Αέρος (BOSCH 1457433315) 5) Αλλαγή Φίλτρο Καμπίνας (MANN-FILTER CUK 2939/1) 6) Αλλαγή Μπουζιά Χ4 (BOSCH 0242240590) Αγορασμένα τα ανταλλακτικά από εμένα από internet 126ευρώ + 40ευρώ εργασία σε μη εξουσιοδοτημένο σύνολο: 166ευρώ Να διευκρινίσω η αντιπροσωπία ζητούσε 280ευρώ. ,,σωστός!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giannispolo Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 ξερει καποιος ποσο παει δισκο-πλατω αλλαγη απέξω>? για ένα φίλο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tserkes Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 καλα ρε πατε ακομα στις αντιπροσοπιες και κανετε service...με τετιες τιμες που εχουνε... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...