giorgos1234 Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Παιδια χθες μιλουσα με ενα φιλαρακι και του λεγα οτι θελω να βαλω εισαγωγη και οτι κλεινω προς apr φιλτροχοανη οπως μου ειχε προτεινει και το παιδι απο την groupa.Το φιλαρακι μου λοιπον μου προτεινε να μην βαλω φιλτροχοανη αλλα φιλτροκουτι διοτι, οταν μπαινει εισαγωγη λογικα το συστημα δεχεται περισσοτερο αερα οποτε και τα bec Θελουν την αναλογη ρυθμιση ,η οποια κατα τον φιλο μου δεν γινεται απο την χοανη αλλα γινεται απο το κουτι.Δηλαδη ισχυριζεται οτι η χοανη βελτιωνει μονο τον ηχο και τιποτα αλλο, ενω το κουτι αν και ακριβοτερο εχει στανταρ αυξηση ιπποδυναμης 5-7 αλογα λογω των διαφορων ρυθμισεων που εχει παραπανω απο την χοανη.Εγω προσωπικα διαφωνω αλλωστε εχω δει πολλα παραδειγματα ατομων εδω μεσα να χρησιμοποιουν χοανη αλλα δεν ηξερα τις διαφορες να του πω οποτε σας ρωτω.Τι απο αυτα ισχυει και ποια ειναι η γνωμη σας, δηλαδη τι προτιματε?Ευχαριστω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
konstantinos passat Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Τι εννοει φιλτροκουτι?Φιλτροκουτι εχει και απο μαμα το αυτοκινητο. Καλυτερα ειναι να επιλεξεις κατι δουλεμενο που σιγουρα αποδιδει. Αν το αμαξι διαβασει περισσοτερη ποσοτητα εισερχομενου αερα,θα τα ρυθμισει ολα αναλογα,γιαυτο και θα δεις καποια καλυτερη αποδοση.Επισης,στα turbo αυτοκινητα,η χοανη αποδιδει καλυτερα καθως εκμεταλλευεται τον περισσοτερο αερα.Στα ατμοσφαιρικα η χοανη οντως παραγει περισσοτερο θορυβο αποτι ισχυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Εγώ φίλε μου προτιμώ τη φιλτροχοάνη μέσα σε βαρελάκι > να παίρνει αέρα από μετόπη > και να έχει προστασία από τα εισερχόμενα νερά! Υπό αυτές τις συνθήκες και μόνο, έχω βάλει βαρελάκι της BMC με προσαρμογή στην εργοστασιακή σκούπα που ρουφάει αέρα από τη μετόπη με φράγμα για τα εισερχόμενα νερά, και με τις αναθυμιάσεις πίσω από το βαρελάκι να φιλτράρονται! Οι σωλήνες και τα σιλικονούχα κολάρα είναι από τη παλιά εισαγωγή που είχα της Forge, (η οποία ήταν μικρή για τις προτιμήσεις μου) και θα τους ντύσω με θερμομονωτική ταινία! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
XIONOULIS Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 (edited) οτι θελεις να μαθεις για φιλτρα...η κ&Ν ειναι δασκαλος σε αυτα.εχει σχεδιαγραμματα -εικονες τα παντα..... http://www.knfilters...ilter_facts.htm ευρετηριο το ανω και η απρ οπου δυστηχως δεν βρηκα σε 1.4 φωτογραφια στο σιτε της αλλα ξερουμε οτι μπαινουν και στο 1.4.τα αποτελεσματα πανω κατω ειναι ιδια σε επιδοσεις απτην χουνη απρ σε 2.0 τσι http://www.goapr.com...onio_20tsi.html εδω λεει και τα πλεονεκτηματα και με εικονες http://www.goapr.com...o_20tfsivl.html ισχυει και στον 1.4 απτα πλεονεκτηματα Constructed of aerospace grade carbon fiber and designed to remove intake restriction, APR’s Stage 2 provides smoother transitional airflow, increased air velocity, superior insulation of the incoming air to reduce intake air temperatures, laminar and turbulent airflow at key points to reduce negative incoming air pressure and a larger volume of available air to aid throttle response and turbocharger spool. Increased Horsepower and Torque Reduced Intake Air Temperatures Increased Air Velocity Smoother Transitional Airflow Increased Throttle Response Reduced Turbocharger Spool Time ελπιζω να σε βοηθησα λιγο μετα πλεονεκτηματα της χουανης,δεν εχω καταλαβει τι εννοει ο φιλος σου με το κουτι για να το αντιπαραθεσω.... οσο για το τι προτιμανε οσοι εχουν σαν το δικο σου βρηκα κατι ψηφοφοριες εξω http://www.golfmkv.com/forums/showthread.php?t=77863&page=2 εδω http://www.vwclub.gr/vwforum/index.php?showtopic=32776 Edited February 21, 2011 by quicksilver Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted February 21, 2011 Author Report Share Posted February 21, 2011 Εγώ φίλε μου προτιμώ τη φιλτροχοάνη μέσα σε βαρελάκι > να παίρνει αέρα από μετόπη > και να έχει προστασία από τα εισερχόμενα νερά! Υπό αυτές τις συνθήκες και μόνο, έχω βάλει βαρελάκι της BMC με προσαρμογή στην εργοστασιακή σκούπα που ρουφάει αέρα από τη μετόπη με φράγμα για τα εισερχόμενα νερά, και με τις αναθυμιάσεις πίσω από το βαρελάκι να φιλτράρονται! Οι σωλήνες και τα σιλικονούχα κολάρα είναι από τη παλιά εισαγωγή που είχα της Forge, (η οποία ήταν μικρή για τις προτιμήσεις μου) και θα τους ντύσω με θερμομονωτική ταινία! Λες να εννοουσε αυτο?Να σου πω και ποσο πηγε ολη η φαση?βαρελακι χοανη και λοιπα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 21, 2011 Report Share Posted February 21, 2011 Λες να εννοουσε αυτο?Να σου πω και ποσο πηγε ολη η φαση?βαρελακι χοανη και λοιπα? 300 ευρώ όλα μαζί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 APR ΒΑΛΕ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted February 22, 2011 Report Share Posted February 22, 2011 Παιδια χθες μιλουσα με ενα φιλαρακι και του λεγα οτι θελω να βαλω εισαγωγη και οτι κλεινω προς apr φιλτροχοανη οπως μου ειχε προτεινει και το παιδι απο την groupa.Το φιλαρακι μου λοιπον μου προτεινε να μην βαλω φιλτροχοανη αλλα φιλτροκουτι διοτι, οταν μπαινει εισαγωγη λογικα το συστημα δεχεται περισσοτερο αερα οποτε και τα bec Θελουν την αναλογη ρυθμιση ,η οποια κατα τον φιλο μου δεν γινεται απο την χοανη αλλα γινεται απο το κουτι.Δηλαδη ισχυριζεται οτι η χοανη βελτιωνει μονο τον ηχο και τιποτα αλλο, ενω το κουτι αν και ακριβοτερο εχει στανταρ αυξηση ιπποδυναμης 5-7 αλογα λογω των διαφορων ρυθμισεων που εχει παραπανω απο την χοανη.Εγω προσωπικα διαφωνω αλλωστε εχω δει πολλα παραδειγματα ατομων εδω μεσα να χρησιμοποιουν χοανη αλλα δεν ηξερα τις διαφορες να του πω οποτε σας ρωτω.Τι απο αυτα ισχυει και ποια ειναι η γνωμη σας, δηλαδη τι προτιματε?Ευχαριστω apr δεν υπαρχει περιπτωση να προτεινα, οχι οτι εχω κατι με την συγκεκριμενη, απλα δεν εχουμε συνεργασια. Εγω εχω δυο λυσεις παντα με χοανη pipercross, μια αλουμινου και μια carbon.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted February 22, 2011 Author Report Share Posted February 22, 2011 apr δεν υπαρχει περιπτωση να προτεινα, οχι οτι εχω κατι με την συγκεκριμενη, απλα δεν εχουμε συνεργασια. Εγω εχω δυο λυσεις παντα με χοανη pipercross, μια αλουμινου και μια carbon.... Συγγνωμη δικο μου λαθος.Μιας και τις ποσταρες τι τιμη εχειι η καθε μια απο αυτες και σενα ποια ειναι η γνωμη σου?κοθτι η χοανη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
groupa Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 Συγγνωμη δικο μου λαθος.Μιας και τις ποσταρες τι τιμη εχειι η καθε μια απο αυτες και σενα ποια ειναι η γνωμη σου?κοθτι η χοανη? 240 η αλουμινιου και 290 η ανθρακονημα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 η APR επειδη ειναι ΜΟΝΟ για τα 2.0 για να μπει στα 1.4TSI(τουλαχιστον στα MKV) θελει μια μικρη πατεντα κ δεν το λεω εγω αλλα παιδια που την εβαλαν αν μπει καποιος στο site της APR ΔΕΝ λεει πουθενα για 1.4.ΑΝ υπηρχε δε θα το ελεγαν?οποτε ας μην τρωμε παραμυθι κ αυτοι που προτεινουν καλα θα κανουν να γνωριζουν τι προτεινουν Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 η APR επειδη ειναι ΜΟΝΟ για τα 2.0 για να μπει στα 1.4TSI(τουλαχιστον στα MKV) θελει μια μικρη πατεντα κ δεν το λεω εγω αλλα παιδια που την εβαλαν αν μπει καποιος στο site της APR ΔΕΝ λεει πουθενα για 1.4.ΑΝ υπηρχε δε θα το ελεγαν?οποτε ας μην τρωμε παραμυθι κ αυτοι που προτεινουν καλα θα κανουν να γνωριζουν τι προτεινουν πήγα και ρώτησα στην apr και μου είπε ότι μπαίνει και βιδώνει στην εργοστασιακή βάση...αλλά για να χωρέσει κόβεται το καπάκι του κινητήρα σε ένα σημείο...κάτι που πολλοί δεν γουστάρουν...προσωπικά την βρίσκω πολύ ωραία αλλά τα 350 είναι πολλά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted February 23, 2011 Report Share Posted February 23, 2011 παιδια εγω ειχα εισαγωγη της Dtm με χοανη pipercross και μετα εβαλα APR και τωρα εχω φιλτρο kn.. ας αναλυσουμε την καθε μια ξεχωριστα.. 1, η dtm εβγαζε τον πιο ωραιο ηχο, ακουγες το σφυρηγμα της τουρμπινας και πολυ δυνατο τσουφ απο την σκαστρα, σε θεμα αποδοσης ειχα αισθητη διαφορα, πολυ καλη στα ψηλα και πιο αμεση στα χαμηλα.. το μεγαλο μειον ειναι οτι ειναι διπλα απο την τουρμπινα και μολις ζεσταινοταν το μοτερ αρχισε να γινετε χαμος γι'αυτο και την εβγαλα (δεν ηθελα να κανω πατεντες με παγιδες) 2, η apr πολυ καλη ποιοτητα αψογη εφαρμογη αλλα η γνωμη μου ειναι οτι ειναι για 2,0 και οχι για 1,4,, μου εκοψε παρα πολυ χαμηλα με αποτελεσμα να χρειαζεσαι sprin booster, εδωσε στα πολυ ψηλα κατι που δεν με ενδιεφερε, μετρηση με v-box.. 0-100kmh 6.9 και 0-400m 14,8 με εξοδο 157,3 kmh (το κοψιμο δεν με πολυ πειραζε γιατι ειναι πολυ μικρο) 3, το ελευθερο φιλτρο ειναι μια χαρα σου δινει οσο χρειαζεσαι, μονο ηχο δεν σου δινει ... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 πήγα και ρώτησα στην apr και μου είπε ότι μπαίνει και βιδώνει στην εργοστασιακή βάση...αλλά για να χωρέσει κόβεται το καπάκι του κινητήρα σε ένα σημείο...κάτι που πολλοί δεν γουστάρουν...προσωπικά την βρίσκω πολύ ωραία αλλά τα 350 είναι πολλά... κ εγω ρωταω ειναι δυνατον να εχει βγει για 1.4 κ να θελει κοψιμο το καπακι του κινητηρα?ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted February 24, 2011 Author Report Share Posted February 24, 2011 παιδια εγω ειχα εισαγωγη της Dtm με χοανη pipercross και μετα εβαλα APR και τωρα εχω φιλτρο kn.. ας αναλυσουμε την καθε μια ξεχωριστα.. 1, η dtm εβγαζε τον πιο ωραιο ηχο, ακουγες το σφυρηγμα της τουρμπινας και πολυ δυνατο τσουφ απο την σκαστρα, σε θεμα αποδοσης ειχα αισθητη διαφορα, πολυ καλη στα ψηλα και πιο αμεση στα χαμηλα.. το μεγαλο μειον ειναι οτι ειναι διπλα απο την τουρμπινα και μολις ζεσταινοταν το μοτερ αρχισε να γινετε χαμος γι'αυτο και την εβγαλα (δεν ηθελα να κανω πατεντες με παγιδες) 2, η apr πολυ καλη ποιοτητα αψογη εφαρμογη αλλα η γνωμη μου ειναι οτι ειναι για 2,0 και οχι για 1,4,, μου εκοψε παρα πολυ χαμηλα με αποτελεσμα να χρειαζεσαι sprin booster, εδωσε στα πολυ ψηλα κατι που δεν με ενδιεφερε, μετρηση με v-box.. 0-100kmh 6.9 και 0-400m 14,8 με εξοδο 157,3 kmh (το κοψιμο δεν με πολυ πειραζε γιατι ειναι πολυ μικρο) 3, το ελευθερο φιλτρο ειναι μια χαρα σου δινει οσο χρειαζεσαι, μονο ηχο δεν σου δινει ... Δηλαδη για σενα ειναι καλυτερα απλα ελευθερο φιλτρο?Αλλου ειδους χοανες?πχ βαρελακι bmc?εχω ακουσει πολυ καλα λογια.και επισης εχω αναγκη απο λιγο ηχο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Δηλαδη για σενα ειναι καλυτερα απλα ελευθερο φιλτρο?Αλλου ειδους χοανες?πχ βαρελακι bmc?εχω ακουσει πολυ καλα λογια.και επισης εχω αναγκη απο λιγο ηχο για εμενα ναι το φιλτρο ειναι καλυτερο.. βαρελακι δεν θα εβαζα ποτε στο αμαξι μου... τωρα αν θες ηχο, με οποιαδηποτε εισαγωγη ο ηχος που θα παρεις θα σε εντυαπωσιασει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikoskallithea Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Να κανω μια χαζή ερώτηση, αφου ειναι καλύτερα για τον κινητηρα να εχεις φιλτροχοάνες, βαρελάκια κλπ γιατι δεν τα βαζει απο την αρχη το εργοστασιο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Νικο αν κοιταξεις μεσα στο φιλτροκουτι σου θα δεις φιλτρο σε σχημα βαρελακι. Το φιλτροκουτι μειωνει κατα παρα πολυ τον θορυβο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsi_15 Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Να κανω μια χαζή ερώτηση, αφου ειναι καλύτερα για τον κινητηρα να εχεις φιλτροχοάνες, βαρελάκια κλπ γιατι δεν τα βαζει απο την αρχη το εργοστασιο? Kαλα πρώτη φορά διαβάζεις στο φόρουμ για βελτιώσεις κλπ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted February 24, 2011 Author Report Share Posted February 24, 2011 για εμενα ναι το φιλτρο ειναι καλυτερο.. βαρελακι δεν θα εβαζα ποτε στο αμαξι μου... τωρα αν θες ηχο, με οποιαδηποτε εισαγωγη ο ηχος που θα παρεις θα σε εντυαπωσιασει... Γιατι ποτε βαρελακι αν επιτρεπεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ta6ape Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 για εμενα ναι το φιλτρο ειναι καλυτερο.. βαρελακι δεν θα εβαζα ποτε στο αμαξι μου... τωρα αν θες ηχο, με οποιαδηποτε εισαγωγη ο ηχος που θα παρεις θα σε εντυαπωσιασει... Περί ορέξεως...... κολοκυθόπιτα! Να κανω μια χαζή ερώτηση, αφου ειναι καλύτερα για τον κινητηρα να εχεις φιλτροχοάνες, βαρελάκια κλπ γιατι δεν τα βαζει απο την αρχη το εργοστασιο? Το εργοστάσιο κοιτάζει να φτιάξει κινητήρα που να παράγει τον λιγότερο θόρυβο! Το εργοστάσιο κοιτάζει για τα πιο ασφαλή σε λειτουργία εξαρτήματα-μέρη και τα πιο οικονομικά σε παραγωγή. Πως θα κινηθεί η aftermarket αγορά εάν βάζουν από την αρχή τη καλύτερη (σε απόδοση) εισαγωγή? Και γενικά σε όλα τα μέρη του αυτοκινήτου ισχύει αυτό! Αν θες επιδόσεις τότε κατά 90% πας σε aftermarket λύσεις! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 Γιατι ποτε βαρελακι αν επιτρεπεται? το να βαλω ενα βαρελακι το οποιο εχει ενα σωληνα που ψαχνεις αν θα τον βαλεις στην μετοπη η αν θα τον πεταξεις κατω στο προβολακι εγω δεν θα το εκανα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted February 24, 2011 Report Share Posted February 24, 2011 (edited) κ εγω ρωταω ειναι δυνατον να εχει βγει για 1.4 κ να θελει κοψιμο το καπακι του κινητηρα?ας μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας Ευτυχώς το κατάστημα δεν κρύβεται πίσω από το δάκτυλο του . Σου λέει ότι είναι για το 2.0 (τουλάχιστον σε εμένα το είπε) αλλά με αυτό το κόψιμο χωράει και μπαίνει. από κει και πέρα είναι θέμα επιλογής του καθενός τι του αρέσει και πόσο πολύ το ψάχνει. πχ εγώ όπως με το πρόγραμμα βελτίωσης έτσι και με το φίλτρο θα πάω σε όλες τις εταιρίες και θα προσπαθήσω να επιλέξω την καλύτερη λύση για το αμάξι μου. Κάποιοι άλλοι εντυπωσιάζονται με την μάρκα και την ακολουθούν πιστά και δεν τους ενδιαφέρει τι θα κοπεί αρκεί να μπει αυτό που θέλουν. Πάντως επειδή αυτό θα είναι το 3 αμάξι που αρχίζω και βελτιώνω τα προηγούμενα χρόνια punto, 106, saxo, κλπ για να κάνουν την οποιαδήποτε μετατροπή το καπάκι στολιζόταν στο σερβάν δίπλα από την οικογενειακή φωτο.... Edited February 24, 2011 by herlam Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mourh Posted February 25, 2011 Report Share Posted February 25, 2011 τωρα μη με βαλεις να ψαχνω ποστ να τα κανω paste Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
herlam Posted February 26, 2011 Report Share Posted February 26, 2011 τωρα μη με βαλεις να ψαχνω ποστ να τα κανω paste Ειλικρινά νόμιζα ότι κάνουμε διάλογο, αλλά εάν είναι όταν τελειώνουν τα επιχειρήματα να αρχίζουν οι "απειλές"...τότε απλά δεν συμμετέχω. Τα λέμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...