bill1 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 (edited) εισαι σιγουρος οτι δεν εχει επικαθυσεις? εχεις βαλει καμερα να δεις πριν το catch can και μετα το catch can ωστε να δεις πως ειναι οι βαλβιδες? Γιατι στα ξενα φορουμ οσοι εχουν βαλει catch can λενε οτι παλι εχει επικαθήσεις! Τα σωληνακια αυτα ειναι σιγουρα ετσι η συνδεσμολογια? τουλαχιστον ενα 70% λαδιου το κραταει.η συνδεσμολογια ειναι αυτη για να δουλεψη σωστα. Edited February 16, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 (edited) http://imageshack.us/photo/my-images/826/dsc003513.jpg/ εδω η κοκκινη γραμη διχνει πως ειναι η μαμα συνδεσμολογια. Edited February 16, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted February 16, 2012 Report Share Posted February 16, 2012 Συνδεσμολογια εισαι πολυ σωστος.Αυτη ειναι η διαδρομη των αναθυμιασεων.Με γλυτωσες και απο την φωτο!!!Τι εβαλες μεσα στο δοχειο?Γιατι εαν το εχεις αδειο δεν θα κρατας αυτα που πρεπει.μονο τα πολυ χοντρα. Οπως και για τον φιλο παραπανω με την καμερα,Τις επικαθησεις ποτε δεν θα τις γλυτωσεις.Απλα μπορεις να τις μειωσεις κατα πολυ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) Συνδεσμολογια εισαι πολυ σωστος.Αυτη ειναι η διαδρομη των αναθυμιασεων.Με γλυτωσες και απο την φωτο!!!Τι εβαλες μεσα στο δοχειο?Γιατι εαν το εχεις αδειο δεν θα κρατας αυτα που πρεπει.μονο τα πολυ χοντρα. Οπως και για τον φιλο παραπανω με την καμερα,Τις επικαθησεις ποτε δεν θα τις γλυτωσεις.Απλα μπορεις να τις μειωσεις κατα πολυ. φιλε επιδη την εχω ψαξει πολυ υπαρχουν δυο ιδων δοχεια.....το αλουμινενιο και το σηδερενιο.ολα τα σηδερενια εχουν διαφραγματα γγια να καθηστερει να βγει ο ατμος και τα αλουμινιενα καθολου διαφραγματα.για να σου δοσω να καταλαβης το δοχειο δουλευη σαν ψυκτης........δηλαδη οταν το λαδι φτασει στους 90 βαθμους και πανω αρχηζει να βγαζει ατμο και οταν περναει μεσα απο το δοχειο γηνεται λαδι και εγκλοβιζεται μεσα στο δοχειο.το δοχειο οσο πιο μακρια ειναι απο πηγες θερμοτητας τοσο το καλιτερο γιατι οταν το λαδι ειναι στους 90 το δοχειο ειναι τουλαχιστον στους 50 με 60 βαθμους και ετσι οτα μπει μεσα ο ατμος υπαρχει δροσια και κατευθιαν γινεται λαδι.η δικη μου αποψη ειναι το αλουμινενιο γιατι διοχνη πιο γρηγορα την θερμοτητα.για αυτο τα σηδερενια εχουν διαφραγματα γιατι αργουν να διοξουν την θερμοτητα και πρεπει να μεινη ο ατμος πιο πολυ ωρα μεσα.το μονο σηγουρο ειναι οτι παλι δεν της γλητωνης της επικαθισης απλα της μειωνης. Edited February 17, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) τη μαρκα το δοχειο απο που το πηρες? αυτο ειναι καλο?http://www.ebay.com/itm/BLACK-750ML-CYLINDER-OIL-CATCH-CAN-RESERVOIR-TANK-W-DRAIN-PLUG-/250995465684?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item3a707eddd4#ht_3353wt_1163 Edited February 17, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_winner Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) Μα με αυτη την συνδεσμολογια παλι απο το can οι ατμοι συνεχιζουν στην εισαγωγη.Μηπως θα ηταν καλυτερα να περναμε το τερματικο των σωληνων των αναθυμιασεων που πανε στην εισαγωγη και να τα βαλουμε στο can?Δηλαδη μηπως τελικα τα can με χωανακι απο πανω ειναι οτι πρεπει καθως οδηγεις τα δυο σωληνακια αναθυμιασεων που πανε στον σωληνα εισαγωγης(δεν θυμαμαι ποια ακριβως ειναι) και τα οδηγεις και τα δυο στο catch can ομως επειδη και τα δυο θα βγαζουν αναθυμιασεις οποτε θα αυξανετε η πιεση μεσα στο δοχειο για να μην κανει επιστροφή πίσω ή για να μην σταματησει η ροή απο πανω ειναι ανοιχτο με το φιλτρο και ετσι φευγει ο αερας... Δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι εννοω δεν το εξηγησα και καλα... bill1 δωσε λινκ απο που το πηρες το δοχειο και τα σωληνακια τα μπλε Edited February 17, 2012 by the_winner Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexis golf 5 122Ps Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Γιωργο εχεις φωτο ρε φιλε απο το εσωτερικο του δοχειου σου ???Πες μας αν θες πως εβαλες τις λαμαρινες μεσα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 http://www.ebay.com/itm/Greddy-Super-Light-Oil-Catch-Tank-Can-Version-2-15MM-/220648006378?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item335fa562ea#ht_1922wt_1139 παντως απο οτι εψαξα εγω λενε οτι το καλυτερο ειναι αυτο http://www.ebay.com/itm/E2-Elite-Engineerings-PCV-Oil-Catch-Can-/280823256638?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&vxp=mtr&hash=item41625ed63e#ht_9388wt_1163 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Μα με αυτη την συνδεσμολογια παλι απο το can οι ατμοι συνεχιζουν στην εισαγωγη.Μηπως θα ηταν καλυτερα να περναμε το τερματικο των σωληνων των αναθυμιασεων που πανε στην εισαγωγη και να τα βαλουμε στο can?Δηλαδη μηπως τελικα τα can με χωανακι απο πανω ειναι οτι πρεπει καθως οδηγεις τα δυο σωληνακια αναθυμιασεων που πανε στον σωληνα εισαγωγης(δεν θυμαμαι ποια ακριβως ειναι) και τα οδηγεις και τα δυο στο catch can ομως επειδη και τα δυο θα βγαζουν αναθυμιασεις οποτε θα αυξανετε η πιεση μεσα στο δοχειο για να μην κανει επιστροφή πίσω ή για να μην σταματησει η ροή απο πανω ειναι ανοιχτο με το φιλτρο και ετσι φευγει ο αερας... Δεν ξερω αν καταλαβαινετε τι εννοω δεν το εξηγησα και καλα... bill1 δωσε λινκ απο που το πηρες το δοχειο και τα σωληνακια τα μπλε φιλε νομιζω οτι δεν το καταλαβες το εργο ξανα κοιταξε λιγο την φωτο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) σαυτο η πλευρα με τις τρυπες ειναι αυτη που παει στη μηχανη? α και τη διαμετρο θελω?15mm?στα σωληνακια του που λεει Edited February 17, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 για δειτε εδω πριν παρετε δοχειο!κανενα δεν ειναι τελειο! http://www.conceptualpolymer.com/PCV%20Line%20Oil%20Removal%20102.pdf Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 εγω εχω βαλη σαν αυτο http://viewitem.eim.ebay.gr/ROUND-OIL-CATCH-TANK-SILVER-9mm--15mm-fittings-Can/300632644619/item παντος να ειναι μισου λιτρου γιατι πιο μεγαλο δεν χωραει πουθενα.παντος μην νομιζεται οτι τα ακριβα ειναι και καλα............ολα την ιδια δουλεια κανουν.τα σολινακια ειναι 1,5 χιλιοστα σιλικονης απλα στην μερια της μηχανης ειναι 2,5 χιλιοστα και ειναι λιγο ζορι αλλα μπαινουν.τα βρηκα κατα τυχη εδω στην βεροια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 για δειτε εδω πριν παρετε δοχειο!κανενα δεν ειναι τελειο! http://www.conceptua...moval%20102.pdf αυτο φιλε ειναι για αυτοκινητα που εχουν psv ενω τα δικα μας ειναι ελευθερας ροης. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 bill βοηθησε με λιγο!παιρνω το can!θελω δυο σωληνακια!αυτα τη διαμετρο πρεπει να ναι ιδανικη α και πανω στο δοχειο τη διαμετρο θελω να ειναι τα μεταλικα στομια που θα εχει με καταλαβαινεις? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) bill βοηθησε με λιγο!παιρνω το can!θελω δυο σωληνακια!αυτα τη διαμετρο πρεπει να ναι ιδανικη α και πανω στο δοχειο τη διαμετρο θελω να ειναι τα μεταλικα στομια που θα εχει με καταλαβαινεις? απο εκει που θα αγορασης το δοχειο σου λεει τι διαμετρο εχουν τα σολινακια.(μεταλικα.. στομια)................η πιο πολλοι σου δινουν 9.0 και 15.0 χιλ η τα εχουν και τα δυο μεσα στην σησκευασια............εσυ παντος θα προτιμησης 15.0 χιλ. Edited February 17, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 φιλε επιδη την εχω ψαξει πολυ υπαρχουν δυο ιδων δοχεια.....το αλουμινενιο και το σηδερενιο.ολα τα σηδερενια εχουν διαφραγματα γγια να καθηστερει να βγει ο ατμος και τα αλουμινιενα καθολου διαφραγματα.για να σου δοσω να καταλαβης το δοχειο δουλευη σαν ψυκτης........δηλαδη οταν το λαδι φτασει στους 90 βαθμους και πανω αρχηζει να βγαζει ατμο και οταν περναει μεσα απο το δοχειο γηνεται λαδι και εγκλοβιζεται μεσα στο δοχειο.το δοχειο οσο πιο μακρια ειναι απο πηγες θερμοτητας τοσο το καλιτερο γιατι οταν το λαδι ειναι στους 90 το δοχειο ειναι τουλαχιστον στους 50 με 60 βαθμους και ετσι οτα μπει μεσα ο ατμος υπαρχει δροσια και κατευθιαν γινεται λαδι.η δικη μου αποψη ειναι το αλουμινενιο γιατι διοχνη πιο γρηγορα την θερμοτητα.για αυτο τα σηδερενια εχουν διαφραγματα γιατι αργουν να διοξουν την θερμοτητα και πρεπει να μεινη ο ατμος πιο πολυ ωρα μεσα.το μονο σηγουρο ειναι οτι παλι δεν της γλητωνης της επικαθισης απλα της μειωνης. και της BSH που ειναι απο αλουμινιο (εχω ενα τετοιο) και ειναι πανακριβο εχει αρκετα διαφραγματα μεσα,και της forge απο αλουμινιο ειναι και αυτο εχει διαφραγματα.το θεμα ειναι οτι ετσι οπως ειναι η εισαγωγη και εξαγωγη διπλα διπλα δεν προλαβαινει να κανει και τιποτα μεσα.Απο την μια μπαινει και απο την αλλη βγαινει.Οποτε αυτο που λες με την ψυξη γινεται στους 30-40 ποντους σωληνα που εβαλες. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) παιδια εγω θα βαλψ ενα απο αυτα τα δυο!μαζι και με βιδα απο κατωγια ευκολο αδειασμα! ποιο απο τα δυο λετε να παρω?η βεργα θα λειτουργει λετε καλα?πανω παει το σωληνακι που ερχετε απο μηχανη και κατω απο το φιλτρο το αλλο? σωληνες σιλικονης κανουν για τις συνδεσεις μας??????αλλιως τη σωληνες θελω? και τελος...ουφ μηπως κανουμε κακο στο αμαξι τελικα? Edited February 17, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) και της BSH που ειναι απο αλουμινιο (εχω ενα τετοιο) και ειναι πανακριβο εχει αρκετα διαφραγματα μεσα,και της forge απο αλουμινιο ειναι και αυτο εχει διαφραγματα.το θεμα ειναι οτι ετσι οπως ειναι η εισαγωγη και εξαγωγη διπλα διπλα δεν προλαβαινει να κανει και τιποτα μεσα.Απο την μια μπαινει και απο την αλλη βγαινει.Οποτε αυτο που λες με την ψυξη γινεται στους 30-40 ποντους σωληνα που εβαλες. αυτο που εχει σημασια ειναι ποσο μακρια θα βαλεις το δοχειο απο πηγες θερμοτητας.οσο πιο μακρια απο το μοτερ τοσο το καλυτερο αλλα το κακο με τα δικα μας αυτοκινητα ειναι οτι το μονο μερος που υπαρχει ειναι εκει που το εβαλα εγω.παντος σε εμενα εχει κανει πολυ καλη δουλεια. για τα διαφραγματα που λες φιλε δεν σε αμφισβητω ισως να εχεις δικιο.το δικο μου παντος εχει εναν ποντο παχος ολο το δοχειο...........αυτο σημαινει οτι κανη δουλεια.το καλοκαιρι μετα απο πολυ λιωσιμο με τρελες θερμοκρασιες εκει θα το καταλαβης αν κανει δουλεια...........και θα το καταλαβης εαν μπορεις να το πιασεις,εαν πιανεται ανετα τοτε κανει δουλεια.να σου πω και κατι?αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν ειναι σωστο.μηπως τα δοχεια που εχουν διαφραγματα ειναι για μοτερ με psv??λεω..........γιατι αυτα τα δοχεια που λες ειναι για μοτερ με psv,και οχι ελευθερας ροης οπως ειναι τα δικα μας.και για να το καταλαβης καλυτερα εαν βγαλεις τον ενα σωληνα απο ενα αυτοκινητο που εχει psv θα δεις οτι φυσαει..........ενω στο δικο μας ισα ισα που το εσθανεσαι οτι φυσαει.και εαν βγαλεις και το αλλο θα δεις οτι αν βαλεις το δακτυλο στο ρουφαει...........ενω στο δικο μας ισα ισα που το εσθανεσαι οτι ρουφαει γιατι ειναι ελευθερας ροης το μοτερ.σκεψου λιγο την ολη διαδηκασια και θα καταλαβης γιατι εχει διαφραγματα το δοχειο. και στην χειρωτερη ειναι να παρης το μοτερ στο χερι με τον καιρο γιατι με τα διαφραγματα δεν θα εχει σωστη ροικη εξελιξη η ανασα του μοτερ. Edited February 17, 2012 by bill1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 (edited) εγω παιδια λεω να παω γι αυτοhttp://www.42draftde.../catchcans.html το πρωτο νομιζω ειναι τσαμπα λευτα!θα βαλω το δευτερο!εκει που το χει βαλει αυτος ειναι καλη θεση?η πιο καλα στην αλλη πλευρα που εχω κενο τεραστιο κενο απο μπαταρια και κατω? ασημι η μαυρο καλυτερα?ακουω γνωμες!το πρωτο δεν ειναι πεταμενα λευτα?το stealth λεω χρωματακι???ασημι η μαυρο? Edited February 17, 2012 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ktm25089 Posted February 17, 2012 Report Share Posted February 17, 2012 Καλα ρε Βασιλακη,αφου το εχεις ψαξει το θεμα.Περιμενω τοτε να κανω μια συλλογη απο μοτερ που θα παρω στο χερι.Αντε καλη συνεχεια σε αυτο το τοπικ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
SAVVASGT Posted February 18, 2012 Author Report Share Posted February 18, 2012 Καλα ρε Βασιλακη,αφου το εχεις ψαξει το θεμα.Περιμενω τοτε να κανω μια συλλογη απο μοτερ που θα παρω στο χερι.Αντε καλη συνεχεια σε αυτο το τοπικ +1000000000 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
bill1 Posted February 18, 2012 Report Share Posted February 18, 2012 επειδη ξεκινησε η ειρωνεια.............. οπως παντα στα περισσοτερα τοπικ ο καθενας κραταει την γνωμη του για ταν εαυτο του......... τελος. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
black1180 Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 (edited) ρε παιδια να κανω μια ερωτηση σημερα εβγαλα το σωληνα Uploaded with ImageShack.us και ειδα λαδι αυτο το λαδι θα το κραταει μεσα στο δοχειο δεν θα λειπει απο την μηχανη??? Edited February 20, 2012 by black1180 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Deus164 Posted February 20, 2012 Report Share Posted February 20, 2012 φυσικά και θα λείπει μην περιμένεις όμως μέσα σε μερικές ημερες η μετά λίγες χιλιάδες χιλιόμετρα να γεμίσει το δοχείο Αν δουλεύει σωστά ένας κινητήρας παίρνει αρκετό καιρό ώστε να αρχίζει να βλέπεις κάποια μικρή στάθμη αν πάλι ένας κινητήρας είναι αρκετά δουλεμένος και γενικά έχει φθορές οι αναθυμιάσεις είναι πιο πολλές λόγο του ότι τα ελατήρια των πιστονιών δεν σφραγίζουν τόσο καλά με αποτέλεσμα κάποια μικρή ποσότητα καυσαερίων να περνα πίσω από τα ελατήρια και να δημιουργούνται περισσότερες αναθυμιάσεις (πάντα περνάει μια μικρή ποσότητα η οποια είναι αποδεκτη και αναπόφευκτη έχου και ο κύριος λόγος για την μαυρίλα και τη μούργα) οι αναθυμιάσεις κατά κύριο λόγο είναι ατμοσφαιρικός αέρας που δημιουργείται από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα και κυρίως από την παλινδρομική κίνηση που κάνουν τα έμβολα δεν υπάρχει κινητήρας χωρίς αναθυμιασεις, αυτός ο αέρας συμπαρασύρει λόγο της πίεσης και της θερμοκρασίας σταγονίδια λαδιού όσο πιο φθαρμένος ο κινητήρας τόσο περισσότερες αναθυμιάσεις και τόσο πιο πολλά σταγονίδια λαδιού Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted February 22, 2012 Report Share Posted February 22, 2012 παιδια μετα απο παρα μα παρα πολυ ψαξιμο σε διαφορα forum vw corvete κτλ θα παω εδω http://www.saikoumichi.com/ νομιζω ειναι το καλυτερο Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...