Jump to content
BECKMAN

Ηρθε Η Ωρα Για Intecooler Sto 1.2 Tsi Polo 6R

Recommended Posts

καταρχην καλοριζικο το ιντερκουλερ και καλη βελτιωση :D

φιλε μου g.pet.vf34 h τουρμπινα δουλευει στο 0,6 με 0,7 piesh ναι ειναι καλο το intercooler κανει την σημαντικοτερη δουλεια στο αμαξακι το αμαξι ειναι διναμομετρημενο στα 122 αλογα οπως και τις προαλλες πριν την φιλτροχοανη και το intercooler που ανοιξα με ενα suzuki swift sport 1600 125 aλογα ημουνα πολυ μπροστα

να ξερεις οτι να εισαι πολυ μπροστα απο το ss δεν γινεται...... :laugh:

Link to comment
Share on other sites

φιλε stolh θα βαλω αυριο φωτογραφιες να δεις :-))))

φιλε μου g.pet.vf34 h τουρμπινα δουλευει στο 0,6 με 0,7 piesh ναι ειναι καλο το intercooler κανει την σημαντικοτερη δουλεια στο αμαξακι το αμαξι ειναι διναμομετρημενο στα 122 αλογα οπως και τις προαλλες πριν την φιλτροχοανη και το intercooler που ανοιξα με ενα suzuki swift sport 1600 125 aλογα ημουνα πολυ μπροστα του φιλαρακι τωρα το επομενο βημα μετα το intercooler ειναι να βαλω μια σκαστρα hks και να βαλω εναν αγραφο εγκεφαλο και να το ριθμιση ενας φιλος μου στα 145 αλογα εχουμε σκοπο να το παμε με πιεση τουρμπινα 0,9 φιλαρακια..τωρα πιστευω ολα να πανε και καλα μιας και βρηκα και δουλεια πολυ καλη :-))))

Σε βλέπω ενθουσιώδη, μπράβο και καλό κουράγιο γιατί η βελτίωση θέλει πραγματικά να έχεις "κότσια"!! Αυτό που με φοβίζει είναι ο άγραφος εγκέφαλος. Πρόσεχε! ήθελα κι εγώ να βάλω παλιά στο ΑSTRA 1.6T Β.Τ, όταν αντιμετώπιζα δυσκολίες προγραμματισμού, γιατί ο παλιός προγραμματιστής μου ΔΕΝ την "πάλευε" με τα τερτίπια του map sensor και Ν75. Όμως τουλάχιστον για το στάδιο που όλοι εμείς τώρα ενδιαφερόμαστε στον μικρό ΤSi (ουσιαστικά 1st Full),ΔΕΝ νομίζω ότι χρειάζεται άγραφος. Σίγουρα με έναν άγραφο βγάζεις και το τελευταίο άλογο και ίσως και τις τελειότερες δυνατές καμπύλες ροπής ΑΛΛΑ συνήθως η εργοστασιακή Μονάδα ΕCU στις βασικές ρυθμίσεις εμπεριέχει τη λειτουργία ABS, ESP, Air/bags, μέχρι τη λειτουργία Α/C!!! Όλα αυτά ο "άγραφος" τα παρακάμπτει! Έτσι τουλάχιστον μου έχουν πει άνθρωποι του "χώρου". Το αμάξι δεν νομίζω ότι πάει για drag! Θέλουμε 140-145ΗΡ που επιτυγχάνονται πιστεύω με κλασικό προγραμματισμό (Οι Ε-τuners νομίζω το έχουν "ξεκλειδώσει", επίσης και μια άλλη εταιρία νομίζω "σειριακά" και είναι θέμα λίγου καιρού για Revo, ΑΒΤ κ.λπ για όποιους πρροτιμούν "επώνυμα". Με περιφερειακά ίσως πάει και 150ΗΡ. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που κάποιος επεμβαίνει σε μετατροπή για αποτελεσματικότερο Ι/C τα ωφέλη του σε ισχύ θα είναι και πιο ασφαλή σε βάθος χρόνου. Το Swift Sport σίγουρα ΔΕΝ πιάνεται στα ψηλά, είχα κι εγώ κάποτε (1998) Polo 16V 6N βελτιωμένο με..."αρχαίο" τσιπάκι, φίλτρα/εξατμίσεις και θυμάμαι ότι "ξύριζε" (σε ισχύ βέβαια, γιατί ροπή Ο.Κ ατμόσφαιρα ήταν και είναι και -100Kg σε σχέση με τωρινό Polo Τsi). Δεν τίθεται βάβαια θέμα συγκρίσεως των δύο (εντελώς διαφορετικά αμάξια) αλλά ο mpoukou που έχει τέτοιο (Polo 6N) και προφανώς έχει δοκιμάσει με "SS", κάτι περισσότερο από εμάς θα ξέρει. Θα δοκιμάσω βέβαια κι εγώ με το Fabia αν δοθεί ευκαιρία αλλά νομίζω ότι κι αν βάλω καλύτερη εισαγωγή, χωρίς πρόγραμμα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...

Link to comment
Share on other sites

H ΑΒΤ έχει είδη πρόγραμμα, μήπως αφού πας για 1 στάδιο full, είναι πιο safe λύση?

Ναι, αυτή τη γνώμη γενικά προσπαθώ να εκφράσω ως την πλέον ασφαλή στον συνάδελφο Beckman εκδοχή, ότι δηλαδή ένας κλασικός προγραμματισμός στην εργοστασιακή ECU αρκεί (επειδή μιλάει για "άγραφους"),με τη διαφορά ότι αφού έχει ήδη ξεκινήσει με custom λύσεις στα περιφερειακά θα πάει μάλλον(ή καλύτερα βάβαιον!) αναγκαστικά ΚΑΙ για custom πρόγραμμα. Αν εννοείς εμένα, φυσικά και συμφωνώ με την άποψή σου ότι αν και εφόσον προβώ στη βελτίωση του Tsi θα προτιμήσω μια safe λύση!!Όμως δεν είμαι σίγουρος (για να μη πω ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ θα σκεφτόμουν προσωπικά) στη λύση intercooler αέρα όχι γιατί είναι άσχημη λύση ΚΑΘΕ ΑΛΛΟ!.Απλά το Fabia 1.2Tsi το έχω σαν 2ο αυτοκίνητο και θα ήθελα βελτίωση μόνο για μια "τόνωση" στο μοτέρ, δηλαδή να "γεμίσει" πάνω από τις 4.800rpm όπου τώρα αρχίζει να "κρεμάει" και να κρατάει πίεση μέχρι της 5.600-5.700 περίπου (μη ξεχνάμε ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ 8 ΒΑΛΒΙΔΟ και δεν θα αναπνέει ψηλά όπως ο 1.4 122ΗΡ. ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΔΕ ΞΕΡΩ ΑΝ ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΦΙΚΤΟ αφού δεν ξέρουμε πού τερματίζει η τουρμπινίτσα!Ας κρατάει τότε μέχρι 5.200rpm).Δεν σκοπεύω να το "τσακίζω" ανελέητα (ένα πάτημα το πολύ κάθε φορά, ΑΝ ΤΥΧΕΙ ΚΑΙ Ο,ΤΙ "ΓΙΝΕΙ"!Τώρα, αν π.χ θα περνάω το Clio 1.6GT 128HP,είμαι "κόπια" στα ψηλά με Swift Sport και Fiesta ST ή με ράβουν το Corsa Gsi 150HP και Τwingo RS 133HP, επειδή ΔΕΝ ΘΑ ΕΧΩ Ι/C δε θα με πειράζει! Όμως τα παιδιά που το πήραν ΣΑΝ ΤΟ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΑΜΑΡΙ και ονειρεύονται να του δώσουν ξεχωριστές επιδόσεις ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΚΑΝΟΥΝ ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥΣ και σίγουρα μια καλή μελέτη Ι/C είναι απαραίτητη για να δροσίζουν τα ΠΟΛΛΑ -λαμβανομένου υπόψη του πολύ μικρού κυβισμού- ΑΛΟΓΑ ΠΟΥ ΘΑ ΒΓΑΛΟΥΝ!! Εγώ θα παρακολουθώ όλες τις καλές προσπάθειές σας -όσων δηλαδή αποφασίσουν να "μπουν στο χορό"!- και θα χαίρομαι!

Link to comment
Share on other sites

φιλε stolh θα βαλω αυριο φωτογραφιες να δεις :-))))

φιλε μου g.pet.vf34 h τουρμπινα δουλευει στο 0,6 με 0,7 piesh ναι ειναι καλο το intercooler κανει την σημαντικοτερη δουλεια στο αμαξακι το αμαξι ειναι διναμομετρημενο στα 122 αλογα οπως και τις προαλλες πριν την φιλτροχοανη και το intercooler που ανοιξα με ενα suzuki swift sport 1600 125 aλογα ημουνα πολυ μπροστα του φιλαρακι τωρα το επομενο βημα μετα το intercooler ειναι να βαλω μια σκαστρα hks και να βαλω εναν αγραφο εγκεφαλο και να το ριθμιση ενας φιλος μου στα 145 αλογα εχουμε σκοπο να το παμε με πιεση τουρμπινα 0,9 φιλαρακια..τωρα πιστευω ολα να πανε και καλα μιας και βρηκα και δουλεια πολυ καλη :-))))

εαν βαλεις αγραφο σε ενα τετιο αμαξι θα κλαις απο την χαρα σου φιλε συγνωμη που στο λεω αλλα αυτη ειναι η αληθεια .πολυ λαθος επιλογη δικαιομα σου βεβαια να κανεις οτι θες αλλα δεν ειναι σωστο αυτο που πας να κανεις εχει βγαλει η abt προγραμμα , τωρα ειναι να βγαλει η ρεβο εχει βγαλει η mtm σιγουρες και αξιοπιστες λυσεις που το ανεβαζουν σε ικανοποιητικα επιπεδα και δεν θα εχεις ποτε προβλημα και θα ανεβεις και στα αλογα που θες και το κοστος θα σου βγει πολυ λιγοτερο απο εναν αγραφο .τι να πω ρε φιλε δεν τα λεω ολα αυτα για το κακο σου σου τα λεω για το καλο σου γιατι ειναι κριμας να το χαλασεις το αμαξακι σου πολυ κριμας και εκτος απο αυτο ενα προγραμμα απλο θες για ενα 1,2 δεν εχεις κανενα subaru h evo με τορυμπινες κ,τ,λ και πας να χτυπησεις 1000 αλογα ηρεμησε λιγο :thumbsu: μην το χαλας το αμαξακι σου στο ξανα λεω μη ολα ωραια ως εδω αυτα που εβαλες τουλαχιστον συνεχησε ετσι οπως ξεκινησες ωραια και αξιοπιστα φιλε

Link to comment
Share on other sites

βγάααααλεεεεεε.... βγάαααααλεεεεεεεεεεεε....

εβαλα φιλε μου φωτο απο φιλτροχοανη στο topic και αυριο θα βαλω να δειτε το intercooler

O μόνος τρόπος να συνδεθεί είναι παράλληλα. Προς το παρόν ίσως δει κάποιο λαγκάρισμα. Ιππους δεν βλέπεις με ic. Απλά δεν τους χάνεις με αλλεπάλληλα πατήματα που η θερμοκρασία του αέρα πιάνει ταβάνι. Καλό θα ήταν να logάρει με Vag com πριν και μετά για να δούμε τις διαφορές στη θερμοκρασία.

Κάποιο παλικάρι είχε ποστάρει παλιότερα μια φωτογραφία απο ένα 1200άρι με fmic αλλά δεν θυμάμαι σε ποιο τόπικ ήταν.

ναι φιλε μου θα παμε αυριο βολτα με το vag com για να δουμε μαμα τη εισαγωγη εχουμε απο εαρα και μολις τελειωσουμε με το intercooler θα παμε και μετα για να δουμε τι τελικα φτιαξαμε τωρα εχουμε βαλει μονο to intercooler επανω στο αμαξι και περιμενουμε να ερθουνε τα πραγματα τα ιπολοιπα...

Σε βλέπω ενθουσιώδη, μπράβο και καλό κουράγιο γιατί η βελτίωση θέλει πραγματικά να έχεις "κότσια"!! Αυτό που με φοβίζει είναι ο άγραφος εγκέφαλος. Πρόσεχε! ήθελα κι εγώ να βάλω παλιά στο ΑSTRA 1.6T Β.Τ, όταν αντιμετώπιζα δυσκολίες προγραμματισμού, γιατί ο παλιός προγραμματιστής μου ΔΕΝ την "πάλευε" με τα τερτίπια του map sensor και Ν75. Όμως τουλάχιστον για το στάδιο που όλοι εμείς τώρα ενδιαφερόμαστε στον μικρό ΤSi (ουσιαστικά 1st Full),ΔΕΝ νομίζω ότι χρειάζεται άγραφος. Σίγουρα με έναν άγραφο βγάζεις και το τελευταίο άλογο και ίσως και τις τελειότερες δυνατές καμπύλες ροπής ΑΛΛΑ συνήθως η εργοστασιακή Μονάδα ΕCU στις βασικές ρυθμίσεις εμπεριέχει τη λειτουργία ABS, ESP, Air/bags, μέχρι τη λειτουργία Α/C!!! Όλα αυτά ο "άγραφος" τα παρακάμπτει! Έτσι τουλάχιστον μου έχουν πει άνθρωποι του "χώρου". Το αμάξι δεν νομίζω ότι πάει για drag! Θέλουμε 140-145ΗΡ που επιτυγχάνονται πιστεύω με κλασικό προγραμματισμό (Οι Ε-τuners νομίζω το έχουν "ξεκλειδώσει", επίσης και μια άλλη εταιρία νομίζω "σειριακά" και είναι θέμα λίγου καιρού για Revo, ΑΒΤ κ.λπ για όποιους πρροτιμούν "επώνυμα". Με περιφερειακά ίσως πάει και 150ΗΡ. Το θέμα είναι ότι από τη στιγμή που κάποιος επεμβαίνει σε μετατροπή για αποτελεσματικότερο Ι/C τα ωφέλη του σε ισχύ θα είναι και πιο ασφαλή σε βάθος χρόνου. Το Swift Sport σίγουρα ΔΕΝ πιάνεται στα ψηλά, είχα κι εγώ κάποτε (1998) Polo 16V 6N βελτιωμένο με..."αρχαίο" τσιπάκι, φίλτρα/εξατμίσεις και θυμάμαι ότι "ξύριζε" (σε ισχύ βέβαια, γιατί ροπή Ο.Κ ατμόσφαιρα ήταν και είναι και -100Kg σε σχέση με τωρινό Polo Τsi). Δεν τίθεται βάβαια θέμα συγκρίσεως των δύο (εντελώς διαφορετικά αμάξια) αλλά ο mpoukou που έχει τέτοιο (Polo 6N) και προφανώς έχει δοκιμάσει με "SS", κάτι περισσότερο από εμάς θα ξέρει. Θα δοκιμάσω βέβαια κι εγώ με το Fabia αν δοθεί ευκαιρία αλλά νομίζω ότι κι αν βάλω καλύτερη εισαγωγή, χωρίς πρόγραμμα ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΤΙ ΚΑΛΟ...

ναι φιλε μου εχω βαλει και εξατμιση τελικο μονο ομως apla oi e-tuners πηρα τηλεφωνο για το προγραμμα και ειναι σε δοκιμαστικο σταδιο και θα με παρουνες τηλεφωνο μολις ολοκλιροθει για να μου πουνε τιμες φιλε μου...με το ss που ανοιξα στην πατρα ημουνα οντως μπροστα και με ρωτησε τοτε αν φοραω τπτ και του ειπα μονο εξατμιση φιλε μου...τωρα ομως θα φοραο φιλτροχοανη και intercooler :-))

Link to comment
Share on other sites

Φίλε "ΤSI" είδα λίγο καθυστερημένα ότι έστειλες στο mail μου ένα p.m. Σου έχω απαντήσει με νέο p.m σχετικά με την πληροφορία που ζήτησες αλλά επειδή είμαι καινούριος στο Forum, ελπίζω να το έχεις λάβει. Αν όχι θα ξαναπροσπαθήσω! Απλά να ξέρεις ότι δεν σε αγνόησα! Καληνύχτα...

Link to comment
Share on other sites

απλα παιδια δεν εχουμε τελειωσει με το το ιντερκοολερ απλα το εχω πανω στο αμαξι μου περιμενουμε τους σωληνες και τα κολαρα και μολις ερθουνε θα ανεβω αθηνα να το τοποθετησω πηρα τηλεφωνο και δεν χανω την εγγιηση ειμαι πολυ ευχαριστημενοσ ααα κανονικα η δουλεια αν το εβαζε σε αλλο παιδια θα στοιχησε κοντα στα 500 ευρω παιδια .....οκ????

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα το βλεπω να καταληγει σε fail...

1.δυσκολα θα δουλεψει το intercooler παραλληλα (μακαρι να δουλεψει, εγω μαζι σου)

2.αυτα τα αλογα που λες δεν παιζουν...

3. δεν μπορω να καταλαβω γιατι πηρες το 1.2 αφου την εχεις στο αιμα σου την βελτιωση..., θα μπορουσες να παρεις το gti και να ειχες 180hp αξιοπιστα.. κ μην μου πεις για τα χρηματα γιατι σε βλεπω να το ξεπερνας αφου αποκλειεται να μεινεις εκει.. θα βαλεις ολοσομες,εισαγωγες,ζαντες κτλ.... σωστα?

Edited by kaklios design Rodos
Link to comment
Share on other sites

φιλε μου beckamβαλε καμια φωτο να δουμε τι παιζει...Πολλοι εχουν αρχισει να δυσπιστουν για την δουλεια σου...Εγω ειμαι μαζι σου αν το εχεις επιχειρησει τελικα αφου και εγω σκεφτομαι για παραλληλο..

Βαλε εστωω μια προχειρη

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα το βλεπω να καταληγει σε fail...

1.δυσκολα θα δουλεψει το intercooler παραλληλα (μακαρι να δουλεψει, εγω μαζι σου)

2.αυτα τα αλογα που λες δεν παιζουν...

3. δεν μπορω να καταλαβω γιατι πηρες το 1.2 αφου την εχεις στο αιμα σου την βελτιωση..., θα μπορουσες να παρεις το gti και να ειχες 180hp αξιοπιστα.. κ μην μου πεις για τα χρηματα γιατι σε βλεπω να το ξεπερνας αφου αποκλειεται να μεινεις εκει.. θα βαλεις ολοσομες,εισαγωγες,ζαντες κτλ.... σωστα?

Φίλε μου έχεις δίκιο αλλά μην το ψάχνεις (πολύ)... Τα ίδια θα σου πει και σένα κάποιος με V GTI: <<Ότι τα 220+ΗΡ που πήγες και έβγαλες με Revo θα τα είχες, κάνοντας υπομονή μέχρι να βρεις ένα καλομετάχειρο μαμά GTI :whistling: άντε και να βαζες καμιά χειροποίητη εξάτμιση για να 220αρίσεις τά άλογα)και δεν θα ήσουν "τσιτωμένος" πότε θα "κλατάρει' ο κομπρέσσορας κλπ>>. Θα στα έλεγε ο "GTIάκιας" :notfair: όμως, ΟΧΙ ΕΓΩ :notfair:!! :p Οπότε είναι αφενός το "μικρόβιο" κι αφετέρου ισχύει ότι: για άλλα ξεκινάς και μετά ανοίγει η όρεξη...

Link to comment
Share on other sites

sorry αλλα το βλεπω να καταληγει σε fail...

1.δυσκολα θα δουλεψει το intercooler παραλληλα (μακαρι να δουλεψει, εγω μαζι σου)

2.αυτα τα αλογα που λες δεν παιζουν...

3. δεν μπορω να καταλαβω γιατι πηρες το 1.2 αφου την εχεις στο αιμα σου την βελτιωση..., θα μπορουσες να παρεις το gti και να ειχες 180hp αξιοπιστα.. κ μην μου πεις για τα χρηματα γιατι σε βλεπω να το ξεπερνας αφου αποκλειεται να μεινεις εκει.. θα βαλεις ολοσομες,εισαγωγες,ζαντες κτλ.... σωστα?

ΕΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ μεχρι τωρα εχω βαλει μια φιλτροχοανη μονο με 20 ευρω φιλε μου και πολυ καλη δουλεια εχω βαλει και το ιντερκοολερ και περιμενω να βαλαω της σωληνες επανω και θα δουλεεψει τελεια το εργαλειο μετα θα βαλω και εναν ανταπτορα στην σκαστρα και θα βαλω και αγραφο εγκεφαλο τοτε που πηρα το αμαξι δεν ειχε βγει ακομη το gti φιλε μου..και μετα θα βαλω και ολοσωμη εξατμιση και ζαντες ολα αυτα το πολυ να μου στοιχισουνε 700 ευρω :-))) opote kala den einai ???

φιλε μου beckamβαλε καμια φωτο να δουμε τι παιζει...Πολλοι εχουν αρχισει να δυσπιστουν για την δουλεια σου...Εγω ειμαι μαζι σου αν το εχεις επιχειρησει τελικα αφου και εγω σκεφτομαι για παραλληλο..

Βαλε εστωω μια προχειρη

απλα δε εχω βαλει ακομη γιατι μονο το ιντερκοολερ εχω βαλει πανω δεν τα εχω σινδεσει τοθς σωληνες και ολα αυτα ακομη φιλαρακι μολις τα βαλω θα βαλω και φοτογραφιες και θα δουλεψει μια χαρα γτ ειναι αστερια οι μηχανικοι που το επιβλεπουνε ειναι θειοι μου και ξαδερφια μου....

Link to comment
Share on other sites

ΕΛΑ ΦΙΛΕ ΜΟΥ μεχρι τωρα εχω βαλει μια φιλτροχοανη μονο με 20 ευρω φιλε μου και πολυ καλη δουλεια εχω βαλει και το ιντερκοολερ και περιμενω να βαλαω της σωληνες επανω και θα δουλεεψει τελεια το εργαλειο μετα θα βαλω και εναν ανταπτορα στην σκαστρα και θα βαλω και αγραφο εγκεφαλο τοτε που πηρα το αμαξι δεν ειχε βγει ακομη το gti φιλε μου..και μετα θα βαλω και ολοσωμη εξατμιση και ζαντες ολα αυτα το πολυ να μου στοιχισουνε 700 ευρω :-))) opote kala den einai ???

απλα δε εχω βαλει ακομη γιατι μονο το ιντερκοολερ εχω βαλει πανω δεν τα εχω σινδεσει τοθς σωληνες και ολα αυτα ακομη φιλαρακι μολις τα βαλω θα βαλω και φοτογραφιες και θα δουλεψει μια χαρα γτ ειναι αστερια οι μηχανικοι που το επιβλεπουνε ειναι θειοι μου και ξαδερφια μου....

Καταλαβαινω φίλε μου και με το καλο να ολοκληρωσεις για να παρουμε και εμεις γραμμη.Απλα ηθελα να μου βγαλεις μια προχειρη φωτο απο το κουλερ που εχεις εστω και χωρις να ειναι συνδεμενο για να δουμε διασταση.Καταρχας ειναι τυπου front mount ή smic?εχει εισοδο (οι σωληνωσεις) απο την ιδια πλευρα?και που θα μπει ατην μετωπη?αριστερα δεξια κεντρο που? :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Καταλαβαινω φίλε μου και με το καλο να ολοκληρωσεις για να παρουμε και εμεις γραμμη.Απλα ηθελα να μου βγαλεις μια προχειρη φωτο απο το κουλερ που εχεις εστω και χωρις να ειναι συνδεμενο για να δουμε διασταση.Καταρχας ειναι τυπου front mount ή smic?εχει εισοδο (οι σωληνωσεις) απο την ιδια πλευρα?και που θα μπει ατην μετωπη?αριστερα δεξια κεντρο που? :thumbsup:

ελα φιλέ μου διασταση εχει μηκος 55 εκατοστα και υψος εχει 19 φαντασου οσο ειναι η πινακιδα του αυτοκινητου σε μηκος φιλε μου ειναι τιπο φροντ μουντ δλδ συνδεεται μπροστα φιλε μου εχουμε παρει ολα τα μετρα για να μπουνε ακριβος οι σωληνοσεις επανω φιλε μου και για πιθανον μετα αν δεν το θελω να το βγαλω και να βαλω τα εργοστασιακα φιλε μου πιστευω αυριο το απογευμα ερχονται οι αλλουμινενιες σωληνες και τα κολαρα πιστευω μεχρι την κυριακη να το εχω τελειοποησει...

Link to comment
Share on other sites

Πολυ χρησιμη η πληροφορια σου φιλε μου...Για πες μου κατι ακομα σημαντικο ,η σωλησνωσεις με τις οποιες θα συνδεεται θα ειναι απο την ιδια πλευρα ή θα ειναι μια αριστερα και η αλλη δεξια?

Δηλαδη σαν αυτο

15062011533.jpg

ή έτσι

Pug%20308%20RC%20FMIC%20fitting_0007.JPG

h kati tetoio

http://www.aliexpress.com/product-gs-img/440313613-SMIC-ALUMINUM-TURBO-SIDE-MOUNT-INTERCOOLER-RENAULT-5-GT-wholesalers.html<br><br><br>

Edited by -alextsis-
Link to comment
Share on other sites

οχι φιλέ μου μια αριστερα και μια δεξια θα ειναι η σωληνοσεις που θα σινδεονται φιλαρακι οκ???ειναι σαν τιν πρωτη εικονα αλλα πολυ πιο μικρο γτ εχουμε μικρο μοτερακι και θα λαγγαρει αν βαλω μεγαλο ιντερκοολερ...

Link to comment
Share on other sites

αυριο μπαινει το intercooler θα ειμαι το μονο ατομο με 1.2 tsi me intercooler αθτα ειναι...

:drinks: Nα μας πείς πώς πάει (τί "πήρε" σε δύναμη βάσει αίσθησης και πόσο "λαγκάρει")

Link to comment
Share on other sites

σε σειρα φαντάζομαι θα το βάλεις ετσι..

και όχι παράλληλα.

σε tsi 1.4 122 που εχει την ίδια δομή με το 122αρι 1.4 TSI εχει μπει και δουλευει κάπως όπως το παρακάτω σχέδιο που έκανα.

assa.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.