Jump to content
geo.petin

Astra 1.6T Ihi Vf34 Project

Recommended Posts

οχι και 10 ετια!

μια χαρα και με μπλοκε εισαι οκ

νομιζα οτι εισαι με μαμα φρενα!

τα willwood αξιζουν?λενε οτι σπανε ευκολα και ειναι λιγο ψευτικα.αλλα καλυτερα απο μαμα σιγουρα απλα οτι ειναι αλουμινιου αν δεν κανω λαθος γι αυτο λενε ετσι.

δεν ειχα δει παρουσιαση μονο το street racing!

και αυτη η opel ακομα και το νεο astra ημιακαμπτο!οκ δεν ειπαμε να γινει ιταλο αλλα οκ!

Γεια χαρά! "Ο.Κ" με μόνο με μεγαλύτερα φρένα και μπλοκέ σίγουρα ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ, αν θέλω να λέω ότι μπορώ με ασφάλεια να "στίψω" τη VF34 η οποία έχει επιλεγεί να βελτιώσει το 4WD SUBARU WRX από την "Subaru Technica International"(=*STI) που είναι το επίσημο τμήμα εργοαστ.βελτίωσης της εταιρίας. Θέλει coilover ανάρτηση κι απλά "ξεγιελιόμαστε" ως αντίτιμο του να μην... "μπιστάρουμε" στους απαίσιους ελληνικούς δρόμους. Τα wilwood μπορεί να μην έχουν την αίγλη της Brembo, της Alcon και πολύ περισσότερο της ΑΡ Racing αλλά αυτό δεν έχει να κάνει τόσο με την ποιότητά τους που εγώ πιστεύω ότι είναι αρκετά καλή, όσο ότι είναι αμερικανικά! Εντάξει "φοβερή" π.χ η Corvette ZR-6 650HP με απίστευτες επιταχύνσεις και τελικές αλλά άμα τη βάλεις δίπλα στην F599GTB...(Δέος!)."Κάπως έτσι πάει". Πάντως είναι δυνατά, δεν βλέπω αλλοιώσεις στους δίσκους ή περίργες χαράξεις αν και έχω φρενάρει κάποιες φορές από 220-230Κm/h αλλά επειδή είναι"χαρακωτά" στα απανωτά "τσαρουχώματα" κάνουν θόρυβο σαν κεραμικά! Δεν θα ξαναέβαζα ποτέ χαρακωτά, εκτός αν για κάποιους αυτό είναι άνευ σημασίας. Wilwood πάντως επέλεξε πολύ πρόσφατα ένας κατασκευαστής πρωτοτύπου "πυραυλοειδούς" οχήματος για να σπάσει το παγκόσμιο ρεκόρ ταχύτητας. (Αμερικάνος βέβαια αλλά άμα ήταν μάπα γιατί να ρισκάρει τη ζωή του;:good: Όσο για τον ημιάκαμπτο τίνα πω;; Απαίσια εμμονή της...GM (πιστεύω όχι της Opel), αφού διάβασα σε περιοδικό (νομίζω EVO και "έμεινα"!, ότι τα νέα VW JETTA που θα προορίζονται για τις Η.Π.Α θα έχουν ημιάκαμπτο(!!!!!!!) αντί των πολλαπλών συνδέσμων των ευρωπα'ι'κών. Ήμαρτον!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Έχεις δίκιο, τα Big Turbo δεεν είναι για γρήγορη οδήγηση σε στροφοδιαδρομές! Μη νομίζεις όμως, σε σχετικά χαμηλές προς μεσαίες στοφές το μεγάλο turbo (ευτυχώς) δεν παρέχει τόσο μεγάλη ροπή (και άρα δύναμη),ενώ στην άνω κλίμακα (>4.500rpm)"τρελεαίνεται" (άρα επικίνδυνο), οπότε στα στροφιλίκια ΔΕΝ υπερτερεί από ένα αυτοκίνητο με "φυσιολογική" τουρμπίνα! Αυτό εννούσα λέγοντας στον Playmaker ότι είμαι "ευθειάκιας"! Όχι φυσικά από βίτσιο για να "τιμωρώ" δήθεν τα πιο πιο "αδύναμα" turbo! Απλά ΜΟΝΟ ΕΤΣΙ μπορείς να χαρείς τη δύναμή του με κάποια σχετική ασφάλεια (όσο μπορείς να το πεις!). Υπάρχουν στιγμές που αναπολώ το άμεσο "τράβηγμα" μιας Κ03!!

Όντως το lag "βοηθάει" σε κάποια σημεία αλλά μετά μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα! Εδω μαζεύεις με 2λιτρο tfsi μονο πρόγραμα, βια 270 άλογα! :bow: Σε τέτοια κομμάτια κάνει τεράστια διαφορά η 4κίνηση (ο εν λόγω tfsi βρίσκεται σε a5 quattro φίλου :clapping:) που σε αφήνει να εκμεταλευτείς σε μεγάλο ποσοστό τη δύναμη που εχεις, αρκεί να μην το παρακάνεις βέβαια γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο γκρεμός καραδοκεί στο μεγαλύτερο ποσοστό του δρόμου!!!

Η συγκεκριμένη διαδρομή αξίζει πάντως να την κάνεις έστω και χωρίς να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο :good:

Edited by and64
Link to comment
Share on other sites

Όντως το lag "βοηθάει" σε κάποια σημεία αλλά μετά μαζεύεις χιλιόμετρα για πλάκα! Εδω μαζεύεις με 2λιτρο tfsi μονο πρόγραμα, βια 270 άλογα! :bow: Σε τέτοια κομμάτια κάνει τεράστια διαφορά η 4κίνηση (ο εν λόγω tfsi βρίσκεται σε a5 quattro φίλου :clapping:) που σε αφήνει να εκμεταλευτείς σε μεγάλο ποσοστό τη δύναμη που εχεις, αρκεί να μην το παρακάνεις βέβαια γιατί τα χιλιόμετρα είναι πολλά και ο γκρεμός καραδοκεί στο μεγαλύτερο ποσοστό του δρόμου!!!

Η συγκεκριμένη διαδρομή αξίζει πάντως να την κάνεις έστω και χωρίς να βάλεις φωτιά στην άσφαλτο :good:

Αν και γενικά έχω ταξιδέψει αρκετά Ελλάδα, εκεί έχω χρόνια να πάω. Τώρα όμως είναι ευκαιρία να ξαναθυμηθώ...Ένα ΤFSI 270ΗΡ είtε με "τεζαρισμένη" Κ03 είτε μανήσιο με Κ04 (S3/R20) είναι all around ΠΙΟ ΔΥΝΑΤΟ ΑΜΑΞΙ από ένα 1.6Τ B.T γιατί η καμπύλη ροπής στη 2η περίπτωση έχει μεγαλύτερη διάρκεια (S3/R20, στη δε 1η (Κ03 Τuned) έχει 42-44Kg.m ροπή! Οπότε άστο το "εργοστάσιο" είναι αλλιώς! ας όψεται η έλλειψη φράγκων και η ματαιοδοξί μας!...

Link to comment
Share on other sites

Γιωργοοοοοοοοο τελειο το τουτου!!!!!!!!!!!

Πολυ μερακι και πολυ δουλεια επεσε αλλα απο οτι φαινεται αξιζε τον κοπο....αφου οτι ανυποψιαστο και μη κινειται πυροβολειται και αρκετοι βλεπουν τον :clapping:

Βαλε όμως κα μια φωτο.................................εξοικιώσου επιτελους με την τεχνολογια αιχμης του κλαμπ μας......:frantics:

Link to comment
Share on other sites

Γιωργοοοοοοοοο τελειο το τουτου!!!!!!!!!!!

Πολυ μερακι και πολυ δουλεια επεσε αλλα απο οτι φαινεται αξιζε τον κοπο....αφου οτι ανυποψιαστο και μη κινειται πυροβολειται και αρκετοι βλεπουν τον :frantics:

Βαλε όμως κα μια φωτο.................................εξοικιώσου επιτελους με την τεχνολογια αιχμης του κλαμπ μας......:thumbsup:

Κάνε "click" στο site www.ΜGI-motorsport.gr και βρες ανάμεσα σε πολλά, την παρουσίαση: <<Αstra 1.6T VF34 project με stock εκκεντροφόρους>>. Εκεί έχει τα πάντα: φωτό, μηχανοστάσιο, περιγραφές, dyno-διαγράμματα Κ.λπ. Δυστυχώς από P.C σε αυτά έχω μείνει "πίσω" :clapping:

Link to comment
Share on other sites

http://www.mgi-motorsport.gr/english/news1.php?nid=90 :roadrage:

Αυτό είναι βρε?? Α καλά κι εγώ με το 1.6FSi αν καθόσουνα δίπλα μου στο φανάρι θα ήμουνα σίγουρος ότι σε έχω :tongue: .

Τα συμπαθώ πολύ αυτά τα φαινομενικά αθώα αμάξια :startle::angel:

E!εντάξει αν το δεις από κοντά δεν είναι όπως ακριβώς στις φωτογραφίες (τα φρένα είναι πολύ μεγάλα και ο "θορυβούλης" που παράγει :zoro: η 70"άρα exaust είναι "κάτι τις" πιο "βραχνός" από ενός π.χ απλού seicento 900c.c! :crazysmile:

Aλλά χθες βράδυ με στενοχώρησε το "χρυσούλι" :mom: μου! Είχα καλομάθει από την οικονομία του Fabia Tsi και το είχα αφήσει μοναχούλι :roadrage: καμιά βδομαδούλα στο υπόγειο γκαράζ. Πήγα να το βγάλο βόλτα :gym: , γυρνάω το κλειδί και...κακ!-κακ!-κακ! Κοιτάω το διάφανο "φινιστρινάκι"/δείκτη της μπαταριούλας του ("κλειστού" τύπου) και ήταν για...μνημόσυνο( άναβαν φώτα κ.λπ αλλά "κλινικά νεκρή"!) Το "μαλλί" θα πάει κανά 120άρι για VARTA ή BOSCH αφού αυτή (γνήσια OPEL/GM) κράτησε μόνο 1,5 χρόνο από αλλαγή! Δε ρισκάρω πάλι.Αααααχχχχ! αυτά...

Link to comment
Share on other sites

E!εντάξει αν το δεις από κοντά δεν είναι όπως ακριβώς στις φωτογραφίες (τα φρένα είναι πολύ μεγάλα και ο "θορυβούλης" που παράγει :zoro: η 70"άρα exaust είναι "κάτι τις" πιο "βραχνός" από ενός π.χ απλού seicento 900c.c! :crazysmile:

Aλλά χθες βράδυ με στενοχώρησε το "χρυσούλι" :angel: μου! Είχα καλομάθει από την οικονομία του Fabia Tsi και το είχα αφήσει μοναχούλι :roadrage: καμιά βδομαδούλα στο υπόγειο γκαράζ. Πήγα να το βγάλο βόλτα :gym: , γυρνάω το κλειδί και...κακ!-κακ!-κακ! Κοιτάω το διάφανο "φινιστρινάκι"/δείκτη της μπαταριούλας του ("κλειστού" τύπου) και ήταν για...μνημόσυνο( άναβαν φώτα κ.λπ αλλά "κλινικά νεκρή"!) Το "μαλλί" θα πάει κανά 120άρι για VARTA ή BOSCH αφού αυτή (γνήσια OPEL/GM) κράτησε μόνο 1,5 χρόνο από αλλαγή! Δε ρισκάρω πάλι.Αααααχχχχ! αυτά...

Πρόσεχε με την μπαταρία!!

Αν δεν το χρησιμοποιείς συχνά,τουλάχιστον ανα 3-4 μέρες βάζε το μπροστά για κανα 3λεπτο!!

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά επειδή σας έχω "ζαλίσει" με τις δικές μου απόψεις :hairy: , να που κι εγώ είμαι σε δίλλημα (αλλά όχι για αμάξι V.A.G :p ) και θα ήθελα μια γνώμη -ειδικά από τους πιο ψαγμένους με βελτιωμένα αμάξια αντίστοιχα του δικού μου- ενώ θέτω (το δίλλημά μου) εδώ στην παρουσίαση, θεωρώντας ως το πιο κατάλληλο topic.

Στο αμάξι έχω ως εισαγωγή το βαρελάκι "Venom" της pipercross από προηγούμενο στάδιο όταν είχα την Κ03. Δε λέω, "ρουφούσε" και "ρουφάει" καλά (αφού μάλιστα με χειροποίητο μεταλλικό σωλήνα το έχω στρέψει πολύ κοντά στη μετώπη) και το αμάξι έδειξε στα Σπάτα σχεδόν 370ΗΡ με "στενή" Μiltek κιόλας! Πέραν ότι όλοι μου λένε ότι κακώς το κρατάς σε τόσο προχωρημένο στάδιο και έπρεπε να έχεις κάποια καλή φιλτροχοάνη, παρατήρησα σε αυξομειώσεις της πιέσεως σε ταξίδι στην εθνική, όταν αφήνω γκάζι (π.χ κόβω μπροστά από εμπόδιο και ξαναδίνω) και δεν χρησιμοποιώ το cruise control (ούτε έχω αξιωθεί ακόμα να βάλω ΑVCR :frantics: ), ότι η VF34 παίρνει για ελάχιστα εκατοστά του δευτερολέπτου "ανάποδες" (φρενάρει). Αυτό γίνεται μόνο στο "άσε" κι όταν πηγαίνω με σταθερά πάνω από 1 bar, ενώ αν π.χ έχω 0,5-0,7bar το φαινόμενο δεν υπάρχει! Στο "πάτα" όλα Ο.Κ. Πέρα από τον αντιαισθητικό ήχο (το αμάξι "βήχει" :hairy: )φοβάμαι για την τουρμπίνα (μη ξεχαρβαλώσει κανά αξονάκι). Επειδή όταν σε κάτι δοκιμές προγραμματισμού είχα βάλει παλαιότερα και το κλασικό φιλτροκούτι (φυσικά τώρα πια ΔΕΝ ΕΠΑΡΚΕΙ Ο ΑΕΡΑΣ ΤΟΥ για 370ΗΡ!) ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΕ, ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ;; έχει κανείς κάποια εμπειρία δική του ή από φίλο για το φαινόμενο;

ΟΛΟΙ μου λένε ότι φταίει η συγκεκριμένη εισαγωγή που στα αφήματα γκαζιού δεν μπορεί να ελευθερώσει τον αέρα λόγω του περιβλήματος (="βαρελιού") και "αναγκάζεται" να τον επιστρέψει αντίστροφα στο κύκλωμα προς την τουρμπίνα (κάτι σαν αναρρόφηση/αναγούλα! :afro: ) κι ότι με τέτοιες πιέσεις και ανάγκη του μοτέρ να εκτονώνει αέρα, πρέπει το βαρελάκι να "πάρει πόδι" και να βάλω π.χ Greddy Airinx! Βέβαια όταν δουλεύω το cruise control δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά μάλλον "κουκουλώνεται" γιατί δεν επιτρέπει μεταβολές γκαζιού!

Το δίλλημά μου είναι μήπως το αμάξι "κόψει" το καλοκαίρι λόγω ζέστης, θέλει να τρέχω με remapping κ.λπ.

Βέβαια το έχω συζητήσει και με το μηχανικό μου αλλά και με τους προγραμματιστές μου κι έχω πάρει κάποια απόφαση βάσει και των δικών τους γνωμών αλλά θα ήθελα ως παρέα να ακούσω και τις δικές σας γνώμες σχετικά με τους ενδοιασμούς μου!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Ωραίο το project σου Γιώργο και μπορώ να πω ότι είναι το πρώτο άστρα που ακούω με τόσα άλογα αν εξερεσεις το corsa opc που το έχουν πάει αρκετοί πάνω από 500 ps.

Προσοχή στον δρόμο πάνω απόλα.

Link to comment
Share on other sites

Το γνωστό πρόβλημα που έχουν και τα VAG.

Τώρα μάλιστα, κανείς δεν μπορεί να σου πει σε σιγουριά Γιώργο. Και δύσκολα λύνεται και με πρόγραμμα κάποιες φορές, δοκίμασε άλλη εισαγωγή και βλέπεις.

Όσο για την Καλαμάτα το αμάξι με στραγγάλισε με 300€ σε βενζίνες και κατέβηκα μόνο 2 φορές Καλαμάτα στην πόλη, γι αυτό δεν σε πήρα τηλέφωνο :clapping: και ο λόγος που έφυγα ήταν ότι τελείωσαν τα λεφτά :thumbsup: και είμαι ήδη μια βδομάδα Αθήνα

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο πολύ ωραίο το αυτοκίνητο σου και πολύ πολύ δυνατό.

Σχετικά με την εισαγωγή μήπως θα ήταν καλύτερα να είχες μανιτάρι? Είχα δει εισαγωγή της Injen με φιλτροχοάνη μανιτάρι σε Corsa OPC, φτιαγμένο στον Πετρόπουλο νομίζω.

Link to comment
Share on other sites

Βάλε και καμιά φωτό να δούμε απο το τερατάκι!! :angel:

Εκτός και αν είναι ποντικί το χρώμα!! 8):rolleyes:

Πλάκα κάνω!! :baby:

Eυχαριστώ παιδιά! Μάλλον αν βάλω "μανίταρο" θα βελτιωθεί το φαινόμενο! Dark Blue είναι. Δε τα καταφέρνω με φωτό. Πάντως υπάρχει στο site www.delectronics.gr ως παρουσίαση για αλλαγές εσωτερικού φωτισμού με το διακριτκό "ASTRA 1.6T VF34 Giwrgos", όπου υπάρχουν κάποιες φωτογραφίες του εσωτερικού, ενώ το παρουσιάζει κι η MGI-motorsport.gr στο θέμα "Astra 1.4T VF34 project με stock εκκεντροφόρους" όπου δείχνει και τον κινητήρα.

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.