Argie58 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Γειά σας!Εχω ένα golf 1.4 tsi 140ps και έχω 68.000 περίπου χιλιόμετρα.Παρατήρησα λοιπόν ότι όταν βάζω μπρός το αμάξι κάτι "γκρίνιαζε".Ανοίγω καπό και ο θόρυβος ερχόταν από τον τεντωτήρα!Επίσης παρατήρησα ότι έχει και κάποιο κενό(πάει πέρα δώθε) όταν δουλεύει το αμάξι...Έτσι λοιπόν πήγα αρχικά στην αντιπροσωπεια όπου εκεί ο μηχανικός μου λέει δεν είναι τίποτα το έχω δει και σε άλλα..Αν θές το αλλάζεις προληπτικά..Μου έδωσαν λοιπόν τον κωδικό 03C 145 299 AC που είναι ο τεντωτήρας στη τιμή των 57€ + κανένα 20άρι τα εργατικά!Φέυγοντας πήγα από ένα μαγαζί με ανταλλακτικά και μου λέει αυτός:Το ράουλο μόνο έχει 26€.Αλλάζεις μόνο το ράουλο(ρουλεμάν) και κρατάς την βάση που έχει ο τεντωτήρας!Ο τεντωτήρας(ράουλο) είναι της febi bilstein!Επίσης μου είπε ότι πρέπει όπωςδήποτε να αλλάξω και ιμάντα γιατί έχω περάσει τα 60.000 χιλ. Βασικά εμένα ο ιμάντας είναι σαν καινούριος!Έπίσης μου είπε να χρησιμοποιω λάδια 5-40 γιατί έχουμε πολύ ψηλές θερμοκρασίες και τα λάδια χαλάνε ελυκολα και το χαλασμένο λάδι γίνεται σαν λίπος και πάει και κάθεται και μπουκώνει το μπεκάκι που λυπαίνει την καδένα!Εγώ βασικά βάζω mobil 5-30... Τί να κάνω;;;! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 Αν ακουγεται τοτε ειναι απο το ρουλεμαν του τεντωτηρα ( που δεν νομιζω). Αν ολος ο τεντωτηρας ειναι καλος αλλαξε μονο το ρουλεμαν.ιμαντας η φθορα δαινεται απο μεσα και οχι απο εξω,καλο ειναι να τον αλλαξεις και αυτον. Για λαδια να βαλεις οτι λεει ο κατασκευαστης.φαντασου να εχουμε εδω με τετοιο καιρο προβλημα με τα λαδια.γερμανια και βορεια ευρωπη που εχουν χαμηλες θερμοκρασιες τι κανουν? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 (edited) 1) Γιατί να μην είναι το ράουλο του τεντωτήρα;;αφού από εκεί ακούγεται... και 2) Δέν έθεσα την ανυσηχία μου για χαμηλές αλλά για πολύ υψηλές θερμοκρασίες... Edited June 14, 2011 by Argie58 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kaklios design Rodos Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 τι ιμαντα? αλυσιδα δεν εχεις???? εγω εχω αλλαξει αλυσιδα και τεντωτηρα στην εγγυηση γιατι οταν το εβαζα το πρωι μπροστα εκανε γκρρρρ..αλλα μετα απο 2 μηνες παλι τα ιδια.. τελικα αλλαξαμε βαση λαδιου και εφτιαξε!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 14, 2011 Report Share Posted June 14, 2011 τι ιμαντα? αλυσιδα δεν εχεις???? εγω εχω αλλαξει αλυσιδα και τεντωτηρα στην εγγυηση γιατι οταν το εβαζα το πρωι μπροστα εκανε γκρρρρ..αλλα μετα απο 2 μηνες παλι τα ιδια.. τελικα αλλαξαμε βαση λαδιου και εφτιαξε!!! Λογικά αναφέρεται στον εξωτερικό ιμάντα... Το δικό σου κοπάναγε κάθε φορά που έβαζες μπρος; Και μένα κάνει για 1-2 δευτερολεπτα αλλά αν μείνει παρκαρισμένο πάνω απο 4-5 μέρες συνεχόμενα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted June 14, 2011 Author Report Share Posted June 14, 2011 Ναι τον εξωτερικό εννοώ!Του δυναμό... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted June 15, 2011 Author Report Share Posted June 15, 2011 Έχει αλλάξει κανείς σε tsi ιμάντα στα 60.000χιλ;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 15, 2011 Report Share Posted June 15, 2011 Έχει αλλάξει κανείς σε tsi ιμάντα στα 60.000χιλ;; Εγω που το πήρα μεταχειρισμένο μπορώ να πω με βεβαιότητα πως όχι! Εδώ δεν είχαν αλλάξει μπουζι στα 60 στην αντιπροσωπεία και τα έβγαλα στα 67000 κάρβουνο Τώρα εχω 76000,σε κανα 1000αρικο που θα πάω για λάδια θα ρωτήσω τι παίζει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted June 23, 2011 Author Report Share Posted June 23, 2011 Εγω που το πήρα μεταχειρισμένο μπορώ να πω με βεβαιότητα πως όχι! Εδώ δεν είχαν αλλάξει μπουζι στα 60 στην αντιπροσωπεία και τα έβγαλα στα 67000 κάρβουνο Τώρα εχω 76000,σε κανα 1000αρικο που θα πάω για λάδια θα ρωτήσω τι παίζει... Εγώ πάντως που ρώτησα μου είπαν αλλαγή ιμάντα δυναμό στα 90,000km μαζί με τρόμπα νερού!Οδηγία εργοστασίου vw....... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 (edited) Εγώ πάντως που ρώτησα μου είπαν αλλαγή ιμάντα δυναμό στα 90,000km μαζί με τρόμπα νερού!Οδηγία εργοστασίου vw....... Μάλιστα.... Πολλά μου ακούγονται πάντως, στο megane πχ τον αλλάζω κάθε 60000 μαζί με αντλία νερού επίσης. Edited June 23, 2011 by and64 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted June 23, 2011 Author Report Share Posted June 23, 2011 Μάλιστα.... Πολλά μου ακούγονται πάντως, στο megane πχ τον αλλάζω κάθε 60000 μαζί με αντλία νερού επίσης. Τι να σου πω...και εγώ καθε 60,000 δυναμο και 80,000 χρονισμού ήξερα...χρονισμού δεν έχουμε γιατί έχουμε καδένα!σκέψου ο μηχνικός μου λέει ότι ο ιμάντας είναι long life και μπαρμπούτσαλα και ότι μπορεί να τον αλλάξεις στα 120,000κμ ή και ποτέ....Εγώ πάντως απο βδομάδα θα αγοράσω ένα ράουλο,έναν ιμάντα και θα πάω σε ένα καλό συνεργείο που ασχολείτε χρόνια με group vag και θα το αλλάξω...Αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
and64 Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 Τι να σου πω...και εγώ καθε 60,000 δυναμο και 80,000 χρονισμού ήξερα...χρονισμού δεν έχουμε γιατί έχουμε καδένα!σκέψου ο μηχνικός μου λέει ότι ο ιμάντας είναι long life και μπαρμπούτσαλα και ότι μπορεί να τον αλλάξεις στα 120,000κμ ή και ποτέ....Εγώ πάντως απο βδομάδα θα αγοράσω ένα ράουλο,έναν ιμάντα και θα πάω σε ένα καλό συνεργείο που ασχολείτε χρόνια με group vag και θα το αλλάξω...Αυτά... Nαι σιγά μηπως τον αλλάζουμε και κάθε 100000000 χλμ.... (στο προαναφαρθέν megane εννοειται οτι αλλάζει και ο χρονισμου στα 60000 εκτος του εξωτερικου) Θα ρωτήσω και γω στο συνεργείο να δω τι θα μου πει (ούτως ή άλλως έξω το παω, οχι σε αντιπροσωπεία) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
psilosoc Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Παιδιά τελικά τι ισχύει σε tsi 140 τι αλλάζουμε; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 τι ιμαντα? αλυσιδα δεν εχεις???? εγω εχω αλλαξει αλυσιδα και τεντωτηρα στην εγγυηση γιατι οταν το εβαζα το πρωι μπροστα εκανε γκρρρρ..αλλα μετα απο 2 μηνες παλι τα ιδια.. τελικα αλλαξαμε βαση λαδιου και εφτιαξε!!! Off Topic Εννοεις ενα θορυβο που το κανει μια στα 5 τσοκαρισματα?ΕΝα ΚΡΡΡΡΡρρρρρ για ενα δευτερολεπτο??? Γιατι αν φτιαχνει με βαση λαδιου το εχω αλλαξει αυριο!!!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Sjxristos Posted September 6, 2011 Report Share Posted September 6, 2011 Παιδιά έχουμε κάποια συγκεκριμένη απάντηση τελικά τι αλλάζουμε και πότε?? 'τεντωτίρα, ιμάντα, τρόμπα νερού )??? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
thanos.k Posted September 8, 2011 Report Share Posted September 8, 2011 Σε gt με 140.000 ..Αυτα που λετε δεν εχουν αλλαχτει και ολα τα service εγιναν αντιπροσωπεια...Καποιος να ξερει την επισημες οδηγιες? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigelis Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 Σε gt με 140.000 ..Αυτα που λετε δεν εχουν αλλαχτει και ολα τα service εγιναν αντιπροσωπεια...Καποιος να ξερει την επισημες οδηγιες? ολα τα 1400αρια 125ps 140,160,170Ps εχουν καδενα χρονισμου και ο κατασκευαστης την δινει εφορου ζωης για ιμαντα δυναμο καλα ειναι καθε 90.000χλμ να αλλαζετε μονο ο ιμαντας ουτε τεντωτηρες ουτε αντλια νερου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nasos_ea Posted September 20, 2011 Report Share Posted September 20, 2011 To manual το ανοιξε κανεις; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Argie58 Posted September 21, 2011 Author Report Share Posted September 21, 2011 Παίδες μην πανικοβάλεστε....όλα αλλάζονται όταν χαλάσουν....μου είχαν πει ότι υπάρχει οδηγία vw στα 90.000km αντλια νερού, αλλά ήταν παραπληροφόριση.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...