nulispa Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 παιδια μου χει τυχει, σε ταξιδια μονο, οταν πηγαινω με 200+ για αρκετη ωρα, το αμαξι καποια στιγμη να σκαλωνει και να κοβεται το γκαζι αποτομα με αποτελεσμα να πεφτει ακαριαια η ταχυτητα μου.το αμαξι επανερχεται αν ανοιγοκλεισω εκεινη τη στιγμη τη μιζα.μεσα σε ενα ταξιδι αυτο μου γινεται 1-2 φορες το πολυ. μου παν οτι ειναι τρομπα βενζινης την αλλαξα ,αλλα παλι τα ιδια. εχει τυχει αυτο ποτε σε καποιον??τι μπορει να ειναι?? το αμαξι ειναι μαμα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
JPMike Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Δεν ξέρω τι είναι, αλλά με τρομάζει που το διαβάζω. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
turbomakis Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Ανοιγοκλείνεις την μίζα στα 200 km/h??? Έτσι και σου κλειδώσει το τιμόνι ή γίνουν σκληρά τα φρένα δεν θέλω να φαντάζομαι την συνέχεια...όπως είπε και ο mike τρομάζω!! Όπως και να έχει κούμπωσε το vag com,άν έχεις, ειδάλλως στην αντιπροσωπεία!! Όλο και κάποιο σφάλμα θα έχει καταγράψει ο εγγέφαλος και ελπίζω να βρεθεί το πρόβλημα!! Σε καμία περίπτωση,για την ασφάλεια την δική σου και των γύρω σου,μην ξαναδοκιμάσεις το τρικ με την μίζα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 Ανοιγοκλείνεις την μίζα στα 200 km/h??? Έτσι και σου κλειδώσει το τιμόνι ή γίνουν σκληρά τα φρένα δεν θέλω να φαντάζομαι την συνέχεια...όπως είπε και ο mike τρομάζω!! Όπως και να έχει κούμπωσε το vag com,άν έχεις, ειδάλλως στην αντιπροσωπεία!! Όλο και κάποιο σφάλμα θα έχει καταγράψει ο εγγέφαλος και ελπίζω να βρεθεί το πρόβλημα!! Σε καμία περίπτωση,για την ασφάλεια την δική σου και των γύρω σου,μην ξαναδοκιμάσεις το τρικ με την μίζα το χω παει σε εξουσιοδοτημενους αντιπροσωπους και συνεδεσαν τον εγκεφαλο και δεν εβγαζε σφαλμα... δεν μπορουν να βρουν το προβλημα.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 παιδια μου χει τυχει, σε ταξιδια μονο, οταν πηγαινω με 200+ για αρκετη ωρα, το αμαξι καποια στιγμη να σκαλωνει και να κοβεται το γκαζι αποτομα με αποτελεσμα να πεφτει ακαριαια η ταχυτητα μου.το αμαξι επανερχεται αν ανοιγοκλεισω εκεινη τη στιγμη τη μιζα.μεσα σε ενα ταξιδι αυτο μου γινεται 1-2 φορες το πολυ. μου παν οτι ειναι τρομπα βενζινης την αλλαξα ,αλλα παλι τα ιδια. εχει τυχει αυτο ποτε σε καποιον??τι μπορει να ειναι?? το αμαξι ειναι μαμα. Μου το έκανε και μένα κάποτε όταν είχα προβληματικό custom πρόγραμμα αλλά με Β.Τurbo και το εκλάμβανα -και μάλλον ήταν- ένα είδος Safe Mode. Δεν άναβε λαμπάκι (check engine)και στο διαγνωστικό οι μνήμη βλαβών έβγαζε άσχετες δυσλειτουργίες.Γενικά το εμφάνιζε σε σταθερές ταχύτητες! Θα μου πεις: "Φίλε τί σχέση έχει το μοτέρ Opel με μοτέρ V.A.G;" Εντάξει είναι διαφορετικά αλλά στους αισθητήρες και γενικά στα ηλεκτρονικά όταν τα αυτοκίνητα βελτιώνονται έχουν τα ίδια κουσούρια!!! Λοιπόν ρισκάρω να σου πω ότι είναι θέμα προγράμμτος, πιθανό ξεκαλιμπράρισμα αλλά κοίτα αισθητήρες (εμένα το τραγούδι το..."σφύριζε" π.χ ο map sensor) αλλά επιπλέον έχανα κι από σωληνώσεις cooler! Δεν ξέρω αν βοηθάνε αυτά... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 Μου το έκανε και μένα κάποτε όταν είχα προβληματικό custom πρόγραμμα αλλά με Β.Τurbo και το εκλάμβανα -και μάλλον ήταν- ένα είδος Safe Mode. Δεν άναβε λαμπάκι (check engine)και στο διαγνωστικό οι μνήμη βλαβών έβγαζε άσχετες δυσλειτουργίες.Γενικά το εμφάνιζε σε σταθερές ταχύτητες! Θα μου πεις: "Φίλε τί σχέση έχει το μοτέρ Opel με μοτέρ V.A.G;" Εντάξει είναι διαφορετικά αλλά στους αισθητήρες και γενικά στα ηλεκτρονικά όταν τα αυτοκίνητα βελτιώνονται έχουν τα ίδια κουσούρια!!! Λοιπόν ρισκάρω να σου πω ότι είναι θέμα προγράμμτος, πιθανό ξεκαλιμπράρισμα αλλά κοίτα αισθητήρες (εμένα το τραγούδι το..."σφύριζε" π.χ ο map sensor) αλλά επιπλέον έχανα κι από σωληνώσεις cooler! Δεν ξέρω αν βοηθάνε αυτά... το αμαξι μου δεν ειναι πειραγμενο! οποτε ποιο προγραμμα να φταιει?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geo.petin Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 παιδια μου χει τυχει, σε ταξιδια μονο, οταν πηγαινω με 200+ για αρκετη ωρα, το αμαξι καποια στιγμη να σκαλωνει και να κοβεται το γκαζι αποτομα με αποτελεσμα να πεφτει ακαριαια η ταχυτητα μου.το αμαξι επανερχεται αν ανοιγοκλεισω εκεινη τη στιγμη τη μιζα.μεσα σε ενα ταξιδι αυτο μου γινεται 1-2 φορες το πολυ. μου παν οτι ειναι τρομπα βενζινης την αλλαξα ,αλλα παλι τα ιδια. εχει τυχει αυτο ποτε σε καποιον??τι μπορει να ειναι?? το αμαξι ειναι μαμα. Ωχ! "ΑΚΥΡΟ" ΟΛΟ ΤΟ PΟSΤ,τώρα το είδα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 οταν λες σκαλωνει τι εννοεις?ενω εχεις τερμα γκαζι πεφτουν οι στροφες?και που φτανουν?3000? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 οταν λες σκαλωνει τι εννοεις?ενω εχεις τερμα γκαζι πεφτουν οι στροφες?και που φτανουν?3000? ναι αυτο. ειναι σαν να αφηνω το γκαζι σκεψου αυτο. η μηχανη συνεχιζει να λειτουργει.. αλλα πεφτουν οι στροφες Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
poen Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 μηπως πεφτεις σε Safe mode? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 μηπως πεφτεις σε Safe mode? δεν ξερω. παντως δεν μου αναβει κανενα λαμπακι.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 Αν μπορείς να το τσεκάρεις με vag com εν κινήσει να δει κάποιος αν κλείνει η πεταλούδα, μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Μέτρα πεταλούδα εν κινήσει και πίεση καυσίμου από την υψηλής. Στο ρελαντί έχεις αρρυθμία? Μήπως είναι κανένας δότης στροφών ή μάτι εκκεντροφόρου. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 Αν μπορείς να το τσεκάρεις με vag com εν κινήσει να δει κάποιος αν κλείνει η πεταλούδα, μάλλον κάτι τέτοιο συμβαίνει. Μέτρα πεταλούδα εν κινήσει και πίεση καυσίμου από την υψηλής. Στο ρελαντί έχεις αρρυθμία? Μήπως είναι κανένας δότης στροφών ή μάτι εκκεντροφόρου. το ρελαντι ειναι κομλπε. αυτο το vag com τι ειναι ?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 το ρελαντι ειναι κομλπε. αυτο το vag com τι ειναι ?? Πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο στην περιοχή σου και κάνε μια βόλτα έχουν κι αυτοί φορητό διαγνωστικό. Όταν στο κάνει αυτό μετά αν πατήσεις γκάζι ξανά ανεβάζει πάνω από τις 4Κ -4,5Κ ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 19, 2011 Author Report Share Posted June 19, 2011 Πήγαινε στο εξουσιοδοτημένο στην περιοχή σου και κάνε μια βόλτα έχουν κι αυτοί φορητό διαγνωστικό. Όταν στο κάνει αυτό μετά αν πατήσεις γκάζι ξανά ανεβάζει πάνω από τις 4Κ -4,5Κ ? οταν μου το κανει αυτο το γκαζι νεκρωνει. δηλαδη και να το παταω δεν ανταποκρινεται. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted June 19, 2011 Report Share Posted June 19, 2011 οταν μου το κανει αυτο το γκαζι νεκρωνει. δηλαδη και να το παταω δεν ανταποκρινεται. αν δεν βγαζει σφαλμα να κανουν μια δοκιμη με καινουριο εγκεφαλο μηπωσ υπαρχει εκει θεμα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 20, 2011 Report Share Posted June 20, 2011 Safe mode μου μυριζει για αυτο και ο εγκεφαλος δεν λεει τιποτα. Αν μπορεις να κανεις μια δοκιμη με 100αρα στο επομενο να δεις αν στο παρουσιασει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nulispa Posted June 20, 2011 Author Report Share Posted June 20, 2011 Safe mode μου μυριζει για αυτο και ο εγκεφαλος δεν λεει τιποτα. Αν μπορεις να κανεις μια δοκιμη με 100αρα στο επομενο να δεις αν στο παρουσιασει. 1ον το safe mode βγαζει καποια ενδειξη στο καντραν?? 2ον για ποιο λογο να κανει safe mode?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dante4 Posted June 22, 2011 Report Share Posted June 22, 2011 Εχω την εντυπωση πως μπορει να ειναι αισθητηρας λ η ο καταλυτης γενικοτερα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vasilimertzani Posted June 23, 2011 Report Share Posted June 23, 2011 1ον το safe mode βγαζει καποια ενδειξη στο καντραν?? 2ον για ποιο λογο να κανει safe mode?? OXI δεν ειναι απαραιτητο να αναψει λυχνια. Μπορει και απο βενζινη.Σε scoda rs εμεινε πριν την Κορινθο (safe mode) απο βενζινη.λογω νερων στην βενζινη ηθελε και αδειασμα το ρεζερβουαρ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...