Jump to content

Recommended Posts

Αμα είναι μαύρο με LPG τον ξέρω..

Εχω S3 I/C και εξάτμιση 76 down pipe 70άρα σωλήνα και 2 μεσαία και τελικό.

Ξέρει κανείς αν χρειάζεται ποιο ελεύθερη εξάτμιση και ποιο μεγάλο I/C?

Γιώργο γειά! Επειδή "χάθηκα" λίγο κι έχασα λίγα "επεισόδια", ήθελα να μάθω αν το νέο file σου είναι πάλι για 95άρα αλλά βελτιωμένο στις καμπύλες ή με 100άρα, ώστε για ό,τι θυσίασες χαμηλά σε εκρηκτικότητα, το πήρες ψηλά σε δύναμη.Έβαλες ενισχυμένη τρόμπα;;; Εγώ στη θέση σου θα εκμεταλλευόμουν την περίσταση του remap για να "ανέβω" λίγο ακόμα! Πάντως καλοφόρετο, καλές βόλτες και είμαι σίγουρος ότι το μοτέρ σου θα βελτιώθηκε σε "ποιοτικά" χαρακτηριστικά λειτουργίας, ενώ πριν πιθανό να ήταν κάπως "ντραγκστεράδικο" και "άγριο"!!

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Η καμπύλες είναι ακριβώς όλο ίδιες με πριν απλά ένα κλικ ποιο κάτω. Δουλεύει ποιο πολιτισμένα τώρα. Το πρόγραμα είναι για 100αρα λίγο κουφό από την άλλη γιατι έχω 39 κιλα και 310 άλογα. Ποιο lite δεν γινόταν. Θα βάλω boost controller και άλλο file. Να πω την αλήθεια είμαι απογοητευμένος από το πρόγραμα. Το αμάξι ακόμα δεν μου το καναν όπως μου το τάζανε δηλαδή 340-350 που λέγανε στην αρχή. Είχα 325 και τώρα 310. Πιστεύω τώρα να κάνουν καλύτερη δουλεια πάνω στο δυναμόμετρο κάτι που και καλα θα γινόταν την πρώτη φορά και τα 600€ είχαν και δυναμομέτριση μέσα που δεν έγινε ποτέ. Το αμάξι μου τώρα δουλεύει αλλά δεν έχει την δύναμη που πλήρωσα για να έχει. Τα λεφτα τα πήραν το αποτέλεσμα όμως... Το ξέρετε. Άντε 3 φορά τώρα για να δούμε.

Link to comment
Share on other sites

... Θα βάλω boost controller και άλλο file...

Φιλε Γιωργο , για να μην εισαι ποτε ξετρελλαμενος και ποτε απογοητευμενος , πρεπει να κανεις μια κουβεντα με το μηχανικο σου και να δεις τι ακριβως χρειαζεσαι , στο μηχανολογικο κομματι .

Το μεγαλο μειονεκτημα του αυτοκινητου σου για δυναμη ψηλα ειναι τα MISFIRES !

Αυτο δυστυχως δεν διορθωνεται με κανενα προγραμμα και ειναι στη χειροτερη του μορφη σε αυτοκινητα κατασκευης 2008-2009 με κινητηρα BZB , οπως το δικο σου . δυστυχως , διαφορετικα 1.8ΤSI αντιδρουν με διαφορετικο τροπο στο θεμα αυτο , που ειναι κρισιμης σημασιας για την αποδοση.

Αποψη μου ειναι να κρατησεις το μοτερ σου σε μια κατασταση που να δουλευει "εργοστασιο" , οπως τωρα , και να δειτε με τον μηχανικο σου πως μπορειτε να βελτιωσειτε την δυνατοτητα καυσης στις υψηλες σαλ με λιγο περισσοτερη πιεση , Το να εχεις 330-340ΗΡ σε κινητηρα σαν τον δικο σου με Κ04 ειναι πολυ θετικο αποτελεσμα και μπορει να επιτευχθει μονο με πολυ ελευθερη εξατμιση και αριστης καταστασης αναφλεξη .

Σχετικα με τον boost controller : Το καλο ειναι οτι θα εχεις ελευθερια ρυθμισης και θα μπορεις να φερνεις την πιεση ψηλα στο οριο των misfires . Το κακο ειναι οτι η ρυθμιση δεν ειναι τοσο αναλυτικη σε part throttle , οπως με την N75 . Αν θες να το εχεις στο οριο των επιδοσεων - δυσλειτουργιων ειναι μονοδρομος και σου προτεινω ( το ιδιο θα σου πει και ο μηχανικος σου πιστευω ) ΜΟΝΟ το AVC-R γιατι ειναι το μονο που ειναι αναλυτικο με σαλ .

Σου υπενθυμιζω : Μην κοιτας πχ του Τολη το 1.8TSI , που κραταει 1.5bar στις 7000σαλ και δεν κανει το παραμικρο απο misfiring . Δεν αντιδρουν ολα με τον ιδιο τροπο ! Μου εχει τυχει αυτοκινητο που με την ΟΕΜ τουρμπινα ( 260-270ΗΡ max ) εκανε misfires πριν τον κοφτη ... Oλα αυτα μεχρι να βρεθει το ακριβες part που προξενει σε καποια μοτερ τν δυσλειτουργια αυτη , να αλλαζεται και να τελειωνει το ζητημα ( κατι αναλογο με τα 2008-2009 Leon Cupra και το misfiring απο τα ελατηρια βαλβιδων ) .

Link to comment
Share on other sites

Αλλα αμάξια με ίδιο μοτέρ βγάζουν σχεδόν 400 ps με τα ίδια που φοράω και εγώ με την μόνη διαφορά που έχουν ποιο ελεύθερη εξάτμηση. Όταν έβαλα τα μεσαία με είπαν δεν κόβουν σε επιδόσεις αλλά μόνο σε ήχο. Άμα βάλω 80αρα διατομη γίνεται ελεύθερη; Το καζάνι το τελικό είναι ήδη ελεύθερο. Έδωσα τόσα λεφτά και έχω 3 κιλά ροπί παραπάνω από την Κ03 ενώ τα νούμερα στην αρχή θα ήταν διαφορετικά. Να ξαναδείνω ξανά λεφτά για πράγματα που εχώ πληρώσει; Έχω ξοδέψει ένα σωρό λεφτά σε βενζίνες σε άσκοπα πάνε έλα. Λες για 330-340 και άλλοι βγάζουν 380-390-400 με Κ04. Πρην 2 χρόνια λέγανε άντε 300 να βγάλει ένας 1.8 tsi. Με τα χρόνια εξελίχθηκε απλά τώρα το δικό μου είναι στα πρότυπα των πρώτων. Με το μάστορα μου όπως λες αλλά λέει την μια μέρα αλλα την άλλη. Εγω θέλω το αμάξι μου να δουλέψει σωστά. Τώρα δουλεύει σωστά αλλά δεν έχει δύναμη. Λυθικε το πρόβλημα δεν έχω misfires αλλά; 310ps 39 ροπί. Στην αρχή το έκανα για 330-340 με 43 κιλά για να δουλεύει απροβληματιστα αλλά με έκανε θέμα με τα safe mode. Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Φίλε μου Γιώργο καταλαβένεις πως πάει. Στην τελική αν δεν βάλω boost controller με στέλνει άλλο file ξανά. Να πω την αλήθεια από την άλλη το ψηλομετάνιωσα που έδωσα ένα σεβαστό ποσό και δεν φερθικαν σωστά (πολύ ταλαιπωρία). Κοιταξαν να πάρουν λεφτά αρπα κόλα με λίγα λόγια.

Link to comment
Share on other sites

Αλλα αμάξια με ίδιο μοτέρ βγάζουν σχεδόν 400 ps με τα ίδια που φοράω και εγώ με την μόνη διαφορά που έχουν ποιο ελεύθερη εξάτμηση. Όταν έβαλα τα μεσαία με είπαν δεν κόβουν σε επιδόσεις αλλά μόνο σε ήχο. Άμα βάλω 80αρα διατομη γίνεται ελεύθερη; Το καζάνι το τελικό είναι ήδη ελεύθερο. Έδωσα τόσα λεφτά και έχω 3 κιλά ροπί παραπάνω από την Κ03 ενώ τα νούμερα στην αρχή θα ήταν διαφορετικά. Να ξαναδείνω ξανά λεφτά για πράγματα που εχώ πληρώσει; Έχω ξοδέψει ένα σωρό λεφτά σε βενζίνες σε άσκοπα πάνε έλα. Λες για 330-340 και άλλοι βγάζουν 380-390-400 με Κ04. Πρην 2 χρόνια λέγανε άντε 300 να βγάλει ένας 1.8 tsi. Με τα χρόνια εξελίχθηκε απλά τώρα το δικό μου είναι στα πρότυπα των πρώτων. Με το μάστορα μου όπως λες αλλά λέει την μια μέρα αλλα την άλλη. Εγω θέλω το αμάξι μου να δουλέψει σωστά. Τώρα δουλεύει σωστά αλλά δεν έχει δύναμη. Λυθικε το πρόβλημα δεν έχω misfires αλλά; 310ps 39 ροπί. Στην αρχή το έκανα για 330-340 με 43 κιλά για να δουλεύει απροβληματιστα αλλά με έκανε θέμα με τα safe mode. Ποιος κοροϊδεύει ποιον; Φίλε μου Γιώργο καταλαβένεις πως πάει. Στην τελική αν δεν βάλω boost controller με στέλνει άλλο file ξανά. Να πω την αλήθεια από την άλλη το ψηλομετάνιωσα που έδωσα ένα σεβαστό ποσό και δεν φερθικαν σωστά (πολύ ταλαιπωρία). Κοιταξαν να πάρουν λεφτά αρπα κόλα με λίγα λόγια.

Xωρίς να θέλω να σε κριτικάρω άσχημα ή να φαίνομαι ότι δεν κατανοώ την πικρία σου, νομίζω ότι είναι λίγο υπερβολικά τα όσα λες... Τα missfires είναι πολύ λεπτό και ανυπέρβλητο θέμα, προκειμένου να έχεις τη μέγιστη επιθυμητή απόδοση από το μοτέρ σου, αφού η διατήρηση υψηλής πίεσης στις ψηλές rpm ουσιαστικά "υπονομεύεται" -ύπουλα θα έλεγα- από την ανεπάρκεια μηχανικού εξαρτήματος (συνηθέστατα βαλβίδων ή κάποιου σχεδιαστικού προβλήματος των εκκεντροφόρων). Ο προγραμματιστής μέσω του αποτελέσματος των ρυθμίσεών του, κάνει ό,τι μπορεί ώστε ο εγκέφαλος να δίνει τις σωστές εντολές προκειμένου η τουρμπίνα να "δίνει τα ρέστα της" -εφόσον η παροχή της επαρκεί- στο άνω φάσμα στροφών και σίγουρα ΠΟΤΕ ΔΕ ΘΑ ΗΘΕΛΕ ΝΑ ΔΥΣΑΡΕΣΤΗΘΕΙ Ο ΠΕΛΑΤΗΣ του οποίου το αμάξι είναι η βιτρίνα της δουλειάς του. Άλλωστε αν ήταν θέμα προσωπικής ανεπάρκειας δεν θα έπαιρνες ούτε αρχικά τα 335ΗΡ που με μια καλύτερη βενζίνη και ένα λιγότερο καζάνι εξατμίσεως θα ήταν άνετα 345-350ΗΡ. Το θέμα με ορισμένες παρτίδες των Tsi που είχαν ακατάλληλα για δυνατό tuning ελατήρια είναι πολύ γνωστό αν ανατρέξεις στο Seat Club και μάλιστα είχε γίνει αφορμή για ένα αβάσιμο "πόλεμο" δηλώσεων μεταξύ προγραμματιστών, "οπαδών" τους αλλά και καλόπιστων μελών (φυσικά από λόγους άγνοιας), ενώ τελικά "εξιχνιάστηκε" με βάση το λόγο που εξήγησε ο Κρίτονας (περί βαθύτερων αιτίων αναγομένων στο μηχανολογικό "κομμάτι" του φαινομένου).

Νομίζω ότι το tuning έχει και την "άγρια" ομορφιά του που περιλαμβάνει αγωνίες, απογοητεύσεις, αναμονές αλλά για όποιον το αγαπά και επιμένει στο τέλος λ ύ ν ο ν τ α ι ό λ α!!!

Θα δεις που θα τα φτάσεις κάποια στιγμή τα 360/370ΗΡ που ζητάς, αρκεί να είσαι υπομονετικός και καλόπιστος! Ρώτα τον Κρίτονα για μένα τί τράβηξα και πόσο τον περίμενα μέχρι να βρούμε τα δικά μου προβλήματα και άλυτα "μυστήρια" στο Astra λόγω μηχανολογικών προβλημάτων και θα δεις ότι μάλλον είσαι πολύ τυχερός παρά την εύλογη πικρία σου...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δεν θέλει κάτι. Τα έχει ολα. Άντε να αλλάξω την σωλήνα ένα κομμάτι είναι. Απο 70-80. Έγινε ελεύθερη. Να μπει ένα bc,και να πάμε δυναμομετρο. Στέλνει το πρόγραμμα απο Αθήνα online και ο μάστορας κάνει της ρυθμίσεις εδώ. Ρε Γιώργο δουλειά κανουν καλή αλλά κανουν ένα λάθος που το χαλάει. Άμα έχεις ένα πρόβλημα μετά δεν σε δινουν σημασια όπως σε δινουν όπως πρώην σε κανουν την δουλεια. Αυτο είναι γενικό κακο σε όλη την Ελλάδα. Πιστεύω και εγώ θα κανουν δουλειά τώρα αλλά καλά δεν θα ήταν να ήταν από την αρχή όλα οκ και να μην μπαιναμε σε μπελάδες και τρέλα ματιά όλοι μας. Και ο πελάτης και μάστορας να είναι ηκανοποιημενοι.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δεν θέλει κάτι. Τα έχει ολα. Άντε να αλλάξω την σωλήνα ένα κομμάτι είναι. Απο 70-80. Έγινε ελεύθερη. Να μπει ένα bc,και να πάμε δυναμομετρο. Στέλνει το πρόγραμμα απο Αθήνα online και ο μάστορας κάνει της ρυθμίσεις εδώ. Ρε Γιώργο δουλειά κανουν καλή αλλά κανουν ένα λάθος που το χαλάει. Άμα έχεις ένα πρόβλημα μετά δεν σε δινουν σημασια όπως σε δινουν όπως πρώην σε κανουν την δουλεια. Αυτο είναι γενικό κακο σε όλη την Ελλάδα. Πιστεύω και εγώ θα κανουν δουλειά τώρα αλλά καλά δεν θα ήταν να ήταν από την αρχή όλα οκ και να μην μπαιναμε σε μπελάδες και τρέλα ματιά όλοι μας. Και ο πελάτης και μάστορας να είναι ηκανοποιημενοι.

Αυτό ξαναπές το... επίσης, πολλοί είναι δυσαρεστημένοι όπως εσύ, αλλά πρέπει να φτάσει στο απροχώρητο η κατάσταση για να αναφέρουν το παραμικρό, αφού εξαρτώνται από τον εκάστοτε μηχανικό ή/και προγραμματιστή για να λειτουργήσει όπως πρέπει το αυτοκίνητό τους. Ας ξυπνήσουμε λίγο όλοι μας επιτέλους.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό ξαναπές το... επίσης, πολλοί είναι δυσαρεστημένοι όπως εσύ, αλλά πρέπει να φτάσει στο απροχώρητο η κατάσταση για να αναφέρουν το παραμικρό, αφού εξαρτώνται από τον εκάστοτε μηχανικό ή/και προγραμματιστή για να λειτουργήσει όπως πρέπει το αυτοκίνητό τους. Ας ξυπνήσουμε λίγο όλοι μας επιτέλους.

Από τι κατάλαβα πολλοί που κάναν τα αυτοκίνητα τους και τους έβγαλε κάποιο θέμα σταματάνε να γράφουν και δεν το αναφέρουν. Εγώ γράφω τα πάντα.... Καλός η κακός. Δεν ήθελα να βάλω Boost controller αλλά από τι κατάλαβα αλλιώς δεν γίνετε. Δεν μπορώ να έχω πρόγραμμα και να δουλεύει απροβήμάτιστα. Τι να κάνω? Να αλλάξω προγραματιστή? Ο συγκεκριμένος έχει βγάλει καλά αμάξια τώρα τόσο γκαντέμικο είναι το δικό μου? Κάθε βελτιωμένο αμάξι είναι διαφήμηση για τον κάθε βελτιωτή. Το δικό μου καλό μεν αλλά όχι αυτό που μου τάξανε. Αμα θέλει boost controller για να δουλευει το αμάξι μου καλά δεν έπρεπε να μου το λέγαν από την αρχή? Δεν είναι δικαιολογία να το κόψουμε από δύναμη να το περνάνε αμάξια με Κ03 και να λέμε πάει καλά δουλεύει άψογα.

Αμα κάθεσε όμως να λες τα παράπονα σου γίνεσε υπερβολικός η κακός. Αμα κάνανε σωστά την δουλειά τους δεν θα έλεγα τίποτε από την αρχή? Χαζός είμαι και λέω ότι λέω? Η αλήθεια είναι όχι κάτι άλλο. Μήπως είναι καλύτερο να κάνω ότι κάνουν οι περισσότεροι? Δηλαδή να μην λέω τα ΛΑΘΗ. Δεν το νομίζω. Εδω είναι ένα forum (στο περίπου) που μπαίνει κάποιος για να ενημερωθεί. Απλά σ'αυτήν την χώρα όλοι γίνανε μάστορες και επαγγελματίες.

Link to comment
Share on other sites

Το αμάξι δεν θέλει κάτι. Τα έχει ολα. Άντε να αλλάξω την σωλήνα ένα κομμάτι είναι. Απο 70-80. Έγινε ελεύθερη. Να μπει ένα bc,και να πάμε δυναμομετρο. Στέλνει το πρόγραμμα απο Αθήνα online και ο μάστορας κάνει της ρυθμίσεις εδώ. Ρε Γιώργο δουλειά κανουν καλή αλλά κανουν ένα λάθος που το χαλάει. Άμα έχεις ένα πρόβλημα μετά δεν σε δινουν σημασια όπως σε δινουν όπως πρώην σε κανουν την δουλεια. Αυτο είναι γενικό κακο σε όλη την Ελλάδα. Πιστεύω και εγώ θα κανουν δουλειά τώρα αλλά καλά δεν θα ήταν να ήταν από την αρχή όλα οκ και να μην μπαιναμε σε μπελάδες και τρέλα ματιά όλοι μας. Και ο πελάτης και μάστορας να είναι ηκανοποιημενοι.

Λυπάμαι που θα στο πω αλλά εφόσον το "πρόβλημα" έχει ήδη διαγνωστεί ως τέτοιου "είδους" και 100άρι file να βάλεις και σκέτη σωλήνα 90''άρα να βάλεις και το καλύτερο b.c να "κοτσάρεις", ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ. Τί να τα κάνεις τα +10άλογα που θα πάρεις αφού -πέραν του τρελού θορύβου που θα αποκτήσεις και το αμάξι θα γίνει δυσάρεστο στην Εθνική (όπου "συχνάζεις")- ουτε μεγάλη πίεση θα μπορείς να "κρατήσεις" ψηλά λόγω "valve floating" ούτε συνολικά μεγάλη ιπποδύναμη και ροπή θα πάρεις (τουλάχιστον στα αρχικά επίπεδα των 340 περίπου ΗΡ και 44Κg.m). Eγώ λέω να πας να δεις με βάση των κωδικό του κινητήρα σου στην αντιπροσωπεία να σου βρούν στα "σχεδιαγράμματα" κινητήρων και των επιμέρους ανταλλακτικών μερών τους (engine parts), ποιά ελατήρια και με τί κωδικούς φορούν μεταγενέστερες πανομοιότυπες εκδόσεις τους (πού ξέρεις; μπορεί να ταιριάζουν και από το 2.0 TFSI), να λύσεις καπάκι να τα αλλάξεις τα ελατήρια με πιο σκληρά και μετά να κάνεις τα γούστα σου και να είσαι μάγκας! Αλλιώς μη "χαλάς" το αμαξάκι με 80άρες λες κι είναι το EVO 1.100ΗΡ του "καταραμένου". Είναι καλύτερα να μείνεις στα 310ΗΡ που τουλάχιστον αντιστοιχούν σε 1ο ήπιο στάδιο δίλιτρου TFSI K04 (χωρίς εξατμίσεις κ.λπ), αν νομίζεις ότι δεν αξίζει να ρίξεις άλλα χρήματα μιας και είναι αθόρυβο και αρκετά δυνατό -έστω κι έτσι- παρά να μπεις πλέον σε <<απονενοημένες>> λύσεις χωρίς αισθητό όφελος. Αν μου έλεγαν ότι με 76άρα και B.C θα πήγαινα κι εγώ με τo 16ράκι μου 470ΗΡ (αδύνατο βέβαια), θα έλεγα χαλάλι, γιατί θα πήγαινε σαν ΑΜG SL55 (που λέει ο λόγος!). Όμως για +10/12ΗΡ (που θα τα "πάρει" κι αυτά;;;)ΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Λυπάμαι που θα στο πω αλλά εφόσον το "πρόβλημα" έχει ήδη διαγνωστεί ως τέτοιου "είδους" και 100άρι file να βάλεις και σκέτη σωλήνα 90''άρα να βάλεις και το καλύτερο b.c να "κοτσάρεις", ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΗ ΛΥΣΗ ΔΕΝ ΘΑ ΔΕΙΣ. Τί να τα κάνεις τα +10άλογα που θα πάρεις αφού -πέραν του τρελού θορύβου που θα αποκτήσεις και το αμάξι θα γίνει δυσάρεστο στην Εθνική (όπου "συχνάζεις")- ουτε μεγάλη πίεση θα μπορείς να "κρατήσεις" ψηλά λόγω "valve floating" ούτε συνολικά μεγάλη ιπποδύναμη και ροπή θα πάρεις (τουλάχιστον στα αρχικά επίπεδα των 340 περίπου ΗΡ και 44Κg.m). Eγώ λέω να πας να δεις με βάση των κωδικό του κινητήρα σου στην αντιπροσωπεία να σου βρούν στα "σχεδιαγράμματα" κινητήρων και των επιμέρους ανταλλακτικών μερών τους (engine parts), ποιά ελατήρια και με τί κωδικούς φορούν μεταγενέστερες πανομοιότυπες εκδόσεις τους (πού ξέρεις; μπορεί να ταιριάζουν και από το 2.0 TFSI), να λύσεις καπάκι να τα αλλάξεις τα ελατήρια με πιο σκληρά και μετά να κάνεις τα γούστα σου και να είσαι μάγκας! Αλλιώς μη "χαλάς" το αμαξάκι με 80άρες λες κι είναι το EVO 1.100ΗΡ του "καταραμένου". Είναι καλύτερα να μείνεις στα 310ΗΡ που τουλάχιστον αντιστοιχούν σε 1ο ήπιο στάδιο δίλιτρου TFSI K04 (χωρίς εξατμίσεις κ.λπ), αν νομίζεις ότι δεν αξίζει να ρίξεις άλλα χρήματα μιας και είναι αθόρυβο και αρκετά δυνατό -έστω κι έτσι- παρά να μπεις πλέον σε <<απονενοημένες>> λύσεις χωρίς αισθητό όφελος. Αν μου έλεγαν ότι με 76άρα και B.C θα πήγαινα κι εγώ με τo 16ράκι μου 470ΗΡ (αδύνατο βέβαια), θα έλεγα χαλάλι, γιατί θα πήγαινε σαν ΑΜG SL55 (που λέει ο λόγος!). Όμως για +10/12ΗΡ (που θα τα "πάρει" κι αυτά;;;)ΤΙ ΝΑ ΜΙΛΑΜΕ ΤΩΡΑ...

Η απάντηση του μάστορα μου είναι να μπει ποιο μεγάλο I/C (υπάρχει λόγος?) και ποιο ελεύθερη εξάτμηση για να βγάλει άλογα..

Με έκανε να έχω κάποιες αμφιβολίες.. Για τα misfire που μου έκανε με το προηγούμενο file στα ψηλά δεν τα κάνει τώρα. Ναι αλλά το σκωτώσαμε.. Για τα ελατήρια που λες μου είπαν μάλλον θα χρειαστούν άμα πάω 380ps και όχι στα 330 που ήμουν... Αρα μήπως ήταν κάτι άλλο? Μήπως θέλει πολλαπλασιαστές? Λέω μήπως... Δεν ξέρω αλλά ΜΑΘΑΙΝΩ. Αλλά από την άλλη κάποιος που είναι ΜΑΝΑ με τα Κ04 δεν ξέρει? Εβαλε χαλαρό file και δεν.. Αλλα με δυνατό file no problem. Μήπως έφταιγε το file από την αρχή? Ποιος φταίει? ο ιδιοκτήτης η ο βελτιωτής? Και ο βελτιωτής γιατί δεν κοιτάει να το λείξει? Οντως είμαι σε σκέψης και μέσα στο club δεν έχουμε κανένα Κ04. Αρχισα έρευνα σε άλλα φόρουμ.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, με τις θερμοκρασίες που έχουμε αυτές τις μέρες, το μεγαλύτερο intercooler δε χρειάζεται. Θα είναι περιττό έξοδο.

Επίσης, η εξάτμισή σου δε θεωρώ ότι είναι στενή. Τουλάχιστον, όχι τόσο ώστε να σου δημιουργεί πρόβλημα στο στάδιο που βρίσκεσαι.

Link to comment
Share on other sites

Γιώργο, με τις θερμοκρασίες που έχουμε αυτές τις μέρες, το μεγαλύτερο intercooler δε χρειάζεται. Θα είναι περιττό έξοδο.

Επίσης, η εξάτμισή σου δε θεωρώ ότι είναι στενή. Τουλάχιστον, όχι τόσο ώστε να σου δημιουργεί πρόβλημα στο στάδιο που βρίσκεσαι.

Εδώ βόρια που είμαι ήδη άρχισε ο καλός χειμώνας. Αλλο πρόγραμμα χρειάζεται και καλή τύχη...!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Η απάντηση του μάστορα μου είναι να μπει ποιο μεγάλο I/C (υπάρχει λόγος?) και ποιο ελεύθερη εξάτμηση για να βγάλει άλογα..

Με έκανε να έχω κάποιες αμφιβολίες.. Για τα misfire που μου έκανε με το προηγούμενο file στα ψηλά δεν τα κάνει τώρα. Ναι αλλά το σκωτώσαμε.. Για τα ελατήρια που λες μου είπαν μάλλον θα χρειαστούν άμα πάω 380ps και όχι στα 330 που ήμουν... Αρα μήπως ήταν κάτι άλλο? Μήπως θέλει πολλαπλασιαστές? Λέω μήπως... Δεν ξέρω αλλά ΜΑΘΑΙΝΩ. Αλλά από την άλλη κάποιος που είναι ΜΑΝΑ με τα Κ04 δεν ξέρει? Εβαλε χαλαρό file και δεν.. Αλλα με δυνατό file no problem. Μήπως έφταιγε το file από την αρχή? Ποιος φταίει? ο ιδιοκτήτης η ο βελτιωτής? Και ο βελτιωτής γιατί δεν κοιτάει να το λείξει? Οντως είμαι σε σκέψης και μέσα στο club δεν έχουμε κανένα Κ04. Αρχισα έρευνα σε άλλα φόρουμ.

Eγώ σε καταλαβαίνω ότι είσαι "τρελαμένος" αλλά και πάλι σου λέω ότι αυτά που σκέφτεσαι περί αποδοτικότερων περιφερειακών είναι "απονενοημένες" λύσεις της απογοήτευσής σου που κατά βάθος σε "οδηγούν" το να φτάσεις την ιπποδύναμη/ροπή του αρχικού file! ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΕΚΕΙ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΟΥ ούτε θα θα νιώσεις το αμάξι σου πιο δυνατό, επειδή βάζοντας μεγαλύτερο i/c και ελευθερότερη εξάτμιση θα σου βγάλει π.χ +12ΗΡ από ότι τώρα. Καταρχήν δεν θα πάρεις τα 5 χαμένα Κg.m ροπής ούτε θα πλησιάσεις την αρχική ιπποδύναμη, αφού και πάλι ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΚΡΑΤΗΣΕΙΣ ΠΙΕΣΗ ΨΗΛΑ χωρίς missfires. Το αμάξι σου, όσο δεν αντιμετωπίζεις το θέμα των μαλακών ελατηρίων βαλβίδων ή ό,τι παρεμφερές συμβαίνει μηχανολογικά, θα είναι πιο αδύναμο για να δουλεύει ομαλά...Μη πετάς λεφτά! Τώρα αν το πρόβλημά σου είναι "ψυχολογικό" δηλαδή πιστεύεις ότι θα σε ανακουφίσει να πάρεις 10-12+ΗΡ και +1 Kg.m ροπής από i/c -εξάτμιση, ΚΑΝ'ΤΟ αλλά επειδή αυτά εγώ τα έχω βιώσει "άκρη" ΔΕΝ βρήκα. (π.χ κάποτε είχα πρόβλημα με το αρχικό πρόγραμμα σε άλλο βελτιωτή, έβαλα μεγαλύτερο κατά 3,5lt ιντερκούλερ νομίζοντας ότι -μεταξύ άλλων κι επειδή απέδιδε πολύ χαμηλή για τη παροχή της τουρμπίνας ισχύ- "έχανα" μάλλον ΚΑΙ από αυτό! Τελικά ζήτημα αν είχα "πάρει" 7-8ΗΡ, ενώ οι δυσλειτουργίες συνεχίζονταν, με την έννοια ότι ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΤΡΟΠΟΣ ΝΑ ΑΠΟΔΩΣΕΙ σημαντικά καλύτερα, αν δεν αντιμετώπιζα διαρροές κυκλώματος i/c, ακατάλληλα ρυθμισμένο map sensor που δε φαινόταν κι άλλα πολλά)...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Και επειδή λέω τα παραπονά μου για άλλη μια φορά γίνομαι ο κακός. Για να ξεκαθαρίσω κάποια πράγματα γιατι κάποιοι παρεξιγηθικαν. Οι Πορφυριδες μου κάνανε το αμάξι με τον προγραματιστή των οποιο συναργαζονται τώρα των Κρίτωνα.

Ότι μου περάσαν το πέρασαν σωστά.θιασω πέρασα με τον Γιαλατζή που πήγα πόσες φορες εκει. Απλά γίνανε κάποια λάθη που δεν έπρεπε να γίνουν. Όταν λες στον πελάτη θα σε περάσω πρόγραμμα με δυναμομέτριση μέσα στην τιμή και δεν το κανείς (ενω άμα είχε γίνει στο δυναμόμετρο δεν θα ήταν καλύτερα; ) δεν θα ήταν καλύτερο να πεις περνάω πρόγραμμα χωρίς δυναμομέτριση; Ο προγραματιστής έρχεται περνάει τα προγράμματα.μπορεί να δουλεύει ένα πρόγραμμα καλά σε μερικά αμάξια και σε κάποια αλλα όχι. Ένα απο αυτά αποδείχτηκε και το δικό μου. Θέλει ψάξιμο και όχι γράψιμο. Εγώ δεν κανονίσα τίποτα με τον Κρίτωνα. Το παιδι ήρθε πέρασε το file, έκανε την δουλειά του. Καλό δυνατό αλλά είχε ένα θέμα με safe mode που καταντουσε επικίνδινο. Τα misfires δεν ήταν το σοβαρό πρόβλημα. Τώρα με το file που έχω δουλεύει απροβληματιστα. Αλλά άμα το βάλω με κάτι HIH βγάζουν τα ίδια και παραπάνω. Ότι λεφτά μου ζήτησαν τα έδωσα απλά θέλω αυτό για το οποίο πλήρωσα. Ήδη πήγα 2 φορές Κοζάνη στο δυναμομετρο και θα πάω και Τρίτη. Αυτά είναι έξοδα.

Τώρα η λύση δεν είναι να με περνούν τηλέφωνο κάποιοι να παραπονιούνται. Γιαυτό είναι τα φόρουμ; Να μπαίνει ο καθένας μέσα και μόλις διάβαση μια αλήθεια να σπάζετε;

Link to comment
Share on other sites

για μενα φιλε κανε file για 100αρα και καπου πηρε το αφτι μου οτι παιζουν οι πολλαπλασιαστες να εχουν θεμα. και οτι η audi εχουν βγαλει κατι καινουργια για τα δικα τους 1.8 που διορθωνει τα κοψιματα.. οπως επισης με αλλο κοολερ και δεν θα δεις τοση διαφορα.. οσο για τα αλογα δεν νομιζω να τα βγαζεις γτ δεν 8α κρατας μεγαλο σταθερο κοντα στον κοφτη. μετα απο 1.0/ 1.1 bar κανει missfire.

Link to comment
Share on other sites

ΑμΑ είνΑι μΑύρο με LPG τον ξέρω..

εχω S3 I/C κΑι εξάτμιση 76 down pipe 70άρΑ σωλήνΑ κΑι 2 μεσΑίΑ κΑι τελικό.

Ξέρει κΑνείς Αν χρειάζετΑι ποιο ελεύθερη εξάτμιση κΑι ποιο μεγάλο I/C?

ΝΑι το Αυτο το μΑυρο εινΑι...Αν θυμΑμΑι κΑλΑ εινΑ full 76decat...ΑλλΑ κΑι 76-70 δεν εχεις προβλημΑ...γιΑ τΑ 2 μεσΑιΑ φοβΑμΑι πως εινΑι υπερβοληκΑ...

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 μεσαία λένε δεν κόβουν αλλά μόνο για τον ήχο είναι. Θα βάλω καινούργιο file να δοκιμάσουμε.

Link to comment
Share on other sites

Τα 2 μεσαία λένε δεν κόβουν αλλά μόνο για Τον ήχο είναι. Θα βάλω καινούργιο file να δοκιμάσουμε.

ΌνΤως, Τα δυο μεσαία, αν είναι ελεύΘερα, δε σε πειράζουν.

υπομονή Θέλει και πισΤεύω όΤι Θα λυΘεί Το Θέμα σου προγραμμαΤισΤικά. ΆλλωσΤε, Την απόδοση που σου λείπει Την είχες με Το αρχικό file.

Link to comment
Share on other sites

ΓιωρΓο μια φορα θα μιλησω στο thread σου

βαλε ενα επωνυμο προΓραμμα Για το οποιο εχουν ασχοληθει αρκετοι "Γνωστες" του αντικειμενου

καλη τυχη

Link to comment
Share on other sites

Guest Fotis P.

Για να βαλουμε τα πραΓματα στην θεση τους και να ληξει το off-topic.

οταν ο ΓιωρΓος ηρθε αρχικα στην εταιρια μας, ηταν ενα απλο πρωτο σταδιο με προΓραμμα unitronic stg2 υποτειθεται, το οποιο εκανε μεχρι 0,9 over.. θελησε να το βελτιωσουμε περεταιρω το αυτοκινητο και ετσι αποφασισαμε να το κανουμε κ04, κρατοντας το μεΓαλυτερο συνολο των ηδη υπαρχοντων περιφερειακων (εξατμιση,ιντερκουλερ).

Πρωτος Γνωμονας ολων μας τοτε, ηταν η αξιοπιστια.. ο ιδιος ο ΓιωρΓος δεΝ μας ζητησε να τσιτωσουμε το αμαξι του, το ζητησε light και αξιοπιστο.. Ποτε δεν ταξαμε στον ΓιωρΓο 350-360-370-400 αλοΓα.. αλλα μιλουσαμε Για ιπποδυναμεις των 320-340 ιππων.

το μονο που δινω δικαιο στον ΓιωρΓο, ειναι οτι του χρωσταμε μια δυναμομετρηση οπως αρχικα του ειχαμε πει αλλα δεν βολεψε μεχρι στιΓμης να Γινει απο την μερια μας.

απο εκει και επειτα το μονο προβλημα που υπηρχε ηταν ενος ειδους safe mode που εμπαινε το αμαξι στα ΜισοΓκαζα και αυτο Γινοταν απο ενα torque limit στην χαρτοΓραφηση που επρεπε να παραμετροποιηθει!!

ΠραΓματι, στο επομενο file λυθηκαν ολα του τα προβληματα, βεβαια επειδη ο κριτωνας θελησε να το κανει πιο Γραμμικο αναΓνωριζοντας τον χαρακτηρα του αυτοκινητου, θυσιαστηκαν 10-15 αλοΓα...

ο ΓιωρΓος οπως φαινεται και απο τα ποστ του εδω μεσα, ηταν αΠολυτα ευχαρηστημενος απο την λειτουρΓεια του αυτοκινητου του επειτα απο το δευτερο file, παροτι ειχε αντιληφθει ο ιδιος την μειωση της ροπης στα χαμηλα..

Oλη η στενοχωρια του ΓιωρΓου βΓηκε οταν δεν ειδε τα νουμερα που περιμεναμε.. με πηρε τηλεφωνο και απο την πρωτη στιΓμη του ειπα οτι θα κανονισουμε να διορθωθει η πτωση της ιπποδυναμης αΜΜεσα! στην συνεχεια συζητησαμε να βαλουμε controller μιας και μου ειπε οτι αυτην την φορα το θελει επιθετικο και φυσικα δεν του το αρνηθηκαμε..

το σιΓουρο ειναι οτι θα Γινει το αμαξι του οπως το θελει ο ΓιωρΓος και θα επανερθει με νεα δυναμομετρηση...

----------

απο εκει και περα με πειραξαν πολυ ορισμενα σχολια, οπως αυτο που δεν υποστηριζουμε τους πελατες οταν ερθουν τα δυσκολα.. εμεις δεν κοιταμε κανεναν πελατη Για μια φορα... θελουμε να ειναι ικανοποιημενοι στο μεΓιστο!! ειμαστε διπλα τους και στα ευκολα και στα δυσκολα!! οι πελατες μας μας βρισκουν ΠαΝτα (ποιος αλλος θα σηκωνε τηλεφωνο σαββατο βραδυ 12 η ωρα Για να ακουει τους προβληματισμους του καθε πελατη?), και τους στηριζουμε ΠαΝτα (και δεν μιλαω μονο Για τον ΓιωρΓο)!!

Μερικοι δεν βλεπουν οτι ο ΓιωρΓος εχει ενα αμαξι που ακομη και μεσα στο καλοκαιρι 300αριζε χωρις να κανει κιχ!! δεν βλεπουν οτι εκανε ενα σωρο πατηματα που εφερνε ανελπιστα καλα αποτελεμσατα!! δεν βλεπουν οτι ενα αμαξι με το βαρος του CC εκανε 13,6 400αρι, οτι εχει καταναλωσεις σαν ερΓοστασιακο!! οτι πλεον δεν ειχε κανενα προβλημα... αντιθετως ειδα μεΓαλη χαρα (οχι εδω μεσα) απο ορισμενους οταν ο ΓιωρΓος εΓραψε εδω μεσα οτι ειχε ενα θεμα με safe mode και περιστασιακα missfires.. οπως και τωρα που λυθηκαν ολα του τα θεματα, Γινεται λοΓος Γιατι εβΓαλε 10 αλοΓα λιΓοτερα, Παροτι ΞερουΜε οτι θα βελτιωθει και Με το ΠαραΠαΝω τωρα Που το θελει Πιο εΠιθετικο!!

τελος, κατακρινουμε ενα αποτελεσμα των αΠροβληΜατιστωΝ 310 αλοΓων σε ενα 1,8, ο οποιος εχει ερΓοστασιακη λειτουρΓεια και συμπεριφορα.. και τα βαζουμε με ενχοριους βελτιωτες-προΓραμματιστες και κανουμε τον καθε πελατη να νιωθει αξαπατημενος..

απο την αλλη αν ειχε βαλει APR πχ, η οποια ειναι η μονη επωνυμη εταιρια που εχει παρομοιο setup, θα ειχε πληρωσει τα διπλασια λεφτα!! και θα ειχε 300 αλοΓα!! βεβαια τοτε ολοι θα ηταν ευχαρηστημενοι και κανενας δεν θα ελεΓε τιποτα... τοτε και θεμα να ειχε (οπως εχει συμβει αποιρες φορες με επωνυμα προΓραμματα (βλ. revo)) ολοι θα τον παροτρυναν να κανει υπομονη και να δειχνει εμπυστοσυνη.. τοτε τα 300 αλοΓα θα ηταν υπερικανοποιητικα μιας και θα ηταν Γραμμικα και αξιοπιστα και ειναι ταβανι Για τον 1,8 κτλ.. τοτε κανενας δεν θα τον παροτρινε να αλλαξει προΓραμμα.. και ολα αυτα Γιατι δεν θα το ειχαν κανει ελληνες tunerαδες αλλα αμερικανακια,αΓΓλακια κτλ (τι κι'αν οι ελληνες tunerαδες εχουν βΓαλει ΠαΓκοσΜια το δυνατοτερο 1,8TSi με stock ψεκασμο και κινητηρα 415 αλοΓα)..

αυτη ειναι η αληθεια, οτι πρεπει ο καθενας να ξερει τι ζηταει!! Γνωμη μου ειναι πως ολη αυτη η κουβεντα δεν υπηρχε λοΓος να Γινει εδω μεσα μιας και με τον ΓιωρΓο εχουμε διαρκη επικοινωνια και εχουμε ηδη κανονισει να φτιαχτει το αμαξι του οπως πλεον το θελει..

Edited by PORFIRIS autosport
Link to comment
Share on other sites

Εγώ τέτοιους πΕλάτΕς θα τους απΕφΕυγα πάντως.

Off Topic

ΕπΕιδή δΕν ξέρΕις πώς έχΕι η κατάσταση μην μιλάς χωρίς να ξέρΕις!!

γιώργο τα ΕίπαμΕ και απο το τηλέφωνο,ξέρΕις τι πρέπΕι να κάνΕις!!

Link to comment
Share on other sites

Δεν χρειάζεται να ξλερω. από αυτά που βλέπω εΔώ.

βλέπω έναν πελάτη ενουσιώΔη μεν, που Δεν ξέρει ακριβώς τι θέλει Δε, ενώ Δεν φέρεται και πολύ αντρίκια καθώς μετά από συνενοήσεις με τον βελτιωτή βγαίνει και λέει και αρλούμπες για να εκβιάσει ίσως καταστάσεις.

Link to comment
Share on other sites

+1 απο μενα στο κυριο πορφυρη γτ εχει φερθει σαν επαγγελματιας και σε αλλα project που εχει κανει .. οπως το ibiza cupra dsg. και το πως φερθηκε οταν ειχε προβλημα με το αμαξι. του.. αυτο που διαβασα πιο πανω. οτι υπαρχουν παρα πολλα 1.8 tsi με κ04 με 370-380 αλογα που τα ειδατε.?? γτ φιλος μου που εχει leon 1.8 tsi κ04 και ξερει αυτο που που ξερω και εγω.οτι κανουν missfire στα ψηλα. και ακομα λυσει δεν εχει βρεθει.. γτ ενω λεγανε στη αρχη για τα ελατηρια.. καποιοι τα αλλαξαν και διορθωθηκαν και καποιοι που τα αλλαξαν και δεν διορθωθηκαν τελειως. το τελευταιο που ακουσα και το ανεφερα πιο πανω. ειναι οι πολλαπλασιαστες. εβγαλε η audi μια καινουργια παρτιδα για τα δικα τις,.. λενε με αυτα οτι διορθωνεται το θεμα με τα missfire..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.