Jump to content
Sdvoudouris

Αγωγή - Polo Gti Ελαττωματικοί Κινητήρες

Recommended Posts

ειναι σιγουρο αυτο?με το θεμα της αδειας κυκλοφοριας τι εκανες?σ αλλαξανε το κωδικο?ποσο καιρο στο κρατησανε μεσα?

σορρυ για τις πολλες ερωτησεις!

Link to comment
Share on other sites

Τα μοτέρ που ανακατασκευάζονται στο εργοστάσιο στον κωδικό τους το τελευταίο γράμμα ειναι Χ .

Το αμάξι έμεινε μέσα περίπου 10 ημέρες και δέν αλλαξε τίποτα στην άδεια!

Link to comment
Share on other sites

μαυτο μπορεις να βρεις το μπελα σου μια μερα αμα το πουλησεις το αμαξι...

εμενα δε μ κανει διαφορα ο ελληνας με το γερμανο παντως..

απροβληματιστος ευχομαι και συ

Link to comment
Share on other sites

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">Καλησπέρα</font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><o:p><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3"> </font></o:p></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">Επειδή διάβασα πολλά και όπως λέει ο λαός μας τα πολλά λόγια είναι …( δεν λέω ούτε την λέξη αυτές τις ημέρες), είμαι Δικηγόρος (αναφέρω την επαγγελματική μου ιδιότητα αποκλειστικά για να μπορέσω να θεμελιώσω ευπρόσωπα τα γραφόμενα) και αντιμετωπίζω στο <span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">Polo</span><span lang="EN-US"> </span><span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">GTI</span><span lang="EN-US"> </span>της γυναίκας μου (αγορά Αύγουστος του 2011 – 6.000 χλμ σήμερα) <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>ακριβώς το<span style="mso-spacerun: yes;">  </span>ίδιο πρόβλημα με τα λάδια.</font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000"><font face="Times New Roman"><font size="3">Άρχισα να ψάχνομαι μετά την δεύτερη φορά που άναψε λαμπάκι στα 4.000 χλμ<span style="mso-spacerun: yes;">  </span>(την 1</font><sup><font size="2">ο</font></sup><font size="3"> φορά είχε ανάψει περίπου στα 2.000χλμ ) και ήδη το αμάξι – δήθεν- παρακολουθείται <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>για την κατανάλωση λαδιού στον αντιπρόσωπο ανά 1.000 χλμ ώστε να μου δώσουν από την <span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">VW</span><span lang="EN-US"> </span>Γερμανίας, αφού συμπληρωθούν <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>τα 8.000 χλμ (ώστε να έχουν ασφαλή δήθεν διάγνωση) λύση, <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>η οποία είμαι σίγουρος ποια θα είναι έπειτα από την ανάγνωση των δημοσιεύσεων σε αυτό το <span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">topic</span></font><font size="3">.</font></font></font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">Χωρίς καμία πρόθεση να κατακρίνω<span style="mso-spacerun: yes;">  </span>αυτούς που δέχτηκαν αντικατάσταση ελατηρίων ή -πολύ περισσότερο- κινητήρα σε καινούργιο όχημα (γιατί αντιλαμβάνομαι απόλυτα τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση), δεν μπορώ να σκεφτώ <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>πιο ουσιώδες ελάττωμα σε ένα όχημα <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>που να δικαιολογεί την υπαναχώρηση από την πώληση και την επιστροφή των χρημάτων στον αγοραστή από τον κινητήρα ο οποίος δεν ανταποκρίνεται στα στάνταρτ της αγοράς ή της φίρμας και χρήζει ουσιώδους επισκευής ή και αντικατάστασης.</font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">Ενόψει των ανωτέρω και επειδή δεν έχω καμία απολύτως πρόθεση σε ένα ολοκαίνουργιο όχημα αξίας 25.000 ευρώ <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>να ανεχτώ τέτοιου μεγέθους επέμβαση στον κινητήρα (αντίθετα ο νόμος μου δίνει το δικαίωμα να ζητήσω την επιστροφή των χρημάτων μου αλλά και των εξόδων και να αγοράσω όχημα που ανταποκρίνεται σε αυτά), <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>υποβάλλω την παράκληση για την <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>παροχή στοιχείων όσων έχουν το ίδιο πρόβλημα και έχουν γίνει αντικαταστάσεις ελατηρίων ή κινητήρα, <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>ώστε να μπορέσω να αποδείξω αφενός ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα αλλά και ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένη αστοχία υλικού αλλά για γενικότερο πρόβλημα μικρό ή μεγάλο (και αυτό μπορεί να αποδειχθεί με τα κατάλληλα νομικά μέσα), το οποίο η <span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">VW</span><span lang="EN-US"> </span>έχει ήδη αποδεχθεί ( γιατί δεν αλλάζονται ελατήρια και κινητήρες για πλάκα βέβαια ή επειδή το απαιτεί ο καταναλωτής).</font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font size="3"><font face="Times New Roman"><font color="#000000">Επειδή θεωρώ ότι παρόμοια συζήτηση δεν μπορεί να γίνει ανώνυμα <span style="mso-spacerun: yes;"> </span>μέσω του <span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;">topic</span><span lang="EN-US"> </span>ή της ιστοσελίδας αυτής, όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη ας επικοινωνήσει μαζί μου στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση </font><span lang="EN-US" style="mso-ansi-language: EN-US;"><a href="mailto:polysman@otenet.gr"><font color="#0000ff">polysman<span lang="EL" style="mso-ansi-language: EL;">@</span>otenet<span lang="EL" style="mso-ansi-language: EL;">.</span>gr</font></a></span><font color="#000000">.</font></font></font></p>

<p class="MsoNormal" style="margin: 0cm 0cm 10pt; text-align: justify; line-height: 150%;"><font color="#000000" face="Times New Roman" size="3">Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περαστικά μας προς το παρόν, γιατί στο τέλος το πρόβλημα θα το έχουν όλοι όσοι μας υπεβαλλαν σε αυτήν την ταλαιπωρία, να τρέχουμε δηλαδή στα συνεργεία με ολοκαίνουργια αυτοκίνητα για παρακολούθηση (!!!) και να αλλάζουμε ελατήρια και κινητήρες (!!!) με αμβιβόλα αποτελέσματα όπως αντιλαμβάνομαι απο όσους συμμετέχουν στην συζήτηση.</font></p>

<p> </p>

Link to comment
Share on other sites

Λοιπόν πάμε πάλι...

(Το πρόβλημα προέκυψε μάλλον επειδή έγραφα στο word και το μετέφερα στον κειμενογράφο του topic).

Καταρχήν καλησπέρα.

Επειδή διάβασα πολλά πιο πάνω και επειδή όπως λέει ο λαός μας τα πολλά λόγια είναι .... (δεν λέω ούτε την λέξη αυτήν την περίοδο), είμαι Δικηγόρος (αναφέρω την επαγγελαματική μου ιδιότητα αποκλειστικά και μόνο για να υποστηρίξω ευπρόσωπα την άποψη μου) και αντιμετωπίζω στο Polo GTI της γυναίκας μου (αγορά Αύγουστος 2011 - σήμερα 6.000 χλμ) το γνωστό σε όλους σας πρόβλημα με τα λάδια.

Άρχισα να ψάχνομαι μετά την 2η φορά που άναψε λαμπάκι ήδη στα 4.000 χλμ και αφού είχα ήδη συμπληρώσει καθ΄υπόδειξη του τμήματος service της αντιπροσώπου που το αγόρασα 1 λίτρο λάδι ήδη στα 2.000 χλμ περίπου. Ήδη το αμάξι παρακολουθείται (;;;) απο τα 4.000 χλμ περίπου απο τον αντιπρόσωπο ανά 1.000 χλμ ώστε να δοθεί λύση στα 8.000 χλμ (ώστε να υπάρχει δήθεν ασφαλής διάγνωση της κατανάλωσης) απο την μητρική εταιρία για την οποια θα με ενημερώσουν, αν και υποψιάζομαι απο όσα διαβάζω εδώ ποιά θα είναι αυτή. Χωρίς πραγματικά καμία πρόθεση να κατακρίνω όσους δέχτηκαν αντικατάσταση ελάτηρίων ή πολύ περισσότερο κινητήρα σε καινούργιο όχημα (γιατί αντιλαμβάνομαι απόλυτα τους λόγους που τους οδήγησαν σε αυτήν την απόφαση), δεν μπορώ να σκεφτώ πιο ουσιώδες ελάττωμα σε ένα όχημα που να δικαιολογεί την υπαναχώρηση απο την πώληση και την επιστροφή των χρημάτων και των εξόδων της πώλησης στον αγοραστή απο ένα πρόβλημα στον κινητήρα που απαιτεί επισκευή ή πολύ περισσότερο αντικατάσταση του.

Ενόψει των ανωτέρω και επειδή δεν έχω καμία απολύτως πρόθεση σε ένα ολοκαίνουργιο και φορτωμένο με αξεσουάρ όχημα αξίας 25.000 ευρώ να ανεχτώ τέτοιου είδους και μεγέθους επέμβαση στον κινητήρα, υποβάλλω την παράκληση στα μέλη του forum για την παροχή στοιχείων όσων έχουν το ίδιο πρόβλημα και έχουν υποστεί αντικαταστάσεις κινητήρων ή επισκευές ελατηρίων στα οχήματα τους, ώστε να μπορέσω να αποδείξω αφενός ότι πράγματι υπάρχει πρόβλημα και στο δικό μου όχημα και αφετέρου ότι δεν πρόκειται για μεμονωμένη αστοχία υλικού αλλά για γενικότερο ελάττωμα, το οποίο η VW έχει αποδεχθεί (διότι δεν αλλάζονται ελατήρια ή κινητήρες σε καινούργια αυτοκίνητα για πλάκα ή επειδή το απαιτεί ο αγοραστής που βαριέται να συμπληρώνει λάδι). Νομικά βέβαια υπάρχει τρόπος να δοθούν στοιχεία περί του μεγέθους του προβλήματος και απο τον εισαγωγέα, αλλά σε αυτήν την φάση επιθυμώ την προσωπική επικοινωνία με ανθρώπους που ήδη αντιμετώπισαν το πρόβλημα.

Επειδή θεωρώ ότι παρόμοια συζήτηση δεν μπορεί να γίνει ανώνυμα μέσω του συγκεκριμένου topic, όποιος έχει την ευγενή καλοσύνη ας επικοινωνήσει μαζί μου στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση polysman@otenet.gr.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων και περαστικά μας... (προς το παρόν γιατί στο τέλος το πρόβλημα θα το έχουν όσοι πιστεύουν ότι θα γίνει αποδεκτό απο την Ελληνική Δικαιοσύνη να αγοράζεις καινούργιο αυτοκίνητο και να τρέχεις απο τον 1ο μήνα στα συνεργεία για παρακολούθηση (!!!), αλλάγη ελατηρίων ή και κινητήρα!!

Link to comment
Share on other sites

http://strikeengine.com/polo-gti-1-4-tsi-twincharged-factory-recall-engine-piston-rings

το πρωτο περιοδικο που βρισκω να μιλαει εκσω απ τα δοντια για το προβλημα μας.μαλλον δε θα περνει μιζα γιαυτο..

ειναι απο αγγλια.

επισης εχτος απο τη καταναλωση λαδιου αναφερει και για την μειωση του αντιψυκτικου κατι που μου εχει τυχει και μενα.

Link to comment
Share on other sites

λοιπον μετα απο 13000 χλμ και 2 λιτρα που συμπληρωσα πηγα για σερβις και τους εξηγησα το προβλημα μου. μου ειπαν φερτο σε 1000 να το δουμε. το παω βλεπουμε οτι λειπουν 200 ml λαδι.μου λενε φερτο σε αλλα 1000 και βλεπουμε απωλεια αλλα 150 ml.τοτε παω στον διευθυντη της εταιρειας του λεω το προβλημα και του λεω να μου δωσει ενα επισημο εγγραφο απο την εταιρεια οτι ειναι φυσιολογικο να καιει το αμαξι 150-200 ml καθε 1000 χλμ, γιατι εχω σκοπο να κινηθω νομικα.τοτε δεινει εντολη στο συνεργειο να παρει dis απο τον εγκεφαλο και το στειλει στα κεντρικα.μετα απο λιγη ωρα ερχεται απαντηση απο την εταιρεια που λεει οτι η καταναλωση ειναι φυσιολογικη και πως σε 1000 να το ξαναπαω.βεβαια το εγγραφο που ζητησα δεν το πηρα αλλα την επομενη θα το παρω σιγουρα γιατι δεν νομιζω να προβλεπεται πουθενα οτι καθε 1000 ειναι νορμαλ να καιει 150-200 ml....

ΕΣΕΙΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ?

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 3000 χλμ μετα το σερβις και η καταωαλωση ειναι σχεδον 1 λιτρο.πηραν παλι dis απο τον εγκεφαλο του αμαξιου και μου ειπαν οτι θα το στειλουν στα κεντρικα και θα με παουν να μου πουν τι θα κανουμε.οποτε περιμενω αυριο λογικα απαντηση.για να δουμε

Link to comment
Share on other sites

μετα απο 3000 χλμ μετα το σερβις και η καταωαλωση ειναι σχεδον 1 λιτρο.πηραν παλι dis απο τον εγκεφαλο του αμαξιου και μου ειπαν οτι θα το στειλουν στα κεντρικα και θα με παουν να μου πουν τι θα κανουμε.οποτε περιμενω αυριο λογικα απαντηση.για να δουμε

ποιος ο λογος να το κανουν αυτο με τον εγκεφαλο?να δουνε τι?.δε το ξερουν οτι υπαρχει γενικο προβλημα?με τι μαλακιες καθονται και ασχολουνται.αφου καις λαδι,καις λαδι.τελος.ας πανε παρακατω

δε τα καταλαβαινω αυτα :sorry:

Link to comment
Share on other sites

ουτε εγω τα καταλαβαινω.ασε που λενε οτι σε περιπτωση που γινει αντικατασταση ελατηριων χωρις να ενοπισουν αυτοι καποιο προβλημα τοτε τα εξοδα επιβαρηνουν τον πελατη.αυτο και αν δεν μπορω να καταλαβω, υπαρχει δηλαδη περιπτωσει να αλλαξεις κατι χωρις να εχεισ προβλημα?τι να πω αυριο θα τους παρω τηλ να μου πουν τι θα κανουμε τελικα......μου ειπαν πολλα.για αλλαγη κινητηρα για αλλαγη ελατηριων οτι λεει πρεπει να κρατηθει το αμαξι και να το δοκιμασουν για 1000 χιλιομετρα και κατι τετοια.δινεις 20000 χιλιαρικα για να σου κανουν τεστ ντραιβ και να σου πουν ξερεις εχεις προβλημα..χα χα χα κορυφαιο!!!αν δεν βγαλω ακρη και αυριο θα προχωρησω στην αρχη με εξωδικο

Link to comment
Share on other sites

να κρατησουν το αμαξι?θα επιβαρυνθεις εσυ?α δε παμε καθολου καλα..

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.

ελπιζω να βρεις ακρη σπυρο

Link to comment
Share on other sites

να κρατησουν το αμαξι?θα επιβαρυνθεις εσυ?α δε παμε καθολου καλα..

Ο ΚΟΣΜΟΣ ΤΟ ΧΕΙ ΤΟΥΜΠΑΝΟ ΚΑΙ ΑΥΤΟΙ ΚΡΥΦΟ ΚΑΜΑΡΙ.

ελπιζω να βρεις ακρη σπυρο

γιατι πιστευω οτι τα αρ@!#$δια μου θα βρω.......εχω πραγματικα απελπιστει καθε 1000 χλμ πηγαινωερχομαι στην αντιπροσωπεια και τιποτα ολο τα ιδια και τα ιδια μεχρι που εφτασαν να μου πουν κιολας οτι δεν εχω προλημα και πως θα ειχα προβλημα αν μου εκαιγε 1 λιτρο στα 1000 χλμ.ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!μηπως να τους πω και ευχαριστω??????μηπως να παω και να τους τα σπασω ολα????ενα ειναι σιγουρο την επομενη φορα θα παρω ιαπωνα η κατι αλλο..στην vw δεν ξαναδεινω ουτε ενα ευρω.το προηγουμενο το γκολφ που ειχα εβγαλε συγχρονιζε ε αι στο δια@@%λο επιτελους καραγκιοζηδες!!!!!

Link to comment
Share on other sites

γιατι πιστευω οτι τα αρ@!#$δια μου θα βρω.......εχω πραγματικα απελπιστει καθε 1000 χλμ πηγαινωερχομαι στην αντιπροσωπεια και τιποτα ολο τα ιδια και τα ιδια μεχρι που εφτασαν να μου πουν κιολας οτι δεν εχω προλημα και πως θα ειχα προβλημα αν μου εκαιγε 1 λιτρο στα 1000 χλμ.ΤΡΑΓΙΚΟ!!!!μηπως να τους πω και ευχαριστω??????μηπως να παω και να τους τα σπασω ολα????ενα ειναι σιγουρο την επομενη φορα θα παρω ιαπωνα η κατι αλλο..στην vw δεν ξαναδεινω ουτε ενα ευρω.το προηγουμενο το γκολφ που ειχα εβγαλε συγχρονιζε ε αι στο δια@@%λο επιτελους καραγκιοζηδες!!!!!

Μας κανείς πλάκα Σπύρο ε; Έχεις και παράπονο που καίει λίγο λαδακι το εργαλειο; Δλδ άλλα αυτοκίνητα που παίρνουν μόνο βενζίνη τι να πουν οι ιδιοκτήτες τους; Ούτε καπο δεν ανοίγουν.....βαρετοοοοοο!!! Ασε που μαθαίνεις και αύριο μεθαύριο με τέτοια κρίση που έχουμε που ξέρεις μπορεί να γίνεις και μηχανικός ( μάλλον γιαυτο θα σε χρεώνουν φιλαρακι). Ρεεεε ΓΑΜΗΣΤΕ τους γιατί μας περνάνε για μαλακες!!!!! Άκου να σε χρεωσουν κιόλας!!! Στη Γερμανία η VW αλλάζει κινητήρα στα polo η αυτοκίνητο;;;;; Αναρωτιέμαι!!!!

Link to comment
Share on other sites

Εμεις φταιμε που τους κανουμε μαγκες καθε φορα.αλλα δεν ξαναεχει ηρθε η ωρα και οι αγαπημενοι σχιστοματιδες να παρουν καινα φραγκο

Link to comment
Share on other sites

με πηραν τηλ απο την κοσμοκαρ.αλλαγη πιστονιων μου ειπαν. αλλα εννοειται οτι δεν θα δεχθω τον καθε ρεμπεσκε να ανοιγει τον κινητηρα λες και ειναι κονσερβα.ρε παμε καλα που ζουμε ρε ακου πιστονια.......θα απαιτησω αλλαγη κινητηρα η αυτοκινητου και βλεποντας στελνω εξωδικο.

Edited by spiros!!!
Link to comment
Share on other sites

μα και αλλο της κουτας να παρεις polo gti θα καιει λάδι! και κινητηρα να αλλαξουν παλι θα καιει λάδι. Αφου απο οτι βλεπω στο ιντερνετ ειτε πιστονια αλλαξουν ειτε ελατηρια ειτε κινητηρα ειτε MY2012 Polo GTI πάλι καιει λάδι! Να σου αλλαξουν μοτερ ή αμαξι μπας και καιες 300ml στα 1000???? Μα αυτο ειναι τραγικο...

Δεν ζητατε να σας βαλουν το 160αρι μοτερ με εναν επαναπρογραμματισμο στα 180+ να ησυχασετε???

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το λες για πλακα αλλα δυστυχως αυτο που προτεινες ειναι η λυση.

Εχω διαβασει προσεκτικα ολο το θεμα και καταλαβαινω την αγωνια ολων.Και εγω εχω υποστει αντιστοιχη ταλαιπωρια και ειμαι πλεον στο 2ο μοτερ μου. Βεβαια ποτε δεν ειχα καταναλωσεις οπως αυτες που αναφερονται αλλα εχω κατι σαν 70μλ τα 1000 κατα μεσο ορο. Το προηγουμενο μοτερ ηταν λιγο πιο πανω, γυρω στα 100. Αλλαχτηκε γιατι ο νο3 κυλινδρος εκαιγε υπερβολικα λαδια με αποτελεσμα να λαδωνει μπουζι.Τωρα μετα απο 8000 χλμ με το νεο μοτερ εχω συνολικα συμπληρωσει 480μλ λαδιου.

Για εμενα το θεμα εγκειται απο το περασμα των κινητηρων απο CAVD σε CAVE και αρα EURO5. Να εξηγησω. Γνωριζω οτι τα τελευταια CAVD με ασπρες οθονες ειναι Euro 5 αλλα τα εσωτερικα τους μερη ειναι ιδια με αυτα με τις κοκκινες οθονες. Επισης γνωριζω οτι τα CAVB/C δεν καινε σταγονα (εχω ενα).

Οσο προχωραει το μοτερ (σαν εκδοσεις) και εχει μειωμενους ρυπους και καλυτερες καταναλωσεις δυο πραγαμτα συμβαινουν. Αφενος μειωνεται η ταση (το ποσο δυνατα πιεζουν τον κυλινδρο) στα ελατηρια εμβολων (40% απο τις μηχανικες απωλειες ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης προερχεται απο αυτη την επαφη) και αφετερου ενα πιο επιθετικο honing process (το πως ελεγχομενα γδερνονται ή γυαλιζονται αν θελετε τα εσωτερικα τοιχωματα των κυλινδρων) που υιοθετιται στα χιτωνια, με σκοπο παλι την δημιουργια πιο "παχιου" φιλμ λαδιου και αρα μειωμενες τριβες και αρα λιγοτερη καταναλωση και ρυπους.

Τα παραπανω διαπιστωνονται και απο το ΕΤΚΑ απο τα διαφορετικα πιστονια καθως και ελατηρια των CAVE/F. Επισης η αναθεωρηση αφορουσε πιο "παχια" (μεγαλυτερης τασης) ελατηρια εμβολων τα οποια δεν λυνουν το προβλημα λογο ελειπης επισκευης. Αυτο ομως ειναι αλλο θεμα, ας μην πλατιασουμε.

Εδω λοιπον *απο σχεδιασμο* αυτα τα μοτερ καινε *λιγο* λαδι (ενα συμπληρωμα μεταξυ services *εικαζω*) ή αυτο προσπαθησε να επιτυχει ο κατασκευαστης οπως μεχρι ενα βαθμο εχει κανει και στα CAVD που καινε σχεδον απο max se min μεταξυ services. Το προβλημα που επεται της στρατηγικης αυτης ειναι οτι πλεον τα κατασκευαστικα περιθωρια για ενα κινητηρα που δουλευει τοσο οριακα στην διαχειρηση λιπαντικου του δεν καταφεραν να τα πετυχουν στις γραμμες παραγωγης τους (ή τελως παντων το καταφεραν για λιγους τυχερους απο εμας ) με αποτελεσμα το θεμα να μην αντιμετωπιζεται ως σχεδιαστικο σφαλμα (το οποιο θα λυνοταν και αμεσα) αλλα ως κατασκευαστικη αστοχια απο το VAG, εξ ου και η αντικατασταση με τα *ιδια* μοτερ ή ανταλλακτικα εν γενει.

Θα παρατηρησετε οτι δεν καινε ολοι κυλινδροι το ιδιο στα μοτερ που εχουν προβλημα.

Κλεινω συνοψιζοντας τα εξης για αυτους που δεν εχουν το τεχνικο υποβαθρο να ακολουθησουν. Εαν το αμαξι σας καιει μεχρι 1,5 λιτρο στα 15.000 ειναι ΟΚ ετσι εχει σχεδιαστει να δουλευει. Καθε 3-4χιλ χιλιομετρα ριχτε μαι ματια στα λαδια και απλα χαρειτε ενα μικρο πυραυλο εδαφους εδαφους που κανει πολλα μεγαλυτερα αμαξια να ντρεπονται και εχει απλα θεση τον πηχη στην κατηγορια.

Εαν καιτε παραπανω υπαρχει προβλημα και πρεπει να μιλησετε μονο για ολοκληρο μοτερ ή αντικατασταση ελατηριων ΜΑΖΙ με καινουργιο *γυαλισμα* κυλινδρων απο μηχανουργειο *ΚΑΙ* καινουργια πιστονια (κοινως ρεκτιφιε).

Εναλλακτικα μπορει καποιος να παει να παρει μια 4αδα MAHLE και να τα περασει, να τελειωνει, με κοστος 1200 ευρο μαζι με εργατικα. Προφανως αυτο δεν ειναι κατι που καλυπτει η εγγυηση και κατι που δεν θα συμβουλευα καποιον να κανει που αντιμετωπιζει το αμαξι του ως προιον. Ειναι για τους πιο σκληροπυρηνικους που ειλικρινα τους αρεσει το αμαξι, απλα τους χαλαει το εν λογο προβλημα.

Συγνωμη για το μεγαλο ποστ, απλα ελπιζω να βοηθησα και προφανως ενα ποστ δεν ειναι επαρκες βημα για να εξηγησω την πληρη εκταση αυτων που εγω εχς συμπερανει.

Link to comment
Share on other sites

φιλε απλά respect γιατι το εχεις ψαξει το θεμα και ξερεις!!!

1.5 Λίτρο στα 15.000 χμ εχω πει και εγω οτι ειναι φυσιολογικοτατο!!!Αλλα τα περισσοτερα παιδια καινε απο 500-1000ml σταμ 1000χμ!!!

Οσο για το αν λεω για πλακα δεν το προτεινα καθολου για πλακα αλλα σοβαροτατα .....

Link to comment
Share on other sites

Φιλε μου το λες για πλακα αλλα δυστυχως αυτο που προτεινες ειναι η λυση.

Εχω διαβασει προσεκτικα ολο το θεμα και καταλαβαινω την αγωνια ολων.Και εγω εχω υποστει αντιστοιχη ταλαιπωρια και ειμαι πλεον στο 2ο μοτερ μου. Βεβαια ποτε δεν ειχα καταναλωσεις οπως αυτες που αναφερονται αλλα εχω κατι σαν 70μλ τα 1000 κατα μεσο ορο. Το προηγουμενο μοτερ ηταν λιγο πιο πανω, γυρω στα 100. Αλλαχτηκε γιατι ο νο3 κυλινδρος εκαιγε υπερβολικα λαδια με αποτελεσμα να λαδωνει μπουζι.Τωρα μετα απο 8000 χλμ με το νεο μοτερ εχω συνολικα συμπληρωσει 480μλ λαδιου.

Για εμενα το θεμα εγκειται απο το περασμα των κινητηρων απο CAVD σε CAVE και αρα EURO5. Να εξηγησω. Γνωριζω οτι τα τελευταια CAVD με ασπρες οθονες ειναι Euro 5 αλλα τα εσωτερικα τους μερη ειναι ιδια με αυτα με τις κοκκινες οθονες. Επισης γνωριζω οτι τα CAVB/C δεν καινε σταγονα (εχω ενα).

Οσο προχωραει το μοτερ (σαν εκδοσεις) και εχει μειωμενους ρυπους και καλυτερες καταναλωσεις δυο πραγαμτα συμβαινουν. Αφενος μειωνεται η ταση (το ποσο δυνατα πιεζουν τον κυλινδρο) στα ελατηρια εμβολων (40% απο τις μηχανικες απωλειες ενος κινητηρα εσωτερικης καυσης προερχεται απο αυτη την επαφη) και αφετερου ενα πιο επιθετικο honing process (το πως ελεγχομενα γδερνονται ή γυαλιζονται αν θελετε τα εσωτερικα τοιχωματα των κυλινδρων) που υιοθετιται στα χιτωνια, με σκοπο παλι την δημιουργια πιο "παχιου" φιλμ λαδιου και αρα μειωμενες τριβες και αρα λιγοτερη καταναλωση και ρυπους.

Τα παραπανω διαπιστωνονται και απο το ΕΤΚΑ απο τα διαφορετικα πιστονια καθως και ελατηρια των CAVE/F. Επισης η αναθεωρηση αφορουσε πιο "παχια" (μεγαλυτερης τασης) ελατηρια εμβολων τα οποια δεν λυνουν το προβλημα λογο ελειπης επισκευης. Αυτο ομως ειναι αλλο θεμα, ας μην πλατιασουμε.

Εδω λοιπον *απο σχεδιασμο* αυτα τα μοτερ καινε *λιγο* λαδι (ενα συμπληρωμα μεταξυ services *εικαζω*) ή αυτο προσπαθησε να επιτυχει ο κατασκευαστης οπως μεχρι ενα βαθμο εχει κανει και στα CAVD που καινε σχεδον απο max se min μεταξυ services. Το προβλημα που επεται της στρατηγικης αυτης ειναι οτι πλεον τα κατασκευαστικα περιθωρια για ενα κινητηρα που δουλευει τοσο οριακα στην διαχειρηση λιπαντικου του δεν καταφεραν να τα πετυχουν στις γραμμες παραγωγης τους (ή τελως παντων το καταφεραν για λιγους τυχερους απο εμας ) με αποτελεσμα το θεμα να μην αντιμετωπιζεται ως σχεδιαστικο σφαλμα (το οποιο θα λυνοταν και αμεσα) αλλα ως κατασκευαστικη αστοχια απο το VAG, εξ ου και η αντικατασταση με τα *ιδια* μοτερ ή ανταλλακτικα εν γενει.

Θα παρατηρησετε οτι δεν καινε ολοι κυλινδροι το ιδιο στα μοτερ που εχουν προβλημα.

Κλεινω συνοψιζοντας τα εξης για αυτους που δεν εχουν το τεχνικο υποβαθρο να ακολουθησουν. Εαν το αμαξι σας καιει μεχρι 1,5 λιτρο στα 15.000 ειναι ΟΚ ετσι εχει σχεδιαστει να δουλευει. Καθε 3-4χιλ χιλιομετρα ριχτε μαι ματια στα λαδια και απλα χαρειτε ενα μικρο πυραυλο εδαφους εδαφους που κανει πολλα μεγαλυτερα αμαξια να ντρεπονται και εχει απλα θεση τον πηχη στην κατηγορια.

Εαν καιτε παραπανω υπαρχει προβλημα και πρεπει να μιλησετε μονο για ολοκληρο μοτερ ή αντικατασταση ελατηριων ΜΑΖΙ με καινουργιο *γυαλισμα* κυλινδρων απο μηχανουργειο *ΚΑΙ* καινουργια πιστονια (κοινως ρεκτιφιε).

Εναλλακτικα μπορει καποιος να παει να παρει μια 4αδα MAHLE και να τα περασει, να τελειωνει, με κοστος 1200 ευρο μαζι με εργατικα. Προφανως αυτο δεν ειναι κατι που καλυπτει η εγγυηση και κατι που δεν θα συμβουλευα καποιον να κανει που αντιμετωπιζει το αμαξι του ως προιον. Ειναι για τους πιο σκληροπυρηνικους που ειλικρινα τους αρεσει το αμαξι, απλα τους χαλαει το εν λογο προβλημα.

Συγνωμη για το μεγαλο ποστ, απλα ελπιζω να βοηθησα και προφανως ενα ποστ δεν ειναι επαρκες βημα για να εξηγησω την πληρη εκταση αυτων που εγω εχς συμπερανει.

δε το χα σκεφτει ποτε απο αυτη τη πλευρα.

συγχαρητηρια!

να μπουνε σφυρια στο αμαξι το χω σκεφτει πολλες φορες.θα ηταν μια καλη λυση και 8α ησουν ξεγνιαστος..αλλα ειναι το κοστος.

προτεινεις αμα δεν αλλαζει καποιος μοτερ να αλλαζει τουλαχιστον ολη τη κυλινδροκεφαλη μαζι με νεα πιστονια?

Edited by δημ.gti
Link to comment
Share on other sites

δε το χα σκεφτει ποτε απο αυτη τη πλευρα.

συγχαρητηρια!

να μπουνε σφυρια στο αμαξι το χω σκεφτει πολλες φορες.θα ηταν μια καλη λυση και 8α ησουν ξεγνιαστος..αλλα ειναι το κοστος.

προτεινεις αμα δεν αλλαζει καποιος μοτερ να αλλαζει τουλαχιστον ολη τη κυλινδροκεφαλη μαζι με νεα πιστονια?

οχι κυλινδροκεφαλη... ΜΠΛΟΚ ΕΜΒΟΛΑ ΚΑΙ ΕΛΑΤΗΡΙΑ αν δεν θελουν αλλαγη μοτερ

Link to comment
Share on other sites

Οι κεφαλες δεν εχουν δειξει σημαδια φθορας στους οδηγους ή σκασμενα τσιμουχακια. Τουλαχιστον αυτα που εχω δει εγω. Θελει "γυαλισμα" στουw κυλινδρους & πιστονια/ελατηρια απο ροκκο ή σφυρηλατα (σφυρια που λες και εσυ :) ).

Θα πηγαινει λιγο χειροτερα και με λιγο μεγαλυτερη καταναλωση αλλα δεν θα τσιμπαει λαδι. Προφανως παλι ομως θα μπουν απο την τσεπη σου, οποτε ... εσυ αποφασιζεις, εγω σου λεω τα συμπερασματα μου.

Προφανως διατηρω μια επιφυλαξη για τυχον αυξηση της καταναλωσης σε πιο πολλα χιλιομετρα (καποιοι εχουν δει μετα τις 10.000 το φαινομενο).

Εαν συμβει αυτο εγω θα βαλω τα πιστονια και τα ελατηρια του CAVB (Golf 5 GT sport).

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.