yositosi Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Νέα ηχητικά εφέ, νέο θέμα... Στις διακοπές, ενώ έβαζα όπισθεν ακούστηκε ένα στιγμιαίο κροτάλισμα από κάτω (όσο βασικά πάτησα ξανά και άφησα ξανά το συμπλέκτη). Δύο μέρες μετά, μια από τα ίδια πλεον σε ισιάδι μπροστά από το ξενοδοχείο, και παλι με την όπισθεν... Χθες το βράδυ ενώ έβαλα μπρος, και πατησα συμπλέκτη για να βάλω πρώτη... πάλι ένα παράξενο μικρό χρρρρρρ από κάτω! Δεν το έχω ψάξει, και το κόβω χλωμό να το ψάχνω τι σκ@τ@ συμβαίνει πάλι! Θα περιμένω να δω μόνο του τι θα κάνει (αν θα συνεχίσει απλα με τα ηχητικά ή αν θα παραδόσει πνεύμα ξανά). Στον δρόμο τουλάχιστον ούτε πατινιαρίσματα έχω, ούτε προβλήματα ή παραξενιές στις αλλαγές σχέσεων. Οπως και να έχει, κολοκύθια τούμπανα το όλο σύστημα μετάδοσης, και ακόμα περισσότερο κολοκύθια τούμπανα το όλο σύστημα σύμπλεξης! Μεγάλο κρίμα για αυτό το μοτέρ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
souls Posted August 30, 2011 Report Share Posted August 30, 2011 Νέα ηχητικά εφέ, νέο θέμα... Στις διακοπές, ενώ έβαζα όπισθεν ακούστηκε ένα στιγμιαίο κροτάλισμα από κάτω (όσο βασικά πάτησα ξανά και άφησα ξανά το συμπλέκτη). Δύο μέρες μετά, μια από τα ίδια πλεον σε ισιάδι μπροστά από το ξενοδοχείο, και παλι με την όπισθεν... Χθες το βράδυ ενώ έβαλα μπρος, και πατησα συμπλέκτη για να βάλω πρώτη... πάλι ένα παράξενο μικρό χρρρρρρ από κάτω! Δεν το έχω ψάξει, και το κόβω χλωμό να το ψάχνω τι σκ@τ@ συμβαίνει πάλι! Θα περιμένω να δω μόνο του τι θα κάνει (αν θα συνεχίσει απλα με τα ηχητικά ή αν θα παραδόσει πνεύμα ξανά). Στον δρόμο τουλάχιστον ούτε πατινιαρίσματα έχω, ούτε προβλήματα ή παραξενιές στις αλλαγές σχέσεων. Οπως και να έχει, κολοκύθια τούμπανα το όλο σύστημα μετάδοσης, και ακόμα περισσότερο κολοκύθια τούμπανα το όλο σύστημα σύμπλεξης! Μεγάλο κρίμα για αυτό το μοτέρ Σιμο μηπως δεν ειναι απο συμπλεκτη,και ειναι σασμαν; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted August 30, 2011 Author Report Share Posted August 30, 2011 Γιάννη, μόνο όταν πατάω συμπλέκτη ακούγεται! Από την άλλη, είχα τον ίδιο προβληματισμό όταν 2 φορές σερί το έκανε με την όπισθεν, αλλά το έβγαλα σαν σενάριο όταν χθες με νεκρά και μόλις έβαλα μπρος, στο πατημα για να κουμπώσω πρώτη μου το έκανε Πάντως, με τον τετράφτερο η όπισθεν τα βλέπει λίγο ζόρικα γιατί το αμάξι σκορτσάρει (ειδικά αν πατήσω λίγο παραπάνω το γκάζι)! Οπως και να έχει, να ασχοληθώ και να καθήσω να "σκάσω προληπτικά" φράγκα δεν παίζει σαν σενάριο. Αν είναι να ρημάξει, ας ρημάξει και μετά το βλέπουμε Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 Σιμο, σε ποσες χιλιαδες χιλιομετρα μετα την αλλαγη του συμπλεκτη σου εμφανιζει το θορυβο; Φανταζομαι οτι το ζοριζεις αρκετα για να αρχισει τα παραξενα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
antonio cc Posted September 2, 2011 Report Share Posted September 2, 2011 ....μπαααα......ειναι ησυχο αγορι πια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 2, 2011 Author Report Share Posted September 2, 2011 Βασίλη, 6000-7000χλμ να έχει επάνω του, και αντικειμενικά μιλώντας πολύ ήρεμα! Σε όλες τις "αποστάσεις" που έκανε το αμάξι, ήμουν με την γυναίκα που πολύ απλα δεν με αφήνει να τρέχω πολύ. Βέβαια, το αμάξι έβγαλε καλό ζόρι το καλοκαίρι γιατί το έβαλα σε άσχημα κατσάβραχα, απότομες χωμάτινες ανηφόρες/κατηφόρες, έφαγε καλά κοπανήματα από κάτω, και γενικά το είχα λίγο γραμμένο στα... ξέρεις ποιά... μου! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted September 5, 2011 Report Share Posted September 5, 2011 Βασίλη, 6000-7000χλμ να έχει επάνω του, και αντικειμενικά μιλώντας πολύ ήρεμα! Σε όλες τις "αποστάσεις" που έκανε το αμάξι, ήμουν με την γυναίκα που πολύ απλα δεν με αφήνει να τρέχω πολύ. Βέβαια, το αμάξι έβγαλε καλό ζόρι το καλοκαίρι γιατί το έβαλα σε άσχημα κατσάβραχα, απότομες χωμάτινες ανηφόρες/κατηφόρες, έφαγε καλά κοπανήματα από κάτω, και γενικά το είχα λίγο γραμμένο στα... ξέρεις ποιά... μου! Τι να πω βρε Σιμο, ισως οτι το αμαξι δουλευεται πολυ στην πολη ισως οτι το ζορισες στα βουνα να φταιει για ολα. Παντως "χαλασμενο" εγω δεν θα το χαρακτηριζα... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 5, 2011 Author Report Share Posted September 5, 2011 Βασίλη, πλεον το έχω ρίξει performance mode γιατί αυτό το "ξέσπασμα" δεν είναι για πολλά πολλά! Με το μοτέρ σαν μοτέρ κατασκευαστικά είμαι 100% ικανοποιημένος, αλλά τελικά θα επιμείνω πως στα περιφερειακά του το αυτοκίνητο είναι πολύ απλα "λίγο", ειδικά σε σχέση με ένα Α4/Α5 όπου και τελικά φαίνεται εν μέρει ο λόγος για την χαώδη διαφορά στις τιμές πώλησης τους! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 15, 2011 Author Report Share Posted September 15, 2011 Μετά το τελευταίο (εντός εργοστασιακής εγγύησης) service, στην αντιπροσωπεία επέμειναν πως ο θόρυβος είναι αποδεκτός και πως ο συμπλέκτης δεν έχει κανένα απολύτως πρόβλημα! Εγώ δεν τους πιστεύω, αλλά παρά το ότι τους τόνισα πως ΔΕΝ ψάχνομαι να καλύψω κάτι μεσω εγγύησης, επέμειναν πως όλα είναι οκ και δέχτηκαν να το αναγράψουν ως αναφορά στο δελτίο. Η νεκροψία θα δείξει... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
vg1912 Posted September 15, 2011 Report Share Posted September 15, 2011 Βασίλη, πλεον το έχω ρίξει performance mode γιατί αυτό το "ξέσπασμα" δεν είναι για πολλά πολλά! Με το μοτέρ σαν μοτέρ κατασκευαστικά είμαι 100% ικανοποιημένος, αλλά τελικά θα επιμείνω πως στα περιφερειακά του το αυτοκίνητο είναι πολύ απλα "λίγο", ειδικά σε σχέση με ένα Α4/Α5 όπου και τελικά φαίνεται εν μέρει ο λόγος για την χαώδη διαφορά στις τιμές πώλησης τους! Σιμο, το Α4/Α5 εχει αλλο συμπλεκτη; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 15, 2011 Author Report Share Posted September 15, 2011 Μεγαλύτερο βολάν φοράνε Βασίλη. Είναι "υβρίδιο" με βολάν διαστάσεων σαν τα 2λιτρα τα δικά μας, αλλά δίσκο πλατώ διαστάσεων σαν τα δικά μας! Αν ρωτάς αν μπορεί να φορεθεί στα δικά μας, από όσο γνωρίζω ΟΧΙ! Δεν είναι τυχαίο άλλωστε ότι χρεώνουν και πόσο παραπάνω για αυτά τα αμάξια έναντι των δικών μας... Αλλο μοτέρ, άλλο φινίρισμα, άλλη φάση εντελώς Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stef80 Posted September 16, 2011 Report Share Posted September 16, 2011 Σίμο, ποιο είναι το κέρδος βάζοντας μεγαλύτερο βολάν και κρατώντας ίδιο δίσκο-πλατω? Πέρα από τη μεγαλύτερη μάζα στην οποία θα μοιραστεί η παραγόμενη θερμότητα δεν μπορώ να σκεφτω κάτι άλλο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
yositosi Posted September 16, 2011 Author Report Share Posted September 16, 2011 Πρακτικά το θέμα είναι η θερμότητα, αλλά και το ότι φέρει μεγαλύτερη μάζα! Και θα πυρακτώσει πιο δύσκολα, και θα ζοριστεί λιγότερο (μεγαλύτερη διάμετρος). Εχε κατά νού, πως όσο μεγαλύτερη η επιφάνεια και επομένως η κατανομή θερμότητας, τόσο αυξημένη και η θερμο-απαγωγή και από τον ίδιο τον δίσκο. Σε αυτοκίνητα μεγαλύτερου βάρους όπως το Α4/Α5 το προτίμησαν προφανώς για αυτό τον λόγο οι Γερμανοί, σε αντίθεση με τα Passat τα οποία προφανώς και θεωρούν μεγαλύτερα απλά σε όγκο Leon/Octavia/A3 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...