Jump to content
kostas311

Πρόβλημα Κινητήρα;;;

Recommended Posts

Έχω το Golf 5 1600 fsi μοντέλο 2006, όταν το αγόρασα απο την αντιπροσωπεία μου είπαν να χρησιμοποιώ αμόλυβδη 100 οκτανίων.Μερικές φορές όμως που χρησιμοποίησα αμόλυβδη 95+ χτυπούσαν τα πυράκια.

Όταν μετά απο αυτό έβαζα συνέχεια 100αρα ο κινητήρας δούλευε κανονικά και δεν ξαναχτύπησαν τα πυράκια.

Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι και αν μπορούσε να μου απαντήσει κάποιος.

Εαν βάζεις συνέχεια αμόλυβδη 95+ στο συγκεκριμένο μοντέλο υπάρχει περίπτωση μελλοντικά να υπάρξει πρόβλημα στον κινητήρα;;;;;;;

Link to comment
Share on other sites

Πως αντιλαμβανομαστε οτι βαρανε τα πυράκια?

Είναι χαρακτηριστικος ο ήχος , τον αντιλαμβάνεσαι όταν στον σταθερο ήχο της λειτουργίας της μηχανης παρεμβαλλεται και κάποιος αλλος ηχος συνήθως όταν δίνεις απότομα γκάζι ή όταν ζορίζεται ο κινητήρας.Τουλάχιστον εγώ ετσι τον αντιλαμβανομαι.

Αν υπάρχει και κάποιος είδικος ας μας απαντήσει ποιο εξειδικευμένα.

Link to comment
Share on other sites

φίλε το 1.6 ΦΣΙ 95 πέρνει, άντε 98 έτσι για το αλίμονο... απο που ως που να βαζείς 100?

η 100 χρησημοποιήτε απο αμάξια ψηλών επιδόσεων και ενισχυμένα για αποφυγή της προανάφλεξης

τώρα να χτυπούν πυράκια με το που βάζεις 95 λιγάκι απίθανο μου φαίνεται να φταίει αυτό, εκτός και αν σου κατουρήσαν στο ρεζερβουάρ!

Link to comment
Share on other sites

φίλε το 1.6 ΦΣΙ 95 πέρνει, άντε 98 έτσι για το αλίμονο... απο που ως που να βαζείς 100?

η 100 χρησημοποιήτε απο αμάξια ψηλών επιδόσεων και ενισχυμένα για αποφυγή της προανάφλεξης

τώρα να χτυπούν πυράκια με το που βάζεις 95 λιγάκι απίθανο μου φαίνεται να φταίει αυτό, εκτός και αν σου κατουρήσαν στο ρεζερβουάρ!

Πού το ξέρεις φίλε μου; Έχεις οδηγήσει FSI; Έχω γράψει ΠΟΛΛΑ χλμ στο οικογενειακό 1.6 και με 100άρα σε σχετικά χαμηλές στροφές (~2000-2500) είχε μια υποψία, με 95άρα ξεσκίζεται στα πυράκια!!! Η τάπα γράφει 98 minimum, το εγχειρίδιο γράφει ότι μπορεί να δουλέψει με 95άρα με μείωση επιδόσεων και αύξηση θορύβου και κατανάλωσης.

Αν μπορείς από οικονομικής απόψεως, βάζε χαρμάνι (από 20 ευρώ 95άρα και 100άρα, ή 20 95άρα και 30 100άρα, για παράδειγμα).

ΠΕΙΡΑΚΙΑ: Τα αντιλαμβάνεσαι ακούγοντας ένα χαρακτηριστικό κροτάλισμα, δοκίμασε σε μια ανηφόρα να κινείσαι με ρελαντί 2ας και πάτα λίγο λίγο γκάζι (ίσως πιάσει, ίσως και όχι!!!!!!)

Edited by firev12
Link to comment
Share on other sites

Ο άμεσως ψεκασμός κάνει αυτούς τους κινητήρες να απαιτούν για την σωστή λειτουργία τους, καλή ποιότητα καυσίμου. Και καλή ποιότητα και 95 είναι λίγο λαχείο. Σε διαφορετική περίπτωση έχεις πρόβλημα με πυράκια.

Link to comment
Share on other sites

παιδία έχει η γυναίκα μου 1.6 φσι και γράφει μιν 95, τώρα πριν 2 λεπτά το διάβασα

μήπως διαφέρουν οι προδιαγραφές του κινητήρα στα μοντέλα που πωλούνται εδώ στη Κύπρο?

μήπως στην Κύπρο δεν σας κλέβουν ,τουλάχιστον τόσο όσο εμάς, και η 95αρα είναι όντως 95αρα; Αν δεν είναι από κακής ποιοτητας βενζίνη από τι αλλο μπορεί να χτυπάει πυρακια ρε παιδιά;;

Edited by pechlis
Link to comment
Share on other sites

Ρε παιδια tsi με προγραμμα εχω κ βαζω μόνο 95αρα πια...λόγο της τιμης της...

κ έσεις λετε σε μεμα fsi 100αρα???????

φυσικά με την 100αρα παει καλύτερα (πολυ μεγαλη διαφορα)αλλα οχι πως με 95αρα θα παθει κατι,αν παλι είσαι σιγουρος για τα πιρακια... άλλαξε βενζινάδικο ή πηγαινε μια βολτα απο αντιπροσωπεια!

Link to comment
Share on other sites

μήπως στην Κύπρο δεν σας κλέβουν ,τουλάχιστον τόσο όσο εμάς, και η 95αρα είναι όντως 95αρα; Αν δεν είναι από κακής ποιοτητας βενζίνη από τι αλλο μπορεί να χτυπάει πυρακια ρε παιδιά;;

Από κακής ποιότητας βενζίνη χτυπάει πυράκια..

Ρε παιδια tsi με προγραμμα εχω κ βαζω μόνο 95αρα πια...λόγο της τιμης της...

κ έσεις λετε σε μεμα fsi 100αρα???????

φυσικά με την 100αρα παει καλύτερα (πολυ μεγαλη διαφορα)αλλα οχι πως με 95αρα θα παθει κατι,αν παλι είσαι σιγουρος για τα πιρακια... άλλαξε βενζινάδικο ή πηγαινε μια βολτα απο αντιπροσωπεια!

Φάνη, το έχεις ρύθμιση για 95αρα ή το έχεις ρύθμιση για 100αρα το πρόγραμμα ? Τι πρόγραμμα φοράς ?

Link to comment
Share on other sites

Εγω φοράω revo με ρύθμιση για 100αρα, γιατί ήθελα να πάρω τα μέγιστα από το πρόγραμμα. Πλέον σκέφτομαι πολύ σοβαρά να πάω να το ρυθμίσω για 95αρα αν και δεν το χρησιμοποιώ σχεδόν καθόλου εντός πόλης που είναι και οι μεγαλύτερες καταναλώσεις σε καύσιμα. Το είχες από την αρχή ρύθμιση για 95αρα η΄ το άλλαξες κάποια στιγμή από 100 σε 95? Το ρωτάω γιατί εάν το έκανες έτσι, θα ήθελα να μάθω αν είδες μεγάλη διαφορά στην απόδοση.

Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Λοιπόν όσοι δεν έχετε FSi δεν μπορείτε να καταλάβετε. Και αυτοί που έχετε και δεν σας βαράει με 95 είστε κωλόφαρδοι ή έχετε πετύχει το έναν έντιμο από τους χιλιάδες έλληνες βενζινάδες που ειναι το αντίθετο. Στο εξωτερικό πιστεύω δεν θα είχαμε πρόβλημα. Πλέον βάζω 100άρα πάντα για να μην βαράει και να μην μου ξανακάψει αισθητήρα. Την πιο φτηνή να βάλω από το πιο τελειωμένο βενζινάδικο δεν μου βαράει. Όσες φορές έχει τύχει να βάλω 95 όμως τρελένεται από το πρώτο κιόλας γέμισμα. Και για να μην ακούσω πάλι την γνωστή π@π@ριά να μάθουμε να οδηγάμε και να μην πιέζουμε τα αμάξια με μεγάλη ταχύτητα στις ανηφόρες... το δικό μου τουλάχιστον βαράει μέχρι και 4500rpm και κάτι ψηλά.

Δεν μπορώ να καταλάβω γιατί τον συγκρίνετε με τον TSi. Τι δουλειά έχει ο ένας κινητήρας με τον άλλον. Και δεν το κάνουμε για να πάρουμε άλογα ούτε για να γίνουμε γρήγοροι ούτε για να έχει καλύτερη κάυση ο αγωνιστικός κινητήρας μας :) . Απλά οι FSi και μιλάμε πάντα για ελληνική βενζίνη δουλεύουν πολύ πιο σωστά με την 100.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον φίλο Grouper και γω 1.6 FSI έχω και δεν έχω βάλει 95άρα που να μην κάνει πυράκια ο κινητήρας όταν πατάς είτε με χαμηλές στροφές λίγο γκάζι είτε και με μεσαίες και πατάς τέρμα πχ. Στις χαμηλές για πλάκα. Μετά βάζεις 100άρα και πάει με 1200 στροφές και 6 και επιταχύνει (έστω και με ρυθμούς χελώνας :ninja:) ομαλότατα και δεν ακούγεται τίποτα.

Απ' όσο έχω ακούσει δεν έχει καμιά σχέση με την ιπποδύναμη αλλά με τη σχέση συμπίεσης του κινητήρα του οποίου είναι 12:1 αν θυμάμαι καλά. Τα TSI κλπ δεν ξέρω πόσο έχουν.

Προσωπικά έχω βολευτεί με βενζινάδικο που αντί για 1,60 την έχει 1,72 δηλαδή τίποτα 5 ευρώ το γέμισμα αντί 80 ευρώ 85-86 πες. Αμελητέο δεδομένου ότι ίσως κερδίζεις και κάτι από κατανάλωση.

Link to comment
Share on other sites

Συμφωνώ με τον φίλο Grouper και γω 1.6 FSI έχω και δεν έχω βάλει 95άρα που να μην κάνει πυράκια ο κινητήρας όταν πατάς είτε με χαμηλές στροφές λίγο γκάζι είτε και με μεσαίες και πατάς τέρμα πχ. Στις χαμηλές για πλάκα. Μετά βάζεις 100άρα και πάει με 1200 στροφές και 6 και επιταχύνει (έστω και με ρυθμούς χελώνας :ninja:) ομαλότατα και δεν ακούγεται τίποτα.

Απ' όσο έχω ακούσει δεν έχει καμιά σχέση με την ιπποδύναμη αλλά με τη σχέση συμπίεσης του κινητήρα του οποίου είναι 12:1 αν θυμάμαι καλά. Τα TSI κλπ δεν ξέρω πόσο έχουν.

Προσωπικά έχω βολευτεί με βενζινάδικο που αντί για 1,60 την έχει 1,72 δηλαδή τίποτα 5 ευρώ το γέμισμα αντί 80 ευρώ 85-86 πες. Αμελητέο δεδομένου ότι ίσως κερδίζεις και κάτι από κατανάλωση.

Ειπες την σωστη φραση.. Υψηλη συμπιεση και οκτανια πανε μαζι!

Τα tsi μικροτερη εχουν 9,5 με 10 το πολυ προς 1, αρα δεν εχουν θεμα.

Link to comment
Share on other sites

Από wikipedia:

The 'compression ratio' of an internal-combustion engine or external combustion engine is a value that represents the ratio of the volume of its combustion chamber from its largest capacity to its smallest capacity. It is a fundamental specification for many common combustion engines.

In a piston engine it is the ratio between the volume of the cylinder and combustion chamber when the piston is at the bottom of its stroke, and the volume of the combustion chamber when the piston is at the top of its stroke.[1]

.

.

.

Typical compression ratios

[edit] Petrol (gasoline) engine

Due to pinging (detonation), the compression ratio in a gasoline or petrol-powered engine will usually not be much higher than 10:1, although some production automotive engines built for high-performance from 1955–1972 had compression ratios as high as 13.0:1, which could run safely on the high-octane leaded gasoline then available.

A technique used to prevent the onset of knock is the high "swirl" engine that forces the intake charge to adopt a very fast circular rotation in the cylinder during compression that provides quicker and more complete combustion. Recently, with the addition of variable valve timing and knock sensors to delay ignition timing, it is possible to manufacture gasoline engines with compression ratios of over 11:1 that can use 87 (MON + RON)/2 (octane rating) fuel.

In engines with a 'ping' or 'knock' sensor and an electronic control unit, the CR can be as high as 13:1 (2005 BMW K1200S). In 1981, Jaguar released a cylinder head that allowed up to 14:1 compression; but settled for 12.5:1 in production cars. The cylinder head design was known as the "May Fireball" head; it was developed by a Swiss engineer Michael May.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.