Guest dubbeR_Stoilas Posted January 1, 2008 Report Share Posted January 1, 2008 Ε δεν είπα ότι είναι, RS είναι και να σου πω την αλήθεια αν αγόραζα τώρα αμάξι και έπρεπε να διαλέξω μεταξύ των 2, το RS μάλλον θα έπαιρνα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Πάνε οι εργένικες εποχές... Πάντως κακά τα ψέματα, είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το GOLF και αυτό κερδίζει αρκετούς πόντους για κάποιον που αμφιταλαντεύεται μεταξύ των 2. ¶σε που είναι και πιο πρακτικό. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Πάνε οι εργένικες εποχές...Πάντως κακά τα ψέματα, είναι πιο τίμιο αυτοκίνητο από το GOLF και αυτό κερδίζει αρκετούς πόντους για κάποιον που αμφιταλαντεύεται μεταξύ των 2. ¶σε που είναι και πιο πρακτικό. Για ποιό RS μιλάμε, το Renault ή το Focus? Καλή Χρονιά btw Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Guest dubbeR_Stoilas Posted January 2, 2008 Report Share Posted January 2, 2008 Το Octavia Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Σήμερα , λοιπόν στις 8 - 8:30 θα μαζευτούμε στην Renault για να δούμε που θα πάμε για τον καθιερωμένο καφέ μας.... Να δω λοιπόν τα χεράκια! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
b.p.m. Posted January 4, 2008 Report Share Posted January 4, 2008 Σήμερα , λοιπόν στις 8 - 8:30 θα μαζευτούμε στην Renault για να δούμε που θα πάμε για τον καθιερωμένο καφέ μας....Να δω λοιπόν τα χεράκια! Για να μην έχεις παράπονο πάρε το δικό μου οκ? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
andain Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Γεια σας gtιακηδες, χρονια πολλα και καλη χρονια. Επειδη ειναι lock το τοπικ για το gti tuning, γνωριζει κανεις ποιος ειναι ο επισημος αντιπροσωπος της mtm στην αθηνα και ποσο θα μου παει το μαλλι για να βαλω το stage1 προγραμμα της mtm στο gti μου?? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Γιά σας, ως υποψήφιος αγοραστής GTI χαίρομαι να διαβάζω οτι "τοποθετεί" την ουρά του. Χρόνια τώρα με Civic VTi αγνοώ τι σημαίνει φεύγει η μούρη, και ήμουν επιφυλακτικός έχοντας οδηγήσει το A3 2.0TFSI και Leon FR. Οδήγησα και GTI κάποια φορά αλλά, δεν είχα την ευχέρεια για "παιχνίδια". Θέλω να σας κάνω δύο ερωτήσεις ειδικά για αυτούς που το έχουν καιρό, και τρείς για τον εξοπλισμό: Α) Πως πάει από τριξίματα ; Λογικά έχοντας σφικτή ανάρτηση θα ταλαιπωρείται περισότερο. Β) Όντας ... φανατικός του DSG πάω για τέτοιο. Έχετε προβλήματα (ή έχετε ακούσει να υπάρχουν); Όχι οτι δεν θα το πάρω με DSG, αλλά έτσι για να ξέρω τι με ... περιμένει! και Γ) Θα βάλω εργοστασιακά Xenon. Ξέρετε μήπως στρίβουν κιόλας; (η Audi το λέει adaptive lights). Δεν το είδα στα options, και επειδή το Leon FR το προσφέρει, μου φαίνετεαι απίθανο να μην υπάρχει για το GTI. Δ) Όταν πάρεις το πακέτο εξωτερικών καθρευτών, αντιθαμβωτικός είναι μόνο του οδηγού, ή και του συνοδηγού; Ε) Αν πάρεις μόνο το στάνταρντ με τα 4 ηχεία, οι θήκες και η καλωδίωση για τα άλλα δύο υπάρχουν, ή πρεπει να πάρεις το σετ με τα 8 για να βάλεις αργότερα δικά σου χωρίς "πατέντες"; Η καλωδίωση για subwoofer στο πορτμπακάζ υπάρχει, "φορτωνόμαστε" το 6δισκο με τα 10 ηχεία, ή ... ξηλώνουμε; Εκτός από Xenon και καθρέφτες, λέω να βάλω υποβραχιόνιο, και δίχτυ με συρταράκια στα καθίσματα. Την ηλιοροφή την φοβάμαι, στο Honda ήταν το πρώτο πράγμα που άρχισε να τρίζει, και γενικά απ' όσο ξέρω οι περισότερες ηλιοροφές τρίζουν! Οποιαδήποτε πρόταση / άποψη για ηλιοροφή ή κάτι άλλο, δεκτή. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 6, 2008 Report Share Posted January 6, 2008 Γιά σας, ως υποψήφιος αγοραστής GTI χαίρομαι να διαβάζω οτι "τοποθετεί" την ουρά του. Χρόνια τώρα με Civic VTi αγνοώ τι σημαίνει φεύγει η μούρη, και ήμουν επιφυλακτικός έχοντας οδηγήσει το A3 2.0TFSI και Leon FR. Οδήγησα και GTI κάποια φορά αλλά, δεν είχα την ευχέρεια για "παιχνίδια". Τελικά ,όλοι οι χονταιοι , παίρνουν vw σε κάποια στιγμή της ζωής τους.... :lol: Θέλω να σας κάνω δύο ερωτήσεις ειδικά για αυτούς που το έχουν καιρό, και τρείς για τον εξοπλισμό:Α) Πως πάει από τριξίματα ; Λογικά έχοντας σφικτή ανάρτηση θα ταλαιπωρείται περισότερο. Έχει κάποια θέματα με τον κεντρικό αεραγωγό, αλλα μιας και το δικό σου θα είναι ΜΥ2008 , θα είναι περιορισμένοι , έως ανύπαρκτοι... Β) Όντας ... φανατικός του DSG πάω για τέτοιο. Έχετε προβλήματα (ή έχετε ακούσει να υπάρχουν); Όχι οτι δεν θα το πάρω με DSG, αλλά έτσι για να ξέρω τι με ... περιμένει! και Το DSG , είναι απο τα καλυτερα κιβώτια, δεν έχουν αναφερθεί βλάβες και είναι και πολύ οικονομικό σε αυτα που ζητάει... Ακόμα κάνει και οικονομία σε τακάκια-δίσκους και σε βενζινη... Γ) Θα βάλω εργοστασιακά Xenon. Ξέρετε μήπως στρίβουν κιόλας; (η Audi το λέει adaptive lights). Δεν το είδα στα options, και επειδή το Leon FR το προσφέρει, μου φαίνετεαι απίθανο να μην υπάρχει για το GTI. Τα εργοστασιακά ξένον , ΔΕΝ στρίβουν , αλλα είναι bi και προσφέρουν το βράδυ , την αίσθηση της ασφάλειας , μιας και κάνουν την νύχτα- μέρα σε σχέση με τα halogen αδέρφια τους... Δ) Όταν πάρεις το πακέτο εξωτερικών καθρευτών, αντιθαμβωτικός είναι μόνο του οδηγού, ή και του συνοδηγού; Είναι από όσο ξέρω , ΜΟΝΟ του οδηγού και ο κεντρικός(που είναι στανταρ), Ακόμα δεν θυμάμαι αν είναι και ανακλειώμενοι , αν όχι , καλύτερα το πακέτο με τους ανακλειώμενους , παρα τους αντιθαμβωτικούς... Ε) Αν πάρεις μόνο το στάνταρντ με τα 4 ηχεία, οι θήκες και η καλωδίωση για τα άλλα δύο υπάρχουν, ή πρεπει να πάρεις το σετ με τα 8 για να βάλεις αργότερα δικά σου χωρίς "πατέντες"; Η καλωδίωση για subwoofer στο πορτμπακάζ υπάρχει, "φορτωνόμαστε" το 6δισκο με τα 10 ηχεία, ή ... ξηλώνουμε; Σε κάποια gti υπήρχαν 6 μεγάφωνα(Hi,Mid,Lo), σε κάποια άλλα μόνο 4.. Καλωδίωση δεν υπάρχει για πίσω και οι βάσεις πρέπει να αγοραστουν μόνες τους σαν ανταλλακτικό, τρύπες πάντως έχει πίσω..Καλωδίωση για sub , ουτε στα όνειρα σου, και προσωπική γνωμη δεν χρειάζεται κιόλας... Η πηγή είναι απαράδεκτη στην έκδοση για τα 4 μεγάφωνα και για τα 8 κάπως σώζει , άλλα όχι και τρελά πράγματα... Βάζεις λοιπόν το πακέτο με τα 8 ηχεία και το έξτρα usb-stick reader... Αφού το πάρεις , ψάχνεις για μια οθόνη navi της vw την χτυπάς και την βάζεις plug n' play και έχεις και gps...Κόστος 600ευρώ-1000ευρώ... Εκτός από Xenon και καθρέφτες, λέω να βάλω υποβραχιόνιο, και δίχτυ με συρταράκια στα καθίσματα. Την ηλιοροφή την φοβάμαι, στο Honda ήταν το πρώτο πράγμα που άρχισε να τρίζει, και γενικά απ' όσο ξέρω οι περισότερες ηλιοροφές τρίζουν! Οποιαδήποτε πρόταση / άποψη για ηλιοροφή ή κάτι άλλο, δεκτή. Αυτα που είχα πεί και σε άλλα μέλη είναι τα εξής έξτρα που πρέπει να βάλεις στο golf είναι - Τεμπέλης - Χένον - Συρταράκια & Δίχτυ - 18αρες - Καθρέφτες ανακλειώμενους - Κεντρική οθόνη Plus - Ηλιοροφή Αυτά , και ότι άλλο θες ρώτα... Current MK5 GTI owners are willing to help... :lol: :lol: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Είναι από όσο ξέρω , ΜΟΝΟ του οδηγού και ο κεντρικός(που είναι στανταρ), Ακόμα δεν θυμάμαι αν είναι και ανακλειώμενοι , αν όχι , καλύτερα το πακέτο με τους ανακλειώμενους , παρα τους αντιθαμβωτικούς... Ναι είναι με τον αντιθαμβωτικό πάνε και αναναδιπλούμενοι υποχρεωτικά, αυτό το πακέτο θα πάρω. Βάζεις λοιπόν το πακέτο με τα 8 ηχεία και το έξτρα usb-stick reader... Αφού το πάρεις , ψάχνεις για μια οθόνη navi της vw την χτυπάς και την βάζεις plug n' play και έχεις και gps...Κόστος 600ευρώ-1000ευρώ... ΟΚ 8 ηχεία, αλλά μετά βάζω 2DIN 7" toutch-screen, & car PC! Ατελείωτα GB μουσικής, Destinator για GPS (λένε οτι είναι το καλύτερο), Bluetooth USB για το κινητό, OBD to USB και VAG-COM, και ... όρεξη να έχεις (βλέπεις γράφω και προγράμματα, οπότε ...)! Βέβαια όλα αυτά κοστίζουν λίγο ( παραπάνω (βάλε και ένα ενισχυτή αφού θα φύγει το ραδιόφωνο), αλλά με το PC κάνεις οτι θέλεις! Mε ένα Can-Bus to USB adaptor και Visual Basic, τα κουμπάκια του τιμονιού θα κάνουν ... παπάδες! Αυτα που είχα πεί και σε άλλα μέλη είναι τα εξής έξτρα που πρέπει να βάλεις στο golf είναι - Τεμπέλης, ΟΚ - Xenon, ΟΚ - Συρταράκια & Δίχτυ, ΟΚ - 18αρες, Χλωμό, αρκετά σφιχτό είναι με τις 17άρες, Θα κοπανάει αρκετά με τις 18άρες στα Ελληνικά "χωράφια", και δεν συνηθίζω να "φυλάω" τα αυτοκινητά μου, πάω στις λακούβες όπως έρχομαι! - Καθρέφτες αναδιπλούμενους, ΟΚ - Κεντρική οθόνη Plus, Ναι κι' αυτό θα πάρω. - Ηλιοροφή, Είναι σίγουρο οτι δεν θα τρίζει και δεν θα κάνει αεροδυναμικούς θορύβους (κλειστή); -Ξέχασα και το πολυλειτουργικό τιμόνο, θα βάλω και αυτό, καθώς και συναγερμό. Ευχαριστώ για την βοήθεια. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Τις 18αρες , να τις βάλεις.... Θα δείξει το αμάξι πολύ....Και δεν κοπανάει και τόσο πολύ.... Τι χρώμα θα το πάρεις? Όσο για το ηχοσύστημα , εγώ νόμιζα οτι δεν θα γούσταρες να τα κάνεις αυτα , γιαυτο και σου έγραψα για την ευκολή λύση...Αμα πάς σε ενισχυτή , θα καταλάβεις οτι τα ηχεία , αν και μαμα , είναι πολύ καλά.... Τώρα όσο για την οροφή, να σου πούνε τα άλλα παιδια που έχουν... Εγω γιόκ ( αν και θα ήθελα... ) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 (edited) Τις 18αρες , να τις βάλεις....Θα δείξει το αμάξι πολύ....Και δεν κοπανάει και τόσο πολύ.... Τι χρώμα θα το πάρεις? Όσο για το ηχοσύστημα , εγώ νόμιζα οτι δεν θα γούσταρες να τα κάνεις αυτα , γιαυτο και σου έγραψα για την ευκολή λύση...Αμα πάς σε ενισχυτή , θα καταλάβεις οτι τα ηχεία , αν και μαμα , είναι πολύ καλά.... Τώρα όσο για την οροφή, να σου πούνε τα άλλα παιδια που έχουν... Εγω γιόκ ( αν και θα ήθελα... ) εφόσον γενικά η ηλιοροφή σε ενδιαφέρει και τη θεωρείς χρήσιμη ειδικότερα στο V μετράει πολύ και δείχνει και πολύ ωραίο , (εννοείται και ανοιγόμενη πλήρως είναι και ανάκλυση έχει και μέσα επένδυση/κάλυμα για το φως) επίσης πιστεύω πως παίζει και ρόλο για την μεταπώλησή του (ακόμα δεν το πήραμε να το πουλήσουμε...θα μου πεις και όμως όλα να τα σκέφτεσαι , με ένα αρνητικό όμως , το γνωστό πλέον πρόβλημα που μερικές φορές τρίζει εμένα για παράδειγμα δεν είχε κάνει τον παραμικρό θόρυβο 2 χρόνια και 1 μήνα που το έχω και απλά διάβαζα από άλλους για τριγμούς κτλ. και εδω και καμιά εβδομάδα έχω ακούσει τριγμό!! (μάλλον θα περίμενε να βγω εκτός εγγύησης...χαχα ) Edited January 7, 2008 by auber002b Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Η ηλιοροφή δεν τρίζει. Το κάλυμα έτριζε στο ΜΥ2006 αλλά τώρα στο ΜΥ2008 δεν κάνει κιχ. Από τριγμούς θα έχεις σίγουρα. Με λίγο ψάξιμο, μεράκι και λίγη τσόχα, όλα φτιάχνονται. Βέβαια ανάλογα και την χρήση. Εμένα με χρήση εντός πόλης και με τους συνιθισμένους δρόμους, άντε να ακουστεί κανένα τρίξιμο από συντονισμό. Τίποτα το ιδιαίτερο. Για τις ζάντες, μιας και που έχω δοκιμάσει και τις 2, αν δεν σε απασχολεί το κόστος των ελαστικών που είναι αυξημένο, βάλε τις 18άρες. Κοπανάει το ίδιο, έχει καλύτερη ποιότητα κύλισης, πιο σίγουρο στα πολλά και είναι και κουκλί. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
auber002b Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Η ηλιοροφή δεν τρίζει. Το κάλυμα έτριζε στο ΜΥ2006 αλλά τώρα στο ΜΥ2008 δεν κάνει κιχ. Από τριγμούς θα έχεις σίγουρα. Με λίγο ψάξιμο, μεράκι και λίγη τσόχα, όλα φτιάχνονται. Βέβαια ανάλογα και την χρήση. Εμένα με χρήση εντός πόλης και με τους συνιθισμένους δρόμους, άντε να ακουστεί κανένα τρίξιμο από συντονισμό. Τίποτα το ιδιαίτερο. OK συμφωνώ , εννοείται οτι το κάλυμα τρίζει και όχι η ηλιοροφή η ίδια , απλά το να κάνεις πατέντες και αν πετύχουν κιόλας σε καινούργιο αυτοκίνητο δεν είναι και τόσο σωστό κατά την γνώμη μου! θα έπρεπε να το έχουν προσέξει πιο πολύ και εκεί και στα άλλα σημεία που επίσης τρίζει. τώρα που το λες στο 08 έχουν αλλάξει υλικά ή κάτι άλλο? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
alexkots Posted January 7, 2008 Report Share Posted January 7, 2008 Χρώμα: Μου αρέσει το κόκκινο! Αλλά θέλει πλύσιμο πολύ πιο συχνά γιατί μέστω και με λίγη σκόνη "χαλάει", και το καλοκαίρι ... ψήνεται αρκετά παραπάνω από το ασημί που είναι η επιλογή μου Νο 2. Επίσης δεν είναι μεταλικό, ενώ το ασημί γυαλίζει πολύ ωραία. Θα δούμε. Για την ηλιοροφή, ξέρω τι σημαίνει, έχω, αλλά δεν τρελαίνομαι κι΄ όλας. Βέβαια ξέρω οτι έχει και καλύτερη μεταπώληση, Αλλά είναι και τα τριξίματα, που πάντα ξεκινάνε μετά την εγγύηση, λες και είναι έτσι ρυθμισμένο να σου την σπάει! Και αυτό είναι υπό εξέταση! Αλλά για 18άρες ... γιοκ! Ξέρω είναι ενα κλικ πιο απόλυτο το αυτοκίνητο, τις έχω δει είναι ωραιότατες, αλλά έχω πρόβλημα στην μέση, ενώ κάθε πρωϊ περνάω υποχρεωτικά πάνω από 1000 μέτρα με μπαλώματα λακούβες κλπ. Και όπως και να το κάνουμε κάποια διαφορά υπάρχει! ¶σε δε που το λάστιχο "τελειώνει" ευκολότερα σε μιά "κοφτή" λακούβα και στραβώνει η ζάντα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Χρώμα: Μου αρέσει το κόκκινο! Αλλά θέλει πλύσιμο πολύ πιο συχνά γιατί μέστω και με λίγη σκόνη "χαλάει", και το καλοκαίρι ... ψήνεται αρκετά παραπάνω από το ασημί που είναι η επιλογή μου Νο 2. Επίσης δεν είναι μεταλικό, ενώ το ασημί γυαλίζει πολύ ωραία. Θα δούμε. Αν λερώνει το κόκκινο τι να πούμε εμείς με τα μαύρα?? ΙΜΟ μην ξεφύγεις από Μαύρο, ¶σπρο και Κόκκινο και από θέμα εμφάνισης αλλά και μεταπώλησης (ξέρω είναι νωρίς αλλά ανάλογα και με την ηλικία σου τα "θέλω" αλλάζουν γρήγορα) Για την ηλιοροφή, ξέρω τι σημαίνει, έχω, αλλά δεν τρελαίνομαι κι΄ όλας. Βέβαια ξέρω οτι έχει και καλύτερη μεταπώληση, Αλλά είναι και τα τριξίματα, που πάντα ξεκινάνε μετά την εγγύηση, λες και είναι έτσι ρυθμισμένο να σου την σπάει! Και αυτό είναι υπό εξέταση! Αν έχεις τα λεφτά να την βάλεις, δεν είναι όμως και απαραίτητη...παίζει και πως έχεις μάθει..(στο προηγούμενο αυτοκίνητο είχες?) Αλλά για 18άρες ... γιοκ! Ξέρω είναι ενα κλικ πιο απόλυτο το αυτοκίνητο, τις έχω δει είναι ωραιότατες, αλλά έχω πρόβλημα στην μέση, ενώ κάθε πρωϊ περνάω υποχρεωτικά πάνω από 1000 μέτρα με μπαλώματα λακούβες κλπ. Και όπως και να το κάνουμε κάποια διαφορά υπάρχει! ¶σε δε που το λάστιχο "τελειώνει" ευκολότερα σε μιά "κοφτή" λακούβα και στραβώνει η ζάντα! Για να σου λένε owners ότι δεν υπάρχει πρόβλημα από θέμα άνεσης, στραβωμάτων κτλ κάτι ξέρουν παραπάνω... Μην την πάθεις και εσύ όπως οι περισσότεροι με 17άρες που τώρα ψάχνουν για 18... Η μόνη δικαιολογία είναι αν πας για aftermarket ελαφρύτερες. Για να πεισθείς κάνε test drive και με τις 2 εκδοχές.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Ουστ άλεξ... ¶σε τον άνθρωπο να πάρει ΤΟ ΧΡΩΜΑ.... Το κόκκινο αν και μή μεταλλικό , όταν το πλύνεις και το κερώσεις θα σου αρέσει πολύ πιστεύω.... Και εγώ έτσι σκεφτόμουνα στην αρχή, για να το πάρω μαυρο, αλλα το πήρα κόκκινο και μου δεν το μετάνοιωσα ποτέ.... Τα κύρια χρώματα όπως είπε και ο αλέξανδρος είναι Το Μαυρο, Το Κόκκινο , Το άσπρο... Κανένα άλλο...Σύμφωνα με το Marketing που ακολουθούν οι εταιρίες , όταν ένα αυτοκίνητο διαφημίζεται με ένα συγκεκριμένο χρώμα στον κατάλογο του , τοτε αυτό το χρώμα θα κάνει το αυτοκίνητο να ξεχωρίζει... ¶σε το ασημί, το αδικεί πολύ... Αν ξανα-αγόραζα gti, θα ήταν το κόκκινο μετα άσπρο , μετα μαύρο α! Και 18αρες θα βάλεις.............. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Τι πετάγεσαι εσύ, αφού το δικό σου είναι καφέ....(μιλάμε για σκόνη 3 μηνών) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Εγώ φταίω που ρίχνει cats & dogs? Ουγκ.... Πάντως ξέχασα φίλε Alexkots να σου πώ να βάλεις 18αρες... Λοιπόν να βάλεις 18αρες... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
phantom Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Ουστ άλεξ...¶σε τον άνθρωπο να πάρει ΤΟ ΧΡΩΜΑ.... Το κόκκινο αν και μή μεταλλικό , όταν το πλύνεις και το κερώσεις θα σου αρέσει πολύ πιστεύω.... ¶λλωστε είναι παγκοσμίως γνωστό ότι οοοοοολα τα γρήγορα αμάξια σ'αυτή τη ζωή είναι ΚΟΚΚΙΝΑ Υ.Γ. sorry που πετάχτηκα (εντάξει είναι λίγο μικρότερο αλλά κι εγώ GTI έχω, απλά είναι polo...) αλλα η αλήθεια πρέπει να λέγεται Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Puck Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Ω ναι ... Red cars go faster.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tonino Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 αν δεν θες τις 18αρες παρτο εσυ με 18αρες και σου πληρωνω εγω το εξτρα κοστος και σου δινω τις 17αρες μου με καινουργια λαστιχα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Cosworth Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Αμέσως εσύ μη χάσεις...... ΥΓ1. ¶λλος ένας μετανιωμένος που πήρε 17αρια..... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GolfRS Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 ¶λλωστε είναι παγκοσμίως γνωστό ότι οοοοοολα τα γρήγορα αμάξια σ'αυτή τη ζωή είναι ΚΟΚΚΙΝΑ Τελευταίες επιστημονικές μελέτες έδειξαν ότι τα μαύρα αμάξια είναι τελικά τα γρηγορότερα, και ο λόγος είναι ότι λόγο του μαύρου χρώματος που αυξάνει την επιφανειακή θερμοκρασία του αμαξώματος, δημιουργείται ένα στρώμα θερμότερου (και συνεπώς αραιότερου) αέρα γύρω απο το αμάξι, που ελαττώνει τις τριβές, και κατα συνέπεια την αντίσταση του αέρα κατα την επιτάχυση.... Τί χρώμα είπαμε θα πάρεις;;; Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Geopan Posted January 8, 2008 Report Share Posted January 8, 2008 Το μαύρο θέλει φροντίδα. Αν έχει κανείς όρεξη να το πλένει μόνος του, σωστά και να μην χαλάει το χρώμα, είναι απίστευτο. Μερικές φορές καταντάει κουραστικό, αλλά μετά σε ανταμείβει. Έχει και αυτήν την μπλε πέρλα και στο ήλιο είναι φανταστικό. GolfRS, δεν ξέρω αν ισχύει κάτι τέτοιο, αλλά ότι κερδίζει λόγο αεροδυναμικής, το χάνει λόγο βάρους. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...