Jump to content
Geos

Μετατροπη Golf IV (4) 1.4 1.6 Σε 1.8Τ Gti - S3

Recommended Posts

Oι μετατροπες τα χανουν απολυτως τα λεφτα τους παιδια.

Να ξερετε οτι συνηθως τα παντρευεσαι αυτα τα αυτοκινητα.

Το γνησιο ειναι γνησιο,ο,τι και να κανουμε.

Link to comment
Share on other sites

με 5500 χιλιαρικα εγω το εκανα κομπλε και με προγραμμα.....το εχω 2 χρονια το εκανα παρα πολλα χλμ και μεχρι στιγμης (δοξα το θεω)κανενα προβλημα.......για μενα κατω απο 80000 χλμ δυσκολα θα βρεις μοτερ!

me 52000 xlm πηρα εγω το δικο μου τροπετο :(

πρεπει να ημουν τυχερος tongue.gif

Oι μετατροπες τα χανουν απολυτως τα λεφτα τους παιδια.

Να ξερετε οτι συνηθως τα παντρευεσαι αυτα τα αυτοκινητα.

Το γνησιο ειναι γνησιο,ο,τι και να κανουμε.

an den σε περνει να αλλαξεις αμαξι κανεις μια μετατροπη και το παντρευεσαι . αλλα να εισαστε σιγουρο οτι κατα την ταπεινη μου αποψη ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΝΤΡΙΑ ;)

Link to comment
Share on other sites

Η διαφορα ειναι οτι το αυτοκινητο το βλεπεις εν λειτουργια κ αν εισαι γνωστης καταλαβαινεις.Στην περιπτωση του τροπετου βλεπεις ανταλλακτικα.

Εχεις δει ποτε recaro σε m.y. 99???τα δικα μου recaro δεν εχουν καμια σχεση με του φιλου μου που εχει generation του 2001!

To 150αρι κ το 180αρι μοτερ (aum,auq) ειναι τα ιδια!!!(λεπτες μπιελες,αναξιοπιστα ηλεκτρικα,ηλ.γκαζι,vvt,etc). Η μονη διαφορα ειναι η μεταδοση.Το εξαταχυτο δεν το πολυμετραω,αφου ειναι πολυ κοντες οι 2 πρωτες σχεσεις!Σε βελτιωμενο δικινητο ειναι προβλημα να βγαζει 90 η δευτερα,λογω σπινιαρισματος.Ομως φοραει 240mm συμπλεκτη,που παιζει μεγαλο ρολο οταν το βελτιωσεις!Οταν εχεις 35+κγρμ ροπη θες μεγαλο συμπλεκτη για να μην μπλεξεις με τετραφτερα κ τετοιες βλακειες κ αλλαζεις δισκο καθε 20000χλμ(το ιδιο προβλημα ειχα κ γω,κ αναγκαστηκα να βαλω OEM VR6 2.9 Corrado sachs.Δεν πειραζει,θα κλαιγα πιο πολυ αν ειχα τις 19mm μπιελες που στραβωσαν στου φιλου μου το octavia με κ03s!!!)

Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το GTi αξίζει μόνο να το πάρεις μοντέλο πριν το 2000 με ντίζα?

Το 25 Jahre για παράδειγμα που είναι ΑUQ είναι της πλάκας?

Για τα Octavia μου φαίνεται πολύ περίεργο αυτό που λες αφού η διαφορά Κ03 με Κ03s είναι ελάχιστη... Μήπως το πρόγραμμά του ήταν λάθος?

Τέσπα, εγώ θα προχωρήσω με τη μετατροπή γιατί δεν θέλω να χαρίσω το αμάξι μου στους μαντράδες και να μου πασάρουν ότι σαβούρα έχουν. Εξάλλου έχω βάλει πάνω ένα σωρό aftermarket που θα πάνε χαμένα.

Φιλικά, Πάνος.

Link to comment
Share on other sites

me 52000 xlm πηρα εγω το δικο μου τροπετο :D

πρεπει να ημουν τυχερος tongue.gif

an den σε περνει να αλλαξεις αμαξι κανεις μια μετατροπη και το παντρευεσαι . αλλα να εισαστε σιγουρο οτι κατα την ταπεινη μου αποψη ΑΞΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΠΑΝΤΡΙΑ :D

Φυσικα.

Ζυγιζεις τα οικονομικα σου,κανεις τους υπολογισμους σου και παιρνεις την ορθοτερη,κατα την προσωπικη σου αποψη,αποφαση.

Ομως ξερεις οτι ειναι μετατροπη και δεν θα εχει καλη τιμη μεταπωλησης.

Απο αυτη την πλευρα το λεω,γιατι καπου διαβασα σε αυτο το θεμα αν δεν κανω λαθος οτι πουλιουνται σε ψηλη τιμη οι μετατροπες.

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα.

Ζυγιζεις τα οικονομικα σου,κανεις τους υπολογισμους σου και παιρνεις την ορθοτερη,κατα την προσωπικη σου αποψη,αποφαση.

Ομως ξερεις οτι ειναι μετατροπη και δεν θα εχει καλη τιμη μεταπωλησης.

Απο αυτη την πλευρα το λεω,γιατι καπου διαβασα σε αυτο το θεμα αν δεν κανω λαθος οτι πουλιουνται σε ψηλη τιμη οι μετατροπες.

kwstakh pote tha ta treksoume?

thumbsdown.gif

Link to comment
Share on other sites

Φυσικα.

Ζυγιζεις τα οικονομικα σου,κανεις τους υπολογισμους σου και παιρνεις την ορθοτερη,κατα την προσωπικη σου αποψη,αποφαση.

Ομως ξερεις οτι ειναι μετατροπη και δεν θα εχει καλη τιμη μεταπωλησης.

Απο αυτη την πλευρα το λεω,γιατι καπου διαβασα σε αυτο το θεμα αν δεν κανω λαθος οτι πουλιουνται σε ψηλη τιμη οι μετατροπες.

κοιτα πιστευω οτι οταν ερθει ο καιρος θα θελω να το πουλισω θα παρω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα λεφτα της μετατροπης πισω ;) αν πω οτι το πουλαω π.χ 8000 ευρο πιστευω οτι συμφερη γιατι δεν βρισκεις πολλα αυτοκινητα 180- 200hp με 8000 ευρο εστω και μετατροπη :D alla και παλι δεν εχω σκοπο να το πουλισω ( μαζι μου θα πεθανει ) ειναι πλεον και πριν κανω τη μετατροπη συναισθηματικος ο λογος ( πρωτο αμαξι , μου βγαλανε το λαδι για να το ξοφλισω ) και οτι συναιπαγετε . :)

Se αυτο που ειπες οτι οι μετατροπες σαν πωληση ειναι ακριβες το βλεπω παραλλογο , πλεον ολοι θελουν αμαξι μαμα και δυσκολα αγοραζουν μετατροπη ( εκτος αν πεσεις σε κ@υλομενο και θελει να παρει ετοιμο αμαξι )

re paidia de eksigei kapoios ti paizei me ton symplekti?...emena einai 5taxyto 150ari beetle moter...

Τη προβλημα εχεις με το συμπλεκτη ?

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή κατά τη γνώμη σου το GTi αξίζει μόνο να το πάρεις μοντέλο πριν το 2000 με ντίζα?

Το 25 Jahre για παράδειγμα που είναι ΑUQ είναι της πλάκας?

Για τα Octavia μου φαίνεται πολύ περίεργο αυτό που λες αφού η διαφορά Κ03 με Κ03s είναι ελάχιστη... Μήπως το πρόγραμμά του ήταν λάθος?

Τέσπα, εγώ θα προχωρήσω με τη μετατροπή γιατί δεν θέλω να χαρίσω το αμάξι μου στους μαντράδες και να μου πασάρουν ότι σαβούρα έχουν. Εξάλλου έχω βάλει πάνω ένα σωρό aftermarket που θα πάνε χαμένα.

Φιλικά, Πάνος.

Φυσικα κ αξιζει να παρεις μοντελο κατασκευης εως αρχες 2000,με το μοτερ AGU!Ta μειονεκτηματα του ειναι οτι εχει 220mm συμπλεκτη(μονο το AUQ exei ton kalo δισκο των 240mm,o οποιοος ομως ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 150αρια,αφου το καρε του ειναι 23(οπως των s3)και οχι 28,που ειναι το πριζ-ντιρεκτ των 5ταχυτων σασμαν!(υπαρχει λυση.Το αλeξισφaiρο organiko δισκοπλατο 228mm του corrado vr6 2.9 της sachs performance poy ειναι εφαμιλο του auq,an oxi καλυτερο με 28 καρε,που απαιτειται ομως κ βολαν 228 απο g60).To epoμενο μειονεκτημα ειναι οτι φοραει κ03 κ οχι κ03sport,alla oi dyo toyrmpinew einai apolyta εναλλαξιμες,με ακριβως τα ιδια πατηματα!

Η κ03sport(k03-053 h k03-058)ειναι πανομοιοτυπη με την κ04-001(bolt-on σε εγκαρσια 150 κ 180 1.8Τ)και εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα απ την κ03-011(που φοραει εργοστασιακα το ΑGU).ειναι 39+mm me διπλο τετραπτερυγο συμπιεστη(οπως κ η κ04-020/22/23 των μοτερ 210-225,μονο που αυτα ειναι 41+mm) kai οχι διπλα εξαπτερα(eykoloterh dhmioyrgia σπηλωσης) 36mm,ενω αν δεις το ακροφυσιο του αλουμινιου εχει τεραστια διαφορα.Πρακτικα,η κ03s εχει που μεγαλυτερη σχεση με την κ04 του s3 para με την κ03 του AGU.Στο ιδιο δυναμομετρο βλεπω διαφορα 50 ιππων μεταξυ κ03 και κ03s h k04-001,poy exv paei pampoles fores!ολεσ οι διαστασεις που αναφερω ειναι μετρημενες με παχυμετρο αφου η κκκ δεν δινει καμια πληροφορια για τα turbocharger της.

Pera apo ayta ta pleonekthmata toy AGU ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,που εχω αναφερθει σε προηγουμενα posts mou.

Oσο για το octavia kata τη γνωμη μου εφταιγε ο βελτιωτης(στη Θεσσαλονικη το περιστατικο).Ο ιδιοκτητης τισ περισσοτερες φορες ζηταει να γινει τερας κ να περναει gallardo,αν ειναι δυνατον!Ετσι 100% διαφυγη στη Ν75,περφερειακα απο downpipe μεχρι τροχαλιες,προσπαθεια να σηκωσει 2 bar (χαμηλα,γιατι ψηλα η παροχη ειναι περιορισμενη)alla ΑΓΝΟΙΑ για το οτι το αυτοκινητο φοραει τισ μπιελες 06α198401 και οχι τις 027198401β (που εχουν τα AGU,k ola ta 210-225).Το αποτελεσμα ειναι να ξεπερασει το οριο διαρροησ στο διαγραμμα Smith sthn κυμαινομενη καμπτικη καταπονηση κ να ξεκινησει ο λυγισμος της μπιελας.Παλι καλα που δεν κοπηκε(το χω δει κ αυτο...)κ να παρει φωτια το αυτοκινητο!Δυστυχως στην Ελλαδα ολοι γυρνανε μ ενα Emulator στο χερι για chip-tuning κ δεν εχουν ιδεα τι κανουν,τι αντοχες εχει το μοτερ κ τι πραγματα φοραει!!!Κατα την αποψη μου για να κανεις programma prepei na eisai Μηχανολογος κ οχι Hlektronikos!Oπως ενας poy exei λογιστικο γραφειο που δουλευει excel prepei na einai λογιστης,οχι προγραμματιστης!

Τελος δεν ειναι αναγκη να το χαρισεις στους μαντραδες.Στη θεση σου ειμαι κ γω,για το δικο μου γνησιο ατρακαριστο GTI που το πηρα 17500 τον 9/2003 και του ρηξα λεφτα για stage 3 250+hp,κλπ,17areς,συμλεκτες,service ιμαντα εκκεντροφορου(οι γνωστες ξερουν για τι κοστος προκειται..)πριν 10000χλμ κ πρεπει λογω στρατευσης να το δωσω πριν το Μαιο.Ο γνωστος μου μαντρας μου δινει μεχρι 14600,ενω μου προτεινε να το ξανακανω νορμαλ κ να το παρει μεχρι 13500!Δηλαδη 1100 Ευρω για σχεδον καινουρια πραγματα που δε θελω να σκεφτομαι ποσα εχω δωσει,σε ενα αυτκινητο που οποτε κουμπωνω το vag-com den exei bgalei to paramikro problhma!!!Δεν σκοπευω ομως να το χαρισω.Αν δεν πιασω τα απολυτως λογικα λεφτα που θελω(15500 τουλαχιστον)θα το κρατησω να το χαρω αλλα 5 χρονια(με διακοπη 1 ετους!),οπως το χαιρομαι καθε μερα επι 2.5 χρονια!Το πιο σωστο το ακουσα εδω μεσα.Ολα ειναι χαμενα λεφτα,απο το stage3 turbo kit μεχρι το πλυσιμο των 10Ευρω.Το θεμα ειναι να ειναι χαμενα με αργο κατα το δυνατον ρυθμο!Αν χασεις 6000 για ενα αυτοκινητο σε 3 χρονια που το γουσταρες κ το θυμοσουν καθε φορα που παταγες το γκαζι η εστριβες το τιμονι δεν πειραζει,το να χασω ομως τα 4 απ τα 6 χιλιαρικα της μετατροπης σε μια στιγμη θα με πειραζε,εμενα τουλαχιστον,αφου συναντησα ενα παιδι που ετοιμαζεται να το κανει 2.8vr6 meta apo allew 3 αποτυχημενες μετατροπες,και εχει δωσει μεχρι τωρα πανω απο 50000Ευρω!!!κ ολο προβληματα!Με τοσα λεφτα θα χε παρει γνησιο GTI κ θα το εφτιχνε στην MTM!Βρισκουν απλα καποιοι τετοιουσ κ τα κανουν!

Εκλαψα κ γω οταν εδωσα το πεντακαθαρο golf 4 1.4 poy eixa,alla τωρα θα κλαιγα περισσοτερο που θα μου χε κοστισει περισσοτερο απο αυτο κ δε θα μπορουσα να πιασω ουτε αυτα που πιανει αυτο!

Αν προχωρησεις παντως με τη μετατροπη(που σου συνιστω να αποφυγεις δια ροπαλου!) ψαξτο απο 10 μεριες!!!κ πηγαινε σε καποιον που να το χει ξανακανει πολλες φορες(πχ Stratis Autosport)

Link to comment
Share on other sites

pianei psila o symplektis...kati anaferthike prin gia symplektes gi ayto rwtisa ti paizei...

kwsta eipa pote tha ta treksoume?...!!! tongue.gif

Φυσικα κ αξιζει να παρεις μοντελο κατασκευης εως αρχες 2000,με το μοτερ AGU!Ta μειονεκτηματα του ειναι οτι εχει 220mm συμπλεκτη(μονο το AUQ exei ton kalo δισκο των 240mm,o οποιοος ομως ΔΕΝ ΜΠΑΙΝΕΙ ΣΤΑ 150αρια,αφου το καρε του ειναι 23(οπως των s3)και οχι 28,που ειναι το πριζ-ντιρεκτ των 5ταχυτων σασμαν!(υπαρχει λυση.Το αλeξισφaiρο organiko δισκοπλατο 228mm του corrado vr6 2.9 της sachs performance poy ειναι εφαμιλο του auq,an oxi καλυτερο με 28 καρε,που απαιτειται ομως κ βολαν 228 απο g60).To epoμενο μειονεκτημα ειναι οτι φοραει κ03 κ οχι κ03sport,alla oi dyo toyrmpinew einai apolyta εναλλαξιμες,με ακριβως τα ιδια πατηματα!

Η κ03sport(k03-053 h k03-058)ειναι πανομοιοτυπη με την κ04-001(bolt-on σε εγκαρσια 150 κ 180 1.8Τ)και εχει ΤΕΡΑΣΤΙΑ διαφορα απ την κ03-011(που φοραει εργοστασιακα το ΑGU).ειναι 39+mm me διπλο τετραπτερυγο συμπιεστη(οπως κ η κ04-020/22/23 των μοτερ 210-225,μονο που αυτα ειναι 41+mm) kai οχι διπλα εξαπτερα(eykoloterh dhmioyrgia σπηλωσης) 36mm,ενω αν δεις το ακροφυσιο του αλουμινιου εχει τεραστια διαφορα.Πρακτικα,η κ03s εχει που μεγαλυτερη σχεση με την κ04 του s3 para με την κ03 του AGU.Στο ιδιο δυναμομετρο βλεπω διαφορα 50 ιππων μεταξυ κ03 και κ03s h k04-001,poy exv paei pampoles fores!ολεσ οι διαστασεις που αναφερω ειναι μετρημενες με παχυμετρο αφου η κκκ δεν δινει καμια πληροφορια για τα turbocharger της.

Pera apo ayta ta pleonekthmata toy AGU ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΛΑ,που εχω αναφερθει σε προηγουμενα posts mou.

Oσο για το octavia kata τη γνωμη μου εφταιγε ο βελτιωτης(στη Θεσσαλονικη το περιστατικο).Ο ιδιοκτητης τισ περισσοτερες φορες ζηταει να γινει τερας κ να περναει gallardo,αν ειναι δυνατον!Ετσι 100% διαφυγη στη Ν75,περφερειακα απο downpipe μεχρι τροχαλιες,προσπαθεια να σηκωσει 2 bar (χαμηλα,γιατι ψηλα η παροχη ειναι περιορισμενη)alla ΑΓΝΟΙΑ για το οτι το αυτοκινητο φοραει τισ μπιελες 06α198401 και οχι τις 027198401β (που εχουν τα AGU,k ola ta 210-225).Το αποτελεσμα ειναι να ξεπερασει το οριο διαρροησ στο διαγραμμα Smith sthn κυμαινομενη καμπτικη καταπονηση κ να ξεκινησει ο λυγισμος της μπιελας.Παλι καλα που δεν κοπηκε(το χω δει κ αυτο...)κ να παρει φωτια το αυτοκινητο!Δυστυχως στην Ελλαδα ολοι γυρνανε μ ενα Emulator στο χερι για chip-tuning κ δεν εχουν ιδεα τι κανουν,τι αντοχες εχει το μοτερ κ τι πραγματα φοραει!!!Κατα την αποψη μου για να κανεις programma prepei na eisai Μηχανολογος κ οχι Hlektronikos!Oπως ενας poy exei λογιστικο γραφειο που δουλευει excel prepei na einai λογιστης,οχι προγραμματιστης!

Τελος δεν ειναι αναγκη να το χαρισεις στους μαντραδες.Στη θεση σου ειμαι κ γω,για το δικο μου γνησιο ατρακαριστο GTI που το πηρα 17500 τον 9/2003 και του ρηξα λεφτα για stage 3 250+hp,κλπ,17areς,συμλεκτες,service ιμαντα εκκεντροφορου(οι γνωστες ξερουν για τι κοστος προκειται..)πριν 10000χλμ κ πρεπει λογω στρατευσης να το δωσω πριν το Μαιο.Ο γνωστος μου μαντρας μου δινει μεχρι 14600,ενω μου προτεινε να το ξανακανω νορμαλ κ να το παρει μεχρι 13500!Δηλαδη 1100 Ευρω για σχεδον καινουρια πραγματα που δε θελω να σκεφτομαι ποσα εχω δωσει,σε ενα αυτκινητο που οποτε κουμπωνω το vag-com den exei bgalei to paramikro problhma!!!Δεν σκοπευω ομως να το χαρισω.Αν δεν πιασω τα απολυτως λογικα λεφτα που θελω(15500 τουλαχιστον)θα το κρατησω να το χαρω αλλα 5 χρονια(με διακοπη 1 ετους!),οπως το χαιρομαι καθε μερα επι 2.5 χρονια!Το πιο σωστο το ακουσα εδω μεσα.Ολα ειναι χαμενα λεφτα,απο το stage3 turbo kit μεχρι το πλυσιμο των 10Ευρω.Το θεμα ειναι να ειναι χαμενα με αργο κατα το δυνατον ρυθμο!Αν χασεις 6000 για ενα αυτοκινητο σε 3 χρονια που το γουσταρες κ το θυμοσουν καθε φορα που παταγες το γκαζι η εστριβες το τιμονι δεν πειραζει,το να χασω ομως τα 4 απ τα 6 χιλιαρικα της μετατροπης σε μια στιγμη θα με πειραζε,εμενα τουλαχιστον,αφου συναντησα ενα παιδι που ετοιμαζεται να το κανει 2.8vr6 meta apo allew 3 αποτυχημενες μετατροπες,και εχει δωσει μεχρι τωρα πανω απο 50000Ευρω!!!κ ολο προβληματα!Με τοσα λεφτα θα χε παρει γνησιο GTI κ θα το εφτιχνε στην MTM!Βρισκουν απλα καποιοι τετοιουσ κ τα κανουν!

Εκλαψα κ γω οταν εδωσα το πεντακαθαρο golf 4 1.4 poy eixa,alla τωρα θα κλαιγα περισσοτερο που θα μου χε κοστισει περισσοτερο απο αυτο κ δε θα μπορουσα να πιασω ουτε αυτα που πιανει αυτο!

Αν προχωρησεις παντως με τη μετατροπη(που σου συνιστω να αποφυγεις δια ροπαλου!) ψαξτο απο 10 μεριες!!!κ πηγαινε σε καποιον που να το χει ξανακανει πολλες φορες(πχ Stratis Autosport)

file mou epeidi blepw na katexeis to spor...egw me noumera aum beetle moter sto golfaki mou.mipws mporeis na mou peis ti paizei apo turbo kai pieseis -ippodynamh

Link to comment
Share on other sites

κοιτα πιστευω οτι οταν ερθει ο καιρος θα θελω να το πουλισω θα παρω ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ τα λεφτα της μετατροπης πισω :) αν πω οτι το πουλαω π.χ 8000 ευρο πιστευω οτι συμφερη γιατι δεν βρισκεις πολλα αυτοκινητα 180- 200hp με 8000 ευρο εστω και μετατροπη :D alla και παλι δεν εχω σκοπο να το πουλισω ( μαζι μου θα πεθανει ) ειναι πλεον και πριν κανω τη μετατροπη συναισθηματικος ο λογος ( πρωτο αμαξι , μου βγαλανε το λαδι για να το ξοφλισω ) και οτι συναιπαγετε . :)

Se αυτο που ειπες οτι οι μετατροπες σαν πωληση ειναι ακριβες το βλεπω παραλλογο , πλεον ολοι θελουν αμαξι μαμα και δυσκολα αγοραζουν μετατροπη ( εκτος αν πεσεις σε κ@υλομενο και θελει να παρει ετοιμο αμαξι )

Τη προβλημα εχεις με το συμπλεκτη ?

Συμφωνουμε.

Γιαυτο λεω οτι πρεπει ο καθενας να ζυγισει την αποφαση του.

Το καλο με την μετατροπη ειναι οτι ξερεις την καροτσα σου και δεν αγοραζεις γουρουνι στο σακι.

Απο κει και περα,αν πας να το πουλησεις,θα πρεπει να ψαξεις πιγο περισσοτερο.

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χίλια συγνώμη worthy.gif που δεν έχω απάντηση καθόλου το σαββατοκύριακο έλειπα επαρχία, (Εύβοια)(ανάβαση Ριτσωνας machinegun.gifmachinegun.gifmachinegun.gifmachinegun.gif ), άλλη φάση!!!! Σας ευχαριστώ όλους σας για όλες σας τις απαντήσεις, με ενδιαφέρουν πολυ όλες οι απόψεις! ξηγιέστε όλοι πολύ γ@μ@τ@!!! Αλλά βασικά όπως αναφέρθηκε ψήνομαι fire.giffire.giffire.gif αγρία για την μετατροπή! Δε μπορώ να με φανταστώ να πουλάω αυτό το αυτοκίνητο! Ήταν πάντα το όνειρο μου να το αποκτήσω και μόλις τα κατάφερα τρελάθηκα μαζί του love.gif !!!

golfakis4: Φίλε μου έχω κάποια σχέση με το θέμα γιατί ψάχνομαι να κάνω το ίδιο που θες και συ. Απλά το καθυστερώ μήπως πάρω κατευθείαν καινούριο αμάξι και γλιτώσω από το ΄τρέξιμο΄ μιας ενδεχόμενης μετατροπής. Αν θες την γνώμη καλύτερα είναι να προτιμήσεις το μοτέρ με τα 180 άλογα και το 6άρι σασμάν. Πολύ βασικό είναι αν έχεις κάποιο μηχανικό γνωστό να σου κάνει τη δουλειά αφού στις περισσότερες περιπτώσεις και για τέτοιες μετατροπές κοιτάνε όλοι να σου πιάσουν τον πώλο. tongue.gif Οπότε το άτομο που θα το αναλάβει να σέβεται τα λεφτά σου όπως και το γεγονός ότι του εμπιστεύεσαι το αμάξι σου για να το κάνει καλύτερο, όχι χειρότερο.

Είχα σκεφτεί και γω να δώσω το δικό μου και να πάρω ΟΕΜ GTi αλλά μετά άλλαξα γνώμη αφού και αυτό μεταχείρισμενο θα είναι όπως και το τροπέτο που θα έβαζα πάνω. Εξάλλου η μετατροπή σου δίνει την ευκαιρία να βάλεις ότι γουστάρεις πάνω ένα-ένα κομμάτι (π.χ ζάντες που σου αρέσουν, φρένα, ανάρτηση) ενώ το ΟΕΜ GTi θα έχει τα γνωστά πάνω...

Σχετικά με το extra εξοπλισμό που έχει το OEM GTi δεν λέει απολύτως τίποτα κατά τη γνώμη μου! Αν εξαιρέσουμε την ηλιοροφή που μου έχει μείνει απωθυμένο τα υπόλοιπα είναι αστείο και μόνο που το συζητάμε. Έχει επενδύσεις από ξύλο (so what?) να ήταν νίκελ (βλέπε R32) να το καταλάβω, έχει Recaro (μόνο στα πρόσφατα μοντέλα αξίζουν τα Recaro) αφού στα παλιά GTi είναι σχεδον ίδιο με τα Generation/Pacific μόνο που έχει κεντημένο πάνω Recaro (να ήταν όπως το Recaro του 25 Jahre να το κάνουμε θέμα...) και είναι και ο τεμπέλης...

Γενικά να ξέρεις ότι αν γίνει όπως πρέπει η μετατροπή, δεν θα έχεις πρόβλημα εκτός αν το μοτέρ που θα βάλεις είναι τελειωμένο. Το τι θα κάνεις τελικά είναι δική σου επιλογή. Ο καθένας εδώ λέει την γνώμη του που είναι και υποκειμενική στην τελική αλλά δικά σου τα λεφτά και το αμάξι οπότε...

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου και πάλι συγνώμη για το σαββατοκύριακο, αν θες μπορούμε κάποια φορά να κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά για κανένα καφέ και για την μετατροπή (αυτή η πρόσκληση ισχύει για οποιοδήποτε δεν κάνουμε διακρίσεις. όλοι είναι καλοδεχούμενοι)!γιατί και εγώ το ψάχνω ακόμα έχω βρει και κάποια πράγματα αλλά έχω σκοπό να το ψάξω παρά πολύ πριν το κάνω….ότι το κάνω!

Edited by golfakis4
Link to comment
Share on other sites

Παιδιά χίλια συγνώμη worthy.gif που δεν έχω απάντηση καθόλου το σαββατοκύριακο έλειπα επαρχία, (Εύβοια)(ανάβαση Ριτσωνας machinegun.gifmachinegun.gifmachinegun.gifmachinegun.gif ), άλλη φάση!!!! Σας ευχαριστώ όλους σας για όλες σας τις απαντήσεις, με ενδιαφέρουν πολυ όλες οι απόψεις! ξηγιέστε όλοι πολύ γ@μ@τ@!!! Αλλά βασικά όπως αναφέρθηκε ψήνομαι fire.giffire.giffire.gif αγρία για την μετατροπή! Δε μπορώ να με φανταστώ να πουλάω αυτό το αυτοκίνητο! Ήταν πάντα το όνειρο μου να το αποκτήσω και μόλις τα κατάφερα τρελάθηκα μαζί του love.gif !!!

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου και πάλι συγνώμη για το σαββατοκύριακο, αν θες μπορούμε κάποια φορά να κανονίσουμε να τα πούμε και από κοντά για κανένα καφέ και για την μετατροπή (αυτή η πρόσκληση ισχύει για οποιοδήποτε δεν κάνουμε διακρίσεις. όλοι είναι καλοδεχούμενοι)!γιατί και εγώ το ψάχνω ακόμα έχω βρει και κάποια πράγματα αλλά έχω σκοπό να το ψάξω παρά πολύ πριν το κάνω….ότι το κάνω!

Παρακαλώ. Γι' αυτό είναι άλλωστε το forum. Να βοηθάει το ένα μέλος το άλλο και να ανταλλάσουμε απόψεις. Λίγο δύσκολο να συναντηθούμε γιατί δεν μένω πλέον Αθήνα, σχολή τέλος άρα και Αθήνα τέλος... Θα είναι Αθήνα πριν το Πάσχα όμως 1-2 βδομάδες πριν. Δεν ξέρω ακόμα ακριβώς. Αν συμπίπτει με κανένα meeting του club ευχαρίστως να το συζητήσουμε από κοντά το θέμα αφού μας ενδιαφέρει το ίδιο απ'ότι βλέπω.

Πολύ καλά κάνεις που το ψάχνεις τόσο το θέμα. Δεν είναι μετατροπή 1ου σταδίου να πεις Ο.Κ. Ουσιαστικά αλλάζεις σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη από το αμάξι σου οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη ούτε για πειραματισμούς. Ο golf-agu έχει δίκιο ότι αν το αποφασίσεις καλό θα ήταν να γίνει σε γνωστό και καταξιωμένο βελτιωτή και όχι στο συνεργείο της γειτόνιας. Αλήθεια έχεις κάνει καθόλου έρευνα αγοράς να δεις τι παίζει; Εγώ εκτιμώ ότι μπορεί να μειωθεί η τιμή του τροπέτου αν όλοι αρχίσουν να ασχολούνται με τον TFSI. Μπορεί είπα, μην το πάρουμε για δεδομένο. tongue.gif

Link to comment
Share on other sites

Παρακαλώ. Γι' αυτό είναι άλλωστε το forum. Να βοηθάει το ένα μέλος το άλλο και να ανταλλάσουμε απόψεις. Λίγο δύσκολο να συναντηθούμε γιατί δεν μένω πλέον Αθήνα, σχολή τέλος άρα και Αθήνα τέλος... Θα είναι Αθήνα πριν το Πάσχα όμως 1-2 βδομάδες πριν. Δεν ξέρω ακόμα ακριβώς. Αν συμπίπτει με κανένα meeting του club ευχαρίστως να το συζητήσουμε από κοντά το θέμα αφού μας ενδιαφέρει το ίδιο απ'ότι βλέπω.

Πολύ καλά κάνεις που το ψάχνεις τόσο το θέμα. Δεν είναι μετατροπή 1ου σταδίου να πεις Ο.Κ. Ουσιαστικά αλλάζεις σχεδόν όλα τα μηχανικά μέρη από το αμάξι σου οπότε καταλαβαίνεις ότι δεν υπάρχει περιθώριο για λάθη ούτε για πειραματισμούς. Ο golf-agu έχει δίκιο ότι αν το αποφασίσεις καλό θα ήταν να γίνει σε γνωστό και καταξιωμένο βελτιωτή και όχι στο συνεργείο της γειτόνιας. Αλήθεια έχεις κάνει καθόλου έρευνα αγοράς να δεις τι παίζει; Εγώ εκτιμώ ότι μπορεί να μειωθεί η τιμή του τροπέτου αν όλοι αρχίσουν να ασχολούνται με τον TFSI. Μπορεί είπα, μην το πάρουμε για δεδομένο. tongue.gif

Οκ φίλε έγινε πάντως θα μπορούμε να τα λεμέ και από εδώ μέσα σε λίγες μέρες ευελπιστώ να έχω καλά νέα γιατί το ψάχνω αρκετό καιρό τώρα. Τώρα για αυτό που λες δε ξερώ αν θα μειωθεί λόγω του καινούργιου πάντως αυτός ο κινητήρας είναι περιζήτητος! Λίγο δύσκολο το βλέπω! Τώρα από τιμές παίζουν παρά πολλές.... new_lol.gif

Edited by golfakis4
Link to comment
Share on other sites

Φίλε είσαι ωραίος απλά για την ώρα δεν έχω 5.500 είμαι στα 3κατι και 1000 αν πιάσει η μηχανή… μαζεύω αν με το καλό έρθει η ώρα θα σου πω, πάντως και εγώ για κάτι τέτοιο που μου λες ψάχνω όλα μαζί.

Εσύ φίλε είσαι εδώ από Αθηνά; Που το έφτιαξες;

απο θεσσαλονίκη είμαι.θεσσαλονίκη το έφτιαξα...εχω ακρες...όταν θελήσεις στειλε pm

Link to comment
Share on other sites

Oι μετατροπες τα χανουν απολυτως τα λεφτα τους παιδια.

Να ξερετε οτι συνηθως τα παντρευεσαι αυτα τα αυτοκινητα.

Το γνησιο ειναι γνησιο,ο,τι και να κανουμε.

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ !!! και φανταστειτε οτι δεν ειμαι "καμμενος" απο μετατροπη.

Εχω περασει απο 2 μετατροπες(ΜΚ2,ΜΚ3) και τωρα πηρα γνησιο(ΜΚ4) B) !!

--------------------------------------------------------------------------------------------------

15-16000???????Εγω παντως σκεφτομαι σε 2 μηνες να δωσω το ΓΝΗΣΙΟ Golf GTI που ειναι ατρακαριστο,250+αλογα(stage2),17αρες κλπ κλπ γυρω στα 15500,μετα απο ερευνα αγορας που κανω.Μ@λ@κια θα κανω????Αφου τοσο πιανουν!

Οι μετατροπες δεν πουλιονται ουτε 13000!!!

ΣΩΣΤΟΣ!!!

---------------------------------------------------------------------------------------------------

1 Η διαφορα ειναι οτι το αυτοκινητο το βλεπεις εν λειτουργια κ αν εισαι γνωστης καταλαβαινεις.Στην περιπτωση του τροπετου βλεπεις ανταλλακτικα.

2 Εχεις δει ποτε recaro σε m.y. 99???τα δικα μου recaro δεν εχουν καμια σχεση με του φιλου μου που εχει generation του 2001!

ΣΥΜΦΩΝΩ & ΕΠΑΥΞΑΝΩ !!! Ξερεις ποσο σπαστικο ειναι,να σε ρωτουν σε καποια αγορα ανταλλακτικου επειδη αλλαζει η παρτιδα σε καποιο μηνα παραγωγης,τι μοντελλο ειναι το αμαξι σου,και εσυ να λες "σασι ταδε" και "μηχανη-τρομπετο ταδε",και να δυσκολευεσαι να βγαλεις ακρη?ΚΑΙ ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΔΕΝ ειναι καμμενος απο μετατροπη!

Edited by GOLF GTI 20VT
Link to comment
Share on other sites

ΕΧΕΙΣ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ !!! και φανταστειτε οτι δεν ειμαι "καμμενος" απο μετατροπη.

Εχω περασει απο 2 μετατροπες(ΜΚ2,ΜΚ3) και τωρα πηρα γνησιο(ΜΚ4) :angry2: !!

Λιγο OFF TOPIC :blink: , τι μετατροπη ειχες κανει στο 3αρι?

Link to comment
Share on other sites

γουστα ειναι αυτα...γνωμη μου καλυτερα να παρεισ μονο τον κινητηρα,γιατι στην αλλη περιπτωση ποιος σου εγγυαται οτι δεν θα ειναι τρακαρισμενο και υστερα απο λιγο να ακους τριγμους...εχω δει φιλου ττ τρακαρισμενο και πουληθηκε αφου το εφτιαξε για ατρακαριστο.πχ ενας τροπος οπως εκανε ο φιλος μου..αγορασε αλλο ενα τροπετο ττ και το εφτιαξε απο εκεινο χωρις να φανουνε στο κομπιουτερ της αντιπροσωπειασ στο φακελο του αθτοκινητου τα ανταλλακτικα που χρειαζοτανε...ξερεις οτι τα αυτοκινητα μας ειναι φακελωμενα και θπαρχει η ιστορια τους στην αντιπροσωπεια...εγω ετσι εκανα τροπετο gti mono...

Link to comment
Share on other sites

Παιδιά το θέμα είναι απλό και πάει ανάλογα το άτομο...

Εγώ δεν θέλω να αλλάξω σασί για δικούς μου λόγους. Απλά δεν θέλω...

Οπότε μια ή άλλη απλά θα χρειαστώ 4500 με 5000...

Όσοι νομίζουν ότι είναι χαζομάρα θα συμφωνήσω αλλά τι να λέει...

Link to comment
Share on other sites

παιδια εκανα το μεγαλο βημα.εβαλα to gti alla ολο προβληματα στα ηλεκτρικα προκυπτουν.εχω αλλαξει 3 ηλεκτρολογους στα τρικαλα και στο τελος για να μην μακρυγορω εχουμε την εξης κατασταση.το δικο μου πλεον αμαξι δεν εχει abs και αεροσακους ενεργοποιημενους γιατι οπως ειπε ο τελευταιος ηλεκτρολογος(τριτοσ)δεν ταιριαζουν οι φυσες του δικου μου μοντελου 2001 ιουνιος αγορα του 1.4 με του 1.8 του 1998 το ντιζατο μετα 150.και μου λενε οτι αν βαλω πανω στο αμαξι το κοντερ του 1400 ολα πανε καλα αλλα με του 1800 εχει γινει το καντραν χριστουγεννιατικο δεντρο..θελω και ψαχνω ηλεκτρολογο που να ξερει επιτελους γιατι βαρεθηκα να μου το παρατανε στη μεση χωρις να ξερουν...εχετε ακουσει ποτε οσοι εχουν κανει ηδη την μετατροπη να βαζουν απανω το παλιο το κοντερ του 1.4???αυτο καλα που θα σπασει απτην τελικη αλλα θα δειχνει και λαθος ενδειξεις¨,κλμ κτλ.θα παρω το αμαξι τελικα με βλαβες.... την τεταρτη.. rocket.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gifrocket.gifprotest.gifprotest.gif:wacko::wacko::wacko::):blush::thumbsup:<_<<_<^_^:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry: βοηθεια επιτελους θελω καποιον που να το φτιαξει γρηγορα τα λαμπακια γιατι τωρα απτην στιγμη που δεν ειναι ενεργοποιημενα το abs kai oi AEROSAKOI EINAI KAI EPIKINDYNO...αντε να φρεναρεις με 240 χωωρις abs...θα με σκοτωσουν αυτοι..το νουμερο υποθετικα το ειπα οχι οτι θα το παηγαινω ετσι.απλα αν ξερετε καποιον που να εχει κανει την μεταρτοπη και να μην εχει προβλημα πειτε μου και τον ηλεκτρολογο του και ανα στεκει αυτα που μου λενε...

Link to comment
Share on other sites

kal withstupid.gif a βρε παιδια δεν ειπα οτι ηξερα...τωρα τι κανω γιαυτο ζηταω βοηθεια.... withstupid.gifknife.gif

Link to comment
Share on other sites

kal withstupid.gif a βρε παιδια δεν ειπα οτι ηξερα...τωρα τι κανω γιαυτο ζηταω βοηθεια.... withstupid.gifknife.gif

λοιπον θα σου ελεγα να πας μια βολτα στον θεοχαρη γιατι αλλιως σε βλεπω να μενεις στο δρομο συνεχεια!!!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Πηγαινε εστω κ τωρα σε καπια αντιπρωσοπεια η σε καπιον που να ξερει απο

μετατροπες να σου κοιταξει ολες της αλλαγες που εκανες στο αμαξι σου

γιατι μπορει να ηταν κ ο μηχανικος σαν τους ηλεκτρολογους κ τρεχεις μετα κ δε φτανεις :blink::D

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.



×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.