Stoilas Posted October 12, 2011 Report Share Posted October 12, 2011 (edited) Εγώ προσωπικά επέλεξα την λύση της custom εξάτμισης και δεν το μετάνιωσα. Μπορείς να κάνεις αυτό ακριβώς που θέλεις βρίσκοντας ένα καλό μάστορα που μπορεί να σου φτιάξει αυτό που θα του ζητήσεις. Έφτιαξα full 70άρα με 200άρι καταλύτη HJS, 2 τελικά και ένα μεγάλο μεσαίο για τη μείωση του θορύβου. Το αποτέλεσμα ηχητικά ήταν αυτό ακριβώς που ήθελα. Σε θέμα απόδοσης θα δείξει από βδομάδα και όταν στρωθεί το αμάξι μετά από αλλαγή εμβόλων και επαναπρογραμματισμό. Edited October 12, 2011 by Stoilas Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted October 13, 2011 Author Report Share Posted October 13, 2011 πολυ ωραια stoila!ολο το συνολο γενικα!για οικογενειακο νομιζω ειναι το καλυτερο μαζι με τα volvo που σε station ειναι πιο ωραια και απο sedan Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
diMake Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Απο θορυβο ειναι ωραιο. Σχετικα ησυχο οπως μ'αρεσει ΑΛΛΑ (υπαρχει και το αλλα) απο τις φωτογραφιες ειμαι απογοητευμενος... Μας εχεις μαθει σε καλλιτεχνικεςς φωτο ...τι απλιλα ειναι αυτη? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Κινητήλα! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 13, 2011 Report Share Posted October 13, 2011 Ρε παιδιά ωραία γυαλίζουν αυτές οι χειροποίητες εξατμίσεις, ωραίες και καλοφτιαγμένες φαίνονται, με την μακροζωία τους όμως τι γίνεται? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 (edited) Παίζει ρόλο το υλικό που θα χρησιμοποιήσει και οι κολλήσεις να είναι ανθεκτικές και να έχουν γίνει προσεκτικά, οι βάσεις στήριξης και το spiral (απαραίτητο) να στηρίζουν σωστά και όπου πρέπει ώστε να αποφεύγονται κουνήμητα και κραδασμοί και να απορροφούνται. Δυστυχώς οι επώνυμες λόγο: α. Δυσκολίας να βρείς άμεσα το κομμάτι που θες (πχ. μόνο DP) στην Ελληνική αγορά και άρνηση από εμπόρους στο εξωτερικό να στείλουν Ελλάδα(παραπομπή σε εξουσιοδοτημένους εντός) β. Προβληματικών αντιπροσώπων, αντιπροσώπων που κλείνουν η ακόμη και μη ύπαρξης αντιπροσώπων γ. Υψηλής τιμής που αξίζει τις περισσότερες φορές, πλην όμως μερικές είναι υπερβολικά υψηλές δ. Στην μη ύπαρξη δυνατότητας από μερικούς να αγοράσουν μέσω internet ε. Την μη ύπαρξη εξάτμισης για συγκεκριμένο τύπο αυτοκινήτου ή συγκεκριμένης διατομής και φυσιολογίας (Φ , decat, χωρίς καζάνια Κλπ) κάνουν πολλούς ιδιοκτήτες να καταφεύγουν σε custom με ότι αυτό συνεπάγεται. Στο αν αντέχουν παίζει ρόλο τη χρήση κάνεις, πχ αν είσαι συνέχεια σε χώμα παρκαρισμένος έχει υγρασία και επηρεάζει κλπ κλπ Αν γίνει κάλή δουλειά για τα 8-10 χρόνια που έχεις το αμάξι δεν έχεις πρόβλημα. Γενικά σε αξιοπιστία θα έβαζα: α. Εργοστασιακή β. Επώνυμη aftermarket γ. Custom όπως και οι περισσότεροι φαντάζομαι. Edited October 15, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 (edited) Off Topic: Stoιla στον Μαυροειδάκο πήγες ? Edited October 15, 2011 by nikdev Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted October 15, 2011 Report Share Posted October 15, 2011 Η εξάτμιση δεν είναι μόνο οπτικά καλή. Είναι βράχος ακλόνητος και τολμώ να πω πιο γερή σε κολλήσεις και βάσεις από πολλές επώνυμες. Φυσικά αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Όταν πήγα κάποια στιγμή γιατί μετά από σκίσιμο έβρισκε το μεσαίο λίγο από κάτω και περνούσε ο κραδασμός στην καμπίνα, και ενώ ήταν ζεστή η μηχανή, κρεμάστηκαν μονόζυγο 2 άτομα για να κατέβει ελάχιστα και με το ζόρι. Όταν λέμε κρεμάστηκαν, μιλάμε για ταλαντώσεις έντονες ώστε να πάρει λίγο. Σύνολο κιλών πάνω από 160! Είχα χεστεί μη σπάσει πουθενά αλλά απλά δεν ένιωσε τίποτα... Η εξάτμιση είναι φτιαγμένη στην Exhaust Center (Γιάννης Κούμπας) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
nikdev Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Η εξάτμιση δεν είναι μόνο οπτικά καλή. Είναι βράχος ακλόνητος και τολμώ να πω πιο γερή σε κολλήσεις και βάσεις από πολλές επώνυμες. Φυσικά αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Όταν πήγα κάποια στιγμή γιατί μετά από σκίσιμο έβρισκε το μεσαίο λίγο από κάτω και περνούσε ο κραδασμός στην καμπίνα, και ενώ ήταν ζεστή η μηχανή, κρεμάστηκαν μονόζυγο 2 άτομα για να κατέβει ελάχιστα και με το ζόρι. Όταν λέμε κρεμάστηκαν, μιλάμε για ταλαντώσεις έντονες ώστε να πάρει λίγο. Σύνολο κιλών πάνω από 160! Είχα χεστεί μη σπάσει πουθενά αλλά απλά δεν ένιωσε τίποτα... Η εξάτμιση είναι φτιαγμένη στην Exhaust Center (Γιάννης Κούμπας) Να τη χαίρεσαι Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted October 16, 2011 Report Share Posted October 16, 2011 Η εξάτμιση δεν είναι μόνο οπτικά καλή. Είναι βράχος ακλόνητος και τολμώ να πω πιο γερή σε κολλήσεις και βάσεις από πολλές επώνυμες. Φυσικά αυτό θα το δείξει ο χρόνος. Όταν πήγα κάποια στιγμή γιατί μετά από σκίσιμο έβρισκε το μεσαίο λίγο από κάτω και περνούσε ο κραδασμός στην καμπίνα, και ενώ ήταν ζεστή η μηχανή, κρεμάστηκαν μονόζυγο 2 άτομα για να κατέβει ελάχιστα και με το ζόρι. Όταν λέμε κρεμάστηκαν, μιλάμε για ταλαντώσεις έντονες ώστε να πάρει λίγο. Σύνολο κιλών πάνω από 160! Είχα χεστεί μη σπάσει πουθενά αλλά απλά δεν ένιωσε τίποτα... Η εξάτμιση είναι φτιαγμένη στην Exhaust Center (Γιάννης Κούμπας) φαινεται αρκετα καλη σου εκανε πολλεσ κολησεισ ομωσ αυτο το συζητησατε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stoilas Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Νομίζω έχει όσες χρειάζεται για να στρίψει κάθε φορά εκεί που πρέπει. Είναι 70άρα η εξάτμιση και δεν ξέρω αν υπάρχει κουρμπαδόρος για τέτοια διάμετρο αλλά έτσι κι αλλιώς το προτιμώ γιατί στις γωνίες του κουρμπαδόρο η σωλήνα πάντα στενεύει ενώ έτσι πετυχαίνεις σταθερή διατομή παντού. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ACE2007 Posted October 17, 2011 Report Share Posted October 17, 2011 Αυτό που λέει ο Mikegt το παρατήρησα και εγώ, πολλές κολλήσεις, σαν κατασκευή φαίνεται όντως καλή. Εύχομαι να σου βγει μια χαρά πάντως και να την χαίρεσαι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
raptis_j Posted October 18, 2011 Report Share Posted October 18, 2011 Αν βΑλεις Απο DP μεχρι τελικο κΑι εχεις προγρΑμμΑ (εγω εχω revo) χρειΑζετΑι επΑνΑπρογρΑμμΑτισμος , ΑλλΑζεις κΑποιο stage? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 Η εξάτμισΗ που έφτιαξα στον σκριβάνο για GT 170. Part2 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
DIMIV Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 καλορίζικη ,φαίνεται πολυ καλη δουλεια - ευχαριστήμενος απο άποδοση και ηχο ? στο 00:29 μου φαινεται ότι κάνει σχετικα μεγάλη κουρμπα σαν ορθη γωνία εκει ο σωλήνας εκτός εαν φαινεται έτσι απο το κινητο - και παλι με γεια Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted October 24, 2011 Report Share Posted October 24, 2011 καλορίζικη ,φαίνεται πολυ καλη δουλεια - ευχαριστήμενος απο άποδοση και ηχο ? στο 00:29 μου φαινεται ότι κάνει σχετικα μεγάλη κουρμπα σαν ορθη γωνία εκει ο σωλήνας εκτός εαν φαινεται έτσι απο το κινητο - και παλι με γεια ευχαριστω εχω κανει 20.000 χιλ.με την εξατμιση εδω και 1χρονο απο ηχο αθορυβη αποδοση φοβερη γυρω στα 15 αλογα ειδα στο δυναμομετρο ισωσ να ειναι το κινητο φιλε dimiv Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
johnis gt Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 (edited) Θα ηθελα να ρωτησω για το τελικο της εξατμισης.θα το αλλαξω μετα τα χριστουγεννα.μπορω να αγορασω μονο τελικο π.χ. μιλτεκ? και ποσο θα κοστησει? πηγα σε καλο εξατμισα και ρωτησα για χειροποιητο τελικο και μου ειπε 350 ευρω. (GT 170 PS). Α και επισης αν κανω απο καταλυτη και πισω 63,5 μαζι με μεσαιο ποσο κερδος παραπανω θα εχω σε σχεση με μονο τελικο?Αναμενω απαντησεις,ευχαριστω!!! Edited December 9, 2011 by johnis gt Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giorgos1234 Posted December 8, 2011 Report Share Posted December 8, 2011 Ρε παιδια μια ερωτηση?μπορω να βρω καταλυτη αγωνιστικο ή ημιαγωνιστικο οχι κινεζικο απο ebay?δηλαδη με λιγοτερο απο 750-800 κατοσταρικα που ζητανε οι τρελοι?οποιος μπορει ας με διαφωτισει παρακαλωωω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Ρε παιδια μια ερωτηση?μπορω να βρω καταλυτη αγωνιστικο ή ημιαγωνιστικο οχι κινεζικο απο ebay?δηλαδη με λιγοτερο απο 750-800 κατοσταρικα που ζητανε οι τρελοι?οποιος μπορει ας με διαφωτισει παρακαλωωω o 200αρισ hjs εχει γυρω στα 400euro μια χαρα θα εισαι με αυτον Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mikegt2 Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Θα ηθελα να ρωτησω για το τελικο της εξατμισης.θα το αλλαξω μετα τα χριστουγεννα.μπορω να αγορασω μονο τελικο π.χ. μιλτεκ? και ποσο θα κοστησει? πηγα σε καλο εξατμισα και ρωτησα για χειροποιητο τελικο και μου ειπε 350 ευρω. (GT 170 PS). Α και επισης αν κανω απο καταλυτη και πισω 63,5 μαζι με μεσαιο ποσο κερδος παραπανω θα εχω σε σχεση με μονο τελικο?Αναμενω απαντησεις,ευχαριστω!!! μονο τελικο δεν αξιζει.Απο downpipe μεχρι πισω με 200αρι hjs γυρω στα 15 αλογα δεσ το βιντεο που εχω ανεβασει ποιο πανω Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
geotag Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Στέλιο , σαν να διάβασα οτι θέλεις να ακούσεις Miltek. Οταν εισαι Κοζάνη έλα να σε κανω μια βόλτα να την ακούσεις. Θα ακούσεις βέβαια σε golf 5 και όχι σε Golf 6. Δεν ξέρω βέβαια πως θα ακουγόταν η Miltek με πρόγραμμα καθώς δεν εχω βάλεει ακόμη. Αλλα μπορώ να πώ πως ο ήχος της μου άρεσε πάρα πολύ και δεν έχω θέμα σε ήσυχο ταξίδι. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stelios_Golf 6 Posted December 9, 2011 Report Share Posted December 9, 2011 Στέλιο , σαν να διάβασα οτι θέλεις να ακούσεις Miltek. Οταν εισαι Κοζάνη έλα να σε κανω μια βόλτα να την ακούσεις. Θα ακούσεις βέβαια σε golf 5 και όχι σε Golf 6. Δεν ξέρω βέβαια πως θα ακουγόταν η Miltek με πρόγραμμα καθώς δεν εχω βάλεει ακόμη. Αλλα μπορώ να πώ πως ο ήχος της μου άρεσε πάρα πολύ και δεν έχω θέμα σε ήσυχο ταξίδι. Έχεις πμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 10, 2011 Author Report Share Posted December 10, 2011 (edited) ωρα για τον στελιο να ερωτευτει και να καταλαβει τι παει να πει εξατμιση αρκει να ειναι non resonated γιατι η αλλη ακουγεται πιο λιγο και απο μαμα Edited December 10, 2011 by Playmaker Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
chris03 Posted December 13, 2011 Report Share Posted December 13, 2011 Παιδες μια ερωτηση!μαμα cat back απο golf gti mkvi μπαινει σε tsi v?εχω τη μαμα εξατμιση και σκεφτομαι να κανω αυτο το βημα,τι λετε? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
playmaker Posted December 13, 2011 Author Report Share Posted December 13, 2011 ναι το χουν κανει αλλα αξιζει???? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...