Jump to content
MadBull

Αλλαγη Κινητηρα Σε Golf V Gti Απο 2.0 Tfsi Σε 1.8 Tsi...... Γινεται?

Recommended Posts

Μιας και η '' κυβερνιση '' μας αποφασισε οτι οι εχοντες αυτοκινητα τα οποια ειναι ανω των 1924 κ.ε ειναι εγκληματιες , λαμογια , κλεφτες, εχοντες κτλ κτλ χωρης να ρωταει πως τα πηραμε και ποιες θυσιες κανουμε για να τα εχουμε και να τα συντηρουμε ... αποφασισε να βαλει υπερμετρα τελοι κυκλοφοριας και εκτακτες εισφορες με αποτελεσμα οι εχοντες τα εν λογο αυτοκινητα να τα σκωτονουν... και παλι να μην τα αγοραζει ουδεις ( και πως αλλωστε ...) τελος παντον στο θεμα μας ... Εχω ενα golf v gti 2006 μοντελο και σκεφτομουνα να αλλαξω τον κινητηρα μπας και καταφερω και κρατισω το αμαξι μου.... μιας και ξερω πως το μοτερ του 1.8 tsi στο golf vi ποσο δυσκολο θα ηταν να μπει και πανω απο ολα να δηλωθει κανονικα στο golf μου... εχει καποιος καποια εμπειρια πανω στο θεμα???

Link to comment
Share on other sites

κατι εχω ακουσει πως καποιοι αγοραζουν μοτερ 20βαλβιδα χαλασμενα για να παρουν μονο τα χαρτια και τα βαζουν στα 2λιτρα..τωρα δεν ξερω πως το κανουν αφου το δικο μας μοντελο δεν εβγαινε με τετοιο μοτερ παντως αν βρεις καποια λυση ενημερωσε μας...αδικια παντως εμεις που εχουμε ενα αμαξι που αντικειμενικα δεν εχει αξια ουτε 12 χιλιαρικα να πληρωνουμε ακριβοτερα τελη και εισφορες απο καποια μερσεντες που κανουν τα διπλασια(για αντικειμενικη αξια μεταχειρισμενων μιλαω)...........κρατος δικαιου................

Link to comment
Share on other sites

ναι φιλε μου και εγω το εχω ακουσει... αλλα εγω δεν μιλαω για 20vt ουτε καν να το κανω στα χαρτια 1.8 ( γιατι ρισκαρεις πολλλλλααααα.... και δεν το θελω ) αλλα μιλαω να το κανω 1.8 tsi σαν το μοτερ που φοραει το leon ii 1.8 tsi με τα 160 αλογατα, ξερω πως εχει βγαλει η vw το golf vi με αυτο το μοτερ... οποτε μιας και αν δεν κανω λαθος εχουμε το ιδιο σασι ελεγα να δω τι μπορει να γινει.... τωρα οσο για το κρατος δικαιου ααααααααααααασσσσσσσσσσσσσσσσττττττττττττττττττοοοοοοοοοοοοοο ειναι μεεεεεγγγαααλλλλη κουβεντα.... θα το ψαξω και εγω και για οτι μαθω θα ενημερωσω......

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει βγει 1.8 tsi golf 6

η αν βγηκε ηταν ελαχιστα μοντελα limited

οπως ειχε βγει το mk4 με FSI μοτερ.

Edited by Dynamite
Link to comment
Share on other sites

Μιας και η '' κυβερνιση '' μας αποφασισε οτι οι εχοντες αυτοκινητα τα οποια ειναι ανω των 1924 κ.ε ειναι εγκληματιες , λαμογια , κλεφτες, εχοντες κτλ κτλ χωρης να ρωταει πως τα πηραμε και ποιες θυσιες κανουμε για να τα εχουμε και να τα συντηρουμε ... αποφασισε να βαλει υπερμετρα τελοι κυκλοφοριας και εκτακτες εισφορες με αποτελεσμα οι εχοντες τα εν λογο αυτοκινητα να τα σκωτονουν... και παλι να μην τα αγοραζει ουδεις ( και πως αλλωστε ...) τελος παντον στο θεμα μας ... Εχω ενα golf v gti 2006 μοντελο και σκεφτομουνα να αλλαξω τον κινητηρα μπας και καταφερω και κρατισω το αμαξι μου.... μιας και ξερω πως το μοτερ του 1.8 tsi στο golf vi ποσο δυσκολο θα ηταν να μπει και πανω απο ολα να δηλωθει κανονικα στο golf μου... εχει καποιος καποια εμπειρια πανω στο θεμα???

Κι αν του χρόνου η κυβέρνηση, αν υπάρχει, αποφασίσει ότι είναι εγκληματίες και οι κάτοχοι 1.8 τι θα κάνεις ? Θα ψάξεις για 1.6 ?

Link to comment
Share on other sites

δεν εχει βγει 1.8 tsi golf 6

η αν βγηκε ηταν ελαχιστα μοντελα limited

οπως ειχε βγει το mk4 με FSI μοτερ.

εχει βγει και ναι νομιζω και εγω οτι ηταν limited....αυτο δεν ακυρωνει το γεγονος πως εχει βγει.....

http://en.wikipedia.org/wiki/Volkswagen_Golf_Mk6

τωρα για το αν θα μπουν στο γκρουπ των εγκληματιων οι εχοντες 1.8 και ανω του χρονου δεν ξερω ..,.... με την ιδια λογικη ( που η σημερινη κυβερνηση δεν φενετε να εχει ) μπορει ολοι οσοι εχουν αυτοκινητα να πληρωσουν εκτακτη εισφορα... οποτε ακρη για το μελλον δεν βγαζεις....

Link to comment
Share on other sites

ακριβος...για αυτο θα του κανω την υπερτατη βελτιωση..απο 2.0tfsi σε 1.2 tsi 122 με υβριδιο...

..1.4 tsi με προγραμμα στα 210 αλογα σε gti μεχρι να περασει η μπορα, δεν ακουγεται και ασχημα, λες?

Link to comment
Share on other sites

κοίτα ρε σε τι σημείο μας έχουν φέρει... είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.

Link to comment
Share on other sites

κοίτα ρε σε τι σημείο μας έχουν φέρει... είναι να τραβάς τα μαλλιά σου.

και οχι μονο τα μαλλια σου............................................

Link to comment
Share on other sites

Καλημέρα!!

Έχεις αναλογιστεί το κόστος αλλαγής μοτέρ σαν σύνολο πόσο φτάνει???

Να πω μια τιμή στην τύχη(τελείως) 5000 ευρώ!!

Αυτά τα λεφτά έχεις υπολογίσει πότε θα τα κάνεις απόσβεση???3-4 χρόνια???

Δεν σου τα λέω απο κακία είτε ειρωνία απλά σκέψου τι περιλαμβάνει το όλο πακέτο "αλλαγή μοτέρ"!!

Όσο αναφορά για το συγκεκριμένο μοτέρ υπάρχει κανονικά και σε golf(vi)

http://www.youtube.com/watch?v=8kExxsXxx9U

Και αν ο μάστορας είναι καλός θα τα βολέψει μια χαρά!!

Link to comment
Share on other sites

..1.4 tsi με προγραμμα στα 210 αλογα σε gti μεχρι να περασει η μπορα, δεν ακουγεται και ασχημα, λες?

δεν εχεις και αδικο.......

Καλημέρα!!

Έχεις αναλογιστεί το κόστος αλλαγής μοτέρ σαν σύνολο πόσο φτάνει???

Να πω μια τιμή στην τύχη(τελείως) 5000 ευρώ!!

Αυτά τα λεφτά έχεις υπολογίσει πότε θα τα κάνεις απόσβεση???3-4 χρόνια???

Δεν σου τα λέω απο κακία είτε ειρωνία απλά σκέψου τι περιλαμβάνει το όλο πακέτο "αλλαγή μοτέρ"!!

Όσο αναφορά για το συγκεκριμένο μοτέρ υπάρχει κανονικά και σε golf(vi)

http://www.youtube.com/watch?v=8kExxsXxx9U

Και αν ο μάστορας είναι καλός θα τα βολέψει μια χαρά!!

δεν εχεις αδικο στο περι κοστους φιλε μου.,.. αλλα ειμαι στο ψαξιμο να βρω το ακριβες κοστος... οσο για την αποσβεση... με αυτους που ειναι επανω ποτε δεν ξερεις ποσο θα παρει.........

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις γιατι να φτασετε το κοστος σε τετοια υψη...σας ειπα μονο τα χαρτια απο το μοτερ (απο ενα για πεταμα)να αγορασουμε...θα δηλωσω οτι το φορεσα και τελος.

Link to comment
Share on other sites

ρε σεις γιατι να φτασετε το κοστος σε τετοια υψη...σας ειπα μονο τα χαρτια απο το μοτερ (απο ενα για πεταμα)να αγορασουμε...θα δηλωσω οτι το φορεσα και τελος.

και θα κυκλοφορεις με άλλο μοτερ?και αν σε σταματησουν τι γίνετε??? μεγαλο το ρισκο!!! αν χτυπαγες τα νουμερα ίσως κατι να γινοταν αλλα και παλι...ο tfsi βγαζει ματια οταν ανοιξεις καπο!!!

ενδιαφερεται κανεις να του δωσω το 1,4tsi να μου δώσει το gti??? xaxaxaxaxaxaxa

ρε που μας φτασανε εμεις που πήραμε tsi επειδη δεν ειχαμε λεφτα να παρουμε gti να είμαστε και οι τυχεροι της υπόθεσης!

Link to comment
Share on other sites

μη λετε μεγαλες κουβεντες γιατι ειναι ικανοι να <<τσακισουν>> και τα 1400αρια :angry2: :angry2:

Link to comment
Share on other sites

μη λετε μεγαλες κουβεντες γιατι ειναι ικανοι να <<τσακισουν>> και τα 1400αρια :angry2: :angry2:

δεν νομιζω.οσο για τα 2λιτρα καλα κανουν.δικαιο ειναι να τα παιρνουν απο τα μεγαλα κυβικα που τα εχουν οι ''ευποροι''.ειναι πολυτελεια να εχεις 2.000+ κυβικα οταν αλλοι δεν εχουν να φανε..οχι στο ενα οχι στο αλλο!δηλαδη να πληρωσουν φορους τα 1000cc?ε οχι....το πιο σωστο ειναι να πληρωνουν περισσοτερο αυτοι που εχουν και αλλο 1.400 και αλλο 2000 αν θες να σε μαγκας με 2000 πληρωνε

μονο στη Mercedes το ξεραν και ηταν μαγκες να μην περασουν τα 1800 ;)

δυστηχως η κυβερνηση δεν μας εχει πεισει οτι αυτα που πληρωνουμε πιανουν τοπο.αλλα ειμαι σιγουρος πως οποια κυβερνηση και να ηταν η γκρινια δεν σταματαει..κανενας δεν θελει να πληρωνει ενω θελει να τα εχει ολα...αλλα ανεξαρτητα απο αυτο αυτοι που εχουν πρεπει να δωσουν και δεν ειναι αυτοι με τα 1400αρακια αλλα με τα 2000 και τα 3000....δεν γινεται να εχεις 3000 κυβικα και να βριζεις...οταν πηρες δανειο για να το αγορασεις δεν ειχες στο μυαλο σου ολα αυτα?θα πει καποιος εξυπνακιας που να το ξεραμε!φιλε μου οταν παιρνει 30.000 αμαξι θα εχεις να πληρωνεις και το 1000 καθε χρονο.αλλιως δεν επρεπε να το παρεις.γιατι οσοι το πηραν κανονικα εχουν τα λευτα για να πληρωσουν και τα χαρατσια.αλλα στην ελλαδα πρωτα αγοραζαμε κατι και μετα σκεφτομασταν τα υπολοιπα.και ναι οποιος εχει 30.000 και 40.000 για αμαξι εχει την οικονομικη δυνατοτητα και πρεπει να πληρωσει.που τα βρικες φιλε μου τα 40000?τα δανεια των αμαξοκαβλων πληρωνουμε εκτος των αλλων.και ο αλλος με το smart Και ολοι μας.ε λοιπον οσοι εχουν περισσοτερα κυβικα θα πληρωνουν περισσοτερο.γιατι ο ελληνας επαιρνε αμαξι καθε 2 χρονια η αμαξι 2000cc για φιγουρα

δεν τα λεω με κακια μακαρι να μη πληρωνε κανεις μας τιποτα αλλα δεν γινεται.....

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ακριβως έτσι οπως τα λες...

2000cc εχει ενα tuhson που κανει μεταχειρισμενο 9000Ε , 2000κυβικα εχει και ενα ΕVO αλλα κοστίζει 50.000Ε μαλλον δεν είναι το ίδιο!!! δε μπορουμε να βαζουμε τα διλιτρα όλα στο ίδιο τσουβαλι!!! κ αν καποιος έβαλε ενα δανειακι κ πηρε ενα διλιτρο δεν έκανε κ κανενα εγκλημα...δεν τον προειδοποιησε κανενας για το τι θα συμβει...

αλλα μας εχουν βαλει στη δικη τους λογικη... τη λογικη του παραλογου... να τρωγωμαστε μεταξυ μας...

τα υπεραυτοκινητα που κυκλοφορουν κ ειναι γραμμενα σε εταιριες ουτε που τα πειραξε!!!

κ οι συλλεκτες (ναι υπαρχουν κ συλλεκτες υπεραυτοκινητων στην Ελλαδα,και είναι κ αρκετοι) μόλις ειδαν το χαρατσι τι έκαναν οι μάγκες???!!! κατεθεσαν ομαδικα όλες τις πινακιδες,όχι γιατι δεν είχαν να τα δωσουν...αλλα ως γνωστων γιατι αυτοι δεν πληρωνουν τίποτα απολυτως!!!!

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω.οσο για τα 2λιτρα καλα κανουν.δικαιο ειναι να τα παιρνουν απο τα μεγαλα κυβικα που τα εχουν οι ''ευποροι''.ειναι πολυτελεια να εχεις 2.000+ κυβικα οταν αλλοι δεν εχουν να φανε..οχι στο ενα οχι στο αλλο!δηλαδη να πληρωσουν φορους τα 1000cc?ε οχι....το πιο σωστο ειναι να πληρωνουν περισσοτερο αυτοι που εχουν και αλλο 1.400 και αλλο 2000 αν θες να σε μαγκας με 2000 πληρωνε

μονο στη Mercedes το ξεραν και ηταν μαγκες να μην περασουν τα 1800 ;)

δυστηχως η κυβερνηση δεν μας εχει πεισει οτι αυτα που πληρωνουμε πιανουν τοπο.αλλα ειμαι σιγουρος πως οποια κυβερνηση και να ηταν η γκρινια δεν σταματαει..κανενας δεν θελει να πληρωνει ενω θελει να τα εχει ολα...αλλα ανεξαρτητα απο αυτο αυτοι που εχουν πρεπει να δωσουν και δεν ειναι αυτοι με τα 1400αρακια αλλα με τα 2000 και τα 3000....δεν γινεται να εχεις 3000 κυβικα και να βριζεις...οταν πηρες δανειο για να το αγορασεις δεν ειχες στο μυαλο σου ολα αυτα?θα πει καποιος εξυπνακιας που να το ξεραμε!φιλε μου οταν παιρνει 30.000 αμαξι θα εχεις να πληρωνεις και το 1000 καθε χρονο.αλλιως δεν επρεπε να το παρεις.γιατι οσοι το πηραν κανονικα εχουν τα λευτα για να πληρωσουν και τα χαρατσια.αλλα στην ελλαδα πρωτα αγοραζαμε κατι και μετα σκεφτομασταν τα υπολοιπα.και ναι οποιος εχει 30.000 και 40.000 για αμαξι εχει την οικονομικη δυνατοτητα και πρεπει να πληρωσει.που τα βρικες φιλε μου τα 40000?τα δανεια των αμαξοκαβλων πληρωνουμε εκτος των αλλων.και ο αλλος με το smart Και ολοι μας.ε λοιπον οσοι εχουν περισσοτερα κυβικα θα πληρωνουν περισσοτερο.γιατι ο ελληνας επαιρνε αμαξι καθε 2 χρονια η αμαξι 2000cc για φιγουρα

δεν τα λεω με κακια μακαρι να μη πληρωνε κανεις μας τιποτα αλλα δεν γινεται.....

φιλε μου μην τα μπερδευεις τα πραγματα δλδ οσοι εχου 2000cc αμαξι ( που δεν ειναι καν 2000 )ειναι εχοντες??? δλδ ξερουν αυτοι τι κανω εγω για να εχω αυτο το αμαξι??? το τι στερουμε??? και επειδη δεν θελω να μιλαω γενικα ας πω για εμενα... το αμαξι το πηρα μεταχ ειχε 18.000 euro... ειχα την επιλογη να επερνα ενα καινουργιο σαφος υποδιεστερων δυνατοτητων απο το golf η να επερνα το αυτο... δεν το μετανοιασα και τα ειχα υπολογισει ολα τα περι κοστους...( τοτε μου βγαινανε ) αλλα το οτι τα τελοι κυκλοφοριας θα υπερδυπλασιαζονταν μεσα σε 2 χρονια και ακομα δεν ξερω που θα τα πανε...( συν εκτακες εισφορες συν συν συν ) .... οποτε οπως το βλεπω εγω ειμαστε ακομα μια φορα τα εξυλάστηρια θυματα και εχουμε ακομα και οσο τρωγομαστε και μεταξυ μας ακομα καλυτερα για αυτους... φιλικα παντα ετσι... απλα τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο και δεν ξερω που θα καταληξουμε.....

Link to comment
Share on other sites

δεν ειναι ακριβως έτσι οπως τα λες...

2000cc εχει ενα tuhson που κανει μεταχειρισμενο 9000Ε , 2000κυβικα εχει και ενα ΕVO αλλα κοστίζει 50.000Ε μαλλον δεν είναι το ίδιο!!! δε μπορουμε να βαζουμε τα διλιτρα όλα στο ίδιο τσουβαλι!!! κ αν καποιος έβαλε ενα δανειακι κ πηρε ενα διλιτρο δεν έκανε κ κανενα εγκλημα...δεν τον προειδοποιησε κανενας για το τι θα συμβει...

αλλα μας εχουν βαλει στη δικη τους λογικη... τη λογικη του παραλογου... να τρωγωμαστε μεταξυ μας...

τα υπεραυτοκινητα που κυκλοφορουν κ ειναι γραμμενα σε εταιριες ουτε που τα πειραξε!!!

κ οι συλλεκτες (ναι υπαρχουν κ συλλεκτες υπεραυτοκινητων στην Ελλαδα,και είναι κ αρκετοι) μόλις ειδαν το χαρατσι τι έκαναν οι μάγκες???!!! κατεθεσαν ομαδικα όλες τις πινακιδες,όχι γιατι δεν είχαν να τα δωσουν...αλλα ως γνωστων γιατι αυτοι δεν πληρωνουν τίποτα απολυτως!!!!

φιλε μου καινουργιο 9.000?αν ναι παω πασο.αλλα δεν ξερουμε σε τι χωρα ζουμε?δηλαδη οταν τα διλιτρα γιναν πιο προσιτα δεν καταβατε οτι πανε να παιξουν παιχνιδι?

στη πλοιονοτητα παντως δεν κανουν τοσο.

ναι εγκλημα εκανε οταν ενα αμαξι κανει 10 εκατομυρια και να στο πω σε δραχμες και χρειαζεσαι και του κοσμου τα δανεια για να το παρεις ειναι πολυτελεια.....απλα κακομαθαμε αυτο ειναι ολο.συμφωνω μαζι σου.μας βαλανε οταν μας φουσκωσαν τα μυαλα και μας εκαναν να πστεψουμε οτι μπορουμε να παρουμε 2λιτρα φιλε μου νομιζω δεν φτανει να καταθεσης πινακιδα πρεπει να το κανεις σιδερα και να τους πας και την αποδειξη

φιλε μου μην τα μπερδευεις τα πραγματα δλδ οσοι εχου 2000cc αμαξι ( που δεν ειναι καν 2000 )ειναι εχοντες??? δλδ ξερουν αυτοι τι κανω εγω για να εχω αυτο το αμαξι??? το τι στερουμε??? και επειδη δεν θελω να μιλαω γενικα ας πω για εμενα... το αμαξι το πηρα μεταχ ειχε 18.000 euro... ειχα την επιλογη να επερνα ενα καινουργιο σαφος υποδιεστερων δυνατοτητων απο το golf η να επερνα το αυτο... δεν το μετανοιασα και τα ειχα υπολογισει ολα τα περι κοστους...( τοτε μου βγαινανε ) αλλα το οτι τα τελοι κυκλοφοριας θα υπερδυπλασιαζονταν μεσα σε 2 χρονια και ακομα δεν ξερω που θα τα πανε...( συν εκτακες εισφορες συν συν συν ) .... οποτε οπως το βλεπω εγω ειμαστε ακομα μια φορα τα εξυλάστηρια θυματα και εχουμε ακομα και οσο τρωγομαστε και μεταξυ μας ακομα καλυτερα για αυτους... φιλικα παντα ετσι... απλα τα πραγματα πανε απο το κακο στο χειροτερο και δεν ξερω που θα καταληξουμε.....

εχεις δικιο φιλε μου οπως το θετεις..... απλα δεν γινεται να φορολογησουν τα 1.000 κυβικα οσο τα 2000 καταλαβαινεις πως το λεω....γινεται μεγαλο σκαλοπατι παντως και τα 4000 κυβικα δεν πληρωνουν πολλα παρανω απο τα 2000

Link to comment
Share on other sites

ΑΑΑ!!!! και για να μην παρεξηγηθω δεν λεω πως εχω απαιτηση να πληρωσω λιγοτερα η τα ιδια με καποιν που εχει 1400 η 1600 η και 1800 αλλα δεν το βρισκω αρκετα δικαιο ενας που εχει ενα 1800cc ( ας πουμε ενα mercedes ) να δωσει 270 η 300 ας πουμε και ενας που εχει πανω απο 1924cc να δωσει 660 + την εκτακτη εισφορα και οτι αλλο τους κατεβει... δεν το βρικσκω και πολυ αναλογικο....

Link to comment
Share on other sites

εχει δικιο ο Ανεστης σε αυτο που λεει με τα χαρτια απο 1.8,μαλιστα πωλειται ενα GTI μεσα στο Car δηλωμενο 1.8.τωρα πως το εκανε αυτος ξερει...

καποτε θυμαμαι αν δεν κανω λαθος δεν μπορουσες να δηλωσεις τα μικροτερα κυβικα,μονο τα περισσοτερα.

Edited by tolisgti
Link to comment
Share on other sites

ΑΑΑ!!!! και για να μην παρεξηγηθω δεν λεω πως εχω απαιτηση να πληρωσω λιγοτερα η τα ιδια με καποιν που εχει 1400 η 1600 η και 1800 αλλα δεν το βρισκω αρκετα δικαιο ενας που εχει ενα 1800cc ( ας πουμε ενα mercedes ) να δωσει 270 η 300 ας πουμε και ενας που εχει πανω απο 1924cc να δωσει 660 + την εκτακτη εισφορα και οτι αλλο τους κατεβει... δεν το βρικσκω και πολυ αναλογικο....

δεν ειναι δικαιο..... αλλα ξερουμε εδω και πολλα χρονια πως στην ελλδα οι φοροι στα αμαξια μπαινουν με τα κυβικα....

εγω πριν 3 χρονια πχ ημουν σιγουρος πως αφησαν τους παντες να παρουν πολλα cc για να τους ξεζουμισουν μετα.,..

αλλα τι να κανουμε αν δεν πληρωσουμε τιποτα κανενα φορο πχ.πως θα χουμε απαιτηση μετα για δωρεαν παιδεια για το ενα για το αλλο

μακαρι το μονο προβλημα τα ηταν τα αυτοκινητα παντως..........και μακαρι να ξεραμε οτι δινουμε τα λευτα μας σενα δικαιο συστημα αλλα δε...................

Edited by Playmaker
Link to comment
Share on other sites

Guest Grouper_8L

Μην προσπαθείτε να βγάλατε άκρη γιατί φορολογούνται τα αμάξια έτσι όπως φορολογούνται . Πριν, δεν θυμαμαι δύο ή τρία χρόνια ήταν που μειώσανε τους φόρους (έπαιρνες καινούργιο GTI αρκετά κάτω απο 30.000) και δώσανε κέρδος 1000€ με απόσυρση +1000€ με αγορά καινούργιου. Παράλληλα φτιάξανε και αυτά με την παλαιότητα του αυτοκινήτου <95 , 95-00 , 00-05 , 05+ κλπ. Όλα αυτά και καλά για τους ρύπους και για οικολογικους λόγους να κετευθύνουν τον κόσμο να πάρει καινούργια αυτοκίνητα. Μεγάλος αριθμός , όπως και έγινε, σίγουρα θα έπεφταν με τα μούτρα να αγοράσουν καινούργια (πολλοι απο αυτούς με πολλά κυβικα). Ε όλα αυτά, έκαναν τον κύκλο τους και έχουν όλη την άνεση πλέον να ρίξουν ξύλο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα καινούργια με πολλά cc και φτηνά λόγω της τότε μείωσης φόρων, και σε αυτούς που δεν μπόρεσαν τότε αγοράσουν καινούργιο ενώ η παλιά τους bmw η mercedes ή volvo δυστυχώς έχει 2.500cc. Σιγά μην κάτσουν να αλλάξουν το σύστημα και να φορολογούν ανάλογα τους ίππους αντί για τα κυβικά, ή ανάλογα με την τωρινή αξία του κάθε αυτοκινήτου, ή ανάλογα με τι το φορολογική δήλωση κάνει ο καθένας και τι δυνατότητα έχει στην ουσία. Εκτός απο το ότι θα τα κάνανε αχταρμα γραφειοκρατικά , θα έβγαιναν και χαμένοι. Και να μπορούσαν...δεν τους συμφέρει να φορολογήσουν δίκαια , σκοπός τους είναι να μας τα παίρνουν , ειδικά απο δω και πέρα.

Link to comment
Share on other sites

Μην προσπαθείτε να βγάλατε άκρη γιατί φορολογούνται τα αμάξια έτσι όπως φορολογούνται . Πριν, δεν θυμαμαι δύο ή τρία χρόνια ήταν που μειώσανε τους φόρους (έπαιρνες καινούργιο GTI αρκετά κάτω απο 30.000) και δώσανε κέρδος 1000€ με απόσυρση +1000€ με αγορά καινούργιου. Παράλληλα φτιάξανε και αυτά με την παλαιότητα του αυτοκινήτου <95 , 95-00 , 00-05 , 05+ κλπ. Όλα αυτά και καλά για τους ρύπους και για οικολογικους λόγους να κετευθύνουν τον κόσμο να πάρει καινούργια αυτοκίνητα. Μεγάλος αριθμός , όπως και έγινε, σίγουρα θα έπεφταν με τα μούτρα να αγοράσουν καινούργια (πολλοι απο αυτούς με πολλά κυβικα). Ε όλα αυτά, έκαναν τον κύκλο τους και έχουν όλη την άνεση πλέον να ρίξουν ξύλο σε αυτούς που πήραν αυτοκίνητα καινούργια με πολλά cc και φτηνά λόγω της τότε μείωσης φόρων, και σε αυτούς που δεν μπόρεσαν τότε αγοράσουν καινούργιο ενώ η παλιά τους bmw η mercedes ή volvo δυστυχώς έχει 2.500cc. Σιγά μην κάτσουν να αλλάξουν το σύστημα και να φορολογούν ανάλογα τους ίππους αντί για τα κυβικά, ή ανάλογα με την τωρινή αξία του κάθε αυτοκινήτου, ή ανάλογα με τι το φορολογική δήλωση κάνει ο καθένας και τι δυνατότητα έχει στην ουσία. Εκτός απο το ότι θα τα κάνανε αχταρμα γραφειοκρατικά , θα έβγαιναν και χαμένοι. Και να μπορούσαν...δεν τους συμφέρει να φορολογήσουν δίκαια , σκοπός τους είναι να μας τα παίρνουν , ειδικά απο δω και πέρα.

συμφωνω απολυτα.απλα ρωταω τον εαυτο μου αν δεν μας τα παρουν πως θα μας τα δωσουν?παιδεια περιθελψη αστυνομια στρατος και και και

Link to comment
Share on other sites

δεν νομιζω.οσο για τα 2λιτρα καλα κανουν.δικαιο ειναι να τα παιρνουν απο τα μεγαλα κυβικα που τα εχουν οι ''ευποροι''.ειναι πολυτελεια να εχεις 2.000+ κυβικα οταν αλλοι δεν εχουν να φανε..οχι στο ενα οχι στο αλλο!δηλαδη να πληρωσουν φορους τα 1000cc?ε οχι....το πιο σωστο ειναι να πληρωνουν περισσοτερο αυτοι που εχουν και αλλο 1.400 και αλλο 2000 αν θες να σε μαγκας με 2000 πληρωνε

μονο στη Mercedes το ξεραν και ηταν μαγκες να μην περασουν τα 1800 ;)

δυστηχως η κυβερνηση δεν μας εχει πεισει οτι αυτα που πληρωνουμε πιανουν τοπο.αλλα ειμαι σιγουρος πως οποια κυβερνηση και να ηταν η γκρινια δεν σταματαει..κανενας δεν θελει να πληρωνει ενω θελει να τα εχει ολα...αλλα ανεξαρτητα απο αυτο αυτοι που εχουν πρεπει να δωσουν και δεν ειναι αυτοι με τα 1400αρακια αλλα με τα 2000 και τα 3000....δεν γινεται να εχεις 3000 κυβικα και να βριζεις...οταν πηρες δανειο για να το αγορασεις δεν ειχες στο μυαλο σου ολα αυτα?θα πει καποιος εξυπνακιας που να το ξεραμε!φιλε μου οταν παιρνει 30.000 αμαξι θα εχεις να πληρωνεις και το 1000 καθε χρονο.αλλιως δεν επρεπε να το παρεις.γιατι οσοι το πηραν κανονικα εχουν τα λευτα για να πληρωσουν και τα χαρατσια.αλλα στην ελλαδα πρωτα αγοραζαμε κατι και μετα σκεφτομασταν τα υπολοιπα.και ναι οποιος εχει 30.000 και 40.000 για αμαξι εχει την οικονομικη δυνατοτητα και πρεπει να πληρωσει.που τα βρικες φιλε μου τα 40000?τα δανεια των αμαξοκαβλων πληρωνουμε εκτος των αλλων.και ο αλλος με το smart Και ολοι μας.ε λοιπον οσοι εχουν περισσοτερα κυβικα θα πληρωνουν περισσοτερο.γιατι ο ελληνας επαιρνε αμαξι καθε 2 χρονια η αμαξι 2000cc για φιγουρα

δεν τα λεω με κακια μακαρι να μη πληρωνε κανεις μας τιποτα αλλα δεν γινεται.....

Συγνώμη φίλε μου και τελείως φιλικά αλλά ότι να ναι λες και εγώ ένα 1.4 πήρα αλλά μου στοίχισε 25.000 το gt τότε ξεκιναγε περίπου στα 27.000 και με τον εξοπλισμό που ηθελα θα πέρναγε τα 30.000 οπότε τι σχεση εχουν τα κυβικά? μη λες οτι να ναι για αυτο αυτή η χωρα είναι μπανανια γιατι και πραγματικά μας αξίζουν αυτοί που μας κυβερνανε γιατί υπάρχουν πολύ τυποι σαν και σενα που λενε οτι να ναι τα κυβικα δεν σημαίνει οτι τα εχεις πότε δεν ισχυε για αυτό και στις πολιτισμένες χώρες δεν φορολογούνται με τα κυβικά, και μην ξεχνάμε και τα "αγροτικα" του κολωνακιου ετσι.....

υπάρχουν αλλοι τροποι για να δουν εαν τα εχεις αλλα δεν ασχολούνται για δεν τους συμφέρει και πάντα θα τα πέρνουν από τους ευκολους στόχους. ακουσες πόλλα για γιατρους που τα παίρνουν και πόσα κλέβουν ακουσες να τιμωρείτε κανένας????? εεε????????? οχι και ουτε πρόκειται και αλλα πολλά .

και στη τελική πληρώνουμε πάρα πολλα για τις ρόδες που οδηγάμε έιτε 4 είτε 2

συγνώμη και πάλι απλά φούντωσα με αυτά που διάβασα

Edited by gtse
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.