Jump to content
alfie86

Polo Gti 180 Ps Dsg Vs Punto Evo Abarth

Recommended Posts

φιλε alfie86 πριν παρω το πολο και εγω ειχα golf V..ηταν ενα απλο 1.6 φσι και οχι ενα αμαξι επιδοσεων αλλα δε παυει να ειναι ενα golf.μπορω να σου με σιγουρια λοιπον οτι οταν καβαλησα το πολο ενιωσα οτι παταει στο δρομο πραγματικα σαν ενα golf και δεν ειναι ενα μικρο κουβαδακι που απλα εχει πολυ γκαζι.οδηγησε ενα golf απ τα αδερφια σου και μετα παρε το πολο και θα δεις.. ;) το gti εμβλημα δεν το βαζουν τυχαια σε ενα αμαξι.αν δεν ηταν πραγματκα θα το καναν tsi με κοκκινα γραμματακια για να ξεχωριζει απο το 1.2..

υγ G.PET πολυ κατατοπειστικη και σωστη η αποψη σου μπραβο

Link to comment
Share on other sites

φιλε alfie86 πριν παρω το πολο και εγω ειχα golf V..ηταν ενα απλο 1.6 φσι και οχι ενα αμαξι επιδοσεων αλλα δε παυει να ειναι ενα golf.μπορω να σου με σιγουρια λοιπον οτι οταν καβαλησα το πολο ενιωσα οτι παταει στο δρομο πραγματικα σαν ενα golf και δεν ειναι ενα μικρο κουβαδακι που απλα εχει πολυ γκαζι.οδηγησε ενα golf απ τα αδερφια σου και μετα παρε το πολο και θα δεις.. ;) το gti εμβλημα δεν το βαζουν τυχαια σε ενα αμαξι.αν δεν ηταν πραγματκα θα το καναν tsi με κοκκινα γραμματακια για να ξεχωριζει απο το 1.2..

υγ G.PET πολυ κατατοπειστικη και σωστη η αποψη σου μπραβο

κοιτα να πω την αληθεια ενα τεστ ντραιβ εκανα στο πολο στο μαρουσι εκει γυρω απο το μολ...να σου πω την αληθεια ασφαλη συμπερασμα δεν μπορω να βγαλω αλλα θεωρω οτι το πατημα του γκολφ δεν το χει..τα χω οδηγησει των αδερφων μου και τα αμαξια ειναι σαν να γινονται ενα με την στροφη...βεβαι σ αυτο βοηθανε και οι πολλαπλων συνδεσμων που ειναι οτι πιο τελειο(το focus rs δεν ειναι τυχαιο οτι φοραει τετοιους) υπαρχει...φυσικα μν ξεχναμε οτι ενα γκολφ με τα αλογα του πολο (το 160αρι πλεον δλδ γτ gt δεν βγαζει) και με dsg ΞεκιΝαει απο 22750 οποτε οπως και σε ολα τα πραγματα οτι ΠληρωΝεισ ΠαιρΝεισ...αλλα εγω το πολο το θελω ως επι το πληστον για το γκαζακι του και οχι τοσο για τα στροφιλικια του....

να προσθεσω κατι ακομα αρνητικο για το πουντο οτι μου εκαιγε παρα πολυ καυσιμο...βεβαια του ειχα βαλει προγραμμα και φιλτρο(πηγε στα 145 αλογα)αλλα και παλι δεν δικαιωλογουσε αυτην την καταναλωση...την δικαιωλογουσε απ την μια καθοτι 5αρι σασμαν..ενω το αμπαρθ 6αρι :growl:

για να πω και γω τη γνώμη μου καλέ μου φίλε (αν και μη κάτοχος Polo 6R GTI), από τη στιγμή που έδωσες το "απλό" σου -αρκετά καλό κατά τη γνώμη μου Punto 1.4 T-Jet- πηγαίνοντας <<αλλού>>, σημαίνει καθαρά ότι δεν "ψηνόσουν" (για τους δικούς σου σεβαστούς λόγους) να παραμείνεις στο "GRUPPO".

από την άλλη, εφόσον παρήγγειλες το γερμανικό "βαρελότο" έχεις τη "φυσική αγωνία" του τί σε "περιμένει", ακούγοντας όλα αυτά <<περί κατανάλωσης λαδιού, της κάποιες φορές περίεργης "συμπεριφοράς" του compressor στα twincharged τsi [γενικά], των κροταλισμαάτων του dsg στις κυματοειδείς ανωμαλίες οδοστρώματος>> κ.λπ.

λοιπόν σίγουρα κανενα αυτοκίνητο δεΝ ειΝαι τέλειο, όλα έχουν τις αδυναμίες τους αλλά σιγουρα το μελλοντικό σου απόκτημα, είναι συνολικά ανώτερο από το Punto εvo Abarth 1.4 Multi-Air. Kαι δεν το λέω υποτιμητικά για τον ιταλό <<αντίπαλο>> που είναι πολύ καλό αμάξι αλλά η κρίση μου βασίζεται σε αντικειμενικά δεδομένα τα οποία επισήμαναν εύστοχα όχι μόνο όσοι προηγήθηκαν με σχόλιά τους αλλά και οι δοκιμαστές του ειδικού τύπου. (π.χ συγκριτική δοκιμή του με το "εξάδελφο" αλλά αΠολυτωσ οΜοιο μηχανικά Fabia RS). α) κινητήρας: ο νέος τ-Jet με την κίνηση των βαλβίδων εκκεντροφόρων χωρίς κλασικά ελατήρια αλλά με πεπιεσμένο αέρα είναι σίγουρα πολύ μοντέρνος, αρκετά οικονομικός (για "λατίνος") αλλά υπάρχουν και σε αυτόν -πράγμα φυσιολογικό αν σκεφτούμε ότι είναι 1ης γενιάς- δύο εγγενή ελαττώματα: Έχει αργή απόκριση χαμηλά (φάνηκε και στη Giullieta 170 αλλά και στο Μito QV 170 σε συγκριτικά με Golf160/Polo GTI) και μειωμένη ευστροφία στις πολύ ψηλές rpm. Bέβαια είναι δυνατός σε ένα αρκετά ευρύ φάσμα απόδοσης αλλά σίγουρα υστερεί σημαντικά σε σχέση με τον τsi (πολύ περισσότερο με τον 180άρη-που έχει 193ηρ πραγματικά). το κιβώτιό του (νέο 6άρι) πάντως είναι αρκετά βελτιωμένο σε σχέση με το 5άρι το δικό σου (ή το παλιό 6άρι του Abarth (ι) 155ηρ).

β)Ποιότητα: Όσο κι αν είναι πολύ βελτιωμένο σε σχέση με παλιά, δεν μπορεί να φτάσει στα επίπεδα ενός γερμανικού αυτοκινήτου -αν και σε αυτές τις κατηγορίες (μικρών GTI) με σκληρές (σε αμφότερα τα μοντέλα) αναρτήσεις θα ακους μικροτριγμούς, οι οποίοι όμως στο γερμανικό δεΝ θα αυΞαΝοΝται με τον καιρό το ίδιο όπως με το ιταλικό. (δυστυχώς)

από κει και πέρα μένουν: η sport αίσθηση, το κράτημα, τα φρένα, ο εσωτερικός διάκοσμος, ο σχεδιασμός και η "αΠοτελεσΜατικοτητα" στο δροΜο.

Νομίζω ότι στους 5 πρώτους τομείς υπερτερεί λίγο το αbarth αλλά ένα GTI ρε παιδιά, με ποιο σκοπό έχει κατασκευαστεί;

για να είναι απλά θελκτικό στον οδηγό, μουράτο στους προς έξω, να στρίβει πιο αποτελεσματικά από τα κοινά (μη σπορ) μοντέλα ή να "τιμωρεί" στον άτυπο ανταγωνισμό προς τέρψη του χειριστή του;;; Νομίζω για όλα αλλά στο τέλος του <<λογαριασμού>> κι εφόσον δεν μπορεί τελικά να υπερτερεί παντού σε σχέση με τον ανταγωνισμό,πρέπει να μείνει το πιο ουσιαστικό: δηλαδή ποιό υπερτερεί στα κρίσιμα σημεία: Νομίζω λοιπόν ότι το Polo GTI, είναι ένα μικρό <<καυτό>> Hatch που ταξιδεύει μεταξένια σαν λιμουζινάκι στο μακρύ ταξίδι,έχει χαμηλούς εσωτερικούς θορύβους, είναι εξαιρετικά οικονομικό για τα 180+ηρ του, εύχρηστο χάρη στο αυτόματο σειριακό επιλογέα του, έχει καλύτερα πλαστικά σε αντοχή στο χρόνο και το κυριότερο: Με καλό οδηγό δεΝ θα "αΠειληθει" ποτέ όχι μόνο από το απλό Evo αλλά ουτε κι από το <<esse esse>>. Nομίζω ότι το αbarth είναι ένα πολύ όμορφο και με σκληροπυρηνική εσωτερική/εξωτερική όψη μικρό GTI και θα ήταν κορυφαίο στην κατηγορία του υΠο τηΝ Προ'υ'Ποθεση ότι δεν θα υπήρχε η τεχνολογία τSI και ότι οι γερμανοί δεν θα είχαν πάρει την απόφαση να "ρίξουν" το ποιοτικό βάρος, φτιάχνοντας μικρά GTI με την ποιότητα (κύλισης κυρίως) κατ' απομίμηση του GOLF GTI (μεσαίων εξαιρετικής ποιότητας Hatches).

Όσο για όσα ακούγονται με τα προβλήματα αστοχιών στον κινητήρα, νομίζω ότι πέρα από τους πάντα υπάρχοντες κινδύνους στατιστικής <<ατυχίας>>, τα θέματα αυτά είναι στα υπόψη του V.A.G και οι νέες παρτίδες δεν τα έχουν!

ελπίζω να σε διαφώτισα και καλώς να το δεχτείς σύντομα, ώστε να επιβεβαιώσεις και συ στη πράξη όσα σου είπαμε...

να σε ρωτησω κατι ακομα..λες οτι το αμπαρθ εχει αργη αποκριση απο χαμηλα...εγω θυμαμαι στο πουντακι οτι αρπαζε απο τισ 2000-2500 στροφες η τουρμπινα και οτι στις 5500 ψοφαγε λογω μικρης τουρμπινας...οποτε μηπως κανεις λαθος για την αργη αποκριση χαμηλα?

Link to comment
Share on other sites

κοιτα να πω την αληθεια ενα τεστ ντραιβ εκανα στο πολο στο μαρουσι εκει γυρω απο το μολ...να σου πω την αληθεια ασφαλη συμπερασμα δεν μπορω να βγαλω αλλα θεωρω οτι το πατημα του γκολφ δεν το χει..τα χω οδηγησει των αδερφων μου και τα αμαξια ειναι σαν να γινονται ενα με την στροφη...βεβαι σ αυτο βοηθανε και οι πολλαπλων συνδεσμων που ειναι οτι πιο τελειο(το focus rs δεν ειναι τυχαιο οτι φοραει τετοιους) υπαρχει...φυσικα μν ξεχναμε οτι ενα γκολφ με τα αλογα του πολο (το 160αρι πλεον δλδ γτ gt δεν βγαζει) και με dsg ΞεκιΝαει απο 22750 οποτε οπως και σε ολα τα πραγματα οτι ΠληρωΝεισ ΠαιρΝεισ...αλλα εγω το πολο το θελω ως επι το πληστον για το γκαζακι του και οχι τοσο για τα στροφιλικια του....

να προσθεσω κατι ακομα αρνητικο για το πουντο οτι μου εκαιγε παρα πολυ καυσιμο...βεβαια του ειχα βαλει προγραμμα και φιλτρο(πηγε στα 145 αλογα)αλλα και παλι δεν δικαιωλογουσε αυτην την καταναλωση...την δικαιωλογουσε απ την μια καθοτι 5αρι σασμαν..ενω το αμπαρθ 6αρι :growl:

να σε ρωτησω κατι ακομα..λες οτι το αμπαρθ εχει αργη αποκριση απο χαμηλα...εγω θυμαμαι στο πουντακι οτι αρπαζε απο τισ 2000-2500 στροφες η τουρμπινα και οτι στις 5500 ψοφαγε λογω μικρης τουρμπινας...οποτε μηπως κανεις λαθος για την αργη αποκριση χαμηλα?

Aν κάνουν λάθος οι δοκιμαστές περιοδικών που το φέρνουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα Golf 160/Polo GTI VS Giullieta 170/Mito QV τί να πω... :unsure: Πάντως φίλο μου με Giullieta 170 multi-air που έχω ρωτήσει το έχει επιβεβαιώσει...Με το δικό σου μη συγκρίνεις, το μόνο κοινό που έχει ο ο κλασικός τ-Jet με multi-air είναι το μπλοκ...Όταν πάρεις το GTI και θα κερνάς αβέρτα τους <<ιταλούς>> θα δεις! στο μόνο "καρότσι" που μπορεί να νικήσει ο multi-air 170 επιβεβαιωμένα (και για να δεις ότι το'χω "ψάξει"! :cool: ) , έιναι στο Mito QV που "κερνάει" τα Scirocco Tsi αλλά με το 160άρι μοτέρ κι επειδή το μικρό ιταλικό είναι ελαφρύτερο... (βλέπε σχετική συζήτηση στο Scirocco-club, topic: "φαναρομαχίες")

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

Aν κάνουν λάθος οι δοκιμαστές περιοδικών που το φέρνουν σε άμεση αντιπαράθεση με τα Golf 160/Polo GTI VS Giullieta 170/Mito QV τί να πω... :unsure: Πάντως φίλο μου με Giullieta 170 multi-air που έχω ρωτήσει το έχει επιβεβαιώσει...Με το δικό σου μη συγκρίνεις, το μόνο κοινό που έχει ο ο κλασικός τ-Jet με multi-air είναι το μπλοκ...Όταν πάρεις το GTI και θα κερνάς αβέρτα τους <<ιταλούς>> θα δεις! στο μόνο "καρότσι" που μπορεί να νικήσει ο multi-air 170 επιβεβαιωμένα (και για να δεις ότι το'χω "ψάξει"! :cool: ) , έιναι στο Mito QV που "κερνάει" τα Scirocco Tsi αλλά με το 160άρι μοτέρ κι επειδή το μικρό ιταλικό είναι ελαφρύτερο... (βλέπε σχετική συζήτηση στο Scirocco-club, topic: "φαναρομαχίες")

δεν αντιλεγω καθολου οτι θα τα κερναω αυτα που λες απλα ηθελα να σε ρωτησω για τις χαμηλες στροφες που λες....παντως ειναι γεγονος οτι το πολο εχει πολυ υψηλη δυναμη για τα κυβικα του..

συν οτι η τζουλιετα ειναι αρκετα πιο βαρια απο ολα αυτα αν και ειναι σε διαφορετικη κατηγορια η τζουλιετα...εινα 1300+ κιλα

Link to comment
Share on other sites

δεν αντιλεγω καθολου οτι θα τα κερναω αυτα που λες απλα ηθελα να σε ρωτησω για τις χαμηλες στροφες που λες....παντως ειναι γεγονος οτι το πολο εχει πολυ υψηλη δυναμη για τα κυβικα του..

συν οτι η τζουλιετα ειναι αρκετα πιο βαρια απο ολα αυτα αν και ειναι σε διαφορετικη κατηγορια η τζουλιετα...εινα 1300+ κιλα

Eπίσης μιας και τα συγκρίνουμε τα δύο μοντέλα "αυστηρά" και ως προς τον sport χαρακτήρα, άμα κάποια στιγμή στο απώτερο μέλλον "βαρεθείς" τη stock δύναμη του Tsi, έχει πολύ μεγαλύτερο "βάθος" στο <<τuning potential>>, αφού και με 95άρι file σε reflash (μαζί με ελεύθερη εξάτμιση), φτάνει τα 220ηρ (με "100άρι" >235!! -ως full stage- και πάντως 225ηρ "στο νερό"), όταν το αbarth με μια π.χ μικρή IHI δύσκολα θα 200αρίσει καθώς είναι "οριακό" από το εργοστάσιο, ακόμα και σαν "SS". τέλος πάντως κι αυτό (αbarth) είναι πολύ καλό αυτοκίνητο αλλά κάπως "ειδικό" (με σκληρή ανάρτηση κι απόλυτη συμπεριφορά), σίγουρα κάνει κορυφαίους χρόνους σε πίστα αλλά σε "συμβατικές" μάχες -ακόμα κι αν το βελτιώσεις με προγράμματα κι εξατμίσεις- σίγουρα χάνει από "τσιτωμένα" V.A.G Tsi (π.χ στις ευθείες) και εν προκειμένω το Polo GTI, θα κάνει την ίδια (απέναντι σε tuned Abarth) ή και καλύτερη (ως stock αμφότερα) "δουλειά" στο τομέα των επιδόσεων και παραπλήσια (έστω κι αν θα υστερεί λίγο σε οριακές συνθήκες) στο τομέα κράτημα, οΝτασ οΜωσ Πιο "φιλικο" και ευχρηστο...

Y.γ: για να προλάβω κάποιους, μιλώντας για IHI τurbo, εννόησα το Abarth SS, που ως τώρα ο βελτιωτικός αυτός οίκος τοποθετεί μεγαλύτερο turbo από το "απλό" αbarth. διαφορετικά το multi-air 165HP φοράει μικρούλα Garrett. λογικά IHI θα έχουν ετοιμάσει για το "μεγάλο", χωρίς να είναι σίγουρο...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

μα αυτος ειναι ενας κυριος λογος που παρηγγειλα το πολο...οτι με λιγα λεφτα μπορεισ να διακοσαρισεισ εν αντιθεση το πουντο που παει μεχρι 180(ειναι εμφανες το γεγονος οτι και στην ss εκδοση το abarth evo βγαζει παλι 180 αλογα..ακομα και οι e-tuners του εδωσαν μολις 10 αλογα παραπανω με μεγαλυτερη ροπη) maximum....α και για να μπεις στην διαδικασια να 200αρησεις ενα abarth evo θες πολυ δουλεια και λεφτα(τουρμπινα,ιντερκουλερ,εξατμιση)...

Link to comment
Share on other sites

να σου πω την αληθεια απο τα 2 θα επαιρνα το αμπαρθ..το σκοντα ειναι πολυ εκτος της αισθητικης μου...αν και το αμπαρθ παρα ειναι κραυγαλεο και ουσιαστικα εχει αεραγωγους απλα για να τους εχει και καλα ντιφιουζερ κ αυτο απλα για να το εχει....

συμφωνώ ότι το Skoda έχει αμφιλεγόμενη αισθητική ή καλύτερα λείπει ο σπορτίφ προσανατολισμός στην αρχική σχεδίαση του μοντέλου. δεν παύει βέβαια να είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο.

σχετικά με το θέμα Polo vs. Punto όπως συμφωνούν οι περισσότεροι ο κινητήρας σε μορφή στοκ είναι που κάνει την διαφορά και όπως λέει σωστά ο G.PET στο tuning potential ανοίγει η διαφορά ακόμα περισσότερο υπέρ του Polo.

Link to comment
Share on other sites

συμφωνώ ότι το Skoda έχει αμφιλεγόμενη αισθητική ή καλύτερα λείπει ο σπορτίφ προσανατολισμός στην αρχική σχεδίαση του μοντέλου. δεν παύει βέβαια να είναι ένα τίμιο αυτοκίνητο.

σχετικά με το θέμα Polo vs. Punto όπως συμφωνούν οι περισσότεροι ο κινητήρας σε μορφή στοκ είναι που κάνει την διαφορά και όπως λέει σωστά ο G.PET στο tuning potential ανοίγει η διαφορά ακόμα περισσότερο υπέρ του Polo.

ακριβως ετσι ειναι...σιγουρα το πουντο ειναι πιο φαντεζι αλλα ισως απευθυνεται σε πιο νεανικο κοινο που θελει να τραβαει τα βλεματα..εμενα ειναι ακριβως αντιθετος ο στοχος μου και φυσικα θελω ενα αυτοκινητο το οποιο θα κρατησω πανω απο 5ετια οποτε το πολο ειναι ''κυριλε'' με σπορ πινελιεσ οπως ακριβως το θελω..

Link to comment
Share on other sites

κοιτα να πω την αληθεια ενα τεστ ντραιβ εκανα στο πολο στο μαρουσι εκει γυρω απο το μολ...να σου πω την αληθεια ασφαλη συμπερασμα δεν μπορω να βγαλω αλλα θεωρω οτι το πατημα του γκολφ δεν το χει..τα χω οδηγησει των αδερφων μου και τα αμαξια ειναι σαν να γινονται ενα με την στροφη...βεβαι σ αυτο βοηθανε και οι πολλαπλων συνδεσμων που ειναι οτι πιο τελειο(το focus rs δεν ειναι τυχαιο οτι φοραει τετοιους) υπαρχει...φυσικα μν ξεχναμε οτι ενα γκολφ με τα αλογα του πολο (το 160αρι πλεον δλδ γτ gt δεν βγαζει) και με dsg ΞεκιΝαει απο 22750 οποτε οπως και σε ολα τα πραγματα οτι ΠληρωΝεισ ΠαιρΝεισ...αλλα εγω το πολο το θελω ως επι το πληστον για το γκαζακι του και οχι τοσο για τα στροφιλικια του....

ουτε ενα polo ειναι ενα golf ουε ενα ibiza ενα leon πχ..ειναι αλλες κατηγοριες αυτοκιινητων.και πληρωνεις παραπανω γιατι ανεβαινεις κατηγορια..και δηλαδ ενα 500 αμπαρθ και ενα πολο εχουν την ιδια αξια που εχουν την ιδια τιμη σχεδον?δεν ισχυει παντου αυτο το οτι πληρωνεις παιρνεις..και πιστεψε με το πολο δε 8α σε προδωσει ουτε στα στροφιλικια του

Edited by dimaras
Link to comment
Share on other sites

ουτε ενα polo ειναι ενα golf ουε ενα ibiza ενα leon πχ..ειναι αλλες κατηγοριες αυτοκιινητων.και πληρωνεις παραπανω γιατι ανεβαινεις κατηγορια..και δηλαδ ενα 500 αμπαρθ και ενα πολο εχουν την ιδια αξια που εχουν την ιδια τιμη σχεδον?δεν ισχυει παντου αυτο το οτι πληρωνεις παιρνεις..και πιστεψε με το πολο δε 8α σε προδωσει ουτε στα στροφιλικια του

καλημερα φιλε μου...δεν ειπα οτι ενα γκολφ ειναι αλλη κατηγορια απλα μιλησα για την οδικη του συμπεριφορα που ειναι πολυ υψηλη για εμενα...φυσικα δεν κατηγορισα το πολο οτι δεν στριβει κτλ απλα θεωρω χωρις φυσικα να ειμαι απολυτος οτι το τοσο καλο πατημα του γκολφ δεν εχει...

Link to comment
Share on other sites

καλημερα φιλε μου...δεν ειπα οτι ενα γκολφ ειναι αλλη κατηγορια απλα μιλησα για την οδικη του συμπεριφορα που ειναι πολυ υψηλη για εμενα...φυσικα δεν κατηγορισα το πολο οτι δεν στριβει κτλ απλα θεωρω χωρις φυσικα να ειμαι απολυτος οτι το τοσο καλο πατημα του γκολφ δεν εχει...

και καλά κάνεις που δεν είσαι <<απόλυτος για το πόσο καλό πάτημα>> έχει το Golf σε σχέση με το Polo, γιατί είναι πολύ κρίσιμο ποιό Polo vs ποιού Golf. Π.χ όταν όταν προάλλες το "Drive" έκανε συγκριτική δοκιμή χρόνου πίστας μεταξύ Polo GTI και GOLF VI GTI, διαπιστώθηκε ότι ήταν περίπου ισοδύναμα! Άρα σε καμιά περίπτωση ένα Polo GTI δεν υστερεί σε πάτημα από ένα μεσαίας γκάμας GOLF π.χ V GT170 ή VI Tsi 160 (και αΠοδεδειγΜεΝα, γιατί η αίσθηση δε λέει πάντα την αλήθεια! βέβαια μπορεί να μην εμπνέει εσένα κι αυτό είναι φυσικά σεβαστό, καθώς εσύ το έχεις και το οδηγείς, εισπράττοντας αυτό που "νιώθεις" ότι σου παρέχει άσχετα αν είναι υποκειμενικό...

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

και καλά κάνεις που δεν είσαι <<απόλυτος για το πόσο καλό πάτημα>> έχει το Golf σε σχέση με το Polo, γιατί είναι πολύ κρίσιμο ποιό Polo vs ποιού Golf. Π.χ όταν όταν προάλλες το "Drive" έκανε συγκριτική δοκιμή χρόνου πίστας μεταξύ Polo GTI και GOLF VI GTI, διαπιστώθηκε ότι ήταν περίπου ισοδύναμα! Άρα σε καμιά περίπτωση ένα Polo GTI δεν υστερεί σε πάτημα από ένα μεσαίας γκάμας GOLF π.χ V GT170 ή VI Tsi 160 (και αΠοδεδειγΜεΝα, γιατί η αίσθηση δε λέει πάντα την αλήθεια! βέβαια μπορεί να μην εμπνέει εσένα κι αυτό είναι φυσικά σεβαστό, καθώς εσύ το έχεις και το οδηγείς, εισπράττοντας αυτό που "νιώθεις" ότι σου παρέχει άσχετα αν είναι υποκειμενικό...

καλησπερα φιλε μου...σιγουρα δεν ειμαι ουτε οδηγος αγωνων ουτε τπτ το ιδιαιτερο οποτε μπορει να ειμαι εντελως λαθος ή και ασχετος..απλα ειπα πως μου φανηκε το πατημα του golf 5 gt του αδερφου μου...Περαν τουτου να πω και το εξης..οτι εγω τοσο καιρο οδηγουσα το πουντο οποτε το golf οΠοτε το επαιρνα να μου φαινοταν διαστημικο μπροστα του...εξαλλου το πολο μια βολτα το εκανα 15 λεπτων οποτε δεν μπορω να εχω ασφαλη γνωμη...

Link to comment
Share on other sites

καλησπερα φιλε μου...σιγουρα δεν ειμαι ουτε οδηγος αγωνων ουτε τπτ το ιδιαιτερο οποτε μπορει να ειμαι εντελως λαθος ή και ασχετος..απλα ειπα πως μου φανηκε το πατημα του golf 5 gt του αδερφου μου...Περαν τουτου να πω και το εξης..οτι εγω τοσο καιρο οδηγουσα το πουντο οποτε το golf οΠοτε το επαιρνα να μου φαινοταν διαστημικο μπροστα του...εξαλλου το πολο μια βολτα το εκανα 15 λεπτων οποτε δεν μπορω να εχω ασφαλη γνωμη...

εγώ σαν πρώιν κάτοχος golf TSI με πρόγραμμα REVO....και πλέον κάτοχος polo GTI,

έχω να δηλώσω υπεύθυνα ότι το πολάκι είναι΄ανώτερο, τουλάχιστον από την γενιά που είχα εγώ. και στρίβει καλύτερα, και έχει καλύτερα υλικά εσωτερικού, και την ίδια αίσθηση ηχομόνοσης και θα τολμούσα να πω μέχρι τα 180 το ίδιο στιβαρό. δεν ξέρω τι παίζει με το καινούργιο το golf όμως σαν κάτοχος και των 2 αυτοκινήτων τα έχω τεστάρει και τα δυο αυτοκίνητα και στο όριο τους και στις ίδιες διαδρομές....σχεδόν στα πάντα.

και αν αναφερθούμε και στο γκάζι, το πολάκι και εκεί είναι μπροστά. το γκολφάκι (το V) ακόμα και με πρόγραμμα θα είναι πίσω. και για να σας προλάβω έχω κάνει άνοιγμα και με golf V με REVO και με golf VI stock και με sirroko 160 και ήμουν μπροστά πάντα. το πολάκι stock έχει τις ίδιες επιδόσεις με ένα sirroko 160 με πρόγραμμα με το οποίο έχω ανοίξει 2 φορές ( με 2 διαφορετικά κιόλας), και είμασαν μαζί μέχρι τα 220 (για να λέμε και του σταβού το δίκαιο, μετά τα 200 ίσως το ROKO να είχε ένα προβάδισμα μισό αμάξι).

και κάτι τελευταίο, το golf στο πάτημά του δεν σου έδινε αίσθηση και τουλάχιστον το δικό μου με το πρόγραμμα είχα μια μικρή υστέριση στα χαμηλά σε σχέση με το πόλο. το πολάκι σου δίνει ωραία αίσθηση και τράβηγμα και η απόδοσή του στα χαμηλά σε σχέση με το dsg πιστεύω κάνει την διαφορά ακόμα και στα ψηλά εκεί που το REVO στο golf κάνει θαύματα.

οι κάτοχοι γολφ ελπίζω να μην με κράξουν , αλλά λυπάμαι αυτή είναι η αλήθεια και το λέω εγώ που το golfaki ήταν όνειρο ζωής και πάντα θα είναι golfakias.

αυτά από εμένα.

και καλά κάνεις που δεν είσαι <<απόλυτος για το πόσο καλό πάτημα>> έχει το Golf σε σχέση με το Polo, γιατί είναι πολύ κρίσιμο ποιό Polo vs ποιού Golf. Π.χ όταν όταν προάλλες το "Drive" έκανε συγκριτική δοκιμή χρόνου πίστας μεταξύ Polo GTI και GOLF VI GTI, διαπιστώθηκε ότι ήταν περίπου ισοδύναμα! Άρα σε καμιά περίπτωση ένα Polo GTI δεν υστερεί σε πάτημα από ένα μεσαίας γκάμας GOLF π.χ V GT170 ή VI Tsi 160 (και αΠοδεδειγΜεΝα, γιατί η αίσθηση δε λέει πάντα την αλήθεια! βέβαια μπορεί να μην εμπνέει εσένα κι αυτό είναι φυσικά σεβαστό, καθώς εσύ το έχεις και το οδηγείς, εισπράττοντας αυτό που "νιώθεις" ότι σου παρέχει άσχετα αν είναι υποκειμενικό...

όχι απλά δεν υστερεί είναι και χαλαρά μπροστά........

Όσο για την σύγκριση σαφώς το golf GTI είναι ανώτερο στα σημεία και λογικό....ομως μιλάμε για το GOLF GTI.......

Link to comment
Share on other sites

+1 το ειπα και γω πιο πανω για το γκολφ-πολο..και γω δεν ειχα ρεβο και ιστοριες ενα απλο ατμοσφαιρικο ηταν..

λατρευω γκολφαρα 5 παντως.ηταν και το πρωτο μου αμαξι... :wub:

Link to comment
Share on other sites

εγω μιλησα για golf GT οχι gti...Τεσπα παιδες χαιρομε ειλικρινα που ακουω Τοσο ενθαρυνΤικα λογια για Το πολο γΤ για να γελασουμε και λιγο ο ενας μου αδερφος που εχει golf 5 1.4 tsi με προγραμμα μου λεει ''ελα ρε σιγα Το πολο εκλασε Το golf και βγηκε αυΤο'' και περα απο Την πλακα οΤαν Το παρω με Το καλο θελω να δουμε πιο θα κλασει ποιον χαχαχα...

και κατι αλλο ειχα τις αντιρρησεις μου περι καλου στρηψιματος του πολο γτ εχει ημιακαμπτο αξονα και το golf πολλαπλους συνδεσμους...αλλα επειδη ειμαι και ασχετος ισως δεν χρειαζονται ολα τα αμαξια πολλαπλους για να στριψουν..

Link to comment
Share on other sites

ο ημιακαμπτος κανει το αμαξι λιγο πιο παιχνιδιαρικο..δε το χαλαει.το μονο σπαστικο ειναι η εντονη παρουσια του esp τιποτα αλλο..εγω το δικο μου το χω και χαμηλωμενο μονο με ελατηρια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα!δε το περιμενα μονο με ελατηρια τοση βελτιωση στ κρατημα και στ πλευρισμα πανω στη στροφη

Link to comment
Share on other sites

ο ημιακαμπτος κανει το αμαξι λιγο πιο παιχνιδιαρικο..δε το χαλαει.το μονο σπαστικο ειναι η εντονη παρουσια του esp τιποτα αλλο..εγω το δικο μου το χω και χαμηλωμενο μονο με ελατηρια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα!δε το περιμενα μονο με ελατηρια τοση βελτιωση στ κρατημα και στ πλευρισμα πανω στη στροφη

ναι αλλα σε λιγο θα θες αμορτισερ...το χα κανει κ εγω στο πουντο και μετα απο καποιο διαστημα καπουτ τα μαμα αμορτισερ

Link to comment
Share on other sites

εγω μιλησα για golf GT οχι gti...Τεσπα παιδες χαιρομε ειλικρινα που ακουω Τοσο ενθαρυνΤικα λογια για Το πολο γΤ για να γελασουμε και λιγο ο ενας μου αδερφος που εχει golf 5 1.4 tsi με προγραμμα μου λεει ''ελα ρε σιγα Το πολο εκλασε Το golf και βγηκε αυΤο'' και περα απο Την πλακα οΤαν Το παρω με Το καλο θελω να δουμε πιο θα κλασει ποιον χαχαχα...

και καΤι αλλο ειχα Τις ανΤιρρησεις μου περι καλου σΤρηψιμαΤος Του πολο γΤ εχει ημιακαμπΤο αξονα και Το golf πολλαπλους συνδεσμους...αλλα επειδη ειμαι και ασχεΤος ισως δεν χρειαζονΤαι ολα Τα αμαξια πολλαπλους για να σΤριψουν..

To θέμα είναι "Τί" θα κάνεις όΤαν πεΤύχεις Mito QV ή Grande EVO Abarth SS!!! :devil: εκεί πρέπει να έχεις Τη "ψυχραιμία" για να αποδειχθούν αυΤά που λέμε!!! αλλά άμα χάσεις...βουρ για reflash (αφού μόνο reflashed ιΤαλικό μπορεί να σου κάνει Τη "ζημιά" και υπό προ'υ'ποθέσεις!)

Edited by G.PET.VF34
Link to comment
Share on other sites

To θέμα είναι "Τί" θα κάνεις όΤαν πεΤύχεις Mito QV ή Grande EVO Abarth SS!!! :devil: εκεί πρέπει να έχεις Τη "ψυχραιμία" για να αποδειχθούν αυΤά που λέμε!!! αλλά άμα χάσεις...βουρ για reflash (αφού μόνο reflashed ιΤαλικό μπορεί να σου κάνει Τη "ζημιά" και υπό προ'υ'ποθέσεις!)

καλα οΤι θα μπει προγραμμαΤακι κΤλ κααααποια σΤιγμη θα γινει...καΤσε να ρθει με Το καλο..να σου πω εσυ που σε βλεπω γνωσΤη μπορεις να μου εξηγησεις Της διαφορες ημιακαμπΤου με πολλαπλους?

Link to comment
Share on other sites

ο ημιακαμπτος κανει το αμαξι λιγο πιο παιχνιδιαρικο..δε το χαλαει.το μονο σπαστικο ειναι η εντονη παρουσια του esp τιποτα αλλο..εγω το δικο μου το χω και χαμηλωμενο μονο με ελατηρια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα!δε το περιμενα μονο με ελατηρια τοση βελτιωση στ κρατημα και στ πλευρισμα πανω στη στροφη

φιλε ποσο καιρο τα εχεις τα ελατηρια?? ποια εβαλες? κοπαναει καθολου? και οταν λες πλευρισμα τι εννοεις? οταν στριβεις αποτομα σου γλιστρα ο κωλος? ( σαν ανακριση τοσες ερωτησεις!! χχαχαχαχααχ) Edited by ttdoumpa
Link to comment
Share on other sites

ο ημιακαμπτος κανει το αμαξι λιγο πιο παιχνιδιαρικο..δε το χαλαει.το μονο σπαστικο ειναι η εντονη παρουσια του esp τιποτα αλλο..εγω το δικο μου το χω και χαμηλωμενο μονο με ελατηρια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος με το αποτελεσμα!δε το περιμενα μονο με ελατηρια τοση βελτιωση στ κρατημα και στ πλευρισμα πανω στη στροφη

εγώ πάντως που το ξεσκίζω καθημερινά στα στροφιλίκια δεν εχω κανένα παράπονα άπό το στήσιμο του.....δεν πρόκειται να προχωρήσω σε μετατροπή.

Μόνο το esp μου την σπάει όντως

Link to comment
Share on other sites

φιλε ποσο καιρο τα εχεις τα ελατηρια?? ποια εβαλες? κοπαναει καθολου? και οταν λες πλευρισμα τι εννοεις? οταν στριβεις αποτομα σου γλιστρα ο κωλος? ( σαν ανακριση τοσες ερωτησεις!! χχαχαχαχααχ)

ποπο πανικος! :laugh: λοιπον φοραω τα H&R ta 2,5/4 cm.το αμαξι μεταλαχτηκε προς το καλυτερο ριζικα..κοπαναει λιγο περισσοτερο αποτι πριν αλλα δε χαθηκε η ανεση του.πλευρισμα εννοω οτι πλεον πανω στη στροφη το αμαξι δε γερνει οπως πριν.ειναι πιο στιβαρο.νιωθω οτι παταει πολυ καλυτερα..κωλαρακια πετας μονο αμα αρχισεις να κανεις τιμονιες.το μαλλι πηγε 250 μαζι με τοποθετηση-ευθυγραμμιση.

υγ αλφιε σιγουρα υπαρχει μια μεγαλυτερη φθορα στα αμορτισερ γιατι μειωνεις τη διαδρομη τους. αλλα παιζει ρολο και τι ελατηρια βαζεις.ξερω γκολφακι που χει βγαλει 60000χλμ μονο με ελατηρια 3ποντα H&R χωρις κανενα προβλημα

Edited by dimaras
Link to comment
Share on other sites

ποπο πανικος! :laugh: λοιπον φοραω τα H&R ta 2,5/4 cm.το αμαξι μεταλαχτηκε προς το καλυτερο ριζικα..κοπαναει λιγο περισσοτερο αποτι πριν αλλα δε χαθηκε η ανεση του.πλευρισμα εννοω οτι πλεον πανω στη στροφη το αμαξι δε γερνει οπως πριν.ειναι πιο στιβαρο.νιωθω οτι παταει πολυ καλυτερα..κωλαρακια πετας μονο αμα αρχισεις να κανεις τιμονιες.το μαλλι πηγε 250 μαζι με τοποθετηση-ευθυγραμμιση.

υγ αλφιε σιγουρα υπαρχει μια μεγαλυτερη φθορα στα αμορτισερ γιατι μειωνεις τη διαδρομη τους. αλλα παιζει ρολο και τι ελατηρια βαζεις.ξερω γκολφακι που χει βγαλει 60000χλμ μονο με ελατηρια 3ποντα H&R χωρις κανενα προβλημα

ναι το ξερω απλα κ εγω στο πουντο ειχα βαλει τα h&r που λες 3cm χαμηλωμα και μετα απο μερικα μηνακια παπαλα το δεξι αμορτισερι ειχε πεταξει λαδια..βεβαια μπορει τα αμορτισερ του να ηταν για πεταμα απλα λεω τι συναντησα..ευχομαι εσενα να ειναι απροβληματιστα :)

Link to comment
Share on other sites

απλα τα λεφτα ηταν πολλα για coilovers γιατι ειμαι και φοιτητης δε τα κλανω τα λεφτα θεωρησα οτι για τωρα ειναι μια καλη λυση και για μετα βλεπουμε..

Link to comment
Share on other sites

α αν ειναι για coilovers οκ μαζι σου...απλα ελεγα μηπως εβαζες τα bilstein τα sprint...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.




×
×
  • Create New...

Important Information

We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.