xpanop Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Καλησπέρα σε όλους. Πριν μία βδομάδα άλλαξα τα μαμά dunlop μετά από 38000 χλμ και έβαλα advan NEOVO 215/45R17 της YOKOHAMA http://www.yokohamatire.com/tires/consumer/?year=&make=&model=&option=&width=215&aspect_ratio=45&rim_size=17&submit=1&search_by=by_size Φοβερό λάστιχο,ελάχιστα ψηλότερο,μεγάλη διαφορά στα κοπανήματα-λακούβες,πολύ καλό πάτημα-κράτημα..Κόστος, 650...Ακριβό αλλά αξίζει. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Καλησπέρα σε όλους. Πριν μία βδομάδα άλλαξα τα μαμά dunlop μετά από 38000 χλμ και έβαλα advan NEOVO 215/45R17 της YOKOHAMA http://www.yokohamat...arch_by=by_size Φοβερό λάστιχο,ελάχιστα ψηλότερο,μεγάλη διαφορά στα κοπανήματα-λακούβες,πολύ καλό πάτημα-κράτημα..Κόστος, 650...Ακριβό αλλά αξίζει. Με κάθε σεβασμό, αλλά δεν είναι ελάχιστα ψηλότερο φίλος Είναι ψηλότερο, όσο είναι το 5% του 215 Σε ενημερώνω ότι βρίσκεσαι εκτός νόμιμων επιτρεπόμενων ανοχών του ETRTO Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwstas_fr Posted January 4, 2012 Report Share Posted January 4, 2012 Εβαλες λαστιχο ημισλικ σαν το toyo r1r περιπου..Με ενδιαφερει πολυ αυτο το λαστιχο περιμενω εντυπωσεις. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Καλημέρα σε όλους. Koumpare το είχα υπόψιν μου ότι είναι 5% διαφορά στη διάμετρο. Αυτό σημαίνει ότι τ αμάξι παίρνει ύψος 0,5 cm. Το φοβόμουν σε ό,τι έχει να κάνει με κράτημα κλπ. 1ον, δεν πάω τ αμάξι στα όριά του 2ον ήταν η μόνη λύση να έχω λύση σε απορρόφηση κραδασμών 3ον, όπως λέει ο φίλος kwstas_fr το λάστιχο είναι ημισλικ και "κολλάει" καλά στον δρόμο. Για τις δικές μου απαιτήσεις το κράτημα είναι πολύ πολύ καλό. Έχω κάνει ήδη 3000 χμ. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Καλημέρα σε όλους. Koumpare το είχα υπόψιν μου ότι είναι 5% διαφορά στη διάμετρο. Αυτό σημαίνει ότι τ αμάξι παίρνει ύψος 0,5 cm. Το φοβόμουν σε ό,τι έχει να κάνει με κράτημα κλπ. 1ον, δεν πάω τ αμάξι στα όριά του 2ον ήταν η μόνη λύση να έχω λύση σε απορρόφηση κραδασμών 3ον, όπως λέει ο φίλος kwstas_fr το λάστιχο είναι ημισλικ και "κολλάει" καλά στον δρόμο. Για τις δικές μου απαιτήσεις το κράτημα είναι πολύ πολύ καλό. Έχω κάνει ήδη 3000 χμ. Εδώ κάνεις ένα μικρό λάθος φίλος Το 5% του 215 είναι ακριβώς 10,75mm Αυτό σημαίνει ότι το λάστιχο είναι υψηλότερο κατά 11 (περίπου) χιλιοστά Για την ακρίβεια του λόγου, αν βάλεις τα 2 λάστιχα το ένα δίπλα στο άλλο (φουσκωμένα και τα δύο), τότε το νέο λάστιχο είναι υψηλότερο απ' το παλαιό, κατά 21,50mm (περισσότερο δηλ. από 2cm) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 5, 2012 Author Report Share Posted January 5, 2012 Εχεις δει τρομερή διαφορά στα κοπανηματα? Σε ακραίες περιπτώσεις πως είναι το κράτημα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Εχεις δει τρομερή διαφορά στα κοπανηματα? Σε ακραίες περιπτώσεις πως είναι το κράτημα? Σου εγγυόμαι ότι το κράτημα σε ακραίες καταστάσεις έχει μειωθεί σε σχέση με πριν Βασικός νόμος της Φυσικής Η ανύψωση του Κ.Β. επηρρεάζει αρνητικά την ευστάθεια του οχήματος Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GiorgioPap - GTI Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Προσωπικά εσύ ως και επαγγελματίας ποιο θεωρείς καλύτερο λάστιχο για το gti ? Αν είχες εσύ polo gti ποια θα έβαζες ? Τα κούμο στα 435 ευρώ που έχεις ξαναπροτείνει ? Βγάζουν χλμ τα συγκεκριμένα , από πρόσφυση , ζεσταίνονται γρήγορα? Εννοείται για κάτι καλύτερο απο τα dunlopp που φοράμε τώρα Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
tsolias26 Posted January 5, 2012 Author Report Share Posted January 5, 2012 Kuhmo ή vredestein? Αξίζει η παραπάνω τιμή στα δεύτερα? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Προσωπικά εσύ ως και επαγγελματίας ποιο θεωρείς καλύτερο λάστιχο για το gti ? Αν είχες εσύ polo gti ποια θα έβαζες ? Τα κούμο στα 435 ευρώ που έχεις ξαναπροτείνει ? Βγάζουν χλμ τα συγκεκριμένα , από πρόσφυση , ζεσταίνονται γρήγορα? Εννοείται για κάτι καλύτερο απο τα dunlopp που φοράμε τώρα Φίλε GiorioPap Αυτό που μου ζητάς είναι σαν τη συζήτηση για το πηγάδι, που δεν έχει πάτο Και εννοώ βέβαια, ότι το θέμα "το καλύτερο λάστιχο", απλά δεν υπάρχει Είναι εντελώς υποκειμενικό Το καλύτερο για μένα, μπορεί πολύ εύκολα να αποδειχτεί το χειρότερο για σένα Η απάντηση τις περισσότερες φορές είναι σχετικά απλή Ζυγίζεις τα θετικά και τα αρνητικά ενός λάστιχου και αποφασίζεις Συνήθως, τα λάστιχα που προτείνω, έχουν σαν κύριο στόχο να μην με κρεμάσουν σαν μαγαζί, απέναντι στον πελάτη μου Γιατί ένας μη ευχαριστημένος πελάτης, μάλλον δεν θα σου φέρει κι άλλους πελάτες Σου θυμίζω την περίπτωση του Δημήτρη (DIMIV), στον οποίο πρότεινα τα SAVA σαν οικονομική λύση και δυλώνει ικανοποιημένος Μια άλλη περίπτωση αφορά ένα πελάτη μου με MINI COUPER S (205/45/17), ο οποίος με είχε ζαλήσει να του βρω φτηνό λάστιχο Του πρότεινα τα STARMAXX (Τούρκικα) και μετά από 6 μήνες χρήσης επίσης δηλώνει ΑΠΟΛΥΤΑ ικανοποιημένος και στο στεγνό και στο βρεγμένο Δε βγάζεις εύκολα άκρη με τα λάστιχα, δυστυχώς Επίσης, πελάτης μου με IBIZA 400+HP που έχει δοκιμάσει πολλές μάρκες, θεωρεί ότι το καλύτερο που έχει βάλει είναι DUNLOP SP SPORT MAXX, αυτό δηλ. που έχεις εργοστασιακό Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Το ποσοστό του % του προφίλ στο πέλμα, αφορά την ΔΙΑΜΕΤΡΟ του λάστιχου,όχι την ακτίνα, ή κάνω λάθος; Γι αυτό είπα 0,5 cm διαφορά στο ύψος... Καταλαβαίνω την διαφορά στο κράτημα λόγω γεωμετρίας, αλλά ίσως αφορά ακραίες καταστάσεις.... Edited January 5, 2012 by xpanop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Το ποσοστό του % του προφίλ στο πέλμα, αφορά την ΔΙΑΜΕΤΡΟ του λάστιχου,όχι την ακτίνα, ή κάνω λάθος; Γι αυτό είπα 0,5 cm διαφορά στο ύψος... Καταλαβαίνω την διαφορά στο κράτημα λόγω γεωμετρίας, αλλά ίσως αφορά ακραίες καταστάσεις.... Κάνεις λάθος Το ποσοστό % δεν αφορά ούτε τη διάμετρο, ούτε την ακτίνα Αφορά το πλάτους του λάστιχου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 5% του 215 = 10,75 άρα 1,07 cm Αυτό προστίθεται στην ακτίνα του τροχού ή στην διάμετρο; Αυτό εννοώ. Μήπως έχουμε δηλαδή προσαυξημένη διάμετρο για 1,07, άρα 0,54 στο ύψος αυτοκινήτου Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Ακυρο, το πιασα, 1,075 cm sto προφιλ,άρα και στο ύψος του αμαξιου...Sorry koumpare.... Πάντως παρόλα αυτά είμαι ικανοποιημένος...Είναι τεράστιο θετικό ότι τ αμάξι δεν τραντάζεται σε λακούβες Επιπτώσεις στην κατανάλωση υπάρχουν λες; Γιατί δεν το χω τσεκάρει. Edited January 5, 2012 by xpanop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Ακυρο, το πιασα, 1,075 cm sto προφιλ,άρα και στο ύψος του αμαξιου...Sorry koumpare.... ΟΚ, όλα καλά Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwstas_fr Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Ante να καιει λιγο περισσοτερο,μαλλον οχι αισθητα. θα σου κοψει και στην επιταχυνση λιγακι λογω πιο ψηλου προφιλ...... Παντως ρε παιδια εγω το αμαξι αυτο οπως και οποιο αλλο ειχα, το σκιζω στις στροφες...οχι συνεχεια εννοειται,αλλα οταν ειναι το παω τερμα.....εχει αρκετα καλο στησιμο για μπροστοκινητο group vag μεχρι ενα οριο, το οποιο οριο ειναι αυτα τα sport maxx..τα ειχα και στο leon 20VT4x4 και το αμαξι ηταν και βαρυτερο , ηταν τρομακτικο με αυτα τα λαστιχα! Δεν κραταγε καθολου! Καλα π ηταν 4χ4!!! Πριν παρω το πολο ελεγα θα βαλω αμεσως τα r1r αλλα ειδα οτι δεν βγαινουν για εμας....εσυ φιλε τα yoko που τα αγορασες??? μαλλον αυτα θα δοκιμασω....... Edited January 5, 2012 by kwstas_fr Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Από κατανάλωση; Λες να παίζει ρόλο; Τα έβαλα στο CLUB 585 στον Γέρακα...Επίσης εκεί έβαλα και αμορτισέρ Βilstein B6 sport...(σορρυ αν βγαίνω εκτός θέματος)..Καλοί μάστορες πάντως. Αν πας εκεί πες του ότι μ έστειλε ο Χάρης με το POLO GTI... Edited January 5, 2012 by xpanop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwstas_fr Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Δεν νομιζω οτι σε αφορα φιλε η καταναλωση, θα ειναι μηδαμινη η διαφορα.. Παντως απο γκαζι πως το βλεπεις??? Εχασε??? Επειδη θυμαμαι ειχα βαλει στο fr μπροστα r888 και το αμαξι γονατισε πολυ...γενικα τα ημισλικ/σλικ εχουν μεγαλυτερη αντισταση κυλισης λογω μαλακης γομας. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
xpanop Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) Δεν έχω δει διαφορά στην επιτάχυνση...Βέβαια υπάρχει βελτίωση στο γεγονός ότι είναι καινούριο σλικ λάστιχο με αποτέλεσμα να έχεις σπανιότερες παρεμβάσεις του esp...Οπότε κάτω από αυτή τη βάση, είμαι πιο ευχαριστημένος από την επιτάχυνση. Βάβαια αν παλιώσει δεν ξέρω πως θα συμπεριφέρεται...Πάντως σίγουρα καλύτερα από τα μαμά dunlop πιστεύω. Όσον αφορά τα νούμερα, σίγουρα θα έχω κάποια ελάχιστη επιρροή στην επιτάχυνση διότι έχει μεγαλώσει η διάμετρος του τροχού...Αλλά πίστεψέ με, είναι ανεπαίσθητο.. Edited January 5, 2012 by xpanop Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kwstas_fr Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 Ακριβως αυτο που ειπες, τα μαμα ειναι τοσο χαλια που παρεμβαινει συνεχως το esp....πιστευω το αμαξι με ημισλικ, με τοσο καλο esp που εχει, θα πεταει... (esp off εννοειται, το αφηνεις να φυγει οσο χρειαζεται για να γινει τοποθετηση στην εισοδο και αμα το παρακανεις παραμονευει πολυ καλα, στο off παντα. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
ionas92 Posted January 5, 2012 Report Share Posted January 5, 2012 (edited) στα 20 Edited January 5, 2012 by ιωνας Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mr.linatsa69 Posted August 30, 2012 Report Share Posted August 30, 2012 Είμαι σε φάση αλλαγής ελαστικών και εγώ... (κάτοχος ibiza cupra DSG) και είμαι μεταξύ pzero nero, dunlop sport maxx TT, (δυστυχως δε βγαίνει το goodyear F1 asymetric 2.) Δυστυχώς η αντιπροσωπία δεν έχει ΤΤ καθόλου σε 215/40-17 αλλά μόνο sportmaxx. Aυτό φοράτε οι περισσότεροι από το εργοστάσιο? Σε γενικές γραμμές δε πρέπει να έχετε μείνει πολύ ικανοποιημένοι ε? Εμένα φοραει pirelli P7 αλλά δεν θέλω κάτι αντίστοιχο. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 πως σα φαινονται αυτα??? http://gr.febishop.eu/elastika/hankook/v12-evo-91-y-xl-k110 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Koumparos Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 πως σα φαινονται αυτα??? http://gr.febishop.e...vo-91-y-xl-k110 Η διάσταση είναι ακατάλληλη και μη προβλεπόμενη Spiros Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
pipis13 Posted September 24, 2012 Report Share Posted September 24, 2012 (edited) τι εννοεις αφου 215/45/17 φοραμε....μηπως υπαρχει καατι που δεν ξερω?αν και δεν επειγομαι μιας και εχω κανει 22000χλμ αλλα ψαχνομαι γενικα οφ τοπικ.: θελω μια τιμουλα για αυτη τη διασταση 165/70/13 προκειται για αγροτικο μικρο skoda pick up δεν το φορτωνουμε.κατι φθηνο οχι κινεζικο να κανουμε τι δουλεια μας Edited September 24, 2012 by spiros!!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...